Partyflock

Forumonderwerp · 698150
Waarschuw beheerder
Zeg of ik bijt in je nek! whahahahaha

Waarschuw beheerder
ik mag altyijd gratis:P

Waarschuw beheerder
ben je zielig dan als je behoefte moet opzoeken bij die joegoslavische hoeren.... Dan moet je egt een hopeloos geval zijn
Waarschuw beheerder
donateur
:-s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind je maar een stakker:jaja: :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 keer de helft ongeveer!! :s

Waarschuw beheerder
dan moet je egt lelijk zijn als je geen wijf aan de haak kan slaan. sorry hoor. Hoeren zijn voor zielige oude mannetjes en niet voor mensen die geen sex kunnen krijgen omdat ze zelf geen wijf kunnen zoeken.
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeren zijn voor zielige oude mannetjes en niet voor mensen die geen sex kunnen krijgen omdat ze zelf geen wijf kunnen zoeken.

volgens mij juist wel... :/

Waarschuw beheerder
dan ben je tog een zielig figuur of niet? zeg eens eerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
misschien vinden ze zich wel slimmer dan jou/ons, omdat ze weet ik veel keer per week op de kut kunnen met steeds een andere chick die niet zeurt... LOL!

Waarschuw beheerder
maar je betaald ervoor, en dat is het zielige ervan.... Ik zal mijn lichaam niet verkopen aan iemand die alleen maar zijn zaad kwijt wilt.. maja, je hebt mensen die kiezen ervoor

Waarschuw beheerder
maar even nog wat anders: hoeren heb je wel nodig, want als die er niet zijn: denk eens aan verkrachtingen en dergelijke. Die gaan dan ook steeds vaker gebeuren als ze er niet zijn

Waarschuw beheerder
Jij hebt met je eigen trots betaalt blijkbaar...bah:-/

Waarschuw beheerder
OsdorpPosse - prostitutie
Waarschuw beheerder
Hmmm, wat negatief allemaal!

Wat is er nou leuker dan met een vrijgezelle groep gewoon ff lekker er op los rammen daar in the red light district?

Waarschuw beheerder
ach we kunnen niet allemaal perfect zijn he? dan zal het leven helemaal eentonig worden..

Waarschuw beheerder
Wat leuker is?? haha wel erg als je dat vraagt maar uhm..wat dacht je van een meid die 'met je op los ramt' omdat ze je leuk vind;)

Waarschuw beheerder
go wicked one, helemaal gelijk

mee eens:D
Waarschuw beheerder
(y), ik moet zeggen dat ik het er ook mee eens ben! Maar ik kan me de andere kant ook wel voorstellen ;)

Waarschuw beheerder
25 euro en toen kreeg ik het kunsgebit van die heroinehoer er gratis bij..

Waarschuw beheerder
Die andere kant ziet er voor mijn gevoel zo uit:

Een uitgeleeft wijf dat iedere dag ongeveer 20 pikkies in haar mond heeft die haar lekker van boven tot onder volspuiten...en die JOUW een een kusje geeft als je binnen komt!!

(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
hahahaha
Waarschuw beheerder
W1, haha.....wat kun je dat toch goed vertellen!

Waarschuw beheerder
Is toch zo...ik vind dat ZO ranzig..en ik kan dus ECHT niet begrijpen hoe een vent nog een harde kan krijgen bij een hoer..:s

Waarschuw beheerder
je wijf zou bij de prostitutie zitten... En als ze dan thuis komt jou vol op je bek pakken en je helemaal leeg zuigen... gadverdamme... Nee dank je, ik heb al gegeten en zo niet dan heb ik geen trek meer
Waarschuw beheerder
donateur
Absoluut geen behoefte aan een hoer! :no:

Waarschuw beheerder
kan je van een hoer houden?????
moet er niet aan denken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
er zitten best lekkere hoeren tussen hoor!! :-P

:kwijl:
Waarschuw beheerder
Is toch zo...ik vind dat ZO ranzig..en ik kan dus ECHT niet begrijpen hoe een vent nog een harde kan krijgen bij een hoer..

Ik ook niet hoor ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het punt 1 al heel erg zielig als je naar de hoeren moet gaan, bedoel in iedere vent..al is ie nog zo lelijk... zit iets moois!

Maar als je dan te lui bent om het aan mensen te laten zien ben je het zelf schuld...

Van een hoer houden...kan het me niet voorstellen..als ik van iemand hou dan wil ik alles voor diegene zijn..en niet bij het avondeten te horen krijgen hoe ranzig de eene klant was en wat voor SOA de volgende had...

;)
Waarschuw beheerder
over het algemeen kost een hoer minder geld als een vriendin :jaja:

Waarschuw beheerder
GRoot gelijk wickedone

Waarschuw beheerder
Harley je lijkt me steeds aardiger moet k zegge... :-/

Waarschuw beheerder
Pfffff er zijn ook genoeg wijven die zich als een hoer gedragen alleen dat vertellen ze niet.

Dus het risico dat je meisje waar je zo gek op bent ook 20 lullen in d'r bek heeft gehad is net zo groot :D
Waarschuw beheerder
over het algemeen kost een hoer minder geld als een vriendin

ligt eraan hoevaak je naar de hoeren gaat...
Waarschuw beheerder
ik zeg altijd maar zo elke vrouw is een hoer, behalve me moeder :jaja:
Waarschuw beheerder
als iemand naar de hoeren wilt dan moet die persoon het toch zelf weten.

sommige vrouwen verdienen gewoon hun geld ermee goed voor hun.

Waarschuw beheerder
:-/ ik wordt misselijk...

FF serieus jullie gaan dus allemaal naar de hoeren??

En poppie voor jou maakt t dus niks uit of je schatje zich eerder heeft laten betalen 'per pik'

Waarschuw beheerder
dan moet je tog wel erg naif zijn wil je dat niet merken aan een meisje of ze vaak mat haar benen wijd lig
Waarschuw beheerder
ik ga niet naar de hoeren maar ze zijn er dus moeten er wel veel mensen naar toe gaan anders waren ze er niet.
Waarschuw beheerder
Beetje zielig als via de hoeren aan je sex moet komen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze zijn er omdat mannen niet eens het fatsoen hebben om hun pik achter hun gulp te houden. En ook dat ze hun handen niet thuis kunnen houden.

Waarschuw beheerder
I'll never pay for sex, laat staan iemand die 60per dag wordt geneukt
Waarschuw beheerder
ik ga niet naar de hoeren :nee:

mij niet gezien, maar laat de gene die het wel doen.....moeten hun toch weten

maar het ging over geld en over het algemeen kost een vriendin ook geld.

en wat krijg je dr voor terug...juist sex ja..... das de enige reden dat een vent een vriendin / vrouw heeft :[

Waarschuw beheerder
het meeste dat ik ooit aan een hoer heb betaald is 0,000000 euri's

wat moet je ingodsnaam bij de hoeren,
al sje uitgaat kun je toch ook wel een griet scoren scheelt een hoop geld hoor.
Waarschuw beheerder
vrouwen opgepast mischien gaat je man later wel naar de hoeren als ze uitgekeken op julie zijn ;)
Waarschuw beheerder
FF serieus jullie gaan dus allemaal naar de hoeren??

Nope, ga niet betalen voor de sex!

Waarschuw beheerder
Hoerenlopers zijn zielig:jaja:
Waarschuw beheerder
wat is eigenlijk het profiel van hoeren lopers :)

Waarschuw beheerder
en wat krijg je dr voor terug...juist sex ja..... das de enige reden dat een vent een vriendin / vrouw heeft

hier hoef ik dus echt niets meer op te zeggen..iedere vrouw denkt hier wel t zelfde over als ik;)

Rob..(Y)
Waarschuw beheerder
WickedOne :lief:

laat je niet zo op de kast jagen met dit mooie weer.... :d
Waarschuw beheerder
Wat een uitspraken hier zeg... Dus je hebt je vriendin alleen maar voor de sex?
Tuurlijk is dat heel erg prettig en lekker maar t is maar een bijkomstigheid toch?
Waarschuw beheerder
Ach de een verdient zijn geld met dozen inpakken en de ander met sex.

W1.... jij maakt je er wel heel druk om! Nare ervaring in het verleden ermee gehad?

