Partyflock

Forumonderwerp · 698022
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zoals de topic titel al zegt

Wie heeft er net zoals TLN en mij liefdesverdriet? :$
Waarschuw beheerder
donateur
ruzie maken leidt ook af :jaja: ;P

vandaag weer ff een minder dagje.. vermoeidheid vooral, maar toch wel weer een beetje luddevudde ook. Niet om de persoon, maar ik ga dit weekend [eindelijk] verhuizen naar mn nieuwe stekkie..
beetje bang voor ofzo.. alleen zijn zuigt soms beswel. En misschien stiekum toch ook wel om de persoon.. maar dan anders ofzo.. snap mezelf ook niet vandaag :S
Maar over een maandje zal dat ook wel weer anders zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha ja Roon en ik rellen natuurlijk niet zomaar :P

Hmmm minder man! Maar 't komt vast wel goed, en verhuizen betekend vaak gedeeltelijk een nieuw begin.. Misschien is dat wel nét wat je nodig hebt al zie je dat nu zelf nog niet :)
Waarschuw beheerder
geen verdiet maar t is 3 weken uit ja en dan mis je toch iedere dag iets he
Waarschuw beheerder
ht is net uit met een jongen waar ik helemaal gek van was. Hij wou heel graag verliefd op me worden maar kon het niet worden GVD anders zeg je dat gelijk ff ofzo. Nou in elkgeval ik mag er vanmezelf niet mee zitten, i kdenk maar zo geen hand vol maar een land vol.
En dan nog iets hij vond me te onvolwasse. Ja so what ik maak lol kan mij het schelen wat andere van me vinden. Maar hij denkt alleen wat andere van hem vinden. Nou echt ik laat me niet leven door meningen van andere :@
We hadden trouwens maar un maandje maar tog. Sorry moest me verhaal ff kwijt!!
Waarschuw beheerder
liefdesverdriet is kut! wat ik in een vorige topic, exen zijn kut.. heb er een jaar last van gehad, en nu nog steeds af en toe.
Waarschuw beheerder
donateur
JuneR-LadY -> Helpt vaak alleen al, 't van je af typen/schreeuwen/enz ;)

Denniz, tja..idd.. :(

Jeanette..last van je ex of van liefdesverdriet?!
Waarschuw beheerder
nou allebei eigenlijk he, maar bedoel liefdesverdriet
Waarschuw beheerder
maar vrijgezel heeft weer voordelen
Waarschuw beheerder
donateur
@ treasure

yeah, dat nieuwe begin kan ik wel goed gebruiken idd 8)
Heb het nog es geprobeerd te duiden.. en denk dat ik wel een beetje weet in welke hoek ik het moet zoeken, maar kan dat niet op het forum kwijt ;)
zo maar es de parents bellen, voor de verhuizing/auto en misschien weet mn moeder nog iets leuks of goeds te zeggen ;) waar mammies al niet goed voor zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
vrijgezel zijn, betekend voor mij toch meestal geen sex.. dus ik weet et wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wat overigens niet betekend dat ik kost wat het kost een relatie wil o:)

tis okeej dat het uitging.. sooner or later was dat toch gebeurd.. maar de kromheid van alles is daarmee nog steeds niet verklaard ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik rel helemaal niet O:)
Waarschuw beheerder
nooit gehad en zal het nooit krijgen!
Waarschuw beheerder
donateur
aaah wat zielig voor je...

nog nooit liefde gehad.. arme jongen :P

zonder pijn te voelen kan men ook niet groeien
o:)
Waarschuw beheerder
ben idd ook niet rijk
Waarschuw beheerder
Happier than ever.

Wil alle dippies hier heel veel sterkte toewensen. Geduld...echt. Het komt goed.

Wie mij gevolgd heeft weet hoe diep ik erin zat. Ben er helemaal niet meer mee bezig. Lekker met een viendin op vakantie dit weekend, dan begint mn studie weer, heb allemaal nieuwe plannen, flirt erop los, geniet van mn leventje en ben gewoon gelukkig.

Eindelijk.

En dat gaat jullie ook lukken.

