Partyflock

Forumonderwerp · 688177

Waarschuw beheerder
Ik zelf vind dat nergens op slaan.. je kan toch ook een leuke vakantie met je vriendin hebben? of je vrienden en vriendin mee op vakantie???

Waarschuw beheerder
tja kut.. doe er toch nix tegen want ik wil zelf ook met vriendinnen weg B)

Waarschuw beheerder
oeps verkeerde rubriek :$

Waarschuw beheerder
das toch anders hoor...

je hebt vrienden voor de andere leuke dingen in het leven...

je zal dat waarschijnlijk niet snappen, want je bent een vrouw ;)

Waarschuw beheerder
Daar bedoelen ze mee te zeggen dat ze zich helemaal suf gaan neuken:yes:

Waarschuw beheerder
of alleen jij :O

Waarschuw beheerder
met andere dan jou :[

nee ik had het niet tof gevonden.
je kan best met vrienden & vriendin.
wel zo gezellig lijkt me

Waarschuw beheerder
dan ben je lekker pervers jongeman! :p

Waarschuw beheerder
njah met zijn vrienden lijkt me nix om als enige vriendin erbij te zijn.. dan wordt je snel als klef gezien en weet ik t wat je moet dan te veel rekening houden als stelletje met zijn vrienden.. denk je niet? :| (K)
Waarschuw beheerder
donateur
:( zou het niet leuk vinden!

Waarschuw beheerder
nou, ik vind het niet zo raar als je vriendje dat wilt.. tenminste..
ik kan echt wel begrijpen dat hij gewoon met zn maten wilt gaan!! en denk ook neit dat zn vrienden het leuk zouden vinden als zijn vriendin mee zou gaan :/

gewoon gasten onder elkaar lekker gek doen!!

ik kan t dus wel begrijpuhh :)

Waarschuw beheerder
ik vind het ook ni leuk maar ik ga deze vakantie alleen met me vriend en de volgende wil hij met zijn vrienden en dat ik ook mee ga.. maar ja wat doe je er tegen? ze doen t uiteindelijk toch wel?!

Waarschuw beheerder
jij hebt zekers geen vriend ofwel lotje?

Waarschuw beheerder
vind t de normaalste zaak van de wereld. een jongen moet ook beetje ze eigen leven hebben toch? af en toe dingen appart ondernemen is een goede zaak!! maar is mijn mening dus.

Waarschuw beheerder
Moet zeker kunnnen vind ik!
Je moet elkaar wel wat ruimte geven,
zou er geen problemen mee hebben,maar je moet je vriend wel volledig vertrouwen!
Leuk is anders maar,ik zou hem dat zeker gunnen.
Ga wat leuks met je vriendinnnen doen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmm..... naja kweet niet! denk toch echt niet dat ik het leuk zou vinden als mijn vriend alleen met z'n vrienden op vakantie zou gaan.... niet dat ik hem niet vertrouw... alleen het idee dat ik hem dan moet missen!

Waarschuw beheerder
Mja lijkt mij wel logisch, ik denk dat het voor hem ook wel tof is om een keer met z'n vrienden op vakantie te gaan..
Lekker zuipen, lol maken en gek doen

Maar jullie zitten denk ik met het vreemd gaan, mja merk je snel genoeg daarna aan zo'n persoon, misschien is dat juist een goede test.

Wat je ook kan doen is 2 vriendinnen mee nemen, dat jullie daar ook je gang kunnen gaan.
Hij met zn vrienden, jij met je vriendinnen

Waarschuw beheerder
Nee :)

maar kan me wel indenken.. dat bv ik met een stel meiden op vakantie zou gaan en dat een vriendin haar vriend meeneemt ofzo..
dat is dan toch ook niet leuk?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou dat niet echt leuk vinden,maar gelukkig gaat hij liever met mij :lief:

Waarschuw beheerder
ja mjah t moet dan wel klikken I think..

Waarschuw beheerder
ik denk dat t alleen maar goed is voor je relatie ook. jongens moeten soms nog ff t kind uithangen en waar ken dat nou beter dan met vrienden op vakantie. denk dat je daar niet eens bij wil wezen ;)
en als ie dan terug komt heeft ie t weer ff gehad, en ken ie weer huisie boompie beesie spelen :)

Waarschuw beheerder
ik zou het prima vinden.. als je hem vertrouwen kunt? ik neem aan dat je zelf ook wel eens op vakantie wil met alleen vriendinnen, zonder je vriend. laat hem ook een poosje schik hebben met zn maten, dan beseft hij vast wel hoeveel die je eigelijks mist..

