Partyflock

Forumonderwerp · 696049
Waarschuw beheerder
donateur
Leg het me eens uit?
Techno liefhebbers schreeuwen heel graag dat mensen die er niet van houden dom en/of onvolwassen zijn, dat je het moet BEGRIJPEN...
WTF is er te begrijpen aan techno??
WTF is er te begrijpen aan welke style dan ook??
Je houdt van een muziekstijl, of je houdt er niet van, en dat heeft te maken met smaak! niet met intelligentie, leeftijd, wat dan ook??
ik zie bijv. een trance liefhebber NOOIT neerkijken op andere stijlen??

Ik kijk nu alleen maar neer op Techno omdat er zo'n gigantisch bullshit verhaal omheen hangt, dat je het moet begrijpen, en er volwassen voor moet zijn enzo...
Als je zo "volwassen" en "intelligent" bent, heb je respect voor andere muziekstijlen :)

(dit topic is naar aanleiding van een ander topic, waarin ik een beetje de draak stak met techno en technoliefhebbers ;))

dus: leg het me uit... ik ben intelligent en volwassen genoeg om te begrijpen wat je zegt... trust me..

Waarschuw beheerder
Ik hou van techno en draai techno, maar ik voel mij echt niet verheven boven de rest. Het is alleen zo dat technoliefhebbers weinig gemeen hebben met aanhangers van de hardcore/hardstyle. Hardcore en hardstyle is in mijn ogen toch meer de muziek voor mensen die lekker hard willen gaan. Terwijl ik het gevoel heb dat je bij techno niet perse hard hoeft te gaan, zo vind ik het geweldig om savonds alleen op me kamer minimale mysterieuze techno met rustige house te draaien, niet om hard te gaan maar gewoon om lekker over van alles na te denken, mooie dingen, minder mooie dingen.

Waarschuw beheerder
don't think, just feel. :)
Waarschuw beheerder
Perloya, ben helemaal met je eens! Geef mij maar ook het maximaal geminimaliseerde techno! gewoon precies genoeg geluiden, niets te veel maar ook absoluut niks te weinig!(hawtin)
Maar het hoeft niet snel te zijn om hard te zijn, als je maar de funkgehalte erin hebt!!zoals Sims of Varela.
Daarom is techno ook minder toegankelijke voor de grote massa omdat je je een beetje erin moet verdiepen!

Waarschuw beheerder
2 LePeL:
Hardhouse kan leuk zijn voor mensen maar het is niet GOED! Daarintegen vind ik muzikaal techno op een hogere niveau staan dan Hardhouse, en dan heb ik niks tegen mensen die van Hardhouse houden. Ik heb wel het gevoel omdat sommige Hard Hous "freaks" de technopas niet kunnen vinden omdat je meer je hersens moet gebruiken bij het dansen ipv het eindeloze Beuken/hossen/stampen en het afkraken!!!

Verklaar jezelf nader svp...

(groetjes, een hardhouse "freak" :P )
Waarschuw beheerder
Kniel voor mij, jullie nederige onderdanen!

Techno roeleert gewoon deze aardbol :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
:respect::respect::respect: we are not worthy :respect::respect::respect:
:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
Techno roeleert gewoon deze aardbol

mja en ik ben de paus :/ :no:

en aangezien ik de paus niet ben roeleert techno niet :)
Waarschuw beheerder
.....spreek niet mijn zoon, zwijg maar gewoon......

jou IQ is te laag om de muziek te begrijpen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
/me heeft een iq van 124 :/

hoe hoog moet het dan wel niet zijn

maar ik ga slapen

trusten :)
Waarschuw beheerder
donateur
@ boondock: tegnoz snapt het gewoon niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tegnoz 6 augustus 2004 04:34
.....spreek niet mijn zoon, zwijg maar gewoon......

jou IQ is te laag om de muziek te begrijpen

uhu! ---> jouw IQ
Waarschuw beheerder
slapen jullie er nog maar een nachtje over.........morgen zul je misschien begrijpen dat het woord "techno" gewoon in je profiel bij favo muziek moet staan :)
Waarschuw beheerder
donateur
slaap jij er nog maar een nachtje over, en ga morgen je spelling wat opfrissen ;)

(dat krijg je als je over IQ begint en spelvauten maakt)
Waarschuw beheerder
ik gebruik nooit het woord "jouw" als ik typ ik kort het af tot "jou", zoals waarschijnlijk iedereen doet.

