Partyflock

Forumonderwerp · 697219
1 volger · 18290x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest KDT
Waarschuw beheerder
ben ik de enige of zijn nou gewoon bijna alle amsterdammers arrogant net of amsterdam heel nederland is.
Waarschuw beheerder
amsterdam een commerciele poepvlek op de kaart! Rotterdam rules!

Waarschuw beheerder
ey yo ben je komen lopen ofzo vuile lauwerik
pis nog steeds in mn broek als ik dat iemand hoor zeggen
echt n lomp accent is dat :D
Waarschuw beheerder
lauwerik, wha,ha,ha stelen amsterdammers nu ook al woorden van surinamers:moet niet gekker worden !!!wha,ha,ha

Waarschuw beheerder
weet niet hoor maar
die rotterdammers zeggen dat altijd
dus wie zet je nou voor
schande :D ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(L) amsterdam
Waarschuw beheerder
zet voor schut en maak tot schande...pfff taalprobleem altijd met die amsterdammers...
Waarschuw beheerder
ach ja ,beter een taal probleem, dan niet uit amsterdam komen:D:P

Waarschuw beheerder
Whoooooo wat lees ik nou! Je moet niet alle amsterdammers over een kam scheren!
Natuurlijk zijn er vast arrogante amsterdammers, dat is zeker maar die heb je overal!
amsterdammers zijn gezellige, vriendelijke mensen die gewoon lekker direct zijn. En veel mensen uit andere provincies zijn dat niet gewend en denken dan dat ze arrogant zijn....
ik ben een echte amsterdammer....ik ben toch ook niet arrogant...
Waarschuw beheerder
hmmmm.... Rotterdammers zijn direct...

Amsterdammers zijn over het algemeen arrogant...

maar dat geeft niet... zo heeft iedereen wat..

Amsterdam heeft het, Rotterdam heeft het niet nodig..!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
whahaha Rotterdammers direct :s
vind wel goede grap 8)

Waarschuw beheerder
inderdaad rotterdammers zijn eerder asociaal als je zo gaat beginnen....
nogmaals arrogantie zit in elke stad ik zeg toch ook niet dat als je uit limburg komt je een boer bent, dat zou toch ook helemaal nergens op slaan..
Waarschuw beheerder
ninanaomi is dat zoiets als titatovenaar, daar heb je wel iets van weg.. Kun je alleen maar lachen om andermans commetaar of komt er ook nog iets zinnigs uit je mond?
Waarschuw beheerder
donateur
thanx voor je compliment 8)
komt meer zinnigs uit mijn mond als die van jou :[
jij weet het verschil niet eens tussen rotterdamse taal en de amsterdamse taal kneus :s
Waarschuw beheerder
gaap,dacht ik al: niks zinnigs te melden, gaap en weltrusten!
Waarschuw beheerder
donateur
*proest* net of jij wat zinnigs te melden hebt :s jij zet jezelf alleen maar voor lul :frusty: zou zeggen slaap lekker :z

Waarschuw beheerder
oldschoolgirl :
wanhopig ben je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaap, gaap en nog eens gaap de enige amsterdamse die ik hier nog iets zinnigs heb horen roepen is jezzica, titatovenaar en het mochinospook lopen er maar een beetje achteraan te huppelen met dat slappe gezwam, maar ach dat bevestigt tegelijkertijd mijn vermoedens weer! Thanks!
Waarschuw beheerder
tja als die Rotterdammers zo goed zijn waarom zijn er dan altijd weer rellen op Nightmare?

Op hellbound is de sfeer stukken beter :)

Amsterdammers zijn gezellig en Rotterdammers niet

Waarschuw beheerder
lul je dr nou niet onderuit
want je weet dat we gelijk hebben maar je kan t niet hebben
en mochinospook :D

nou mot je dat gezicht van jou zien n zonnebanky en n afspraak bij schumacher zou ook niet verkeerd zijn meis ;) :o :x :D

Waarschuw beheerder
Interressant allemaal.Lig er echt wakker van van deze topic jullie ook.
Waarschuw beheerder
Ging het over gezelligheid dan..??

ik d8 over arrogantie, maar goed...

ik zal de laatste zijn die ontkent dat het in Amsterdam op het oog gezelliger is hoor..
ik heb me daar altijd goed vermaakt..

maar dat neemt niet weg dat dat kleine beetje echte A'dammers wat continue wordt aangevuld met 'boeren' uit de polder die zich graag als amsterdammer willen laten gelden, zichzelf wel op elk front overschatten..
Als het buiten de stadsgrenzen ligt, wordt er niet meer naar gekeken..

een verklaren voor de rellen ken ik niet geven, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er nooit iets van meekrijg en me er ook zeker niet mee zou bemoeien (let op: ik zeg NIET dat er geen rellen zijn)..