Waarschuw beheerder
Een familielid dat het wel ff moest uitproberen en haar kinderen daarmee erg veel pijn deed..mja boeie als je maar je spuitje in je arm hebt he;)
Waarschuw beheerder
Misternapsut:
Ik denk dat de meeste vrouwen er zo tegen aankijken hoor. Zou er ook misselijk van worden......
Ik zou niet eens zin hebben om op iemand te duiken waar heel de dag andere mokkels sex mee hebben gehad.
Maar ja, mannen he *zucht*
Waarschuw beheerder
generaliseren

zal maar een klein deel van de mannen zijn die het doen.

en "we" denken niet alleen aan sex of vrouwen alleen voor sex

je kan dat natuurlijk moeilijk uitmaken aande hand aan een paar domme uitspraken :) ook van mij ;)
Waarschuw beheerder
ff serieus nu.

ik zou dr ook niet aan moeten denken :nee:

maar iedereen is niet hetzelfde, dus sommige doen wat ze kunnen om hun verslaving / kind / weet ik het wat te kunnen onderhouden.
Waarschuw beheerder
Of studie van kunnen betalen.

Maar over een tijdje zal de concurrentie moordend zijn op de wallen als al die Oostblok vrouwen komen. Dus dan zullen de prijzen aardig zakken ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wees blij dat er "hoeren" zijn, anders zou je veel meer aanrandingen krijgen.

athanks dat is mijn mening.

Waarschuw beheerder
dat zei ik ook al naf

Waarschuw beheerder
ik ben de hoer hier

Waarschuw beheerder
NAF..meer aanrandingen dus...wat vind je eens ervan als jullie mannen gewoon eens leren jullie pikkie thuis te houden..zijn we allemaal van dat probleem af:S:S:S

Ik ga naar huuuuiiis doei doei:P:P ijsje etuuuh

Waarschuw beheerder
donateur
okay dan silenceno (Y)

en buiten dat kan ik best wel begrijpen dat "mannen" na bv 10 jaar of 25 jaar huwelijk hun sex leven op een laag pitje staat, en zo'n sociaal leven hebben met werk, kinderen, huisje boompje beesje.. dat ze af en toe een verzetje nodig hebben bij een andere vrouw, een hoer of hoe je het ook noemen wil, en voor de man si het dan gewoon betalen en geen geouwehoer meer verder.
dus het is vreemdgaan zonder er geouwehoer mee te krijgen.
maar ik denk dat een vrouw precies dezelfde gevoelens kan krijgen in een relatie van 10 of 25jaar( gaat een sleur in zitten) dat ze met een collega het nest in duikt of sexueel wordt aangetrokken door een andere man, athans de fantasieeen en ideeen zijn er wel, denk ik

:jaja:
Waarschuw beheerder
Daar heb je wel gelijk in NAF, maar je kan je sexleven wat spannender gaan maken bvb. Maar dan gewoon samen.
En mocht je inderdaad behoefte hebben aan wat meer spanning dan zou ik dat gewoon bespreekbaar maken ipv naar de hoeren te gaan!

Blijkbaar vinden mannen hoeren wel heel spannend :-)

Waarschuw beheerder
donateur
WickedOne, dat is moeilijk als man... :jaja:

maar ik doel dus op mannen/jongens die gewoon geen vriendin kunnen krijgen en toch sexuele behoeftes hebben, daar zijn de dames van lichte zeden goed voor.

enuh LIKSUH wickedone! :knuffel:

Waarschuw beheerder
als je daar heen gaat ben je wel erg :frusty:

Waarschuw beheerder
maar weet je wat het ook is? tegenwoordig beginnen jongeren al vroeg met plaatsvervangende dingen en speeltjes in hun sexleven... Daar is uiteraard niks mis mee, maar als je idd ouder bent wil je ook weleens wat anders... daarom let ik op met wat ik doe, ik wil niet verveeld raken... Ik ben een meisje die je aandacht moet geven en vooral niet vervelen.. En anders----> exit... weg ermee

Waarschuw beheerder
Jullie moeten allemaal eens luisteren naar een nr van Def P van de Osdorp posse getiteld : prostituees.
dan word het jullie allemaal wel duidelijk.
Hoerenloperz zijn absoluut niet zielug maar elk mens heft zn behoeftes en al sje als kerel niet succesvl bent in relaties moet je wel naar de hoeren. Hoeren doen nuttig werk als je de hoeren zou verbieden lopen het aantal verkrachtingen echt wel zwaar op. Denk dr maar eens logisch over na, oorzaak - gevolg.

Waarschuw beheerder
<Is toch zo...ik vind dat ZO ranzig..en ik kan dus ECHT niet begrijpen hoe een vent nog een harde kan krijgen bij een hoer.. >

(op dit toetsenbord staan geen haakjes ;p)

Maar goed, er is een verschil tussen hoeren en hoeren. In Utrecht bv zitten mooie dames, maar meestal zijn het cracksletten die zich voor 10 euro laten onderpissen.
Dan snap ik ook niet wat een man bezielt om daar heen te gaan.
Je risceert ook nog HIV bij die vleddige wijven!
En daarna lekker je vrow besmetten :S

Kortom, ik vind dat als jij geen vrouw kan krijgen ofzo is er niks mis mee dat je naar die hoeren gaat,maar kommop, de gemddelde pfer is zo oud toch nog niet, jullie kunnne toch wel een vriendin krijgen?
Waarschuw beheerder
Je moet ook niet onnodig me speeltjes of andere spannende dingen voor de slaapkamer beginnen. Denk dat je dat de eerst tijd in een relatie vast niet nodig zult hebben toch :-P.
Er zijn zoveel standjes en dingetjes waar je de eerste tijd best mee vooruit kunt gaan toch?

Houszewaus heeft eigenlijk wel een punt. Maar het zijn vaak wel kneuzen die naar de hoeren gaan. Die kunnen in het dagelijks leven geen vrouwen versieren denk ik dan

Waarschuw beheerder
die wicked one mag bij mij voor niks hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
MissDifficult, dat zou ook mijn idee zijn, maar na 10 of 25 jaar heb je elk gaatje wel gehad denk ik, en elk lingerie setje wel aangehad ( als vrouw zijn)

maar dat er een sleur in komt is overal zo.
en probeer het dan maar eens spannend te maken...
misschien je grenzen verleggen...
maja tot hoever moet je gaan, enz

en zo spannend zijn hoeren niet, ik denk alleen dat het "gemak" is voor de man, betalen, zeggen wat je wil, weggaan, en geen geouwehoer verder.

en misschien hebben sommige mannen fantasieen waarde vrouw niet mee eens of of wil doen, maar toch van die vrouw houden, en hun "tekort" koming bij een hoer halen, bv anaal, pijpen, noem maar op.
niet alle vrouwen zijn voor alles in.

zo denk ik er teminste over....

Waarschuw beheerder
donateur
en laten we elkaar nou geen mietje noemen,

niemand gaat naar de hoeren, iedereen vind het vies, bah, maar als je langsrijd is het altijd druk en ziet het zwart van de mensen....
Waarschuw beheerder
Ja je hebt wel een punt inderdaad.
Maar toch kan je samen inderdaad je grenzen gaan verleggen en het bespreken.
Dan is het in ieder geval niet stiekem.

Waarschuw beheerder
donateur
MissDiff, heb je gelijk in... maar stel dat dat niet werkt, en je hebt toch zo je huisje en je kinderen, alles.

ik keur het niet goed, maar kan het wel enigzins begrijpen dat het gebeurd.

Waarschuw beheerder
heel veel mannen gaan naar de hoeren....op zeker....getrouwde, singles en noem t maar op........! allemaal komedianten zijn t die zeggen van bah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoeren :no:
Gewoon werken aan een beetje spanning in je relatie. Be creative (y)
Waarschuw beheerder
Gizmick... Dat is niet waar.
Ik ken mannen die het ECHT vies vinden en niet naar de hoeren gaan!

Waarschuw beheerder
ok miss........veel mannen dan
Waarschuw beheerder
Ik ken mannen die het ECHT vies vinden en niet naar de hoeren gaan!

hier ook een! Ik vind het echt supersmerig. Zo'n vrouw waar al een paar honderd mannen hem in hebben gehangen..... :( Ik ken sowieso een meid liever eerst iets beter voordat ik ermee het bed in kruip.... :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en NOG 1!!! nee dank u...ik moet er niet aan denken dat ik ergens op kruip waar het zweet van mn voorganger nog op zit.....bweh.....

