Partyflock

Forumonderwerp · 690772
Waarschuw beheerder
gisteren een ongelooflijke discussie hier over gehad....:S

ik ben toch van mening datje, je soms echt als een debiel kan gedragen als je dronken bent en toch echt dingen kan doen die je nuchter NOOIT van je leven zal doen!

wat vinden jullie?
Waarschuw beheerder
Het is geen excuus!!!!
Waarschuw beheerder
als je je er niet kan van weerhouden...

geld ook voor andere dingen.. aggresie, de stap naar drugz etc etc

dan moet je t OF niet doen.. OF voor de gevolgen instaan...

Waarschuw beheerder
Ik vind twee euro. :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg altijd alcohol is geen excuus maar wel een reden :yes:

ik ben toch van mening datje, je soms echt als een debiel kan gedragen als je dronken bent en toch echt dingen kan doen die je nuchter NOOIT van je leven zal doen!

Hoe kan je het hier nou mee oneens zijn?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alcohol is ZEKER geen excuus. Je drinkt het toch echt zelf ... :/

Waarschuw beheerder
Geen excuses! :jaja:
Waarschuw beheerder
Zoiets als..

Ik reed iemand dood... omdat ik dronken was....

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
voor vreemdgaan is sowieso geen goed excuus :no:
afmaken die handel als ze het doen.

Ik vind twee euro

alweer ja, dr word wel veel met geld gestrooid he
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alles wat je vind moet je naar de politie brengen :P

Waarschuw beheerder
Geen excuus! Als je zonodig moet vreemdgaan dan moet je de gevolgen ook maar onder ogen zien :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
niet als je het eerlijk gevonden hebt
wat je vind mag je houden O:)
Waarschuw beheerder
tuurlijk kun je domme dingen doen als je dronken bent...
maar tis nog niet een excuus ervoor
Waarschuw beheerder
Geen excuus! Als je zonodig moet vreemdgaan dan moet je de gevolgen ook maar onder ogen zien

Idd!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:no: Dat is zeker geen excuus!

Dan moet je niet zoveel zuipen!
Ik heb er een hekel aan als iemand zich te vol zuipt, ken er ook een paar en die weten niet waar de grens ligt... En dan vinden ze het vreemd als ze raar gedaan hebben :S

Waarschuw beheerder
Ik heb al een hoop euro's gevonden op PF! (y)

Waarschuw beheerder
gekke dingen kunnen ... maar kan mij niet wijsmaken dat je echt dingen doet die je niet beseft
Waarschuw beheerder
tuurlijk is het wel een goed excuus.. als dat neit zo was zuo het ook niet vaak gebruikt worden! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Alcohol maakt alles makkelijker, maar als je 100% voor iemand gaat, dan ga je niet vreemd, onge8 of je ladderzat bent :bier:?

Waarschuw beheerder
Excuus, zeker wel!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tis zeker Geen Excuus, maar wel een verzachtende omstandigheid.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je maar niet het risico nemen zo dronken te worden dat je dat soort dingen doet.

Waarschuw beheerder
er is helemaal geen excuus?

Waarschuw beheerder
geen excuus, je staat sterk in je schoentjes of niet!!!

slap gelul "ja sorry, ik was zo dronken"
:s
Waarschuw beheerder
Absoluut geen excuus, je ware aard komt naar boven als je dronken bent, dus geheel je eigen stomme schuld :yes:

Niemand dwingt je zoveel te drinken en alles wat daarna gebeurd valt onder je eigen verantwoordelijkheid!

Mensen zonder ruggegraat vinden het natuurlijk wel het makkelijkste smoesje dat ooit verzonnen is....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar zoiezo...alsk vreemd zou gaan zouk egt geen goed excuus kunnen vinde..:S...en als je drinkt tjah je gooit ut er zelf in en niemand zegt dat ut moet..

Waarschuw beheerder
je staat sterk in je schoentjes of niet

Nou als ik ladderzat ben, dan sta ik niet sterk in mijn schoenen, lig ik eerder op de grond ofzo...Geen besef meer van wat wel echt is en niet...:P
Waarschuw beheerder
Het is zeker geen excuus en je mag het ook niet als excuus gebruiken vind ik!!

Alcohol verlegt je grenzen, daarom wil je wel eens te ver gaan maar als je vantevoren hiervan bewust bent moet je gewoon opletten wat je doet!

Waarschuw beheerder
Het is een excuus...maar wel een behoorlijk belabberd excuus!!!

Van mij mag ie drie hoog me rug op dan...
En via me buik weer naar beneden!
(K)Maritjuh.
Waarschuw beheerder
donateur
het is ook geen excuus!

dan moet je maar niet dronken worden!!

Waarschuw beheerder
Het is opzkrs geen excuus... ook als je teveel gedronken hebt weet je nog donders goed op dat moment wat je doet, miss dat je het de volgende dag bent vergeten maar je weet het heus wel op dat moment ;)
Waarschuw beheerder
donateur
"ja sorry schat maar ik ben vannacht vreemdgegaan"
"waarom :@:@:"
"ja ik had wat gedronken enik zag dr voor jou aan"

ja stik dan :/
klopt toch geen hol van

Waarschuw beheerder
zeker niet :@
Waarschuw beheerder
Ik ben wel anders als ik aardig wat op heb ik ben losser en het kan me allemaal niet zoveel schelen maar vreemd gaan nee echt niet!!! :@
Waarschuw beheerder
Ik heb dat dus gehad met een ex, hij had en fles wodka gezopen en was maar met een wijf gegaan...Kwam die later met een excuus dat hij het niet meer wist en dat ze vrienden het hem hebben vertelt, zielig...

Waarschuw beheerder
Nou als ik ladderzat ben, dan sta ik niet sterk in mijn schoenen, lig ik eerder op de grond ofzo...Geen besef meer van wat wel echt is en niet...

:o zo zo...ben jij zo vaak ladderzat dan!? ;)

Waarschuw beheerder
Het is zeker geen excuus! Kan mu dr best kwaad over maken!

Waarschuw beheerder
ja ik ook!!! hoe getikt ik ook ben of hoe zat of wat dan ook ik zal echt niet vergeten met wie ik iets zou hebben ofzo

Waarschuw beheerder
het is geen excuus, iemand die echt niet vreemd wil gaan zal het ook niet doen als die straalbezopen of wat dan ook is. iemand die (onbewust) het niet zo nauw neemt heb meer kans om vreemd te gaan als die helemaal van de wereld is.

Waarschuw beheerder
geen excuus ben je zelf bij!

Waarschuw beheerder
Geen excuus!!!!

Waarschuw beheerder
geen exuus. Als je dronken bent en je gaat vreemd dan was dat zowiezo al een van je fantasieen en door de drank doe je het gewoon want er zijn geen grenzen meer. DOM DOM DOM
Waarschuw beheerder
Vreemdgaam met of zonder drank, je merkt meteen dat er iets niet klopt aan je huidige relatie...