Waarschuw beheerder
Ligt eraan met welke vriendjes.. NIET met de hoeren jagers! O:)
Misschien gaat het wel helemaal niet om vertrouwen je kan ook gewoon met je vriendje en vrienden op vakantie willen toch...

Waarschuw beheerder
Prima toch.. mijn vriend gaat een maand op vakantie met een vriend...
En ik ga lekker feesten met mijn vriendinnen!

Waarschuw beheerder
donateur
die van mij is laatst nog geweest !! geen probleem maar ligt er wel aan met wie en waarheen...enne ik vermaak me wel met mn vriendinnen kunnen ze blijven slapen en flink aan de canei en babbels.

Waarschuw beheerder
ik ga 2 weken naar frankrijk (moet nog met mijn ouders mee)
en hij gaat ook naar frankrijk voor 1 week maar slaapt bij een vriend van hem.....
ik zou t veel leuker vinden met hem samen op vakantie te gaan

Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt toch twee keer op vakantie gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij doet maar :P

Waarschuw beheerder
eejz morky betaal jij mn 2e vakantie dan/??? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Haha (Y)

Ik zou in dat geval gewoon twee keer 8 dagen gaan. Is toch ook leuk om er even met z'n tweeen uit te zijn.. :)
Waarschuw beheerder
mijn ex ging altijd snowboarden met zijn vrienden, en wij gingen altijd samen in de zomer. ideale oplossing!

Moet ook echt wel toegeven dat ik het in het begin ook niet echt leuk vond, je voelt je toch een beetje gepasseerd maarja ze gingen gewoon en heb het toch zes jaar volgehouden.

Waarschuw beheerder
petje af.. ik zou gek worden van de gedachten dat ze zich gaan misdragen najah ni vreemdgaan maar wel richting dat :S ben al nl een keer besodemieterd en kan er ni meer vanaf komen om altijd te denken dat zoiets kan gebeuren :( :'( :(

Waarschuw beheerder
dat is zijn goed recht
Waarschuw beheerder
ja dan is het al een heel stuk moeilijker, ik denk dat ik dan precies hetzelfde zou voelen.

Moeilijk hoor om hem zo te vertrouwen als je al een x belazerd bent. Pff zou niet graag in je schoenen staan hoor meis!
Waarschuw beheerder
Ik en mijn vriendje gaan allebei apart op vakantie, ik met vriendin en hij met vrienden.. Als je elkaar vertrouwt moet dat kunnen toch!?! Ik zit er niet mee! Is alleen maar extra leuk als je elkaar na die twee weken dan weer ziet!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je elkaar vertrouwt moet dat kunnen toch!?!

Ik kan niet eens een weekend zonder hem dus laat staan dat hij langer weg zou gaan,ik heb het dus niet over vertrouwen enzo maar meer over missen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker laten gaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het niet of ik dat leuk zo vinden....
als ik ook met een stel meiden weg mag :[ vind ik het niet zo erg denk..
Waarschuw beheerder
donateur
Een kleine tip, laat hem lekker zijn gang gaan en vertrouw hem.

Jullie vakantie komt nog wel.

Waarschuw beheerder
hmm ik zou hem ook wel heel erg missen maar ik zou er niet moeilijk over gaan doen! Laat hem lekker met de mannen gaan! Kzou het zelf niet leuk vinden als hij wou dat ik dat niet deed met mijn vriendinnen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
geen probleem mee.. ik weet dat hij toch bij mij blijft dus...
Waarschuw beheerder
donateur
ja het moet kunnen, maar ik zou het zeker niet leuk vinden.

ik zou echt hopen dat ie zegt dat ie met zijn vriendengroep + mij wilt.
nou scheelt het wel dat er meerdere zijn met een dinnetje en ik best goed lig in de groep.

maar alstie echt perse zonder mij wilt...
tja het zij zo he
ik zou het nie leuk vinden maar hem ze vakantie wel gunnen

Waarschuw beheerder
Tsja, moet kunnen toch! Gewoon lekker met de mannen laten gaan en dan ga jij met vriendinnen.

