Partyflock

Forumonderwerp · 696745
2 volgers · 54247x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Wie doet er mee wedstrijdje afvallen?

:P B)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Nou heb ik echt een paar dagen (redelijk) gezond gegegeten en niet te veel ofzo en er is gewoon niks af :frusty:

Ga vandaag gewoon weer stug verder, want het moet er toch een keer af :@

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk wel!!! Gewoon volhouden... (Y)

En bij ons in het dorp hebben ze van de week een Ici Paris geopend, dus ik ging ook maar ff checken... Kom ik daar een maatje ze moeder tegen.. zegt ze; jeetje, jij word ook al magerder, je gaat er al beter uitzien.. :bloos: B)
Vond ik best wel leuk dat ze dat zei... 8) O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 19:18:
Tuurlijk wel!!! Gewoon volhouden...

Net een uurtje bij een collega geweest en ondertussen 3 glazen wijn gedronken :X
Morgen maar weer netjes aan het water!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 19:18:
Vond ik best wel leuk dat ze dat zei...

Ja is toch ook super!
Maar je ziet ook echt goed het verschil bij je (Y)
Waarschuw beheerder
deze week denk ik al 10 mensen tegen me gezegd, jeetje jij bent echt afgevallen of niet.. haha vet grappig want zelf ben je er al aardig aan gewend maar de meeste die ik tijd nei gezien hebben moeten ff 3x kijken :D.

gister zei een vruow tegen me ma.. ik zit met allebeduustheid te kijken.. is dat henny? :D jups it's me

ah gister robbei williams geweest (L). hij was super!!! stond redelijk vooraaan ineens.. kon hem vet goed zien!!! maak me gek ;) haha.

is het al weekend ? :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 22 juni 2006 om 09:50:
deze week denk ik al 10 mensen tegen me gezegd, jeetje jij bent echt afgevallen of niet.. haha vet grappig want zelf ben je er al aardig aan gewend maar de meeste die ik tijd nei gezien hebben moeten ff 3x kijken

Bij jou is het ook onwijs goed te zien ja.
Wel grappig als je mensen dan lang niet gezien hebt 8)

ah gister robbei williams geweest

Gaaf zeg!

is het al weekend ?

Pff...hou op hoor!
Ik heb al 3 dagen het idee dat we een dag verder zijn :s
Echt heel vervelend.
Waarschuw beheerder
zateradg onbeperkt eten en drink feest in kampen met voetbalteam van gerben. ahh echt zin in.

en morgen gaan we de vakantie boeken (L)

Waarschuw beheerder
donateur
ah gister robbei williams geweest . hij was super!!! stond redelijk vooraaan ineens.. kon hem vet goed zien!!! maak me gek haha.

:lief:
Waarschuw beheerder
kan weer opgelucht ademhalen.. me haar in 1 kleuren verven is weer gelukt (H) . kapsalon is er niks bij :P

:@ krijg me robbie filmpjes niet op de computer

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vandaag weer gemeten sinds 5 maanden.. Er is 0,0 cm bij.. Maar ook 0,0cm af :@

En ik zit onder de huiduitslag op mn benen, voeten en my fat ass :( Lijkt op muggenbulten, is waarschijnlijk een allergische reactie op.... aardbeien! :o :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 22 juni 2006 om 21:18:
kan weer opgelucht ademhalen.. me haar in 1 kleuren verven is weer gelukt (H) . kapsalon is er niks bij

Dat moet bij mij maandag ook gaan gebeuren.
Had me haar zelf heel donker geverfd een paar maanden geleden en later rode plukjes in laten zetten.
Dat rood was er aardig uit en met de zomer op komst wilde ik ook geen donker haar meer.
En het leek alsof ik geen uitgroei had met dat donkere haar.
Dus ik een pakje blond erin gegooid en toen bleek dat ik toch wel 2 cm. uitgroei had :frusty: en alleen dat werd blond en de rest niet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 21:23:
Ik ben vandaag weer gemeten sinds 5 maanden.. Er is 0,0 cm bij.. Maar ook 0,0cm af

Had ik ook de laatste keer.
Maar beter niks eraf dan wat erbij ;)

aardbeien

:O Nee toch!
Vervelend hoor!