Waarschuw beheerder
PGE: nee niet ladderzat...;)

Waarschuw beheerder
:no: Vreemdgaan met of zonder drank betekent bij mij genadeloos DUMPEN!!!!

Waarschuw beheerder
ja anders heb je toch geen excuus :/

Waarschuw beheerder
Nou als ik ladderzat ben, dan sta ik niet sterk in mijn schoenen,

bel 0900-betonstorter...;)

*er staat wel ladderzat chiel*

Waarschuw beheerder
Dit is weer vragen naar de bekende weg :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat als je zo zat bent dat je denkt dat je je vriendin een spreekwoordelijke veeg geeft...wat dan?! O:)

Waarschuw beheerder
tja...;)

Waarschuw beheerder
als je drank op hebt doe je meestal sneller dingen die je anders nie zal doen maar toch is het geen excuus....of toch wel?

Waarschuw beheerder
nee het is geen excuus vind ik hoor!!!

Waarschuw beheerder
donateur
tja...

Samen zuipen PGE?! O:)

Waarschuw beheerder
Als je gedronken hebt en daarna iets verkeerds doet zou je dubbel gestraft moeten worden omdat je je eigen grenzen al dan niet bewust tijdelijk uitschakelt of opschuift.

Als een dronkaard iemand doodrijdt moet hij imo langer zitten dan wanneer het per ongeluk gebeurde terwijl hij nuchter was.

En vreemdgaan in een dronken bui is dus absoluut geen excuus...je zat evengoed fout. Had je maar niet dronken moeten zijn! :[

Waarschuw beheerder
Ik vind het wel een excuus! Ik ben wel weleens kachel dat ik gewoon niet meer weet wat ik doe! En als het dan toevallig gebeurd!JA SORRY!soms weet je het de volgende dag niet eens!mijn excuses...
Waarschuw beheerder
donateur
Nix is een excuus als je vreemd bent gegaan!

Waarschuw beheerder
Samen zuipen PGE?!

tja, waarom ook niet!:P

*geeft luca een goeie borrel*

Waarschuw beheerder
Het is nog geen 12 uur, stelletje AA-aspiranten! :[

*moet even langs de winkel slingeren voor een nieuwe fles wodka* 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja het hoeft geen excuus te zijn, maar ik heb ook wel eens zo veel gezopen dat ik stukken kwijt was van de avond, en dat ik niet wist hoe ik thuis was gekomen...

Waarschuw beheerder
Alcohol en drugs zijn geen excus :no: moeten ze het maar niet gebruiken als ze weten dat ze dan de neiging hebben om vreemd te gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je ineens pijn bij het plassen krijgt dan weet je het weer! O:)

Waarschuw beheerder
Vaak heb ik de neiging niet eens, maar als je onder invloed bent, gaat het soms toch anders!
Waarschuw beheerder
Geen excuus! Als je zonodig moet vreemdgaan dan moet je de gevolgen ook maar onder ogen zien

:jaja: (Y)

Waarschuw beheerder
Als je ineens pijn bij het plassen krijgt dan weet je het weer!

Gelukkig nooit last van gehad.

Waarschuw beheerder
Absoluut geen excuus!
Als je weet dat je door alcohol jezelf niet meer in de hand hebt, moet je maar niet zoveel drinken.
Waarschuw beheerder
donateur
Alcohol is wel lekker!!

Waarschuw beheerder
Het is nog geen 12 uur, stelletje AA-aspiranten!

:o ...laat ik zeggen dat het weer errug gezellig was bij de bbq busines$ ;)
Waarschuw beheerder
Stoeipoes 7 juli 2004 11:32

donateur! Nix is een excuus als je vreemd bent gegaan!

ben hier helemaal mee eens:jaja:
alcohol....nee helemaal geen excuus:nee:
als je weet dat je in zulke dingen tot toe in staat bent als je drank gehad hebt moet je het dus gewoon niet nemen....

Waarschuw beheerder
vreemd gaan is vreemd gaan hoe dan ook :S

Waarschuw beheerder
Absoluut geen excuus!
Als je weet dat je door alcohol jezelf niet meer in de hand hebt, moet je maar niet zoveel drinken.

Jahoorrr, je moet toch wat doen in het weekend, maar ik neem aan dat je een vriend heb?!Als die er nou niet bij is, en jij bent stomdronken, en ineens komt er een kerel naar je toe, die jij echt fucking geil vindt?!en hij begint je te zoenen? Wat doe je dan?

Waarschuw beheerder
...laat ik zeggen dat het weer errug gezellig was bij de bbq busines$

Misschien kom ik vanavond weer even kijken wat jullie pot schaft! ;)

Ik leg er zelf vanavond een gevuld zalmforelletje op...roseetje erbij? :9

Waarschuw beheerder
roseetje erbij?

:jaja: neem maar een flesje mee!;)

Waarschuw beheerder
Tis dus echt geen excuus, dat laat alleen maar zien hoe slap iemand is

Waarschuw beheerder
(Y) klopt het is geen excuus!!!

Waarschuw beheerder
welles :)

Waarschuw beheerder
Jahoorrr, je moet toch wat doen in het weekend, maar ik neem aan dat je een vriend heb?!Als die er nou niet bij is, en jij bent stomdronken, en ineens komt er een kerel naar je toe, die jij echt fucking geil vindt?!en hij begint je te zoenen? Wat doe je dan?

Je moet weten waar je grens ligt zodat je nog weet wat je doet..

Waarschuw beheerder
Mz, vind het geen excuus..
heb t zelf helaas ook meegemaakt, je grenzen zijn gewoon nie tmeer zo duidelijk voor jezelf en je denkt op zulke momenten niet echt oged na..

Waarschuw beheerder
Ik weet wel waar me grens ligt, heb alleen geen zin om er binnen te blijven, maarjah zal wel aan mij liggen!
Waarschuw beheerder
geen excuus, geen overmacht, geen uitsluitingsgrond, alleen een gepaste lijfstraf!
Waarschuw beheerder
zeker g1 excuus:no:
maar tja net wie erin trap he;)

Waarschuw beheerder
Ik weet wel waar me grens ligt, heb alleen geen zin om er binnen te blijven, maarjah zal wel aan mij liggen!