Heb ik jouW niet toevallig het woord "nix" zien gebruiken in dit topic :O (niks :jaja: )
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeik niet dat mijn IQ hoger is dan die van jou :)
Waarschuw beheerder
lees goed, dan zie je dat ik het niet tegen jouW had. Dat jij je aangesproken voelde zegt al genoeg over je.....ehmm...IQ? :P
Waarschuw beheerder
donateur
voel me niet aangesproken, ik pak je gewoon even aan... en het feit dat jij daar zo verschrikkelijk op hapt zegt genoeg over jouW IQ (f)
Waarschuw beheerder
ik zever maar wat eigenlijk. Doe ik meestal rond dit tijdstip :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook, maar je hapte zo leuk :$
Waarschuw beheerder
donateur
2----> LePel

Ga jij toegeven dan dat techno muzikaal beter is?!? Zou wat zijn......
Maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk als ik kijk naar je favomuziekgenres!!

Nee man, niet omdat je naar techno luistert, maar daaropna ben ik het met je door mij gequote uitspraak eens!

Waarschuw beheerder
donateur
Goede morgen.... heb ik nog wat gemist??? 8)8)8)
hahahaha (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen kerel....

Nee het blijft een eindeloze discussie (natuurlijk)

Denk dat ik maar wat meer techno moet gaan luisteren....schijnt goed te zijn voor je intelligentie ;)

Waarschuw beheerder
HHH..Tegnoz..jullie maken allebei grammaticafouten bij 't leven..dus hou daar maar over op. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
2----> RR

U = verbalofiel?????

Waarschuw beheerder
nee hoor. :)
Waarschuw beheerder
poe poe, met oogpoep nog in de ogen ga ik weer meedoen aan dit topic.
btw willen mensen mij een beetje crediet geven voor al mijn spelfouten die ik wl zal gaan maken! Maar als mensen er een beter gevoel door krijgen om mij te verbeteren zal ik het niet erg vinden:P!

Uhm beste Matthy01
ik heb me best gedaan om dat zo duidelijk mogelijk te maken, wat wil jij dat ik daaraan verduidelijk?! Majah zal me best doen.

Ik vind dat Hardhouse een aftreksel is van een beetje hardcore verlangzaamd gecombineerd met trance! Dus dan krijg je voornamelijk de oudere en jonge gabbers op je feesten samen met de ubercommerciele mensen van trance die alleen maar naar feesten gaan omdat hun vrienden er heen gaan of om te kunnen zeggen dat ze naar die specifieke feest zijn geweest zodat ze er een beetej LULstof hebben zodat ze maandag op hun werk lekker stoer kunnen doen tegenover hun collega's! Wat mij ook is opgevallen is dat mensen die naar Hardhouse feesten gaan ZELDEN KRITISCH zijn! Het is altijd een TOP feest of een Mega ubersupercoole feest geweest! Dus dan lijkt het me dat je ni bepaald voor het MUZIEK of de sfeer erheen gaat(waar ik normaal gesproken voor naar een feest ga).

Maar nogmaals ik heb er nisk tegen dat mensen naar die feesten gaan hoor, ik heb ook vrienden die naar HArdhouse feesten gaan dus nogmaals KAN begrijpen dat mensen zich erop kunnen vermaken. Ik kan me namelijk ook voorstellen dat mensen zich op Fransje kunnen vermaken.

Hardhouse vriendjes Hosze:P;)!

Waarschuw beheerder
Ik ben te moe voor dit hehe!
Ff men lekker setje van Wittekind verder luisteren jeeej jeeej

Waarschuw beheerder
Dan zal ik maar even proberen uit te leggen wat techno is en heeft dat b.v. hardstyle niet is en heeft...