Komt hij er vanzelf wel achter dat hij je mist en dan gaat hij volgend jaar met jou op vakantie!:)

Waarschuw beheerder
Heeft ie nog nooit voorgesteld gelukkig! We gaan altijd samen en hebben dan vet veel lol. :)

Maar als hij het zou willen, dan zou ik ook gewoon met vriendinnen op vakantie gaan. Toch heb ik hem er natuurlijk liever ook bij! ;)
van mij mag hij met zijn vrienden gewoon gaan hoor.. ik mag toch ook met mijn vriendinnen... mekaar een beetje vrijheid geven vind ik wel kunnen hoor/ en je moet mekaar maar gewoon vertrouwen
Waarschuw beheerder
donateur
Noujah van mij kan die dan gaan.. maar of die nog trug hoeft te komen is een 2e...
Zou ik niet goed vinden..
Waarschuw beheerder
Ik ga gewoon 2 keer. :-) 1 week met vrienden naar Mallorca en 2 weken met mijn meissie naar Turkije. En ken nog 19 anderen die dat ook doen en ze hebben bijna allemaal een vriendin: NO PROBLEM! Dus gasten: gewoon een goede vriendin zoeken!!
Waarschuw beheerder
ik vind dat het zeker moet kunnen, je vertrouwt elkaar toch als het goed is?
ik zelf ga ook met een vriendin en daar zou ik mn vriend niet bij moeten hebben...je hebt toch allebei nog je eigen leven en snap heel goed dat hij ook met vrienden op vakantie wil..
Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe lang je samen bent...
Je kan ook idd 2x...Samen last minute=goedkoop
En het vertrouwen moet er wezen, maar dat ligt bij jezelf...
Het is te begrijpen dat hij met zijn vrienden wil...Alhoewel hij ook vast wel met jou zou willen...Dilemma's...
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mag ie!! Ga zelf ook met een vriendin op vakantie en vind dat eigenlijk gewoon heel logisch.. Is toch heel anders?! En anders ga je ook nog een x samen.. Gewoon 2x 1 weekje op vakantie ofzo. Ik snap echt 't probleem niet hoor!! Je zit toch niet aan elkaar vast?

Waarschuw beheerder
Ik vind t een hele goede zaak:D
Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat het moet kunnen ;)
Je moet elkaar gewoon vertrouwen toch? En anders zit het misschien toch niet goed...

Waarschuw beheerder
Ik vind het vreselijk :'(

Mijn vriendje gaat over een paar weken ook weer zonder mij op vakantie :'(
Tis niet eens zozeer dat ik em niet vertrouw (komt er ook nog es bij!) maar gewoon dat hij mij achter laat terwijl hij weet hoeveel een vakantie samen voor mij betekent.
Ik heb zelf bijna geen vriendinnen waar ik gekke dingen mee kan doen en dan is het extra moeilijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk moet dat kunnen, je moet elkaar wel een beetje vrij laten!

Mijn vriendje zit nu lekker op Kreta, en natuurlijk mis ik hem, maar ik weet dat ie terugkomt en dat ie mij wil.. ik vertrouw heb gewoon.
kan wel begrijpen dat als t vertrouwen niet helemaal 100% is of dat als je erg onzeker bent het niet leuk zou vinden..

Ik ga in Augustus op vakantie met een vriendin, en weet van mezelf ook dat ik echt nie vreemd zal gaan..

Ik zou mezelf alleen gek maken als ik de hele tijd zou denken: nu heeft ie de gelegenheid....

Als je vriendje iets wil doen wat niet door de beugel kan, zal dat vroeg of laat toch wel gebeuren...
En ALS er iets gebeurt wat niet kan, is dat heel kut MAAR je weet wel meteen wat je aan hem hebt!
Waarschuw beheerder
Je bent pas 19 geniet ook eens met je vriendinnen als je die tenminste hebt. je hoeft toch niet alles met je vriend te doen!!!

Als je 25 bent dan mag je wel verlangen van je vriend dat ie met jou op vakantie gaat en het feest gevoel BEETJE loslaat.
Mijn vrienden gaan voor mn vriendin en ik moet mn vriendin al een hele tijd kennen wil ik mn enige vakantie in dat jaar voor haar opgeven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tuurlijk moet kunnen. is toch super triest dat je niet een week of 2 weekjes zonder je vriend kunt.. get a life!

als ik met een groep vriendinnen op vakantie ga, hoeft er geen vriendje van iemand mee. is toch raar :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als mijn vriendin me niet laat gaan sla ik al der tanden uit der smoel en van der vriendinnen ook trouwens

Waarschuw beheerder
Moet hij lekker zelf weten je hoeft toch niet alles samen te doen... Ga ik wel met andere vrienden mee op vakantie of maak hier lol met mijn vrienden...