Alleen zijn is zo gek nog niet heej! :)

Arie+Roon: (k):hug: (k) Ik PB jullie als ik terug ben van vakantie! :)

Waarschuw beheerder
wackie vrijgezel? mmhh :kwijl:

:D
Waarschuw beheerder
ja alleen in haar hoofdje en alle ellende lekker gewist van haar exie..:respect:

en nu lekker jongens gek maken zoals een vrijgezelle schone wel kan..

jackie is oke ole ole ;)

(F)
Waarschuw beheerder
:D Niet alleen de mannen _joh_...de dametjes lust ik ook nog altijd hoor!

Nee seriously...ik kan er met mn kop niet meer bij hoe rot ik me gevoeld heb. Ben er zo erg door veranderd, ken mezelf haast niet terug. Veel nuchterder gworden enzo en ik geniet echt van t leven. Zie de positieve dingen enzo nu. Red t maar mooi in mn uppie, best knap! (l) Dr komt heus wel weer ene nieuwe liefde als de tijd dar rijp voor is. Tot die tijd feest ik er lekker op los, vermaak me kostelijk! (6)

Tuurlijk, eerlijk is eerlijk, soms voel je je alleen. maar het gras bij de buren is altijd groener. De mens zoekt nu eenmaal naar datgene wat 'ie niet heeft. Relaties hebben zn voors en zn tegens. Ik ken beide kanten van de medaille nu en deze kantbevalt me voorlopig prima! :)

Als je maar happy bent met jezelf. Dan komt de rest vanzelf!

Waarschuw beheerder
Jij hebt geen juiste man ontmoet,dat is het gewoon.
Dan hoef je niet zo'n groot verhaal op te schrijven;P
Waarschuw beheerder
Ten eerste geloof ik niet in de ware of de juiste. ten tweede hoeft t helemala geen man te ijn. En ten derde ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat de mannen die ik had, voor dat moment "juist" waren.

Ik geloof er niet in dat je foute keuzes maakt.

Achteruit kijken heeft sowieso geen zin.

Ik heb alles met passie en bezieling gedaan. dat het achteraf anders uitpakte, tja. ben gekwetst geweets door sommigen en anderen hebben me enorm liefgehad. Uiteindelijk heeft t me allemala gevormd tot wie ik nu ben.

Ik zie wel wat er op mn pad komt. Heb iig nergens spijt van hoe gek dat ook mag klinken! :)

Waarschuw beheerder
Wist je dat als je vaak genoeg je zelf wat inzegt dat je er op een gegeven moment vanzelf erin gaat geloven???!!;P
Waarschuw beheerder
Wist je dat als je vaak genoeg je zelf wat inzegt dat je er op een gegeven moment vanzelf erin gaat geloven???!!

Leuk he? :bounce:

Zo kun je worden wie je wilt zijn... En dat is nou NET wat de meeste mensen niet geloven :D
Waarschuw beheerder
donateur
*ik ben een Ferrari, ik ben een Ferrari, ik ben een Ferrari* o:)

:( ow.. wie... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*ik ben een Ferrari, ik ben een Ferrari, ik ben een Ferrari*

Misschien als je het met een pilletje probeert... Kan je misschien wel zijn WAT je wilt haha :D
Waarschuw beheerder
(by the way, pillen zijn slecht hoor.. NIET doen..)

(sprak de pot in het pot-ketel-verhaal....)
Waarschuw beheerder
Allligrator: Is het niet zo, dat je als je het NIET vaak genoeg zegt, je gta geloven in iets wat niet klopt?

Zo zie ik het.

Tuurlijk mag je treuren om een verloren liefde. Maar uiteindelijk word je alleen geboren en ga je alleen dood. prachtig als je daartussendoor een mooie liefde, of meerdere mooie liefdes, beleeft.

Maar zolang je niet van jezelf houdt, werken relaties ook niet.

Dat bedoel ik ermee. Dat was ik iig kwijt. En nu voel ik me gwoon weer de ouwe Jack. :)
Waarschuw beheerder
donateur
En nu voel ik me gwoon weer de ouwe Jack.

Ja, want je bent al zo gigantisch oud, hè? :P

Maar precies zoals je zegt:

Maar zolang je niet van jezelf houdt, werken relaties ook niet.

