Partyflock

Forumonderwerp · 691056
Waarschuw beheerder
donateur
Nou.. Sommige hadden het al tussen de regels door gelezen en ik heb t al wel eens verteld ergens. Maar nu is t officieel.. Fairytale krijgt een baby! Wilde eerst nog even wachten tot de eerste controle om t echt bekend te maken en vandaag op mijn 23e verjaardag was t zover...

Ik ben vanmorgen dus naar de vk geweest en ik heb me lekker van de domme gehouden of ik wist hoelang ik zwanger ben en... t mooiste verjaardagskado gekregen!!! Ik heb een echo gehad en 2 fotos gekregen.. Alles derop en deraan en een kloppend hartje en zelfs al voetballende beentjes.. Ik werd er helemaal emotioneel van joh!!!!!!!! Omdat we dachten dat ze daar geen echo's konden maken is me vriend niet meegegaan dus hij heeft zijn kleine gemist. Maar met 20 weken doen we nog een echo met een volledige check en dan gaat hij wel mee. Die echo is ivm mijn verleden enzo.. kijken of alles goed is... Maar jeetje wat mooi zeg.. Sorry maar ik heb NU al t mooiste kindje van de hele wereld en de vk vond m ook prachtig... Mijn dag kan al niet meer stuk hihi!

En tis nu 10 weken en vijf dagen oud trouwens en 4.02cm :-) En ik ben 29-01-2005 uitgerekend. Maar bijna alles zit er al op en eraan! Echt een wonder zo groot bijna niet te bevatten..! Ik probeer zo snel mogelijk de foto in te scannen en hier te laten zien. En als jullie t leuk vinden hou ik jullie hier op de hoogte :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er goed uit :):)

Waarschuw beheerder
We hebben inderdaad al wel namen maar die hou ik nog even geheim.. Misschien als ik die site kan vinden waar je een poll kan maken, maak ik er wel eentje met een aantal opties om te kijken of we t goed bedacht hebben

Mag ik raden? Mag ik? Mag ik?

Waarschuw beheerder
donateur
maar we houden niels en jeroen wel in gedachten

:yes: :D

Waarschuw beheerder
Zoon: Silvan
Meisje: Samara (betekend ring) of Nyana (betekend zon)

Bron: Naam kind
;)
Waarschuw beheerder
donateur
hihihi JIJ SLIMMERD...!!
Maar die namen zijn alweer veranderd..
voor een meisje als je dat hier uitspreekt word het zo ontzettend asociaal op zijn Utregs.. Dat wil je je kind niet aan doen :-)
En je zoon dezelfde naam geven als zijn papa is niet echt handig :-) En Nyana, zo heet ook een cd van Tiesto zag ik laatst hahaha dat schiet nie op :S
En dit waren trouwens ook míjn namen en niet die van óns hihi
Maar creatief ben je wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Noem je kind anders "Wouter" :D

Ik hoop iig voor jullie dat het een gezonde baby word. Veel geluk met z'n 3en (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Wouter vind ik ook heel erg leuk ja.. nederlandse namen hebben voor mij zeker de voorkeur.. Dus je weet t nooit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Je buikje ziet er zeker goed uit :)

Fijn dat je nog geen klachten hebt gehad, hoop dat het allemaal soepel blijft lopen.

Waarschuw beheerder
Wouter vind ik ook heel erg leuk ja..

Ik ben ook heel erg leuk O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn Zus is rond 22-01-2005 uit gerekend! :) dus ik ga dit ook maar volgen.... is altijd leuk :) eenne.... alsnog gefeliciteerd!

Waarschuw beheerder
donateur
Ga je trouwens weer werken of ga je fulltime-moeder worden?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik ga na mijn verlof gewoon weer werken. Ik kan niet rondkomen van 1 salaris en een uitkering. En je wereldje word zo klein als je alleen maar met de baby bezig bent.. Nee dat lijkt me niks. Maar ga niet fulltime werken. Sowieso vier en als het op mijn werk en financieel kan dan liever nog minder.
Mijn contract hier loopt precies t einde van mijn verlof en mocht ik nou niet verlengd worden blijf ik misschien wel wat langer thuis nog en ga dan ergens 5 ochtenden werken ofzo. Mijn vriend is toch overdags thuis :D
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk dat je ons op de hoogte houdt. (y) (y) Leuk om te lezen hoe het met jou en de kleine gaat.

