Partyflock

Forumonderwerp · 699033

Waarschuw beheerder
en is het ook nog echt wat geworden ...

Waarschuw beheerder
donateur
:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben verliefd op jou :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pfffff, moet toch echt eerst iemand beter kennen in real!

Waarschuw beheerder
is mij nog nooit overkomen

Waarschuw beheerder
donateur
je bedoelt iemand wel es ontmoet via internet kennis making.. als chat mail etc msn ?
ja zeker.. zelfs een relatie gehad.

Alles is mogelijk.. ligt niet aan je pc hoor hehe maar aan de mensen die de knoppen in drukken om het zo maar es te zeggen:)

Maar verliefd worden is meestal pas in real natuurlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee enne ik kan me niet voorstellen dat ik dat kan. Moet toch ckers eerst iemand persoonlijk ontmoet hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:(

Waarschuw beheerder
Je kan iemand wel gaan leuk vinden en dat het klikt, maar dan nog moet je iemand persoonlijk wat beter leren kennen vind ik :-)

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat je echt verliefd kan worden via internet.
Je wordt denk ik meer verliefd op het beeld in je hoofd wat je van iemand creeert.
Je kan pas echt verliefd worden denk ik als je iemand echt ontmoet...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het ook wel een beetje is hoe je er samen tegen aan kijkt.. voor de een is het gek en voor de ander weer dood normaal..

1 voordeel het is wel goedkoper dan bellen.. en soms heel soms zetten mensen wel es meer op 'papier'dan dat ze uitspreken.

Vaak met uitgaan is het erg kort de gesprekken.. niet altijd maar meestal niet zo diep gaand. Dat is op iets als msn bijv wel anders geweest.. soms gesprekken over echt alles tot diep in de morgen.. ahaha sja dan komt van het een het ander en dat is dan bellen.. en vervolgens een afspraak.

Het kan erg leuk zijn.. zolang je de media zooi maar effe vergeet.. dus sex dates en al die onzin.. werkt niet en IS ook nep.. bedacht door media bedrijven he:) = Geld :)

Nee ik denk als je samen op 1 lijn zit.. en leuke gesprekken hebt.. en es niet over sex maar over echte dingen.. dan kan je geloof ik erg ver komen met elkaar.

Veel leuke mensen onmoet en nog echt geen dag spijt van.

Waarschuw beheerder
donateur
ga jij nou maar weer in #cafeetje zitten :p

mischien komt ingie nog langs :P

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha iggi ja idd dat is lang geleden!!!:D

whaha:P

Waarschuw beheerder
eehh... jah

Waarschuw beheerder
ik ben wel eens verliefd geweest door het internet daarna hebben we ook 2 jaar een ralatie gehad via msn leer je toch het innnerlijke en beetje kenne hoe die van binne is .....

Waarschuw beheerder
Pas toen ik hem egt zag en das nu nog steeds:D

Waarschuw beheerder
Nou kende die jongen al van vroeger zeg maar(zien op school), maar via internet zijn we in contact gekomen!En hebben tijd gechat, gsmst en gebelt en afgesproken:DEn uiteindelijk kregen we wat(L)Maar is nu wel over
Waarschuw beheerder
Ik heb ooit eens iets met iemand gehad die ik via het internet leerde kennen.

Maar werd inderdaad ook pas verliefd nadat ik haar had gezien.

We hadden uiteindelijk 9 maanden iets met elkaar en toen liep het stuk.
Waarschuw beheerder
we hebben elkaar via pf leren kennen
via msn verder gepraat en nu al meer dan 5 maanden een relatie
maar werd pas verlieft toen ik hem in het echt had gezien(L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee :)

Wel eens iemand leuk gevonden of zo! :)
Waarschuw beheerder
neeeeeeee.... maar het kan wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee ik NOG niet !!!!

Waarschuw beheerder
:yes: :yes:
Waarschuw beheerder
ja heel verliefd..
hoop dat het ooit nog wat word:D

Waarschuw beheerder
nou wijfie snel afspreken dan maar hopen dat het wat word....succes
Waarschuw beheerder
Ik ben het wel eens met romy: verliefd worden op een beeld die je hebt ;) maar echt verliefd worden, word je toch pas in het echt! Heb meer dan twee jaar een relatie gehad met een jongen die ik via het net kon en zijn nu nog steeds goede maatjes ;)

Waarschuw beheerder
nou en of.... *sugt*

Waarschuw beheerder
:yes:

(l)Moppiekontje :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Niet verliefd, maar heb me ex wel via pf leren kennen..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb al meer dan 2 jaar een relatie met iemand die ik via het internet heb leren kennen :)
Waarschuw beheerder
donateur
heb ik 4 jaar geleden gehad en heb 1 jaar met hem gehad en nog met een andere jongen heb ik 5 maanden wat gehad

maar of achteraf denk ik toch dat ik niet echt verlieft was
Waarschuw beheerder
Jip op me sgatje en daar ga ik nu alweer bijna 3 jaar meej ;)
Waarschuw beheerder
Wij hadden allebei echt zoiets van 'NEE, zijn we echt zo desparate dat we aan internetdaten gaan beginnen?'!!

Maar na een paar dagen msnen begon het al te kriebelen en na twee weken msnen en bellen waren we smoorverliefd.

De eerste date was wel errug spannend, want fysieke aantrekkingskracht is ook erg belangrijk. Als we mekaar in de kroeg waren tegengekomen hadden we mekaar waarschijnlijk ook nauwelijks gezien, maar omdat we mekaar al zo goed kenden volgde de fysieke aantrekkingskracht vanzelf.

Ondertussen zijn we anderhalf jaar samen geweest. Vijf maanden uit elkaar en nu alweer een aantal maanden helemaal gelukkig!!!

Waarschuw beheerder
neej niet verliefd en wel afgesproken....maar dan voor de gezelligheid en blablabla.....! Moeten we wel eerlijk zijn....niemand spreekt af met een heel lelijk iemand.....bij voorbaat dan.
Waarschuw beheerder
nou wijfie snel afspreken dan maar hopen dat het wat word....succes
--

thanx:D
we gaan snel afspreken ja..
we hebben al een paar afspraken gehad maar die gingen niet door..
onze eerste x elkaar zien word gewoon op een feest.. das wel net zo fijn!

Waarschuw beheerder
(K)

Waarschuw beheerder
jah nu ineens ben ik verliefd op naughty

Waarschuw beheerder
oooh hoe kan dat nou zo in ene he ;-)

Waarschuw beheerder
jah geen idee.....komt omdat je altijd zo lief tegen me bent denk ik whahahahhha

Waarschuw beheerder
(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(L)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K­)(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
ow lekkah
Waarschuw beheerder
Je kan iemand ontmoeten op het internet en hem/haar heel erg leuk vinden maar om echt verliefd te worden moet je diegene toch eerst in het echt ontmoeten anders kan je het bij elkaar zijn van elkaar niet missen.....
Maar je leert het innerlijk beter als je met elkaar veel praat en weet je gelijk of het wel of niet om de sex gaat....
Waarschuw beheerder
heb voor een jaartje terug een meisje leren kennen via pf, en heb daarna ook via msn met haar gechat, toen had ze nog een vriend dat ging op een gegeven moment uit, toen had ik een maand of 8 met haar gechat, een week of 2 later zagen we elkaar voor t eerst en t klikte echt leuk, heb haar daarna nog 4 x gezien en er is vanalles gebeurd tussen ons en ik d8 echt dat we elkaar gevonden hadden, ik was echt weer veliefd na anderhalf jaar en zij zei dat ze dat ook was, na een week ofzow na haar de laatste x gezien te hebben kreeg ik te horen van haar dat ze weer terug bij haar ex was, terwijl hij haar gewoon elke x weer voor lul zet, hij heeft zelfs mijn telnr uit haar tel gehaald en mij een paar x lastig gevallen, t was echt een respectloze loser!

das nu een maand of 2 geleden.

diegene zal zelf wel weten waar t over gaat, ik voelde me wel een beetje gebruikt!
ik zal weinig verkeerde woorden over haar zeggen, maar had haar wel wat hoger ingeschat!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja...das nu mijn ex...:c

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof daar nie zo in...ik kan niet verliefd worden op iemand via het net. ik zal die persoon toch echt eerst in persoon moeten zien...

Waarschuw beheerder
Opmerkelijk

Waarschuw beheerder
donateur
ow ja joh ;)
Waarschuw beheerder
donateur
neej helaas isset nix geworden... maar ik was wel erg verliefd,,, raar he dat je op iemands woorden kan vallen zonder die persoon te zien?
ik denk dat je juist op die manier de waare aarde kan leren kennen van iemand,,,ja of ook weer niet natuurlijk maar laten we van het positieve uitgaan. ik had dat ook met iemand die nu ook hier op pf zit,,,
leerde dr kennen via ICQ en man wat was ze leuk,,, we stuurde fotos en bleven dagen lang achter de pc met elkaar zitten,,,vrijwel nachten kan je zeggen,,,en pffff,, wat was ze leuk,,, en toen we makeer dan eindelijk ontmoette, was het egt even zo onwennig,,, maar ik vonnet wel kewl.
ergens vinnik t soms toch wel jammer dat t nix is geworden, maar aan de andere kant isset misschien ook wel beter zo...

Helaas spreek ik r nu niet zo vaak meer omdat ik erg druk met alien emotions ben,en ook met mn school en dj gebeuren. maar ze staat nog wel in mn msn lijst. niet dat dat veel zegt... maar toch blijft zoiets als dat me bij...

funny how you can start to love someone by the things they say without knowing them...

Kort daarna was het iemand van wie ik het zeker niet had verwacht,,, en ik denk dat als ik haar wle ontmoet had,,, dat het wel wat had kunnen worden... ken je dat nummer van blof? dat nummer met de titel wat zou je doen?,,, ik denk dat ze bij het lezen van deze text al meteen weet hoe of wat,,, maar ze zei me toen ook heel lief,,,(ja lief,, ookal zijn t maar woorden op msn,, zoiets voel je aan) dat ze ervoor zou gaan,,,

and still id like to meet her...
Waarschuw beheerder
ik werd verliefd op Pamela Anderson,
maar t is nooit wat geworden ... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
funny how you can start to love someone by the things they say without knowing them...

jep.. sommige mensen hoeven niet de persoon te zien om er wat voor te gaan voelen.

Voor de aanraking is dat wel handig hahaha.. maar ik geloof best dat een mens wel degelijk verliefd kan worden op afstand.. hoef je je niet voor te schamen laat staan dat het desperate is via het net? onzin:)

text is text.. woorden zijn woorden.. gevoel is iets ontastbaars..
maar een aanraking gaat vaak boven alles..

Waarschuw beheerder
niet echt verliefd geworden via internet, maar mijn huidige vriend ken ik wel via internet, had m al een tijd in mijn msn staan en dat was altijd erg gezellig. had nooit echt behoefte om kerels te ontmoeten via internet, maar bij hem wel...

