Partyflock

Forumonderwerp · 695087
1 volger · 169179x bekeken
Waarschuw beheerder
Dus beter plaats je hier al je triviale zaken, opmerkelijke feiten, nieuws, achtergronden danwel kant noch wal rakende zaad opmerkingen.

oorspronkelijke topictitel na wijziging weer hersteld Met Toestemming Van Hogerhand :) - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Welke? Just curious… ;)
Waarschuw beheerder
Debbie does Dallas...

Waarschuw beheerder
donateur
GVD wat een geil feest!! :d
[img cacheid=00132b12000ef6c460712e981a00670ee0]https://photo.partyflock.nl/images/19964/main/115888.jpg[/img]

Klap eens in je handjes blijblijblij... lallaaalalalalalaaaaalalaa
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de gelukkige tonger was Orlando

Whahahaha....Orlando, nee echt niet, dat verzin je...Mwhoehaha klasse hoor. Nah ja, Orlando (in Groningen heten we gewoon Bert of Jan, soms Klaas) was in ieder geval wel behoorlijk fanatiek. Ik heb ea eens ff gade geslagen en ik schatte 'm in op zo'n 160 tongslagen per minuut.

He, trouwens du kleine sjansmacher. Ich habe jetst etwas gefunden um mit die Helga zu machen zum spielerei....

[img cacheid=00132b14000426449068a8551a00670fd5]http://www.zdf.de/ZDFde/img/16/0,1886,2277808,00.jpg[/img]

http://www.derrick-derfilm.de/

Viel spass mit klicken...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
derrick zuigt

Waarschuw beheerder
krijg spontaan nachtmerries van die kerel :|

Waarschuw beheerder
donateur
Derrick zuigt nog meer.
Waarschuw beheerder
Rie, I shit you not. Orlando was his name. En echt een volhoudertje ja. Jammer dat ik niet op z'n wcverzoek ben ingegaan, ben toch wel benieuwd wat hij me wilde laten zien. Misschien een mooie rokende bolus.

Voor de liefhebbers: http://users.pandora.be/pierre_v/horoscoop%20van%20kelten.htm

Bomenhoroscoop (Y)

Ik ben een treurwilg (L)

Waarschuw beheerder
19 Februari tot 28 Februari - Pijnboom
pijnboompit!pijnboompit!....

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een populier b)

heeft welwillendheid en plezierige omgeving nodig, erg kieskeurig

(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Zeg Leddie...hoe was het neuken eigenlijk?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, beetje stukgeragd?

Waarschuw beheerder
donateur
Jongetjes die vragen worden overgeslagen..

:devil:

Wie wil er en veeg?? Tnus gooi jezelf eens ff te grabbel

bij me.. :d

Mus; jij mag kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Plons wil geloof ik iets kwijt, kom op jongen, gooi het in de groep!
Waarschuw beheerder
Ik ben een lijsterbes:

LIJSTERBES (De Gevoeligheid)
Vol met charme, opgewekt, niet egoistisch, houdt ervan om aandacht te trekken, houdt van het leven, beweging, rusteloosheid, en zelfs complicaties, is zowel onafhankelijk en afhankelijk, goede smaak, artistiek, gepassioneerd, emotioneel, goed gezelschap, vergeeft niet.

U bent dus gewaarschuwd.
Waarschuw beheerder
Wel raar trouwens dat er niks bij staat over mn enorme geslacht.

Vreemd.
Waarschuw beheerder
donateur
LIJSTERBES (De Gevoeligheid)
Vol met charme, opgewekt, niet egoistisch, houdt ervan om aandacht te trekken, houdt van het leven, beweging, rusteloosheid, en zelf complicaties, is beide onafhankelijk en afhankelijk, goede smaak, artistiek, gepassioneerd, emotioneel, goed gezelschap, vergeeft niet, is vrijgezel.

klopt als een bus

Waarschuw beheerder
donateur
Wel raar trouwens dat er niks bij staat over mn enorme geslacht.

Vreemd.

