Partyflock

Forumonderwerp · 697219
1 volger · 17934x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest KDT
Waarschuw beheerder
ben ik de enige of zijn nou gewoon bijna alle amsterdammers arrogant net of amsterdam heel nederland is.

Waarschuw beheerder
jaja.. julder kunne amaal lekker lulle over julder steden ma ik verzeker julder amaal dat GoeS een stuk beter is as al julder steden bie mekaar!!

goes stelt helemaal nix voor! :s
wat is daar te zien??? :gaap:
ook nix!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben t er niet mee eens :no:
degene die ik ken zijn juist super relaxte gasten
ech heerlijk :D
Waarschuw beheerder
Die rotterdammertjes vergeten steeds het woordje niks na het welbekende "rotterdam eg wel" te zeggen fascinerend.
Waarschuw beheerder
2p@rTyCr@$HeR aka joyce!: Zodra je Nederlands kan gaan we weer vrolijk verder :) Nu is het toch niet te lezen wat je neerzet...zonde van je energie :P
Waarschuw beheerder
Amsterdammers zijn eerlijk en vertellen je waar het op staat (recht door zee)!! Dat heb ik zo ervaren dan...

btw: CHICAGO :bounce: :respect: :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap: kneus

weet wat jij mot gaan doen!
lekker fietsen stelen gaan op t damrak !!!:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kom vaak genoeg in Amsterdam en heb geen problemen met het volk daar ofzo.

Waarschuw beheerder
ik vind het maar kut gasten
ze hebbe mn petje van neophyte @ defqon in fik gestoken omdat het met Rotterdam te make had :S:S:S:S:S:S

Waarschuw beheerder
Echt?:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze :s
je moet niet ALLE amsterdamERS over 1 kam scheren knul!
Waarschuw beheerder
Iedereen die zeikt over Amsterdam is er helaas voor hun dan niet geboren :D het is gewoon pure jaloezie.

Wie kent Amsterdam nou niet, hele wereld kent ons Amsterdam.

Arrogant ja maar dat mag :D

Mokum

X

X

X

A.F.C.A.

:lief:

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben arrogant!!Wij zijn alles de rest is niks
Amsterdam:respect:

Waarschuw beheerder
Amsterdam is het centrum van de wereld.
Waarschuw beheerder
vet, een eigen topic met alleen maar negatieve shit van niet Amsterdammers

Lun@tick 5 september 2004 23:51
Ik schijt op A'dam...

je doet je best maar, pannenkoek

iedereen heeft altijd zijn woordje klaar over Amsterdam, Amsterdammers en Ajax, iedereen heeft er zijn mening over.

het kan mij echt aan me togus roesten wat de fuck jullie over Mokum zeggen, wij wonen er en we hebben er ons hartje verloren.
wij lopen met plezier door de mooie binnenstad, over de Dam, drinken een pilsje op het terras op het leidseplein of rembrandtplein, varen door onze grachten, struikelen over toeristen, die met honderduizenden tegelijk onze mooie stad bezoeken.
de Jordaan met z`n mooie Westertoren, z`n yuppen en ouwe jordanezen, de steegjes, straatjes en pleinen, het doet ons goed.
waar te wereld ik ook ben geweest, ik dank god op me blote knieen als ik weer in Mokum ben. dan loop ik op een mooie zomerse dag door de kalverstraat, richting Munt en dan door de reguliersbreestraat, dan zie ik het Rembrandtplein, mensen genieten van hun drankje, loop ik door de Amstelstraat naar de Amstel, sta ik ff stil op de blauwbrug, kijkend over het water, bootjes varen af en aan, mensen maken foto`s van de oude panden

dan weet ik, dit is Amsterdam, mijn mooie Amsterdam

en wat de rest er van vind, dat moeten hun weten!

Wim Zonneveld zong ooit:
Niemand kan zich beter wensen, dan een Amsterdammer te zijn

en groot gelijk had ie

[img cacheid=001330b1001412a5e582c4b81a006ef964]http://www.sky-shopping.nl/NL/native1/town/twn0000001/images/westertoren.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:AMSTERDAM:respect:

:jaja:
Waarschuw beheerder
Amsterdam, meester stad. Maar wat ik wel jammer vind is dat ze boos worden in de winkel als ik vraag of ze nederlands tegen me willen praten... Maar de feesten in Amsetrdam zijn het gezelligst!

Waarschuw beheerder
jaa zeker ja AMSTERDAM!!!!

Waarschuw beheerder
Amsterdammers zn niet arrogant, ze zn (Y)

Waarschuw beheerder
Amsterdam:respect:
Waarschuw beheerder
Ik woon niet in amsterdam maar vind het een relaxte stad met relaxte lui. Nooit problemen gehad daar.