Hoeft ook niet, maar als je dan vreemdgaat is het wel je eigen schuld :P

Waarschuw beheerder
nee joh gekkie! altijd weer de schuld van die vrouwen! kan het niet uitleggen!
Waarschuw beheerder
net alcohol:yes: ook zo zwak excuus iliedebielie
;)
jij moet wel beter weten .
alles afschuiven op de vrouwen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja het is toch zo, komt allemaal door de vrouwen, moeten ze maar niet zo geil zijn! Dus ik vind dat de vrouw waarmee je vreemd gaat, gestrafd moet worden!want ik had alcohol op en zij was te geil! Daar komt het gewoon door.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja je doet wel dingen die je nuchter niet zou doen, maar zorg er dan gewoon voor dat je niet tE dronken word, want dan weet je heus nog wel wat je wel of niet met een ander doet..
Waarschuw beheerder
Drink dan ge3n alcoh0l as je der niet tegen kan!:S Ik vind het o0k echt geen excuus..
En as het dan t0ch gebeurt..praat het dan o0k eg niet goed zo iets van "ja ik was dr0nken kan der nu toch o0k niks meer aan doen" :S:S

Waarschuw beheerder
donateur
Stelling klopt,

Het is geen excuus.

Dat je van alcohol losser word JA.

Maar het is geen excuus om vreemd te gaan.

Waarschuw beheerder
vandaar dat je smiley er zo beroerd uitziet :P

Waarschuw beheerder
En als je zo los en bezopen bent dat je niet meer weet wat je doet? Dan lijkt het me dus echt wel een excuus!Want normaal had je het dus niet gedaan, maar door de alcohol wel!Want je weet niet meer van voor dat je van achter leeft!

Waarschuw beheerder
dat had je dan maar moeten bedenken voordat je je ging bezatten :jaja:
Waarschuw beheerder
als je wat alcohol op hebt wordt je wat makkelijker maar het is zeker geen excuus!!

Het slechtste excuus dat je kan verzinnen! :yes:

Waarschuw beheerder
Ik kan me voorstellen dat je iets losser bent als je gedronken hebt, maar dan weet je nog steeds donders goed dat je een partner hebt en dat je dat dan niet oet doen.
Dus drank op of niet, van mij mag die dan oprotten, het is geen excuus. :no:

Waarschuw beheerder
Toch vind ik dat het soms een excuus kan zijn, niet iedereen is hetzelfde als hij dronken is namelijk!

En als je van tevoren gaat denken vanne: ik moet niet teveel zuipen want dalijk ga ik vreemd!heb je geen leven.

Waarschuw beheerder
Als je weet dat je zo zwak bent als je alcohol op hebt dan moet je die keuze misschien maar maken als je bij je schatje wilt blijven.
Lekker hoor voor je partner dat ie zich de hele tidj moet afvragen wat je aan het doen bent omdat je zo zwak bent met alcohol op.

Misschien dat niet iedereen het met mij eens is, maar ja pech gehad dan, dit is mijn mening.

Waarschuw beheerder
Ik ben helemaal niet zwak, maar het is mij in ieder geval een keer overkomen, ookal zei ik dat het mij nooit zou overkomen!Ik was toen zo lazerus dat ik de volgende dag niks meer wist vanaf een uurtje of 10 s'avonds! ik moest de volgende dag voetballen en hoorde van gasten uit me elftal wat ik had gedaan!Geloof me nou als je te dronken ben, kan het iedereen overkomen! okee ja, je hebt gelijk, dan moet je niet zuipen!maarja het is ook maar een keer gebeurd, daarna nooit meer! En daarvoor ook nooit!Ookal hou je van je partner, ookal ben je getrouwd!ookal heb je 80 kinderen, als jij zo lazerus ben dat je echt niet meer weet wat je doet kan het iedereen overkomen. Het was ook niet zo dat ik het aan het opzoeken was ofzo! Het was gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden! Zo dan! Dat ik dat me vingers uit kreeg.

Waarschuw beheerder
Haha en nu heb je blaren op je vingers ;)

Nou ik voel goed aan wanneer het teveel wordt voor me, dus denk dat het mij niet zal overkomen.
Maar nu, stel dat je de volgende keer weer gaat drinken, weet je er weer niks van en ga je weer vreemd.
En dan, is het dan weer een goed excuss?

Sorry maar zo denk ik er gewoon over.

Waarschuw beheerder
Hoef je geen sorry voor te zeggen, wat ik zeg ook hoe ik er over denk. Tuurlijk voel ik ook als het te veel voor me word. Maar je hebt toch ook weleens dat je gewoon doorgaat omdat je zin hebt om je helemaal klem te zuipen?!misschien jij dan niet, maar ik heb dat wel. Nou en ik zeg niet dat het ooit nog eens gebeurd, MAAR!het kan wel gebeuren!en dan komt het echt wel door de alcohol! En dan hoeft je het niet eens bijzonder te vinden. Maarja het zal mij "waarschijnlijk" ook nooit meer gebeuren! Maar als het wel gebeurd komt het door de alcohol! Misschien ben ik wel alcoholist! :( Nee maarre, al zou mijn meissie vreemdgaan, en ze geeft de alcohol de schuld, hoef ik het ook niet te horen.
Maar die enne keer kwam serieus door de alcohol!
Want al kwam het ergens anders door, had ik het de volgende dag nog wel geweten toch...

Waarschuw beheerder
donateur
Geen Excuus nee

Waarschuw beheerder

Helemaal mee eens! (y)

Waarschuw beheerder
ik vind het ook zeker geen excuus!!!

maar ff wat anders... stel je vriend/vriendin heeft drugs gebruikt.

Mijn vriend dus vorige week. Hij was echt zooo vaag in zn hoofd. Waren we in de kroeg en hij dacht dat ie op zn werk was!!! Op zich kon ik er wel om lachen, maar stel hij ziet een meisje en is zooo vaag dat ie er gewoon mee gaat, dat ie is "vergeten" dat ie een vriendin heeft. Of dat die denkt dat dat zijn vriendin is!! Dat zou ook mooi k*t wezen.

Maar dan vind ik het nog geen excuus want hij gebruikt het zelf natuurlijk maar wat dat dan met je kan doen dat is gewoon niet leuk je word er gewoon zo vaag van.

Maar andere keren heeft ie er niet vaak last van. Dus als hij een keer zonder mij is en gebruikt dan heb ik wel zoiets van als ie maar rustig doet.
Waarschuw beheerder
je bent zowiezo stom als je vreemd gaat!!!

Waarschuw beheerder
geen excuus !!!

net zoals met drugs

Als je weet wat de gevolgen kunnen zijn als je teveel op hebt, moet je stoppen met drinken en nie nog meer drinken

Doe je da nie dan neemt diegene een risico iemand te verliezen...

Kijk en al ben je samen uit en de 1 zuipt veel en die weet dat ie zich misschien niet in de hand kan houden ofzo, dan kan de ander ingrijpen, dan is het niet zo erg.

Maar ja je voelt je wel zwaar kut

Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet het alcohol of zo wat zorgt dat je vreemd gaat, maar het is je eigen zwakte!