Misschien nog iets leuks voor de zwangere vrouwen onder ons:

Panama organiseert feest voor de zwangere vrouw

Club Panama organiseert vrijdag 27 augustus een feest ter ere van de zwangere vrouw. 'A nu soul is born'. Een muzikale avond in het teken van nieuw leven vol met show, muziek en eventueel handige informatie voor aanstaande ouders.

Aan de wieg van deze avond ligt de van oorsprong Amerikaanse babyshower, een feest ter ere van de zwangere vrouw die in de watten gelegd wordt door haar vriendinnen.

A nu soul is born wordt een feest voor iedereen. Of je nu zwanger bent of niet, man of vrouw. De avond wordt gehost door initiatiefneemster Lex Empress, toevallig zelf al een aantal maanden zwanger. Zij treedt samen op met 'The Royals.' Verder draaien Marcella, La Ona en Jezz die avond in Panama.

Zwangere vrouwen krijgen korting na het tonen van hun zwangerschapskaart.

Vrijdag 27 augustus
20:00 - 4:00 uur
Toegang: 12,50 euro (zwangere vrouwen betalen 10 euro)

Bron: www.id-t.com

Voor degene die gaan veel plezier alvast!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een idee zeg.. Een hele zaal vol met zwangere vrouwen en aanstaande papa's..??
Ik vind het een beetje apart. De verloskundige zegt dat t echt niet goed is voor je baby in rokerige ruimtes en die harde muziek is ook niet goed voor baby's.. Zouden ze dat allemaal aangepast hebben??
En savonds hou ik niet meer vol hihi.. maar inderdaad, wie er gaan veel plezier!
Waarschuw beheerder
Wow Chrisje je begint t echt goed te zien nu zeg!

:)

Leuke site ben je aan t maken btw. :)

Pfff hoe zwaar gaat zo'n buik nou wegen heej? Het lijkt me maar een hoop gesjouw hoor! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou.. Ik ben nu al 2 kilo aangekomen en uiteindelijk worden het er tussen de 10-15..
Waarvan uiteindelijk 4-5 kilo baby en geloof iets van 3 kilo vruchtwater en de rest is borsten vet en ander vocht..!!!
Ik wil er niet echt overna denken nog hoor maar t word echt zwaar.. dat weet ik wel hahaha..
owowowow....

Waarschuw beheerder
/\
|
|
|
|

klinkt als: VOORLOPIG NIET AAN BEGINNEN

t idee 3 liter vruchtwater in je buik :kots:

jaja t zal wel mee vallen maar t idee :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iedereen zit al op die roze wolk van babytjes dit en babytjes dat...
waarom ik nog niet :/
ik vind kinderen hardstikke leuk hoor, werk zelfs elke dag met ze....misschien is dat t wel....k zie elke dag wat voor etterbakkies et worden :P

als ze eenmaal kunne lopen is t leuke er af hoor (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha nou je bent echt nog niet de enige. De meeste mensen die ik ken zitten op een roze wolk van mij maar echt niet van zichzelf.. En ik zit ook niet echt op een roze wolk hoor.. t komt steeds meer maar ben beetje te nuchter ervoor..
Ik zal thuis wel ff kijken wat t precies was de verdeling, op zich wel grappig al die boeken waarin zoveel staat

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
:D:D:D

Gefeliciteerd!!!

En wel naar mij vernoemen he;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kind krijgt 25 namen zo haha

Waarschuw beheerder
Ach joh, Prinses Amalia heeft er toch ook 6 ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Tis wel te hopen dat de fairybaby mooier wordt dat Amalia ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:$ Hahaha ja dat hoop ik zeg..
Maarja, t schijnt dat lelijke babies later heel mooi worden en mooie babies heel lelijk dus ja.. Hihihi
Waarschuw beheerder
donateur
Oh dus dát is het.

