Partyflock

Forumonderwerp · 691056
Waarschuw beheerder
donateur
Nou.. Sommige hadden het al tussen de regels door gelezen en ik heb t al wel eens verteld ergens. Maar nu is t officieel.. Fairytale krijgt een baby! Wilde eerst nog even wachten tot de eerste controle om t echt bekend te maken en vandaag op mijn 23e verjaardag was t zover...

Ik ben vanmorgen dus naar de vk geweest en ik heb me lekker van de domme gehouden of ik wist hoelang ik zwanger ben en... t mooiste verjaardagskado gekregen!!! Ik heb een echo gehad en 2 fotos gekregen.. Alles derop en deraan en een kloppend hartje en zelfs al voetballende beentjes.. Ik werd er helemaal emotioneel van joh!!!!!!!! Omdat we dachten dat ze daar geen echo's konden maken is me vriend niet meegegaan dus hij heeft zijn kleine gemist. Maar met 20 weken doen we nog een echo met een volledige check en dan gaat hij wel mee. Die echo is ivm mijn verleden enzo.. kijken of alles goed is... Maar jeetje wat mooi zeg.. Sorry maar ik heb NU al t mooiste kindje van de hele wereld en de vk vond m ook prachtig... Mijn dag kan al niet meer stuk hihi!

En tis nu 10 weken en vijf dagen oud trouwens en 4.02cm :-) En ik ben 29-01-2005 uitgerekend. Maar bijna alles zit er al op en eraan! Echt een wonder zo groot bijna niet te bevatten..! Ik probeer zo snel mogelijk de foto in te scannen en hier te laten zien. En als jullie t leuk vinden hou ik jullie hier op de hoogte :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hey mensen, internet deed t niet bij mij thuis..
Dus ik heb t hele weekend zonder gezeten grrrrrrr..!!!!
Dus een heel verhaal vandaag..!

Vrijdag ben ik eerder naar huis gegaan, lekker bij me vriendje in bed gaan liggen en savonds zijn we uit eten geweest saampjes en toen naar de film.. Echt leuk!!! daarna was hij naar vrienden gegaan en ik lekker me bedje in...

zaterdag was ik met me mama wezen winkelen, die had ff allemaal babyspullen gebracht (t kamertje moet dus nu echt klaar gemaakt worden) ff lekker koffie gedronken en daarna de hele dag de stad in geweest, (baby) winkel in en uit op zoek naar leuke dingen maar er was eigenlijk niks... Wel jammer want ze moest me verwennen van papa.. Maar zaterdag ga ik naar hun dus dan proberen we t nog een keer...
De babyspullen zijn allemaal geel, dat is wel mooi want dat wilde ik voor de kinderkamer sowieso al doen..!!

Ik had gisteren ff dikke stress hoor..!!!
Ik had de hele tijd last van harde buiken vanaf vrijdag avond al.. En ik voelde de kleine helemaal niet... zaterdag was ik met mama
dus de hele dag in de weer geweest dus viel t niet zo op.. maar savonds bij een verjaardag maakte k me al beetje zorgen dus ben vroeg naar huis gegaan.. maar snachts en zondag voelde ik weer de hele tijd niks.. En harde buiken elke keer.. Ik werd helemaal eng ervan..
Maar sil ging snel snel weg naar t werk nou toen was ik alleen.. Raakte helemaal in paniek.. Huilen enzo. Ik me mama bellen van ooow mam ik voel de baby niet t hele weekend al niet.. Hij is dood huil huil... (sloeg nergens op maarja...)

Dus me moeder zegt je gaat nu de verloskundige bellen, die hebben ook weekend dienst enzo..Dus ik dat noodnummer bellen, schaamde me dood maar ze vond het dood normaal dat ik belde en ik mocht gelijk langskomen om even naar t hartje te luisteren...
Kwam ik daar, zat bijna heel die wachtkamer vol met zwangeren hahaha die allemaal beetje angstig keken. Dus ik was zeker niet de enige hahaha die in t weekend bang werd.
Maar het hartje was zo gevonden, hij was supergoed gegroeid...