Waarschuw beheerder
Alcohol niet, maar de rest natuurlijk wel ;)
Waarschuw beheerder
nee is het niet en degene die zeggen van wel zijn ZWAAR sneu

het kan dan wel beinvloeden maar neukt godverredomme toch ook perongeluk geen vies dik wijf !!! dus je weet wel wat je doet als je zuipt !
Waarschuw beheerder
Het is zeker geen excuus als je gedronken en dan vreemdgaan

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk durf je meer te doen als je dronken bent dan als je nuchter bent..

Maar het is écht geen excuus als je bent vreemdgegaan dat het door "de drank" kwam.. :nee:

Waarschuw beheerder
natuurlijk geen excuus !

Waarschuw beheerder
Absoluut geen excuus :s

Waarschuw beheerder
donateur
WAT is wel n excuus dan?
Waarschuw beheerder
Tuurlijk durf je meer te doen als je dronken bent dan als je nuchter bent..

Maar het is écht geen excuus als je bent vreemdgegaan dat het door "de drank" kwam..

goh maar chika jij wou toch een trio ..SLETJE dat je dr bent ... dus jij vind het vast niet erg als dronken mannen misbruik van je maken :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd echt geen excuus!!!!
Waarschuw beheerder
Het is zeker wel een excuss... :d :d
Waarschuw beheerder
Vreemd gaan wanneer je dronken bent is het stomste wat je kan doen. Feit is dat alcohol je geheugen aantast zodat het kan gebeuren dat je na 5 minuten niet meer weet wat je gedaan hebt!

Zij die dat hebben gedaan..... SCHAAM JE!

ALS JE VREEMD GAAT, DOE HET DAN NUCHTER!

Je geniet er veel meer van met je heldere verstand....
Waarschuw beheerder
donateur
is geen excuus vind ik, doet wellis dingen die je nuchter niet zou doen maar dat zou ik nooit doen als ik een vriendin heb :)
Waarschuw beheerder
Alcohol mag nooit een een excuus zijn....
Waarschuw beheerder
ehm... ik zeg altijd : Ik liet me mee gaan in het moment (y)
Waarschuw beheerder
STELLING: alcohol is geen excuus als je vreemd gaat!

KLOPT!!
Waarschuw beheerder
stelling klopt absoluut!

Waarschuw beheerder
donateur
mee eens!

maar vreemdgaan kan echt niet, ook niet als je gedronken hebt!

Waarschuw beheerder
Zo is da en niej anders :P

Waarschuw beheerder
Geen goed excuus...
vreemdgaan is bij mij de deur uit...

Maar ik heb dan liever dat ie dronken was dan nuchter :D

Maar ja hij gaat in beide gevallen de deur uit..

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het drinken van een goede whiskey nadat je met een vreemde vrouw geneukt hebt wel kan, dan heb je immers de drank pas genuttigd NADAT je vreemd ging en kun je je vreemdgangersbestaan iig niet wijten aan de drank.

Moraal van het verhaal: ouwe koeien lusten ook groen gras.

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
alcohol is idd geen excuus :x

Waarschuw beheerder
geen excuus...

Je moet je grenzen weten met zowel alcohol als met (andere) vrouwen (dan je vriendin)...
Waarschuw beheerder
alcohol is geen excuus... voor vreemdgaan....
Waarschuw beheerder
Alcohol én Drugs... allebei GEEN excuus !!!

Waarschuw beheerder
nee het is echt geen excuus! ik weet zeker dat het dan ook alleen als excuus word gebruikt, en dat het niet gebeurd omdat je niet meer weet wat je doet!
Waarschuw beheerder
als je niet tegen drank en of drugs kan omdat je dan gekke dingen doet die je niet zou doen als je nuchter was,dan moet je geen vriendin nemen of dr gewoon vanaf blijven.

Waarschuw beheerder
DUHHHHHHH:s:s :gaap: Tuurlijk is dat geen excuus!!
Waarschuw beheerder
donateur
nouh ik heb stomme dingen gedaan door al dat alcohol:bloos: tis geen excuus:no: maar ik vond t toen toch wel stiekum een beetjeo:)

Waarschuw beheerder
STELLING: alcohol is geen excuus als je vreemd gaat!

Nee geen excuus....
Maar men heeft wel gelijk als hij zegt:

Dronken mensen praten de waarheid!
En dat is ZEKER waar!
Waarschuw beheerder
donateur
praten de waarheid!

SPREKEN de waarheid bedoel je???o:)
neej vind k niet....ik niet hoor:[

Waarschuw beheerder
Jah sorry foutje ...
Mevrouw Perfectionist!

;) Heb weldegelijk eerlijke antwoorden gehad van dronken mensen ;)
Waarschuw beheerder
Het is nooit een excuus. Veel mensen zijn geneigd te rekenen vanaf het moment dat ze zichzelf al geïntoxineerd hebben met allerlei rotzooi, maar de verantwoordelijkheid is er daarvoor ook al. Vreemdgaan is een keuze. Evenals dingen doen waardoor je vreemdgaat ook een keuze is. Of willen de vreemdgaanders soms beweren dat anderen de drank of drugs bij ze naar binnen gieten?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat is zeker geen excuus ondanks dat je soms niet goed meer weet wat je gedaan hebt, als teveel hebt gedronken... Dan moet je jezelf maar in de hand zien te houden en niet zoveel drinken of de gevolgen accepteren...

Waarschuw beheerder
donateur
Het is een LAM excuus
Het verandert misschien de sfeer, maar als je jezelf niet eens in de hand kan houden met alcohol drink het dan niet!

Waarschuw beheerder
geen excuus nee :no: maar alcohol zorgt er wel voor dat je remmen los gaan dus dat je misschien wel eerder iets doet, waar je als je nuchter was misschien een paar keer over nagedacht zou hebben...en het uiteindelijk dan misschien niet gedaan zou hebben :jaja:

Waarschuw beheerder
....AIGHT.... eindelijk iemand die weet hoe het inelkaar zit!!!
Waarschuw beheerder
Ach het zou best kunnen dat je andere dingen doet als je teveel gedronken hebt!!Maar als excuus :no:
Bij mij hoef je er niet mee aan te komen!Een echte vent gaat niet vreemd bij zijn meid!

Waarschuw beheerder
de truc is inderdaad ook om niet TE veel te drinken, want dan kan je niet eens meer vreemdgaan..

Waarschuw beheerder

Als je dat van jezelf weet is het dus inderdaad geen excuus dat je teveel hebt gedronken want dan had je daar niet aan moeten beginnen.

Waarschuw beheerder
donateur
Oud Chinees spleekwoorld zeggen "Een goede leden is nog geen goed excuus" :P
Waarschuw beheerder
donateur
als je jezelf niet eens in de hand kan houden met alcohol drink het dan niet!

