Partyflock
 
Forumonderwerp · 695764
 


Kreidler-tje 5-bakkie :yes: (y)
Daarnaast nog een Suzuki ts 50 xk gehad, en twee scooters, maar scooters vond ik nooit echt interessant!!!

Ik rij nu helemaal geen brommer meer, heb een Opel Corsa A-GSI en daarmee ben ik iets sneller op me werk :P
Honda MT,
hyosung rush,
Aprilla SR Replica... maar dat kostte me uiteindelijk een ijzeren pijp tegen mn hoofd... kennelijk wilde men heeeeeel graag mn scooter...
Heb een paar gilera's gehad, en een vespa ciao.
Daarna heb ik Wallaroo gekocht
...Reed een poosje op een Puch-Macho Rider..maar jah,met mn 18 de gelijk mn rijbewijs gehaald en dat ding verkocht...

Pfff...was em al bijna vergeten..:S
op 1 die me nog nooi heeft laten staan gelukkig.
Heb al zo'n verstand van die dingen :x
een vespa piaggo, maareh ging weg toen k me rijbewijs had gehaald.
P.s. was niet vroeger, maar 7 maanden geleden hehe
 
oh jee...... ik heb pas een jaar of 6 mijn rijbewijssss
wij hadden in de schuur op en gegeven moment 3 puch maxi's staan en een puch zip, allemaal opgevoerd. de zip was een snorscooter, en daar reed ik bijna 80 mee, hihi, gelukkig noooit aangehouwuh
 
<<<<------ Aprillia Sr racing :D
 
honda mb 5...dat was de brommer....!!!
 




 
eentje die omviel als ik gedronken had...
 
een Peugeot Speedfight.
 
donker rode met spier witte malaguti phantom 70 cc
- al. vlinderpoort 70 cc athena
- 21 vlakshuif cab.
- polini race koppeling
- polini race vario
- ducati ontsteking (H)
- de rest allemaal lekker afgesteld :9
alles was mooi gespoten etc etc

het was een schatje :$
alleen vastloper alles was gesmolten :$..

112 digitaal (L)
 
Honda camino (belgische)

70 cc Mallossi waterkoeling

Leo vinci

Tja.....lang gelede !!
 
Eerst een Citta met 70 cc Polini en 13 mm carburateur, alles versleuteld aan dat ding, behalve de remmen... Je kan wel raden hoe dat afliep!
Daarna een Peugeot Rapido overgenomen van een ouwe vent; Ixil erop en begrenzer uit de vario, ding liep 75...
 
Ja idd heb me Malaguti Phantom ingeruild voor een Gilera :D Veel beter rij n makkelijk snel overal heen :D
 
honda camino.

toen ik em kocht zag ie er niet uit. maar ik had hem laten opspuiten en vol stickers geplakt (het kon niet hard genoeg opvallen :D ). een vriend van me had hem opgevoerd tot ie 90 ging en er een afstelknopje opgezet voor als ik werd tegen gehouden door de politie. als ik daarop drukte ging ie nog maar 25, wel handig want de politie kon me dus nooit iets maken. toen voelde ik me best wel stoer :D
laatste aanpassing
citta rij ik trouwens nog steeds op, heb geen geld om een auto te kopen :S
Een Vespa Sfera (tot ca. 90 km p/u) en daarna een MBX (die kon je echt goed opvoeren :P)
 
Sparta Met
Yamaha FS1
2x peugeot 103 sp
Kreidler RS
honda MB 50
puch maxi
zundapp KS 80
mobilette
 

Mijn broertje en ik op mijn oude Honda sfx,dit was in 2000,ik heb hem vorig jaar verkocht.
 
NIET....Vind er geen reet aan, aan die dingen,,,
 
Ik had een gloednieuwe kymco DJ in het zwart.
Inclusief afstandsbediening zodat ik hem van 30 meter afstand aan kon doen, terwijl ie nog op 3 sloten stond :vaag:

Ik heb nu nog zon afgeragd peugeotje rapido, heel makkelijk voor in stad moet ik zeggen, en hij vliegt ongeveer 70 km per uur :D
 
puch maxi,die 90 km per uur ging!!!
 
