ok! regel jij de hoertjes, dan regel ik de enqueteformulieren
niet naar de opleiding, dat zegt nix ik heb ook weinig opleiding het gaat om het IQ
donateur
er zullen inderdaad ook wel slimme hoeren zijn, die werken om hun studie te bekostigen of om hun luxe leventje te bekostigen , en natuurlijk ook domme, en denk ook hoop gedwongen.
maar toen ik vorige week op Scheveningen liep en er naast mij 1 van de aller nieuwste BMW parkeerde en er een blonde dame uitstapte met een kort rokje en van die hooge naaldhakken, dacht ik zo zo die auto zou ze best met der kut verdiend kunnen hebben...
en ok een slimme meid kan een goeie baan krijgen, maar als je de hoer speelt heb je ook geen rotleven denk ik, zelf een lux leven.
voorlopig betalen ze geen belasting...
dus kan je een hoer nou echt dom noemen.. ik weet het niet.
laatste aanpassing
.. denk dat het heeft te maken met zelfsrespect en eigenwaarde. Een persoon die zichzelf in de spiegel durft aan te kijken verkoopt zijn/haar lichaam niet voor geld.
donateur
is jou mening Prisma....
misschien denken de "dames" er anders over..
ik ken namelijk een verhaal van een meisje die vroeger heel lelijk was en niemand kon krijgen, nu ze ouder geworden is en een stuk knapper.. kickt ze erop dat mannen haar willen, en er nog flink voor betalen ook.
zo heeft elkt hoertje wel een verhaal denk ik.
3 maanden van me leven
oh sorry zo hoor je niet te praten over je ex
To naf:
Dat zou toch op het zelfde neerkomen.. Die griet is waarschijnlijk vroeger zo gepest of heeft zo'n trauma opgelopen dat ze vroeger niemand kon krijgen dus haalt ze nu dwangmatig haar "schade" in.
Op deze manier probeert ze haar gebrek aan zelfrespect te composeren met het feit dat ze denkt dat mannen haar serieus willen. Terwijl ze in feite alleen haar kut huren.
maar bij sommige "dames" zal het geld en het luxe leven zwaarder wegen dan zelfrespect wat jij zegt.
ik vraag me soms af, is het nou wel zo'n erg om de hoer te spelen, je verdiend een hoop geld, als je bestedingspatroon normaal is het je een lux leven waar een normaal mens die van 9 tot 5 op kantoor zit ruim niet aan tippen.
dus hangt inderdaad van jezelf af hoeveel waarde je hecht aan je zelfrespect en hoe je het zelf bekijkt. je kan jezelf als hoer ook zien als een dame die mensen die het moeilijk hebben in de maatschappij...
je kan het van meerdere kanten bekijken als hoer.
daar heb je gelijk in Naf.. ik zal hoeren ook nooit veroordelen om hun vak.. Daar hebben ze zelf voor gekozen. En het is een goed ding dat deze vrouwen erzijn anders liepen er mischien een hoop gefrustreerde rape motherfuckers los rond. Ik heb wel respect voor deze vrouwen.
(permanent verbannen)
Ik ken ook een hoertje.
Erg sneu voor haar zoontje,daar kan ze niet eens voor zorgen,die woont bij opa en oma
En 1x in de 2 weken gaat hij met pooier pappa mee naar huis en naar pappa's nieuwe aanwinst(hoer)
Dat meisje heeft een x bij ons (vleesfabriek) gewerkt..Damn dat kon ze nog niet eens
(permanent verbannen)
En ik heb zeker geen respect voor hoeren met kinderen..Ik heb gezien hoe zo'n klein ventje er kapot aan ging,en zomaar in z'n broek begint te plassen,en begint te stotteren
laatste aanpassing
2 Wickedone als ze mijn vriendje hebben betaald voor de sex , dan betekend dat dat hij er heel wat van kan anders wordt hij niet betaald
20 gulden in Hongarije.. niet geneukt, alleen bier gedronken.
Heb weleens van vrienden gehoord dat het in Alkmaar gemiddeld 35 euro kost en Amsterdam gemiddeld 50 euro.
Je heb mazzel als je wat later gaat en de vrouwen een rustige avond hebben gehad.... vaak kan je dan voor wat minder.
Alles van horen zeggen
ja, ja zeggen ze allemaal
Niemand die ruzie met me wil make....
Verveel me
durf geen ruzie met je te maken... brrrrr.... tril tril.....
waarom betalen vrouwen eigenlijk bij mannelijke hoeren?
+1
ik zou best een mannelijke hoer willen zijn....als het wat minder warm is dan he? ik heb er geen bezwaar tegen om een lelijk wijf voor geld te ****** maar met dit weer ruikt niet iedereen even fris en zeker de ongeschoren onder ons niet....whehehehehe......nah laat maar zitten....
(permanent verbannen)
ja jaaaa Dji
djidon geen ban meer???
ah oke.....vooruit dan maar......
Integere jonge man van Nederlands/Molukse afkomst biedt zich aan vvor een mooi prijssie....nee man ik kan het niet...
neuh geen ban meer......maar als ik zo doorga...
Wil net zeggen valt me vies tegen van je...en ik wil je wel inhuren voor een nachtje
Kun je naakt komen poetsen bij me haha
ehm oke..das goed....maar dan wil ik niet dat je achter me komt staan hoor.....
1 nachtje poetsen en je woont in Sittard....dus das plus rijkosten das bij mekaar....ff uitrekenen met btw...ehm.....ff denken
elf euro 16 cent......ik kom niet voor minder hoor Wicked one....
11,15???
ff serieus meissie... ik ben ook nieuw in deze buisness,en ik moet ook van onderaan beginnen,beetje mn weg zoeken enzo en als ik nu al met kortingen ga strooien dan kom ik niet erg geloofwaardig over voor de volgende he? dus...tis 11,16......ja sorry ik moet hard zijn....