Partyflock

Forumonderwerp · 690233

Waarschuw beheerder
Blowen daar is toch niets mis mee?

Nou ik kan je vertellen; je kunt er beter nooit mee beginnen hoor!!
Het is dan een kleine stap naar de andere soorten drugs. Niet alleen omdat je toch al het gevoel hebt dat je al 'ergens' mee begonnen bent, maar ook omdat je in contact komt met mensen die overal heel makkelijk aan kunnen komen, en dan is de verleiding heel groot. Zeker als je iet wat zwak in je schoenen staat.

Toen ik 15 was rookte ik mijn 1e joint. Wat voelde ik mij groot, maar vooral ook stoer. Ik deed iets waarvan ik wist dat het niet goed voor me was, en dat maakte het juist zo spannend en interresant. Ik heb vreselijk overgegeven, en als ik er nu aan terug denk had ik dat als een waarschuwing moeten zien.
Mijn 'vrienden' van toen der tijd stelde mij gerust en vertelde dat je alleen de 1e keer vreselijk kon gaan overgeven. Nou, dat zag ik als een vrijbrief om door te gaan.

Op de mavo in de 3e klas rookten we jointjes in de pauze, en ik kan me herinneren dat ik een keer een had toets en die zag ik dubbel. Ik kwam niet meer bij van het lachen, alleen van die toets is uiteindelijk niets terecht gekomen natuurlijk.
Al met al heeft het er toe geleid dat ik 2x ben blijven zitten in de 3e klas en toen zonder diploma van school af ben gegaan. Ik heb leuke tijden meegemaakt op die school, maar het lachen is mij nu wel vergaan.

Ik ben in contact gekomen met harddrugs, en heb denk ik grof geschat een ons aan speed en 150 XTC pillen naar binnen gewerkt. Dat is veel!!! Zeker als ik er nu aan terug denk. Het breekt je lichaam en het blokkeerd je geest. Je komt in een wereldje terecht van mensen die je bellen als ze drugs nodig hebben en uiteindelijk ook 'vrienden' van je worden. Nou aan zulke vrienden heb je NIETS want nu ik gestopt ben met die zooi ben ik weer terug bij af.
De mensen die vroeger mijn vrienden waren die spreek ik niet meer omdat ik het voor mezelf verpest heb met die drugs. Ik vond het 'watjes' die niet in waren voor iets leuks. Nu zie ik dat hun sterker waren omdat zy wel NEE hebben kunnen zeggen.
De mensen die in mijn drugstijd mijn 'vrienden' waren, daar heb ik mee gebroken. Zolang je met die mensen blijft omgaan is het heel erg moeilijk om te stoppen met je slechte gewoonten. Want dat zijn het.

Dit is een klein stukje van mijn verhaal, en mensen PLEASE neem hier geen voorbeeld aan! Het is ontzettend moeilijk om uit het leventje te stappen waar ik in zat. Als je er 1maal inzit dan is de weg terug heel erg moelijk te vinden.
Denk dus eerst goed na en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer. Begin er niet aan, het breekt je echt.
Je raakt jezelf echt kwijt. Dat is het me allemaal niet waard geweest.

Langzaam aan begin ik mezelf weer terug te vinden, en dat is heel erg leuk. Het is soms ook erg moeilijk, maar ik weet nu wat ik wel en niet wil.
Ik wil gelukkig zijn en mezelf niet meer de afgrond in helpen!!

Groetjes Debbie
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) lekker lang over je school doen (Y)

zo hoort het
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat je jezelf terug vindt!

niet iedereen is hetzelfde, sommigen kunnen best af en toe iets gebruiken zonder eraan onderdoor te gaan.. Jammer dat dat bij jou wel is gebeurd.

Waarschuw beheerder
150 pillen?

Zit ik al dik overheen:9

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt heel erg knap dat je je verhaal hier zo neerzet :jaja:

Maar ik ben blij dat het nu weer beter met je gaat :)

(Y)

Waarschuw beheerder
Ik vind dat je drugs wel kunt gebruiken, alleen heel veel mensen weten er niet goed mee om te gaan en raken zoals debbie aangeeft zichzelf kwijt. Het is iets wat je zelf in de hand moet houden en denk ook dat het heel belangrijk is dat je jezelf goed kent en weet wanneer je te ver gaat.

Waarschuw beheerder
Zeker als je iet wat zwak in je schoenen staat.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind niet echt dat er nou schokkende dingen instaan .

Zo een tijd kan juist toch leuk zijn :)

Ik raad het iedereen juist aan , had het niet willen missen (Y)
Artiest Mount
Waarschuw beheerder
idd, sterkte

maar je kan ook gebruiken zonder je zelf te verliezen.

Waarschuw beheerder
ach jah ..

Waarschuw beheerder
het ligt toch niet aan de drugs :s
mensen kunnen er niet mee omgaan
dat is hun probleem

Waarschuw beheerder
donateur
was dit nou weer voor eo verhaal?

Waarschuw beheerder
Ben het eens met saus

Het geeft iets extra`s aan je jeugd:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad 8)

En zo moeilijk is het niet om eruit te stappen of je bent verslaving gevoelig :/

Waarschuw beheerder
ik vind het heel tof van je dat je je verhaal hier zet om andere mensen voor die fouten te behoeden.. Alleen het probleem is: bijna iedereen wil nu wel eens wat uitproberen: en bij een eerste jointje denk je niet meteen: oh over een jaar blow ik elke dag 4 jointjes en heb ik ptjes en snuifwaar op en de weg bouwt langzaam op daar heb je groot gelijk in en als je slim bent begin je nergens mee nee maar ja ... Ik snap je bedoeling en er zijn vast mensen die er zo over denken en daarom nooit iets proberen maar dat aantal is minimaal!
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
hey debbie... neuken?
Waarschuw beheerder
met alle respect het is niet veel en als je er verstandig mee omgaat kun je best wel eens een gezellig weekendje hebben.
en je hebt het altijd nog zelf in de hand in hoeverre je jezelf kwijt raakt toch??

Waarschuw beheerder
voor mensen die er niet mee om kunnen gaan hou je met dit soort berichten op een forum niet tegen !

Maar tis je goed recht een ieder te waarschuwen, uiteraard..
Waarschuw beheerder
150 pillen?

Zit ik al dik overheen

Maar jij bent dan ook wel heel erg stoer, is niet voor veel mensen weggelegd :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja debbie....neuken???

krijg je paar pillen van me.....8-)

Waarschuw beheerder
willems, waar was je gister?:[

hehe

150 is wel veel ja.

Maar ik denk dat ik ook wel richting de 100 zit ofzo:$

Niet goed:s

Waarschuw beheerder
Als ons mam dit leest breekt ze me benen:X
Waarschuw beheerder
Maar ik denk dat ik ook wel richting de 100 zit ofzo

Niet goed

Valt me van je tegen, ben je toch niet zo stoer als ik dacht.

Waarschuw beheerder
Het is ook zeker zo dat iedereen het zelf moet weten. Ik veroordeel ook niemand, heb het zelf ook gedaan he :yes:
Zorg in ieder geval dat je niet helemaal doorslaat zoals ik deed! Als je er 1maal in zit kom er dan maar weer uit snap je!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou bijna niemand heeft er spijt van achteraf :p het is dat het bij jouw niet helemaal lukte allemaal :d en 150 xtc pillen ?? dat is niet bepaald veel.. als je daar al aan kapot ga.. maarjah verder geen commentaar hoor (Y) maar niet iedereen verknald ze leven met drugs ik heb nog gewoon me havo gehaald.. ook al was ik toen allang bezig.. en toen zat ik ook al op zoveel..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou lekker stoer om hier neer te pleuren hoeveel pillen je in heel je leven al in je mik heb gedouwd :/

en het is erg dat het bij jou zo gelopen is ma das ieder zijn keus :yes:

Waarschuw beheerder
Wat een gelul:S

Dat je er niet zo makkelijk uitkomt:s

Gewoon een jaar niet naar feestjes gaan
Waarschuw beheerder
donateur
ons mam

Bins je woont toch niet in Limburg :[
Waarschuw beheerder
if you cant stand the heat,get out of the f*cking kitchen

Waarschuw beheerder
Heb je al een ONS aan speed in je neus gehad? Dat is veel hoor!!Daar ga je kapot aan. Maar de mensen die het toch willen proberen, succes dan maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah speed ook jah... een ons geen idee maar er gaat ongeveer halve gram per week naar binnen en ik dioe het zo al 2 jaar dus ik weet niet hoeveel dat is :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit bericht is trouwens bedoeld om mensen te waarschuwen voor eventuele gevolgen.
Dus heel stoer als je meer hebt gebruikt dan ik :yes: ga zo door zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
ik bedoel dit ook niet om stoer over te komen ofsoww.. is alleen dat denk de helft hier boven het genomen aantal zit van jouw en wel een goed leven hebben dat niet verknald is ook al gebruiken ze drugs..
Waarschuw beheerder
bedankt voor de tip debbie (y)
Waarschuw beheerder
idd multi het ken allemaal wel maar je moet je grenzen kennen
Waarschuw beheerder
hardstikke goed Deb!!! En ieder moet het voor zichzelf weten hoor.

Overigens is er wel een verschil in doseren. ff kort door de bocht: als je elk weekend je ding doet :xtc: :smoke: __________/ en je doet dat een tijd lang, laten we zeggen een paar jaar, dan hoeft er nog "niks" aan de hand te zijn.

Maar als je diezelfde hoeveelheid (100g speed, 150 pillekes) in één keer naar binnen schuift, kan je het niet navertellen. Daartussenin zitten natuurlijk duizenden mogelijkheden. Dusss...

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker makkelijk de schuld op de drugs te leggen.Als jij er niet mee om kan/kon gaan dan is dat jouw fout.
Je gebruikt toch zelf??
Waarschuw beheerder
Ik denk dat veel nog in de begin periode zitten met drugs gebruiken...
dan zie je er geen kwaad in:nee:
Zolang het allemaal nog goed gaat....
maar goed natuurlijk ligt het eraan hoe je zelf ermee omgaat..je moet drugs gebruiken en niet misbruiken..

Ik denk dat veel mensen er nog wel achter komen.
En dan is het niet zo leuk meer...
idd als je eenmaal in dat wereldje zit is het moeilijk om eruit te komen..
en tjah over die zogenaamde vrienden:S
ze zijn je vrienden zolang je drugs gebruikt maar zodra er wat mis is, zodra er wat fout met je gaat zie je ze niet meer:nee:
Ze zijn er alleen om feest mee te maken.Echte vrienden zijn er altijd voor elkaar en vooral als het slecht gaat..
Waarschuw beheerder
Zeker als je iet wat zwak in je schoenen staat.

Jij dus :yes:

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
snoepen is gezond :yes:
Waarschuw beheerder
ze heeft gelijk als je dr eenmaal uit ben ben je dr ook echt klaar mee en voel je je super!t gevoel wat k nu heb is veel beter dan elk weekend helemaal dr aan zijn! beetje aan je toekomst denken!! ja toch?

Waarschuw beheerder
precies.. je moet er mee om kúnnen gaan :jaja:

vind ook dat het wel iets extra's geeft aan je jeugd.. die drugs.. :P

Waarschuw beheerder
Ik denk dat tussen al die reacties toch een hoop naieve zitten... :S

Waarschuw beheerder
Heb jij nooit voorlichting gehad dat drugs slecht was/is ??
Waarom zouden ze dan nou naar jou gaan luisteren..
Maar mooi verhaal verder...

