Partyflock

Forumonderwerp · 699212
750x bekeken
Waarschuw beheerder
Toen we een paar jaar geleden overgingen op de €, dacht ik van "dat heb ik zo door" "jammer voor die ouwetjes, die zullen dr nog wel wat problemen mee krijgen"

Maar ik zit er nog dagelijks mee te kutten, ik heb elke x meer maand over dan salaris.

Ik geef het nog steeds uit als guldens :@

Wie heeft hier oop problemen mee ???

Ik wil de guldens terug :jaja: :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
yup, u heeft gelijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
ze zullen t idd niet lang volhouden... alhoewel, ze zijn wel stronteigenwijs, kijk maar naar het metrisch stelsel....

en Medic: The English are too polite to be honest, the Dutch are too honest to be polite :D
Waarschuw beheerder
donateur
haha, super opmerking, die ga ik onthouden.
Ben 1 keer in Engeland geweest en wil zeker terug. Hele aardige mensen daar.
Waarschuw beheerder
donateur
die stelling bewijst zichzelf iedere keer als ik er ben :) Ze kunnen gewoon niet gevat doen....

Het is idd n leuk land en de mensen zijn idd aardig, maar ik ben ZO blij dat ík daar niet hoef te wonen...

Waarschuw beheerder
donateur
Is idd een goeie opmerking en hartstikke waar ook! Wij zijn ook altijd te eerlijk! :D

ze zullen t idd niet lang volhouden... alhoewel, ze zijn wel stronteigenwijs, kijk maar naar het metrisch stelsel....

Idd, eigenwijs en het schoothondje van amerika.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik open een topic over Engeland, kunnen we daar verder ontopic babbelen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Goed plan Medic!! :) Zal ik mn ouders ook ff aan laten melden! ;)

het schoothondje van amerika.

Dat vind ik balkenende ook wel hoor... hij zag eruit alsof ie ter plekke klaarkwam op het handje schudden met Bush... :S

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook weer zo. Maar Tony Blair doet er alles aan om maar in een goed daglicht te vallen en Nederland heeft bijvoorbeeld het Internationaal strafhof waar amerika valikant op tegen is maar we hebben het toch. Maar ja, dit is een heel andere discussie. :)
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij krijg ik t de hele dag al voor elkaar totaal off-topic te gaan.... ;)

Had de usa ook niet iets geregeld dat het internationaal strafhof voor hun niet geldt? Misselijkmakend volkje....

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, er is een wet aangenomen, moet je DSW even vragen hoe die ook al weer heet ik ben het vergeten, die verklaart dat amerika ons mag binnenvallen wanneer wij hier amerikanen berechten op dat strafhof. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Ze erkennen het simpelweg niet.

Ze hebben aangegeven als er een amerikaan berecht zou worden dat ze NL binnenvallen... Die lui sporen echt niet :s
Waarschuw beheerder
donateur
Echt te belachelijk voor woorden idd.... Moet je zien hoe zij die Raymond uit Zwolle hebben op laten pakken.... :S

T jammere van zo'n vreselijk dom volk is dat het gewoon levensgevaarlijk is....
Waarschuw beheerder
donateur
Dom en machtsgeil...

Waarschuw beheerder
donateur
De strijd om de Euro is afgelopen!?!?(y)
Waarschuw beheerder
donateur
:d
Euro is een juiste beslissing... Op langer termijn ;)

Waarschuw beheerder
ik haat het woord euries
Waarschuw beheerder
Veels te gezellig hier

gaarne een slotje :jaja:

Waarschuw beheerder
Leuk woord man, dat euri's... O:)
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals, het woord Euris bestaat niet.

Moet je zien hoe zij die Raymond uit Zwolle hebben op laten pakken

:x
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb denk ik geluk gehad dat ik toen ontslagen ben in januari, want daarna heb ik een hele tijd geen werk gehad.

Toen ik weer werk kreeg verdiende ik geen F3.84, maar E3.84.

Dan ging ik in het guldentijdperk voor E30 stappen en vlak daarna voor E15 (ok op grote feesten red ik het daar ook niet mee) en toen er nog guldens waren ging ik niet naar grote feesten.

Dan woon ik pas sinds een paar maanden op mezelf en de berekening hiervoor is helemaal op euro's gemaakt.

Daarbij krijg ik weekloon en dat scheelt ook een helehoop.

Ik denk dat ik heeeeeeeeeeel veel moeite zou hebben als ze weer op guldens over gingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Pfff, ik ben blij dat de Euro er is, alleen had de koers niet Fl 2,2 moeten zijn maar gewoon F2,00 dan waren er minder problemen geweest denk ik.

Maar dat alles veel duurder is, komt niet alleen door de Euro.