my fat ass

:@ :no:
Waarschuw beheerder
ah gister robbei williams geweest . hij was super!!! stond redelijk vooraaan ineens.. kon hem vet goed zien!!! maak me gek haha

ik ben ook gister geweest :P maar was wel gaaf he alleen dat drinken en eten vet duur :d ben benieuwd hoe jou tankini eruit zit omdat er allerlei dingen bij aan zitten haha

En ik zit onder de huiduitslag op mn benen, voeten en my fat ass Lijkt op muggenbulten, is waarschijnlijk een allergische reactie op.... aardbeien!

das taai zeg zoiets en dat omdat ze zo heerlijk zijn
Waarschuw beheerder
dingen aan mijn tankine zitten?

haha ik moet ze nog krijgen :@

HEb nu 1 badpak maar gehouden met halter bovenkant .. heb ik toch wat.

vnaaf boeken..spannend spannend.

ja had nog 15 euro op me kaart over.. dus jongens aan de bar maar bier gegeven.. kreeg hem nie leeg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op dinsdag 20 juni 2006 om 14:21:
zwart broekje en topje met blauwen en verstevigd voor de buik!!

dit bedoel ik dus topje met mouwen etc :P

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn haar word zodirect ook geknipt, en ik wil blonde plukjes erin... Er gaat ook een heeeeeel stuk vanaf.. :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 19:01:
Mijn haar word zodirect ook geknipt, en ik wil blonde plukjes erin... Er gaat ook een heeeeeel stuk vanaf..

ben beneiwud haha

ik had mijn haar laatst ook radikaal kort gedaan nu wel ietje langer laten voelde me net jongetje haha

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cher op vrijdag 23 juni 2006 om 09:32:
Nee toch!
Vervelend hoor!

Ik mag ze niet meer hebben :'(

Uitspraak van fiebeltje op vrijdag 23 juni 2006 om 17:04:
das taai zeg zoiets en dat omdat ze zo heerlijk zijn

Ja, vind het strontvervelend :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 21:23:
Ja, vind het strontvervelend

kan het me voorstellen ik hebd at tijdje gehad met kip

heel aaprt maar was periode
dus misschien heb je nog hoop :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, dan maar onder de bulten zitten, in de zomer moeten er aardbeien zijn :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 21:37:
Ach, dan maar onder de bulten zitten, in de zomer moeten er aardbeien zijn

dat ben ik met je eens maar kan het niet vna dat spul zijn wat ze er over heen spuiten tegen insekten ?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, misschien ligt het ook daaraan, dat denk ik eerder :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 21:43:
dat denk ik eerder

daar gaan we gewoon vna uit :P

Werkzaam bij Bertbami
Waarschuw beheerder
ik ben nu 60 kg :P

en 1m65 hihi :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb een weddenschap met me pa, wie het eerst onder de 90 is. Ben al meer dan een jaar bezig onder de 100 te komen :) Maar ik ga winnen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marja op zaterdag 24 juni 2006 om 21:28:
Maar ik ga winnen

Tuurlijk wel :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen beginnen:)

Ben naar de Kapper geweest, haar kort. Nieuwe start :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook!!! Bij mij is er een heel stuk vanaf, en ik heb blondje plukjes :D

Waarschuw beheerder
haha het is blijkbaar kappertijd...

ben van vrij lang blond, nu naar donkerbruin met een paar blonde plukjes gegaan en het hangt net over mijn schouder..

nou ja mooi kapsel en 86 euro lichter 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiebeltje op vrijdag 23 juni 2006 om 18:12:
dit bedoel ik dus topje met mouwen etc

mouwen? duie zitten er niet aan hoor. is gewoon een haltertopje met bloemen en zwart broekje :|

Ahhh het is geboekt.. 13 dagen zakynthos griekenland.. vertrek 7 aug. heb er nu al zin in.. moet nog wel ff wat rondjes lopen..

binnekort ff informeren naar een operatie.want heb vel over wat weg moet :s alleen nadeel is datd at met sporten nie weg te krijgen is... dus... is er maar 1 oplossing.. wordt helemaal gek van mezelf ervan dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 12:13:
Ik ook!!! Bij mij is er een heel stuk vanaf, en ik heb blondje plukjes

ben benieuwd :D

Waarschuw beheerder
donateur
:( Echt, ik ga vanaf morgen heel streng voor mezelf zijn (vandaag gaat dat niet meer lukken, het is al mislukt.. Emotie-eter..)

