Ik ga zeker wel voor de enige echte ouderwetse BANAAN
is makkelijk weg te krijgen met je droge strot, en smaakt altijd heel erg goed
Wat eten jullie het liefst?
Ik at na n feest met drugs op meestal iets bij de Burgerking/Mcdonalds, of n lekker hotdogje op t centraal station dat smaakt dan echt en niet moeilijk weg te krijgen
van dat yogurttroep ofsoww en gewoon zoiets als aquarius als drinken in ieder geval zonder prik anders krijg ik het er egt niet doorheen heb meestal behoorlijk gevoelige tanden dus alles moet zowiezo zacht zijn anders is het egt kut eten
oowjaaa trouwens wel eens een aa tje gedronken toen je lijp was?! das echt niet te drinken gewoon!!!! behalve als je het als siroop gebruikt... anders lijkt het nog zoeter dan suiker en krijg je helemaal je kiezen nie meer van elkaar
goedemorgen drinkontbijt het vult en is vloeibaar en is erg voedzaam
zo heb je meer van die dingen die het vaste voedsel kan vervangen zijn vooral ontbijt spullen en tis dan meestal ook tijd voor het ontbijt of middag eten als we klaar zijn
ik krijg helemaal niks meer door mn strot, maar dat komt ook omdat ik het niet probeer te eten. 1 ding doe ik nooit meer, op hellbound outdoor had ik zo'n raketijsje gekocht, daar wordt je echt STRONTMISSELIJK VAN! bleeeeeeh
+1
(permanent verbannen)
Milkshake
Ik krijg dus echt helemaal niks naar binnen. Veel water drinken dat lukt nog.
Als je van de kaart bent dan vind ik zo'n raketijsje dus wel helemaal super!!! echt heerlijk koud en btje zoet (voor zover je dan nog iets kan proeven). De volgende dag vreet ik gewoon alles, ook al doet wel pijn in mijn keel en gehemelte, maar ben je er wel weer sneller bovenop
denk dat het niet onverstandig is om gewoon alles waar een btje vitamientjes inzitten na een heftig weekend naar binnen te werken om weer een btje kleur op dat smoeltje te krijgen!!!
nou as k nix eet erna vopel k muh alleen maatr beroeder heb nie saovul moetuh met eetuh erna eerste paar happuh mis vies maar daarna sit k te genietuh van muh eetuh
Ik krijg alles naar binnen...daarna dan.
iig vitamine pillen en meestal boterham met pindakaas en vlokken,thee,pizza.
Boeit eigenlijk niet zoveel als t maar iets is.
Scheelt een hoop als je wat eet.
Ik moet elke zondag werken in een friettent als ik dan die nacht drugs op heb kan ik echt niks eten door de drugs en natuurlijk door die vieze ranzige frietlucht. Snap nog steeds niet dat ik gewoon elke zondag weer overleef en nog complimenten krijg voor mijn harde werken.
vitamientjes, mac, of shoarma. Een banaantje krijg ik er altijd ook wel in. Eerst de volgende dag een dikke joint roken dan komt je eetlust wel weer terug, bij mij wel iig
Bastongekoeken!!!! Heb ik zeker 3 mnd op geleefd!!! snachts van het pad en overdags werken en savonds die koeken eten!!
Met afentoe redbull voor een beetje extra energie. Bastongekoeken mee... daar redt je naar het spacen levens mee!!!!
andijvie stampot die mijn oma altijd maakt die gaat er lekker in na een nachtje wausen s morgens vroeg....
met zo lekkere groete soep
uhmmm liever niks heb dit weekend ook haast niks gegeten maar een banaan kan altijd nog wel en die lekkere bruine koekjes bastognekoekjes of hoe je dat ook mag schrijven haha
donateur
fruitsalade
donateur
- Goede morgen ( gaat er altijd in )
- Noodles/pasta ( rond de middag )
- PAP
- Banaan
- Dikke soep
en als we dit niet hebben dan moet het maar brood ofzow zijn maar dan wel met heel veel water
niet lekker maja, moet toch wat in de maag hebben
Zondag morgen meestal niks.
Maar s'avonds meestal witte bonen in tomatensaus en een stuk vlees
fruit gek! vooral als je last heb van je bek van pille,kun je beter ff en stuk of 2 sinaasappels eten...is je strakke smoel gelijk wat losser...
wat ook goed helpt tegen een verotte bek,is thee drinke met heel veel suiker,en wat nog beter helpt is 1 of 2 stukjes citroen eten met suiker bestrooid.Na 2 uur kan ik kan ik alles weer eten,zelfs brood!
Beschuit met Pindakaas!