Waarschuw beheerder
hey debbie ik weet t niet hoor maar ik moet zeggen dat ik ongeveer t zelfde heb meegemaakt als jij maar hoe jij t allemaal brengt dat vind ik wel n btj overdreven!!!

ok als jij t zo heb meegemaakt dan vind ik t heel lullig voor je maar mijn school is der nooit onder gaan leiden en wat jij veel vind ligt er aan en wat voor n tijd dat is kijk al is dat in n 3 weken is dat best veel maar al is dat in je hele leven is dat weinig vergeleken bij de meeste......

en ik moet toe geven dat als je alleen zulke vrienden heb dan is t best moeilijk om er mee te stoppen maar ik vind ook dat je er zelf bij bent en dat je ook zelf moet doen ik bedoel ik heb ook alles eerlijk aan me ouders verteld en die waren daar heel blij mee dat ik t eerlijk vertelde maar niet dat ik dat allemaal gedaan heb natuurlijk........maar daarom hoefde ik niet helemaal overnieuw te beginnen met me leven hoor........ maar ja ieder leven is anders
ik hoop dat t in ieder geval wel goed gaat met je mij wel!!!!!!!!!!!!!! en al n jaar geen teringzooi meer aangeraakt maar wel n blowtje dus dat kan wel maarje moet gewoon zelf sterk in je schoenen staan en de 1 heb dat meer dan de ander;) en tuurlijk ligt er aan met wie je om gaat en hoe oud je bent

groete van zzoete!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dit is een klein stukje van mijn verhaal, en mensen PLEASE neem hier geen voorbeeld aan! Het is ontzettend moeilijk om uit het leventje te stappen waar ik in zat. Als je er 1maal inzit dan is de weg terug heel erg moelijk te vinden.
Denk dus eerst goed na en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer. Begin er niet aan, het breekt je echt.

:kots: ga es dood :kots:

Waarschuw beheerder
Ik weet ok wel dat er mensen zijn die dit soort berichten onzin vinden en meteen een oordeel klaar hebben. Zo was ik zelf ook. Ik had ook de instelling van tsssss sukkel je bent er toch zelf bij!! En dat is natuurlijk ook zo! Het sluipt er alleen in.
Ik gebruikte iedere dag en dat is niet goed! Als ik uit mijn werk kwam nam ik een paar lijntjes een een uurtje per nacht op de bank hangen zag ik als slapen.

Jointjes rook ik nog steeds. Hier wil ik ook mee stoppen. Ik vind het al een hele overwinning dat ik met de harddrugs gestopt ben. Ik voel me zoveel beter nu!!

Ik probeer nu op verschillende sites jongeren te vertellen over wat er met je kan gebeuren en hoe moeilijk het is om er mee te stoppen. Het is heel erg verleidelijk. Laat het een waarschuwing zijn!
Waarschuw beheerder
ik vind het alleen maar goed van je dat je het op die manier onder de aandacht wil brengen!

als je het van meerdere mensen hoort, dan ga je er toch over nadenken.

Waarschuw beheerder
Goh d'r is weer iemand het braafste meisje van de klas hoor.. ^_^

Dat jij zo zwak bent heeft niks met ons te maken :)
Waarschuw beheerder
ach de drux heeft er niet voor gezorgd dat ik niet spoor, want dat was LAAAAAANG daarvoor nl. al! :jaja:

maarehhh debbie, vindt je nu niet dat je wat te ver gaat, je klinkt bijna als un antiroker, alleen dan met drux, beetje te geobsedeerd met spreading the message??
k probeer nu op verschillende sites jongeren te vertellen over wat er met je kan gebeuren en hoe moeilijk het is om er mee te stoppen. Het is heel erg verleidelijk. Laat het een waarschuwing zijn!

vinnet verders wel netjes van je, maar denk niet dat je verhaal mensen daadwerkelijk veranderd....

suc6 verders!

Waarschuw beheerder
ja ja ik weet ook wel dat je de meeste er mee wil waarschuwen en tuurlijk heb ik mijn oordeel klaar want ik heb ong. t zelfde meegemaakt maar ik vind t cker geen ozin wat je zegt, alleen iets overdreven voor mijn doen maar ja dat zei ik al eerder ieder zijn eigen leven

en ik moet je zeggen dat ik t ook t ook veel beter vind zonder!!!!(Y) en ik moet zeggen dat n jointje best kan als je maar weet waar je eigen grens ligt!!!!!!!!

en terecht dat je andere der van af wil helpen(Y)
Waarschuw beheerder
ook beetje jammer dat je je alleen aanmeld om dit te posten.... :vaag:

FAKE of toeval????
Waarschuw beheerder
ik denk dat ze stiekem van de jellinek is :o
Waarschuw beheerder
ja idd... (n) jammer hoor, daar gaat de geloofwaardigheid van et verhaal weer....

WEER 100-EN JONGEREN DIE NU DENKEN OCH, TIS ALLEMAAL NIET ZO SLECHT, KWORD GEWOON GENEPT!

:P
Waarschuw beheerder
vinnet verders wel netjes van je, maar denk niet dat je verhaal mensen daadwerkelijk verandert....

het eerste gedeelte: volstrekt mee eens :jaja:
tweede gedeelte: je verandert daar idd geen mensen mee. Dan zul je het eruit moeten RAMMEN! :[

:x werkt ook niet :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik gebruikte iedere dag en dat is niet goed! Als ik uit mijn werk kwam nam ik een paar lijntjes een een uurtje per nacht op de bank hangen zag ik als slapen.

Jointjes rook ik nog steeds. Hier wil ik ook mee stoppen. Ik vind het al een hele overwinning dat ik met de harddrugs gestopt ben. Ik voel me zoveel beter nu!!

Ik probeer nu op verschillende sites jongeren te vertellen over wat er met je kan gebeuren en hoe moeilijk het is om er mee te stoppen. Het is heel erg verleidelijk. Laat het een waarschuwing zijn!

o ja joh? :kots: :no:

Waarschuw beheerder
Het enige wat ik met dit bericht wilde zeggen is: let op waar je mee bezig bent!
Jammer van sommige reacties alleen.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik snap erg goed wat je bedoeld, maar je hebt het echt allemaal zelf in de hand met waar je mee bezig bent en als je ergens over zit dan moet je erover praten en daar kom je heen erg ver mee. En vrieden die je laten zitten zijn geen echte vrienden!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
drugs is gewoon een hype...om ff hard te zijn, in principe ontkom je er niet aan

je blijft t zelf in de hand houden, dat is zo...maar eerst was t 20 procent op feesten nu 90...dus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat jij niet met drugs om kan gaan wil nog niet zeggen dat anderen er niet mee om kunnen gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die kop van cobuzz is verschrikkelijk :D

Waarschuw beheerder

is ook veel voor iemand van 7 jaar.. ;)

Waarschuw beheerder
Jammer dat je op zo'n verkeerde manier met drugs bent omgegaan..

Slechte gewoontes ?? niet goed voor je ?? misschien kijk je er zelf zo tegenaan maar ligt het dan niet aan jezelf ??
Drugs is geen gewoonte, dat maak je er zelf van.
Dat het niet goed voor je is begrijp ik als je het over een ons speed hebt die je naar schatting snoof.
Dit lijkt mij duidelijk misbruik, iets wat je zelf hebt gedaan.

Ik snap wel dat je dit allemaal niet zelf in de hand kunt hebben maar je verteld hier wat een rotzooi drugs wel niet is..
Wie gaat graven in onderzoeken die zijn gedaan zal weten dat drugs ook zijn goede kanten heeft.
En in veel gevallen helemaal niet zo schadelijk of misschien wel onschadelijk zijn in tegenstelling tot wat je beweerd.

De conclusie is dat je de drugs eigelijk niks kan aanrekenen, het zijn namelijk altijd de mensen die er slecht mee omspringen.
En dat je geen dingen moet zeggen die niet echt gebaseerd zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik gebruik al 10jaar weed,speed,xtc,ghb,crack en ik voel me er heerlijk bij..
ben gabber, toch een goeie baan, zo kan het ook!!

Waarschuw beheerder
ben je nu dun debbie net zoals ze hier op station zijn??

Waarschuw beheerder
donateur
Bins 4 juli 2004 19:26
150 pillen?

Zit ik al dik overheen

Bins 4 juli 2004 19:37
willems, waar was je gister?

hehe

150 is wel veel ja.

Niet goed

Hmmm... wat klopt hier niet?!
Waarschuw beheerder
Bin spreekt zichzelf tegen :yes:
Dus hij schept echt op over zn drugsgebruik, dan ben je best zielig :o

Waarschuw beheerder
Drugs moet je niet gebruiken.....

daar moet je van genieten......

zolang de vooraad strekt!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het is jammer dat sommige mensen niet met drugs om kunnen gaan....die moeten inderdaad radicaal er mee stoppen.

Er bestaat ook nog zoiets als recreatief drugsGEbruik..

Geeft de drugs niet de schuld, maar leg de verantwoordelijkheid bij jezelf!!
Waarschuw beheerder
donateur

Ik denk dat dit meer aan de gebruiker ligt dan de drugs... Er zijn weinig mensen die zo deraan zijn van relatief niet eens erg veel drugs. Ik heb niet precies gezien hoeveel tijd je dit hebt gebruikt maar een ons speed is 100 pakketjes en als je dat grof rekent is dat dus 3 maanden en drie weken (in je eentje, 1 gram per weekend. Hoeveel mensen nemen er niet 2/3 gram per weekend?) en 150 pillen zijn 50 feestjes ongeveer als je de gemiddelde consumptie neemt. Ik vind dat allemaal nog wel meevallen en redelijk binnen de perken. Als je dat niet aankan ben je fucked up maar er zijn mensen die het meer presteren..
je zei zelf al dat je je stoer en groot voelde door een jointje. Daar heb je de keutel al aan het schone eind want als je daarom drugs gebruikt ben je inderdaad tot de goot verdoemd ja.
Waarschuw beheerder
Ik denk dat als iemand dit op PartyFlock leest dat het al te laat is eerlijk gezegd.....:S
Waarschuw beheerder
dus je voelde je stoer na je eerste joint hahaha,
kom op je woont in Nederland een joint stelt toch geen reed voor.
Je bent hier pas stoer als je helemaal niets gebruikt.

ps. gewoon met mate kan het allemaal best!, maar wacht gewoon ff tot je er verstand van hebt.

Waarschuw beheerder
ik gebruik ook heel weinig en heel af en toe...ik hou t hopelijk in de hand...maar dnke wel dat t lukt...sommige gaan tever...ik heb ook mensen er kapot aan zien gaan dus weet wel waar de grens ligt...(hoopik never sure...drugs is verradelijk)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat dit meer aan de gebruiker ligt dan de drugs... Er zijn weinig mensen die zo deraan zijn van relatief niet eens erg veel drugs. Ik heb niet precies gezien hoeveel tijd je dit hebt gebruikt maar een ons speed is 100 pakketjes en als je dat grof rekent is dat dus 3 maanden en drie weken (in je eentje, 1 gram per weekend. Hoeveel mensen nemen er niet 2/3 gram per weekend?) en 150 pillen zijn 50 feestjes ongeveer als je de gemiddelde consumptie neemt. Ik vind dat allemaal nog wel meevallen en redelijk binnen de perken. Als je dat niet aankan ben je fucked up maar er zijn mensen die het meer presteren..
je zei zelf al dat je je stoer en groot voelde door een jointje. Daar heb je de keutel al aan het schone eind want als je daarom drugs gebruikt ben je inderdaad tot de goot verdoemd ja.

:yes:

Ze doet net alsof ze de grooste junk is geweest hahahaha.

Waarschuw beheerder
donateur
Op zich een goed verhaal, en een leuke bedoeling. Maar je aantallen zijn naar mening niet zo bizar als je denkt.

Geeft de drugs niet de schuld, maar leg de verantwoordelijkheid bij jezelf!!

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij ligt t idd aan wat voor persoon je bent en hoe je in je schoenen staat. Ik zie bijv. nog steeds al mn wel en niet gebruikende vrienden, nergens problemen mee. Je moet gewoon weten wat je doet... of anders niet doen. Als je t wel doet, kies je er toch ook voor.
Waarschuw beheerder
Als je het in een jaar tijd naar binnen hebt gegooid mag je toch wel spreken van een stevige gebruiker.
Waarschuw beheerder
Hahahaha stevige gebruikers als je 150 pillen binnen 1 jaar naar binnen heb gewerkt dan stikt het hier in nl van stevige gebruikers.
Waarschuw beheerder
Die pillen daar heb ik het niet over (niet echt weinig, maar wel te doen), maar een onsje pep oftewel 2 gram per week dat ga je toch wel merken op den duur :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb jij nooit voorlichting gehad dat drugs slecht was/is ??

Toen ze dat kreeg in de 3de was ze stoned O:)

Waarschuw beheerder
Echt knap van je :P
Wou dat er meer mensen waren als jou die zo denken en die gestopt waren..

Ik vind het zowiezo als stom als je dr aan gebint, maar ja wie ben ik?

Ik heb teveel mensen diep in de problemen zien raken.

Dan zegt iedereen wel, dat heb jezelf in de hand en niet de drugs, bullshit

op een gegeven moment gaat het toch een keer fout
Waarschuw beheerder
donateur
Als je het in een jaar tijd naar binnen hebt gegooid mag je toch wel spreken van een stevige gebruiker.

100 gram speed in een jaar: 2 gram per weekend gemiddeld..
150 pillen per jaar: 2.8 pil per weekend..

Mijn eerdere berekeningen klopten dus niet helemaal.. Maar ik moet zeggen dat ik t alsnog wel mee vind vallen. tegenwoordig zeker met de kwaliteit van de drugs heb je dat voor een weekend stevig doorhalen (vrijdag/zaterdag tot zondagmiddag) echt wel nodig.. ze doet idd net of ze de grootste junk is geweest maar ik vind dat relatief echt wel meevallen. het ligt dus aan de gebruiker, niet aan de drugs. Zie verder mijn eerdere reply
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 gram ECHTE pep.....ik krijg het niet op, of je moet echt netjes het hele weekend doseren ofzo.....maar goed als je 2 weekjes iedere dag gebruikt voel je eigenlijk al geen flikker meer bijna.....

Het oordeel is: het is dus een nepjunk, aldus de kenners ;)

Waarschuw beheerder
De mensen die vroeger mijn vrienden waren die spreek ik niet meer omdat ik het voor mezelf verpest heb met die drugs. Ik vond het 'watjes' die niet in waren voor iets leuks.

Zo te lezen had je meer een soort identiteitsprobleem. Je probeerde dit op te lossen met pep en pillen, maar dat is je niet gelukt. Nu schuif je de schuld af op de drugs zelf.

Gebruik drugs en laat drugs niet jou gebruiken.
Het feit dat jij niet fatsoenlijk met drugs om kon gaan, wil niet zeggen dat anderen dit ook niet kunnen.

Beetje jammer dat door jouw (waarschijnlijk goedbedoelde) 'voorlichting' sommige mensen misschien drugs links laten liggen. Ik bedoel ieder heeft het recht om te ervaren hoe lekker en leuk drugs op z`n tijd kan zijn, ja toch...

Verder krijg ik de indruk dat jij het wel erg zwart ziet allemaal. Je bent diplomaloos van school gegaan en je bent een paar vrienden kwijtgeraakt. Nou en? Het leven bestaat uit tegenslagen. ff slikken en weer doorgaan en niet blijven hangen in het verleden, heb je alleen jezelf mee...

ps 150 pillen valt wel mee vind ik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe ff slikken en weer doorgaan pcies komtop mij ook over als iemand die wat teveel gebruikte niemand wou er meer mee te maken hebben en nu is het allemaal de drugs zijn of haar :p schuld je had et zelf niet zover moeten laten komen klaar k slik af en toe op grote feessies en dat gaat prima heb het verder ook nie nodig of iets dergelijks

Waarschuw beheerder
verantwoordelijkheids gevoel tegenover JEZELF ...

dat goed beseffen ... en dan gaat het goed ...

beetje ruggegraad ...

al heb ik er genoeg om mij heen zien sneuvelen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja wat zal ik erover zeggen vind het nog wel mee vallen wel dom dat je bent blijven zitten...
Waarschuw beheerder
Laat ik mijn drugsverleden er maar nie op zetten dan,
want ehh die aantallen van de topic openster kenk wel velen malen verveelvuldigen :X:X

En NEE ik ben der nie trots op,
aardig wat verkankert in me leven door die zooi :/

Waarschuw beheerder
Goedbedoeld initiatief.
Heel vervelend ook dat het voor jou zo gelopen is maar drgz hoeven je normale functioneren niet in de weg te staan! Zolang je alles (je prioriteiten!) voor jezelf maar goed op een rijtje hebt.
Succes verder (K)

Waarschuw beheerder
zeik eens niet zo man:S
Het is dan een kleine stap naar de andere soorten drugs

straks gaat iemand hier nog iets beginnen van begin niet aan auto rijden
ik ben begonnen met een brommer en dat is een kleine stap naar andere voertuigen zoals auto's
en omdat er zoveel auto ongelukken gebeuren blabla..
kijk dat jij nou zo dom bent dat je jezelf niet in de hand houd.. en persee zoveel wilt gebruiken jouw probleem maar als je je verhaal kwijt wil schrijf een boek ofzo:)
word ziek van mensen zoals jou

Waarschuw beheerder
Dat jij een labiel persoon bent betekent nog niet dat we dat allemaal zijn Debbie. Laat iedereen doen waar die zin in heeft, en als je je levensverhaal kwijt wilt kun je beter naar een psycholoog gaan.

Die helpen je veel beter met sociale problemen

Waarschuw beheerder
en als je je levensverhaal kwijt wilt kun je beter naar een psycholoog gaan.

ik kies voor boek schrijven:)
Waarschuw beheerder
donateur
en als je je levensverhaal kwijt wilt kun je beter naar een psycholoog gaan

idd
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer dit.. Als je jezelf een beetje onder controle hebt hoeft het echt niet zo te lopen! Bewijs??? Mijn verhaal in 't kort dan:

Ik was 11 toen ik ging blowen, vond het wel humor.. Op m'n 13e deed ik 't elke dag, en dat ben ik blijven doen tot ik 16 was. Toen ben ik van de 1 op de andere dag gestopt en een jaar later weer begonnen maar dan niet meer elke dag. Ben nu al weer een jaar zover dat ik niet meer blow, alleen soms 1 hijsje voor de smaak.

Toen ik 18 was heb ik m'n eerste pilletjes geslikt, om daar vervolgens 1,5 jaar later ook weer mee te kappen! Heel af en toe doe ik het nog maar das dan voor de lol en hoogstens 2x per jaar.

Ook op m'n 18e heb ik m'n eerste lijntje gesnoven, wat ik nu nog steeds heeeeel soms doe (en dan een beetje omdat ik moe ben), dat wil zeggen zo'n 1x per 3 maanden ongeveer!

Met mij gaat 't prima, heb een leuke baan, leuke vrienden, een leuk leven!

Dus..your point was????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met alle respect voor jou...
Maar op de eerste plaats is er jaren geleden NIEMAND geweest die jou gedwongen heeft die joint te roken.En op de 2de plaats neem ik aan dat jij net als ik in de 1ste en 2de klas van de middelbare school in de lessen maatschappijleer ofzo les heb gehad over drugs en de gevolgen van drugs MISbruik..Ja je leest het goed MISBRUIK want das het gene wat jij doet/gedaan heb.En ik durf mijn handen in het vuur te steken dat jij als kind van 15 er heel goed bewust van was dat het roken van een joint EVENTUEEL tot gebruik van andere soorten drugs KAN leiden..Maar omdat jij je eigen zo stoer voelde heb JIJ er zelf voor gekozen om er mee te beginnen.JIJ ben zelf ook degene geweest die je eerste pilletje in je mond stopte.En toen je dat deed wist je ook dat die actie weleens het begin van het einde kon zijn of wel jaren lang veelvuldig drugs gebruik..
Maar een ons speed en 150 pillen kom op zeg er zijn mensen die meer dan dat gebruiken en hebben het WEL voor elkaar in hun leven..Het is aan jou wat jij van je leven maakt en op welke manier je dat doet al dan niet met drugs...
Maar als jij jongeren wil waarschuwen voor de gevaren van drugs moet je niet op deze site zijn waar waarschijnlijk meer dan de helft van de leden gebruikers zijn..
Wil je jongeren behoeden..Ga je verhaal doen op basisscholen of sportclubs...
De doelgroep die je dan moet raken zijn de kinderen die nu 12 zijn en dus nog vrij ontwetend in de wereld van de drugs deze kinderen kan je behoeden voor eventueel gebruik..
Ik zou bijna zeggen dat het voor de leden van deze site toch al te laat is,want de meeste gebruiken inmiddels al.

en voor mij geldt hetzelfde als dat er over alcohol geroepen word..

GENIET MAAR MET MATE....

en net als met alcohol heeft de gebruiker het zelf in de hand in hoeverre ze het uit laten lopen tot een verslaving dat je gewone leven beinvloedt.

Iedere dag een biertje moet kunnen in de ogen van de meeste mensen,maar iedere dag een joint en je bent een junk in de ogen van mensen..
Sorry dan moeten mensen mij maar een junk vind want ik geef mijn voorkeur aan een joint ipv een biertje..En in het weekend geef ik de voorkeur aan een pilletje ipv alcohol...
Maar dat zorgt er niet voor dat me leven overhoop ligt..Ook ik heb veel gebruikt voor dat ik moeder werd en het heeft nooit me leven beinvloed ook ik was elke dag van de kaart op 16de maar heb wel me school afgemaakt en me diploma gehaald...Ja ik heb me examen van het padje gemaakt en guess what ik ben in 1 keer geslaagd zonder herexamens....

Dus het ligt aan jezelf in hoeverre jij je leven laat beinvloeden door het gebruik van drugs of alcohol....

Uit eindelijk moet jij zelf maat kennen houden en niet iemand anders.....

Waarschuw beheerder
Debbie....

Ik begrijp heel goed waar je vandaan komt,geloof me...
Ik ben zelf 2 hele dierbare vriendinnen aan de drugs kwijtgeraakt en ik heb ook al gauw de neiging om mensen te "waarschuwen" (niet dat het veel effect heeft zoals je hier ziet...mensen doen natuurlijk toch wel wat ze zelf willen).

Ik heb respect voor je en (Y)(Y)(Y)(Y) dat je ermee gekapt bent!!
In het wereldje is inderdaad veel nep.
Mensen die veel gebruiken raken inderdaad hun persoonlijkheid en gevoel kwijt en dat is heel erg voor de mensen die wel echt om hen geven....
Meid,ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het je gaat lukken! :D:D

Waarschuw beheerder
waarom respect??
door zulke mensen krijgen de normale gebruikers die het met regelmaat doen een slechte naam
want nu is het gelijk als er iemand kort loopt op straat dat er gelijk word gedacht aan verslaving enzo..

zou iedereen het met regelmaat gebruiken was dit niet zo... dus ja.. ik heb geen respect ofzo

Waarschuw beheerder
Ja,daar heb je ook wel weer gelijk in!
Had het zo nog niet bekeken.....

Waarschuw beheerder
Nobel streven om dat hier zo neer te zetten met als doel andere te behoeden....

Zijn absoluut meer mensen die zich hierin herkennen...

Maar dit werkt niet. Ik ben ervan overtuigd dat er maar 1 manier is waarop ze er achter komen. Das het gewoon ervaren...

Kind dat een hete kachel beet pakt, doet dat de volgende keer niet meer.... Zo werkt dat hier ook bij....

Maar wel knap van je (Y)

Waarschuw beheerder
Debbie doet dit met goede bedoelingen,dat kun je haar toch niet kwalijk nemen?

Waarschuw beheerder
Ik neem het haar ook niet kwalijk... Ik vind het een nobel streven...

Ik ben er alleen van overtuigd dat hier toch niet naar geluisterd wordt door diegene die het misschien wel zouden moeten doen.
Waarschuw beheerder
laat mijn drugsgebruik voor jou een reden zijn om net zoveel als mij te gebruiken

Waarschuw beheerder
Ben op mijn 15e ook begonnen.
Blowde z'n 2 jaar dagelijks, vaak ook voor schooltijd, na schooltijd en in de pauzes. Eigenlijk altijd knetter.

Maar tsja had me vwo wel op zak in 6 jaar dus is allemaal goed gekomen. Heb ook wel wat harddrugs hier en daar gebruikt, maar heb er eigenlijk alleen maar positieve ervaringen aan over gehouden op 1 bad trip na eigenlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik m'n eerste (kwart) pilletje pas op m'n 26e (bijna 27) geslikt heb. Kan me namelijk voorstellen dat tieners er niet mee overweg kunnen en ieder weekend als dwazen gaan zitten slikken.

Waarschuw beheerder
Zoveel is dat toch nog niet. En nu vet aan de zuip Debbie?
Waarschuw beheerder
mensen die vinden dat debbie dom lult zijn zelf van die drugsMISbruikers(de meeste mensen dan), maar die komen misschien zelf nog wel achter :gaap:

Waarschuw beheerder
:respect: Debbie :respect:
Waarschuw beheerder
mensen die vinden dat debbie dom lult zijn zelf van die drugsMISbruikers(de meeste mensen dan), maar die komen misschien zelf nog wel achter

:) ja en willen de andere kant van het drugsgebruik gewoon niet zien...

Hier op PF zijn wel meerdere topics geopend, maar het is dweilen met de kraan open. De meesten hier vinden het stoer om te gebruiken en scheppen daar maar al te graag over op.
De andere kant van het stoere verhaal kennen ze nog niet.
Toch vind ik het goed dat ook de keerzijde van drugs aan het licht komt. Misschien laat je iemand toch inzien dat hij/zij vóór het eerste gebruik zich er beter eerst in kan verdiepen en weet waar hij aan begint.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet.. heb toch een beetje mixed feelings bij dit stukje...

Aan de ene kant vind ik het zoals spocky al zei heel nobel dat je mensen ervoor wil behoeden wat jou overkomen is (wat ik overigens eigenlijk best mee vind vallen..wees wat aardiger voor jezelf..)

En aan de andere kant vind ik het echt een onzin stuk.. de verantwoordelijkheid ligt toch bij jezelf..? Jij kiest ervoor om drugs te GEbruiken of te MISbruiken..

Ik was ook 13 of 14 toen ik voor t eerst blowde.. en 15 toen ik voor het eerst slikte..
ik ben nu 19 en heb die 150 al heel ruim weggewerkt.. en wat jij aan speed in je neus hebt gestopt heb ik er bijna aan coke in gestopt.. (en ja das echt een hééééél erg duur geintje geweest.. :S)

maar ik heb wél in 6 jaar m'n VWO gehaald.. heb in frankrijk gewoond om in een derde taal vloeiend te kunnen spreken.. studeer nu en haal al m'n punten..

dus drugs maakt niet meer kapot dan je lief is... drugs maakt alleen kapot wat JIJ kapot wil LATEN gaan...

zo.. ik heb gesproken ;) O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
luistert en huivert.

DRUGS IS OK!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kvind het goed van debbie (Y) denk dat SOMMIGE mensen idd niet inzien in welke situatie ze zitten en het nog welleens moeilijk kunnen krijgen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben juist opgegroeid tussen mensen die altijd veel drugs gebruikt hebben en ook wel alle soorten.
op mijn 17e ook wel es een jointje gerookt maar als dat een keer of tien geweest is, is dat veel..

juist doordat ik veel mensen heb zien neergaan door drugs(huisuitzettingen, mensen die agrresief erdoor werden, zelfmoorden etc..) heb ik me er altijd van af kunnen keren en nee gezegd..

gebruikt nu zelf wel sinds een paar jaar zo af toe xtc en moet toch zeggen dat ik daardoor alleen ten goede veranderd ben. functioneer ook zoals het moet en weet ook waar mijn grenzen liggen..
alleen je grenzen kennen is voor veel mensen juist heel moeilijk....

Waarschuw beheerder
en daar is het verschil tussen drugs gebruiken en je door drugs laten gebruiken :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
als ik kijk naar je hoev. heid, heb je ut nog goed gedaan,,,,een onsje valt reuze mee

Waarschuw beheerder
Ik denk dat hier genoeg mensen zijn die al ver boven de 150 pillen zitten.
Je kunt de ene pil ook niet met de ander vergelijken, er zijn er genoeg op de markt waar niet veel meer dan 50mg inzit.
Dan heb je er dus 2 of misschien wel 3 nodig in korte tijd.
Van andere heb je maar een halfje nodig elke 2 uur...
Het varrieerd, er zijn ooit feesten geweest waar ik er zeker 8 slikte.
Andere feesten niet meer dan 3..
Waarschuw beheerder
drugs vreet en is echt wel slecht voor
je heb net nog een gesprek gehad met t cad
dat er toch wel veel te veel mensen een angst paniek stoornis krijgen
als ze stoppen met drugs

en dat ze er zelf aardig raar van opkeken dat het toch wel heel schadelijk is:/

dus de ellende komt later als je stopt wel weet ik uit eigen ervaring

en dat zal niet zo zijn na een paar x gebruiken
maar lange regelmatige weekend junkie,s:P

staat nog wel wat te wachten
van rare klachten enzo

maar ja dat overkomt jou toch niet :gaap:

drugs brengt risico,s mee
en af en toe een waarschuwing mag ook wel is dan alleen lof over die zooi
want t is echt niet alleen maar lol zoals de meeste beweren
ik heb vette tijden gehad met die zooi
maar ook wel hele erge dingen meegemaakt

dus t is echt niet zo onschuldig zo als de meeste beweren
Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
alleen je grenzen kennen is voor veel mensen juist heel moeilijk

Waarschuw beheerder
mika_ik schop u dood 6 juli 2004 20:59
waarom respect??
door zulke mensen krijgen de normale gebruikers die het met regelmaat doen een slechte naam
want nu is het gelijk als er iemand kort loopt op straat dat er gelijk word gedacht aan verslaving enzo..

Normale gebruikers met regelmaat? Dat is alleen in de subcultuur waar jij in zit. Gebruiken is niet overal normaal hoor en echt niet iedereen doet het.
Waarschuw beheerder
Ik gebruik nu zo'n 6 jaar maar heb er nog nooit problemen van ondervonden. Sommige mensen kunnen gewoon niet met drugs omgaan, ik wel. Tegenwoordig neem ik misschien 1 keer in de 2 maand iets.

Ik heb in ieder geval mijn diploma en heb een goede baan en een gelukkig leven. Heb niks te klagen.

Waarschuw beheerder
k vind het juist heerlijk!!!
je zit een x in een andere dimensie!!! :yes:
je hele leven lang in het zelfde leventje zitten is ook nix :no: dus af en toe iets anders is heerlijk.
maar je moet wel je grenzen kennen.
k vind het knap van je dat je eruit bent gestapt :respect:

Waarschuw beheerder
dat vind ik nou een goeie:

** normale gebruikers **

wat zijn dat dan?
Waarschuw beheerder
dit topic kan inmiddels al wel verplaatst worden naar het humor gedeelte... :P

"normale gebruiker" is iemand die 1 à 2 x per maand gebruikt in mijn visie! :p

Waarschuw beheerder
Toen ik 15 was rookte ik mijn 1e joint. Wat voelde ik mij groot, maar vooral ook stoer. Ik deed iets waarvan ik wist dat het niet goed voor me was, en dat maakte het juist zo spannend en interresant. Ik heb vreselijk overgegeven, en als ik er nu aan terug denk had ik dat als een waarschuwing moeten zien.
Hahahahaha, volgens mij heb je teennagels zitten roken, want ik ben nou nog nooit over m'n nek gegaan van blowen, voelde me ook niet stoer. Maar vond en vind het gewoon lekker!

Waarschuw beheerder
Ok ik blowde ook elke dag en heb ook aan de pillen, speed(kijk maar hier links) en coke gezeten, maar ben weer gestopt. Ok 2x een pilletje per jaar ofzow, als ik een Xtje op een feest ben... En ik blow nog 1 keer per week ipv elke dag dus zo moeilijk ist allemaal niet om neej te zeggen....

Paddo's doe ik ook nog wel, maar dat is gewoon fun en niet schadelijk :D Als je maar uitkijkt hoe snel je vreet enzow en hoe je het gebruikt is er nix aan de hand!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmm vind dat drugs af en toe best kunne..af en teo beetje vaag doen op een pilletje of een blowtje roken...zolang je je grenzen maar kent..als je die nie meer weet..tja dan gaat t nie zo goed met je..

Zou zeggge:
Feest dr lekker vaagjes op los!! :P

Waarschuw beheerder
Zolang je je grenzen maar kent....

Niemand kent zijn grens. Je leert pas je grens kennen als je erover heen bent geweest. En aangezien je dan dood ben, kan dat dus niet...

Vind het dus onzin!

En daarnaast, iedereen verlegt gemakkelijk zijn grenzen. Dus al zou je je grens kennen, geeft dat nog geen zekerheid dat je verstandig om gaat met drugs...

En dat wilde ik nou ff kwijt...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahahaha, volgens mij heb je teennagels zitten roken, want ik ben nou nog nooit over m'n nek gegaan van blowen, voelde me ook niet stoer. Maar vond en vind het gewoon lekker!

Haha ik ben weleens over me nek gegaan, ik moet ook niet echt meer als 4 á 5 hijsen nemen van een joint anders ben ik zo ziek als een hond..
Dus houd ik het maar op 3 dan gaat het wel goed :D
Waarschuw beheerder
sommige mensen staan gewoon sterker in hun schoenen als debby O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onzin, je eigen grenzen kennen betekent niet de grenzen van je lichaam kennen
Waarschuw beheerder
je lichaam geeft vaak aan wanneer je aan je grens zit

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een tijd gehad dast ik elke weekend alle feesten af ging en deed waar ik zin in had . Maar na een tijdje ging ik dat wel voelen , me lichaam liet het niet meer toe en ik vond het niet meer waard om steeds na een feest een paar dagen zo brak te zijn. En na een half jaar gestopt te zijn , neem ik zo af en toe een pillentje , ik ben van 4 tot 7 pillen naar 3 keer een halfje gegaan
Waarschuw beheerder
je weet zelf wanneer je te ver gaat. als je vrienden kwijt raakt door drugs ben je gewoon stom bezig...
Waarschuw beheerder
ja hoor mama
ik zal er aandenken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Laat mijn drugsverleden een handleiding voor beginners zijn :yes:

:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het varrieerd, er zijn ooit feesten geweest waar ik er zeker 8 slikte.
Andere feesten niet meer dan 3..

:s 8 pillen vind ik toch best veel hoor joh.

Na de 3e pil had die MDMA geen effect meer en had je beter een poedertje kunnen pakken :respect:

Waarschuw beheerder
pff,volges mij heb je t altijd nog zelf in de hand..:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben nu 15 en heb nog nooit geblowd.
Wel 'n paar keer op het punt gestaan, maar iets hield me toch tegen.

Maar vind je verhaal best erg!
150 XTC pillen?Zo!

Nu wel echt 100% clean?En wat doe je nu verder?

Waarschuw beheerder
whoa.... goed dat je bent gekapt.. ;) (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
hm.. heb er ook 3jaar fulltime blowen opzitten.. doe ik nu ook niet meer:no: word ik gek van, anders wel hoor!me vrienden doen het ook allemaal.. zijn heus geen minderleuke vrienden omdat ik niet blow!!
nu is het wel vaker harddrugs maar denk dat je daar overheen groeit:yes: je ziet mensen van 40 toch ook niet meer volop snoepen?
ik vind deze tijd ook wel goed:yes: verneuk er ook wel dingen mee maar leer er ook veel van, en maak eenleuke tijd mee en maak me niet zo druk om me toekomst.. komt allemaal wel.. hebnu ook alleen maar vbo door dat geblow maar dat is nu eenmaal zo en heb ik zelf verneukt maar spijt heb ik niet.. SPIJT IS VERLEDEN TIJD!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het nog wel meevallen allemaal...

Waarschuw beheerder
Drugs moet een toevoeging zijn en ik vind die aantallen van je wel heel erg meevallen
Waarschuw beheerder
Wie zegt dat het allemaal zo als jou gaat verlopen! :no:

Als je er zelf mee om kan gaan is er niets mis mee!

Die tijd gaat ook wel weer voorbij..
Waarschuw beheerder
snap je bedoeling maar uiteindelijk gaat toch ieder zijn eigen gang... alleen een beetje jammer dat veel mensen zo zeikerig reageren... iedereen reageert anders op drugs dus iedereen heeft andere ervaringen.. laat Debbie nou net een slechte hebben gehad, hoeft de rest niet meteen lullig te gaan doen... best jammer wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
afkicken moet je niet in nederland doen,, ik zit in de dominicaanse republiek,, hier geen party :(
maar ben nog nooit zo clean geweest. :)
Zal je zeggen,, als je zo leeft en zo gebruikt denk je je lekker te voelen, en denk heel makkelijk.. maar nu ik hier zit :) goh wat voel ik me lekker.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben in contact gekomen met harddrugs, en heb denk ik grof geschat een ons aan speed en 150 XTC pillen naar binnen gewerkt. Dat is veel!!! Zeker als ik er nu aan terug denk. Het breekt je lichaam en het blokkeerd je geest.

kan best, maar als je je laat inpakken door drugs dan zit je zelf gewoon al zwak in elkaar.

door jou genoemde hoeveelheden heb ik makkelijk overschreden en ik heb gisteren mijn HBO gehaald zonder enig oponthoud. ook heb ik een goeie vaste baan waar iedereen blij met mijn werk is.

het kan dus makkelijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heej "Debbie1979" wil juh een grammetje SoS kopen?

:-swat een triest verhaal :-s zeg het leven is hard
Waarschuw beheerder
(Y) dat je je verhaal hier zo neerzet..
Maar niet bij iedereen gaat t zover.. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
je lichaam geeft vaak aan wanneer je aan je grens zit

Dat is wel zo, maar je hebt toch ook een eigen grens? Ik bedoel, ik heb voor mezelf een grens tot hoever en hoevaak ik wil gaan, terwijl ik weet dat de grens van mijn lichaam echt wel hoger ligt. alleen wíl ik dat gewoon niet.

Waarschuw beheerder
Blow iedere dag, maar harddrugs nu niet en nooit niet! Weet niet wat ik mis, houden zo (Y)

Waarschuw beheerder
Mja aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant zeg ik : je bent er zelluf bij en je hebt toch een opvoeding gehad ??!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ach ja bij somige mensen is 150 pillen veel bij andere 1000 het ligt er maar net aan hoe ver jij bent in je leven en waar jij waarde aan hecht.
ik zal zelf maar geen getallen noemen maar ik heb zeker genoeg rommel naar binnen gewerkt en doe ik doe het nu af en toe nog steeds als ik daar zin in heb.
het is maar net hoe jij je voelt ik bedoel je hoeft em niet door te slikken je doet het toch altijd zelf.
zolang het goed aanvoelt en je een goed gevoel hebt bij wat je doet kan het geen kwaad.
zolang de drugs jou niet gebruikt en jij je zaakjes op een rijtje hebt is er volgends mij niet echt veel aan de hand.

Waarschuw beheerder
Zow is dat Franzie (Y)(Y)(Y) en als jij een eigen mening en wil hebt dan weet je wel beter !!

Waarschuw beheerder
Hmm...je moet mate houden! :s
Waarschuw beheerder
Dat is wel zo, maar je hebt toch ook een eigen grens? Ik bedoel, ik heb voor mezelf een grens tot hoever en hoevaak ik wil gaan, terwijl ik weet dat de grens van mijn lichaam echt wel hoger ligt. alleen wíl ik dat gewoon niet.

(y)

Zo pak ik het ook aan. Gebruik af en toe xtc (eens in de maand) en heb nog nooit meer dan 1,5 genomen en toch iedere x goed wazig en dat terwijl je ze gewoon op je slaapkamer hebt liggen. Zolang je niet gaat vasthouden aan je "eerste" x die natuurlijk specialer is, zal je altijd goed wazig worden zolang je het niet misbruikt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
150 stukkies naar binnen schuiven in een keer... toe maar.. dat je nog leeft!! Knap hoor.. een ander had allang al een hartaanval kunnen hebben en dan nog een onsje speed erbij.. keurig!! t lijkt wel een veiling hier: ikke heb veel meer, nietus ik heb veel meer.. nou knap hoor!! ik ben erg trots op jullie ;) En Debbie, ben je nu weer verder gaan studeren? Fijn dat je het op wilde schrijven, maar of we daar wat aan hebben..!! Iedereen probeert weleens wat uit, maar blijf vooral jezelf en kijk niet wat een ander doet.. En verleg je grenzen.. weet tot hoever je kunt gaan.. Als je dat niet hebt, begin er dan ook niet aan, zonde van je leven.. (of niet :s)
Waarschuw beheerder
150 pillen, das een jaar lang elke week 3. Dat valt best mee als ik zo om me heenkijk! Ze lopen ertussen die er 15 per avond naar binnen gooien, en die zijn al een paar jaar bezig.

Maar dat terzijde ... Drugs R slecht ja!

Waarschuw beheerder
Ik heb ook 7 jaar eraan gezeten en ben sinds 2000 gestopt,ik zat ook al ver over jou aantal heen en zeker met speed.dat was ook mn dagelijkse bezigheid en ik bleef zo lang wakker tot ik niet meer kon ,op een gegeven moment ga je ver over je grenzen heen en denkt het zelf beter te weten en denkt het in de hand te hebben ,ik weet hoe je je daarna voeld,het is moeilijk om je leven weer normaal op te bouwen maar het lukt gelukkig wel,maar kost veeeel energie die je eigelijk al opgebruikt hebt.Ik heb er nu nog steeds moeite mee om gewoon een ritme te hebben en actief te zijn dus ik ben ook nog steeds bezig mn leven weer op orde te krijgen.(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mense snap jullie dan helemaal geen FUCK!!!!!!

ik stamp jullie kuttekoppe met een lekker geinig pilletje in je buikje eruit op fucking BIER BIER BIER BIER!!! en niet huile als je jaloers ben gewoon OPZOUTE!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Goed verhaal.
Wat betreft dat blowen ben ik het niet helemaal met je eens.
Ik heb genoeg mensen mee gemaakt die daarmee prima kunnen om gaan en geen harddrugs zijn gaan gebruiken.
Een paar keer per jaar XTC gebruiken moet ook nog wel kunnen.
Maar jezelf kwijt raken zoals jij het noemt gebeurd veel sneller dan mensen zelf denken.

Ik zelf heb ook drugs gebruikt en ik ben zelfs nog 3 jaar eerder begonnen met blowen.
Toch heb ik er nooit echt grote problemen mee gehad, maar ik merk nu ik een jaar niet meer gebruik dat ik een veel leuker leven heb.
Veel meer inzicht in mezelf en dus ook in de dingen die ik waardeer.
Ooit was veel drugs in m'n mik gooien en 8 uur keihard uit m'n dak gaan op een feest de ideale kick voor mij.
Nu vind ik het eigenlijk alleen maar nep.
Drugs is geen kick, geen kunstje, maar gewoon de makkelijkste weg.
Iedereen kan een pil naar binnen gooien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een gelul.

Dat JIJ er niet mee kan omgaan hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook niet kunnen.

Dat JIJ vrienden hebt die drugs gebruiken, en je niet meer respecteren als jij niet meer gebruikt, hoeft niet te betekenen dat dat voor anderen ook geld.

Dat JIJ doordat je blowd geen nee durft te zeggen tegen harddrugs.....

Dat JIJ je school niet haalt .... Ik heb ook gewoon havo in 5 jaar afgemaakt en ik blow ook elke dag.

Maarja..
Waarschuw beheerder
Nou ik vindt het niet gelul maar laat haar gewoon der verhaal doen dan hier... Ze heeft duidelijk iets meegemaakt waarvoor ze ons wil waarschuwen...

of het je aanspreekt is een tweede maar sommige mensen zijn vatbaarder voor dat soort dingen dan andere...

Ik ben zelf destijds van Havo naar Mavo gegaan... En toen toch maar MBO wezen doen en in 1 keer gehaald en nou doe ik HBO... Dus het ligt grotendeels aan jezelf in hoeverre je nu ook al bezig bent met je toekomst enzo.
Waarschuw beheerder
petje af voor Debbie dat ze haar verhaal hier neerzet!

