Whahahaha....Orlando, nee echt niet, dat verzin je...Mwhoehaha klasse hoor. Nah ja, Orlando (in Groningen heten we gewoon Bert of Jan, soms Klaas) was in ieder geval wel behoorlijk fanatiek. Ik heb ea eens ff gade geslagen en ik schatte 'm in op zo'n 160 tongslagen per minuut.
He, trouwens du kleine sjansmacher. Ich habe jetst etwas gefunden um mit die Helga zu machen zum spielerei....
Rie, I shit you not. Orlando was his name. En echt een volhoudertje ja. Jammer dat ik niet op z'n wcverzoek ben ingegaan, ben toch wel benieuwd wat hij me wilde laten zien. Misschien een mooie rokende bolus.
Voor de liefhebbers: http://users.pandora.be/pierre_v/horoscoop%20van%20kelten.htm
Bomenhoroscoop
Ik ben een treurwilg
19 Februari tot 28 Februari - Pijnboom
pijnboompit!pijnboompit!....
donateur
Ik ben een populier
heeft welwillendheid en plezierige omgeving nodig, erg kieskeurig
LIJSTERBES (De Gevoeligheid)
Vol met charme, opgewekt, niet egoistisch, houdt ervan om aandacht te trekken, houdt van het leven, beweging, rusteloosheid, en zelfs complicaties, is zowel onafhankelijk en afhankelijk, goede smaak, artistiek, gepassioneerd, emotioneel, goed gezelschap, vergeeft niet.
LIJSTERBES (De Gevoeligheid)
Vol met charme, opgewekt, niet egoistisch, houdt ervan om aandacht te trekken, houdt van het leven, beweging, rusteloosheid, en zelf complicaties, is beide onafhankelijk en afhankelijk, goede smaak, artistiek, gepassioneerd, emotioneel, goed gezelschap, vergeeft niet, is vrijgezel.
klopt als een bus
donateur
Wel raar trouwens dat er niks bij staat over mn enorme geslacht.
TREURWILG (De Melancholie) Mooi maar vol met melancholie, aantrekkelijk, erg meevoelend, houdt van alles wat mooi en smaakvol is, houdt van reizen, een dromer, rusteloos, wispelturig, eerlijk, kan beinvloed worden maar is niet makkelijk om mee te leven, veeleisend, goede intuitie, lijdt in de liefde maar vindt soms een verankerende partner.
P.S. West, rammelen was lekker jongen! Je hebt weer wat gemist.
laatste aanpassing
donateur
Nou eigenlijk niet Jeroen.. was meer benieuwd naar je enorme geslacht en of we daarmee het circus kunnen halen..
HAAGBEUK (De Goede Smaak)
Van koele schoonheid, let op zijn uiterlijk en conditie, goede smaak, is niet egoistisch, maakt het leven zo comfortabel mogelijk, leidt een redelijk en gedisciplineerd leven, zoekt vriendelijkheid en erkenning in een emotionele partner, droomt van ongewone minnnaars, is zelden gelukkig met zijn gevoelens, wantrouwt meeste mensen, is nooit zeker van zijn beslissingen, erg nauwgezet.
Stel je vindt een Duitse schaamhaar in je doucheputje. Wat moet je dan doen?
a) je ruikt eraan omdat je nieuwsgierig bent of de schaamhaarlucht van onze Oosterburen anders is;
b ) je stuurt het naar het Oorlogsmisdadigers Documentatie Centrum om te laten checken of het genetisch materiaal overeenkomt met hen bekende oorlogsmisdadigers of;
c) je gebruikt het als flosdraad omdat er een maanzaadje tussen je tanden zit.
Het is een typische beekvallei met vochtige, ruige weilanden, met populieren, gemengd loofhout en elzenbroekbosjes.
Tussen de populierenaanplantingen vinden we de voor dit habitat typische ondergroei met Eenstijlige meidoorn, Gewone es, Zwarte els, enz. Ter hoogte van het Populierendal is een populierenbos gekapt en vervangen door aanplantingen van Gewone es, Zwarte els, Zomereik, Tamme kastanje,Haagbeuk, Lijsterbesen Boskers. Langs het wandelpad is Moeraseik geplant en tussen de aanplantingen schieten wilde Elzen en Wilgen op.
Beter kom je eten als Helga weg is trouwens. Ze is echt heel schattig maar ik denk dat het relaxter is als we da home alone hebben en niet heel de tijd alles hoeven te ondertietelen
Ik wil er gewoon ene waar we samen opstaan en niet knippen en plakken!
En Led, van jou ook trouwens. Je had de vorige keer gewoon je fototoestel bij en we hebben iets van 8 uur bij elkaar gezeten met genoeg kodak-momenten dus de volgende keer gaan we mooie platen schieten
West, ik vergeet trouwens wel deze mooiert van ons:
Jammer dat ik je toen niet even heb geroken trouwens
laatste aanpassing
donateur
Bees en Leds
PIJNBOOM (De Speciale)
Houdt van aangenaam gezelschap, erg robuust, weet hoe hij het leven comfortabel moet maken, erg actief, natuurlijk, goed gezelschap, maar zelden vriendelijk, wordt snel verliefd maar de vlam dooft snel, geeft snel op, alles valt tegen tot hij zijn ideaal heeft gevonden, betrouwbaar, praktisch.
Hmmm...bijna helemaal goed op wat kleine dingen hier en daar!
Man-D...GEILE PIQ......dat niemand daar nog op gereageerd heeft....driewerf schande (n)...
donateur
Tegoed bon opgeslagen.. zie profiel!
Tis goed als Heidi met de vlechtjes weg is, gaan we schranzen!!...
Haha! Hijs gers
Ik ga die plaat er ook effe opzetten
Dikke kus! Ik ga nou onderhand toch echt eens wat doen Moet over 2 uur alweer richting werk en het was eigenlijk de bedoeling dat ik nog aan m'n scriptie zou werken vandaag....
Lot:
CEDER (Het Zelfvertrouwen)
Zeldzame schoonheid, weet zich aan te passen, houdt van luxe, goede gezondheid, absoluut niet verlegen, heeft de neiging om neer te kijken op anderen, zelfbewust, vastberaden, ongeduldig, houdt ervan om indruk te maken op anderen, multi-getalenteerd, vlijtig, bezit een gezond optimisme, wacht op die ene ware liefde, is in staat om snelle besluiten te maken
Lau:
PIJNBOOM (De Speciale)
Houdt van aangenaam gezelschap, erg robuust, weet hoe hij het leven comfortabel moet maken, erg actief, natuurlijk, goed gezelschap, maar zelden vriendelijk,wordt snel verliefd maar de vlam dooft snel, geeft snel op, alles valt tegen tot hij zijn ideaal heeft gevonden, betrouwbaar, praktisch.