Waarschuw beheerder
zweet??????? wat daggie van ZAAD
Waarschuw beheerder
pcies Djidon..... dat je trots als een soort van flessenlikker fungeert..... :vaag:

Waarschuw beheerder
als DAT er nog opzit kijk ik dr nog geeneens aan!!!!! iiieeeeuuuuuwwwwwwwwww!!!! BAH!!!
Waarschuw beheerder
Gimzick, zie je wel dat er ook mannen zijn die er niets van moeten hebben? :-)
Dus het zijn niet allemaal comedianten.
Maar ga jij lekker je gang met hoerenlopen hoor
:-)
Doe wat je lekker vind en niet kan laten toch!

Waarschuw beheerder
maar ff wat anders.....ik vind ze dan smerig,die hoeren....maar ik vind het toch wel goed dat ze er zijn.....het voorkomt denk ik TOCH een hoop verkrachtingen/aanrandingen en meer ellende....
ik denk ook dat het een van de moeilijkste beroepen is die er bestaat...zo je lichaam te geven is volgens mij niet makkelijk....maar al heb ik toch menigmaal echt een lekker wijf achter die ramen gezien zeg ik toch ,nee dank je
Waarschuw beheerder
doe wat je lekker vind en niet kan laten toch!

inderdaad; zou zonde zijn als er in die beroepsgroep gedwongen ontslagen moeten vallen. Is toch het oudste beroep ter wereld he :)
Ik snap er alleen niks van als mannen naar de hoeren gaan. Vind het een soort van zwaktebod: bang dat je het niet op een "normale", spontane manier kunt krijgen... of misschien ben ik wel gewoon te conservatief...:/
Waarschuw beheerder
maar ff wat anders.....ik vind ze dan smerig,die hoeren....maar ik vind het toch wel goed dat ze er zijn.....het voorkomt denk ik TOCH een hoop verkrachtingen/aanrandingen en meer ellende....
ik denk ook dat het een van de moeilijkste beroepen is die er bestaat...zo je lichaam te geven is volgens mij niet makkelijk....maar al heb ik toch menigmaal echt een lekker wijf achter die ramen gezien zeg ik toch ,nee dank je

precies :jaja:
Waarschuw beheerder
Het is zeker goed dat ze er zijn! Anders zeker meer aanrandingen en andere misdrijven.
En tja, moeilijk beroep??? Weet niet of het zo moeilijk is voor dat soort types!
Ik zou het niet kunnen iig dus voor mij zou het zeker moeilijk zijn!
Ik "ken" wel verschillende hoertjes....en dat zijn ook gewoon snollen van de bovenste plank dus die maken van hun hobby hun beroep en verdienen er hun geld mee!

Tijdje terug liep ik door hoerenbuurt in Amsterdam met een excursie van t werk. Ik schrok best, echt een aantal super mooie jonge meiden. Dan vraag je je echt af, WTF doe jij hier? ZONDE!!!!!

Waarschuw beheerder
nou SugarB.....ik denk dat er toch heel veel eenzame mensen zijn in Nederland......en mensen die geen zin hebben in versiertruukjes uithalen in de kroeg/disco,gewoon omdat ze er geen zin in hebben....ik zie toch liever dat zo'n kerel dan naar de hoeren gaat in plaats van naar het schoolplein.....ik zeg,thank god for the hookers....

Waarschuw beheerder
ik ken ook een paar meisjes in dat beroep en dat zijn toch niet allemaal snollen ebn sloeries hoor..echt niet! er zitten ook gewoon "domme" meisjes bij die dit als enige uitvlucht zagen (wij weten dan beter)om voor zichzelf en hun kindjes te zorgen...en in sommige gevallen nog voor hun ouders ook....
Waarschuw beheerder
Nee, da's waar. Maar ik kan er zelf niet helemaal inkomen waarom die kerels dat doen. Hebben ze dan zo weinig zelfvertrouwen? Maar nogmaals: goed dat ze er zijn. Volgens hebben de hoeren tegenwoordig, dankzij de wat soepelere wetgeving, ook steeds minder te maken met "de onderwereld" En uiteindelijk: iedere vraag schept zijn aanbod, dus hoeren voorzien gewoon in een behoefte
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil geen sex als ik niet mag zoenen

Waarschuw beheerder
maar als je niet erg lelijk bent valt er toch altijd wel een slet op te pikken?
Als zelfs dat niet kan: hoeren goed dat ze er dan zijn! of als je ff geen zin hebt om te zoeken en het is dichtbij nix tegen hoor als je geld zat hebt
Waarschuw beheerder
Ok maar domme meiden die wippen voor geld vind ik toch wel snollen of sloeries hoor.
Echt intelligente dames zullen vast niet in het vak zitten... Zou het wel?

Waarschuw beheerder
die zullen er ook vast bij zitten doordat ze geen andere uitleg zagen ofzo, maar het zijn indd snollen waar je verder nix mee te maken wilt hebben
Waarschuw beheerder
Gisteren toevallig langs Dr. Phil gezapt? Daar was een vrouw die d'r vent alleen neukte als hij haar er iets materieels voor teruggaf :vaag:
2 MD -> ik weet niet of echt intelligente dames niet in het vak zitten...... Zolang je het maar tegenover je zelf kunt "goedpraten" toch, want het geld zal wel een grote rol van betekenis spelen.
Waarschuw beheerder
Geen Dr. Phil gezien :-(.
Maar dat is dus ook een soort van hoertje...
Dat komt op t zelfde neer eigenlijk!

Ja maar echte intelligente dames die kunnen toch een goede baan krijgen. En echt slimme mensen bedenken zich wel 20 x voordat ze in dit vak stappen lijkt me.
Weet het niet hoor maar dat denk ik.
Waarschuw beheerder
Ja maar echte intelligente dames die kunnen toch een goede baan krijgen

ligt eraan wat je onder een goede baan verstaat. Als je wel het geld wilt en een hekel hebt aan verantwoordelijk, is hoer-zijn DE baan ;)
Waarschuw beheerder
Hmmmm... Eigenlijk zouden we eens onderzoek moeten doen naar gemiddelde opleiding van de hoertjes :-)
Waarschuw beheerder
ok! regel jij de hoertjes, dan regel ik de enqueteformulieren :)

Waarschuw beheerder
niet naar de opleiding, dat zegt nix ik heb ook weinig opleiding het gaat om het IQ:P

Waarschuw beheerder
donateur
er zullen inderdaad ook wel slimme hoeren zijn, die werken om hun studie te bekostigen of om hun luxe leventje te bekostigen , en natuurlijk ook domme, en denk ook hoop gedwongen.
maar toen ik vorige week op Scheveningen liep en er naast mij 1 van de aller nieuwste BMW parkeerde en er een blonde dame uitstapte met een kort rokje en van die hooge naaldhakken, dacht ik zo zo die auto zou ze best met der kut verdiend kunnen hebben...

en ok een slimme meid kan een goeie baan krijgen, maar als je de hoer speelt heb je ook geen rotleven denk ik, zelf een lux leven.

voorlopig betalen ze geen belasting...

dus kan je een hoer nou echt dom noemen.. ik weet het niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
.. denk dat het heeft te maken met zelfsrespect en eigenwaarde. Een persoon die zichzelf in de spiegel durft aan te kijken verkoopt zijn/haar lichaam niet voor geld.

Waarschuw beheerder
donateur
is jou mening Prisma....

misschien denken de "dames" er anders over..

ik ken namelijk een verhaal van een meisje die vroeger heel lelijk was en niemand kon krijgen, nu ze ouder geworden is en een stuk knapper.. kickt ze erop dat mannen haar willen, en er nog flink voor betalen ook.

zo heeft elkt hoertje wel een verhaal denk ik.

Waarschuw beheerder
3 maanden van me leven :X
oh sorry zo hoor je niet te praten over je ex :X

Waarschuw beheerder
To naf:

Dat zou toch op het zelfde neerkomen.. Die griet is waarschijnlijk vroeger zo gepest of heeft zo'n trauma opgelopen dat ze vroeger niemand kon krijgen dus haalt ze nu dwangmatig haar "schade" in.