Eet niet graag erna maar doe het wel altijd Soep krijg ik ook altijd goed weg en gewoon veel fruit eten en tijdens racket ijsjes
IJsjes en lollies tijdens, en van die Breakers na de tijd!!
Nog gezond ook...ook wel belangrijk hihi
als ik maar kan kauwen vind ik het best moet altijd iets te doen hebben op zon moment
lollies
soep
ijsjus
donateur
alcohol vult ook
nee is altijd verschillend.. vond gebakke aardappeltjes met gehaktballetjes wel lkkr hoor!!
maar meestal eet ik zondag pas in de loop van de dag.
Gewoon alles eten na een avondje doorhalen. Misschien niet het lekkerst maar dan ben je er het snelste van hersteld. Mijn persoonlijke favorieten
*Goedemorgen drinkontbijt
*Komkommer
*Vla
*Milkshake
mjah ik eet ook gewoon. Maar voor na het knallen neem ik meestal bakje yoghurt met suiker en cruesli das wel lekker en je komt er weer een beetje van bij. Verder veel vruchtensappen enzo
ik eet et liefst nix.. bah maar meestal na een feest probeer ik toch een breaker nar binnen te werken... dan ben ik de volgende dag tenminste niet zo brak
Ja maar ik eet niet veel hoor na een party maar soms wel eens macaroni haha ja best raar ik weet het maaar ik ben dan ook een beeetje vreemd (maar wel lekker) hahahahahahaha
Ik bestel standaard de day after een lekkere pizza prosciutto met extra tomatensaus bij Pizza Spidi vandaan
Echt een toppertje
Helemaal niks is lekker; behalve dan een ijssie wegwerken
laatste aanpassing
donateur
- Milkshake
- Winegums en dat soort snoep
- Cup a Soup
- Bananen
- Yoghurt
- M&M's
laatste aanpassing
Nee joh aan fotos doe ik niet
ik ben dan ook een beeetje vreemd (maar wel lekker)
zeg dan ook geen dingen die je niet waar gaat maken
jezus joh dat niet kunnen eten dat zit allemaal tussen je oren!!
je moet alles gewoon zo vloeibaar mogelijk maken omdat je mond dan waarschijnlijk ontzettend droog is!!
als je een aantal keren na het drugsgebruik jezelf gewoon dwingt om te eten gaat het elke keer wat makkelijker!!
en dan ben je ook niet zo verkankerd van de uitwerking van de drugs!!
en na het eten gewoon lekker gaan slapen!!
tsjah je moet wel weten hoe je je drugs gebruikt om het beste van de irriterende uitwerkingen af te komen!!
nou het beste maar weer!!
(permanent verbannen)
Kom maar langs pussy kan je het zien hahahaha
peize drenthe hmmm dat ga k nie vinde
(permanent verbannen)
Groningen wel toch haha
moet ik komen lopen dan ofzo
(permanent verbannen)
Ok kom ik je halen
hoe weet jij waar ik woon dan??
helllppp ik heb n stalker!!!
(permanent verbannen)
Rustig maar ik vermoord niet hahahahahahahahhaha
pffewww gelukkig!
(permanent verbannen)
nou heb eigenlijk nooit iets lekkers gehad na een feest volgends mij smaakt alles gewoon bagger maarja dat haal je wel een andere keer in toch ??
donateur
Gewoon lekker eten.. patat.. snacks.. pizza.. of kebab
Ik denk dat dat kasual coke gebruik een btje naar je hoofd is gestegen kasual, maar tis foto van mij in de spaceshot (six flags) maar jij hebt er andere fantasieen bij kennelijk...
donder als ik stoned ben dan vreet ik me helemaal dood in tijgernootjes bacon/kaas....heerlijk als ik heb gesnoven iets vloeibaars jah....of kauwgom om je wangen heel te houden
eigenlijk niks maar als het moet...dan een banaan die zijn wel magisch dan!haha
Na pillen (droge bek/ strakke kaak), Breakert of vanillevla met romige kwark en siroop (yumm)
Na een jointje of Paddos, vette vreetkick, patatje oorlog, met heeel veel saus en uitjes en dan lekker met je handen graaien, Pizza met Mozorella of geroosterd zonnebrood met dikke plakken zachte blauwe Deense kaas erachter aan en Ben & Jerry ijs toe en twee uur later flink de pot volschijten.......
Na hoef ik geen eten hoor! Maar als ik dan toch moet kiezen wordt t iets van milkshake of een waterijsje.
