| Betreft: | evenement: Total Confusion, vrijdag 5 november 2004 om 22:00 |
was weer ouderwets gezellig 
laatste aanpassing
Bountyhunter moest openen en draaide erg lekkere platen vond ik. Eerst wat rustigere nummers met techno en hardtrance invloeden, daarna ging hij een stuk harder en kwamen er voor mij een hoop vette en onbekende platen voorbij.
Daarna kwam onze eigen Rudi en die draaide echt prima. De eerste 20/30 minuten vond ik iets te standaard, maar daarna ging het echt lekker los. Goede platen voorbij horen komen, ook een aantal echte (onbekendere) oldschool platen. Heb ook extra geprobeerd op het mixen te letten en dat ging echt feilloos, klasse!
Gizmo zette een degelijke set neer, zonder er echt uit te springen. G-town Madness vond ik zeker wel vet, zette op het kleine podiumpje toch een leuke show neer. Ze speelde gelukkig ook niet alleen maar de standaardplaten, dat viel ruzie mee. Helaas was Kasper wel ziek en er dus niet bij!
Aan Rob & MC Joe was het de taak om het feest af te sluiten en dat deden ze wat mij betreft op een waardige manier. Lekkere platen kwamen voorbij, alles lekker aan elkaar gemixed. Einde was ook grappig, elke keer was het van nog 5 minuten en dan moeten we stoppen, 5 minutne later kregen ze weer hetzelfde te horen
Echt op het einde gooie hij er nog even snel wat klassiekers doorheen, klonk vet. Bovendien allebei ook erg relaxte gasten 
Daarna kwam onze eigen Rudi en die draaide echt prima. De eerste 20/30 minuten vond ik iets te standaard, maar daarna ging het echt lekker los. Goede platen voorbij horen komen, ook een aantal echte (onbekendere) oldschool platen. Heb ook extra geprobeerd op het mixen te letten en dat ging echt feilloos, klasse!
Gizmo zette een degelijke set neer, zonder er echt uit te springen. G-town Madness vond ik zeker wel vet, zette op het kleine podiumpje toch een leuke show neer. Ze speelde gelukkig ook niet alleen maar de standaardplaten, dat viel ruzie mee. Helaas was Kasper wel ziek en er dus niet bij!
Aan Rob & MC Joe was het de taak om het feest af te sluiten en dat deden ze wat mij betreft op een waardige manier. Lekkere platen kwamen voorbij, alles lekker aan elkaar gemixed. Einde was ook grappig, elke keer was het van nog 5 minuten en dan moeten we stoppen, 5 minutne later kregen ze weer hetzelfde te horen
Wat ik trouwens wel minder vond was de security 
Damn wat waren die lomp zeg..
Sta daar samen met Rudi die moet draaien, sowieso is de deur dus dicht. Hij belt aan, ze doen open, maar zeggen geen boe of bah. Geen een beetje hekjes plaatsen en Rudi zegt van ik moet draaien vandaag, kan ik naar binnen? Zeggen nog niks, toen is ie maar naar binnen gelopen.
Tegen andere bezoekers waren ze ook al zo lomp, beetje jammer en nergens voor nodig dacht ik zo..
Sowiesi gingen ze wéér een kwartier te laat open, ook lekker
Damn wat waren die lomp zeg..
Sta daar samen met Rudi die moet draaien, sowieso is de deur dus dicht. Hij belt aan, ze doen open, maar zeggen geen boe of bah. Geen een beetje hekjes plaatsen en Rudi zegt van ik moet draaien vandaag, kan ik naar binnen? Zeggen nog niks, toen is ie maar naar binnen gelopen.
Tegen andere bezoekers waren ze ook al zo lomp, beetje jammer en nergens voor nodig dacht ik zo..
Sowiesi gingen ze wéér een kwartier te laat open, ook lekker
2 Barry... whahaha wat heb ik gelachen.... was vandaag ook nog bij Rudi en Soof en t kwam weer voorbij tijdens een gesprek, mooie actie.. Zit er ook een hoessie omheen dan?

Ennuh Bountyhunter was idd tien minuten te laat, Superjojo opende de kleine zaal en Dr Rude stond ff wat te oefenen voordat Bountyhunter kwam...constant muziek in allebij de zalen dus de deur kon gewoon open hoor!! Dus tja...
Ennuh Zwitsal shirt is idd zelfde...alleen korte mouwen
Check dit maar

Ennuh Bountyhunter was idd tien minuten te laat, Superjojo opende de kleine zaal en Dr Rude stond ff wat te oefenen voordat Bountyhunter kwam...constant muziek in allebij de zalen dus de deur kon gewoon open hoor!! Dus tja...
Ennuh Zwitsal shirt is idd zelfde...alleen korte mouwen
Check dit maar

















