Ik vind dit een hele mooie 6 serie.
Alleen die nieren zien er niet uit.
Inderdaad de nieren zijn verschrikkelijk. Toen ik deze foto voor het eerst zag dacht ik aan een fotoshoppie. Maar helaas, mijn favo BMW-tuner maakt een fout hiermee. (Naar mijn mening). De rest van de 6 ziet er weer als vanouds lekker uit
Ik vind de vernieuwde 7 serie wel mooi geworden.
Zitten leuke motortjes in ook nu.
En ook weer die diesel he.
Er zit nu een nieuwe 4.4 liter V8 diesel(745d) in:
300 pk, 700Nm, 0-100 6,8 sec.
Inderdaad, de face-lift is goed gelukt. Maar duurt nog eventjes voordat we hem in het wild tegenkomen.
Ik rij zelf in een 318is gechipt,K&N open filter en een vrij
groep A uitlaat systeem zonder kat en midden demper.
Deze zomer staat in de planning een Mosselman turbo Charger en een NOS systeem.
Heb er verder wijnig problemmen mee gehad in de 4,5 dat ik hem nu heb.Dus voor mij blijft het BMW rijden.
Greetz, Dave
volgens mij is dat wel een heel mooi kleurtje wat je heb
Ik wil als volgende auto gaan kijken naar een BMW 3 serie cabrio, e30 model. Nu is er erg veel troep op de markt.
Wat zijn een beetje de prijzen waar ik moet aan denken voor een goed exemplaar (320, 325). Of moet ik het sowieso niet in NL zoeken maar in Duitsland bijvoorbeeld.
Voor een E30 betaal je echt niet veel meer tegenwoordig.
Voor 1500 euro heb je denk ik toch al wel een goed exemplaar.
Ik denk dat je met die 1500 euro inderdaad wel goed op weg bent ja. Probeer in ieder geval de "handelaren" te mijden.
De "handelaren" kan je idd beter proberen te mijden.
Tenzij je er kent en weet dat het een "goede" handelaar is.
Ik heb die van mij ook bij een "handelaar" gekocht en er is niets mis met die auto en nog nooit iets mee gehad ook(even afkloppen)maar over het algemeen zou ik "handelaren" proberen te mijden.
En dan vooral Apeldoorn en omstreken. Daar hoor ik heel vaak slechte dingen over!
(Via diverse BMW-fora)