Op deze manier probeert ze haar gebrek aan zelfrespect te composeren met het feit dat ze denkt dat mannen haar serieus willen. Terwijl ze in feite alleen haar kut huren.

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
4200 euri.

Yab Yum :yes:
Echt lache hoor daar. Flessie champagne erbij enzo :D

Waarschuw beheerder
donateur
Prisma, daar heb je gelijk in.

maar bij sommige "dames" zal het geld en het luxe leven zwaarder wegen dan zelfrespect wat jij zegt.

ik vraag me soms af, is het nou wel zo'n erg om de hoer te spelen, je verdiend een hoop geld, als je bestedingspatroon normaal is het je een lux leven waar een normaal mens die van 9 tot 5 op kantoor zit ruim niet aan tippen.

dus hangt inderdaad van jezelf af hoeveel waarde je hecht aan je zelfrespect en hoe je het zelf bekijkt. je kan jezelf als hoer ook zien als een dame die mensen die het moeilijk hebben in de maatschappij...

je kan het van meerdere kanten bekijken als hoer.

Waarschuw beheerder
daar heb je gelijk in Naf.. ik zal hoeren ook nooit veroordelen om hun vak.. Daar hebben ze zelf voor gekozen. En het is een goed ding dat deze vrouwen erzijn anders liepen er mischien een hoop gefrustreerde rape motherfuckers los rond. Ik heb wel respect voor deze vrouwen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ken ook een hoertje.
Erg sneu voor haar zoontje,daar kan ze niet eens voor zorgen,die woont bij opa en oma
En 1x in de 2 weken gaat hij met pooier pappa mee naar huis en naar pappa's nieuwe aanwinst(hoer) :s

Dat meisje heeft een x bij ons (vleesfabriek) gewerkt..Damn dat kon ze nog niet eens :s

:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En ik heb zeker geen respect voor hoeren met kinderen..Ik heb gezien hoe zo'n klein ventje er kapot aan ging,en zomaar in z'n broek begint te plassen,en begint te stotteren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Wickedone als ze mijn vriendje hebben betaald voor de sex , dan betekend dat dat hij er heel wat van kan anders wordt hij niet betaald;):D

Waarschuw beheerder
20 gulden in Hongarije.. niet geneukt, alleen bier gedronken. :D
Waarschuw beheerder
10 roebels, kreeg er een gratis a-bom en een fles wodka bij

Waarschuw beheerder
donateur
heeft er dan niemand een bedrag durven noemen? ben best wel benieuwd eigenlijk. Ik heb namelijk geen idee hoeveel dat zou moeten kosten:p

Waarschuw beheerder
Oeiiiiiiiiiiiiiiiii ik ga mijn oren ff uitwassen!!! LOL ;)

En bij jou mag ik voor niks giz????:P

Nou dracula dan heb je de goedkoopste hoer van ze allemaal toch gevonden:D:D:D hehe;)

Haaaaaaaaaaaaaaaa t is een mooie dag:D
(K)

Waarschuw beheerder
zeker een mooie dag :P
Waarschuw beheerder
Heb weleens van vrienden gehoord dat het in Alkmaar gemiddeld 35 euro kost en Amsterdam gemiddeld 50 euro.
Je heb mazzel als je wat later gaat en de vrouwen een rustige avond hebben gehad.... vaak kan je dan voor wat minder.

Alles van horen zeggen :-)

Waarschuw beheerder
ja, ja zeggen ze allemaal

Waarschuw beheerder
:xtc:

Waarschuw beheerder
Niemand die ruzie met me wil make..:-/..

Verveel me :[ :P

Waarschuw beheerder
durf geen ruzie met je te maken... brrrrr.... tril tril..... ;)
Waarschuw beheerder
To W1: Er is al genoeg ruzie in de wereld, wil wel even stoeien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is ook nog te vroeg voor de mensensjes in nederland....

Waarschuw beheerder
Ik merk het ja..iedereen slaapt:(

Jij durft nie??:( Ik bijt maar heel zelden hoor :[ haha;)

Stoeien is ook goed:P

Waarschuw beheerder
bijten heb ik geen problemen mee hoor.... vind het wel opwindend... :D

Waarschuw beheerder
oei dat had je beter niet moeten zeggen;)

Waarschuw beheerder
o,o, ga je nu aanvallen..... :no:
Waarschuw beheerder
Het gaat niet echt meer over het onderwerp he

W1: Wil wel even naar Sittard komen om te stoeien in een mooi groen weiland!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wickedone en ik hebben gewoon een gesprek omdat half nederland nog plat op zijn of haar nest ligt.....

Waarschuw beheerder
Mogguh :/

Waarschuw beheerder
En bij jou mag ik voor niks giz????

Jah jij zeker wicked

Waarschuw beheerder
0 euro nooit geweest
Waarschuw beheerder
Eigenlijk allemaal een beetje off topic...
Wat is nu het meeste wat je moet betalen bij een hoer???

Waarschuw beheerder
Das idd heel duur...7 jaar..sterkte(K)

Waarschuw beheerder
waarom betalen vrouwen eigenlijk bij mannelijke hoeren?

Waarschuw beheerder
+1
ik zou best een mannelijke hoer willen zijn....als het wat minder warm is dan he? ik heb er geen bezwaar tegen om een lelijk wijf voor geld te ****** maar met dit weer ruikt niet iedereen even fris en zeker de ongeschoren onder ons niet....whehehehehe......nah laat maar zitten....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja jaaaa Dji ;)

Waarschuw beheerder
djidon geen ban meer:P???

Waarschuw beheerder
ah oke.....vooruit dan maar......
Integere jonge man van Nederlands/Molukse afkomst biedt zich aan vvor een mooi prijssie....nee man ik kan het niet...

Waarschuw beheerder
neuh geen ban meer......maar als ik zo doorga...

Waarschuw beheerder
Wil net zeggen valt me vies tegen van je...en ik wil je wel inhuren voor een nachtje:P

Kun je naakt komen poetsen bij me haha

Waarschuw beheerder
ehm oke..das goed....maar dan wil ik niet dat je achter me komt staan hoor.....
1 nachtje poetsen en je woont in Sittard....dus das plus rijkosten das bij mekaar....ff uitrekenen met btw...ehm.....ff denken

Waarschuw beheerder
elf euro 16 cent......ik kom niet voor minder hoor Wicked one....

Waarschuw beheerder
11,15??? :[

Waarschuw beheerder
ff serieus meissie... ik ben ook nieuw in deze buisness,en ik moet ook van onderaan beginnen,beetje mn weg zoeken enzo en als ik nu al met kortingen ga strooien dan kom ik niet erg geloofwaardig over voor de volgende he? dus...tis 11,16......ja sorry ik moet hard zijn....

Waarschuw beheerder
Voor een oud vriendinnetje kun je best eens een uitzondering maken!! :[ maar goed je krijgt je 11,16!!! MAAR dan loop je dus niet weer met een sok over je ***..dat mag dan ook wel voor die prijs!! ;)

Waarschuw beheerder
ik zeg toch dat ik serieus ben.....ik kom naakt bij jou poetsen,een hele nacht lang voor 11 euro 16........als je wat meer wilt dan verreken ik dat ook gewoon....voor een mooi prijssie natuurlijk he? *geeft knipoog aan Natasja*

Waarschuw beheerder
11,16 is wel weinig, ik heb klanten die 25 betalen. Zal ik je wat van m'n klant gegevens doorsturen? :D

Waarschuw beheerder
als het bij mij in de buurt is....oke...

Waarschuw beheerder
Ja nou kijk dji dat bedoel ik..bij giz mag k voor niks:P wat heb jij dan te bieden wat t betalen waard is:P

haha

Waarschuw beheerder
schat....ik kies jou niet,jij kiest mij....zo werkt dat in deze buissness...en als je mij kiest....dan verzeker ik je dat je me volgende week weer kiest......

Waarschuw beheerder
zozo wat een eigendunk

Waarschuw beheerder
Heb er nog nooit voor betaald en ben ik ook zeker niet van plan !