Alleen water en thee, één glas halfvolle melk, nog meer fruit en kleinere porties eten.. Tussendoortje van die cracotte of crackers.. En meer variatie..

En nóg meer sporten, dan maar 4x in de week ..
Waarschuw beheerder
waarom volg je nie gewoon dat boekje dan.. ik heb ook tidj zelf geprobeerd met minder eten en heel streng zijn, maar dan gaat het verkeerd helemaal als je emotie eter bent.

eet dan bijv. van die optimel yoghurt met musli light , appel, crackes met kaas en plakjes komkommer etc.

AHh zoek partners voor de kroeg... MAKEN PORTUGAL HELEMAAL GEK.. hoop ik wnat dan ga ik na duitsland!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dan zou ik voor mezelf moeten koken.. En een nieuwe diepvrieskist aan moeten schaffen om de porties erin te doen, want die van ons zit al helemaal vol voor 4 personen..

Ik kan nu gewoon het boekje niet volgen, heb er nu geen motivatie voor.. Na mijn vakantie probeer ik het, wil het nu even op eigen kracht proberen.. En ik begin bij -5kg.. Niet teveel, anders lukt het nooit..

Uitspraak van <<*Hensel*>> op zondag 25 juni 2006 om 18:01:
AHh zoek partners voor de kroeg... MAKEN PORTUGAL HELEMAAL GEK.. hoop ik wnat dan ga ik na duitsland!!

Ik ga zo ook naar de kroeg, met mn allerliefste vrienden.. Heb gisteravond een kutavond gehad, ondanks dat het het feest was van mn pa die 50 werd.. Heb de heil in de drank gezocht, zeer slechte zaak om dat te doen.. Anyway; ik kwam er wel achter dat ik 4 hele goede en superlieve vrienden heb :lief:
Maar vanavond raak ik geen druppel alcohol aan :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 18:12:
Heb gisteravond een kutavond gehad

was der gebeurt dan

ja in drank is nie zo goed. dat deed ik vorig jaar toen ik klote periode had.. gign ik rare smsjes sturen naar mensen die me lief waren en mezelf helemaal gek maken in me kop. etc. maar drink nu bijna niks meer. af en toe keer. mag ook nie drinken ivm calorien.

Had zat. avvond nog ff kleien inzinking etc. maar gelukkig was daar me lieve vriendje (L)(waar ik vorig jaar dus de klote smsjes heenstuurde etc.).

Ben nu hard aan het trainen voor griekenland en wil er echt wat leuks van gaan maken voor mezelf want voel me nu pas sinds tijden weer gelukkig enzo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<*Hensel*>> op zondag 25 juni 2006 om 18:17:
was der gebeurt dan

Gewoon wat persoonlijke problemen.. Ik ben een binnenvetter, een opkropper.. Al kan ik wel heel open overkomen, als het over problemen gaat moet iemand ze eruit trekken, anders barst de bom.. En gisteren was alweer een bommetje gebarsten..

Gelukkig had ik wel mn vrienden om me heen die me even goed de waarheid hebben verteld :) Echt waar, het beste medicijn..

Alleen heb ik die problemen al een langere tijd, waardoor het afvallen ook even minder gaat.. Ik ben ook gewoon toe aan vakantie, maar dat heb ik pas over 4 weken.. Maar goed, dan ga ik wel 2,5 week heerlijk met mn fat ass op het strand van Argeles-sur-Mer (Zuid-Frankrijk) liggen en een paar dagen naar Barcelona en naar Andorra :lief:
Daar heb ik echt behoefte aan; vakantie en tijd voor mezelf; geen verplichtingen..
Waarschuw beheerder
ja dat heb ik ook. ik leek van buiten heel vrolijk, maar zodra ik thuis was begon het.. snachts in me bed wakker liggen, piekeren, vooral omdat ik met mezelf zat etc. en de helft van de mensen die ik ken weten dat nog niet eens.

ik zou zeggen geniet er van :D

ik ga 7 aug. met gerben dan. heb er ook echt zin in. durfde eerst nie strand vakantie.. maar nu heb ik schijt.. :D. heb afgelopen tijd vanaf me verjaardag eind okt. tot nu me best gedaan en heb het verdient. nu 40 kg eraf en wil nog iets en liefste ngo operatie.. maar zag op internet dat dat 5000 euro kost dus dat kan ik wel op me vette buik schrijven voorlopig haha.

ik ga na de kroeg. kreeg sms dat ze al 1e rand zaten. gerben zit lekekr in duitsland.. ze moeten winnenw ant ik wil zateradg ook na duitsland!!
Waarschuw beheerder
jeus ik zit ook op typen zie ik maar geen zin om te veranderen.. ik ga na marktzicht..doeidoei en fijne avond.