Idd.. tis geen excuus.. :no:

Waarschuw beheerder
donateur
t is ook zo'n makkelijk excuusje he? "Ja, ik kan er ook niks aan doen, ik was dronken en toen gebeurde t opeens" :/

Jerry Springer had daar een keer een heel goed antwoord op... "Oh, dus het ene moment zaten jullie samen aan de bar en t volgende moment lag je opeens naakt bovenop haar?"

:P
Waarschuw beheerder
Alcohol maakt de mens gek van binnen en willen meer !!!!
Dus ook sex !!! ;)

Waarschuw beheerder
Je eigen helemaal tegen de muur omhoog zuipen is niet erg, als je dan een poging waagt om wat te doen, zorg dan eerst dat je niet teveel heb gezopen, anders functioneer je niet meer zo goed...

Waarschuw beheerder
donateur
tis zkrs geen excuus......
als je sow zat ben en dan vreemdgaan....
en zegge ja srry ik was sow zat diegene verleide me en van de 1 kwam t ander....
dat vin ik gewoon een slap excuus...
je bent er zelf bij en je doe er net sow hard aan mee....
tis altijd makkelijk om de ander de schuld te geve en je eige HEILIG te verklare pfff!!!...
BULL SHIT!!

Waarschuw beheerder
Als Alcohol word gebruikt als excuus bij vreemdgaan, dan word er gewoon gezocht naar een excuus. Niemand is zo dronken dat ie geen controle meer heeft over wat ie doet!

Vreemdgaan hoort niet!

er zijn ook verder helemaal geen excuses voor.

Als je niet wilt vreemdgaan dan doe je het gewoon niet, simpel!!!!!

daarom, als er vreemd word gegaan, dan zal zij/hij dit gewoon wel hehben willen doen, ook al kunnen ze er later spijt van krijgen.

Mensen die vreemgaan zijn eigenlijk gewoon zielig en triest, ze doen anderen hele erge pijn omdat ze geen zelfdiscipline hebben. hoop dat het mij nooit meer gaat overkomen.

Waarschuw beheerder
Ik vind alcohol een slecht excuus.
Als je dingen doet die je niet meer weet, dan ben je wel heel erg ver heen en ken je je grens niet.
Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat er gewoon geen excuus is voor vreemdgaan. cker geen alcohol....tsss

Waarschuw beheerder
zeker wel dat het kan als je veel alcohol op hebt je geen controle meer over jezelf hebt..Bij mij is dit het geval wanneer k echt veel alcohol op heb..en hierdoor in het verleden verschillende fouten gemaakt..alleen heb nu een lief vriendinnetje waardoor ik hier rekening mee hou.. en gewoon niet veel meer drink.. zo kan het ook :D
Waarschuw beheerder
Voor vreemd gaan bestaat helemaal geen excuus VREEMD GAAN = EXIT
Waarschuw beheerder
@ Baraze:

Als je toch van jezelf weet dat je door teveel alcohol te ver gaat dan hou je daar toch rekening meej? DOe je goed

Waarschuw beheerder
Ben het helemaal met partyboy eens!

Waarschuw beheerder
ik ook! :yes:
Waarschuw beheerder
Het kan wel.. maar het is idd geen excuus !

Waarschuw beheerder
Geen Excuus idd:yes:

Waarschuw beheerder
Geen excuus, al wordt het gauw wel een makkelijk excuus om te gebruiken..jammer vind ik dat.. al ben je nog zo lam, ben ik ervan overtuigd dat als je wel vreemdgaat je op dat moment zelf heus wel weet of je goed of fout bezig bent..

Waarschuw beheerder
ja doe k wel goed he..hehe.. ach ja laten we het er maar op houden dat k ook ouder en verstandiger wordt O:)..

Waarschuw beheerder
op DAT moment weetje wel wat je doet.. misschien de volgende dag dat je hiet niet meer weet :S
maar op dat moment WEL!
Waarschuw beheerder
donateur
alcohol is geen excuus als je vreemd gaat!

helemaal mee eens (y)

Waarschuw beheerder
No Excuse :bounce:

Waarschuw beheerder
mee eens... er zijn geen excuses voor lijkt me
Waarschuw beheerder
Alcohol is nergens een excuus voor en als je niet tegen drank kan,zuip dan niet!
Waarschuw beheerder
Ligt denk ik ook aan je eigen instelling en tuurlijk als je alcohol op hebt dan wordt iedereen wat losser,maar bepaal dan je eigen grenzen.

Je weet immers als je een relatie hebt tot hoe ver je kan en wil gaan en als je dan toch vreemd gaat,dan zou ik mezelf toch wel afvragen wat die relatie dan voor je heeft betekend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind 't geen excuus...
je hebt zelf in de hand hoeveel je gaat drinken...
en vaak drinken ze zich ook gewoon expres zat omdat als smoesje te gebruiken,en un ander te zoenen/naaien.

Waarschuw beheerder
en toch is drank wel een excuus!!!!!!!!!je had alleen gewoon niet moeten zuipuh

Waarschuw beheerder
ik heb t ook n keer meegemaakt, we zaten lekker aan de cocktails en dan ga je de dansvloer op en blijk je aangeschotener te zijn dan je dacht. daar loopt n leuke jongen en hij komt naar je toe je danst wat en voor je het weet sta je te zoenen. je wordt gewoon makkelijker overgehaald. ik ben in iedergeval dan niet meer zo n meisje dat gewoon keihard nee zegt.

maar toch dan is mijn excuus wel dat ik dronken was. maar euh ik had ook minder kunne drinken. het is n beetje dubbel

Waarschuw beheerder
geen x-cuus..:no:

ik kan hoe dronken ik ook ben echt wel onderschijd maken of ik mijn vriend voor me heb of iemand anders..:yes:

this wel zo dat iemand er een stuk beter uit kan zien als je heb gezopen..:/

maar ik kan het onderschijd wel maken hoor..:yes:

en me kerel hoop ik voor hem ook, want die
zou er echt niet mee aan hoeven te komen..:@
ken die zijn :bier: in zijn hol krijgen ;)

(k)

Waarschuw beheerder
SUPER TRIEST "EXCUUS"!!

Bahbah!! :kots:

Als je daardoor vreemd zou gaan of iets in die richting moet je misschien er maar eens over nadenken of je wel echt verliefd bent?? :/

Met mijn mening erbij dan dat je dat niet bent want dan zou je dat niet kunnen!:nee:
Waarschuw beheerder
Geen Excuus !!!!

@ Bass D

Tis eigenlijk ook geen excuus ook al ken jij er nix aandoen als het in je drankje word gedaan maar jah ...

Waarschuw beheerder
had je maar op je drinken moeten letten vind ik.

als je vreemd gaat ben je er zelf bij. dus drank is geen exuus
Waarschuw beheerder
Als je daardoor vreemd zou gaan of iets in die richting moet je misschien er maar eens over nadenken of je wel echt verliefd bent?? :/

Met mijn mening erbij dan dat je dat niet bent want dan zou je dat niet kunnen! :no:

Ben ik het helemaal mee eens,zie mijn vorige reply's.

