Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Mokum
:boks:
the docks niet mooi?
Dat heet zelfvertrouwen wordt vaak verward met arrogantie
kom op nou ff serieus, je kan rotterdam toch niet met je volle verstand een mooie stad noemen en over de mensen die er rondlopen maar te zwijgen. Het iq is daar gemiddeld net zo hoog als tot hoever ze kunnen tellen..
Uitspraak van v-tech style op zaterdag 26 juli 2008 om 23:23:
amsterdammers zijn gewoon kanker joden.
Amsterdam :respacked:
niks mis mee
Ik ken geen Amsterdammers persoonlijk, maarre deze uitspraak
Uitspraak van Poison Ivy- op donderdag 31 juli 2008 om 16:18:
Amsterdammers zijn de beste
is wel een beetje arrogant hoor
Er zullen echt wel mindere Amsterdammers zijn schattie
als je zegt dat amsterdammers de beste zijn, terwijl je daar geen argumenten voor geeft dan is dat arrogantie
Uitspraak van v-tech style op zaterdag 26 juli 2008 om 23:23:
Missy , wil jij je moeder er buiten lateng!
Ik wil niet naar Spanje en ook niet naar Sneek.
Ik wil niet de stad uit nog niet voor een week.
Al geven ze geld toe en dringen ze aan, ik denk er niet aan om uit Mokum weg te gaan.
Hier heb je alles wat je hartje bekoort, een ruzie en inbraak en soms ook een moord. Je krijgt op je kanis, je fiets wordt gejat, maar wat moet je doen als je Mokum niet had.
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat, je bent op je hoede vooral `s avonds laat.
Dansen bij Jansen, kapsones in zuid, een steen door de ruit.
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat, een knokploeg die krakers hun huis uitslaat, gezellige kroegen, de grachten, het ij ze horen erbij.
De grachten zijn smerig en op het Leidseplein ligt het asfalt weer open als er toeristen zijn.
Overal rotzooi, papier en patat, maar toch blijft dit Mokum voor altijd mijn stad. Het lawaai van de auto`s, de stank in de straat, dat zijn niet de dingen waar het hier
ook omgaat, want je kunt hier nog lachen, er is hier nog gein, ik zou echt niet weten waar ik liever zou zijn.
Want Amsterdam is poep op de stoep, en haat in de straat, je bent op je hoede vooral `s avonds laat.
Dansen bij Jansen,kapsones in zuid, een steen door de ruit.
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat, een knokploeg die krakers hun huis uitslaat, gezellige kroegjes, de grachten het IJ,ze horen erbij.
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat, je bent op je hoede vooral `s avonds laat.
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat, een knokploeg die krakers hun huis uit slaat, gezellige kroegjes, de grachten het IJ,ze horen erbij.
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat, een knokploeg die krakers hun huis uitslaat, gezellige kroegen, de grachten het IJ,e horen erbij
En zo is het
Eyz Hippodonder!, :respacked: voor Topboy Bram
Hihi, ik waited
Meisje toch je hebt wel een Joods uiterlijk, heb je je achtergrond wel is nagekeken je ziet eruit als een Joodse
die knop nie omdraaie of stader
Westerteringtore te galleme
die zijkliedjes over dat stink-Y
hoogpolige tepijt opter taas en die vuurvaste grijns opter melik?
in die brijpot motte zette
metter Amsterdam
Met je Joodse neus