Waarschuw beheerder
yuppp :yes:
maar je moet elkaar dan kunne vertrouwe
maarr ook ooit gehad ja heeft 5 maande geduurd
en toen wast weer uit:P

Waarschuw beheerder
Is dat zo renate :-P

Waarschuw beheerder
jaja zo is dat ja:P...
gewoon goeie zake doen;)
komt alles goeD:p

Waarschuw beheerder
Wij ff zake doen :-P
Waarschuw beheerder
ja en het gaat nog steeds geweldig

Waarschuw beheerder
wa heb je te biede?;)

Waarschuw beheerder
Wat wil je hebbe :-P
Waarschuw beheerder
Jah ik ben hem op partyflock tegen gekomen, daarna een maandje op msn gezeten.Toen zijn we met zn tweeen een lang weekend naar Antwerpen gegaan en sindsdien hebben we een relatie wat nu al weer 10 maanden is en we wonen nu samen:D:D

Waarschuw beheerder
wat niet (A)

Waarschuw beheerder
;-)

Waarschuw beheerder
wat intressant hiero wa moete diej mense niej wel van ons denke :[
Waarschuw beheerder
Niet echt verliefd geworden maar wel een drang om heel veel met hem te praten via msn/e-mail and so on.

Op de dag dat we elkaar ontmoette en ik hem zag en hij uiteindelijk na een tijdje een arm om me heen sloeg voelde ik toch wel even dat verliefde gevoel ;-)

En ja heb nu een relatie met em.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja.. je leert elkaar vaak goed kennen via internet...

Waarschuw beheerder
je kan wel heel leuk in kontakt komen met mensen,en elkaar lekker nieuwsgierig maken

Waarschuw beheerder
Jepz.

tis heel veel geworden.
wonen al bijna 3 jaar samen.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet verliefd via internet, maar wel elkaar eerst goed leren kennen via internet en daarna in "het echt" verliefd op elkaar geworden :)

Waarschuw beheerder
Jaaa en het was ook wel egt wat geworden voor een tijd!!!

Waarschuw beheerder
niet via internet :no:
Waarschuw beheerder
Ja, t is nu meer dan een jaar mijn vriend, maar ik werd pas verliefd toen we elkaar in t echt hadden gezien:D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
2x overkomen :)
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
NEE JOH! :[
En voor de mensen die dat DENKEN wel hebben gehad:
Da's gewoon pure lust!
Beetje bij de wereld blijven mensen :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
ONZIN! ZApo.

Lust is wat de media en sbs sex er blijkbaar van wil maken.. als je gewoon jezelf blijft en niet in die commerciele onzin trapt.. lees hier boven zou ik zeggen.

Weet zeker dat weinig mensen aan lust denken puur door dat ze een goed contact met elkaar hebben.

Maar idd.. als je elke nacht een one night wil.. of gewoon elke man wil gek maken.. prima.. moet je zelf weten:)

IK blijf er bij dat je wel een dieper contact kan krijgen op die moderne manier dan via het uitgaan.. wat 9 van de 10 keer toch alleen maar (bij sommige) om de sex draait.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik denk ook wel dat je verliefd kunt worden via het NET [alhoewel ikzelf niet zo snel verliefd word]misschien is het verliefd op de 'aandacht' zijn en kan die persoon in het echt VRESELIJK tegenvallen,
maar je leert elkaar idd wel goed kennen via het NET[mits die persoon eerlijk is en zich niet anders voordoet dan hij/zij is]GOH, we zijn het weer met elkaar eens he FONK (y)
zullen wij dan maar verliefd gaan worden haha8)

Waarschuw beheerder
donateur
hahahaha Deal Ciena!
maar denk niet dat ik de enige ben in jou 'verliefd-personen-via-net-lijstje' :P
En ik ben erg ego wat dat betreft.. ; )

Waarschuw beheerder
:yes:, ik ben verliefd :lief:

[img cacheid=0002d8010006a7400a07620d1a005f33cb]https://photo.partyflock.nl/images/15281/main/83285.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
nee... dat niet maar wat niet is kan wel komen moet het alleen geen player zijn ....is minder :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ben t nog steeds dus...(L)
ken hem al vanaaf 5 mei...
en ben pas in juni naar hem toe gegaan...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha Deal Ciena!
maar denk niet dat ik de enige ben in jou 'verliefd-personen-via-net-lijstje'
En ik ben erg ego wat dat betreft..

schat jij bent de enigste vvor mij
dat weet je toch...:9
(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lijkt me erg wanhopig als je je liefde via de digitale snelweg wil leren kennen :/
Nee, ik kan me er niks bij voorstellen :no: Bah!
Waarschuw beheerder
yepz iedere dag weer op forum.mokkels.nl :jaja:

Waarschuw beheerder
mokkels.nl?? Een beetje op mijn ex lopen geilen?
Waarschuw beheerder
ex of exen? ;)

Waarschuw beheerder
exen :yes:

Artiest Digression
Waarschuw beheerder
Wat kanloos ja via internet pffff

Waarschuw beheerder
Hoe iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii­iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist?
Waarschuw beheerder
nou ik ben nooit verliefd geworden op internet maar wel iemand op mij na 2 keer met elkaar gepraat te hebben... jezus man dat was nie normaal...
Waarschuw beheerder
Leuk om iemand te leren kennen via internet en als het klikt gewoon afspreken, dan merk je snel genoeg of het ook in real life klikt of alleen via internet :yes:

Waarschuw beheerder
:yes: en gaat nog steeds goed tussen mij en P@rTyBoY:bounce: :lief:

Waarschuw beheerder
ja heel gek. zat laatst op de site : www.playboy.nl en ik was ineens verliefd

Waarschuw beheerder
Geheehehehehe.... of ineens verslaafd aan trekkuh ;P;P;P???