Als je echt gek op elkaar bent ga je niet vreemd,gewoon simpel.En niet drank als excuus aanvoeren zoals ik al zei,dan moet je gewoon beter grenzen bepalen.

Waarschuw beheerder
donateur
nogmaals: drank is dan misschien de réden, maar een excuus is t natuurlijk nooit :P

Artiest Warlok
Waarschuw beheerder
drank is zowiezo nergens een excuus voor....
Waarschuw beheerder
nou kijk, ik ben t der wel en niet meej eens, als je dronken bent doe je dingen die je normaak niet zou doen... maar aan de andere kant, alcohol versterkt gevoelens. dus ook wat je voor je vriend/vriendin voelt, en waneer je vreemd gaat zegt dat dus genoeg, drakn of geen drank, maar ik vind het geen excuus...
Waarschuw beheerder
Voor vreemdgaan bestaat geen excuus! Vreemdgaan betekent gewoon weg met die handel en wat fatsoenlijkers zoeken.

Waarschuw beheerder
geen excuus......
das de flauwste smoes die er bestaat

als je drank op hebt weet je echt nog wel wat je doet

vreemdgaan is bij mij pleite
drank of geen drank

Waarschuw beheerder
donateur
"Ja maar lieverd, ik wou helemaal niet vreemdgaan, ik was dronken!"

"Daarom maak ik het ook uit, he?!"

"Omdat ik één keertje vreemd ben gegaan? Ik zei toch dat ik er niks aan kon doen?"

"Nee, omdat je niet tegen drank kan." :devil:

Waarschuw beheerder
vreemdgaan is bij mij pleite drank of geen drank

mee eens:yes:

Waarschuw beheerder
Ik heb ook welleens dat ik rare acties heb, maar ik weet altijd wel wat ik doe!

Dus als ik vreemd zou gaan, zou ik dat nooit op de alcohol afschuiven! Echt heel triest...!

Je weet echt wel wat je doet op zon moment.. De volgende dag alleen niet meer zo goed :/

Waarschuw beheerder
donateur
tip: als je dan een paar borreltjes neemt, wil het je vaak weer te binnen schieten! (dat heet "inductief geheugen"... je herinnert je gemakkelijker dingen die je onder invloed hebt gedaan als je wéér onder invloed bent)

of je er zo blij mee moet zijn dat je t dan weer weet, is natuurlijk een heel ander verhaal :P
Waarschuw beheerder
nou, je bent misschien wel wat losser, maar 't is absoluut geen excuus als je vreemd bent gegaan! :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
alcohol is nergens een excuus voor!
Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
grrotste feit dat dat geen excuus is:no:

Waarschuw beheerder
tja met drank op ken dr wel veel
maja als excus.........:S
Waarschuw beheerder
Het is zeer zeker geen excuus, immers ook al zuip je je klem je weet altijd nog wel op zo'n moment dat je een vriend(in) hebt.

Je reageert miss wel trager, maar zulke dingen vergeet je niet ook niet als je lazarus ben.

Waarschuw beheerder
zwak excuus, als je drank op hebt doe je misschien wel makkelijker dingen maar je weet echt nog wel dat je een vriend(in) hebt

Waarschuw beheerder
VIND IK OOK!!!!!!!! :@:@
Tenzij je wel heel erg zwak ben omdat wel te doen!!! Maar dat moet ik dus niet he!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(y)
Waarschuw beheerder
donateur
absoluut geen excuus

Waarschuw beheerder
donateur
geen excuus!!
Waarschuw beheerder
je word er losser van jah maar als je echt van je vriend/vriendin zou houden dan zou je dat echt nooit doen!!!
Waarschuw beheerder
Je word er los van maar je kan ook helemaal "LOS" gaan en kan je je niet meer in bedwang houden....... en dan gebeuren er dingen waar je later spijt van krijgt!!
Waarschuw beheerder
dan moet je zorgen dat je niet teveel drinkt en je jezelf in de hand houd
Waarschuw beheerder
vaak kan je dat niet in de hand houden, aangezien het vaak zo gezellig is aan de bar en pas tot de ontdekking komt dat je te veel heb gedronken wanneer je van de barkruk afkomt...

komt jullie dat ook bekend voor ??
Waarschuw beheerder
donateur
Duh, spreekt voor zich dat dat geen excuus is... degene met wie je die discussie had was hopelijk niet je partner??

Bass D, idd, pas met t opstaan merk je dat je eigenlijk 1 drankje teveel had gehad... gewoon doen of je gek bent en stug blijven lopen! Doet wonderen ;)

Waarschuw beheerder
Als je dronken bent, ben je soepeler, maar het is absoluut GEEN excuus om vreemd te mogen gaan!!

Als je niet tegen drank kunt, moet je er vanaf blijven...:)
Waarschuw beheerder
zolang het bij lopen blijft is er ook niks aan de hand ;) maar als er allemaal van die mooie dames tegen je aan gaan dansen word de verleiding wel erg groot !

Waarschuw beheerder
Nou dan mag de verleiding wel groot zijn, maar dan is het nog steeds geen excuus :yes:

Als mijn mannetje vreemd zou gaan, gaat ie zonder pardon de deur uit :yes:
Andersom geld dat ook natuurlijk.

Waarschuw beheerder
Het is absoluut GEEN excuus!!!
Waarschuw beheerder
GEEN excuus....
denk wel dat het eerder gebeurd... bij mensen!!
je denkt dan minder na.
Waarschuw beheerder
Ja idd. mannen zijn goed te verleiden.... als je wilt... en hun meisje is er niet bij...
BE STRONG!!
Waarschuw beheerder
Goudlokje: Meiden daar en tegen ook!! hihi

ik blijf erbij: alcohol kan soms op verkeerde momenten geheel verkeerd uitpakken!

Waarschuw beheerder
Tsja het is voor mij altijd wel n goede test...stappen met vriendinnen iets teveel drinken en dan gaan sjansen...als dan echt met die gozer wil zoenen dan vin je je vriendje nie leuk genoeg... KLAAR. eigelijk zou ik dat eens moeten doen vóórdat ik al iets met die jongen ben begonnen;)

Waarschuw beheerder
Het valt me op dat iedereen hier t gelijk over vreemdgaan heeft...

Ik ken der ook zo veel die aggresief zijn als ze te veel gedronken hebben en dan gaan vechten of iemand uitdagen! En dan de volgende dag zeggen ja ik was dronken! :/ Vind ik ook zo slap!
Waarschuw beheerder
Nee, zo ben ik nie, kijk eens naar die foto daar zit toch geen kwaad in .....

