De nieuwe invloeden van de nieuwe eigenaar zijn meteen te merken. Bijna allemaal nieuw barpersoneel wat flink verjongd is. Nieuwe glazen (longdrinks). En de klapper: echte Red Bull uit een blikje
.
Tevens hebben ze de stekker van de metaaldetector gevonden, want deze werkt tegenwoordig weer. Al je spullen dump je in dat bakje en maar hopen dat ie niet afgaat.
de eerste invloeden ben ik erg blij mee
maar die metaaldetector...whaa
eerder t bier uit de watertank8)
Schijnt erg hip te zijn in de discothekenbusiness
Laten we niet vergeten dat het belangrijkste (nog) niet mee veranderd; het publiek
Laten we niet vergeten dat het belangrijkste (nog) niet mee veranderd; het publiek.
Schijnt erg hip te zijn in de discothekenbusiness.
Podium wilde ook een nieuwe koers gaan varen, maar die komen nu met hangende pootjes weer terug en veranderen alles weer naar het oude.
Als het publiek niet wil veranderen ben je als eigenaar nergens..
ik vraag me zoiezo af wat de nieuwe eigenaar van plan is. misschien wel meer hardere stijlen?
ik heb nog nooit gehoord van een mes oid die is gebruikt.
ik vraag me zoiezo af wat de nieuwe eigenaar van plan is. misschien wel meer hardere stijlen?
Hij is inderdaad van plan meer DJ's ipv bandjes te boeken, althans... dit word vermeld, in zijn woorden, in de krant.
een discotheekbus.
Ik geloof dat dat wel wat radicaler was
Weet niet wat ik daar van vind.
het principe blijft wel gelijk natuurlijk..
Bij ons rijden ze al en werkt het wel. Ik vind het ideaal!
Lijkt me ook niet verstandig om alle mensen in 1 bus te stoppen. Dan haalt die bus de plaats van bestemming niet eens.
Misschien valt het mee als ze het op de juiste manier opdelen.
leeftijd word nu volgens mij ook scherper naar gekeken..
vink wel vreemd aangezien mijn pf togh vaak aanwezig is
Iemand Speedcity dit weekend?
Aankomend weekend nog iemand naar Smithy?