Techno is het samenspel tussen hihats, percussie, baslijnen en kickdrums. Voor wie verder luistert dan mooie melodieën en zangpartijen, ligt de muzikale waarde ervan in de subtiliteit van de elektronische klanken. Kleine, maar gelijkmatige veranderingen in de opbouw van een plaat. Verrassend, meeslepend en diepgaand. Wat er ook over gezegd wordt, echt toegankelijk is techno niet. Daar is iedereen het wel over eens. Wie zijn eerste technofeest bezoekt zal zich in eerste instantie geen raad weten met de geluidsbrei, waarvan het enige oefening vergt om er een patroon in te ontdekken. Is het je echter gelukt er een patroon in te ontdekken, dan is er geen weg meer terug! Wat voor een verrassend geluidje kan ik nu weer verwachten...? De break duurt wel erg lang... Het kan niet lang meer duren voordat die basdrum erin komt...! Ja! Nu komt hij! Nee, niet nu... Wanneer dan? Tegelijkertijd kijk je schuchter om je heen om te zien of anderen door hebben dat je eigenlijk te vroeg was met je danspassen. Techno is een muzikaal spel en hoe geoefender je erin raakt, des te leuker het wordt. Heb je het door en is het je ding, dan ben je verkocht. De technofreak is geboren...

I am a technofreak!

Waarschuw beheerder
no, you're a speedfreak. :yes:

Waarschuw beheerder
Speedfreak :respect:
Waarschuw beheerder
haaaaa!!!:respect:

Heel fijn Angi, de perfectie, de presentatie en de mooie woorden, een dikke 10! Dank je meid voor het helpen verduidelijken van mijn bedoelingen. en idd als je er een keer naast zit met je pasje die blikken om je heen om te kijken of die mensne het ook hebben gezien!!!:D:D:D:D Dat is PERFECTIE!! Volgende keer op een feest zal ik wel meer op jou letten om te kijken of je ziet of ik ernaast zit:P!!!

TechnoLOGISCH!!!

TechnoFreax till the end ;)!!

Waarschuw beheerder
der is volgens mij niemand die het ff beter kan doen dan speedfreak!
Waarschuw beheerder
Hey Angela ik denk dat jij met jouw worden dit topic tot een eind hebt gebracht :D!

Waarschuw beheerder
Freaky Ass Techno Bitch, Brutus Terroristicus en LePel: bedankt! :respect: ;)

Waarschuw beheerder
2 LePeL:

Ben je zelf al eens op een UK Hardhouse feest geweest zoals bijvoorbeeld HQ? (No offence) Dan zie je dat er vrijwel geen
oudere en jonge gabbers op je feesten samen met de ubercommerciele mensen van trance die alleen maar naar feesten gaan omdat hun vrienden er heen gaan of om te kunnen zeggen dat ze naar die specifieke feest zijn geweest zodat ze er een beetej LULstof hebben zodat ze maandag op hun werk lekker stoer kunnen doen tegenover hun collega's!

rondlopen :D
Je zult daar waarschijnlijk net zulke puristen aantreffen als bij een technofeesie (wat trouwens ook 1 van mijn favoriete muziekstijlen is). Wat betreft het
ZELDEN KRITISCH

zijn van de hardhouse-feestgangers heb je wel enigszins gelijk, dit komt echter door het geringe aantal echte UK Hardhouse feesten in Nederland. De sfeer overigens heeft hier niets mee te maken, die beleef ikzelf altijd als uitermate goed en relaxt.

Nogmaals, ik heb niks tegen de mensen die niet naar die feesten gaan :D

Hoezee LePeL :D
Waarschuw beheerder
Dan zal ik maar even proberen uit te leggen wat techno is en heeft dat b.v. hardstyle niet is en heeft...

Techno is het samenspel tussen hihats, percussie, baslijnen en kickdrums. Voor wie verder luistert dan mooie melodieën en zangpartijen, ligt de muzikale waarde ervan in de subtiliteit van de elektronische klanken. Kleine, maar gelijkmatige veranderingen in de opbouw van een plaat. Verrassend, meeslepend en diepgaand. Wat er ook over gezegd wordt, echt toegankelijk is techno niet. Daar is iedereen het wel over eens. Wie zijn eerste technofeest bezoekt zal zich in eerste instantie geen raad weten met de geluidsbrei, waarvan het enige oefening vergt om er een patroon in te ontdekken. Is het je echter gelukt er een patroon in te ontdekken, dan is er geen weg meer terug! Wat voor een verrassend geluidje kan ik nu weer verwachten...? De break duurt wel erg lang... Het kan niet lang meer duren voordat die basdrum erin komt...! Ja! Nu komt hij! Nee, niet nu... Wanneer dan? Tegelijkertijd kijk je schuchter om je heen om te zien of anderen door hebben dat je eigenlijk te vroeg was met je danspassen. Techno is een muzikaal spel en hoe geoefender je erin raakt, des te leuker het wordt. Heb je het door en is het je ding, dan ben je verkocht. De technofreak is geboren...