Die harde buiken komen ws door stress of misschien heb ik blaasontsteking.. En ik voelde m niet omdat hij omgedraaid was en dus met zijn kont naar de buitenkant lag.. Dus ja, dan schopt hij tegen mijn binnenkant aan en dan voel je idd niks.... Dus gelukkig was alles goed!!!..

Nu issie weer gewoon als normaal dus ik werd wakker van mijn beebje gelukkig hahaha... K voel m nog niet aan de buitenkant, maar hoop dat t snel gaat lukken zodat me vriendje Beeb ook kan voelen... Nog 2 weekjes en dan hebben we DE echo zodat we eindelijk zekerheid hebben of alles goed is en wat t is :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Jaja DE echo :D:D
Toch vind ik het ergens wel eng, hoor. Straks is er wat mis... Ben nog steeds een beetje para. T was allemaal zo'n verrassing en zo onverwacht dat ik nu echt bang ben dat n goede afloop me niet gegund is. Maar goed, we zullen zien.

Ik heb dat ook wel eens hoor, dat ik de beeb een dag ofzo niet voel. Kan nu nog vrij weinig kwaad, maar als je 6/7 maanden bent is het heel erg eng.
Ik ben met mn zwangerschap van Kimberley tegen een stoel aan gevallen en die ging recht mn buik in. Toen was ik ongeveer 6,5 maand. Zelfde verhaal als jij: huilen en dacht serieus dat de beeb dood was. Ga ik de verloskundige bellen, begint ze ineens heel wild rond te zwemmen. Nou ja, t bewoog dus mocht ik ook niet langs komen, dan was alles wel goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Sas, dat heb ik ook, precies dezelfde gedachtes.. En ook omdat ik niet eens wist dat ik zwanger was de eerste weken en me er niet écht naar gedragen heb.. Alles voelt goed, beeb groeit als kool dus ik hoef me in principe niet echt zorgen te maken maar vind het wel spannend.. De kans volgens de vk is heeeeeeel klein dat t niet goed is maarja...
Nou nog 2 weekjes en dan hebben we wat meer zekerheid..!!

Ooow.. Ja ik was nu al bang, achteraf gezien sloeg t ook nergens op maar ja, soms nemen de hormonen de overhand he.. Gelukkig mocht ik gelijk langs komen, en t heeft echt nog wel ff geduurd voor ik m weer voelde ... Pas savonds bij me vriend op t werk en toen zat ik alweer bijna te huilen hahaha
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Heb je al een profiel aangemaakt voor de kleine???

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap je reactie wel chrisje

gelukkig is alles goed met jullie (Y)

en met sas ook (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je al een profiel aangemaakt voor de kleine???

nee, dat heb ik niet gedaan en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan..
Ik vind t een beetje onzin eigenlijk om zoiets te doen maar dat is persoonlijk...

Als hij/zij naar t eerste feest geweest mogen ze op pf.. :-)

Dank je wel roontje (K)
Waarschuw beheerder
Wat kan je in de stress schieten hé, als je de beebie opeens een dag niet voelt. Maar dat ik voor deze tijd van de zwangerschap heel nomaal hoor! Pas vanaf een week of 24-25 moet je hem iedere dag voelen. (en toch schiet je in de stress...)

Hier gaat alles wel goed, alleen heeft Joeri van de één op de andere dag opeens het dag-en nachtritme omgegooid! Overdag is hij met geen mogelijkheid wakker te krijgen of te houden en 's-nachts is hij de laatste paar nachten van 2 tot 4-5 uur aan het spoken.... Eg vermoeiend hoor!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Hier gaat alles wel goed, alleen heeft Joeri van de één op de andere dag opeens het dag-en nachtritme omgegooid! Overdag is hij met geen mogelijkheid wakker te krijgen of te houden en 's-nachts is hij de laatste paar nachten van 2 tot 4-5 uur aan het spoken.... Eg vermoeiend hoor!!!

Ik herken dit nog wel van Kimberley :s
Toen was ze alleen, lijkt me helemaal klote als je er 2 hebt...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Sas,
dan krijg je het vrij zwaar. Maar in 'de boekjes' lees je dat het niet zo heel veel uitmaakt of het er 1 of 2 zijn.. Want dan ben je het al zo gewend.. Maar ik weet het niet zeker hoor..

En Lady, wat een grapjas haha :) Maar dat gaat vanzelf wel weer over toch???
Waarschuw beheerder
donateur
Bij de tweede maak je je misschien iets minder druk om bepaalde dingen omdat je weet wat t is, maar ik denk dat t qua tijdindeling, aandachtverdeling en drukte heel erg veel uitmaakt, hoor.

En als jij er 1 op school hebt en de ander draait z'n ritme ff om, ben je ook niet blij lijkt me...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je gelijk hebt hoor.. Ik kon t me al niet voorstellen maarja..
Ik ben helemaal een groentje hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahaha :D:D:D:D:D:D:D

Verder al wel droog achter je oren???? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha
Nou ik moet zeggen tot nu toe gaat het redelijk vanzelf, de mama dingen...
Want die boeken die ze me geven slaan echt helemaal nergens op... Hahaha
Maar t schijnt dat ik er talent voor heb, nu ff w88 hoe het met die kleine erbij gaat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik scheen ook een natuurtalentje te zijn, maar ja ik was ook pas net klaar met met mn poppen spelen toen ik Kimberley kreeg, dus dat zat er nog wel in.
Plus dat ik altijd gek op baby's ben geweest, soort van verslaafd eigenlijk :$

Nu heb ik wel weer zin in zo'n klein knuffeltje :D
Hoop alleen dat t niet zo'n jankerd wordt als Kimberley was...
Maar goed dat zien we dan wel weer.

Ff een update over mn bekken trouwens:
Mn bekken is zojuist vastgeslagen, kan mn ene poot niet meer voor mn andere krijgen en ben dus kreupel en vandaag even totaal afhankelijk van anderen :s:(
Baal baal baal, wat een kutdag vandaag....
Ondanks alles ben ik toch nog best vrolijk :s
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha Sas, dat is wel een grappige opmerking :-)

Ik begin ook steeds nieuwsgieriger te worden over wie ik eigenlijk al die tijd bij me draag.. Maarja, nog 22 weken.. Duurt nog heeeeeel lang..

Owwww dat is ^%$#$# van je bekken!!!
Laat maar lekker voor je zorgen hoor..!! Geluk bij een ongeluk :-)
Waarschuw beheerder
Hier een uitgeputte Inge...... Joeri heeft nog steeds zijn ritme ongegooid, maar ik wen er alweer aan!

Het is wel zwaar met twee, want als Joeri eindelijk slaapt dan wordt Semmie alweer bijna wakker, maar toch heb ik er minder moeite mee. Bij een tweede ben je er beter op ingesteld en weet je dat je slapeloze nachten krijgt en ook hoe dat voelt. En dat is eigenlijk bij alles zo, je weet wat er komen gaat. Dus ik vind een tweede makkelijker! Je zit toch al in het ritme....

Over 4 weken gaat Semmie naar de basisschool en dat zal wel even wennen zijn. Dan moet je opeens elke ochtend op een bepaalde tijd aangekleed zijn enzo.

