Partyflock

Forumonderwerp · 691056
Waarschuw beheerder
donateur
Nou.. Sommige hadden het al tussen de regels door gelezen en ik heb t al wel eens verteld ergens. Maar nu is t officieel.. Fairytale krijgt een baby! Wilde eerst nog even wachten tot de eerste controle om t echt bekend te maken en vandaag op mijn 23e verjaardag was t zover...

Ik ben vanmorgen dus naar de vk geweest en ik heb me lekker van de domme gehouden of ik wist hoelang ik zwanger ben en... t mooiste verjaardagskado gekregen!!! Ik heb een echo gehad en 2 fotos gekregen.. Alles derop en deraan en een kloppend hartje en zelfs al voetballende beentjes.. Ik werd er helemaal emotioneel van joh!!!!!!!! Omdat we dachten dat ze daar geen echo's konden maken is me vriend niet meegegaan dus hij heeft zijn kleine gemist. Maar met 20 weken doen we nog een echo met een volledige check en dan gaat hij wel mee. Die echo is ivm mijn verleden enzo.. kijken of alles goed is... Maar jeetje wat mooi zeg.. Sorry maar ik heb NU al t mooiste kindje van de hele wereld en de vk vond m ook prachtig... Mijn dag kan al niet meer stuk hihi!

En tis nu 10 weken en vijf dagen oud trouwens en 4.02cm :-) En ik ben 29-01-2005 uitgerekend. Maar bijna alles zit er al op en eraan! Echt een wonder zo groot bijna niet te bevatten..! Ik probeer zo snel mogelijk de foto in te scannen en hier te laten zien. En als jullie t leuk vinden hou ik jullie hier op de hoogte :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou meid, ik hoop voor je dat de beeb snel komt..! Hou ons maar op de hoogte..!
Waarschuw beheerder
Even een update..... Nog steeds nix!
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag 16 weken en we gaan dus de 17e in..
Vier maanden, gaat best snel hoor..!!
Baby is erg levendig en krijg lekker duwen en schopjes... Soms tegen een zenuw en dan doet t wel een beetje zeer, maar dan weet je in ieder geval dat t leeft hahaha :D:D:D
Ik kan nog net in mijn oude kleren maar volgend weekend moet ik écht aan de positiekleding!!

Jij en je baby in week 17

Baby week 17 -- 18 cm. 190 gr.
De donshaartjes vallen langzaam uit en er komen echte haartjes voor in de plaats. Maak je geen zorgen dat je een behaarde baby krijgt, want rond de 36e week verliest het ook deze haren. Te vroeg geboren kindjes hebben vaak nog haartjes op het ruggetje en voorhoofdje, die na de geboorte verdwijnen.

Moeder week 17
Je hebt waarschijnlijk de meeste mensen al ingelicht over je zwangerschap, of ze zagen het zelf, want je krijgt nu toch echt een buikje. Maar wanneer vertel je het aan je baas of collega’s? Wettelijk gezien moet dat vier maanden voor de uitgerekende datum, maar om de verstandhouding goed te houden is dit een goed moment. Er is zo nog tijd genoeg om vervanging te regelen en er kan rekening worden gehouden met je toestand.

[img cacheid=0013238b00124a0266f48edc1a005dd227]http://www.babybox.nl/community/38weken/images/17.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Fairytale gefeliciteerd :D Misschien wordt de kleine wel geboren op mijn geboortedag 15-01 :D echt een ideale dag altijd haha :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog van harte gefeliciteerd met je eerste zwangerschap :D
Heel spannend..

a big change
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
o wat leuk voor jullie meis, gefeliciteerd met de kleine.

ik hoop ook in de toekomst een partyflock baby te krijgen met mijn mannetje :)
Maar nu nog niet want ik ben te jong en nog lang niet uitgefeest.
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je meisie..
Volgens mij is t bij jullie écht een partyflock baby of niet??? want jullie kennen elkaar toch van pf? :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou we kennen elkaar eigenlijk van feesten en onze kennismaking verder ontwikkeld op pf en msn.
Tja en daarna ga je afspreken enzo.... maar het is dus allemaal eigenlijk wel begonnen bij pf en we zitten er beide nog actief op.