Maaruh dracula vanwaar die vraag, bang dat je genaaid word anders ?? :yes:

Waarschuw beheerder
verkoop opleiding gehad he?

maar waarom loop jij gratis te hoereren?! das toch ook niet normaal?! dan kan de gewone hardwerkende/bij de rooie draad angesloten/netjes btw-vragende manwhore toch ook niet meer zn ding doen?! jij doet me een beetje aan een heroinehoer denken!!

Waarschuw beheerder
als je denken nou ff aan een mens overlaat kom je een heel eind denk ik

Waarschuw beheerder
Hey Djidon bedoel je mij ??

Waarschuw beheerder
neej bedoelde mij

Waarschuw beheerder
nee vreemde vogel,die was voor Gizmick maar ide kan ook al geen grappies waarderen....dus die moet maar ff kijken wat ie gaat doen vandaag....

stakkah........

Waarschuw beheerder
kan wel grappies waarderen hoor.....alleen moet je dat volgende keer er ff bij zeggen dat t een grappie is.......want dan ken ik ff lachuh snappie!

En neej hoef nie te kijken wat ik ga doen vandaag....ik weet t al

Waarschuw beheerder
je kan toch lezen? maar laat maar weer zitten....

Waarschuw beheerder
jah ik ken wel lezen hoor......maar waar slaat dat op?
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Waarschuw beheerder
hoeren gevecht...
en nog wel mannen onder elkaar...
ohwjah voor jullie leeftijd zijn jullie best kinderachtig...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ah gossiedikkie........melv wil ook meedoen ;p

Waarschuw beheerder
donateur
weet je wat we doen WickedOne , ik geef
Djidon en Gizmick alle 2 die 11,60 mogen ze bij jou komen poetsen ( als wij klaar zijn) :P
hier en daar wat vlekjes weg "poetsen" :P

Waarschuw beheerder
wil ik wel kijken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik betaal nooit mijn vriendin is hoer

Waarschuw beheerder
Ik heb nog een veel beter idee:D ik geef jullie alledrie 11,16€ en dan gaan jullie lekker poetsen en mijn vriendin en ik kijken wel een beetje;)

Waarschuw beheerder
neej dat vind ik nou niks;)

Waarschuw beheerder
@ geiteneuker...zo ziet ze er ook uit...en nog een vraagje...vind je sperma van andere mannen wel lekker smaken als je het van haar af likt???

Waarschuw beheerder
tegen wie hebbie dat?

Waarschuw beheerder
donateur
we kunnen oom met z'n 5 zakdoekje leggen gaan spelen....

of piep zei de muis in het vogelhuis... :jaja:

wordt het niet te druk wick met 5 mensen in je huis..? ;)

en heb je een leuke vriendin trouwens?
als ze net zo ondeugend is als jij op die foto....

Waarschuw beheerder
Ow ik heb een vrij grote woning dus dat lukt wel:D
Mijn vriendin is erug lief en lekker:yes:

Zakdoekjes leggen vind k goed:bounce:

Waarschuw beheerder
pijpen 13,50

(guldens)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heeft een geiteneuker geen problemen mee

Waarschuw beheerder
er wordt niej meer gepepen

Waarschuw beheerder
donateur
Zakdoekjes leggen vind k goed

of had je zelf nog wat ondeugende spelletjes in gedachte...?

en wie is die vriendin dan.. wordt nu wel erg nieuwsgierig :jaja:

(K)

Waarschuw beheerder
Ik ga haar nie delen met je:P
Waarschuw beheerder
:( das weer fraai dan..hoef ik zeker ook niet meer te komen koken....5 is to much...(ps...je deelt haar toch wel met mij?;))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nie delen met Marc?

Waarschuw beheerder
jij bent een uitzondering he;)(K)
voor jou moeten die drie naar huis..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga haar nie delen met je

hoeft ook niet, je mag haar "helemaal" geven :P

WickedOne, als ik trouwens bij je eigeninbreng kijk, doe je me denken aan "Flodder 1" met kees ( tatsjana) die zegt: " Wat een Mooie wagen"

of Buurman, wat doet u nu.... :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je vlakbij had gewoont Wickedone, had ik ook wel mee willen doen hoor... :P;):D
Waarschuw beheerder
Buurman, wat doet u nu.... ?

nee, diablo wat doe je nu :9

Waarschuw beheerder
Weet je waar jij me aan doet denken NAFIE;) aan een pannekoek:-/ mwhahaha maar goed

Silenceno..kommar hehe dikke (K) sweety

Waarschuw beheerder
je woont een beetje ver weg.... :no:....
das wel jammer... de tijd zal het leren..

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je waar jij me aan doet denken NAFIE aan een pannekoek mwhahaha maar goed

lekker smeulig en lekker? :P

en vol met eiwitten in mineralen... dat klopt wel :jaja:

:knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had een keer een meisje beloofd een etentje te geven in ruil voor sex........

Nam ze GVD gelijk het duurste MacMenu :D

Waarschuw beheerder
de ene pannekoek is alleen vetter dan de ander... Ligt eraan hoe je hem maakt he...

Waarschuw beheerder
Had eigenlijk iets anders in gedachten naf..;)

En diablo..wat deed je toch:P;)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
WickedOne, als ik trouwens bij je eigeninbreng kijk, doe je me denken aan "Flodder 1" met kees ( tatsjana) die zegt: " Wat een Mooie wagen"

was goed bedoeld hoor, aangezien je mooie auto's bij eigeninbreng hebt, en jij net zo ondeugend bent als kees, en zo mooi natuurlijk :)

Waarschuw beheerder
tatjana van flodder heeft een grote pest bek en is zo klein als een gobbekuiken.. Dus gaat wickedone niet beledigen, want zij is 10 x knapper dan tatjana!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee maar naf dat bedoel ik nie eens..ze is dom..laat zich door iedereen neuken..nah..bedankt he;) haha

:$ sil wat zeg je me nou..(K)
Waarschuw beheerder
wat ik deed? nah wat heb ik je gezegd pas? eerst (K) daar en dan naar....ring a bell?

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
tatjana van flodder heeft een grote pest bek en is zo klein als een gobbekuiken..

ik vind er ondeugend en mooi...

net zoals Wickedone.. maar gelukkig smaken verschillen silenco1 :)

Waarschuw beheerder
:yes: nog een keer:P

J.B.E.L. diablo;)
Waarschuw beheerder
donateur
prijzen

Waarschuw beheerder
mwhaaaa:[ die zou nog bij moeten betalen dat ze ge***** wordt:S:S
Waarschuw beheerder
wil je het nog een x?

Graag...kom wel langs morgen dan.. (K)

Waarschuw beheerder
(K)..
Waarschuw beheerder
heb je nog honger WickedOne ???

:D

Waarschuw beheerder
wat ik weet uit mijn vrienden groep is dat neuken 20 euries kost...

Waarschuw beheerder
raad waar die staat......

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat we hier een topichoer hebben, dus dracula vraag even aan haar wat het kost;)

Noem geen namen, maar is overduidelijk aanwezig:9

Waarschuw beheerder
Hoeveel betaal jij bij je vriendje poppie:P zal wel duur zijn als ik me jou zo bekijk :-/

Groetjezzzzzzz
Waarschuw beheerder
+1
tzzzz, volgens mij is er iemand jaloers op de zogenaamde 'topichoer'

idd W1
Waarschuw beheerder
Europalaan in Utrecht.......... daar staan ze tegenwoordig allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
wordt er nou nog gepoetst dit weekend? :P

Waarschuw beheerder
:yes: gelukkig is mijn vriendin aan de beurt haha :[ dus ik ga lekkuuur met me luie billen op de bank zitte:D

(K)

Waarschuw beheerder
Er valt wel ergens anders te poetsen Marc....!

Waarschuw beheerder
Waar dan:P

Kom ik ook ff kijke haha :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb jij voorkeuren waar je wilt poetsen W1? lol

Waarschuw beheerder
Bij ons in t stamkroegie wordt er een hele hoop gepoetst

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig is mijn vriendin aan de beurt haha dus ik ga lekkuuur met me luie billen op de bank zitte

volgens mij zijn die luie billen wel erg lekker :jaja:

Waarschuw beheerder
denk je Marc?