I am a technofreak!

Ja ja leuk stukje tekst....alleen niet zelf verzonnen ;) ( <-- dit neem ik dus terug ;) )

...het valt me wel op dat de Technoliefhebbers veel diepgaandere posts posten en de Hardstylers nogal oppervlakkig over komen.
Ik ga nog bijna op ze neer kijken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie heeft het dan verzonnen volgens jou?!
verzuipende draaitafel!?
Waarschuw beheerder
wie heeft het dan verzonnen volgens jou?!
verzuipende draaitafel!?

IK ben dit stukje tekst in mijn leven al tientallen keren tegengekomen op verschillende forums en sites. Lijkt me nogal sterk dat ik hier de bedenker ervan heb getroffen...

stuk metaal ;)

Waarschuw beheerder
de tekst moet toch ergens van komen
en ging het hier niet over techno??? en niet over een tekst!! heb die tekst van techno leeft,techno zweeft,techno dit en dat ook al zoveel keer gelezen maar et moet ergens vandaan komen!
Waarschuw beheerder
haha het zal mij wat verrotten waar die tekst vandaan komt...

ik zeg verder toch niks ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hardstyle is vet!!!!

;p
Waarschuw beheerder
Hardstyle is vet!!!!

Ja ja leuk stukje tekst....heb je alleen vast niet zelf verzonnen ;) (<--- OOk dit neem ik terug ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
techno liefhebbers voelen zich gewoon beter dan de rest omdat het "intelligente" muziek is...

en t is beter dan hardstyle ;)
enneuh,,, heb je ooit een percussie set of iets anders gehoord tijdens hardstyle? NEE? dat klopt,,, wrom? omdat het geen intelligente muziek is,...
techno is net als drum n bass... intelligent en goed! (y) :P

Waarschuw beheerder
Precies NQ! Jij begrijpt het! O nee... het woord begrijpen mogen we niet meer gebruiken hè, want dan begrijpen de hardstylers het niet meer! Zij begrijpen niet wat er aan techno te begrijpen valt. Zegt toch al genoeg...?!

En what the fuck maakt het uit wie die geweldige tekst van mij heeft geschreven? Waar het om gaat, is dat het gewoon de waarheid is! En dat 'ie geweldig aansluit op deze topic!

FYI: De tekst zoals hij oorspronkelijk is, is inderdaad niet van mij. Wel heb ik de tekst, zoals hij oorspronkelijk is, naar mijn idee geperfectioneerd en dus aangepast. Je kunt 'em dus absoluut niet ergens anders gelezen hebben THAT * * GUY!

Groetjes!
Waarschuw beheerder
OK..ik neem het terug dan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2----> THAT GUY

Nee ook Ik heb de tekst geperfectioneerd en aangepast....

Maar hij klopt wel :yes:

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hardstyle is vet!!!!

Nee ook Ik heb de tekst geperfectioneerd en aangepast....

Maar hij klopt wel

Ik ben trots op je jongen dat je die hele zin zonder spelfouten hebt kunnen schrijven...en dat voor een Hardstyler...hulde!

...ik neem het bij jou ook terug ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben trots op je jongen dat je die hele zin zonder spelfouten hebt kunnen schrijven...en dat voor een Hardstyler...hulde!

Ik dank U zeer vriendelijk....

FYI deze "hardstyler" heeft gewoon een bovengemiddelde opleiding genoten, en heeft dus ook niet zoals al eerder in dit topic vermeld ; het intelligentie-quotiënt van een baksteen ;)

Oké ik moet toegeven dat de meeste techno-pf'ers wat beter grammatisch onderlegd zijn dan de gemiddelde harstyle-pf'er, maar net zoals ik dat niet mag, mogen ook jullie niet iedereen over een kam scheren!

;p