Hey hey

gaat hard opeens hier

Opzich kijk ik niet echt naar dat vocht vasthouden, want eigenlijk is dat geen nadeel, omdat ik er in een dag vanaf kan zijn.
Vocht is geen vet. En je wilt vet lozen, dus niet kapotstaren op het vocht (al lijkt vocht eng op de weegschaal). Gebruik ook een spiegel ipv alleen de weegschaal
Maargoed, als je vocht kwijt wil moet je diuretisch te werk gaan. Dat wil zeggen, het dumpen van vocht. Dit kan door juist extra water te nuttigen. Als je weinig vocht binnenkrijgt, denkt je lichaam dat je ergens in somalie woont, waar geen water is. Je lichaam zal het dan vasthouden voor bittere tijden. Maar! kan je je lichaam overtuigen dat er genoeg water is. Dus geregeld (veel) water drinken, dan zal je het overgrote deel releasen.
Een ander truukje is gewoon een stackertje

Heel simpel gezegd, maar het gaat hier om de caffeine die erin zit. Caffeine zorgt ervoor dat vocht loslaat. Dit zit overigens ook in cola (preferred: cola light, want suiker maakt meer kapot..dan je lief is

)
Oke, dan heb je nog zout. Zout houdt vocht vast, dus niet te zout eten.
@stoeipoei. Ja, dat heb ik ook met filet americain. Heb een jaar lang elke dag een pakje gegeten, maar kan het nu echt niet meer aanzien

Heb het maar ingeruild voor kwark. Kwark 0wnt

zeker met een beetje vanille kwark erdoorheen.