Waarschuw beheerder
Als jij het zegt ;)

Nee maar ik ken zo veel mensen die ineens helemaal omslaan met alcohol op.. Vet agressief ineens.. Dat is wel jammer
Waarschuw beheerder
Tja ik ken het als je ze een keer per ongeluk aanstoot heb je gelijk de grootste ruzie!
sorry maar dat vind ik echt kansloze mensen, die alleen uitgaan om het voor andere te verzieken..
Waarschuw beheerder
Hehe Bass D, de onschuld zelf :P
Maar inderdaad, ook meiden zijn denk ik zo!
En Stephanie, iedereen heeft het over vreemdgaan, omdat dit topic daar over gaat, lees titel :)
Waarschuw beheerder
Goudlokje: of jij er zo onschuldig uitziet hihi ;)
Alleen je foto al: de verleiding zelf .....
Waarschuw beheerder
Ook met alcohol op weet je best wat je doet!!

Is dat niet het geval dan zou ik maar eens stoppen met drinken!!

Waarschuw beheerder
donateur
Onzin om alcohol als excuus te gebruiken. Als je vreemdgaat zit je goed fout en daar is geen een smoes voor te verzinnen
Waarschuw beheerder
Ik ben vaak zat dronken geweest, alles gaat makkelijker...

Maar op het moment zelf, weet je DONDERSGOED wat je doet...

Waarschuw beheerder
donateur
valt me in praktijk vaak op dat mensen voor zichzelf alcohol als een perfect excuus zien als ze vreemd zijn gegaan, maar zodra hun pártner vreemd gaat, is het ineens een slap excuus!!! :/

Apart wel! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als je gedronken hebt gaat alles wel makkelijker inderdaad en heb je om dat moment meer "scheit" aan dingen. Je hebt meer lak aan alles en denkt verder niet na over de gevolgen.
Dat is wel zo...
Toch weet je wel wat je doet op dat moment...
Excuus????? Nee.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wel of geen alcohol als je vreemd wilt gaan
doe je dat toch wel.
en wie doet dat nah tegenwoordig niet???
Waarschuw beheerder
vreemd gaan is voor kansloze mensen en al helemaal als ze bezopen zijn :yes:

Waarschuw beheerder
er is geen excuus voor vreemdgaan :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er is alleen een excuus als zeker weet dat je er beter van wordt!! hihi oww wat slecht !!
Waarschuw beheerder
donateur
alchol is cker geen excuus..:no:

Waarschuw beheerder
Hahaha o nee wat dom zeg! Ik zat ff niet de titel te lezen!

Me broertje zei het nog wel dat ie een topic over vreemdgaan had geopent!

Thx goudlokje! ;)
Waarschuw beheerder
Je broerTJE hehe ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
er is geen excuus voor vreemdgaan

mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vreemd gaan is voor kansloze mensen en al helemaal als ze bezopen zijn

kansloos?????
maar als je NIET vreemd KÀN gaan ben je tòch juist
kansloos????? :vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat vreemdgaan moet kunnen.....alleen mn meisje mag t niej van me ;);););)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat vreemdgaan moet kunnen.....alleen mn meisje mag t niej van me

dus alleen jij mag vreemdgaan, wil je dus zeggen ? lekkere relatie heb je dan :S
Waarschuw beheerder
alcohol haalt alleen remmingen weg...je gaat dus alleen vreemd als je alcohol op hebt als je dat eigenlijk wel zou willen. alcohol is dus geen excuus.
Waarschuw beheerder
alcohol is WEL een excuus...
je doet dingen die je niet zou doen
haalt ale remmingen weg erger dan snuif.

Maar als je beseft dat je raar gaat doen, moet je niet zuipen.
Het is dus wel en en geen excuus. Als je weet dat je raar ken doen, moet je niet zuipe, anders ben je niet bewust van jezelf en ken je per ongeluk vreemdgaan
Waarschuw beheerder
T is dus een reden, maar duidelijk geen excuus...
Tis gewoon je eigen schuld.
Waarschuw beheerder
precies,
als je beseft dat je rare dingen gaat doen met alcohol (of snuif)
moet je dat niet doen

Waarschuw beheerder
Goed je kan aardig van het padje raken met teveel drank en vergeten wat je doet... Maar toch vind ik vreemdgaan dan wel erg ver gaan.. Ik denk dat je dan toch wel iets bij je positieven bent, want je zal vast wel aan je vriend(in) moeten denken voordat je vreemdgaat..

Waarschuw beheerder
donateur
je ken zeker wel raar
gaan doen al je drinkt
maar er zijn altijd
nog grenzen
ik vind geen excuus
als je vreemdgaat
en alcohol de schuld
geef ben je nog altijd
zelf bij :yes:

Waarschuw beheerder
dus alleen jij mag vreemdgaan, wil je dus zeggen ? lekkere relatie heb je dan

En Bonita gaat er nog op in ook haha,,,,,,,ik zat maar een beetje te dolluh hoor......!

Waarschuw beheerder
Vind van niet,al heb je nog zoveel gezopen....Als je veel van je moppie houd doe je dat gewoon niet.
Dan komt dat stemmetje in je achterhoofd....
Waarschuw beheerder
Geen excuus, als je weet dat je met je dronken kop allemaal debiele dingen doet waar je later spijt van krijgt, moet je gewoon niet drinken, en wel of niet drinken die keus heb je zelf in de hand.

Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal met Blurkie eens! :respect:
Waarschuw beheerder
Ik ben et volgens my met 99% van de stemmen eens....et is idd geen excuus....en je relatie is niet wat et moet zyn als je vreemdgaat...
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens Party_babe. Op het moment dat je er alleen al over na denkt om vreemd te gaan klopt er toch iets niet in je relatie...

En alcohol is al helemaal geen excuus!
Hoe dronken ik ook ben, ik weet ALTIJD nog heel goed waar ik mee bezig ben op dat moment.

Waarschuw beheerder
donateur
Echt een DOM excuus! Gelijk de deur aanwijzen! Of de deur uitSCHOPPEN! :@
Waarschuw beheerder
k vind t geen excuus als je zat bent hoor je niet vreemd te gaan maar als je nuchter bent ook niet dat excuus heb k 1x gehoord van me ex maar dat vond k nu wel niet zo belachelijk dat k alleen maar kwader werd enz. maar t is geen excuus als je gedronken hebt moet je evengoed nog weten dat je een vriendin hebt :S
Waarschuw beheerder
Ik ben het er wel mee eens dat je stomme dingen zou kunnen doen als je dronken bent, maar ik vind het absoluut geen excuus op vreemd te gaan.
Ook al ben ik dronken, ik weet nog wel wat ik doe of waar ik mee bezig ben.
En als er mensen zijn die dat niet meer weten dan vind ik dat je gewoon minder moet drinken of er gewoon af moet blijven!

Waarschuw beheerder
donateur
alcohol is geen excuus, als je weet dat je dan verkeerde dingen kan gaat doen moet je gewoon minder drinken.......... anders eigen schuld!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het geen excuus!