Waarschuw beheerder
nee dat was daarvoor al... :-)

Waarschuw beheerder
:O :X

Waarschuw beheerder
ja het is dat ze er geen olympische sport van maken want na 3 jaar vrijgezel zijn, ga ik dan het goud wel winnen denk ik :-)

Waarschuw beheerder
100 meter langbeffen :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Niet echt verliefd, maar het zat er 'n paar jaar geleden wel tegenaan... meisje uit 'n chatbox, waarmee ik veel contact had... we belden ook 'n paar keer per week.

Waarschuw beheerder
hoezo is het niks geworden dan jon?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat was ruim 5 jaar geleden, toen ik nog thuis woonde... daar zat ik toen elke dag op het internet, en toen ik het huis uitging is het contact verloren gegaan... helaas :/

Waarschuw beheerder
ben verliefdddd:D...
Waarschuw beheerder
donateur
:no: word niet zo snel verliefd en al helemaal niet op een computer :s

Artiest JayTD
Waarschuw beheerder
donateur
nope... nog nooit gehad! :P nahja.. wel eens een meisje leren kennen hier via PF vervolgens na een lange tijd chatten en berichtjes sturen haar ontmoet in een kroeg.

Was erg leuk is alleen verder niet echt iets geworden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb mn liefje via partyflock leren kenne, en tis nou al bijna n jaar dikke mik tusse ons en als t aan mij ligt gaat het nog lang nie uit t liefst nooit...:D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
2x, hoewel ik de 1e keer haar op een feest had gezien min of meer, viavia in contact en echt 10 uur per dag gemsnd

andere x was via flock, veel gebeld, gesmsd maar de echte ontmoeting was op zn zachts gezegd een tegenvaller (op een feest in uithoorn, was er speciaal voor haar heen gegaan, gelukkig waren er bekenden om me op te vangen). bleek het haar gewoon te doen te zijn om mijn relatie van dat moment te breken:@ (heeft ze letterlijk later gezegd)

nu niets van dat alles, lief meisje in studentendisco ontmoet en ben heel blij met dr(L)

Waarschuw beheerder
Ik heb me pitbulldeamon leren kennen via het internet, sinds kort woon ik met hem samen, en ken nie zonder hem..... :D (L)

Gr. Rowena

Waarschuw beheerder
ja ik het ook wellus een lekkuh mokkulthju aan de haak geslagu via ut inturnet. was ech een tof wijffie, hield ook van vet housuh en so..
we hebbuh samuh wel eens un breezah gezopuh maar ut kliktuh nie in ut echt..

god je kan wel zien wie er via het internet een liefde vind....

Waarschuw beheerder
Hahaha ik lachte altijd iedereen uit die via internet aan een vriend kwam hahaha...... tot ik op In Qontrol gemeet had met P@rTyBoY:bounce: zonder bij bedoelingen :D:D:D en daarna nog een keer afgesproken had :lief: nu zijn we nog steeds samen :P:P:P:P

Waarschuw beheerder
MOTS is nu al bijna 4 jaar samne met zijn internetmoppie.

Waarschuw beheerder
Waar internet al niuej goed voor is he ;)

Waarschuw beheerder
Hoewel niets boven persoonlijk kontakt en oogkontakt gaat. Moet ik ook toegeven dat je mensen beter leert kennen via chat. mensen delen vaker dingen met onbekende of door de afstand of omdat je gewoon iemand niet simpelweg in het gezicht hoeft te kijken.

Wel grappig dat die onbekende, op later tijdstip erdoor een bekende wordt.

maar ik lul weer te veel.

Waarschuw beheerder
Ja, is me wel overkomen..
Een aantrekkingskracht waar ik helemaal niets van begreep. :/ Kon alleen nog maar aan die jongen van internet denken. Toen ik eenmaal zn stem had gehoord, was ik helemaal verkocht.

Andere begrepen er helemaal nix van..
verliefd worden via i-net klinkt zo vaag :S
Waarschuw beheerder
Ook ik heb mijn schatje via de digitale snelweg leren kennen. Eerst uren gechat en foto`s naar elkaar gestuurd , daarna uren gebeld en een week later was de meeting. Zijn nu inmiddels een jaar samen en ons leventje saampjes is 1 groot feest.
Had hem veel eerder moeten ontmoeten :kusje2:

Waarschuw beheerder
en dan zeggen ze dat internet alleen maar nadelen heeft.

Zo te horen heeft dit Communicatiemiddel genoeg mensen bij elkaar gebracht .

OF NIET
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ben hopeloos verliefd geworden, en na 3,3 jaar ben ik dat nog steeds! We wonen inmiddels meer dan een jaar samen! En alles gaat echt super. Hij begrijpt me, en lacht om mijn grapjes;) en dat zegt al heel veel:p

Waarschuw beheerder
en dan zeggen ze dat internet alleen maar nadelen heeft.

Zo te horen heeft dit Communicatiemiddel genoeg mensen bij elkaar gebracht

Zo'n positief einde had t mijne niet.. :no:

maar inderdaad, het brengt steeds meer mensen bij elkaar.. :)
mijn broer is ook al een paar jaar gelukkig, en ook via msn leren kennen. waar nu een heel lief neefje uit is onstaan (L)
Waarschuw beheerder
Ben nog nooit verliefd geworden via internet

Waarschuw beheerder
"ben je weleens echt verliefd geworden via internet?"

