Partyflock
 
Forumonderwerp · 701315
­ Nederland
Binnenkort (september) komt de nieuwe Enzyme Vip uit, van project omeaga, ik gok op prednison attack, wat verwachten jullie ervan ??
 
Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Hehe oke dan Ophidian :D Ben benieuwd hehe

volgens mij heb je idd Meagashira catagoriën 1, 2, 3, 4 enz. Volgens mij geeft die catogorie de gewicht klasse aan als ik het goed heb :P
 
Ben benieuwd wat ze er van maken, kvind prednison attack nog steeds een heldenplaat! (L)

Zal wel weer een dikke plaat worden zoals we gewend zijn van Enzyme :D
laatste aanpassing
en maar w8ten :vaaG: ;)

trouwens -luuk- heb je em gehoord op dat feest ??
zo ja..1 reactie ??;)
laatste aanpassing
Zaterdag ga ik het aan Endymion vragen of hij hem bij zich heeft
 
Moet je het wel aan de goede vragen ;)
Daar maak ik me geen zorgen om :yes: anders vraag ik het ze alle 3
 
en maar w8ten

trouwens -luuk- heb je em gehoord op dat feest ??
zo ja..1 reactie ??


Ik heb em volgens mij niet gehoord :/ En anders heb ik em niet herkend met me zatte kop :P Maar volgens mij heeft ie hem niet gedraait... wel Skummes :D

Ik denk (hoop) trouwens dat ie deze week ergens wel uitkomt!
laatste aanpassing
 
01/09/2004 - Project Omeaga's biggest hit is out now on Enzyme Vip 04! Of course the original track Prednison Attack is placed on this release! But Project Omeaga made some other 'attack' tracks too!

The other tracks on this VIP release are not Prednison Attack remixes but Prednison Attack VIP versions. The tracks are totally new and give you a complete different view on Prednison Attack.

The tracks are very original and refreshing and all have that typical Project Omeaga feeling. The whitelabels have been circulating the scene for a while now and have been played by artists like Nosferatu, Ophidian, Nexes, Endymion and DJ Promo. This release is pressed on white vinyl and comes in a regular black sleeve with a hole in the middle.

This release will be available in the NEW sector-1 shop on Friday the 3th of September!

Project Omeaga - Prednison Attack VIP (Ev 04)

A : Morphine Attack
A : Prenison Attack
B : Protusan Attack
B : Methadon Attack


Het staat erop op de Enzyme site, ben heel erg benieuwd :D En inderdaad deze week B)
Ben benieuwd hoe ie die nieuwe versies heeft gedaan :) En of ie nog die track Beats Miserables (nummer van zijn CD) terug laat komen in die nieuwe versies

Erg cool (Y)
laatste aanpassing
wij danken u zeer :D
Artiest Darkage
Jaaaaaaaaaaaaaaa ! :D
 
beats missarables is zeker kewl, alleen jammer dattie maar anderhalve minuut duurt :)
 
daarom hopen op een volledige versie :D zou chill zijn :)

Morgen is de dag :respect:
Artiest Triax
hmm ben erg benieuwd meteen maar bestellen als ie goed is :D kan ook niet anders zijn :p :D
laatste aanpassing
3 SEPTEMBER 2004 :respect:

en triax het orgineel staat erop dus :)..das zowieso al een vette ik denk de vips ook ;)
hmm nee orgineel heb ik al op enzyme meagashira faraday transactions LP staan dus die vind ik net niet boeiend

gaat me om de andere platen... ;) :yes:
 
mja kmoet prednison attack zowieso weer hebbe :jaja:

zit een lelijke kl*te kras op m'n faraday transactions :@:(:$ pcies net voor de bass begint :o
 
Ik heb zelfs 2 kapotte enzyme 09's :P
Dat was in de tijd dat ik nog weleens de naald wou aantikken met mijn andere hand :/
laatste aanpassing
 
extreem :P
enzyme smenzyme. . . die shit krijg je een beetje te veel te horen op feesten.
 
Dat krijg je hè met die goede producties :P
Ik hoop dat morgen de Sector-1 shop een beetje vroeg online is... kan ik nog ff checken voordat ik naar school moet hehe
 
Ik vin eigenlijk alleen dat die X14 (Rode) meer op feestjes gedraait moet worden :P Skummes :respect: / Optjenkere B)
en de nummerkes van de Blackbox zou ook wel relaxed zijn om die te horen :)
laatste aanpassing
Dat krijg je hè met die goede producties :P


ik heb juist het idee dat iedereen alles wat uitkomt van enzyme van te voren al helemaal geweldig vindt. Ze maken ook best aardige platen, maar als je op elk feest de hele collectie enzyme voorbij hoort komen raak ik er gauw op uitgekeken. Ik hoor liever een dj een onbekende set neerzetten dan alleen maar bekende scoorhitjes.
Artiest Gonzo
Weet iemand of ie al ergens online te bestellen is?
Heb namelijk geen tijd meer om naar de shop te gaan en wil m wel voor de 10e in huis hebben.
:D
 
ik heb juist het idee dat iedereen alles wat uitkomt van enzyme van te voren al helemaal geweldig vindt. Ze maken ook best aardige platen, maar als je op elk feest de hele collectie enzyme voorbij hoort komen raak ik er gauw op uitgekeken. Ik hoor liever een dj een onbekende set neerzetten dan alleen maar bekende scoorhitjes.