We hebben wel al onze eerste echte serieuze stap gemaakt.
We hebben namelijk samen een nieuwbouw hoekhuis gekocht in hoofddorp, echt zo blij mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd meisie!!
echt goed joh.!! geniet er maar van!!!!!

Vandaag voel ik me niet zo goed..
heb lekker rustig weekend gehad maar ben niet lekker in orde..

ik heb goede bloeddruk voor zwangerschap, alleen hij is lager dan normaal zonder beeb erbij
dus ben de hele tijd duizelig en beetje licht in mijn hoofd....
Vandaag is t wel erg.. hele tijd wazig en licht in me hoofd.. beetje misselijk.. Werkt niet echt lekker moet ik zeggen..
Misschien maar ff de verloskundige bellen ofzo straks???
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn bloeddruk is al van kinds af aan te laag.

Wat jij nu zegt over die duizeligheid enzo heb ik al weken.
Ze kunnen daar echt niks aan doen.

Ik zie ook constant sterretjes en ben gedesorienteerd als ik vanuit zit opsta. Dan moet ik echt ff stil blijven staan om alles weer even te laten kalmeren.

Ik voel me dus ook niet zo en buiten dat heb ik vreselijk veel last van mn bekken. Ben om half 11 alweer mn bed in gegaan omdat ik haast niet meer kon lopen en kapot was nadat ik Kimberley naar school had gebracht.

Voel me nu gelukkig wel ietsje beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat heb ik dus ook..
Je kan een dropje of twee weten daar zit een spulletje in wat je bloeddruk weer omhoog brengt..
ik heb ook dropjes gegeten en voel me al wel iets beter.. maar nog steeds niet optimaal..
Ik hoop dat de vk misschien nog tips heeft, of staalpillen ofzo.. of is dat alleen voor bloedarmoede?

Maar wat klote dat je zon last hebt van je bekken joh..!!! en je moet nog zolang :-( heb je al fysio of iets dergelijks??

Naja zijn we vandaag even samen zielig...
:bloem:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat vanmorgen lijn 4 te kijken, en toen hadden ze het over een 3d-echo! Dat zag er echt zo mooi uit! Je kan gewoon zien of je kindje bijv. jouw neus hebt of die van je partner! En je zag het helemaal bewegen enzo!

Hier de link: http://www.3d-echo-vision.nl/
Waarschuw beheerder
donateur
Basispakket (bestaande uit):

2D-echoscopie (incl. 2 foto's op papier):
€ 70,-
2 foto's extra:
€ 4,-
Video-opname van 2D -beeld:
€ 15,-
Alle foto's op CD-Rom ongeacht het aantal
€ 15,-

Vision 3D pakket (bestaande uit) :
2D-echoscopie en 3D-echoscopie (incl. 1 kleuren foto op papier):
€ 90,-
Video-opname van 2D, 3D en 4D -beeld:
€ 15,-
Alle foto's op CD-Rom ongeacht het aantal
€ 15,-
1 extra kleuren foto op papier
€ 4,-
DVD
€ 25,-

Korte echo voor geslachtsbepaling € 45,-
Avond (na 17:30) en weekend toeslag € 10,-
prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden

Dat is dan weer wat minder leuk vind ik...
Opzich is t wel leuk maar ik heb het er niet voor over.. Krijg m de 13e in t ziekenhuis en dan mogen ze nog doorgeven als er wat mis is en dergelijke....
[img]http://www.3d-echo-vision.nl/tekstfiles/foto/6_2.jpg[/img]
En vind t er een beetje eng uitzien eigenlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd meiden :D. Lijkt me ook helemaal super zo'n kleintje, maar ik wacht toch nog even voordat ik alles voor elkaar heb.