8) :respect:
Waarschuw beheerder
Leddie, ben jij ook zo benieuwd naar mijn sexleven? Ik krijg daar veel vragen over.
Waarschuw beheerder
TREURWILG (De Melancholie)
Mooi maar vol met melancholie, aantrekkelijk, erg meevoelend, houdt van alles wat mooi en smaakvol is, houdt van reizen, een dromer, rusteloos, wispelturig, eerlijk, kan beinvloed worden maar is niet makkelijk om mee te leven, veeleisend, goede intuitie, lijdt in de liefde maar vindt soms een verankerende partner.

P.S. West, rammelen was lekker jongen! Je hebt weer wat gemist.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou eigenlijk niet Jeroen.. was meer benieuwd naar je enorme geslacht en of we daarmee het circus kunnen halen.. (Y)

Zou wel cool zijn, ik als je manager b)
Waarschuw beheerder
Lijkt me goed. Ik ben veur!!!

"Man met Treurwilg in broek"

Euro 1,50 entree, geen kinderen onder de 1m50 (sorry Bees)!
Waarschuw beheerder
geen kinderen onder de 1m50

Sorry Wes maar Led en ik zijn evenlang dus dan moet je toch een andere manager zoeken ben ik bang.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook lijsterbes en vind karakter belangrijker dan lengte bij mijn managers :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
HAAGBEUK (De Goede Smaak)
Van koele schoonheid, let op zijn uiterlijk en conditie, goede smaak, is niet egoistisch, maakt het leven zo comfortabel mogelijk, leidt een redelijk en gedisciplineerd leven, zoekt vriendelijkheid en erkenning in een emotionele partner, droomt van ongewone minnnaars, is zelden gelukkig met zijn gevoelens, wantrouwt meeste mensen, is nooit zeker van zijn beslissingen, erg nauwgezet.

Tsjonge..jonge...alsof ze me gemaakt hebben O:)
Waarschuw beheerder
Geen getreuzel Bees, wegwezen jij!

Maar het régent buiten :/
En waaien doet het ook al.

Waarom zou ik in godsnaam naar buiten gaan? WHY DAMNED!

Wes, stop eens wat discipline in m'n reet. Ah, toe!

Waarschuw beheerder
donateur
Bees kom maar ff bij tante Leddie op schoot, zing ik wel een liedje voor je.. :lief:
Waarschuw beheerder
*op schoot bij Led (L)*

P.S.

Stel je vindt een Duitse schaamhaar in je doucheputje. Wat moet je dan doen?

a) je ruikt eraan omdat je nieuwsgierig bent of de schaamhaarlucht van onze Oosterburen anders is;
b ) je stuurt het naar het Oorlogsmisdadigers Documentatie Centrum om te laten checken of het genetisch materiaal overeenkomt met hen bekende oorlogsmisdadigers of;
c) je gebruikt het als flosdraad omdat er een maanzaadje tussen je tanden zit.

Nou? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is een typische beekvallei met vochtige, ruige weilanden, met populieren, gemengd loofhout en elzenbroekbosjes.
Tussen de populierenaanplantingen vinden we de voor dit habitat typische ondergroei met Eenstijlige meidoorn, Gewone es, Zwarte els, enz. Ter hoogte van het Populierendal is een populierenbos gekapt en vervangen door aanplantingen van Gewone es, Zwarte els, Zomereik, Tamme kastanje,Haagbeuk, Lijsterbesen Boskers. Langs het wandelpad is Moeraseik geplant en tussen de aanplantingen schieten wilde Elzen en Wilgen op.

We staan naast elkaar Man-D!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kies voor B!!!!

