Partyflock

Forumonderwerp · 698022
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zoals de topic titel al zegt

Wie heeft er net zoals TLN en mij liefdesverdriet? :$

Waarschuw beheerder
Ik heb ook liefdesvertriet...traan traan
Artiest De-Tox
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb fucking veel llvd :(

ben zo stom geweest om het 3 weken geleden uit te maken met me vriendin.. maar nu wil haar zo fucking graag trug ..

alleen zei weet nog niet wat ze wil :(

HELP!!!
Waarschuw beheerder
donateur
slijmen slijmen slijmen ;)

geen idee, ken alleen de andere kant :P

Waarschuw beheerder
mja das helemaal kut als je er achteraf spijt van hebt..

heb zelf ook ldvd... :(
eerste paar dagen ging t wel maar t wordt steeds erger..
mis zelfs de dingen waar ik me normaal enorm aan zou irriteren
Waarschuw beheerder
oo als ik t zo weer allemaal lees, je gaat zoveel dingen missen, in inderdaad de kleine dingetjes waar je normaal aan irriteerde. maar dat wat stoeipoes zei, dat duurt even hoor, dat je niet met een jongen kan zoenen omdat je dan met je hoofd bij je ex zit...maar dat komt allemaal weer. hou jullie haaks!

Waarschuw beheerder
donateur
ik zorg gewoon dat ik niet verliefd wordt :D

Behalve op mijn liefje pascalle uiteraard
Waarschuw beheerder
donateur
Zwork 8)

Waarschuw beheerder
Zucht.. het is nu ongeveer 1 week uit met mijn ex.. na 3 jaar en ik vind het zwaar klote (het is wel al voor de 3e keer uit hoor maar toch wil ik hem nog steeds terug.) ik mis hem zo..

hij doet nu vet belachelijk debiel stom tegen mij alsof ik nooit wat voor hem betekend heb :S:(
Waarschuw beheerder
donateur
hij doet nu vet belachelijk debiel stom tegen mij alsof ik nooit wat voor hem betekend heb

*Sjugt*

Dat ken ik :(

Waarschuw beheerder
Rustig aan Monique :jaja:
Hij is het niet waard...
Hij spoort echt niet...

(F)(K)(F)

Waarschuw beheerder
ik heb echt liefdesverdriet,ik wil mijn SCHATJUH terug!!!!(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Sharon :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Godverrevoorenna.. Het is terug :@

**Oproep: Knappe, lieve vrouwen gezocht die mij door deze crisis willen helpen :9 **
Waarschuw beheerder
donateur
NeuQen?
Je hebt me adres :9
Waarschuw beheerder
donateur
Met jou altijd lekker wijf..dat weet je!
Waarschuw beheerder
donateur
Oef

Straks sex on the beach met Tam :9
Waarschuw beheerder
donateur
ik voel me op dit moment ook super leeg... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Wil je er over praten?:o

:hug:?
Waarschuw beheerder
donateur
Tja na zo'n aanbieding kan ik een avondje feesten met jou moeilijk afslaan Poesj :9

:| Ol..gaat ie wel dan???? Je hebt m'n nummer en e-mail enz enz.. So if you need me, I'm here! :kusje:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
he toverpopje vindt je vriendin het wel goed dat je verliefd bent of is jullie relatie fake ofzo :/
Waarschuw beheerder
donateur
:knuffel: voor iedereen die zo rot voelt...
het is allemaal nog te vers, weet ff niet hoe ik het onder woorden moet brengen.

Tam, check je PB maar... en nee, voel me niet oppertop nee :(
Waarschuw beheerder
donateur
Lieve Ol ik heb net je PB gelezen.. Wat een verhaal zeg :'(

Ik moet helaas nu rennen, moet gauw Poes ophalen om naar Bloemendaal te gaan, maar ik PB je terug zo snel ik kan!!!! Ondertussen een dikke :knuffel: voor jou en ik denk aan je. Love you..(K)
Waarschuw beheerder
donateur
thnx :knuffel: (F)
Veel plezier nog op Bloemendaal (K)

Waarschuw beheerder
donateur
bij mij is t vandaag best wel weer erg :(
Waarschuw beheerder
donateur
Rony :hug:

Waarschuw beheerder
Luddevedu??? Cheer up!!

[img cacheid=0000048d00010047343151001a0062a324]http://images.sugababes.nl/smiles/cheer.gif[/img] [img cacheid=0000048d00010047343151001a0062a324]http://images.sugababes.nl/smiles/cheer.gif[/img] [img cacheid=0000048d00010047343151001a0062a324]http://images.sugababes.nl/smiles/cheer.gif[/img] [img cacheid=0000048d00010047343151001a0062a324]http://images.sugababes.nl/smiles/cheer.gif[/img] [img cacheid=0000048d00010047343151001a0062a324]http://images.sugababes.nl/smiles/cheer.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Rebel b)
Waarschuw beheerder
Kijk Rebel snapt t! :)

(l)

Daarom ben ik ook flieft op haar.

:D

Moniquejuh: Nu doet hij belachelijk ja. Maar zla ik jou eens wat vertellen? Volgend jaar, op precies dezelfde datum als nu, zelfde tijd, kom je nog maar eens terug in dit topic. Wedden dat je je spreekwoordelijke lul uit je broek lacht? Ofwel jullie hebben een relaxte manier gevonden om met elkaar om te gaan, ofwel hij gedraagt zich nog steeds als een lul. In dat geval, sta jij dar mijlenver boven.

It takes some time maar je komt er sterker uit. Als je maar wilt. Het leven heeft zoveel te biedsen en uiteindelijk komt dat relativeren vanzelf. Dan denk je, pffff...ik zit me druk te maken om zo'n eikel terwijl er aan de andere kant van de wereld 1500 mensen gegijzeld worden.

Niet dat daardoor je verdriet nu niet mag hoor, juist wel, maar het slijt en je komt er sterker uit. You have my word, ik spreek je volgend jaar weer hier deal? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jacky (L)
Waarschuw beheerder
Het is echt uitmaak tijd om me heen...heb het net ook uitgemaakt...iedereen probeerd t nog f na de vakantie..maar loopt op nix uit...wel jammer..maja..
Waarschuw beheerder
donateur
Het is echt uitmaak tijd om me heen...

:@ alleen maar omdat het zomer is, moeten zonodig de hormonen los? Sorry hoor maar ik kan daar echt niet over uit. Je hebt toch ergens voor gekozen?
Waarschuw beheerder
donateur
Gedumpt worden zuigt :[
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: idd..

Maar goed, een avondje lachen helpt wel he stoeislet van me :P

Ik ga m'n bed maar es in.. :gaap:
Waarschuw beheerder
Nope , al lang vrijgezel

Waarschuw beheerder
donateur
he toverpopje vindt je vriendin het wel goed dat je verliefd bent of is jullie relatie fake ofzo

lang verhaal.. wat verder niemand hier wat aangaat.

het valt me trouwens idd op dat het uitmaak tijd is :/ zou dat dan echt alles met de zomer te maken hebben? zomer voorbij, liefde voorbij?
Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed, een avondje lachen helpt wel he stoeislet van me

Muwhahahhahahaha

Ooooo wat heb ik een lol gehad foei 8)
Jezus me buik doet pijn van het lachen :P:P

Wij zijn de beste b)
Waarschuw beheerder
:cry: ik hoor er ook bij!! nog nooit heb ik me zo bagger gevoeld als nu!! Een relatie van 4 jaar gehad, en nog wel vaker als 1x bezeikt geworden!! Maarja. ik was verliefd,ik had nooit zo met mij moeten laten spelen!! :no: maar zij had het op een normale manier moeten beeindigen,en niet ervandoor gaan met wat zich een goede vriend van mij noemdde!! :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhwww :hug:

Waarschuw beheerder
donateur
4 jaar :|

dat moet pijn doen :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Nancy :kwijl: :P

Waarschuw beheerder
donateur
stoeipoes (6) ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe gaat het nou met je?

Waarschuw beheerder
donateur
beter. zolang ik niet drink heet dat ;-)
dan krijg ik ineens weer heeeeel erg de drang om te bellen en dingen te roepen als "ik mis je! kom langs!" en dat is niet bijster slim :/

hoe ist met jou? en met je buikje?
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmzz ja dat willen bellen gevoel ken ik :/

Ja met mij gaat het goed 8)
Gister zelfs nog ff weg geweest
Was zo lam als een balletje :$ haha

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha, je mag gewoon al drinken? goed geregeld (y)
ik moest laatst 10 dagen zonder martini's vanwege antibiotica :@
Waarschuw beheerder
donateur
Wheheh ik denk het? :P

Ooo minder had ik ook een week voor me operatie :o

kutzooi
Waarschuw beheerder
oLliE>> K had al ver voor de zomervakantie...ben nie eens op vakantie geweest...naja heb egwerkt en daar door weer heel erg veranderd en dingen in gaan zien...dus opzich...was gewoon eerlijkste om dr een punt achter te zetten!

Kievin1981>> Sterkte dr mee :knuffel:

Btw drank is indd kut....hahaha miste gister voor t eerst sinds ik t uit heb gemaakt mn ex...heel erg raar :D...
Waarschuw beheerder
Goed zuipen helpt wel.. maar maakt het gevoel helaas ook sterker!! Heb ik zwaar last van..
Kan ook echt niet met andere vrouwen wat doen...

Heb het vandaag best even moeilijk.....snif...:-(
Waarschuw beheerder
donateur
:hug:
Waarschuw beheerder
Nienie jij ook!! we komen dr wel.. we verdienen wel beter.. iemand die net zoveel terug geeft als wij geven, en iemand die wel te vertrouwen is!! :yes: