2 jaar en 2 maanden ofzo...
en t gaat goed
maar hebben we hiet hier al niet een aantal keer ove rgehaD?
ik ga al 3 jaar en 2 maanden met mijn mannetje..... en ben nog steeds niet uitgekeken op hem, maar hij verast me dan ook elke keer weer met wat liefs
schatje ik hou heeeel veeeeeel van je
sinds 17-01-2004
we kenden elkaar via pf hebben elkaar toen gelijk ontmoet was toen de 11de en tja nieteens een week later hadden we al wat en nog steeds helemaal in
Bijna 6 jaar het is vorig jaar wel een half jaartje uit geweest, maar nadat we in die periode allebei iemand anders hebben gehad kwamen we er toch achter dat we niet zonder elkaar kunnen
13 dec oficieel anderhalf jaar
en nog steeds flieft
Heb sinds 6 december 2003 met mijn lieve prinsje KingofTrance een relatie, van nu al 11 maandjes !!!
Binnenkort een jaar en het gaat nog veeeeeel en veeeel langer duren
ik heb nu 3 maand met mn schatje en ik ben nog steeds supergek op hem love you sweety
Tja ikkes is zo vrij als een vogeltjuh en bevalt wel en niet
He blondbabe de vraag was hoelang je al een realtie hebt he
en dan jou eerste reactie staat in 1 jaar en dan 2 reacties lager zeg je: ben nog steeds vrijgezel.
Nou is het best laat maar al was het heel vroeg geweest had ik dit ook niet gesnapt
1 week en 2 dagen maar vidnt hem al lang leuk en dan is het extra leuk als je er naar een hele lange tijd achterkomt dat het wederzijds is terwijl je het min of meer al had opgegeven.
joost???
laatste aanpassing
donateur
*start stopwatch* kijken wanneer de 20 eurocent valt
ik zei eerder al tegen poesj dat ik niet zo zin had om te gaan lopen denken vandaag
over 2,5 weekjes alweer een half jaar met mijn lekkere, lieve, mooie loverboy!Tsjeeeeh! we hadden het er net nog over dat het alleen maar superder wordt
dit is de beste drug hoor, je zo supergoed voelen steeds!
Joehoe 3 jaar.. net... het gaat nog ech goedddddd.....
9 jaar en 1 week en 3 dagen en 9 september ga ik trouwen
14.01.05 had ik 7maand met me poepie
kwil um nog langer niet kwijt wil hem voor altijd!
lkkr samen huisie kopen als we beje geld hebben geen gezeik meer met onze ouders daar wordt je echt godverdomme zat van!
Ik heb een relatie van 2,5 jaar achter de rug, maar het is nu net sinds een maand uit. Nu lekker weer wat vrijheid, ik moet zeggen ik geniet er wel van
4 juli heb ik 3 maanden met me moppie
En worden er nog veel meer
19 maandjes vandaag met mijn droomking kingoftrance
We blijven nog veeeeel langer bij elkaar en gaan zeker weten op naar de 24 maanden
Hou van je schatje !
5 Maanden en een week En dat gaat nog veeeel langer duren
19 maandjes vandaag met mijn droomking kingoftrance
We blijven nog veeeeel langer bij elkaar en gaan zeker weten op naar de 24 maanden
Hou van je schatje !