Ik was echt een heeele mooie baby vroeger hoor O:)

;)
Waarschuw beheerder
donateur
:-) hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
heeeeele stomme vraag misschien :$ Maar ik zag dat je een tatoeage hebt op je buik... Wordt die minder mooi door je zwangerschap of niet??

Verder: gefeliciteerd!! :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo stom is dat niet.
Ik weet niet of hij minder mooi word of whatever.. Mijn buik is nu nog niet zo dik dat ik verschil zie eigenlijk.. de tijd zal t leren.. Ik hoop dat t goed gaat
Waarschuw beheerder
Widescreen wordt die nu ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ff updaten van mijn babsie.

Heb er nu net 3 weken vakantie op zitten. Heb veel last van de warmte en mn bekken. Overdag gaat t hartstikke goed, maar aan t eind van de middag word ik saggo en moet ik ff slapie doen. 's Avonds moet ik echt opletten wat ik doe, anders kom ik niet meer overeind uit mn stoel.
Ga straks weer lekker ff voor t weekend naar de camping en dinsdag naar de verloskundige :D
Eindelijk...

Morgen 15 weken he, Chris?

Jij en je baby in week 16

Baby week 16 -- 14 cm. 130 gr.
De baby is nu helemaal bedekt met een witte waslaag (vernix). Deze laag beschermt de baby tegen infecties. De verloskundige kan vanaf nu ook voelen aan de baarmoeder of je een tweeling krijgt. Als ze dit vermoeden heeft zal ze waarschijnlijk een echo laten maken.

Moeder week 16
Je zou meer last kunnen hebben van hoofdpijn tijdens de zwangerschap. Als je hoofdpijn hebt kan je het beste paracetamol nemen, weliswaar zeer beperkt. Overleg liefst even met je verloskundige, misschien heeft zij tips voor plantaardige alternatieven. Vaak is hoofdpijn te wijten aan bloedarmoede of een te hoge bloeddruk. Als je even bij je verloskundige langsgaat, kan die je staaltabletten voorschrijven (mocht dit nodig zijn).

[img]http://www.babybox.nl/community/38weken/images/16.gif[/img]

Ik zal als ik zondag alles weer op orde heb ff een nieuwe buikenfoto maken :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik ga na mijn verlof gewoon weer werken. Ik kan niet rondkomen van 1 salaris en een uitkering. En je wereldje word zo klein als je alleen maar met de baby bezig bent.. Nee dat lijkt me niks. Maar ga niet fulltime werken. Sowieso vier en als het op mijn werk en financieel kan dan liever nog minder.
Mijn contract hier loopt precies t einde van mijn verlof en mocht ik nou niet verlengd worden blijf ik misschien wel wat langer thuis nog en ga dan ergens 5 ochtenden werken ofzo. Mijn vriend is toch overdags thuis

Ja begrijpelijk,ik zou ook een dag of 3 gaan werken ofzo als ik ooit een kind krijg,sowieso om er even uit te zijn,maar financieel zal het ook wel moeten bij mij.
Maar als je vriend weer gaat werken,gaat de baby dan naar een kinderdagverblijf of heb je aardige (schoon)ouders...??
Kinderopvang is helaas echt heel erg duur,ik werk zelf bij een "goedkope" opvang ,40 euro per dag per kind :o
Waarschuw beheerder
donateur
Oow vervelend meisie..!! Maar als je goed rustig aan doet komt t vast wel goed toch..??
Jups morgen 15 weken.. t schiet al op he, t word al een hele beeb.. En die hoofdpijn.. grrr ik weet er alles van!!!
Heb ook bijvoorbeeld de hele tijd zin in drop.. maar dat is slecht door t zout en je bloeddruk enzo grrr lekker frustrerend..!!!