Waarschuw beheerder
Dat JIJ er niet mee kan omgaan hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook niet kunnen.

Kennelijk hoor JIJ toch niet bij die anderen als je dagelijks blowt.
Dat JIJ vrienden hebt die drugs gebruiken, en je niet meer respecteren als jij niet meer gebruikt, hoeft niet te betekenen dat dat voor anderen ook geld.

Ze heeft het misschien overdreven gezegd maar hoe kan JIJ oordelen over het effect op je vriendschappen als je stopt?
Dat JIJ doordat je blowd geen nee durft te zeggen tegen harddrugs.....

Met die keuze wordt JIJ vast nooit meer geconfronteerd...
Dat JIJ je school niet haalt .... Ik heb ook gewoon havo in 5 jaar afgemaakt en ik blow ook elke dag.

Dat JIJ denkt dat je er bent als je je havo hebt afgemaakt.

Maarja..

Inderdaad, maar ja, ik kan me in sommige dingen die je zegt wel vinden.
Alleen de manier waarop slaat helemaal nergens op.
Dit meisje vertelt gewoon haar verhaal als waarschuwing en er staan misschien wat dingen in die een beetje overdreven zijn.
Maar het gaat om de boodschap.
Waarschuw beheerder
ik ben het met je eens..
ikzelf heb het ook een flinke tijd meerdere keren in de week gedaan, en ik zat ook helemaal in het wereldje. Mensen waarvan je denkt dat het je vrienden zijn, komen alleen als ze drugs nodig hebben of aan de drugs willen met iemand. Beetje jammer dat het zo gelopen is bij mij, maar ik ben zelf op een gegeven moment gaan inzien dat het niet al te verstandig was om er mee door te gaan, aangezien ik er ook voor ben opgepakt op mijn 16e .. Nu doe ik het nog wel eens.. maar alleen op feesten :) Snoep verstandig zou ik zeggen ;)

Waarschuw beheerder
Het is inderdaad zo dat als je niet sterk in je schoenen staat dat je dan snel het te vaak gaat doen. Heb het een tijdje ook te veel gedaan en ook in de stad...als je er om gaat liegen tegen mensen dan is het helemaal foute boel!
Op een gegeven moment denk je dat je je niet meer kan vermaken zonder... terwijl ik dat dus eerst wel kon. Heb weer ontdekt dat ik prima zonder troep me kan vermaken in de stad..
Nu doe ik het alleen op feesten en neem dan echt heel weinig want ik heb niet veel nodig.
Voor de rest doe ik het niet meer en denk erover om er mee te stoppen. Want het is en blijft troep!

Waarschuw beheerder
afkicken moet je niet in nederland doen,, ik zit in de dominicaanse republiek,, hier geen party
Een maat van me is net terug van een jaar Australie... Wel goed dattie zo toch is afgekicked... Zei die: Ze kenne hier geen blows draaien en tis hoofdpijn wiet :P
Maar wel beter man, geen kzooi meer...

Waarschuw beheerder
Wel (y) van je hoor Debbie!

Waarschuw beheerder
ik mis het EN TOEN WAS ER GOD gedeelte
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt ook gewoon nee zeggen en je verstand gebruiken.

Bullshit om altijd maar meteen te roepen dat drugs ALLEEN maar dood en verderf brengt of dat je van het gebruiken van soft- automatisch in harddugs vervalt.

JUST SAY KNOW!!

Waarschuw beheerder
het is NO schat...;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is het niet schat.
Waarschuw beheerder
donateur
Moeilijk he Engels? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Wat aranka zegt klopt

Als je maar weet wat, hoe, wanneer je gebruikt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan is het nog altijd NO...

toch:S?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
JUST SAY KNOW!!

ga es dood :yes:

Waarschuw beheerder
dan is het altijd nog

JUST SAY I KNOW

Waarschuw beheerder
Wat een gelul altijd, van een jointje komt harddrugs....ligt helemaal aan jezelf :yes:

Mensen die geinteresseerd zijn zullen toch wel een x wat gaan proberen, en wat is daar mis mee? Je moet wel met je verstand gebruiken en niet alleen maar in je drugswereldje blijven zitten :no: Zijn genoeg mensen met een fatsoenlijke baan, vriendengroep e.d. die zo nu en dan wat nemen...maar denk op maandag weer "leuk weekend gehad" nu mn nest weer uit want "het gewone leven" begint vandaag weer!
Waarschuw beheerder
donateur
Onze spreuk is JUST SAY KNOW en bij mensen met een normaal verstand doet die zijn werk altijd prima.
Hij klopt dan ook volledig, is juist geschreven en juist gespeld.

www.unitydrugs.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat een gelul altijd, van een jointje komt harddrugs..

ik denk als dit stukje tekst er niet was geweest het ook nooit ter argument trachtte te worden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is JUST SAY NO!!!!

de uitspraak mag misschien juist overkomen bij jullie, maar die spelling zeker niet.

Ik snap werkelijk niet dat je hier fouten mee kunt maken. :no: :s
Waarschuw beheerder
Een normaal mens met een gezond verstand die weleens iets gebruikt, weet z'n maat te houden en laat zich informeren wat de (bij) effecten (kunnen) zijn wat ze naar binnen werken.

Nu aan de persoon zelf om dit onder controle te houden..

Dus wie maakt wat kapot, de drugs jou, of jij jezelf?
Artiest Floater
Waarschuw beheerder
ik geloof dat jou vrienden(drugs vrienden zoals jij ze noemt) nooit vrienden zijn geweest
ik heb een hele groep vrienden en wie wil slikken slikt en wie dat niet wil doen doet dat niet en iedereen gaat gewoon lekker met elkaar om en heb lol met elkaar en je doet lekker waar je zin in heb dat valt onder de noemer
MENSEN IN HUN WAARDE LATEN!!!
is vaak heel moeilijk voor andere
maar is toch heel belangrijk
en dan is er nog een belangrijk iets
je kan drug gebruiken maar ook MISBRUIKEN
en daar zit een heel verschil in
mijn motto is dan ook

USE DRUGS DON'T LET DRUGS USE YOU!!!
Waarschuw beheerder
zolang je zelf nergens last van heb, is er niks aan de hand...

je moet het natuurlijk niet te bond maken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
last komt veel later!!
op een tijdstip wanneer je het niet nodig dult te hebben,want een duivel slaat pas toe,wanneer het lichaam en het brein het zwakst is..

dus gebruik niet!

en doe het 1 keer in de maand ofzo met mate..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het is JUST SAY NO!!!!

de uitspraak mag misschien juist overkomen bij jullie, maar die spelling zeker niet.

Ik snap werkelijk niet dat je hier fouten mee kunt maken.

Voor ons is het Just say KNOW.
Want waarom nee zeggen als je met goeie voorlichting dus ook met je verstand erbij kunt gebruiken?
KNOW waar je mee bezig bent dus :)

Waarschuw beheerder
hele goeie stap om dit verhaal hier neer te zetten misschien houdt het nog wat (beginnende) mensen tegen zichzelf naar de k*nk*r te helpuh.. want dat doe je gewoon!

ik zit zelf ook in zo´n drugswereld zoals jij omschrijft. vrienden zijn geen vrienden maar mensne die je kent! veel echte vrienden van mij zie ik naar de tering gaan.. zelfs m´n eigen zus is sinds 1 jaar harddrugs helemaal (letterlijk) ontspoort!! het is verschrikkelijk! en iedereen denkt dat hij/zij sterk genoeg in z´n schoenen staat maar dat valt vaak errug tegen. Mijn zus was een sterk wijffie van 18 jaar.. super knap.. kon iedereen krijgen.. veel vrienden.. slim.. en noem maar op! en nu... te dun om op haar benen te staan, ingevallen gezicht, schoolperiode verneukt, al haar echte vrienden kwijt en m´n ouders weten zich geen raad meer!

zelf blow ik alleen.. maar dat is ook super slecht jah! ik doe het nu ruim 4 jaartjes en heel m´n geheugen is naar de tering.. onthou vrij weinig meer. gelukkig onthouden vrienden voor mij dat ik doe en zeg.

met zulk soort verhalen kan ik nog wel even doorgaan.. meisje van 16 dat is opgenomen in een kliniek omdat ze gebrain washt moest worden vanwege drugsverslaving.. maar dat ga ik allemaal niet in detail vertellen

ik heb maar 1 boodschap:

:jaja:!!!blijf bij die klote zooi vandaan!! echt waar!!!:jaja:

en debbie heel erg veel sterkte! super knap van je om uit die drugswereld te stappen => dat is vaak nog moeilijker dat de verslaving overwinnen!

Waarschuw beheerder
KNOW waar je mee bezig bent dus

Dat is makkelijk gezegd en ik denk dat de meeste mensen het ook heus wel weten.
Longkanker doet ook geen pijn als het op een pakje sigaretten staat.
Waarschuw beheerder
nee maar de vergelijking blijft hetzelfde
je kan 2 sigaretten per dag roken
maar ook 2 pakjes
en dat is met drank precies hetzelfde
1 wijntje per dag is goed voor je maar 1 fles per dag dan gaat je lever naar de klote
en zo werkt het met alles
je moet je grensen kennen
en die dan ook niet overschrijden
want dan ben je ze aan het verleggen
totdat ze er helemaal niet meer zijn

Waarschuw beheerder
Al die zeikreacties hier.
Wat voor de 1 nix is is voor de ander veel.

En die reacties als ik heb zoveel keer meer gebruikt als jouw maar heb toch mijn HBO HAVO of wat dan ook gehaald (wat overigens verder gewoon goed is), nou als je zoveel hebt gebruikt dan komt het er later echt nog wel uit.

Iig ik raad aan niemand te beginnen met drugs. Omdat als je niet weet wat je mist het dan ook niet uitmaakt, je weet het toch niet.

En tussen die mensen die het anders zouden 'missen' zitten ook mensen die zwakker in hun schoenen staan die dus ook weer veel problemen gaan krijgen door drugs.
Omdat sommige van jullie miss sterk genoeg in hun schoenen staan kun je een ander toch niet verwijten dan hij/zij dat niet is?
Iedereen is anders.

Waarschuw beheerder
2 slager>
Toch kun je het beter niet doen.
Ik doe ook weleens dingen die je beter kunt laten als je garantie wilt op een lang leven.
Maar dat durf ik dan ook te erkennen.
Iets wat ik nog van weinig gebruikers heb gezien.

En trouwens, de grootste fout van gebruiken is denken dat als je er nu mee kunt omgaan dat dat over 5 jaar automatisch nog zo is.
Ik ken bijvoorbeeld iemand die na z'n eerste pil een half jaar niks heeft genomen.
Dat zie ik weinig mensen hier op PF presteren.
Maar nu is hij inmiddels zwaar speed en coke verslaafd.
Ongeveer hetzelfde heb ik gehad met roken, niet na een maand zoals de meesten, maar na 6 jaar.
Sindsdien kan ik er ook niet meer normaal mee omgaan dus doe ik het maar niet meer.

Mooie fiets BTW
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk toch dat het vaak een beetje aan de persoon zelf ligt. De een heeft meer grenzen dan de ander, is nieuwschieriger, sommige mensen denken beter na over gevolgen van hun handelen enz.