Nee, niet verliefd, wel geil(y)
:-)

Chris

Waarschuw beheerder
Nee, niet verliefd, wel geil
desondanks ben je toch aan je trekken gekomen of niet :-P

Zo'n positief einde had t mijne niet..
maar inderdaad, het brengt steeds meer mensen bij elkaar.. mijn broer is ook al een paar jaar gelukkig, en ook via msn leren kennen. waar nu een heel lief neefje uit is onstaan

het spijt me om dat te horen, maar ik bedoelde het gewoon een beetje in het algemeen
Waarschuw beheerder
via i-net ken egt wel maar het scheelt wel als je btje bij elkaar in de buurt woont , om nou heel Nl door te crossen naar iemand die je alleen kent via chat vink ook weer zoiets..

<----heeftnml kei leuk vrouwtje ontmoet via i -net en nog dichtbij ook!!
Waarschuw beheerder
Ik reis toch al een aardig tijdje 2 uur voor mijn Lief.

Maar hopeljk komt daar binnenkort een einde aan :D.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet via internet. Wel haar zo leren kennen, maar werd pas achteraf verliefd, tijdens de eerste date, om precies te zijn. :$

Was helaas van korte duur. Kende haar toen al ruim een jaar.
Waarschuw beheerder
heb wel een meisje leren kennen via i-net, ook idd heel lang en soms wel n88 met elkaar gesproken.

2x ontmoet, tis nix geworden maar we zijn wel goeie maatjes nu :)

Waarschuw beheerder
Zo mij is het overkomen hoor op :bounce: Ouwe! Nieuwegein :bounce:
was echt zwaar verliefd is ook nog wat geworden, maar door omstandigheden wel uit gegaan.
Nu zien en spreken we mekaar nog af en toe (Y).

(K) voor Han
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben verliefd op Cis :$ (L)

Ze is gewoon de beste :P
Waarschuw beheerder
Kun je der niet ff meenemen poesj als je komt bubbelen ? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik deel Cis met niemand :9

Waarschuw beheerder
Heej poesj ff overleggen!
is ie lekker?

Poesj me grote liefde van internet (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heej poesj ff overleggen!
is ie lekker?

Poesj me grote liefde van internet(L)

Hehehe Cis de beste (L)
Poesj & Cis gaan samenwonen :p

Cis check zn foto's :9 :P

Waarschuw beheerder
Die foto met hoer op zijn buik is wel heel bruut

maaruh ik ga wel mee bubbelen (bubbelbad)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaaaaaaaaa

Bubbelen :D
Waarschuw beheerder
Ja is een vriend van me :)

Ennuh Bubbelbad ?? Die heb ik ook, maar Poesj en ik gaan in mn 8pers. Jacuzzi :D dies veel lekkerder :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uhm... nou eingelijk wel
ik was met iemand aan het chatten die dee de webcam aan maar wou er zelf nie voor dus richte de cam op z'n vriend en die vond ik best knap
na heel veel msn zouden we afspreken
ik wou eingelijk niet en toch maar wel gedaan
gelukkig ook maar want die leuke jongen is nu al meer dan een jaar mijn vriend waar ik mee samen wonen wil trouwen en heel veel baby's maken mee wil (krijgen weet ik nog niet:P)
Waarschuw beheerder
donateur
Jacuzzi :9

Waarschuw beheerder
verliefd via internet?!
kan me niet voorstellen dat dat kan maar goed

Waarschuw beheerder
jacuzzi ben ik ook wel voor te lokken
Waarschuw beheerder
Stoeipoes 6 oktober 2004 23:40

donateur! Jacuzzi :P

Ik zeg niets :P

Cis #1 6 oktober 2004 23:42
jacuzzi ben ik ook wel voor te lokken

Dat horen we graag :P ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Born2Dance

Lul niet want je zegt net nog tegen me dat je verliefd op me bent :[

Waarschuw beheerder
alleen hopen dat je niet verliefd op iemand word
en er dan achter komt dat ie er zo uit ziet
zo als die vent op Born2Dance forumplaatje

Waarschuw beheerder
ik ben niet verliefd op je ik heb je alleen voor het QontneuQen, wist je toch?
Waarschuw beheerder
paar jaar geleden kwam ik een meid tegen op de chat, daarna hebben we vaker gechat, gebeld, afgesproken en gingen we 8 maanden met elkaar.
ut kan wel dus...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet verliefd op je ik heb je alleen voor het QontneuQen, wist je toch?

Lieg niet :@

Waarschuw beheerder
donateur
is me nooit overkomen :no:

Waarschuw beheerder
oke, ik koester toch wel een heel klein beetje gevoelens voor je:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Braaf :D

Waarschuw beheerder
neuQen?

als goedmakertje:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaah :P en ben heel erg verliefd (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ken me mannetje via de mail van me vorige werk. dik 3 maanden zitten mailen dagelijks voor we wisten wie we waren. Nu 10 maanden gelukkig met elkaar (weliswaar met een break van 2,5 week :P)

:lief: ja dus het kan

Waarschuw beheerder
:d :YES: :d

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat je iemand wel goed via internet kan leren kennen, qua gedrag, spreken noem maar op
en dan zou je kunnen afspreken

Waarschuw beheerder
Niet echt verliefd!
Maar wel heel speciaal he Schatje :lief:

En na dat we elkaar gezien hebben toen wel helemaal verliefd!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, alleen nu gaat het niet echt lekker...

