Partyflock

Forumonderwerp · 699431
1 volger · 1671x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van het verbieden van de 5 hondenrassen waaronder de "Dogo Argentino".

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap: :gaap:

Daar wordt ik toch zo moe van -------->

Tip: neem gewoon wat vrienden

Kunt wel zien dat jij niet weet dat een hond je allerbeste vriend is die er maar bestaat.

Dragon(v) juist dat denk ik ook maar, want de mensen lopen er een blokje voor om ECHT ZIELIG!!!!

Waarschuw beheerder
Eeeeeeeh PRIK

Wat las ik nou toch

Leef jij als persoonlijke tekst, nou jij volgens mij totaal niet. :dood: X| X-|
:x :x :x :x :x

Dat kun jij denk ik maar beter doen, of niet soms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hond als beste vriend...hahaha hoezo beste vriend, als die hond kan kiezen tussen een koekje of jou kiest hij dat koekje... de realiteit zuigt inderdaad ja
je bent zeker een beetje sociaal gestoord of niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze moeten die gasten die dat verzonnen hebben uit laten sterven! :[

Waarschuw beheerder
als die hond kan kiezen tussen een koekje of jou kiest hij dat koekje
..... een beetje zuurstof tekort gehad?

Als er ingebroken wordt in je huis, en er ligt een koekje op de bank of een hond, denk je dat het koekje dan helpt of de hond? .... en zo kan ik nog wel 1000 leeme voorbeelden bedenken....

Ik denk dat je wel begrijpt wat ze bedoelt of niet?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hier in België is onlangs besloten om, als er bijtincidenten zijn, de baasjes te straffen.

Dit vind ik iig een beter idee dan die en die hondenrassen verbieden.

Het is nl gewoon zo dat het de eigenaar is die van de hond maakt wat ie is, en als zo'n hond dan bijt, dan wordt hij wel afgemaakt, maar de eigenaar kan dan wel weer een andere hond gaan halen en die weer opleiden tot moordmachine...

Waarschuw beheerder
ik vind t egt onzin om honden rassen te verbieden... t ligt aan de opvoeding of ze gevaarlijk worden of niet...
ik heb een bull terrier en das egt een kei lief beestje..terwijl kei veel mense denke dat ie kei gevaarlijk is nou egt niej he...

Waarschuw beheerder
wil het feit nou dat de meest achterlijke mensen zo'n in potentie gevaarlijke hond kunnen kopen

ps: cotin ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt met je koekjes... ik heb hele gevaarlijke koekjes in huis hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D Ja ik ken ze wel... Dange-Rous Koekjes:D

Was ik even vergeten ja.......

ik vind t egt onzin om honden rassen te verbieden... t ligt aan de opvoeding of ze gevaarlijk worden of niet...
ik heb een bull terrier en das egt een kei lief beestje..terwijl kei veel mense denke dat ie kei gevaarlijk is nou egt niej he...
uuh ... en nu eens in het Nederlands?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kunt wel zien en horen dat je een studenten pikkie bent of niet soms.......meneer Prik,
wat meen jij te prikken zoal radijsjes

Waarschuw beheerder
Prik deze is voor jou:

éen aap die met iedereen wil gekken,maar zelf kan hij zijn aars niet dekken------>
de spot drijven met een ander terwijl hij/zij veel meer gebreken heeft

een papieren tijger-------->een dreiging op papier waar men niet bang voor
hoeft te zijn

Doe het daar maar mee jochie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 maasje: Ik ga hier niet verder op in want ik heb geen idee waar je het over hebt, volgens mij heb je een beetje teveel verfdampen binnnengekregen. Je hebt me echt helemaal klemgeluld nou ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen :S
Ik hoop voor je dat het leuk is in jouw wereldje. Lang leve de antidepressiva.

Waarschuw beheerder
Jammer dat je zelf niets kunt bedenken en dat je eerst bij iemand zijn/haar forum berichten moet kijken om iets terug te kunnen zeggen, zielig hoor.

Echt tye student

:dood: :dood: :dood:

Daaaaaaaaaaaaaaag