Ik woon zelf in Groningen en heb het hier ook prima naar mn zin :P

Waarschuw beheerder
Amsterdam is prima te doen, alleen jammer dat er nog maar zo weinig Amsterdammers wonen. Als je het echte Amsterdam wil moet je in Purmerend wezen!
Waarschuw beheerder
stuk ongedierte:P meer zeg ik niej voordat ik weer gebanned word:D

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Waarschuw beheerder
Arrogant zijn heeft niet te maken met waar je vandaan komt.... :no:
Waarschuw beheerder
Als je het echte Amsterdam wil moet je in Purmerend wezen!

sorry die snap ik ff niet leg uit?

er wonen wel inderdaad veel amsterdammers hier in Purmerend en je kan er wel rustiger wonen dan in amsterdam .

maar het echte Amsterdam?:S

Waarschuw beheerder
ik blijf zeggen ... amsterdammers zijn gewoon recht door zee ... lullen er niet omheen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Polder Boeruhh zijn arroganter....

:P

Waarschuw beheerder
IN elke plaats in Nederland zijn er wel arrogante mensen..

Dat heeft met persoonlijkheid te maken of met de situatie .. :)

Waarschuw beheerder
dat is een sociaal antwoord van je MULTIVIT

Waarschuw beheerder
Ja maar ik vind het ook zo'n dom topic, zo kun je er wel meer verzinnen:

Wie vind Lutjebroekers arrogant?
Wie vind Rotterdammers arrogant?
Wie vind Koedijkers arrogant?
Wie vind Vlaardingers arrogant?

En ga zo maar door.....

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind nederlanders arrogant :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind ze juist timide :)

Waarschuw beheerder
ik vind nederlanders arrogant

Whahaha Superrrr....

:respect:

Waarschuw beheerder
Ik hou van Amsterdam :lief:

Amsterdam, meester stad. Maar wat ik wel jammer vind is dat ze boos worden in de winkel als ik vraag of ze nederlands tegen me willen praten...

Raar he?!? :vaag:

Waarschuw beheerder
:gaap:kneus

weet wat jij mot gaan doen!
lekker fietsen stelen gaan op t damrak !!! :9
Waarschuw beheerder
En daar staan nogal wat fietsen :D
Waarschuw beheerder
ik vind Amterdam altijd wel gezellig, geen last van arrogante mensen hoor :no:

Waarschuw beheerder
ken zuh nie eg..muh ''schoonzus'' is wel amsterdams maah dies wel lief opsig hoah :P

Waarschuw beheerder
neuh.. vink niej..! in elke stad lopen wel arrogante mensen rond..! dussjaah..:p

Waarschuw beheerder
neej ik vind ze leuk whahaha

Waarschuw beheerder
het kan mij echt aan me togus roesten wat de fuck jullie over Mokum zeggen, wij wonen er en we hebben er ons hartje verloren.
wij lopen met plezier door de mooie binnenstad, over de Dam, drinken een pilsje op het terras op het leidseplein of rembrandtplein, varen door onze grachten, struikelen over toeristen, die met honderduizenden tegelijk onze mooie stad bezoeken.
de Jordaan met z`n mooie Westertoren, z`n yuppen en ouwe jordanezen, de steegjes, straatjes en pleinen, het doet ons goed.
waar te wereld ik ook ben geweest, ik dank god op me blote knieen als ik weer in Mokum ben. dan loop ik op een mooie zomerse dag door de kalverstraat, richting Munt en dan door de reguliersbreestraat, dan zie ik het Rembrandtplein, mensen genieten van hun drankje, loop ik door de Amstelstraat naar de Amstel, sta ik ff stil op de blauwbrug, kijkend over het water, bootjes varen af en aan, mensen maken foto`s van de oude panden

dan weet ik, dit is Amsterdam, mijn mooie Amsterdam

en wat de rest er van vind, dat moeten hun weten!

Wim Zonneveld zong ooit:

Niemand kan zich beter wensen, dan een Amsterdammer te zijn

en groot gelijk had ie

:respect: :respect:

x

x

x

:respect: AMSTERDAM :respect:
Waarschuw beheerder
arogant? wat een kutkneus die opmerking vindt ik al arogant genoeg van je lijkt net alsof je hoger voelt met je rotterdams vlaggetje bij je naam.
mensen zijn mensen klaar uit zij het uit rotterdam of amsterdam is 1 volk en alleen een kutkneus als jij moet er wat op te merken hebbe
Waarschuw beheerder
donateur
Niet alle a.dammers vergelijken met elkaar. Elke grote stad heeft wel wat!! Alleen het accent dat vind ik niet om aantehoren!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vindt ik ook van limburgers maar dat is gewoon omdat je het gewend ben

Waarschuw beheerder
JA !!!!! niet allemaal misschien maar veel wel

Nijmegen is voor de mensen die het niet weten de eerste stad die in nederland is gesticht, 2000 jaar geleden !!!
laatste aanpassing