Waarschuw beheerder
Ja, en het gaat echt lekker :yes:
Waarschuw beheerder
JA met haroldinjo en we zijn al 8 maand samen :)
Waarschuw beheerder
Ik werd heel lang gestalked via internet enzo en via PF...na veel rechtzaken enzo heb ik er maar aan toe gegeven ;) ...en nu hebben we al meer dan een jaar!! :) ;)

Ben zo blij met Chrisje dat ik een brief heb geschreven naar de Nobelprijscompetitie en heb PF opgedragen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik werd heel lang gestalked via internet enzo en via PF...na veel rechtzaken enzo heb ik er maar aan toe gegeven ...en nu hebben we al meer dan een jaar!!

hmm is 't em toch gelukt :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uhmzz...nee...
Waarschuw beheerder
ik heb mijn meisie via het internet leren kennen, het klikte int echt meteen, waren gelijk smoorverliefd op elkaar, en we zijn nu bijna 13 maanden verder en het gaat naar mijn gevoel alleen maar steeds beter :-)
wil ook binnenkort met r samen wonen enzo.. gewoon een toekomst met elkaar lijkt me echt helemaal geweldig

Waarschuw beheerder
Neej
Waarschuw beheerder
Niet via internet.
Wel daarna... na hem een paar keer gezien te hebben:D

Waarschuw beheerder
ja paar keer en wat geworden nee dat niet echt, maar ik was wel echt verliefd :Frusty:
Waarschuw beheerder
Nee, maar ik zie wel eens meisjes voorbij komen hier van wie ik denk WOW...maar daar blijft het dan ook bij :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, maar ik zie wel eens meisjes voorbij komen hier van wie ik denk WOW...maar daar blijft het dan ook bij

Dat noem ik geiligheid O:)
Waarschuw beheerder
Oh is dat het, thnx :) maarre wat doe je daarmee dan als ik vragen mag???
Waarschuw beheerder
Moet ik jouw dat nog gaan uitleggen?? ;)
Waarschuw beheerder
Eh.........

:)
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000b009b00005cd8c09d52681a006b5a27]http://www.q-dance.nl/images/smileys/yeah.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ja hoor nu weer

Waarschuw beheerder
donateur
Ja beetje verliefd geworden, zwaar geile sex gehad en nu PB'en we nog weleens...

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: leren kennen via flock, ontmoet op feesten, daarna contact blijven houden en op een gegeven moment beetje verliefd geworden :$

Waarschuw beheerder
Ik niet maar een jongen die ik ken wel op mij beetje hopeloos vind ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja :yes: en hoop dat het nou ook wat gaat worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: 2 keer 8)

Waarschuw beheerder
ja echt wel en het was de man van mijn leven!!Nadruk op was!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe

Verliefd worden op iemand die je nog nooit gezien hebt? die aan de andere kant van de wereld zit.. :X:X:X:X

Waarschuw beheerder
Geloof er niet zo in, heb liever iemand van vlees en bloed dan een plat computerscherm :)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
geloof wel dat het kan ja, maar tis me nog niet overkomen
Waarschuw beheerder
Nee, ben nog nooit verliefd geworden via t internet...ik zou dat niet kunnen ook. Maar er zullen best mensen zijn bij wie dat wel gebeurd.

Waarschuw beheerder
nee ben ook nog nooit verliefd geworden via internet
Waarschuw beheerder
1tje niet 1tje wel:D en das nu nog steeds iets moois:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben nog nooit verliefd geworden via het internet...:no:
Waarschuw beheerder
Nee nooit verliefd geworden via 't internet maar wel via hier iemand op een feest tegengekomen en TOEN ...............
Waarschuw beheerder
Twee keer, een keer een lange relatie, de andere keer werd het niks maar was het verder wel OK (Y)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
moet dat dan??

Waarschuw beheerder
nee niet voorgekomen

Waarschuw beheerder
eendje (K) alles goed

Waarschuw beheerder
Jammer genoeg wel, maar hij is al bezet

Waarschuw beheerder
prima moppie en jij?
Waarschuw beheerder
Ja ben op dit moment verliefd op iemand die ik alleen ken via internet ik heb hem wel is gewoon gezien in het echt alleen nog nooit met hem gepraat. :)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker wel :D
Waarschuw beheerder
Niet gelijk een hevige verliefdheid maar, wel erna als we hadden afgesproken enzo... :P

Waarschuw beheerder
Ja ben heel erg verliefd geworden via internet en we hebben een tijdje wat gehad..duurde niet lang..

maar we zijn nu nog steeds hele goede vrienden

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
nee nog nooit...ik kan pas verliefd worden als ik iemand ook echt persoonlijk ken
Waarschuw beheerder
ja, twee jaar heeft die relatie geduurd..

Waarschuw beheerder
uhm..yup.. :$ ben er wel errug blij om..en dat met mijn anti internet dating feeling

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Heeft ongeveer een jaar geduurt..

Waarschuw beheerder
donateur
jep..

Waarschuw beheerder
nooit echt verliefd geweest maar wel iemand heeel leuk gevonden via internet....

Waarschuw beheerder
Nee!

Waarschuw beheerder
:@
Waarschuw beheerder
donateur
Tis zeker wel wat geworden, en het is nog steeds wat 8)

Waarschuw beheerder
leuk hoor..
Waarschuw beheerder
:yes: zelfs twee jaar met hem samen geweest..

Waarschuw beheerder
ja ik ben ook 2 jaar samen geweest maar toen ik hem op internet had ontmoet was ik nog niet echt verliefd .....vond hem gewoon leuk....
Waarschuw beheerder
Hebben een elkaar keer op een chatbox gesproken, daarna berichtjes blijven sturen, toen mailen, msnen..
En na twee jaar elkaar in het echt ontmoet, toen werden we :lief:, twee jaar samen geweest, nu zijn we nog steeds vrienden..

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben wel eens verliefd geweest door het internet daarna hebben we ook 2 jaar een ralatie gehad via msn leer je toch het innnerlijke en beetje kenne hoe die van binne is .....

:no: das echt absolute onzin, das niet iemand ze innerlijk wat je daar ziet.. Iedereen heeft altijd een grote bek op MSN maar puntje bij paaltje gebeurd er geen ene f:xck..

Anyway, ik heb ook wel is een relatie gehad op internet.. Dat was op www.tmf.nl geloof ik toen ik een jaar of 12 was :/
Waarschuw beheerder
hahahaha nee wel geil have fun

Waarschuw beheerder
nope, kan niet als ik degene nog nooit gezien heb :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar wel pas verliefd geworden na haar IRL ontmoet te hebben...
Waarschuw beheerder
wel gehad nu goeie vrienden

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
nope hoor... kzou het nie kunnen... ben daar te nuchter voor denk ik... moet verliefdheid aan levende lijve meemaken... zn ogen kunnen zien en de rest van zn uitstraling... cam ooknie goed genoeg... en lieve woordjes typen kan iedreen wel :)

maar wel een leuke vriend aan overgehouden :)

Waarschuw beheerder
donateur
jups...

vaag, maar t kan!

Waarschuw beheerder
donateur
Ben je verliefd op mij roon? :o

O:) ;P

Waarschuw beheerder
Ben verliefd op internet:yes:

Waarschuw beheerder
ja..vond iemand leuk die ik via inet leerde kennen,maar verliefd werd ik pas toen ik degene irl zag:)

Waarschuw beheerder
Ik wordt alleen maar verliefd op mensen van het internet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1x ging snel over

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja:

Waarschuw beheerder
jaaa :jaja: en ik hoop echt dat het wat wordt :D

Waarschuw beheerder
donateur
:O

Waarschuw beheerder
jazeker :yes:

nu zo ongv 3 jaar terug....en ongv n jaar ben ik met diegene gegaan :) :yes:
Waarschuw beheerder
ja, paar keer hier dan.....maar dan was het voor een weekje..meer dat je haar wel erg leuk vond..en knap..

Helaas werkt dat niet..komt meer bij kijken.

Waarschuw beheerder
donateur
ongv n jaar ben ik met diegene gegaan

Waarschuw beheerder
donateur
Geile arm Mel :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ja heb het wel eens gehad...
En heb uit eindeluk toen 5 maandne ofzo iets met hem gehad..

Maar meestal vind ik iemand erg leuk verliefd ben ik dan niet omdat ik niet weet hoe hij zich in het echt gedraagd..
Maar hij betekend dan wel al veel voor me...

Waarschuw beheerder
jep, 2 jaar iets gehad, was ook via het internet. En nu weer eentje aan de haak geslagen geloof ik.. misschien... haha, vrouwen..

Maar het kan wel denk ik..
Waarschuw beheerder
:yes: ook een jaar relatie gehad (pas 3 jaar nadat ik em ontmoet haD...maargoed ;) )

Waarschuw beheerder
donateur
Geile arm Mel

:kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Lang over gedaan?
Waarschuw beheerder
nou de eerste keer was 2 weken en toen nooit meer gezien, paar jaar later kwam ik em weer tegen ;)

Waarschuw beheerder
yep echt waar, was 2 jaar geleden op tmf, toen t nog leuk was. We woonde ook al binnen 2 weken samen en nog steeds happy :P

Waarschuw beheerder
heb 1ander half jaar relactie gehad maar we zagen elkaar te wijnig en daar door ging mis ruzie enzo ewn nu zijn we nog vriende is net 5weeke uit bijna maar mis er echt kei erg en houd echt veel van haar wou dat ze er nog eens over wou praate en echt goed praate :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ongeveer een maandje gehad met een meid uit Spijkenisse. Ze wou wel vrienden blijven, regelmatig daarna nog contact gehad. Vorig jaar zelfs nog met haar een weekje naar Kreta geweest. Wou nog steeds vrienden blijven. Heb 't contact maar verbroken, ik kon steeds maar een berichtje sturen dan pas had ik contact met haar. 't gebeurde nooit andersom. Dat gaat natuurlijk niet werken.
Waarschuw beheerder
ik heb er nu al een jaar mee en we krijgen een baby dus ja
Waarschuw beheerder
donateur
hmm!! als ik eerlijk ben! 1x en nooit meer, haha!! slechte ervaring...helaas

Waarschuw beheerder
nee nog nooit..virtueel verliefd worden!!
Waarschuw beheerder
ik zou denk ik niet snel verliefd worden via het internet...
je ziet elkaar wel je praat wel met elkaar maar er zit een beeldscherm tussen, en dan kan iemand veel makkelijker praten dan in het echt...
dus geef mij maar gewoon iemand die ik zo tegenkom in kroeg discotheek of sportschool

Waarschuw beheerder
donateur
denk dat velen een ander persoon zijn op de pc......
zal in veel gevallen tegenvallen in ''real life''
tuurlijk zijn r ook (y) gevallen,en die wens ik ook t beste toe :d
ik vin doe je niet anders voor,wel zo eerlijk tegen de ander ALSMEDE tegenover jezelf!

Waarschuw beheerder
donateur
ik doe mezelf nooit anders voor dan ik ben
want ikben gewoon geweldig (y)
hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Ja tuurlijk ben je geweldig................hahaha
Maarja ik ken je dan ook eej:)
Want anders viel het misschien wel tegen!!
En ................... ben idd gewoon je eigen,want hou je een ander voor de gek dan zo ook jezelf!!

Waarschuw beheerder
donateur
:p

Waarschuw beheerder
Nope nog nooit verliefd geworden via internet

Waarschuw beheerder
donateur
jup

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 augustus 2004 om 11:40:
en is het ook nog echt wat geworden ...

kan ik (nog) niet zeggen

Waarschuw beheerder
Jeps

Waarschuw beheerder
niet echt verliefd geworden, maar na ontmoeten wel.
en we hebben alweer dik 2jaar wat.

Waarschuw beheerder
nee nog nooit .

maar ja wat niet is kan nog komen he .

Waarschuw beheerder
Ja zeker weten! :jaja: Heb mn grootste liefde via internet leren kennen.. T heeft alleen maar n jaartje geduurd..

Waarschuw beheerder
:jaja: En het is nu bijna anderhalf jaar me vriendje (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker weten. Heb nu een relatie met hem en ben super verliefd (L)
Waarschuw beheerder
2.5 jaar relatie mee gehad ja..

Waarschuw beheerder
jep! ik heb mn huidige vriend via internet leren kennen...toendertijd nog ICQ :S
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: al 8 maanden lang issut wat :D (L)

Waarschuw beheerder
nee,het is me nog nooit overkomen.Ik kan niet verliefd worden op een foto en een paar lieve woordjes hier en een beetje gechat daar.Maar vriendschap kan altijd toch ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 22:23:
nee,het is me nog nooit overkomen.Ik kan niet verliefd worden op een foto en een paar lieve woordjes hier en een beetje gechat daar.Maar vriendschap kan altijd toch ?

zo denk ik er ook over....heb echt veel vrienden leren kenne via het internet, en ik word pas echt verliefd als ik die gene ook personlijk ken:jaja:

Waarschuw beheerder
ja ik heb mijn huidige vriend ook via internet leren kennen en we zijn in september alweer 3 jaar een stelletje, waarvan we dan bijna een jaar samenwonen :) :lief:

Waarschuw beheerder
ja heb mijn vriend ook via internet leren kennen - partyflock zelf:jaja: hebben nu bijna 1.5 jaar wat en wonen al half jaartje samen:D echt super relatie(L)
Waarschuw beheerder
kan zeker..
heb me vriend ook leren kennen via internet en het gaat nog steeds goed. nu 8 maanden..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben je wel eens echt verliefd geworden via internet:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb em ook via internet leren kennen....
we zijn al anderhalf jaar bij elkaar , en hij is echt de ware!!! :)

Waarschuw beheerder
Hm, ik weet niet.
Ik vind wel ooit iemand leuk via het internet omdat we gewoon goed met elkaar kunnen praten en over veel dingen hetzelfde denken. Maar echt verliefd... denk het niet. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 19:59:
ja ik heb mijn huidige vriend ook via internet leren kennen en we zijn in september alweer 3 jaar een stelletje, waarvan we dan bijna een jaar samenwonen

ja en nog onder de plak ook woehahaha

Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kan overal verliefd worden dus waarom zou je niet verliefd kunnen worden op iemand van i-net :d
Waarschuw beheerder
:no: ik chat ook nooit....wel heb ik dat ik iemand echt leuk kan vinden met mailen..qua humor..maar verliefd :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 20:01:
ja heb mijn vriend ook via internet leren kennen - partyflock zelf hebben nu bijna 1.5 jaar wat en wonen al half jaartje samen echt super relatie

super!!!:jaja:

Waarschuw beheerder
Jazeker en met haar woon ik nu samen :P

Was overigens via Partyflock
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja & daar heb ik ook 8 maanden mee gehad..
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
jaaah maar die zie ik dan meestal ook wel in het echt
Waarschuw beheerder
donateur
Nee verliefd niet. Wel mooie vriendschappen opgedaan maar echte kriebels heb je toch wat meer voor nodig dan alleen wat getik. Al moet ik wel zeggen dat ik het begrijp van de mensen die het overkomen is

Waarschuw beheerder
nee nog nooit via internet :no:

Waarschuw beheerder
ja:D zekers en met die gene heb ik nou nog steeds verkering
zaterdag 5 maanden:D(L)
Waarschuw beheerder
nope nooit via internet

Waarschuw beheerder
[img width=25 height=30 cacheid=00008d50000103ffbd3240a41a00ec1ab4]http://www.animatiegifjes.stophier.nl/smilies/diversen/stophiertapfootBlushy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
nee nog niet, maar wat niet is kan nog komen

Waarschuw beheerder
ja smoorverliefd ben 9 maanden met hem geweest!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=25 height=30 cacheid=00008d50000103ffbd3240a41a00ec749a]http://www.animatiegifjes.stophier.nl/smilies/diversen/stophiertapfootBlushy.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:no:

Waarschuw beheerder
yep..... en het is mij langste relatie geweest ooit ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 20:35:
en hij is echt de ware!!!

de ware bestaat niet.. (n) dat zijn er meerdere!!!! (y)

is maar goed ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:35:
de ware bestaat niet.. dat zijn er meerdere!!!!

is maar goed ook