Als je dat soort dingen gaat doen als je veel alcohol op hebt, moet je gewoon niet zoveel alcohol gebruiken...
Zelfde geldt voor drugs!

Waarschuw beheerder
als je echt om je vriend/vriendin geeft zorg je wel dat je niet in zo'n positie komt..dat je stront zat niet meer weet waar je mee bezig bent..
geniet maar drink met mate :bier: want je maakt dan in je relatie meer kapot dan je lief is!!!

:P
Waarschuw beheerder
drank is zeker geen exuus om vreemd te gaan als je de verleiding niet kan weerstaan moet je gewoon niet zoveel drinken ;)

Waarschuw beheerder
En als je vriend op vakantie is geweest
en hij zegt er zelf niks meer vanaf te weten?

Vaag he?

Hij kwam vrijdag terug van vakantie en heeft t
zaterdag verteld. Hij zegt dat ie herinnerd werd door zijn vriend.
Ik geloof hem wel...

Waarschuw beheerder
Alcohol is zeker geen excuus!!!
Mijn ex gebruikte het ook altijd het is gewoon slap!!
Waarschuw beheerder
het is geen excuus, maar helpt wel een handje mee!!
Waarschuw beheerder
Alcohol is absoluut geen excuus om vreemd te gaan. Degenen die het daarop gooien zijn heel erg zwak, zovan...ik was dronke en ik weet het niet meer, of...ik kon er niets aan doen. Echt heel erg zielig. Ook al ben ik dronken, waus, stoned of allemaal tegelijk. Ik zal het nooit in me hoofd halen om zoiets te doen. Als je van iemand houd, doe je dat niet. Je houd rekening met elkaar. En je kan het met heel veel blabla goed proberen te maken. Het is zowiezo onvergeeflijk als je vreemd gaat. Einde discussie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Stelling: alcohol is geen excuus als je vreemd gaat!

Je kiest er zelf voor om je vol te gooien met alcohol, dus vreemdgaan met drank op blijft gewoon vreemdgaan.
En vreemdgaan = oprotten :yes:

Makkelijk zat :)
Waarschuw beheerder
donateur
precies, ook al ben ik nog zo dronken dat weet ik nog dat ik geen andere meid moet zoenen

Met alcohol leg je wel een stuk makkelijker contacten en je zal ook al gauw doordat je minder geremt bent gaan zoenen met een vrouw als je Geen relatie hebt...

maar het is zeker geen excuse

Waarschuw beheerder
Er is gewoon geen enkel excuus voor vreemdgaan:no:

Waarschuw beheerder
het is niet echt een excuus maar dankzij het drank ga je je wel anders gedragen( heb ik tenminste..) en durf je veel meer dingen die je normaal gewoon in de hand hebt.. en kun je misschien wel eens met een ander zoenen..

maar zoenen is nog niet vreemdgaan..
maar verder dan zoenen zou ik echt niet gaan als ik een vriend heb..(ook al heb ik alcohol op..!!)

Waarschuw beheerder
Nou als je weet dat je dingen doet als je gedronken hebt die je in nuchtere toestand niet zou doen dan moet je gewoon van de alcohol afblijven Alcohol is wel lekker maar geen excuus

Waarschuw beheerder
drank is absoluut GEEN excuus... pff.. echt niet..;)

Waarschuw beheerder
en toch is drank wel een excuus!!!!!!!!!je had alleen gewoon niet moeten zuipuh

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is zo, je kan rare dingen doen d.m.v. alcohol,
daarom moet je bij een relatie het nooit zover laten komen.

Vind het geen excuus :no: vreemd gaan = vreemd gaan
Waarschuw beheerder
maar zoenen is nog niet vreemdgaan

ZOENEN IS GEWOON VREEMDGAAN :@

Waarschuw beheerder
Pcies :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
zoenen met een ander vindt ik inderdaad niet toegestaan:no:

Waarschuw beheerder
lekker idee zeg dat je een zoen van je vriend krijgt die net bij een ander zijn tong in haar mond heeft gedaan

Waarschuw beheerder
En als je zorgt dat je niet dronken wordt kan je nuchter na blijven denken... Kan je ook geen fouten maken en hoef je geen smoesjes te verzinnen voor de daden die jij hebt gemaakt

Waarschuw beheerder
donateur
Zoenen is voor mij ZEKER ook vreemdgaan!!

Met een ander zoenen betekent ook gewoon OPROTTE! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens

Vaak voel je je tot een persoon aangetrokken als je nuchter of aangeschoten bent. Dan hangt er al iets in de lucht. Je bent er dus zelf bewust bij.
Als het dan alsnog fout gaat....moet je niet met een excuus komen dat je dronken was. Dus....
Waarschuw beheerder
Alcohol is cker geen goed excuus!!!!
Komt er bij mij niet in!!!!
Waarschuw beheerder
Dat is geen excuus...Ook al versterkt het je gevoelens, je weet waar je mee bezig bent tog? en je ziet dat het nie je geliefde is..dus tis gewoon een slappe smoes!!!!

Waarschuw beheerder
er is geen één excuus voor vreemd gaan......

Waarschuw beheerder
Gewoon een vuile kanker smoes, je moet gewoon ALTIJD sterk in je schoenen staan en als je er niet tegen kan zuip dan niet.
Heel zielig zulke mensen.
Waarschuw beheerder
donateur
voor vreemd gaan is nooit een excuus! wees dan eerlijk als je het zow graag op een ander wil doen! dus drinken OOK NIET!
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Waarschuw beheerder
donateur
Geen excuus!

Hoewel je grenzen duidelijk wel vervagen en drempels worden verlaagt: je hebt (als alles nog goed zit in je relatie tenminste) altijd nog dat kleine stemmetje in je kop zitten dat zegt "doe het niet lulhannes!"
Waarschuw beheerder
That's Right....
Als je echt om iemand geeft ga je niet vreemd!!
Vreemd gaan zit dan in diegene!
Waarschuw beheerder
idd
is gewoon nooit een geldig excus om vreemd te gaan.

vreemd gaan is voor mij een teken van geen respect hebben voor de andere persoon.
heel laag heel ziek en heel misselijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Stelling: alcohol is geen excuus als je vreemd gaat vinden de meeste vrouwen.....en Britainnnn!

Waarschuw beheerder
geen excuus....:no:
je doet t tog zelf ook al ben je onder invloed
Waarschuw beheerder
ik vind het zeker geen excuus...maar ik moet wel toegeven dat als ik gedronken heb dat ik dan wel vrijer en makkelijker over dingen denk..........

maar toch pas 1 keer vreemdgegaan :) en dat was vorig jaar....(kreeg door dat vreemdgaan wel een hele erge leuke vriend er voor terug .... jammer dat dat is uitgegaan..)
laatste aanpassing