Geniet van jullie zwangerschap :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Vanmorgen op tv was er ook een filmpje van te zien, en dat was heel mooi hoor! Dan zie je niet alleen een momentopname.
Het is idd ook prijzig, dit kwam doordat het de allernieuwste apparatuur is, vertelde die man!

Ik heb er zelf een klein beetje gemengde gevoelens bij.
Aan de ene kant is het natuurlijk super om je kindje al zo te zien..
Maar aan de andere kant is de verassing des te groter als je het kindje pas bij de geboorte ziet! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel weten wat het is, maar idd zoals je zegt hoe hij eruit ziet, dat zie ik op t moment supréme wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij bij de verloskundige liggen er ook allemaal folders van zulke echo-bureaus.

Ik vind het echt belachelijk hoe duur t is.
Als ik niet via dat onderzoek die echo's had gekregen had ik t ook niet bij zo'n bureau laten doen.
Stelletje afpersers!

Maar ik heb vandaag echt heel erg veel pijn... :cry:

En staalpillen zijn voor je ijzer, niet voor je bloeddruk.
Ze gaan je bloeddruk heus niet kunstmatig omhoog helpen, want een hogere bloeddruk kan weer gevaarlijk zijn voor jou en je baby (HELPP-syndroom).
Dat gaan ze echt pas doen als je bloeddruk zo laag is dat t levensbedreigend kan worden voor jou of je beeb en zijn hartslag er bijv ook van gaat dalen ofzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja precies sas, wat jij zegt denk ik precies zo..!!!

Ik had ook niet verwacht dat ze écht iets zouden doen, ik voelde me gewoon vet kut en was bang dus heb gewoon gebeld :D ze was heel lief en zei dat ik maar mooi rustig aan moest doen en dat ga ik ook maar doen..

Kennisje van me is net bevallen en heb net ff de fotos bekeken en ga zo weer me bedje in.. Ik heb van liefie vrij gekregen van alle huishoudelijke taken hahaha.. :-) nee maar hij was lief en zei dat ik maar lekker naar bed moest gaan...
Dus ga zo weer terug....
Waarschuw beheerder
Idd, doe het lekker rustig aan...
Jullie moeten nog een tijdje...
Ik hoop echt dat bij jullie beide goed gaat!!
Heel veel succes......
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag bij de fysio geweest.
Ik mag dus echt niks meer :(
Niet meer afwassen i.v.m. het lange staan, niet meer stofzuigen, niet meer boodschappen doen, eigenlijk ook niet meer fietsen, maar dat moet wel om Kimberley naar school te brengen en halen.
Moet nou 2 keer per week therapie en elke dag thuis oefeningen doen en maar hopen dat t niet erger wordt.

Dus mijn liefje mag nu ook t huishouden gaan doen. En alles wat ik doe, moet ik in etappes doen.
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd! (y)

Babyecho hier is 6 foto's 2D, 6 foto's 3D + DVD ca 30 min

€ 130,--

maar geloof me, heb het ook gedaan, het is ontzettend mooi, en vooral je 1e kindje, das echt super

succes verder! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga toch echt geen €130 uitgeven voor een berg foto's en n dvd.
Ik blijf erbij dat het afzetters zijn :yes:
Waarschuw beheerder
chris,
had een heel leuk jasje gezien(had ik die even leuk naar je toegezonden als kadootje) maar ja wist natuurlijk nog niet wat het zou worden dus dan is het al lastig.

*in afwachting van wat het nu zal worden*
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje sas...
dat is echt KUT..!!!!!! En je moet nog zo lang!!!
Daar word je niet blij van zeg..
Heel veel sterkte ook voor je vriendje!!!

En An.... oe spannend.. Nog een maandje.. 13 sept dan weten we het haha

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd moppie :D Echt fantastisch :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, het is echt zwaar klote. :(

Maar ik laat me er niet door beinvloeden, ga gewoon vrolijk verder, alleen met een paar beperkingen en moet overal wat langer over nadenken....