Waarschuw beheerder
donateur
ja denk het wel...

van die billen die je lekker kan :kusje:

Waarschuw beheerder
[img]http://www.humorbg.com/Karikaturi/MEN&WOMEN/about%20women/bikini.jpg[/img]

ja vind je:P???:$:$ dank je hahaha

Giz..slechte zin vandaag????:(:(

Waarschuw beheerder
Neej hoezo wicked?

Maar je kan ook best wel een keer komen kijken hoe we poetsen hoor wicked! Ik weet zeker dat je dat erg interessant gaat vinden !

Waarschuw beheerder
donateur
haha, ik wist wel dat je een fake acount had wick :P

maar je gaat dus lekker luieren vandaag?
met dat lekkere baterijtje van je op de bank relaxen?

Waarschuw beheerder
@ Giz Weet nie..zo kortaf :[

Ja kan ook wel best intressant worden voor me haha..want ik kan nie poetsen en misschien hebben jullie wel een paar tips:D;)

Ja sorry ik heb me ff moeten outen nu...;)

@ Marc Ik ga idd nie echt veek doen vanaaf..moet iets ophalen en dan lekker luieren thuis..heb ik me ook wel verdient zo hard als ik hier werk...NOT haha ;)

On topic....Wat kost t nouuuuuuuuuu :-S
Zoveel mannen hier en geen een durft t toe te geven...

(K)

Waarschuw beheerder
ik zeg heel eerlijk.........ik heb eg geen idee wat t kost....!

En ik ga je geen tips geven waar iedereen t kan lezen natuurlijk haha....moet wel een klein beetje voor mezelf blijven ..!Maar heb wel een aantal tipjes voor je hoor....!
Waarschuw beheerder
geen flauw idee, wat het kost....
Ja als ik het zou doen zou het me mijn relatie kosten... hahaha

Alhoewel, hier op Utrecht Centraal bood een hoertje eens haar diensten aan... pijpen 10 Eurie, en voordat ik kon weigeren, kwam er een man in driedelig pak voorbij en zij vroeg hem pijpen 25 Eurie... over inflatie gesproken....

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet de prijzen wel hoor...

25 euro pijpen OF neuken
50 euro pijpen en neuken

praat ik over de Geleenstraat in DenHaag, mooie straat met knappe meiden.

de mindere straten poeldijk of doublet betaal ge geloof ik tussen de 10 en 15 euro voor pijpen en neuken. ( negerinnen)

waldorpstraat ( tippelzone) waar veel illigalen staan, veel buitenlandse,omgebouden,junkie's.. tussen de 10 en 25 euro...

en ik weet dit omdat ik een aantal meisjes ken die dat werk doen en vrienden heb die dit aansturen.

Waarschuw beheerder
ik laat me wel lekker voor niks pijpen.....!En neuken doe ik er dan ook voor niks bij.....!Maar poeldijksestraat bestaat niej meer Marc.Heeft in alle kranten gestaan.....dus die ouwe mannetjes kenne nie meer naaien daar haha!
Waarschuw beheerder
Naf, wat vind je ervan dat je vrienden die meiden aansturen?

Waarschuw beheerder
mijn mening is dat als die vrouwtjes t zelf willen moeten ze t zelf weten.....! Als er een grietje naar me komt bij wijze van spreken van ik wil wel de hoer voor je spelen zou ik denken van....ach ja waarom niet....!

Waarschuw beheerder
donateur
Naf, wat vind je ervan dat je vrienden die meiden aansturen?

wat ik ermee bedoelde waren niet de illigalen praktijken. ( tippelzone)

maar meer gasten die hun vriendin de hoer laten spelen, of kamers aan verhuren en zorgen voor enige veiligheid voor de dames in de straat en in de kamers.

Waarschuw beheerder
Heey waar is wicked nah gebleven?

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie het als bescherming en niet als pooierrij

Waarschuw beheerder
Wicked krijgt weer een rode kop door dat gelul hier....:@:@

GEEN vrouw hoort dat werk te doen..GEEN EEN!!!
Wij zijn er niet om jullie pikkies leeg te trekken..en het argument 'dan zijn er minder aanrandingen' telt voor mij net zo weinig..jullie mannen hebben toch wel iets in jullie hoof zitten of niet soms??? Geen man hoort een vrouw aan te raken als ze het niet wil..of er nou hoeren bestaan of niet..dus AJB zeg!!!

Waarschuw beheerder
heeeeeeeeey daar is wickedjuh weer !

Waarschuw beheerder
donateur
Ja kan ook wel best intressant worden voor me haha..want ik kan nie poetsen en misschien hebben jullie wel een paar tips

kijk eerst maar of je het schrortje past die ik hier heet gewassen heb liggen :P

Waarschuw beheerder
donateur
wicked, er zijn ook vrouwen die het voor het geld doen en er zelf 100% achter staan, de kut is belasting vrij nog, en als je zo op een dag tussen de 300 en 500 euro "kan" verdienen en er geen moeite mee hebt je lichaam te verkopen....
weet ik nog niet of het leven als hoer zo slecht is... :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die die dat doen zijn voor mij niet eens vrouwen want hun kan het geen reet schelen wat ze hun familie ermee aandoen..stel ze heeft kinderen..lekker toch als er iedere avond een niewe 'papi' mee naar huis komt..of als je op school wordt gevraagt wat je moeder kost voor een uurtje?!?!

En ookal heeft ze geen kinderen..vrouwen die dat doen voor het geld zijn voor mij minderwaardig..niet meer waard dan een neukpop van de pabo om het eens heel duidelijk te zeggen.

Waarschuw beheerder
Wicked AF....! hahhaha Doe is lief
Waarschuw beheerder
Wicked: ..jullie mannen hebben toch wel iets in jullie hoof zitten of niet soms???

Niet alle mannen over 1 kam scheren w1

Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in mafkees..sorry..maar dat onthou je toch af en toe nie meer als je sommige uitspraken leest...

de kut is belasting vrij nog... :-/

Waarschuw beheerder
donateur
zulke dingen worden natuurlijk niet openbaar gemaakt, moeder werkt in een nachtbar of staat achter de bar, noem het maar op....
en sommige vrouwen spelen juist de hoer om hun kinderen te onderhouden, als je 3 koters heb en geen vent en een uitkering, denk je dat je dan kan leven? met de bijstand?
ik keur het niet goed, maar kan wel begrijpen dat een moeder haar kinderen goed wil onderhouden.

Waarschuw beheerder
donateur
de kut is belasting vrij nog...

Staat er misschien grof maar het is wel de harde waarheid.

Laat ik het anders formuleren, voor de bewezen diensten die een prostituee uitvoert hoeft ze geen belasting te betalen in het rijk der Nederlanden.

zo beter?

Waarschuw beheerder
Wicked een beetje aangebrand vandaag.....eerst tegen mij zeggen dat ik kortaf ben hahah en nu zelf een beetje de aangebrande wicked spelen he....kannie hoor wicked,,,,,en nu lief doen anders...........!

Waarschuw beheerder
Nou..zal je iets persoonlijks vertellen wat het onderwerp 'kinderen onderhouden' betreft..

Mijn tante is een hoer...of moet ik zeggen was:-/ want ze is gewoon niks meer eigenlijk..en ze heeft 2 kinderen..een jongetje van 5 en een meisje van 12.

En zij 'werkt ook bij een nachtclubje' en ze denkt ook nog serieus dat haar kinderen het geloven!! Ze neemt die vieze ranzige kerels mee naar huis...of die kleine nou toevallig wakker is of niet?!?! Hallow hoe ben je dan wel niet bezig..die kleine vraagt t aan mij..Natas wat zijn dat voor mannen:-/ wat moet k zegge..ja mama neukt zodat ze zich haar spuitje kan bezorgen en jij je danoontje krijgt?! Mooi niet!!

Er is ALTIJD een andere manier we wonen niet in een of andere SLUM we wonen in nederland!!!
Waarschuw beheerder
In dit geval vind ik dat de kinderen in bescherming genomen dienen te worden.
Als vrouwen er voor kiezen, maar dan ook echt voor kiezen, heb ik er geen problemen mee. Echter is het in 9 van de 10 gevallen geen vrijwillige keuze, er is altijd wel iemand die er de dupe van wordt(kinderen, ouders, etc).

Het is moeilijk om het af te keuren, maar het is ook moeilijk om het goed te keuren.

