4 volgers · 28583x bekeken
de tijd dat ik neukende hondjes op me avatar had en handen die in billen knijpen heb ik in iedergeval al gehad
ga nou niet stoer doen klein pikkie
dont play with fire if you cant stand the heat
jij moet het nog hebben van die hondjes en die billen op plaatjes want in t echt moeten ze je niet
wat is dan je probleem met 16jarige als je ze toch op je afroept, het plaatje staat er immers voor mij
laatste aanpassing
mooi zo
de tijd dat ik neukende hondjes op me avatar had en handen die in billen knijpen heb ik in iedergeval al gehad
*schatert*
Zorg eerst nu maar dat je alles op een rijtje hebt, voordat je de grote jongen gaat uithangen.
wat is dan je probleem met 16jarige
Het overgrote deel is irritant om eerder genoemde redenen.
het plaatje staat er immers voor mij
Overschat jezelf nu niet.
VibeZ probeerde het werk nog wat op te knappen voor Busty omdat die het zelf nie kon bedoel je...
helemaal mis
ik HOEF niks op te knappen aangezien je niks voorsteld
VibeZ probeerde het werk nog wat op te knappen voor Busty omdat die het zelf nie kon bedoel je...
Je bent duidelijk nog een beetje wereldvreemd. Of heeft je moeder dat voor je ingetikt?
laatste aanpassing 20 januari 2007 15:43
Of je wist niet wat je zeggen moest en bent toch weer terug gekrabbeld.
Of je had 3 minuten nodig om een spelfout o.i.d. te wijzigen.
klopt
ik zocht het emoticonetje van schateren
maar kon hem nie vinden
ik zocht het emoticonetje van schateren
maar kon hem nie vinden
dus alls jullie hem mij ff kunnen vertellen
Wat een avond gister. 
Over het publiek van Smith laat ik me niet meer over uit.
Het 'optreden' van J&H was een lachertje. Standaard kutmuziek wat geeneens jumpstyle was. Alleen hun hitje misschien.
Veel te dikke danseressen plus een 2tal jumpers.
Ik ben geen van van het jumpen en heb al een aantal filmpjes op het net voorbij zien komen. Maar die jongens bakten er weinig van. Niet hoogstaand.
En dan die vechtpartij. Ging ook weer mooi mal.
De rol als peacekeeper ging me wel goed af.
Busty, I saved your ass.
Over het publiek van Smith laat ik me niet meer over uit.
Het 'optreden' van J&H was een lachertje. Standaard kutmuziek wat geeneens jumpstyle was. Alleen hun hitje misschien.
Veel te dikke danseressen plus een 2tal jumpers.
Ik ben geen van van het jumpen en heb al een aantal filmpjes op het net voorbij zien komen. Maar die jongens bakten er weinig van. Niet hoogstaand.
En dan die vechtpartij. Ging ook weer mooi mal.
De rol als peacekeeper ging me wel goed af.
Busty, I saved your ass.
dat jumpen was idd erg lachwekkend
Meer triest. (n)
hoezo jij savede mijn ass
Je kan niet elke keer gewoon heen lopen met een grote bek.
die uitsmijters waren wel erg opgefokt
Dat zijn ze altijd.
Je kan niet elke keer gewoon heen lopen met een grote bek.
haha, zon uitsmijter grep me goed beet, ik zeggen dat ik alleen ertussen wou staan, bedacht me later dat ie toch wel beetje gelijk had...ik was idd aan t wachten op een slachtoffer

![[img]http://www.smithys.nl/privatedata/PicUpload/ni_6_NL_1_tn.jpg[/img]](http://www.smithys.nl/privatedata/PicUpload/ni_6_NL_1_tn.jpg)