Maar je gaat mij niet vertellen dat er in dat open riool, wat we hier de hoofdstad noemen nooit iets gebeurt..
ik noem een rel op Houseqlassic en bij dancevalley..
en als Rotterdammer hoef je al helemaal niet naar de Fun te gaan want dan krijg je ook koekkies..

Dus doe maar gewoon normaal, het is overal wat..
Waarschuw beheerder
ah,ah mochinospook gaat schelden...mijn hartje breekt! Nee, ik heb liever geen gerimpeld aardappelgezicht van de zonnebank zoals jij...en ben jij soms een zoontje van schumacher ha,ha je lijkt erop! Dat je met deze opmerkingen het familiekapitaal probeert op te krikken.

"nou mot je dat gezicht van jou zien", en jij wil beweren dat je geen Boer bent met je "mot je" whaa,ha,ha

Waarschuw beheerder
luister ben geboren in de jordaan langestraat 153
dan ben ik n echte boer he ;)
Waarschuw beheerder
een echte amsterdammer. Je gaf al aan dat je weleens in rotterdam bent geweest en nog nooit op een goed feest geweest?

Waarschuw beheerder
ben 1x in rotterdam geweest ahoy met hg xl
heb klappen gehad van die kakkerlakken
en kom dr ook nooit meer!
walg van die stad !!!
Waarschuw beheerder
dat is balen! Ik geef toe in de Ahoy schijnen er steeds om duistere redenen rellen uit te breken en daarom ga ik er ook niet meer heen. Maar er zijn genoeg andere leuke feesten in rotterdam waar de sfeer tof is. Awakenings in Now & Wow en in Mei gaat het oude Ministry of Dance weer open, onder een andere naam, leuke tent ook met goeie feesten. Zo, Kom jij nu maar op met toffe feesten in amsterdam. Ben 1 x in de Escape geweest : nooit meer, slappe hap. het enige feest dat ik leuk vond was awakeningsfestival in spaarnwoude vlakbij A'dam.
Waarschuw beheerder
tja als die Rotterdammers zo goed zijn waarom zijn er dan altijd weer rellen op Nightmare?

Op hellbound is de sfeer stukken beter

:yes: mee eens
maar natuurlijk nie allemaal hé praat over t algemeen

Waarschuw beheerder
nou als ik n x me bek opentrek om bv al n vuurtje te vragen kijkt al iedereen naar me voel gewoon niet lkkr in die stad

en we kregen klappen van die gaste van parkeer garage
omdat we binnenkwamen met hazes zeide ze zet die kk herrie uit
waar slaat dat op ? je mag toch alle muziek op zette die je wilt
toen we naar buitte reden hadden we t weer op werden we bij de uitgang door 8man uit de auto getrokken
klootzakken!!!
als je in de villa arena komt rijde en je hebt litauwers op dan stompe ze je echt niet en houde hun mond alleen lache mischien n beetje

na dan kan je zien wat voor gestrest volk die rotterdammers zijn!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
idd nightmare 1 keer geweest in ahoy maar als je daar ook 1 keer je bek opendee en je ben amsterdammer :S belachelijk gewoon

drm niet meer gegaan echt geen zin in zulk gezeik

Waarschuw beheerder
Daar moet ik jullie wel gelijk in geven, je vraagt om problemen of beter gezegt je krijgt problemen in Rotterdam als ze weten/horen dat je een Amsterdammer bent.
Waarschuw beheerder
donateur

Op hellbound is de sfeer stukken beter

juist duidelijker kan niet ;)

Waarschuw beheerder
i love amsterdam .
Waarschuw beheerder
donateur
ok dan zijn er toch mensen met me eens

zeker weten 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amsterdam is gewoon geweldig..
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdam.... middelpunt van de wereld :respect:

AFCA

Waarschuw beheerder
Ik kom uit Rotterdam en vind Rotterdam het beste! :x

*geloof niet dat ik dan welkom ben hier*
Waarschuw beheerder
verkeerde stad verkeerde keus

maar wel een lekker ding :p

en ja we blijven arrogant

get used to it (6)

Waarschuw beheerder
donateur
zo dadelijk maar weer eens afreizen naar deze geweldige stad.

Waarschuw beheerder
Ik vind Amsterdam een hele leuke stad hoor, en vind de mensen helemaal niet arrogant, ja dat accent gaat me soms ook moeilijk af, vooral als ze heel snel gaan kletsen, maar ze zijn best gezellig.
Ik ben wel Rotterdammer, maar Amsterdam mag er van mij ook zijn hoor, niks mis met die stad;)

Waarschuw beheerder
verkeerde stad verkeerde keus

maar wel een lekker ding

haha...8)

Toch blijft Rotterdam beter! :jaja:

Waarschuw beheerder
rotterdam heeft geen gezzeligeheid alleen maar niewe gebouwen
kijk loop je bij ons over de grachten dan voel je gewoon de warmesweer ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vind er niks gezelligs aan :no: