Partyflock
 
Forumonderwerp · 700252
Zaterdag 5 november is het weer zover
Total Confusion in de P60 :)

Er zijn al wat namen bekend:
Gizmo
Bountyhunter
G-Town Madness
Dr. Rude

De rest komt nog
Verdere info nog niet bekend


Daar ga ik dus zeker heen :D
was weer ouderwets gezellig :D
laatste aanpassing
Op naar de volgende Total Confusion!
Op naar de volgende Total Confusion!


Mee eens:jaja:
Je belt mij zo nog even over Xplizit he ;)
 
Bountyhunter moest openen en draaide erg lekkere platen vond ik. Eerst wat rustigere nummers met techno en hardtrance invloeden, daarna ging hij een stuk harder en kwamen er voor mij een hoop vette en onbekende platen voorbij.

Daarna kwam onze eigen Rudi en die draaide echt prima. De eerste 20/30 minuten vond ik iets te standaard, maar daarna ging het echt lekker los. Goede platen voorbij horen komen, ook een aantal echte (onbekendere) oldschool platen. Heb ook extra geprobeerd op het mixen te letten en dat ging echt feilloos, klasse!

Gizmo zette een degelijke set neer, zonder er echt uit te springen. G-town Madness vond ik zeker wel vet, zette op het kleine podiumpje toch een leuke show neer. Ze speelde gelukkig ook niet alleen maar de standaardplaten, dat viel ruzie mee. Helaas was Kasper wel ziek en er dus niet bij!

Aan Rob & MC Joe was het de taak om het feest af te sluiten en dat deden ze wat mij betreft op een waardige manier. Lekkere platen kwamen voorbij, alles lekker aan elkaar gemixed. Einde was ook grappig, elke keer was het van nog 5 minuten en dan moeten we stoppen, 5 minutne later kregen ze weer hetzelfde te horen :D Echt op het einde gooie hij er nog even snel wat klassiekers doorheen, klonk vet. Bovendien allebei ook erg relaxte gasten :jaja:
Check meer dan 50 foto's op http://www.feestagenda.com.

:bounce:
Oja daar ben ik ook nog door geschoot :D
Geinige site, maar die foto's gaan nergens over...
 
Ik sta anders best leuk op de foto's, al zeg ik het zelf....
& ik heb die gozer die de foto's maakte geen foto's zien maken van de dj's.
:bounce: ik vond t vetttttttttt!! :yes:

nu echt niet in staat om en redelijk verslage te maken ofzo... maar geloof me.. JE HEBT IETS GEMIST!!

Du vlgnd keer maar weer zorgen dat ik erbij ben denk ik dan (y)

ps... ZWITSAL roeleert!!!! :respect:
Zwitsal gesnoven? :S
Je was r gisteren niet bij of wat?
Als ik Zwitsal hoor, gaat er geen lampje branden...
Heb ik iets gemist?
Liep een gozer met een shirtje van zwitsal :D
Heb m niet gezien.

Ik ken alleen deze:
Is ie omgebouwd :O

Shirtje is wel hetzelfde :P
 
2 Coen: issie kaal? :P
 
Wat ik trouwens wel minder vond was de security :S

Damn wat waren die lomp zeg..
Sta daar samen met Rudi die moet draaien, sowieso is de deur dus dicht. Hij belt aan, ze doen open, maar zeggen geen boe of bah. Geen een beetje hekjes plaatsen en Rudi zegt van ik moet draaien vandaag, kan ik naar binnen? Zeggen nog niks, toen is ie maar naar binnen gelopen.

Tegen andere bezoekers waren ze ook al zo lomp, beetje jammer en nergens voor nodig dacht ik zo..

Sowiesi gingen ze wéér een kwartier te laat open, ook lekker :S
Ze gingen te laat open om het feit dat Bountyhunter gewoon nooit eens op tijd kan zijn...
Ik heb geen problemen gehad met naar binnen komen. Ze zagen mijn platentas en mocht zo doorlopen.
Hoefte niet eens mijn naam te zeggen ofzo.
 
Laten ze tenminste opengaan voor de kleine zaal, de persoon die daar staat te draaien doet dat ook anders helemaal voor niks. Dan zou je boven nog dicht kunnen laten, of ook gewoon openen en wachten tot Bountyhunter verschijnt.

Met Club r_AW waren ze ook al ruim een kwartier te laat :S
Degene die beneden moest openen, DJ Only, die kwam pas om vijf over half elf! :D
Artiest Only
knits ik moest nie openen:P om 10 uur was de kleine zaal al open en voor mij was super jojo nog bezig die moest van 10 tot half 11;) is bountyhunter trouwens wel geweest dan?
laatste aanpassing
Ik denk weer verstand van dingen te hebben :p

Bountyhunter is wel geweest ja. Ik heb m zelf niet gezien, maar Dr. Rude en Scrooge (2 verschillende bronnen :D) zeiden dat ie "maar" tien minuutjes te laat was...
weinig van meegekregen:P
Ik ook, ik was er pas om 1 uur :D
Jij stond zelf lekker te draaien Danny :)
oja dat is waar ook:D:P
2 Barry... whahaha wat heb ik gelachen.... was vandaag ook nog bij Rudi en Soof en t kwam weer voorbij tijdens een gesprek, mooie actie.. Zit er ook een hoessie omheen dan? :p :respect:

Ennuh Bountyhunter was idd tien minuten te laat, Superjojo opende de kleine zaal en Dr Rude stond ff wat te oefenen voordat Bountyhunter kwam...constant muziek in allebij de zalen dus de deur kon gewoon open hoor!! Dus tja...

Ennuh Zwitsal shirt is idd zelfde...alleen korte mouwen :D
Check dit maar :D



Owh...heb je t naar je zin joh? :bounce:
EEeeeeeeeeuh?
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
sja, nu moest ik de klus alleen klaren Kasper ;)
:yes:

:p

maar je bent alweer beetje beter?
Ziek :|
Ziek ja :yes:

als je goed opgelet had Knits, dan had je gezien dat kasper er niet bij was ;)
Ik herken niet iedereen hoor :D
Dat jij goed te herkennen bent, betekend niet dat iedereen goed te herkennen is :D
Heb m niet gezien :D
klopt, omdat hij er niet was....lezen ;)
:frusty:
Het feest was echt super,vond het alleen jammer dat er veel mensen al vroeg weg gingen.Laatste uurtje was nogal rustig,maar ondanks dat bleef het top tot het einde.
Zeker beneden! :D