2700x bekeken
| Betreft: | evenement: Resurreqtion, zaterdag 24 juli 2004 om 21:00 |
BLACK BOX:
22:00 - Nosferatu
23:15 - Endymion
00:30 - Catscan
01:45 - LIVE: Art of Fighters, IT
02:15 - Scott Brown, UK
03:30 - Jappo aka Unexist, IT
04:45 - Leviathan
05:45 - Outblast
Hosted by Ruffian
BLUE BOX:
22:00 - Headbanger
23:00 - Stunned Guys, IT
00:00 - Daisy, FR
01:00 - D-Spirit
02:00 - LIVE: Noize Suppressor, IT
02:30 - DJ Vince
04:00 - Negative A
05:00 - The Vizitor
22:00 - Nosferatu
23:15 - Endymion
00:30 - Catscan
01:45 - LIVE: Art of Fighters, IT
02:15 - Scott Brown, UK
03:30 - Jappo aka Unexist, IT
04:45 - Leviathan
05:45 - Outblast
Hosted by Ruffian
BLUE BOX:
22:00 - Headbanger
23:00 - Stunned Guys, IT
00:00 - Daisy, FR
01:00 - D-Spirit
02:00 - LIVE: Noize Suppressor, IT
02:30 - DJ Vince
04:00 - Negative A
05:00 - The Vizitor
Inderdaad beetje raar, vooral Jappo - Leviathan - Outblast vind ik raar, ik had Jappo laten afsluiten, Leviathan ergens in het midden (niet hard) en Outblast voor Jappo...In blue zou ik Daisy veel later doen
Zo'n rare timetable heb ik nog nooit gezien 
Ik ben er ook al 22.00 uur...
na 2 uur ben ik boven iig.
na 2 uur ben ik boven iig.
Wat lullen jullie nou dat er geen opbouwende lijn in zit?
Nosferatu en Endymion hebben we vaak genoeg gehoord. Catscan kan niet niet draaien. Hij doet z'n best, maar mag ook weer vroeg naar huis.
Scott Brown draait meer dan die happy shit die men gewend is en bij Jappo begint het geweld.
Leviathan hebben jullie zeker nog nooit gehoord, maar denk niet dat je dat bij kan houden
En Outblast laten afsluiten is een beetje standaard geworden (3e jaar op rij al), maar gaat zeker wel hard worden.
Nosferatu en Endymion hebben we vaak genoeg gehoord. Catscan kan niet niet draaien. Hij doet z'n best, maar mag ook weer vroeg naar huis.
Scott Brown draait meer dan die happy shit die men gewend is en bij Jappo begint het geweld.
Leviathan hebben jullie zeker nog nooit gehoord, maar denk niet dat je dat bij kan houden
En Outblast laten afsluiten is een beetje standaard geworden (3e jaar op rij al), maar gaat zeker wel hard worden.
laatste aanpassing
typisch Q-dance...
Dit is echt een van de slechtse time tables ooit.
Ok nosferatu en endymion horen we vaak maar om die te laten beginnen ipv scott brown of catscan vind ik een blunder en outblast als afsluiter vind ik ook geen goed plan had dan negative a of Vizitor naar de main gehaald als afsluiter
jezus Nosferatu MIJN man!!!! gewoon om tien uur hoe is het mogelijk
Ok nosferatu en endymion horen we vaak maar om die te laten beginnen ipv scott brown of catscan vind ik een blunder en outblast als afsluiter vind ik ook geen goed plan had dan negative a of Vizitor naar de main gehaald als afsluiter
jezus Nosferatu MIJN man!!!! gewoon om tien uur hoe is het mogelijk
Hmz nog een timetable topic... maar vaak opent de HMH al eerder z'n deuren, dus ja, misschien dat er daarom 21.00 staat. Kun je beetje rondlopen.. 
Weet wel dat ik tot 1.45 weinig mis...
Weet wel dat ik tot 1.45 weinig mis...
Wel snel, niet hard...
In de HMH is alles hard.
Dit is tenminste niet zo'n standaard time-table. De meeste mensen zijn na 2.00 uur toch zo vaag als een kanarie en weten toch niet wie er dan nog draait.
Outblast is slechtste dj van de main, man. Had een Vince en een Noize Supressor moeten staan!!
\
Ja, hier ben ik het wel mee eens...
ik weet wel waar ik om 5 uur ben en dat is niet in de main 
donateur
Aparte line-up inderdaad ja, maar ik kan er wel mee leven..
Die paar namen die ik dan wel graag wil zien, draaien tenminste niet gelijk
Enne Leviathan draait echt wel stevig hoor :Y Mensen die onder 'hard' alleen een harde kick en bass verstaan, moeten iets verder kijken dan hun neus lang is..
Die paar namen die ik dan wel graag wil zien, draaien tenminste niet gelijk
Enne Leviathan draait echt wel stevig hoor :Y Mensen die onder 'hard' alleen een harde kick en bass verstaan, moeten iets verder kijken dan hun neus lang is..
Geen softe shit zegt de DJ Nosferatu himself, nou dat zullen we dan maar aannemen he 
blijf t jammer vinden dat noize suppressor niet in de main draait!!
Als echte liefhebber, neem je alles voor lief en ga je gewoon door
Zo kun je het daar wel uithouden 
No offence voor de anderen hoor die het daar toch niet konden uithouden
No offence voor de anderen hoor die het daar toch niet konden uithouden
maar om even terug te komen op de timetable,
marketing gericht natuurlijk een ideale line-up
nosferatu en endymion zorgen ervoor dat mensen vroeg komen scott brown jappo en levithian doen hun ding en outblast zorgt ervoor dat niet te veel mensen VROEGTIJDIG naar huis gaan maar wachten tot hij geweest is.
zetten ze jappo op het eind (wat ik natuurlijk veel liever had gezien) dan gaan veel mensen eerder naar huis omdat ze het HE-LE-MAAL niks vinden, waardoor er dus minder wordt omgezet.
Maar goed, het was een gezellig feestje heb lekker 6 uren voor de boxen in de blackbox gestaan
dus ja ... dan klinkt tiesto zelfs lekker
marketing gericht natuurlijk een ideale line-up
nosferatu en endymion zorgen ervoor dat mensen vroeg komen scott brown jappo en levithian doen hun ding en outblast zorgt ervoor dat niet te veel mensen VROEGTIJDIG naar huis gaan maar wachten tot hij geweest is.
zetten ze jappo op het eind (wat ik natuurlijk veel liever had gezien) dan gaan veel mensen eerder naar huis omdat ze het HE-LE-MAAL niks vinden, waardoor er dus minder wordt omgezet.
Maar goed, het was een gezellig feestje heb lekker 6 uren voor de boxen in de blackbox gestaan
Damn, nou je het zegt...had ik nog niet eens aan gedacht joh. Slim!
donateur
Ik vond toch dat je aan de muziek kon merken dat de timetable klote in elkaar zat..
Voor de rest een topfeessie!
Voor de rest een topfeessie!
mee eens
donateur
zetten ze jappo op het eind (wat ik natuurlijk veel liever had gezien) dan gaan veel mensen eerder naar huis omdat ze het HE-LE-MAAL niks vinden, waardoor er dus minder wordt omgezet
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die Jappo willen missen...Ze hadden beter Leviathan kunnen ruilen met Jappo, vond Leviathan echt slecht
Ja en als die DJ's die na Nos. en End. draaide aan het begin van de avond gedraaid hadden had je DAAR weer geen kut aan gevonden... Ik zie het verschil niet. Het enige wat ik wel waardeer is als er een opbouwende lijn in de muziek zit...dus komt met hardcore vooral op steeds harder neer... maar zoiets wordt toch nooit heel de avond volgehouden er is er toch altijd wel 1 bij die het verklooid kijk naar Darkraver op Sensation afgelopen keer...

![[Roy]](/images/user/38535_2602424.jpg)