Ik vindt dat de hele collectie ook wel weer meevalt, je hoort vooral Butterfly VIP / Prednison Attack / de nieuwe Nos & de Endymion platen veel...
Maar dan zijn er nog zat enzyme platen die ik echt vet vindt om te horen op een feest die je vrij weinig hoort, denk bijv. aan Whispers of Nameless Fear :respect:, die nieuwe Kapotnaaien VIP / Enzyme K7-4 (heb ik nog niet veel op feesten gehoord), en bijna hele X serie + die plaat van Mindustries etc! Dat hoor ik toch wel erg graag @ een feest :P
laatste aanpassing
 
en psychiatric ass dan? :P
 
Die hoor je idd ook veel, maar daar kan ik maar geen genoeg van krijgen :P
laatste aanpassing
 
Hijs online op Sector 1 ..

Wat een geile plaat dit zeg .. ! Morphine Attack :respect: Zelfde kick als Prozac attack, maar hoe GEIL :D
 
Whaaaaa hij staat erop :D :)
En ik had hem gewoon vrijdag wel gehoord bij Nosferatu op dat feest, het eerste nummer dat hij draaide was Morphine Attack :D wat een gruwlijk geil nummer :respect:
Protusan Trek ik ook goed, vette track met al die verschillende beats zeg maar :)
Methadon ook cool sfeertje erin

Maar Morphine Attack, echt gruwlijk :D Natuurlijk besteld dus (Y)
laatste aanpassing
 
en psychiatric ass dan?


Ik vind de andere kan (D'Spyre VS Knightvision- Punishment Beyond Death) echt 100 x beter.
Maar daar hebben we het niet over ;)
 
ik vind de vinyl trouwens niet vet, beetje eentonig allemaal.
Protusan lijkt veel op Miss Parkinson.
Ik had meer gehoopt op stijl ala Lost in music of Trough inner core
 
Ik vind hem vet .. beter als zn vorige :)
 
smaken verschillen ;)
DJ ONeil---> shit ik heb net realplayer van me pc gegooit . Die heb je namelijk nodig op sector1.
Realplayer veroorzaakte een fout in me Media player. Me media player ging namelijk alles eerst naar een tijdelijke map downloaden en dan pas afspelen. Werkt niet echt fijn:(
:vaag: ??
Deze is wel gewoon te beluisteren in MEDIA PLAYER en te download... :P
Side 1
01. Meagashira - EGO (feat Jay Capone)
02. Meagashira - EGO (feat Jay Capone-acappella)

Side 2
01. Meagashira - We Are Outsiders
02. Project Omeaga - Miss Parkinson

http://www.juno.co.uk/IP/IF144348-01.htm
 
Ik vind hem vet .. beter als zn vorige

Mee eens, maar dat komt omdat ik dat Project Omeaga ook zeer goed trek :D
Dat is trouwens ook het grote verschil, dit is weer een productie onder Project Omeaga... Op nummers als lost in music/trough inner core kon je sowieso niet rekenen :P
Deze is wel gewoon te beluisteren in MEDIA PLAYER en te download...
Side 1
01. Meagashira - EGO (feat Jay Capone)
02. Meagashira - EGO (feat Jay Capone-acappella)

Side 2
01. Meagashira - We Are Outsiders
02. Project Omeaga - Miss Parkinson

http://www.juno.co.uk/IP/IF144348-01.htm

Haha .. das die oude van meagashira.. niet de vip van omeaga project ;)
laatste aanpassing
 
Sector-1 heeft ook die Nosferatu Remix van Seasons of Mist... ook wel leuk om te checken :D
ja die plaat is btw knalle :D
 
Zekerz lekker plaatje (Y)
Ook gekocht?
Morphine attack?????
Methadon attack?????

Zijn dat ook nieuwe tracks want die ken ik niet
en waar komen ze dan op uit ook enzyme vip 4????
AAAAH IK ZIE HET BETER
Ik wil ze allemaal horen zo snel mogelijk!!!!!!!
Jammer dat Prednison er weer op staat!

rest van de plaat klinkt al weer erg goed (y)

Hebbedingetje dus! :jaja:
 
kheb em geluisterd ....

mja khad em beter verw8 :(

maar ga um denk k toch wel halen
kan je die tracks al ergens downen dan ??????
 
kheb op www.sector-1.com geluisterd naar de preview :) kunt daar ook al bestelle. komt volgens mij pas over un week ofzo in de platenzaak
° Wacanno.nl .. 3 september 2004 22:14
kheb em geluisterd ....

mja khad em beter verw8

maar ga um denk k toch wel halen


Ah die tracks van Project omeaga moet je vaak ff via Vinyl horen en een paar keer luisteren! Dan leer je ze vaak wat beter te waarderen :jaja:

Had ik ook met Miss Parkinson :)

denk niet dat die VIP massaal in de winkel tekoop komt! Of hij moet weer bijgeperst gaan worden vanwege de zoveelste bijpersing van Prednison Attack...
Miss Parkinson :respect:
Ik hoop die tracks echt snel te hunnen horen