Partyflock

Forumonderwerp · 697219
1 volger · 17594x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest KDT
Waarschuw beheerder
ben ik de enige of zijn nou gewoon bijna alle amsterdammers arrogant net of amsterdam heel nederland is.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
kakkerlakken hoor je te verpletten.

Waarschuw beheerder
bovendien zijn het vieze beesten net als rotterdammers, maar laten we er nou geen reltopic van maken.

Waarschuw beheerder
Je weet dus blijkbaar niet waarom het gezegd wordt?
Waarschuw beheerder
Ten 1ste is het Sykopete. Amsterdam rulez is jou mening , is toch geen schelden 020 rulez hahahaha
die ouwe teringzooi overal ik moet trouwens wel toegeven dat je in 020(is ff afkorting hoef ik niet zo veel te typen) relaxter ken stappen meer keus zeg maar maar Rotterdam ziet er toch veel mooier uit. trouwens een groot feestarchief heb je 9 hele feesten toe maar.

Waarschuw beheerder
zie mijn vorige posts. Moet ik anders nog duidelijker zijn??
Wat valt er niet aan te begrijpen dan?? Je vraagt toch mijn mening?

Waarschuw beheerder
mag ik dan nu je argumentatie zien?

die heb je nog nie gegeven...
Waarschuw beheerder
Terecht omdat heel tv land Mokumminded is :D

I AMsterdam

maar misschien zou je het eens onpartijdig moeten bekijken
alhoewel ik betwijfel of je dat kan
Waarschuw beheerder
Kakkerlakken 4-ever en wat was er dan in salou just-d gingen jullie weer rennen of hebben jullie kinderen aangevallen. Maar dit idd geen reltopic worden.

Waarschuw beheerder
haha, naja ik had geen zin om alles aan te vullen, ik heb ook nog andere dingen te doen, maar als je perse wil zal ik hem compleet maken hoor, dat feestarchief.
Luister, jullie vragen mij mening, die geef ik. Mijn argumentatie? De houding die rotterdammers aannenem bevalt mij niet. Waarschijnlijk zal juliie de houding van een amsterdammmer ook niet aanstaan. Maar ik snap na afgelopen zomer heel goed waarom spanje (met name de mensen in salou) een hekel hebben aan nederlanders.
Zodra er een groep rotterdammers zijn, is er hoe dan ook vechten. Er is altijd wel rotzooi.

Anyway, bedankt voor je compliment over het stappen gedeelte. Ik ben het met je eens dat het allemaal oude troep is, en dat het in rotterdam mooier is, maar dat werd niet gevraagd, dacht ik.

Waarschuw beheerder
Houding... oke.. dat kan..

Wat voor houding hebben wij dan?
Waarschuw beheerder
maar Rotterdam ziet er toch veel mooier uit

die stomme moderne gebouwen :S

nee hoor amsterdam is veel mooier, lekker over de grachten lopen en de oude panden bekijken :D

en Amsterdammers zijn niet arro, ze zijn gewoon eerlijk,

Waarschuw beheerder
Moet ik dat dan nog een keer uitleggen? Een aggresieve houding, maar nogmaals, dat is MIJN mening, en gelukkig mag je die hier hebben :)

Waarschuw beheerder
Mogen wij wel arrogant zijn, maar als je kijkt naar de cijfers van criminele activiteiten wint rotterdam het.
Waarschuw beheerder
Ashaman ik ken mijn mening wel onpartijdig geven k woon immers niet in Rotterdam. Valt gewoon op vind ik.

Waarschuw beheerder
Ik val je ook niet aan, hoor...

Ik had het nog nooit gehoord, en eigelijk herken ik het ook nie..

Maar das hetzelfde andersom met die argogantie. Als je er mee op groeit, is het normaal....

Waarschuw beheerder
Sykopete: Gingen wij rennen? Neej wij gaan zoiets uit de weg, maar dat is iets wat jullie niet kunnen. Maar als je het perse tot een confrontatie wil laten komen, gaan wij die zeker niet uit de weg hoor!! Zeker niet als er een paar kakkerlakken te verpletten valt

Wordt overgins nu wel een reltopic maar goed.
Waarschuw beheerder
omdat heel tv land mokum minded is net als de knvb.

zodra je dit zegt ben je niet onpartijdig meer

btw. zoals Tank eigenlijk al aangeeft mooi is iets persoonlijks

Waarschuw beheerder
Wordt overgins nu wel een reltopic maar goed.

Rel dan nie ;)

Waarschuw beheerder
Okay, is goed, als je ook stopt ;)

Neej ff serieus, jij vroeg mijn mening, die geef ik, t is niet zo dat ik per definitie een rotterdammer niet mag hoor. Ik ken er zat die wel okay zijn, maar je amsterdam vs rotterdam is en zal altijd een strijd blijven. Hoe je het ook went of keert :)

Waarschuw beheerder
Besides, je zit in hetzelfde vak als ik (qua beroep bedoel ik dan, gelukkig niet qua voetbal ;)) dus zal wel goedzitten allemaal :)

Waarschuw beheerder
Daar heb je ook gelijk in.... Ik werk zelf in Hoofddopr, veel amsterdammers dus...