Waarschuw beheerder
Gaat ie doen :yes: en ik ga met mijn vriendinnen een klein weekje weg :D en we gaan samen ook nog ff een weekendje ergens heen....
Van alles wat dus :D
Waarschuw beheerder
dan moet je hem wel héééél goed vertrouwen ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga zelf 2 weken naar Kreta met me beste vriendinnetje en me vriend blijft thuis. Tja de vakantie was min of meer al geboekt op het moment dat me vriend en ik wat kregen met elkaar.
Tja als dat eerder was geweest was ik denk toch met me vriendin op vakantie gegaan.
Hij vind het wel jammer en ik zal hem wel missen ja, maar die twee weken zijn zo voorbij.
En in september gaan we misschien nog een weekje samen naar Turkije.

Maar als me vriend perse met zijn vrienden wilde gaan, prima toch. Tuurlijk zullen we elkaar over en weer missen, maar dat maakt het weerzien des te leuker :)

Waarschuw beheerder
Als je nog maar net met elkaar heb ken ik t ook wel begrijpen dat je nog apart op vakantie gaat.

Je hoeft ook niet alles samen te doen, je moet elkaar wel vrijheid geven voor een eigen leven maar teveel vrijheid is ook niet goed. Als je dus samen haast nix met elkaar doet:(
Waarschuw beheerder
Soms is t gewoon niet anders, mijn vriendje gaat ook met z'n vrienden...

Hij had al geboekt voordat we elkaar leerden kennen!
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het best..

een goede relatie houdt wel stand... :jaja:

Waarschuw beheerder
moet hij weten...
Waarschuw beheerder
donateur
In een goede relatie moet je elkaar ook kunnen loslaten!!!:D Ik zou er dus geen probleem van maken...
Waarschuw beheerder
mijn vriendje gaat dit jaar voor het eerst alleen en ik ook in 3 jaar vertrouw ik hem wel en als hij vreemdgaat weet hij waar de deur is
Waarschuw beheerder
idd gewoon doen... lekker laten gaan... en vooral zelf ook lekker gaan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat zoiets moet kunnen... In een relatie moet je elkaar vrij kunnen laten en als ik bijvoorbeeld met vrienden op vakantie zou willen zonder me vriend vindt ik dat ook dat moet kunnen... Dat geldt natuurlijk ook andersom...
Waarschuw beheerder
donateur
Woei, feestuh :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
mijn vriendje gaat dit jaar voor het eerst alleen en ik ook in 3 jaar vertrouw ik hem wel en als hij vreemdgaat weet hij waar de deur is

Deur van het huis van de meid waar hij mee vreemd is gegaan ???
Waarschuw beheerder
donateur
soms moet je elkaar even loslaten en als mannen onder elkaar lekker gaan feesten en je krijgt vaak echt gezeur als de vriendin meegaat. Nu kunnen de mannen naar vrouwen kijken zonder dat ze commentaar krijgen een vriendin :P
Waarschuw beheerder
nou ik dacht het niet he mijn deur vind ik beter

Waarschuw beheerder
moet toch kunnen?
vorige zomer is hij met vrienden weggegaan en ik ben ook op vakantie gegaan ....
Tja je mist mekaar natuurlijk..maar des te leuker als je mekaar weer ziet..
Dit jaar gaan we wel samen...maar als hij nu zegt van ja k ga met mn vrienden...ga k mooi met mijn vriendinnen :D

Waarschuw beheerder
Ik ga lekker met mn schatjuh.... al zou hij met vrienden gaan zou ik ook niet erg vinden (ik zou het niet leuk vinden omdak hem dan mis maar dat kumt allemaal goed dan!)

Waarschuw beheerder
idd gewoon doen... lekker laten gaan... en vooral zelf ook lekker gaan

Idd als je de kans heb moet je zelf ook wel gaan, anders voel je je echt wel in de steek gelaten!

Waarschuw beheerder
donateur
Het moet opzich wel kunnen...........maar het is wel leuker als je samen gaat........neem de vrienden mee ;)
Waarschuw beheerder
licht er een beetje aan met wie en hoe lang...
als hij met goede vrienden ook ff op vakantie wil vink geen probleem maar met een paar vage vrienden een maand naar brazillie bijv. zoals een kennis van me overkwam zou ik niet goed vinden.
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet echt leuk vinden denk ik.
Ik ben in al mijn relaties wel bedonderd en dat is echt geen pretje.
Toch zou ik hem wel laten gaan :yes:
Ik denk dat dat wel goed is voor mijn zelfvertrouwen.
Maar ik zou het wel moeilijk hebben denk ik.