Dus hierbij: Jewwy, ik hou van je. :$

:knuffel: :kusje2: :kusje: :lief:

8)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, Jacky gaat zonder bagage op vakantie :D
(y) have fun!
Waarschuw beheerder
Ik heb een MEGAvakantie gehad toen ik een keertje alleen ging :) Was met de brommer naar friesland enzow :) Met echt de HELE wereld gepraat :) Was ZWAAR ok :D

Als je trouwens de eerste film van die mini-balkenende hebt gezien met die wonderspiegel in zweistein, dan weet je precies wat er bedoeld wordt :)

Iemand enig idee waar ik over loop te lullen? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik mis me honden die er niet meer zijn :/
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex is niet lief tegen mij :no:
Waarschuw beheerder
Mijn ex is niet lief tegen mij

Misschien mede reden dat het je ex is? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe toen het uitging niet..

Nu wel..
Hij vind me niet eens zielig :o
Terwijl hij weet dat ik 4 gaten in me buik heb zitten :[

Stomme ex :[
Waarschuw beheerder
donateur
soms zijn exen (h)exen :jaja:

enne wij vinden je allemaal heeeeel zielug hoor Poesje :jaja:

enne Ultimate, je verhaal over harry en de spiegel icm met friesland is idd niet zo helder :P

busje gehuurd, morgen verhuizen! :) vanaaf een verjaardag en sleep-over, kortom afleiding genoeg ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vandaag weer eens verdrietig..

Das alweer een tijdje terug dat ik dat was :/

Enniewee..
Echt zo stom.. tis nu al een tijdje uit..
enne nou er zijn best paar jongens die ik ken die ik leuk vind.. en die mij ook wel beetje leuk vinden :/
Alleen op 1 of andere manier gaat het gewoon niet :o
Ik wil (kan) niet met ze zoenen :/ want dan moet ik weer aan me ex denken.. stom terwijl als ik met een meisje zoen ik daar geen moeite mee heb :p

Het zal wel aan mij liggen :$
Waarschuw beheerder
donateur
je ex was ook mannelijk toch?? o:)

dan ben je gewoon een wanna-bi ;P

maareh geen haast toch? als het komt komt het wel weer joh.. dan isset vroeg genoeg :)
en ups en downs zijn er altijd :( en dan komt luddevudde enzo ook weer ff om de hoek kijken..
had het gister avond, en vandaag ging weer prima :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis hem gewoon..
Kwil soms gewoon dat ie ff vraagt hoe het met me gaat hoe ik me voel.. :(

Pff moeilijk..
Waarschuw beheerder
donateur
that sucks..
en ik ken het gevoel.. maar ex is ex.. denk dat het ook makkelijker is voor je, zonder contact..

[uit het oog uit het hart :S dooddoener, maar bij mij werkte ie de vorige keer wel :) ]

en stiekum moet je dat ook helemaal niet meer hopen (f) :) de kans dat je hem nog erger gaat missen dan is alleen maar groter daardoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar laatste 3 weken heb ik helemaal niet zoveel meer aan hem gedacht maarja nu weer wel..

kwil gewoon me maatje terug :( khad altijd vette lol met hem.. en dat mis ik ook gewoon onwijs

Waarschuw beheerder
donateur
tip: wordt niet verliefd op iemand met bindingsangst :s

ik sluit me aan bij de club :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhww

Heb je ook liefdesverdriet? :hug:

Waarschuw beheerder
donateur
soort van wel ja :yes:
zit ie me wekenlang te bewerken met lieve woordjes, krijg je ineens de "ik wil nix vasts" toespraak. en dan ook nog zeggen "ik dacht dat je het wist"

STERF alsjeblief :[

maar echt over is het niet, moet nog ff de kracht vinden om het definitief stop te zetten :s
maar das best moeilijk als je zo verliefd bent :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook poes kom je me troosten??:(

Waarschuw beheerder
nog steeds na een half jaar
Waarschuw beheerder
donateur
Ahhh Nancy :hug: :kusje2:

Kut zeg.. :( valt niet mee om verliefd te zijn :(:( :flower:

Ja Sander is goed schat ik kom je wel ff troosten.. jij mij ook dan? :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
dikke hug voor alle luddevudders :)

Poeske, vergeet niet dat je buik een aardig klapje heeft gemaakt, werkt ook door in je humeur, pijn :)

Lastig Nancy :jaja: voor jezelf opkomen terwijl je verliefd bent valt zekers niet mee (f)