Na een combi van en de nodige sos wil ik best eten alleen doet t meestal pijn om te eten. dus w8 ik lkkr tot t uitgewerkt is, en eet dan gewoon weer alles wat ik wil.
na een feest een stukje pizza (liefst hawai)...klinkt ziek maar smaakt toch best okay! En ik heb na een feest sowieso altijd al het gevoel dat ik helemaal leeg ben, lijkt alsof je toch iets goeds doet voor je lichaam!
En verder fruitsapjes of idd iets van een banaan!
donateur
Waarom voel ik me toch altijd alsof ik drie maanden in afrika heb gezeten als ik heb geblowd...Na de gebruikelijke doritos, en de hele kaart van de shoarma zaak is het tijd voor iets gezonds maar toch lekker, dus het beste recept volgt nu: men neme een banaan, BJ's Chunky Monkey en melk: mixen die zooi en je hebt met weinig moeite voor de luie blowers de lekkerste milkshake!!!
alle drugs die gewoon je eetkick compleet elimineert, ja, niks werkt, maar niet eten werkt ook niet dan krijg je pas weer twee dagen later honger en lijk het dus alsof je wel drie maanden in afrika hebt gezeten...
k moet indd ook niet aan eten denken de 1e 2 dagen na pillen, al is het niet doordat ik geen honger heb dan is het wel omdat mijn tanden zo gevoelig zijn dat een banaan nog pijn doet aan mijn tanden
eh...!? toch niet tijdens het hebben van een droge bek?!
tíjdens je droge bek: zoet fruit doet het inderdaad érg goed, zoals banaan, meloen, peer, druifjes... the next day: gezoete yoghurt, soepjes of een geklutst eitje... en als je een wat groter bord voer op kan: chinees! en wel mihoen met foe yong hai
Ieeeh mihoen met foe yong hai de volgende dag ?
Ik word nu al misselijk geloof ik
Gewoon heel de dag op bed blijven! Hoef je ook je ouders niet te zeggen, mam, heb niet zo'n trek! En dan 3 komkommer stukjes eten ofzo! Na 6 uur pas levend worden! Eerder dan de dag erop hoef ik geen eten te zien hoor
heb op een wazige ochtend een wazige, maar toch zeer sappige combi gemaakt, die vrij makkelijk weg te eten is... van die cracotte's met smeerkaas en plakjes aardbei.. is echt goed te doen.. maar moet wel met aardbei, das het belangrijkste... moet het echt s proberen!
donateur
3 eieren bakken met ui, champignon, spek, kaas en weet ik veel allemaal. 3 sneetjes brood erbij en een groot glas melk. Genoeg energie om nog een nacht door te gaan
laatste aanpassing
In ieder geval geen friet meer nadat ik een piletje op heb! Al dat zetmeel bleef maar in me bek plakken omdat mijn speekselklieren er tijdelijk mee gestopt waren! Bah bah
Ik ga misschien toch maar voor een kipsate'tje! Na HardBass zeer goed bevallen..
Frikandellen liefst met pindasaus....Laatst ook broodje gehaktstaaf met mayo/ketchup lekker weggesmikkeld....maar eet sowieso nooit echt moeilijk meer, zit alleen vaak snel vol
altijd verschillend eigenlijk..soms heb ik volgende dag hlmaal geen honger en volgende/ander weekend wel weer.. maar denk dan toch iets in de richting van een broodje ofzo
Ik heb een keer gehad dat ik de volgende dag echt niks door m'n keel kon krijgen. Zelfs een stukje brood voelde op dat moment aan alsof ik een hap scherpe kiezelsteentjes nam, om maar effe een slechte metafoor te gebruiken. Gelukkig heb ik daar verder nooit last van gehad, ik kan altijd wel redelijk eten de dag erna, en ook tijdens het trippen gaan de meeste dingen er wel in. Zelfs een bak Ben & Jerry's ijs, midden in de winter, met een paar plastic lepeltjes die steeds afbraken omdat het ijs nog bevroren was... ik vraag me af wat die bezinepomp bediende wel niet dacht toen ik daar duidelijk spacend binnenkwam en een bak ijs haalde.
laatste aanpassing
Ik eet tijdens en nadat ik n jointje gerookt heb t liefst van die aardbeienveters. Die zijn lekker zoet, en die eet je zo weg. Lolly's zijn ook lekker.
donateur
Mona verwen-yoghurt, raket-ijsjes/perenijsjes, aardbeien, zuivel-drinkontbijt....en al dat soort dingen.
tijdens zo weinig mogelijk daarna bunkeren
gewoon wat er ligt liefst fruit idd
Waterijsjes!
Ik begrijp die mensen nooit bij die eettentjes, zie je helemaal van de kaart een hamburger wegwerken...
Als ik ofzo, dan krijg ik geen hap vast voedsel meer door mijn keel!