Verder gaat t allemaal best wel goedkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou goed in ieder geval dat je het zo oppakt..!! Dat is altijd positief..
En geef toe.. De man die t huishouden doet is ook helemaal niet verkeerd hahaha ;) ;D

Waarschuw beheerder
donateur
alles nog bij iedereen goed?

zijn er al nieuwe wereldburgers?

Wel dagboek bijhouden..!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dagboek is niet helemaal de bedoeling hoor..
Af en toe een keer een updateje :-)

Maar mijne is er in ieder geval nog niet.. Die zit nog lekker in mijn buik en heeft t prima naar zijn zin gezien de schopjes en plopjes die ik voel...
Ik word ook al echt dik, mijn buik is ronder dan op mijn profielfoto. Ik regel zo snel mogelijk een nieuwe..!!
Ik schijn stralend rond te lopen met glimogies dus t word al wat roze wolkeriger hahaha :-)

verder alles prima, ga van t weekend eindelijk positie kleding passen en misschien kopen, als de bank meewerkt hihi

Baby week 18 -- 20 cm. 210 gr.
De baby kan licht en donker al aardig onderscheiden. Het kijkt door de oogleden, baarmoeder en buikwand heen en merkt het als mama in de zon of in de schaduw zit. Het hartje pompt nu op eigen kracht zuurstofrijk bloed door het eigen lichaampje. De afvalstoffen voert het af naar de placenta.

Moeder week 18
Het zou kunnen zijn dat je last hebt van een vette huid, met als gevolg pukkeltjes. Ook de borsten en buik hebben deze tijd wat extra aandacht nodig. Draag een goede stevige BH (zonder beugels) die veel steun geeft en smeer je buik en borsten dagelijks in met een bodylotion, zodat je minder kans hebt op zwangerschapsstrepen (striae).

[img]http://www.babybox.nl/community/38weken/images/18.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Woeiii wat heb ik gelachen zeg..!!!
Ik heb mijn eerste positiekleding gekocht hahaha.. heb me helemaal ziek gelachen..
Die broeken zitten heerlijk, maar komen tot onder mijn oksels ofzo...
Maar t zit wel lekker!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe foto's van 5 minuutjes geleden!
17 weken precies
[img cacheid=001324c5000e29c8ce5651a01a005f539c]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDqAhcYgL3LCYejAaI5L9UytslreQtwIEkrKFX9SbafB2s*jJWi2bvf5v5zExhV84v8gnf0FCT3Po3VEORgYSVARuHtdsORPsTI*tuNFoYQxcvwsTP4qw/buik17weken.JPG[/img]

[img cacheid=001324c6000e29f93ed306a61a005f539c]http://groups.msn.com/_Secure/0TgD1AkkY487LCYejAaI5L1JwdC3KCorPZqbukigyaSDAThIGLXFVQpM8Xl5f0TuenODRp5Ccn*vapXVO2IrYKYtvK2PbScw4wm1ElNUS8VAuuWngzWEO!A/buik17weken2.JPG?[/img]

:$
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel m sinds gisteren hikken.
Das echt heel erg grappig!

Net of je een zenuwtrekje hebt, alleen dan op een heel vreemd plekje ;)
Waarschuw beheerder
aaah wat lief!!!

Als ik dit allemaal zo lees zou ik ook best een kleine willen, maar m'n verstand zegt toch wacht maar een paar jaar!!!!

Maar meiden ga zo door en iig veel succes en plezier verder!
Waarschuw beheerder
donateur
Hikken ja??
Nee dat voel ik nog niet volgens mij.. Maar hij schopt wel al goed hoor.. :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAAADIWnzzOU14d1ogreGaPqEiW5UcvESY7HzAWTwexi!wlPPQbAQ3QmSLPVMk4B9mG1zVFvsr32a8!xfaxkzYo8GxUeKfLhpVZgvvhSi*xX3k8z*i1Yg/AAAA0003.JPG?dc=4675486048822755999[/img]
Buikje vandaag...
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmmz beetje vreemde foto geworden zo...