Pussy wat vervelend dat je zo met je heupen zit. En vooral omdat het nu al zo erg is, je bent pas op de helft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja is ook heel erg klote. Ik heb gister een bekkenband gekregen en een speciaal kussentje om op te zitten en ik moet zeggen dat dat wel iets verlichting geeft. Maar t blijft klote. Kan ook helemaal niet naar de wc enzo :s

En geloof me dat het echt een verlichting is als Semmie zo naar school gaat :yes:
Ik zag er met Kimberley ook heel erg tegen op om elke ochtend op tijd op school te moeten zijn enzo, maar je hebt ineens zoveel tijd voor jezelf en om te genieten van je beeb.
Ook kun je lekker gaan slapen als hij/zij op school zit. Doe ik ook heel veel :$
Kimberley blijft ook over op school omdat haar school helemaal aan de andere kant van de stad is en ik dan niet genoeg tijd heb om haar te halen, brengen en te eten, maar ik geniet echt van die 'vrije' tijd.

Kan op deze manier nu lekker genieten van mn zwangerschap en straks van het nieuwe hummeltje (l)

Wat ook nieuw is, is dat ik mn zwangerschap nu pas zat begin te worden en wil dat t zover is. Bij Kimberley was ik t al zat toen ik wist dat ik zwanger was... Was zo benieuwd naar de muppet in mn buik en toen na een maand of 8 had ik zoiets van blijf maar zitten want ik ga dat getrappel missen.

Maar nu heb ik zoveel last overal van en voel ik me zo slap dat ik echt zou willen dat het al januari was....

Waarschuw beheerder
donateur
hulpje nodig sas? O:)

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey meiden..
Ik ben weekend ziek geweest en thuis afgesloten.. Kutzooi..!!!!!!!
He sas, wat vervelend dat t zo slecht met je gaat meis..!!!
Ik hoop dat je snel je weer beter voelt en dat je bekkenband helpt..

Ik ben vanaf woensdag gevelt geweest door soortement van blaasontsteking ofoz. De dokter vond t niet nodig medicijnen te geven dus heb donderdag en vrijdag in bed gelegen krom van de pijn.. Ik werd er gék van!!!! In t weekend ging t weer beter, kwam buiten en werd geprikt door een wesp.. Nu nog steeds hele dikke rooie arm. En vannacht ben ik lekgestoken door een mug!!! Maarja.. dat redden we wel..

Ik ben het trouwens nog niet zat hoor.. t begint vooral te kriebelen dat ik over een week de echo heb waarmee als t goed is duidelijk word ie er in mijn buik zwemt en of alles goed ermee is....

Met de beeb is alles goed.. Wij voelen hem nu ook aan de buitenkant dus Sil heeft voor t eerst zijn kleine gevoeld..!!!! Hij schrok ervan haha.. Wel toevallig want hij gaf een extra harde schop want daarna heeftie nog niet zo hard gekicked hoor..!!! Hij reageert nu ook op mijn hand en zwemt zo samen met mij mijn buik door hihihi.. wel handig als hij net tegen een zenuw aan het trappen is :-)

Nog even de update
Jij en je baby in week 20

Baby week 20 -- 25 cm. 350 gr.
We zijn al op de helft. Ook wat de lengte van de baby betreft, want als het geboren wordt is het zo'n 50 cm. De onderhuidse vetlaag is nu nog erg dun, maar wordt met de dag dikker zodat je baby lekker mollig ter wereld komt.

Moeder week 20
Op de helft. Je voelt je goed en je krijgt nu echt de kriebels. Begin je alvast te oriënteren op babykamertjes en buggy’s. Dit is niet alleen leuk, maar op sommige meubeltjes zit een levertijd waar je rekening mee moet houden. Je hebt natuurlijk nog tijd genoeg, maar de nesteldrang komt opzetten. Je wilt nog van alles voordat de kleine er is en een verbouwing of een verhuizing sluiten we niet uit. Zwangeren hebben een sterke wil

[img cacheid=00132850000435cb524020621a0062f285]http://www.babybox.nl/community/38weken/images/20.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het nogsteeds leuk voor je meid (K)je
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat zn gangetje hier.
Proberen om mn bekken te ontzien en dat lukt tot nu toe aardig.