Zit ook af en toe in Amsterdam voor overlegjes enzo... Eerlijk gezegd moest ik er wel een beetje aan wennen, was niet de manier van zakelijk correct die ik gewend was. Maar ja, ik ben in Amsterdam, dus ik moest me wel aanpassen...

Sommige zijn ook wel lache...

Waarschuw beheerder
Dat heb ik op dit moment nou precies hetzelfde. Gelukkig moeten we in ons vak flexibel zijn, dus aanpassen is geen probleem. Wennen moet je altijd :)

Waarschuw beheerder
Hoofddorp is trouwens vlak bij mijn woonplaats. Waar zit je als ik vragen mag?

Waarschuw beheerder
wat voor vak oefen je uit dan?

Waarschuw beheerder
Ik doe migratie projecten van een willekeurige infrastructuur naar een Microsoft Infrastructuur. Is wel erg leuk werk moet ik zeggen. Laatst Falcon Leven (ook in hoofddorp) gemigreerd van Novell naar MS.

Waarschuw beheerder
Echte it´er dus...

Wij hebben ook novell :D We gaan binnenkort naar XP... eindelijk!

Ik zit ook in de IT, maar dan als functioneel ontwerper... Software development
Waarschuw beheerder
Mooi is idd persoonlijk en just-d ik zei niet dat jullie gingen rennen ik vroeg het (niet echt serieus bedoeld) ik ben niet eens in Salou geweest dus daar ken dan ook niet over mee praten heb trouwens ook een jaar in Amsterdam gewerkt op de Marnixstraat als je dat kent.
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdammers zijn inderdaad best arrogant.....en dat moet ik nodig zeggen.......:-P :-P

Waarschuw beheerder
Is ook leuk!! Anyway zo zie je maar weer dat ook amstedammers en rotterdammes dezelfde intresses kunnen hebben :D

Maaru ik ga nu eens kijken of mijn bed er nog staat, ben best moe afgelopen 2 weken in totaal 130 uurtjes gewertk (geen weekend gehad vorige week) dus nu ff bijtanken.

Spreek je wel weer!!!

Waarschuw beheerder
Slaap lekker in dat (verrotte) Amsterdam! :P

Mzzl!

Waarschuw beheerder
Sykopete: Marnixstraat ken ik natuurlijk. Wie die niet kent, is geen amsterdammer ;):)

Eind goed al goed! Mensen welterusten en maak je niet te druk over deze dingen. Er is al genoeg ellende in de wereld ;)

Waarschuw beheerder
:D is goed, ik zal er zeker lekker in slapen Spocky :D:D

Waarschuw beheerder
haha Kee dan! Slaap lekker!
Waarschuw beheerder
laters just-d verkeerde stad maar ja wel relaxt gediscusseerd
Waarschuw beheerder
donateur
Marnix straat....waar ligt dat dan ergens??? Nooit van gehoord
Waarschuw beheerder
bij haarlemmerplein en westerpark en volgens mij ook bij die hal waar eerst shockers werd gehouden maar daar weet ik de naam niet meer van

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook super arrogant.. :yeS:

ik kom uit amsterdam en ik ben r trots op.. de rest van NL is gewoon bagger. amsterdammers zijn de beste gewoon

en ik ben de knapste

*ZUCHT*

rot op kneus met je domme topic :yes:

ga maar weer lekker in de blokkenhoekspelen met je zusje

daaaaaaaaaaaaaaag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Westergas fabriek heet dat.

Waarschuw beheerder
oh die.... :p
Waarschuw beheerder
ik merk geen verschil Qua zaken doen met Rotterdammers of Amsterdammers, ik kan het weten heel veel mensen bij mij op kantoor zijn Rotterdammers,

Kan altijd heel erg lachen om hun accentje, alleen jammer dat veel collega's uit Rotterdam zich proberen aan te passen (qua accent) terwijl ik het juist leuk vind iemand in pak die zo praat :D
Waarschuw beheerder
Je reageert wel en jij de knapste je heb zeker een lachspiegel thuis. En je woont niet in 020 maar in Zaandam

Waarschuw beheerder
donateur
nee maar ben wel in amsterdam geboren en heb r heel, wat jaren versleten :yes: dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Tanky..

Opzich is er geen verschil in zaken doen. Het politieke spelletje wordt anders gespeeld, ander gebruik van woorden enzo.... Klein verschil maar, alleen in die politieke spelletjes kan het soms lastig zijn...
Waarschuw beheerder
Ok dan zeg ik nix meer. Maar je ken ook normaal reageren ipv gelijk zo zielig te doen met kneus.

Waarschuw beheerder
Nee, gelijk heb je Sykopete...

Dit is nog steeds geen rel topic!

Waarschuw beheerder
donateur
vind je dit nou echt een zinvol topic dan... ??

als ik zo'n topic over utrechters zo openen is toch de same bullshit ofnie... gaat gewoon nergens over .. alsof wij het tuig zijn van nederland :o

:/

Waarschuw beheerder
Misschien moet je je niet zo snel aangevallen voelen... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Amsterdammers niet arrogant!
Amsterdam is leuk! :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
goed ik zla het anders formuleren

ben ik de enige of zijn nou gewoon bijna alle rotterdammers arrogant net of rotterdam heel nederland is.

:D

Waarschuw beheerder
hahaha

Rotterdammers zijn nie arrogant! We hebben ontdekt dat wij een verkeerde houding hebben! haha