(als ze verliezen lig ik zo in bed :@)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<*Hensel*>> op zondag 25 juni 2006 om 18:25:
ze moeten winnenw ant ik wil zateradg ook na duitsland!!

Er gaan er heel veel naar Duitsland zaterdag als Nederland wint, veel bekenden van me.. Zonder kaartje, maar wel op het plein daar voetbal kijken..

Ik ga niet, heb zaterdag een BBQ en zondag moet ik om half 8 al wegrijden, moet die dag in Huizen zijn (Marloes, zet de thee maar klaar ;) haha) voor een wedstrijd karten.. :/ En ik doe zelf niet eens mee.. Maar goed.

Ik kijk wel in de stad of bij die BBQ, hangt altijd wel goed sfeertje hier.. Ik ga zo meteen (nou ja, over een uur) ook nog ff naar de stad, weet niet of ik nou op de fiets moet gaan met dit weer of gewoon met de auto. Alleen kan ik de auto waarschijnlijk nergens parkeren.. Ik zie wel :)

Uitspraak van <<*Hensel*>> op zondag 25 juni 2006 om 18:25:
ja dat heb ik ook. ik leek van buiten heel vrolijk, maar zodra ik thuis was begon het.. snachts in me bed wakker liggen, piekeren, vooral omdat ik met mezelf zat etc. en de helft van de mensen die ik ken weten dat nog niet eens.

Gisteren zei iemand tegen mij dit "Ik waardeer heel erg aan jou Cin, dat je een enorme bonk met zelfvertrouwen hebt! En ook al is dat nu op dit moment even weg, dat komt vanzelf wel terug".. Dat is echt een supercompliment eigenlijk :$
Maar de laatste weken doe ik alsof ik vol zelfvertrouwen zit, terwijl ik steeds meer verander in een onzeker hoopje vet ;)
Ik kijk nu alleen maar heel erg uit naar Sensation Black, op één of andere manier heb ik het gevoel dat dat dé avond van mn leven gaat worden. Samen met mn vrienden genieten van de muziek, met 50.000 anderen in de Arena.. Saamhorigheid :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 12:13:
Ik ook!!! Bij mij is er een heel stuk vanaf, en ik heb blondje plukjes :D

Hier flink stuk eraf en in laagjes laten knippen, ff geen kleurtje, dat zag ik niet zitten met de vakantie in aantocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga vanavond ook m'n haar laten knippen en verven :D
Weet nog niet wat het wordt, dus de kapster kijkt maar wat ze doet.

Ik had gisteravond echt buikpijn na de voetbal :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Pff...nee nog steeds niet :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cher op maandag 26 juni 2006 om 09:20:
Ik had gisteravond echt buikpijn na de voetbal

Ik ook, dacht dat het van de cola kwam, maar het was gewoon onbewuste woede in mn maag :(

Waarschuw beheerder
iedereen vond dat me haar koel was vandaag :-D

ben weer netjes aan sonja deze week! week 5 alweer en er is nu 4 kilo echt af, voor de rest schommel ik verschrikkelijk..

heb nu heel erg stress van school!! moet 6 juli afstuderen... :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 17:04:
moet 6 juli afstuderen...

En dat ga je helemaal halen jij :yes: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 18:32:
Ik ga niet, heb zaterdag een BBQ en zondag moet ik om half 8 al wegrijden, moet die dag in Huizen zijn (Marloes, zet de thee maar klaar haha) voor een wedstrijd karten.. En ik doe zelf niet eens mee.. Maar goed

Jaaa jaaaa jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoelaat ben je hier? ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Half 10 's ochtends b)

Das veel te vroeg :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uh dan kom ik net de kerk uit.. O:) mooie christelijke tijd ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha (Y)

Jij wel ;p