Had ook een gloednieuwe Kymco ook met afstand bediening, na 2 weken was alarm gesloopt op school. Ik was al op me bek gegaan en binnen een week al iemand anders: ---mr j---.
Na drie weken hoefde ik m niet eens meer op slot te zetten en heb m nu nog steeds.
 
puch maxi..ging 82 km per uur...trilde als de tering dus had altijd schroefjes en een schroeven draaier bij me :D

hij was krom getrokken dus kon niet over een grote rotonde rijden want dan lag ik op me bek...:vaag: moest ik een stuk over het fietspad..:yes:

alles wat niet mocht op dat ding had ik dus wel..:X

en er zat een geluid in...brrrr wordt je naar van ghehe kom je met nog geen 7 scooters over heen...(6) (weet ik want dat hebben we getest..(y) ) maar hij kreeg kuren en is overleden :dood: dus hij ligt nu bij ut oud ijzer (f) ghehe

heb nu een honda cific...:D

(K)
laatste aanpassing
 
Ik had een Cita die 50 km/u reed!
Was opzich wel leuk dingetje, alleen vond het ook weer niets...
Vergat steeds te tanken, zodat ik dan weer ergens zonder benzine stond en dan weer fijn kon gaan lopen met dat ding!
 
Cita:D
-thomos a35


haha dat ding heb ik ook nog op gereden volgens mij, totdat een maat ging kijken of er nog benzine in zat:frusty:

*met een aansteker* :)
laatste aanpassing
 
Op een Zundap :D

Nee, ff serieus.
Kreeg op mijn 16e verjaardag een Rush Challenger.
Die was ik na een tijdje zat en toen heb ik een ontzettend stoere mintgroene Tomos gekocht 8)
Die is gejat:S en nu rijd ik rond op alles wat ik maar kan lenen van iemand :D
 
Ik had een DJ Kymco en daarna nog een Kymco..

Alle2 gestolen :(
 
mn eerste brommer was een dikke Honda Camino.Ding was alleen zo onbetrouwbaar als iets dus die heb ik snel weggedaan.



Daarna 2 wallaroo's gehad, en nog een citta'tje

Maar ik vond mn camino echt veruit het vetste !!
 
magulti phantom 80cc


Hoe wou je dat doen als er geen 80cc voor een minarelli blok verkrijgbaar is?? :s
Artiest Naffie
zo'n citta geval... daarna een rapido'tje... (en veel later een puch zip en een hyosung rush (kutding))
Hoe wou je dat doen als er geen 80cc voor een minarelli blok verkrijgbaar is??

wat dacht je van een 70cc uithonen tot het laatste stukje dan kom je op een kleine 80 cc
 
Achjah zet er dan neer 'Magulti' Phantom (kleine 80cc ;))
dis mijn mooie liefe scootertje ik hou van em :P

kben zowieso gek van scooters altijd als ik ze hoor rijden moet ik kijken wat voor 1 het is

met brommers heb ik juist nix

ojah ik heb trouwens die spiegels dr niet op zitten hoor O:)

wel een bunny sticker :P
 
een honda mt 5je

hij reed ongeveer 100 km/u dat was wel relaxed :P:P:P
malaguti phantom, eerst een rode daarna een blauwe.
ik rij nu nog steeds rond op een yamaha aerox.
Honda MTX
Yamaha FS1 en een paar thomosjes
 
Yamaha Aerox
 
grootste favoriet is tomos! word in leiden veel op gereden maar heb zon beetj ealles wel gehad wat 2 wielen heeft :)
laatste aanpassing
Had iets voordatk 16 werd een nieuwe aprilia sr 2000 sport lc gekocht...later opgevoerd met oa. ixil twinner, malossie race- koppeling en -vario. Nu al ruim een jaar me rijbewijs en in me ibiza gti naar school enzo.
laatste aanpassing