donateur
Wie doet er mee wedstrijdje afvallen?

laatste aanpassing door een beheerder
ging ik in turkije altijd mee kantarellen zoeken
Heb jij volgens mij helemaal niet nodig
Echt wel, ik heb een dikke pens en van die zadeltassen (zo noemde mijn moeder ze altijd)
ik wil gewoon een strak buikie, misschien ga ik hier op pf geld ophalen, help viefie aan een wasbordje hihihi
Als je toch bezig bent, maak er dan gelijk help viefie en Cher aan een wasbordje
En die zadeltassen (ook wel rugbillen genoemd ) komen mij ook bekend voor
Als je toch bezig bent, maak er dan gelijk help viefie en Cher aan een wasbordje
als iemand tegen jou zegt hier heb je geld, zou jij het doen??
Ik zou zeggen: hoe laat moet ik
die pijn lijkt me niks
Owkee.... doe mij er dan ook maar bij....
leuk idee voor een nieuw programma, dat de operatie gefilmd wordt (natuurlijk zonder dat je herkend word) en dat alles door hun betaald wordt, ben bang dat ze er niet intrappen
weet iemand nog internetsite met badpakken ofzo of van die bikinis met een lang bovenstukje.. behalve de wehkamp en otto die hebben net niks.
weet iemand nog internetsite met badpakken ofzo of van die bikinis met een lang bovenstukje.. behalve de wehkamp en otto die hebben net niks
eerst ook maar wat kilo's eraf dansen op defqon.. man wat moeten we aan... hele kast al over de kop gehad!
eerst ook maar wat kilo's eraf dansen op defqon.. man wat moeten we aan... hele kast al over de kop gehad!
haha hier hetzelfde probleem heb teveel kleren had eerst iets kei gaafs maja mijn rugje is nu 1 en al vel zeg maar dus shirt is beetr
Ik ben zo slim geweest om een corset te kopen in Londen om de hele handel in te snoeren