Heb zelf ondertussen wel zo'n beetje alles geprobeert maar ben er nooit mee in de problemen gekomen. Bij mij is er een grens: genoeg is genoeg. Af en toe is leuk en vaker gaat me sowieso vervelen.

Inge
Waarschuw beheerder
dat zeg ik inge&cris GRENSEN
die zijn heel belangrijk
en ja de een is er bevattelijker voor als de ander
en ik zie het om mij heen ook gebeuren dat mensen te ver gaan
dat vrienden van mij aan het einde van de avond stoer aan elkaar lopen te vertellen
hoeveel pillen ze op hebben(wat hun denken dat stoer is maar eigenlijk dom)
ze maaken er een soort wedstrijd van
ja dan ben je gewoon vekeerd met drugs bezig
het is een toevoeging op een feest
het feest is niet het alibi om drug te mogen gebruiken

2 JORR jij mag ook niet klagen met je fiets!!!
kawasaki ZX9R uit 2004 zeker

Waarschuw beheerder
Nee dit is een ZX636, maar helaas niet de mijne.
De ZX9R is er trouwens niet meer in dit modeljaar.
Waarschuw beheerder
het is een toevoeging op een feest
het feest is niet het alibi om drug te mogen gebruiken

Mooi gezegd. Zelf ken ik me eigen grenzen wel. Ik vind het geen probleem voor mezelf om maximaal één keer per maand een pilletje te slikken. Ik gebruik op een avond ook niet meer dan twee (heel soms drie) pilletjes. Voor de rest leef ik gezond, ik maak me er helemaal niet druk om het feit dat ik op z'n tijd een pilletje slik. Op feesten gebruik ik nooit, meestal alleen op speciale gelegenheden. Dat is met vrienden bij iemand thuis.

Zelf merk ik ook dat je na een periode niet te hebben gebruikt de "rush" veel beter word. Het voelt dan meestal zoals de eerste keer XTC of soms zelf nog beter.
Waarschuw beheerder
is het niet: just say yo?

effuh serieus:

tis goed dat je hier je ei kwijt kunt maar je eitje wordt hier toch niet gekookt. De helft van de mensen zijn hier al bedorven of zelfs meer als jouw bedorven en kennen, lijkt mij, nix met je verhaal. Jouw verhaal zou het wel uitstekend kunnen doen op sites waar de kinderen/tieners (onder de 16) nog niet in aanraking zijn gekomen met drugs. Daar is jouw verhaal wel misschien een stimulans om het niet meer te doen.....of zelfs om er helemaal niet mee te beginnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is goed dat je je verhaal neerzet.
Maar er zijn natuurlijk mensen die er verstandig mee om kunnen gaan (wat is verstandig??).
Ik heb zelf ook een paar keer geslikt en ga echt helemaal los, geweldig gewoon.

Maar ja, toch ben ik bang als ik die verhalen lees dat ik ooit het verkeerde in handen krijg.
Ik ga ze nu toch maar laten testen.

Als je je eigen in de hand weet te houden is er niks aan de hand, maar sommige kunnen dit niet!!
Waarschuw beheerder
with all do respect maar wat heeft dit met verkeerde pillen te maken ?

Necro667 (Y) Idd hier weten mensen het toch allemaal beter... mensen moeten 1 ding onthouden, op 1 dag zal je moeten stoppen... voor sommige zal dat vrij moeilijk zijn.
Waarschuw beheerder
dit lijkt me eerder iets van : ik ben van stichting drugs en jeugd... ik registreer maar ff en post op pf.

behalve dat , je verhaal stelt niks voor ... er zijn veel zwaardere gevallen dan het jouwe.

jij blowt vanaf je 15de? ik was 12..
en 150 pillen waar je nog achter zet (dat is veel?) 150 zit bijna iedereen al over heen volgends mij.

volgends mij heb je meer een super depri bui en stel je je nu toch echt een beetje aan...
Waarschuw beheerder
90% van de mensen van dit forum hebben het IQ van een stoeptegel; Dus je verhaaltje zal hier weinig effect hebben.
Maar maak je niet druk, als jongeren die enig gezond verstand bezitten af en toe drugs gebruiken is er niks aan de hand...als ze er maar op tijd een punt achter zetten.
Als oerdomme ontspoorde jongeren drugs gebruiken dan zullen ze waarschijnlijk niet eens doorhebben dat hun sociale ontwikkeling gestremd word...en daar zullen ze waarschijnlijk nooit achter komen ook.
Deze jongeren zullen later 'asocialen' worden die in hun goedkope stinkende huurflatje onder het genot van een lauw Aldi-biertje hun vrouw (of kat) verrot schelden.
Waarschuw beheerder
je bent 19 ... je praat als iemand van 40... hang je in een flow ofzo?
Waarschuw beheerder
Als ik nu al te moeilijk voor je praat dan zal je wel eindigen als iemand uit de 2e categorie die ik noemde...

ach ja....who cares anyway?
Waarschuw beheerder
wat een slim, stoer jongentje ben jij.....respect, kots kots.

EXPORTBIER 4 LIFE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoiets dacht ik ook al

je praat niet te moeilijk , je praat niet boeiend... je gaat moeilijk lopen doen en lullen over shit die iemand van mijn leeftijd niet eens boeit... de meeste lui van 25 zelfs nog niet eens...

dus ga maar lekker op www.wekelijksebingoforum.nl zitten ...
Waarschuw beheerder
Nee tuurlijk boeit het je niet...

Jij bent ook uit categorie 2 weet je nog?

Alles wat ik zeg boeit jou niet net zoals alles wat jij zegt mij niet boeit.
Je moet bij jou ook wel alles met de paplepel naar binnen gieten ook he ;)

dagg
Waarschuw beheerder
Ja!...zijn hier ook normale mensen jah?! :D

haha ;)
Waarschuw beheerder
Deze jongeren zullen later 'asocialen' worden die in hun goedkope stinkende huurflatje onder het genot van een lauw Aldi-biertje hun vrouw (of kat) verrot schelden.

HAHA LOL, but that is the way it is...

Waarschuw beheerder
wat een onzin! sommige mensen kunne gewoon nix hebben gebruik zelf nou twee jaar lang al elke week gemiddeld zo`n tien pillen en wat pep en ben nog net zo gezond als voorheen. T gat erom hoe je tussen die weekenden in leeft

Waarschuw beheerder
Jesus wat een lul verhaal..Debby vind je jezelf apart ofzo..
150 in die tijd...hahahah :)
Ik weet niet of je het weet, maar een gemiddeld persoon slikt dat in een jaar makkelijk weg...tenminste als je in het weekend gebruikt. Meestal blijft dat toch niet bij 1 pilletje kom op zeg!
Ik wil je niet aanvallen, maar het begint heel dramatisch, maar eindigt te soft..
Sorry maar ik vind je geen probleemgeval ofzo...

Het is jou probleem, je bent er niet trots op, maar echt een uitzondering ben je niet.
Waarschuw beheerder
[b]" Als je niet sterk in je schoenen staat " [b/]
idd, dat is de key......(y)

het siert je dat je andere mensen wilt behoeden van hetgeen jij mee gemaakt hebt, maar doe niet of iedereen verloren is of raakt ..die drugs gebruikt(en),
dat jij dat zo mee maakt ala.

ga al meer dan een decennia lang naar feesten en geloof me, het kan zo werken zoals je zegt , veel mensen waar ik mee omging in die tijd hebben pleinvrees, liepen bij het CAD , riagg of bij andere instanties met hun probleem.(en)

ik denk dat ik ondertussen wel het 150 voudige weg heb weten te werken wat jij hebt gedaan, en dan heb ik nog niet eens over de rest... en ga dat ook maar niet doen.

en nu?

nix gemist, ervaringen opgedaan 2 de max, functioneer nog 1000%, en sta net zoals altijd;

sterk in mn schoenen.

als je er niet tegen kan en meeloopt met een menigte om stoer te doen, blijf er dan vanaf en ga een test doen bij het arbeidsburo wat je later worden wil... herder bijvoorbeeld.

en ben geen schaap, weet je..
(y)

(lees : meeloper, voor de niet begrijpende lagere geschoolden..of mensen waar al hun hersenen van vertiefd zijn misschien na 10 jaar je leven
" verkloot" te hebben..)

:X
Waarschuw beheerder
donateur
drugs drugs drugs drugs

het blijft intressant
wel of niet gebruiken stoer of niet?

gebruiken en er mee leven kan prima,
mits je het bij het weekend hou.
anders gaat het zeker ten koste van je school/werk en dus je toekomst.

En het is net als met drank je moet het gebruiken omdat je het lekker vind en niet omdat je je klote voeld.

Maar feit is NIET is zeker beter
Waarschuw beheerder
mensen die het niet onder controle kunne houden hebbe vaak een dieperliggend probleem maar willen dit vaak niet onder ogen zien en dan heb je mensen met aa nleg voor verslaving ken je het beste de gezondste???of leukste uit kiezen en gewoon je zelf wezen kan ook helpe
Waarschuw beheerder
de meeste mensen kommen weer op hun potjes teregt maar je hebt ook mensen waar het anders ligt neem nou adhd of variant daar va n 10 jaar gelede had daar niemand v gehoort veel v die mensen zijn daar door of nog steed aan het aanmoderen
Waarschuw beheerder
Begin er niet aan, het breekt je echt.

Ik heb het ook gebruikt maar ben mezelf nooit kwijt geraakt. Nobel van je om anderen te helpen maar het feit dat jij jezelf niet de hand kon houden, wil niet zeggen dat anderen dat ook niet kunnen.
Waarschuw beheerder
Is per persoon verschillend heb me,n school gewoon afgemaakt terwijl ik ook elke pauze blowde en af en toe andere troep gebruikte.
En je zelf kwijt raken ja wat verstaan je daaronder vind zelf alleen wel dat je op een gegeven moment in een kringetje komt waar in je niks meer leuk vind of de moeite waard als je er geen troep meer bij gebruikt en daar kom je best moeilijk uit maar iedereen ervaart het anders.
Waarschuw beheerder
achja, weer iemand die zichzelf niet in kon houden en dan komt vertellen hoe slecht drugs zijn. iedere idioot weet dat veel drugs gebruiken slecht voor je is. En je kan wel tegen mensen zeggen doe het niet het is slecht voor je blablabla neem een voorbeeld aan de war on drugs. zelfs amerikaanse rechters beginnen nu te praten over wat die teweeg heeft gebracht en hoe erg de grondwet daar geschonden wordt om de war on drugs door te laten gaan. het is beter om mensen de feiten van je verhaal te geven (zoals je doet) en ze daarna zelf te laten kiezen wat ze er mee doen ipv te zeggen dat ze het niet moeten doen, plus dat sommige mensen zich wel in kunnen houden en sommigen niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit meisje probeerd jullie te waarschuwen voor de gevaren van drugs! Ja en inderdaad sommige mensen kunnen er beter mee omgaan dan andere maar dan nog wil ze jullie WAARSCHUWEN.
Dus: of doe er wat mee
of ga lekker door met je leven

Goede bedoelingen horen niet te worden afgezeken.
Waarschuw beheerder
Ik vindt het goed dat je waarschuwd maar vindt het ook een beetje gelul, ik heb zelf in me verleden echt VEEL gebruikt en sorry maar ik kan me niet herinneren hoeveel maar ben nu een stuk verder en het heeft mij echt geen moeite gekost om te stoppen of te te minderen.
Als je maar een beetje een eigen wil heb is het echt niet moeilijk maar laat je je omlullen door je "vrienden" sorry hoor maar dan heb je niet echt een eigen persoonlijkheid. Ik gebruik nog steeds af en toe maar alleen op feessies en soms ook gewoon nuchter op feessies je heb t zelf in de hand dus...Heb zaterdag weer voor het eerst in 3 jaar weer wat gehad dus
Waarschuw beheerder
ja ik dus ook zon levens verhaal pfff zo kan iedereen die wat ouder en wijzer is wel een verhaal schrijven.

