Ja dat wordt lachen gieren brullen vanaf 1 januari. Ik lust geen vis en geen kaas namelijk
Maar goed, je mag ook leverworst eten enzo, unox worst mag ook (kijk maar es naar de koolhydraten op 't pak, heel weinig) en dat soort dingen. En die lust ikke wel
Ik lust ook geen vis
Ik heb een 3 weken op komkommer kaas en ei geleeft
Ik was wel 6 kilo in 1 week kwijt dus tis te proberen
Nou kijk, ik leef nu dus (m'n avondeten niet meegerekend, daar zitten nog aardappels door en dat is straks not done) op komkommer, mandarijnen en kiwi's. Dat gaan we omzetten naar komkommer, nog meer komkommer (ei wordt em niet op m'n werk) en WORST
Whahaha ik heb dr zin in M'n ma viel ook kilo's per week af! Gisteren vroeg iemand me trouwens of ik was afgevallen MENSEN ZIEN 'T!!!
Hema-worst ruled de pan uit, daar weet ik alles van hahaha
Neuh hoor, juist niet. Als ik PF eet ik niet, denk ik er niet eens aan Plus dat dit topic in m'n volglijst staat en ik dat dan dus steeds zie waardoor ik niks pak om te eten
(permanent verbannen)
als ik op PF zit ben ik stoned en als ik stoned ben eet ik kilo's snoep chocola ships. ik sport veel dus kan het hebben
maar als je alleen op je luie reet zit te computeren kun je verwachten dat je veel aankomt.....
Gisteren vroeg iemand me trouwens of ik was afgevallen
Bij mij zaterdag
Hoe doe ja dat dan als je onwijze trek hebt in iets. Altijd als ik probeer af te vallen lijkt heel de wereld om en uit eten te bestaan.
Hmm, bij mij moet er ook nogsteeds wat af...
ik wil graag naar de 56 kilo. ik woog 59 kilo, maar de laatste tijd vaak fast food gegeten om dat we in ons huis aan het klussen zijn het hele weekend (en dan hebbie geen zin meer om te koken).
Ik weet dus niet eens wat ik nu weeg aangezien ik ruim 2 maanden niet meer op de weegschaal heb gestaan (zo ongeveer)
Maar het zal er vast niet minder op zijn geworden!
nee korfbaltrainer, dat heet stoppen met roken en dieeten te gelijk denk dat ik dat stoppen dan maar ff moet uitstellen
k vind het ook heeeeeeeeeeeeeel knap van je hoor poesj 32 kilo zozo
nam je dan wel nog vitamine tablette ofzoiets?
Totaal 30 en foliumzuur maar dat moet ik altijd slikken
En wij jou
Aanwezig want ik loop toch achter Poesj dr reet aan
Goed plan
Stalken..
God ik moet een hoop mensen stalken
donateur
volgens de huisarts is trouwens 0,5 tot 1 kg per week verantwoord
Leuk voor de huisarts
donateur
ik zou niet weten hoe ik er ook meer dan dat vanaf moet krijgen per week... maar ja dat verschilt misschien p.p. ligt ook een beetje aan de hoeveelheid die je te verliezen hebt.
Maar daarbij helpt alleen sporten!! want als je nog 5 kilo afvalt blijft die buik wel hoor! komt omdat je vel is uit gerekt en heeft ook tijd nodig om te herstellen.
Had ik ook! en heb ik nu nog een beetje
Maar goed we zijn allebij 30 kilo kwijt! Dat is al iets om trots op te zijn!