Pardon??? Jij hebt voor de euro wel regelmatig 2,50 betaald voor je komkommer???
Weet je hoe ze dat noemen? Inflatie!!! Dat komt niet ALLEEN door de euro.
Dit slaat echt als kut op dirk he, dat zie je zelf hoopp ik toch ook wel in! Ik werk momenteel gedetacheerd via uitzendbureau en krijg daardoor per week betaald... Week 1 = geld voor de huur, maar moet in week 1 ook geld hebben voor een busabo en boodschappen, week 2 = geld voor overige vaste lasten, maar ook dan moet ik busabo en boodschappen hebben, en dat gaat zo iedere week... zou leuk zijn als je iets verder keek dan je neus lang is voor je dergelijke opmerkingen gaat plaatsen, ook al is t maandag!
Wat ik met die opmerking bedoelde was dat wanneer je voor de euro goed rond kon komen je na nu inmiddels na de invoering ook wel weer moet kunnen rondkomen. In het begin was het wennen met de euro maar je kunt alle verhogingen niet op de euro afschuiven. Nogmaals, weleens van inflatie gehoord.
Ik kijk wel verder dan me neus lang is, maar jij dan. Je eerste post was:
ik wil de gulden terug omdat t leven toen gewoon goedkoper was!! Bijna iedereen is in de problemen gekomen door die kut-euro!
Jij wilt de gulden terug en denkt dat alles weer op het oude niveau zit. Laat me niet lachen. Misschien moet jij eens verder kijken dan je neus lang is! Als jij je nou eens zou verdiepen in de voor en nadelen van de euro en de hoeveelheid kosten die gemaakt zijn om dat ding in te voeren dan had je begrepen dat de euro zich niet in 1 jaar terugverdient. Dit is langetermijn strategie. Ooit over nagedacht? Over de politiek van tegenwoordig wordt telkens maar gal gespuugd omdat ze geen resultaten halen. Mensen willen alleen maar op korte termijn resultaten zien. Dat kan niet! Denk daar maar eens over na voordat je tegen mensen gaat brullen dat ze verder moeten kijken!