En Gupcore.. Ik wil t niet bij me schoonouders.. lang verhaal maar ik wil dat niet..!!
maar mijn vriend werkt vier avonden per week vanaf 17.00 dus dat sluit mooi aan met mij, en dan kan hij gewoon lekker met Beeb in bed liggen saampies.. gezellig toch !!
En tegenwoordig betaald je werkgever 1/3e van de kosten voor kinderopvang geloof ik.. dus dat scheelt sowieso..
Want 40 euro per dag?? Krijgen ze extra lekker eten en gouden blokken ofoz??!!! :O:O:O:O
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bracht Kimberley altijd naar een gastouder toen ik nog werkte en dat scheelt heel veel qua geld, is minder druk, flexibeler en je krijgt er vaak heel veel bij.
Geloof dat t nu €2,80 per uur is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
De meeste zijn nog veel duurder :P
40 euro kost het inderdaad p.d p.k,maar je krijgt altijd wel een deel terug en vaak inderdaad van het werk,maar anders kan je het ook wel terugvragen,maar het blijft veel. :/
Dat is inderdaad mooi dat je vriend in de avond werkt (Y) dus dan hoef je niet veel opvang te regelen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is wel makkelijk maar wel vervelend dat we elkaar dan zo weinig zien..
Maarja er blijven nog drie dagen over :-)

Waarschuw beheerder
donateur
hmmmz... wat vind ik nou opeens weer?

Fairytale - 21 juli 2004 10:51

Voor mijn kleine hebben we al namen..
welke zeg ik niet maar ze staan hier tussen:
Julia, Sterre, Manon Of
Sam, Tim, Thimo

bron: Wat is de mooiste meisjesnaam...?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sterre en thimo
vin ik leuke namen
ik volg het ook nog steeds,
dit verhaal.
sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
Hahah Darkie :-)

sterkte

Dat vind ik altijd klinken alsof ik zielig ben.. of ziek.. Maar zo bedoel je het vast niet :d
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgA0A7UVBBCGgCFe7aCU4JiW41iFyQjYvOhKk4!aSOir1VewMPozT3GnDpAfmOc1RJJkf5CWChlTM0v19BoIYz!Rb0UJCpwiQ9JxycUF00Mu6RhPoqbnnQ/000_0029.JPG[/img]
Vrijdagavond voor het stappen..
En nou niet iedereen wat zeggen over mijn holle rug zoals me pa.. Want die héb ik nou eenmaal kan ik niks aan doen :D:D:

Verder alles prima, hou alleen wel veel vocht vast met die hitte zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
leuke foto :O ;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0ZADZAlodjqp4FldRk5zN!iQG3GMEMVYvQf7A2vuHeUkIOaOtDvN9ycwNaQJHbeI9x6BDD1BFeNj8EIza4m08wdGaX1nhc!vALTxOUP7j*C*OJYhcsKk3JcU8igFke7M9v3FZxyeFoLmojQT*F2rGUQ/Buik%2015%20weken%20en%201%20dag.JPG?dc=4675484016545285749[/img]

Mijn buik nu een minuut of 10 geleden ;)
Bijna onvoorstelbaar dat wij net zo ver zijn he?
Waarschuw beheerder
Wow !

Wist niet dat je al zo ver was! :$

Nice belly chrisje! :-) (k)

Waarschuw beheerder
Nou gefeliciteerd Fairytale:flower:

Neem je rust nu je kindje nog in je buik zit, want zodra hij/ zij eruit is is de rust voorbij:9

En idd heel veel sterkte toegewenst, want geloof me het is echt niet niks:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja tis inderdaad een verschil..
Maar bij de 2e gaat t toch altijd sneller??
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en buiten dat was ik van mezelf ook al een stuk forser dan jij natuurlijk.
Maar ik mag dinsdag weer naar de verloskundige. Spannend hoor! Hoop dat alles goed is :D

Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd!

Waarschuw beheerder
Ik wil ook een kindje, maareh.. Hoe werkt zoiets??

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moet je maar in les gaan bij Craig Anus! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het heeeeel leuk die baby-stories, maar een vriendin van mij is ook MISSCHIEN zwanger en tjah daar zit ik iets vaker dan dat ik hier meelees, maar wordt er soms echt helemaal gek van.

Baby voor, baby na.

Hoe gaat dat straks als die baby er is??????

Waarschuw beheerder
donateur
Baby hier, baby daar?!? :)