Heb alleen de verschrikkelijkste dromen momenteel en daar word ik helemaal niet goed van :@
Kan geen nacht normaal slapen zonder zo'n vage droom...
Waarschuw beheerder
donateur
OOOW Sas...
Ik weet precies waar je het over hebt..

Ik heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een prachtig kereltje. Maar mijn vriend was weg, mijn ouders nergens te vinden. Ik zat in een taxi en toen had ik hem daar in laten staan in de maxi cosi.. Dus ik Beeb kwijt, helemaal zoeken overal..

Volgende flard liet ik hem elke keer vallen of vergat m eten te geven.. Liet om overal staan en hij ging om de haverklap bijkans dood..

Over de bevalling heb ik ook al de meest gruwelijke dromen gehad.. Pfffffffffffffff... Maar volgens mij hoort dat erbij.. Ik heb gelezen dat je zo je angsten verwerkt ofzo?? Naja verwerken doe ik t niet, word me er alleen erg van bewust...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb met mn eerste zwangerschap ook van die dromen gehad en dacht nu dus dat ik er wel op voorbereid was....

Alleen gaan die fucking dromen nu meestal niet over de beeb, maar over Kimberley. Er gebeuren echt de meest enge dingen met haar.

Wat jij zegt van die taxi enzo, heb ik al gehad met de trein. Je weet vast nog wel dat laatst in het nieuws was dat die deuren van bepaalde treinen geopend kunnen worden tijdens het rijden. Dat deed Kimberley dus en ze viel eruit.
We zijn in de vakantie een week in Nijmegen geweest en toen droomde ik dat Kimberley van de Waalbrug af viel. Ik heb zitten huilen in de woonkamer op Alex zn schouder, echt heel erg. Ik kon t ook niet van me afzetten.
Had vanmorgen ook een hele vreemde droom en ik kon m niet loslaten toen ie zich klaar aan t maken was om te gaan werken. Hij moest me vasthouden en ik wilde niet meer alleen in bed gaan, dus heb Kimberley maar bij me gelegd :$
Zo kan ik nog eeuwig doorgaan.

Het enige wat ik eigenlijk over de baby heb gedroomd is dat ik heel erg moeilijk moest doen om Kimberley naar school te brengen met de beeb en dat ie uit de wagen viel en uit de draagzak enz enz. Maar dat is idd ook wel iets waar ik mee zit, hoe ik Kimberley de eerste tijd naar school ga krijgen. Want we zitten midden in de winter en de tram is vreselijk druk om die tijd, lopen is te ver en in t begin mogen ze nog niet in de draagzak. Dus zal ik hoogstwaarschijnlijk met de kinderwagen in een stampvolle tram moeten gaan staan. Zulke dingen maak ik me echt druk om. Verder weet ik dat t eigenlijk wel vanzelf gaat en heb ik gek genoeg nu ook geen dromen over.
Ben alleen nog steeds bang voor de echo en denk daar veel aan. Mijn ouders gaan allebei mee, dus heb iig iemand bij me... Hoop t niet nodig te hebben...
Waarschuw beheerder
Tja die dromen, ik werd er ook helemaal gek van. Ik heb over alle dingen die maar fout kunnen gaan gedroomd. Het enge is dat de dromen zo echt lijken, daar kan je helemaal overstuur van raken.]

Gisteren ben ik op kraamvisite geweest en ik schrok gewoon hoeveel verschil je al ziet tussen een pasgeboren beebie en Joeri van 3 weekjes oud. Wat is hij al wijs en gegroeid.... Het gaat weer te snel allemaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje Sas.. Zo erg als jij heb ik t nog niet gehad gelukkig, of althans de reactie erop... Ik word er wel verdrietig van maar toch..
pfffffffffffffff
dan val je wel even heel erg hard van je roze wolk af... :-( Maar gelukkig is je vriendje in de buurt om je beetje te helpen...