Waarschuw beheerder
donateur
tsja kiest ze zelf voor, heeft ze jou een rede gegeven waarom ze het doet?

en tuurlijk is het sneu voor de kinderen... dat ter alletijden.

en die manier die er in Nederland is erg laag..
nogmaals met een bijstand uitkering kan je geen 3 kinderen + jezelf onderhouden.

ik vertel je alleen wat ik weet wickje...
zelf heb ik ook gewoon een normale baan en betaal belasting en heb geen vriendin die ik de hoer laat spelen, ik vertel je puur informatie vanuit de omgeving waarin ik leef en omga.
Waarschuw beheerder
NAF goed lezen, tante is aan de drugs

Waarschuw beheerder
donateur
pas op hoor, anders ga ik terug bijten wickedone

:P

aha voor drugs... ja dat is triest... erg verslaaft of nog wel toerekeningsvatbaar voor een goeden zorg voor de kinderen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ow sorry wicked ik had t nie goe gelezen

kuzzz

Waarschuw beheerder
donateur
en ik zeg niet dat ik het goed keur of dat ik een voorstander er van ben, maar in m'n omgeving zie je gewoon dit soort praktijken gebeuren...
lijkt zelfs vrij normaal te zijn.

Waarschuw beheerder
Nah...ik hou er ff over op..:(

Alvast een fijn weekendje iedereen(K) ik ben om 4 uur eindelijk weer eens vrij :)

Groetjezzzz(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Wicked krijgt weer een rode kop door dat gelul hier....

sorry meisje maar zo is de waarheid, het kan gevoelig liggen bij je maar toch.... je kan er niks aan veranderen lijkt me.

Waarschuw beheerder
maar t is nu nog geen 4 uur

Waarschuw beheerder
je heb toch ook mannelijke hoeren? daar hoor je nooit wat over :)

Waarschuw beheerder
ik krijg er in ieder geval niej voor betaald
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zou wel ergf zijn als ze je ervoor zouden betalen ;)

Waarschuw beheerder
maar ik zou t wel verdienen hahahahha

Waarschuw beheerder
donateur
maar ik zou t wel verdienen hahahahha

:jaja: :jaja: :jaja:

Waarschuw beheerder
wil je een eerlijk antwoord :)

je bent best aantrekkelijk zo op de foto te zien ;)
Waarschuw beheerder
(K) en degene weet wel voor iwe ;) :9

Waarschuw beheerder
oh en niet eens voor mij ????? :(

Waarschuw beheerder
zal nie voor mij wezen neem ik aan diablo haha
Waarschuw beheerder
haha, wil je er ook 1 lief? (K)je voor jou dan...tegen niemand anders zeggend an he ;)

ennee niet voor jou giz ;)

voor iemand die ik nu het hele weekend moet gaan missen :( nah ja....niet helemaal ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap: :gaap: :gaap: wie dan diablo? je ken tog wel ff zonder? Er zijn meer vrouwen als kerken hoor

Waarschuw beheerder
dank je wel diablo had ik echt ff nodig :)
Waarschuw beheerder
graag gedaan lief ;)

Enne giz...kan wel zonder, mah liever niet...

Enne....er zijn meer vrouwen dan kerken ja...maar geen vrouw als deze....:$

Mensen fijn weekend nog...gaan we maandag verder met deze topic of gaan we gewoon door in het weekend? ik zie het morgen wel...mzzllllllllllllllll

Waarschuw beheerder
Tsja Wicked One ik heb tenminste een vent jij moet 'm van partyflock afhalen:[

Wat zijn we trouwens snel aangebrand, zeker jaloers dat ik er een heb.

Tsja hoeren vallen nou eenmaal niet in de smaak:s
Jammer voor je:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou nou poppie....zijn we weer lekker bezig...

Als je zo doet...blijkbaar vallen ze wel in de smaak...je vent heeft jou toch gekozen :9 ;)

(sorry kon het niet laten)

Waarschuw beheerder
Geeft niks hoor jij bent gewoon een puberaal broekie die nog maagd is.;)

Misschien kan je het wel bij de hoeren kwijt joh, vraag het anders.

Zo te zien in je foto;s hou jij van oude barhoeren en travestieten:kots:
En verder ach ja je komt uit Brabant dus kan je er niks aan doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:(

Jeetje hoe zielig kan je zijn:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd Lady Dee;)

Waarschuw beheerder
donateur
Een stiver, ooit een keer een stuiver naar een heroinehoer gegooid in Amsterdam
Waarschuw beheerder
shit poppie..je hebt me door....kan ik weer in therapie :( ;)

kan het ook zijn dat het zo is omdat ik elke dag in r'dam zit dan poppie?

(ps. vind het trouwens wel leuk van je dat je de moeite hebt genomen om mijn foto's te bekijken. zegt toch ook wat:))

ciaoooooooooo fijn weekend
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha Diablo je bent een beste kerel, dat moet ik toegeven(y) Jij ook een fijn weekend:flower:
Waarschuw beheerder
kijk, dat wou ik horuh ;)

ciaooooo, tijd om te gaan stappen nu

Waarschuw beheerder
Goooedemorgeeen:P:P

diablooo(K)(K):P;)
Waarschuw beheerder
donateur
GEEN vrouw hoort dat werk te doen..GEEN EEN!!!
Wij zijn er niet om jullie pikkies leeg te trekken..en het argument 'dan zijn er minder aanrandingen' telt voor mij net zo weinig..jullie mannen hebben toch wel iets in jullie hoof zitten of niet soms???

Toch raar dat dit het oudste beroep van de wereld is...
Waarschuw beheerder
w1 (K):knuffel:

enne...loeszie....appelplukker is het oudste beroep ter wereld, kijk maar naar adam en eva :9

Waarschuw beheerder
dus met andere worden..je zou er geen probleem mee hebben om je lichaam te laten gebruiken voor geld..zegt genoeg he loezie ;)

whahaha diablo das een goede:P kom we gaan appeltjes plukken..;)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
dat maak je op uit mijn post?

Ik veroordeel tenminste niemand.

Waarschuw beheerder
Nou ik wel...want ik weet wat voor schade t kan aanrichten..en als ze dat 'beroep' willen doen..nou doe maar...ben je voor mij echt wel een niks..
Waarschuw beheerder
goeie meningen en standpunten
Waarschuw beheerder
nah dracula...kunje er wat mee? weet je nu wat je maximaal kunt geven? of dat je moety afdingen?

Ik hoop dat je er uit bent ;)

Waarschuw beheerder
donateur
is er nog gepoetst van het weekend?

:P

Waarschuw beheerder
donateur
kan ik je een hand geven...

alleen helaas niet met of bij WickedOne :(

wat een topper is dat zeg :jaja:

Waarschuw beheerder
Nog 45 min...:gaap:

Diablo!! sssst;)(K)

Haaaaaaaaaaaaaaaay NAF:P met wie heb jij gepoetste dan? Goed zuiver allemaal??;)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
goed weekend gehad wicked?

kwas eigenlijk van plan bij jou een x de boel goed te komen uitsoppen :P

en ja een goed weekend gehad, weinig geslapen maar voor een goed doel :)

en wat versta jij onder zuiver wicked? (K)

Waarschuw beheerder
Quote W1: Want ik weet wat voor schade het kan aanrichten.........

Dus je hebt er ervaring mee!!

Waarschuw beheerder
Poppie..LEZEN..en dan je domme bek open trekken...dan weet je ook wat ik ermee bedoelde moppie;)

jawel..was wel ok...nu dadelijk eiiindelijk vrij:P en vanaf woensdag vakantie:D:D:D

Hoop dat je er nie voor moest betalen Marc;):P

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
nee meisje, die klasse heb ik gelukkig nog wel, ben geen cippendale, maar met wat ik heb en huis hoef ik gelukkig geen beroep te doen op de dames van lichte zeden.

hoe was jou weekend met die lekkere billetjes van je op de bank? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil ook wel ff poetsen hoor.......! En heb je woensdag vakantie wicked!!! Lekkah...!

Waarschuw beheerder
Domme bek PPPPpFFFFFFFFF

Zijn ze allemaal zo aso in Limburg moppie??!!
Waarschuw beheerder
poppie poppie poppie, wa doe je toch moppie moppie moppie :9

wat ze bedoelde is dat je het verhaal wat ze eerdr zei beter moet lezen, dan zie je ook wat je zelf in dei quote zegt...