Eens even aan mn liefie vragen of hij er anders 1 wil maken binnenkort.
Waarschuw beheerder
Mooi buiken krijgen jullie zeg!!
Echt leuk!!!!
Evil Pussy: hoe gaat nu met je??
Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds niet echt super.

Heb nog veel last van mn bekken en ben ook nog steeds heel erg moe.
Hoop dat dat toch wel een keer over gaat :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
he meis, dat is idd een aparte ja :D:D
Maar volgens mij ben ik wel aardig bijgetrokken t.o. van jou of niet??
Succes en sterkte hoor..!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, je bent aardig bijgetrokken :D
Waarschuw beheerder
Op 15 augustus is Joeri dan eindelijk geboren!! Het was een loodzware bevalling die uiteindelijk in een keizersnee is geeindigt. Wat niet zo gek is, want hij woog 4630 gram en was 54 cm lang. Een echte beer!

I´m in love......
Waarschuw beheerder
donateur
he meisie!!! van harte gefeliciteerd zeg!!! de foto is een beetje klein maar volgens mij heb je een prachtkerel op de wereld gezet..
Rust maar lekker uit meisie!!!!!!
Knuffff voor jou en je kleine grote man :D

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.ironycentral.com/babymain.html

het krijgen van een baby uit het perspectief van de vader.. ik moest er wel om lachen in ieder geval ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De foto staat ook op mijn profiel alleen dan wat groter....

Bedankt voor je felicitaties!

Hij doet het harstikke goed, het is een erg tevreden mannetje. 'sAvonds krijgt hij om 10 uur zijn laatste voeding en dan komt hij rond een uur of 4 weer, rond half 5 slaapt hij weer en dan tot een uur of 8- half 9. Echt heel relaxed, dat was bij mijn dochtertje wel anders, daar liepen we hele nachten mee op. Ik hoop dat het zo blijft! Verder is hij de hele dag heel rustig, alleen 'savonds heeft hij zijn huiluurtje....

Ik ben zo trots als een pauw!
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd!!!!

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
O wijfie super voor je!!!

Gefeliciteerd en wat een lekker ding zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Lady Vageblond:

Gefeliciteerd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Proficiat (K)
Waarschuw beheerder
Lady Vageblond:
Gefeliciteerd!!(F)
Leuke foto!!!
Gaat verder alles goed met de kleine??

En met de rest van de zwangere hier???
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag precies 18 weken....

Baby week 19 -- 22 cm. 240 gr.
Het lichaam maakt deze week een flinke inhaalslag ten opzichte van het hoofd, zodat het eindelijk een betere verhouding begint te krijgen. Ook heeft de baby nu zijn eigen identiteit, want de vingertjes hebben nu hun vingerafdrukken die de rest van zijn leven hetzelfde blijven.

Moeder week 19
Houd er rekening mee dat je bloeddruk niet te hoog wordt: eet niet te zout, teveel drop is nu ook niet gezond. Probeer je eten op smaak te brengen met (verse) kruiden. De kans op blaasontsteking en schimmelinfecties is ook groter, dus als je jeuk hebt of een branderig gevoel bij het plassen: bel even je huisarts of verloskundige. Veel water drinken beperkt de kans op blaasontsteking en is sowieso gezond voor je (minimaal 8 glazen per dag).

[img]http://www.babybox.nl/community/38weken/images/19.gif[/img]

Ik ben met Alex wezen shoppen vandaag en we hebben zo'n lief wiegje voor de beeb gekocht :D
We hebben ook eindelijk een kleurtje uitgekozen waarin we de assecoires enzo dan willen hebben.
Die hele hippe kleur groen zeg maar.

En mn liefie is zo trots op mn buikie :D:D:D (l)

Je kan nu de beeb ook aan de buitenkant van mn buik voelen en dat is toch wel weer bijzonder hoor :yes:
laatste aanpassing