En word je nou ook bang voor de echo?? Ik vind t echt vervelend voor je meisie en hoop dat t snel overgaat..! Wanneer heb je die echo precies..?? Maar t zal vast allemaal wel goed zijn joh.. Alles voelt toch goed, de beeb schopt goed en je hebt een mooie buik... Maarja, dat zeggen ze tegen mij ook allemaal en toch blijft t knagen..

Maar misschien helpt t.. En als er wat is, dan weet je me te vinden :-)

Haha lady vageblond is dat zo??? Jouw vent ís natuurlijk al heel wijs en groot!!!! :-) geniet er maar lekker van meis!!! Ik ben al jaloers hoor, moet nog zolang wachten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Lady Vageblond... t gaat ook heel erg snel. Je ziet t zelf niet zo, tot er ineens idd zo'n hummeltje naast ligt. Ik had t met n vriendin van me, die kreeg haar zoontje 6 weken nadat ik Kimberley had gekregen. Wat was Kimberley een beer!!! Stond er echt versteld van.

Ben net bij de vk geweest.
Alles was goed, eiwit was uit mn urine, bloedtesten waren allemaal goed. Was niet aangekomen :D:D en mn bloeddruk was nog eng laag.
Er was alleen 1 vervelende bijkomstigheid en dat was datzelfde pleuriswijf wat mijn eerste echo ook had gemaakt. Wat kan dat mens me kwaad maken zeg! Ongelooflijk. Zij wist precies wel even te vertellen wat mijn verzekering vergoedt, terwijl ik alles heb nagevraagd en er gewoon bepaalde dingen zijn die zij niet vergoeden. Maar zij wist t wel beter.
Ze vond ook dat t met mn bekken allemaal best wel meevalt :s Maar toch ook wel fijn dat ik er met iemand over kon praten en daar bedoelde ze dan mn fysio mee. Wat een teringwijf! Was weer helemaal van slag van haar.
Heb Alex al gewaarschuwd, dat als zij aan mn kraambed staat dat je dan best kans hebt dat ik haar knock-out sla na 1 kutopmerking. Zij maakt echt iets in me los, dat ik het heel lang van mn gladde rug van me af kan laten glijden en als ik t zat ben, ben ik t ook echt zat. Dus beter dat zij niet aan mn bed staat tijdens mn bevalling en als ik haar nog eens heb bij een controle zeg ik t eerst tegen haar wat ik van haar vindt en als t niet helpt beval ik gewoon in een ander ziekenhuis. Wat een kutwijf, kan er echt niet over uit....

Maar omdat alles goed was en ik t hartje weer heb gehoord, ben ik niet meer zo bang voor de echo. :D

Heb vannacht niet gedroomd godzijdank....
Waarschuw beheerder
donateur
hey maar als je je niet op je gemak voelt bij een vk kan je toch gewoon om een andere vragen?? Niks is zo belangrijk als dat je je op je gemak voelt en stel dat ze wel bij je bevalling is, dan lig je daar toch echt niet gemakkelijk neem ik aan..
Dus ik zou gewoon met een andere vk erover praten dat je haar gewoon niet meer wil.. bedoel hallo, jij bent hier zwanger dus jij komt op nummer 1. En niet een of ander gestoord wijf die je niet serieus neemt... Getver zeg, als ik je verhaal alleen al lees denk ik wat die zou ik der ook eentje voor der neus poetsen (hormonen he hahaha)
Gewoon doen hoor..!!!

