5702x bekeken
4Maaike4 20 juli 2004 23:46
Alsof vrouwen met blond haar en blauwe ogen meteen ook uitstraling hebben etc.
Ik vind het totaalbeeld van iemand belangrijker (dus inclusief uitstraling, lach etc.) dan 1 bepaald aspect.
Alsof vrouwen met blond haar en blauwe ogen meteen ook uitstraling hebben etc.
Ik vind het totaalbeeld van iemand belangrijker (dus inclusief uitstraling, lach etc.) dan 1 bepaald aspect.
Zo denk ik er ook over
Ja, want ik ben al lekker op mijn bek gegaan met een 'superknap kereltje'..
Is altijd leuk als je wordt aangesproken door iemand die er heel leuk uitziet..doet iedereen wel goed denk ik. Maar als je dan eens merkt wat voor een arrogant iets je aan je been hebt hangen weet je het wel hoe blind je was.
Iemand die mooi van binnen is, kan veel meer geven..
Is altijd leuk als je wordt aangesproken door iemand die er heel leuk uitziet..doet iedereen wel goed denk ik. Maar als je dan eens merkt wat voor een arrogant iets je aan je been hebt hangen weet je het wel hoe blind je was.
Iemand die mooi van binnen is, kan veel meer geven..
donker haar blauwe ogen leef ik voor 
nee hoor heb van t weekend gesprek met fotograaf van een modellenbureau en die zei dat blauwe ogen een heel groot voordeel is. Ook omdat ze meer spreken
Vind je? Ik vind lichte ogen juist vaak heel erg leeg.. Donkerder is mysterieus en vind ik meer diepte hebben dan lichte ogen.. Ook donker haar vind ik volwassener en spannender dan blond/licht haar..
donateur
Val dus absoluut NIET op blond haar en blauwe ogen.. 

Val juist op donkere ogen en lichtgetint!
Wat boeit t nou of zij/hij blond of bruin haar heeft??? Je hebt niks aan de grotste SEXBOMB als ze er niet voor je is als je haar/hem nodig hebt..dus doe mij maar iemand die eerlijk en lief is..dan mag ie voor mijn part ook wel groen haar hebbe.......
dit stukje tekst van WickedOne klopt.. ...je moet iemand hebben waarmee je kan leven niet waarmee je kan showe... de show gaat er wel af .
dit stukje tekst van WickedOne klopt.. ...je moet iemand hebben waarmee je kan leven niet waarmee je kan showe... de show gaat er wel af .
donateur
oooww lkkr kaal koppie en dan van die mooie donkere bruine kijkers...... *zucht* 

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)