Gevoelig onderwerp blijkt en dus die reactie...en aangezien jullie eerdere 'aanvaring'.... whahaha, ik lijk wel de rijdende rechter...whahahaha...maarre, hoe was je weekend poppie?(ps W1 is nie aso :))

Waarschuw beheerder
Mijn weekend was heel goed mop de jouwe??

En jij moet eens niet zo slijmen:9

Vraag gewoon of je haar mag neuken, ze vraagt er iig geen geld voor heb ik begrepen, want dat is laag:D
Waarschuw beheerder
mijn weekend was op het werken na ook goed...:)

enne slijmen...jij weet de helft niet (en ga ik oko nie zeggen ook :p)

En maar goed dat ze geen geld vraagt, want dat is idd laag...want dan lijkt ze net mijn ex...hahaha...jij vraagt toch ook geen geld,mah wees niet bang ik zal het jou niet vrgn ;)

ciaoooo(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha ik weet al genoeg laat maar.........:9

Nou hoop voor je dat het de moeite waard is om naar Limboland te reizen;)

Mij kun je vragen wat je wil ik ben "gelukkig"getrouwd dus geen intresse:D

Laat het lekker aan de vrijgezellige mensen over zoals jij;)

doeg(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha....dank je dat je mij vrij gezellig vind :9

zal allemaal wel los lopen en goed komen..haha....ciaoooo (K)
Waarschuw beheerder
Pfff wat een meningen weer allemaal. Ben blij dat deze dames er zijn. Mannen hebben nu eenmaal van nature meer behoefte aan sex dan vrouwen (blijkt uit elk onderzoek wat hierover te vinden is).

Als je geen zin hebt in een relatie maar wel puur die lusten wilt, prima toch?

Vrouwtjes doen t uit eigen wil, niks mis mee.

Ik ken zat mannen die t wel eens gedaan hebben.

Weet je hoeveel wijven zomaar voor een one-night stand t bed met iemand induiken die ze daarna nooit meer zien? Gebeurt vaak nog niets eens safe. Zoveel verschil je dan niet van zo'n dame van plezier.

En t is onzin om te zeggen dat je heus wel aan sex kunt komen of dat je alleen naar de hoeren gaat als je heel erg lelijk bent.

Ik voel mezelf allesbehalve lelijk maar als single heb ik momenteel echt niet vaak sex ofzo. Juist omdat ik dus geen zin heb in dat gedoe. Moet je iemand zoeken, enigszins leuk vinden, t is maar de vraag bij wat voor freak je uitkomt.

Ik kan me best voorstellen dat ik nog eens een keer zo'n gigolo zou bellen hoor. Zou t wel eens willen meemaken. Gewoon om te weten hoe t is (want waarom oordeel je in hemelsnaam over dingen die je nooit gedaan hebt? %) )

En nee, daar schaam ik me niet voor. En nee, ik kom ook niet zozeer iets tekort. Is gewoon een keuze die de een wel maakt en de ander niet. Ik snap de ophef niet zo, mn ex is ook wel eens bij een hoer geweest voor ie mij had. Boeiend. :)

Waarschuw beheerder
1700 euro

Waarschuw beheerder
@ Wacky Jacky.................bel me maar

Waarschuw beheerder
:respect: Wacky Jacky hehe hier sluit ik me nou volledig bij aan.

Lopen genoeg vrouwen rond die zich door Jan en Alleman laten pakken, net zo erg lijkt mij.:vaag:
Waarschuw beheerder
Wat heb er allemaal voor gekregen?

een soa terwaarde van 1700 euri???

Waarschuw beheerder
hey eh.... cris24, wat krijgen we nu? beetje jezelf aan de vrouwen voor 1700 eurootjes verkopen? heb je kapsones gekregen ofo? vorige week stond je nog voor een habbekrats achter het station te stokslobberen!!

Waarschuw beheerder
Diablo zou me poten snel thuis houden jongen!

Waarschuw beheerder
donateur
Toch raar dat dit het oudste beroep van de wereld is...

Lijkt me sterk, want hoe moesten ze die vrouwen dan betalen?

Juist, visser en verzamelaar zijn dus ouder dan hoer :P
Waarschuw beheerder
ze betaalde met schelpen en eten en is inderdaad wel het oudste beroep zelfs voor de visser en (verzamelaar???) !!!

Waarschuw beheerder
Oh jee Diablo, volgens mij hebben we daar de pooier, Real Rebell :D

Waarschuw beheerder
Ik betaal altijd in natura

Waarschuw beheerder
Ik ook MizTigra!;P

Maar ze mogen er ook wel voor betalen hoor!!

Niet alles is ´gratis´

Waarschuw beheerder
Wat hmmm durf je je bek niet open te trekken of zo?

Snoepie laat je eens goed pakken door je homovriendje dan komt misschien ooit eens iets nuttigs uit je gore bek!

Waarschuw beheerder
hé RealRebell,

Waarom ben je zo boos, volgens mij heb ik iets gemist, maar zou net weten wat:S

Waarschuw beheerder
He RealRebell jij bent een wannabee a nigger:yes:
Ik wil mijn meisje terug boehoeboehoe en dat noemt mijn vent een homo:s
Meisje is blij dat ze van je af is!!!!!!!!

Get a life, kneus:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jeetje wat is het ineens stil hier:(

Waarschuw beheerder
Ik ga niets betalen , die hoeren moeten mij betalen! :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
waarom betalen voor iets dat je gratis kan krijgen
Waarschuw beheerder
een knaak en een bos worstels

Waarschuw beheerder
Die laatste vat ik niet :no:
Waarschuw beheerder
Niet bijten!!!! NEE NIET!!!!

ehehheeeehhhhhhmmmm ff denken.......

iets van 5 eu of minder, je moeder had niet terug van 50.

Waarschuw beheerder
Krijg altijd geld toe b)

Waarschuw beheerder
dat is mijn EX EX geweest die ka.kerhoer
heeft mij een kapitaal gekost!!!!:S:S:S:S
en als je dit leest ka.kerhoer!!! ik krijg nog 200 euro van je!!! en die ga ik echt wel betalen als het niet aan mij is dan wel aan je nieuwe inboedel(6)(6):D:D:D

Waarschuw beheerder
Wie bedoel je terrorfreak??
Ben niet nieuwschierig hoor, wil alleen alles weten:9 ;)
Waarschuw beheerder
de meningen vliegen over pf!!!
Waarschuw beheerder
300 euri
Waarschuw beheerder
Nix want ik ga niet naar de hoeren.

:no:

Waarschuw beheerder
Roy..of beter gezegt 'RealRebell':S hou gewoon je mond..vraag me af wrom dat je er uberhaupt nog bent..staat niemand op je gezeik te wachten..ik al helemaal niet..heb ik in die jaren die ik het met je vol heb gehouden al genoeg gehad!!

Waarschuw beheerder
Hou je mond?!?! Ik kreeg niet een keer de kans om je uit te leggen waarom dat allemaal is gebeurt, dus what the fuck bedoel je met hou je mond?!?!
En waarom moet dat via een topic hier en geef je nooit antwoord op mijn pb'tjes??
Mop ik weet het ook niet hoor ik heb spijt ervan wat ik heb gedaan dus wat wil je nog dat ik doe?
En btw..als je iets met die diablo hebt he..zeg het dan maar meteen!!

Waarschuw beheerder
Nee klopt en die zal je nooit krijgen ook..lijkt me toch duidelijk na wat jij allemaal hebt gedaan??

Je pbtjes kun je je besparen ik lees ze niet eens!

En 'Mop'?? Leef je soms nog een beetje in het verleden???

En wat 'diablo' betreft..laat dat mijn zorg zijn;)

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0001df6e0004599f181177901a006a0c12]http://members.lycos.nl/kuifjuh/hpbimg/stfuunderstand.gif[/img]

mwhahahahaha kon het ff nie late:P

Waarschuw beheerder
Yooo diablo,

hoest kul?

problemen hierzo? hahaha........

Hoor het wel laterz maat
Waarschuw beheerder
ach ja maat...kun je wel eens hebben ey ;)

spreek je nog rollatorzzzz