Wat heb ik gewonnen?? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Kruisbestuiving niet te kort dus West! :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:vinger:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat heb ik gewon-nen?!!
Waarschuw beheerder
[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/8V2Q8EWPY70S/picserver.jpeg[/img]

Een tegoedbon voor een etentje bij mij thuis. Deze tegoedbon is in te wisselen op elk moment dat jij en ik allebei tijd hebben 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig!! 8)

Moet pik gelijk ff opslaan (Y)

Hier alvast een gedeelte van mijn mjummie :9
[img cacheid=00132b2100135197c94d7ed61a00671e38]http://www.nosferatu.nl/images/gallery/20040910/DSCF0140.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Mjummiiieeeeee!!!! (L)

Beter kom je eten als Helga weg is trouwens. Ze is echt heel schattig maar ik denk dat het relaxter is als we da home alone hebben en niet heel de tijd alles hoeven te ondertietelen 8)
Waarschuw beheerder
Lieve Bees,

Ik wil dr ook zo ene! Ik rammel op aanvraag overigens.

Vingers?
Waarschuw beheerder
Joen,

Ik wil er gewoon ene waar we samen opstaan en niet knippen en plakken!

En Led, van jou ook trouwens. Je had de vorige keer gewoon je fototoestel bij en we hebben iets van 8 uur bij elkaar gezeten met genoeg kodak-momenten dus de volgende keer gaan we mooie platen schieten (Y)

West, ik vergeet trouwens wel deze mooiert van ons:

[img]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/7P2X59101YO9/p.jpeg[/img]

Jammer dat ik je toen niet even heb geroken trouwens :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bees en Leds :respect:

PIJNBOOM (De Speciale)
Houdt van aangenaam gezelschap, erg robuust, weet hoe hij het leven comfortabel moet maken, erg actief, natuurlijk, goed gezelschap, maar zelden vriendelijk, wordt snel verliefd maar de vlam dooft snel, geeft snel op, alles valt tegen tot hij zijn ideaal heeft gevonden, betrouwbaar, praktisch.

Hmmm...bijna helemaal goed op wat kleine dingen hier en daar!

Man-D...GEILE PIQ...(Y)...dat niemand daar nog op gereageerd heeft....driewerf schande (n)...B)

Waarschuw beheerder
donateur
Tegoed bon opgeslagen.. zie profiel! 8)
Tis goed als Heidi met de vlechtjes weg is, gaan we schranzen!!...
Waarschuw beheerder
Tegoed bon opgeslagen.. zie profiel!

Haha! Hijs gers B)
Ik ga die plaat er ook effe opzetten (Y)

Dikke kus! Ik ga nou onderhand toch echt eens wat doen :bloos: Moet over 2 uur alweer richting werk en het was eigenlijk de bedoeling dat ik nog aan m'n scriptie zou werken vandaag....

Tabee lekkere poedeliewoepsies! (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lot:
CEDER (Het Zelfvertrouwen)
Zeldzame schoonheid, weet zich aan te passen, houdt van luxe, goede gezondheid, absoluut niet verlegen, heeft de neiging om neer te kijken op anderen, zelfbewust, vastberaden, ongeduldig, houdt ervan om indruk te maken op anderen, multi-getalenteerd, vlijtig, bezit een gezond optimisme, wacht op die ene ware liefde, is in staat om snelle besluiten te maken

Lau:
PIJNBOOM (De Speciale)
Houdt van aangenaam gezelschap, erg robuust, weet hoe hij het leven comfortabel moet maken, erg actief, natuurlijk, goed gezelschap, maar zelden vriendelijk,wordt snel verliefd maar de vlam dooft snel, geeft snel op, alles valt tegen tot hij zijn ideaal heeft gevonden, betrouwbaar, praktisch.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Rie:
Half mens / Half coniveer

Waarschuw beheerder
donateur
Dacht dat jij meer een bonsaiboompje was Rie...dit na je Japanse avontuur!

[img cacheid=00121936001351aeaa7230f91a00672002]http://www.tengu-bonsai.nl/Pictures/Bonsai/omiya-juniperus-chinensis.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
[img]https://partyflock.nl/images/user/USERID/52905/SIZE/small.jpg[/img] [img]http://www.hangplek.net/phpBB2/images/avatars/259649994412d239cbe6ef.gif[/img]

Zegt genoeg toch DeLuca ;-)