150 XTC pillen naar binnen gewerkt. Dat is veel!!!

beter gezegd ??? en nee dat is niet veel!!!!!!!!!!!1
Waarschuw beheerder
mijn eerste joint rookte ik toen ik 14 was, en rook nu nog steeds dagelijks een joint.
In de weekenden gebruik ik meestal wel iets, een pil, beetje pep, of beide.

Mijn vrienden zijn nog steeds mijn vrienden, bellen me niet als ze zonder drugs zitten etc.
Ik heb er zelfs een heleboel partyvrienden bij, die mijn keuze´s respecteren ook als ik nee zeg tegen een pil oid.

Dus ik denk dat jij vroeger zelf een paar verkeerde keuze´s hebt gemaakt qua vrienden etc.

Just my 2cents

Waarschuw beheerder
Hoe 'stoer' sommige ook kunnen vertellen dat ze meer hebben gebruikt :respect: bleg

Waarschuw beheerder
jullie moeten is et zusje van cobuzz meemaken.
die kan er wat van
Waarschuw beheerder
ik vind het wel knap van der hoor maarja ik weet niet waarom moet je eraan beginnnen me 1e pil is een paar uurtjes geleden uit gewerkt ik vind der niks speciaals aan en doe et ook niet weer daar verspili ik mijn geld niet aan geef mij maar een gelukkig leven een paar goede feesten , stampmuziek en wijven dan ben ik gelukkig het enige waar ik nog mee moet kappen is roken ik blow al 3 maanden niet meer en deed het eerst ieder weekend is ook niet zow erg maarjah je merkt het wel met je kickboks training hoor als je daar op zondag een beetje verrot conditie training doet dat word best zwaar dan maarjah je moet sommige dingen proberen maar doe het dan wel met maten dus maarjah het is voor iedereen natuurlijk verschillend maar ik wil een goeie toekomst en me leven niet verkankeren door dat chemische troep dus maarjah net wat ik al zei mening verschild maaar denk goed na met wat je doet en zet de stappen he
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben stoned als een malle

drugs is stoer.
Waarschuw beheerder
donateur
knap van je dat je er vanaf bent!

alleen hoeft het niet altijd zo te gaan natuurlijk... toen ik 15/16 was blowde ik ook met vrienden en heb ook een toets dubbel gezien. Ben 2 jaar geleden ook bijna van school gekickt. Me vrienden blowen best wel vaak en vragen altijd of ik mee blow en ik zeg altijd nee. Het was toen wel stoer, maar op een gegeven moment doe je wat je zelf wilt en bij mij bleef het maar bij alcohol en daarmee maak je zat leuke verhalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt:no:
Iedereen weet hier in nederland best wat drugs doet met je:xtc: maar je hebt het er voor over of niet!!!! ik zou zeggen:cocktail:meng er us 1 en hou op met spelen voor moeder theresa....

Waarschuw beheerder
Komt er ook 1 achter na Hoeveel jaar Debbie?? :S
Waarschuw beheerder
Dat jij gestopt bent oke,ben trots op je:)
Mensen moeten het wel zelf weten of ze gebruiken of niet.
dat je jezelf verliest klopt,mensen die zeggen van niet lullen maar een eind heen:yes: je gedrag zal aangepast worden des te meer je gebruikt.

Mensen die hier heel stoer zeggen over dat aantal zit ik allang heen:/ja wees er trots op.

denk dat er over 10 jaar een hoop junkies bij zijn:d
Ik gebruik zelf ook wel,maar ben er nou niet bepaalt trots op ofzo:no: het is wel een lekker gevoel,denk alleen dat we er zeker zwakker van worden allemaal.

er is maar 1 manier voor een goeie afloop voor ons allemaal en dat is drugs legaal te maken zodat niemand rotzooi binnen krijgt.

ooit zal iedereen er een keertje mee moeten stoppen,als je kinderen hebt ben je debiel als je nog gaat gebruiken .

voor de mensen die nog nooit hebben gebruikt raad ik ook zeker aan er nooit aan te beginnen.
Dan die joint,nou veel mensen blowen en gebruiken dus geen harddrugs.
is maar net wat jij zelf allemaal wilt uitproberen.

dan die vrienden van je,echte vrienden nemen elkaar ondanks dat iemand drugs gebruikt of niet,als je echt wilt stoppen maakt het geen ene fuck uit of je bij gebruikers zit of niet,weglopen is zwak.

waar een wil is is een weg;)
Eeeehhhh sorry hoor,ik wil niet je beledigen ofzo,maar WAT EEN ZEIKVERHAAL! Bedoel het niet kwaad ofzo,maar wat jij verteld stelt nog nix voor,er zijn massa's mensen die het een stuk erger hebben gedaan,zodat jouw zogenaamde "verschrikkelijke" levensverhaal een kinderverhaaltje lijkt! Jij moet je niet zo druk maken,en gewoon es kijken wat voor POSITIEVE kanten je hebt ervaren,en wat je daarmee wilt bereiken in de rest van je leven.Als jij van mening bent dat er nix positiefs is gebeurd dan ben jij nix meer dan een meelopertje die stoer wil zijn,en nu geestelijk niet in staat is om z'n kop weer op orde te krijgen en daar de drugs maar de schuld van geeft. Bedenk gewoon dat niet de drugs,maar jij die dingen allemaal hebtgedaan en goedgekeurd. STA ER GEWOON BOVEN! :[

Waarschuw beheerder
Ik blow al 5 jaar minstens 6 jointjes per week...ik heb 1 keer een halve pil gehad en dat was het..waarom? omdat ik blowen lekker genoeg vindt. Ik denk dat het per persoon verschilt hoe snel je verslaafd bent...Ik ben verslaafd aan blowen, dat geef ik eerlijk toe maar mijn hele leven draait niet om het blowen. Eentje voor t slapen gaan en zo doe ik het al 5 jaar. Ik vind het ontzettend knap dat je dr nu helemaal vanaf bent, absoluut, maar ik denk dat je niet zomaar met je vinger naar de drugs mag wijzen omdat zij je verslaafd hebben gemaakt...dan moet je eerder naar jezelf kijken en de motieven die je had om drugs te gebruiken...ik blow omdat ik adhd heb en de drugs zorgen voor rust in mn koppie, ik blow dus niet om stoer te zijn of om op te vallen..zoals ik al zei: je motieven zijn belangrijk en blijkbaar ben jij verslavingsgevoelig. Dat is helemaal niet erg, zolang je dr maar rekening mee gaat houden, dus zorg dr in de toekomst voor dat je zo weinig mogelijk nog in contact komt met verslavende dingen zoals: drank, roken, gokkasten en partyflock :D Nee maar ff serieus: knap staaltje werk, maar ga niet iedereen over 1 kam scheren en jezelf boven drugsgebruikers zetten en met de vinger naar ons wijzen.

De meeste mensen gebruiken drugs omdat ze dit prettig vinden en niet omdat ze het spul MOETEN gebruiken omdat ze verslaafd zijn. (uitzonderingen daargelaten)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beetje jammer dat door jouw (waarschijnlijk goedbedoelde) 'voorlichting' sommige mensen misschien drugs links laten liggen. Ik bedoel ieder heeft het recht om te ervaren hoe lekker en leuk drugs op z`n tijd kan zijn, ja toch...

Beetje errug foute opmerking vond ik dit.

Hoe meer mensen drugs links laten liggen hoe beter natuurlijk. Als mensen van tevoren ervoor kiezen het niet te doen, doordat ze bovenstaande voorbeeldverhalen gelezen hebben, dan verdient dat meer respect dan de mensen die hun 'recht om de drugs te ervaren' gebruiken.
Waarschuw beheerder
Op de mavo in de 3e klas rookten we jointjes in de pauze, en ik kan me herinneren dat ik een keer een had toets en die zag ik dubbel. Ik kwam niet meer bij van het lachen, alleen van die toets is uiteindelijk niets terecht gekomen natuurlijk.
Al met al heeft het er toe geleid dat ik 2x ben blijven zitten in de 3e klas en toen zonder diploma van school af ben gegaan. Ik heb leuke tijden meegemaakt op die school, maar het lachen is mij nu wel vergaan.

dit is klinklare onzin!

dat je zelf te stom was om geen doorzettingsvermogen te tonen en gewoon goed te leren dat is je eigen schuld, maar ga daar aub niet een joint de schuld van geven.

en verder is de rest ook je eigen stomme schuld, zelf stond je dan dus niet sterk genoeg in je schoenen om het binnen de perken te houden.
Waarschuw beheerder
ik vind het goed, ik gebruik geen drugs en heb het nog nooit gebruikt ook, en zo zie je waarom. En nee ik wil niet de brave jongen uithangen, en ik vind je ben pas sterk als je wel nee kan zeggen
Dat kon ze dus niet....dusszzz zwak en meeloperig als je nu nog es zo loopt te zeiken...dan sta je niet achter je eigen beslissingen lijkt me
Waarschuw beheerder
Echt een vaag en aanstellerig verhaal...

Ik zat mensen die nog veel meer hebben gebruikt en waar mee het gewoon goed mee gaat en die er geen schade aan ondervinden!

Waarschuw beheerder
Zo, iemand probeerd anderen te WAARSCHUWEN voor wat drugs E V E N T U E E L met je kan doen...

Vervolgens loopt bijna iedereen haar af te zeiken. Goed bezig hoor :S
Wie is hier nou zielig denk ik dan :[

Debbie (Y)
Waarschuw beheerder
Goed dat je met de hard drugs gestopt bent(Y)

En ik weet dat veel mensen het met het volgende niet eens zijn, maar het is mijn mening:

een vriend van mij zei ook dat hij alles onder controle had, alleen nam toch op een goed moment de drugs het over, en heeft zo'n beetje alles verloren wat hij had, hij is er nu vanaf, en baalt ernorm van die periode.

Dus iedereen die drugs gebruikt moet het zelf weten, maar ik vind het het stomste wat je kan doen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
goed dat iedereen op die debbie blyft reageren, ze is toch al lang opgesodemietert van pf :)
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
2 topicopener...

Flikker toch op :yes:
Waarschuw beheerder
To verwijderd: Ze was meteen de dag erna al opgeflikkerd. :P

Op zich niks mis mee om dit soort verhalen hier neer te zetten. Maar hier bereik je niks mee. Helemaal niet als je een dag later vertrekt zodat men ook niks meer aan je kan vragen. (iemand die er over twijfelt te gaan gebruiken of iemand die juist wil stoppen met gebruiken)

Kortom: Gratis een waardeloos advies. ;) Dat is toch wel héél erg goedkoop!