Ooow wel relaxed hoor dat alles goed is..!!1 kan me voorstellen dat je daar wat zekerder door word..!!! Maar bij mij doen ze helemaal niet wegen en al die controles.. is dat ook voor dat project ofzo? ik hoef pas met 36 weken urine enzo mee te nemen..
Ik mag donderdag om half vijf weer.. En als t goed is gaat mijn vriendje mee.. Ik ben zo benieuwd wat hij ervan vind om het hartje te horen.. :-) Ik heb voor hem een beker gekocht met erop, mijn papa is de aller aller aller liefste papa van de wereld! Zo lief om hem daar cup a soup uit te zien drinken hahaha *smelt*
En ik denk dat ik na dat bezoekje ook wel weer wat zekerder zou zijn.. Want het blijft toch wel erg spannend allemaal maandag..
Waarschuw beheerder
donateur
Ze doen die urinetest hier in het begin om te kijken of je van jezelf al eiwit in je urine hebt.
Als je later eiwit in je urine krijgt in combinatie met een hoge bloeddruk, wijst dat op het HELPP-syndroom. Dus willen ze weten of je dat al van jezelf hebt, zodat ze dat dan dus niet als indicatie voor HELPP zien.

Wegen enzo deden ze bij mij bij mn zwangerschap van Kimberley ook, hoor.
Moest jij de eerste keer ook geen bloed prikken en urine meenemen?

Ik weet niet beter dan dat dat moet.
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste keer gingen ze wel bloed prikken idd maar ik hoefde geen urine mee te nemen. Ze deden allemaal testen met mijn bloed ook in een lab maar verder niet.
Ik hoef pas urine mee te nemen vanaf de 36e week.. En wegen hebben ze nog helemaal niet gedaan..
Ik hou t zelf bij en ben in totaal nu 8kg aangekomen en deze week ben ik niks meer aangekomen (gelukkig!!!!)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben de eerste 15 weken 4 kilo aangekomen en nu de afgelopen 4,5 week niks :D

En iedereen zei al tegen me dat ik aan t afvallen was en mn gezicht smaller werd enzo, maar ik geloofde t zelf niet zo. Toch is t dus zo, want je buik wordt wel zwaarder, maar als ik niet zwaarder word, val ik dus toch af...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vooral blij dat ik in mijn gezicht niet zo pafferig ben, nog steeds een taille heb en ik dus niet in de breedte groei..
Ik zit nu op 72kg.. Ik moet maar niet teveel eraan denken want dat trek ik wel slecht, die extra kilo's.. Maar hopen dat ik ze er snel weer af krijg straks...!
Waarschuw beheerder
[img]http://i.imdb.com/mptv1.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hij doet t niet tanky
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga straks een ander ziekenhuis bellen om te kijken of ik daar eventueel terecht kan voor mn bevalling. Ben echt als de dood dat ik dat mens aan mn bed krijg en daardoor krijg ik dus nu al de bibbers voor mn bevalling terwijl ik daar nou net niet bang voor ben...

Heb gister de fysio ook maar afgebeld, want ik zat zo in de stress dat al mn spieren gelijk aan het protesteren gingen en ik me echt beroerd ging voelen. Dat is voor mij toch ook al wel een reden om niet in dat ziekenhuis te bevallen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben net gaan bellen en heb hier 5 minuten lopen vandaan een verloskundigenpraktijk gevonden die ook ziekenhuisbevallingen doet in datzelfde ziekenhuis, alleen heb je dan niks met de verloskundigen van t zieknhuis te maken :D

Mag daar de 29e heen, das toch weer een week eerder dan ik anders had gemoeten...
En ik moet WEER urine meenemen...
Waarschuw beheerder
donateur
Hey maar meis dat is wel positief!!!!!
Zou ik zeker doen als ik jou was!!! Hopen dat ze daar een stuk relaxeder en liever zijn..!!

Hmmmz.. Ik zal morgen eens vragen waarom ik dat niet hoef en iedereen wel... Want vind t wel gek..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t nu ook wel een beetje gek dat ik urine mee moet nemen, maar goed...
Waarschuw beheerder
donateur
Wat ga je tegen je oude verloskundige zeggen dan?

Waarschuw beheerder
donateur
goedemorgen dames:)

ik heb ook geen urine mee hoeven te nemen tijdens mijn zwangerschap.
en ik ben en wordt ook niet gewogen.
zou dat dan per praktijk verschillen ofzo?

ik ben nu zo'n beetje aan het aftellen,heb nog 4 weken te gaan:)
wordt nu wel spannend.
wordt het een jongen of een meisje!we zullen zien:)als het maar gezond is!
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon dat ik ergens anders heen ga.
Ik heb al eerder aangegeven dat die vrouw zo dom tegen mij deed.

