Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
blablabla
Ik wil nog niet dood begraven worden in Amsterdam
de mensen die er wonen zijn gewoon trots op hun stad.
ik zal hier me commentaar maar voor me houden alleen is en blijft rotterdam de beste
kijk op dit soort dingen moet ik nou gewoon reageren dat is een drang maar als ik hier zeg wat ik denk beginnen jullie amsterdammers allemaal te huilen en moeten jullie over mij gaan klachen dus ik zal zelf dit keer de verstandigste zijn
wil nog niet dood begraven worden in Amsterdam
lach alleen maar om dat arrogante gedrag van die kutkoppen er i toch maar 1 stad de beste en dat is rotterdam dan
lach alleen maar om dat arrogante gedrag van die kutkoppen er i toch maar 1 stad de beste en dat is rotterdam dan
Een typische uitspraak van iemand die nauwelijks contact heeft met Amsterdammers
Nou dat valt dus wel weer mee, maar ja ken hier wel een verhaal van 8000 woorden neer zetten om uit te leggen wat k bedoel, maar moet ff kort maar krachtig...Duszz
whatever slaat dus hierop haha
ben ik de enige of zijn nou gewoon bijna alle amsterdammers arrogant net of amsterdam heel nederland is.
best veel commentaar trouwens voor iemand die ze commentaar voor zich zou houden
zullen we eens kijken hoelang het goed gaat
begrijpend lezen is best moeilijk
ben het totaal eens met de hagenesen (mensen uit Den Haag)
ik citeer een letterlijke haagse zin
Alle Amsterdammers sijn gewoon KANKALIJ-AS
totaal mee eens
en ze zijn nog zieleg ook
je mag niet eens over sylvie meis spreekkoren maken
ZE MOET ER TROTS OP ZIJN
ZE IS DE ENIGSTE VOETBALVROUW MET EEN BAAN
EN ADO WIL DAT GEWOON AAN IEDEREEN LATER WETEN
SYLVIE MEIS IS DE H..R VAN A'DAM
SYLVIE MEIS IS DE H..R VAN A'DAM
ach jochie toch
moet jij niet naar bedje toe