En dit is mijn derde praktijk met mijn eerste erbij gerekend dan en ik heb altijd urine mee moeten nemen en werd altijd gewogen...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat verschilt volgens mij ook allemaal per regio hoor.. Want met echo's enzo is dat ook allemaal verschillend..
Wel apart dat de een zo van de ander verschilt maarja, als het goed gaat met je zwangerschap waarom niet he :-)

Kent iemand van jullie trouwens Dushi Dor word mama??
want ik had contact met haar, maar ze is al dagen niet online geweest..!!! En heb geen mailadres ofzo.. Zou ze al aan t bevallen zijn joh.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ze is ook al een tijdje niet op msn geweest, dus ik heb geen idee wat er met haar gebeurt op dit moment.
Ben wel benieuwd trouwens :D

Kreeg net een geboortekaartje, snapte al niet van wie hij was. Bleek het een proefdruk te zijn die ik had besteld :D:D

Hebben jullie al leuke kaartjes uitgezocht btw???

Waarschuw beheerder
ken dushi wel....en heb ook tijdje niks gehoord, dus best kans dat ze aan het bevallen is!

spannend :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik denk dus ook dat ze aan t bevallen is of al een Beeb heeft. Wel een beetje vroeg want ze is pas over een dag of 18 uitgerekend..
Nog maar eventjes afwachten maar...

Ik heb nog geen kaartjes uitgezocht, al wel een tekstje denk ik.. Maar ik moet er nog maar even kijken hoe of wat... Waar er drukkers zijn hier in de buurt en wat dat allemaal gaat kosten enzo en hoeveel ik er nodig heb..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben maar op internet gaan kijken, want hier in Rotterdam zijn zoveel drukkers dat je er helemaal tureluurs van kan worden, maar ik vind t allemaal zo duur.

Was voor Kimberley in totaal f260,- kwijt
Als ik nu ga kijken, zit je al zo snel op €175 ofzo...
Waarschuw beheerder
meisje..maria
jongentje..jezus

zoiets?

mooi buikje trouwens,tenminste nog een beetje hou vast ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat heen....

ow das best veel geld inderdaad.. Hoeveel kaartjes heb je dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had er met Kimberley dr geboorte 150, nu wilde ik er max 75 hebben en dan toch zoveel meer geld kwijt.

Heb ff gekeken, maar Kimberley haar kaartje kostte f1,13 per stuk en dan nog de drukkosten erbij.
Nu heb ik alleen nog maar kaartjes gezien die meer dan €1 per stuk kostten en dan ook nog de drukkosten erbij.
Dan loopt t wel op...
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is niet zo duidelijk, maar dit was t kaartje van Kimberley

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0YwAFA5sf4H06RRtyuEvcXmc4wdldPp3xZq7VYiaNKC26HzmD8yqUn5x*LI0iQxfilbcYvQwEsz0mM1IRP!T8BqBGImsDCWW0tMDEM9QQlFy7lU7xG*Qu4yscJBuaZk0LGB4qAPaemfmpAn23QOIcAA/Geboortekaartje%20Kimberley.JPG?dc=4675488234836132478[/img]

Ik wil een scanner!!!
Waarschuw beheerder
donateur
75..
jeetje hahaha hoeveel vrienden en kenissen en familie heb jij haha..

Ik kon nog ff niks vinden in Zeist,
Ik heb van t weekend familie BBQ en ga dan wel ff adressen verzamelen enzo.. en dan ff lijstjes maken wie ze allemaal krijgt.. maar t zal wel spaarcentjes worden denk ik die we ervoor moeten gebruiken

Oh dat is wel een liefie zeg..!
laatste aanpassing