Waarschuw beheerder
Ach een weekje zonder je vent kan best lekker rustig zijn (af en toe)

Waarschuw beheerder
Van mij mag hij hoor, ik vermaak me zonder hem ook prima...
Buiten dat, mijn eigendom is ie niet en als ie daar iemand tegen zou komen dan doe je er toch weinig tegen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zekers no problem, maar dan geen gezeur als ik zelf ook lekker met vriendinnen op vakantie wil gaan ;)
Waarschuw beheerder
donateur
wie wil er nou niet met mij op vakantie??? :ye:

Waarschuw beheerder
Wat hij kan, kan ik altijd beter! Dan ga ik dus lekker met vriendinnen!! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
er is niks leuker dan
alleen met vrienden op vakantie

alleen als je trug komt
is de vraag of je relatie het heeft overleefd

Waarschuw beheerder
*kotssmily*

krijg weer nare flashbacks,.

gatverdamme!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vertel....?

Waarschuw beheerder
2 en half jaar een relatie gehad,.na zo'n anderhalf jaar ging hij ook met zijn vrienden op vakantie,.terwijl ik het er nooit mee eens was,is hij toch gegaan,.met allerlij leugens eromheen,.hij was zo aan rust en vakantie toe, ga dan lekker naar het drielanden punt ofzo ipv naar mallorca,

het is daarna nooit meer goedgekomen eigenlijk,.we zijn toen nog een jaar bij elkaar gebleven,maar het was altijd een punt van discussie

toen mijn relatie uitging hoorde ik dus ook dat dat hij daar 2 weken lang flink heeft huisgehouden met een meisje,

gatverdamme! lang geleden maar zit me nu nog dwars!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Schande!!!
Waarschuw beheerder
TSja wat altijd t grappige is....
Je vriend mag wel ...
maar jij niet alleen met je vriendinne..?!!!
bang dat hij/zij vreemdgaat...?
Tsja hallow Of je komt er nooit 8ter...
of ja dan weet je tog genoeg...

En Meestal als t uit is hoor je t pas...
Ik had ook een vriend en die ging op vakantie
met vrienden...! Hijs niet vreemd gegaan...
en als ik er ooit 8ter kom heeftie als nog een
heel groot probleem
Ik Hak hem er echt af Ik laat t er nie bij zitte rot op !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jij mag tog wel?
hehehe

Waarschuw beheerder
zwaar klote lijkt mij
Waarschuw beheerder
Heb er niet zo'n problemen mee. Mijn vriend gaat binnenkort een weekje skien met zijn vrienden. Geen probleem hoor (y)

Waarschuw beheerder
Heb er ook zeker geen problemen mee, lekker met vrienden op vakantie is toch gezellig, kun je altijd met je vriend/vriendin nog ergens anders heen gaan :D

Waarschuw beheerder
Ik zou het niet erg vinden, je vertrouwt elkaar toch?? Dan moet het toch zeker wel kunnen, er komen nog zoveel jaren dat je met z'n tweeen op vakantie kunt, dus wat maakt het eigenlijk uit??????????
Waarschuw beheerder
Leuk is anders, maar met vriendinnen is het ook altijd erg gezellig, dus waarom niet. Als het goed is kan je elkaar vertrouwen dus waarom zou je er dan niet van kunnen genieten.
Waarschuw beheerder
Afgelope zomer meegemaakt!! dat een vriend van ons meeging en zijn vriendin ook!!
Nou met ons gaat er geen vrouw meer mee op vakantie!!!
Wat kunne die toch af en toe moeilijk doen :D

maar daar

hebben we ons lesje weer van geleerd!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Tja leuk is anders, ik vind dat je prima met zn alle kan, zowel vrienden als vriend(in)

maar ja als hij met alle geweld alleen met jongens wilt... dan ga ik dus met mn vriendinnen :d
maakt mij niet uit.
aleen dat vinden ze dan weer niet goed.
hun mogen wel alleen op vakantie of alleen uit.. maar jij...
niet dus, dan zijn ze bang dat je vreemd gaat...
nee hun zijn lekker te vertrouwen alleen :/

Waarschuw beheerder
Laat Ze Lekker Gaan.. Als Ze Maar Niet Vreemd Gaan Vind Ik Alles Best!!!
Waarschuw beheerder
Ik vind dat nou echt geen probleem. Ik wil ook gewoon met vrienden/vriendinnen weg kunnen als ik relatie heb dus dan moet hij dat ook mogen...

En in een goede relatie kun je elkaar gewoon vertrouwen!

Waarschuw beheerder
Helemaal met Feesbeesje eens :yes:

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet kunnen. is toch super triest dat je niet een week of 2 weekjes zonder je vriend kunt.. get a life!

Idd je moet elkaar wel vrij kunnen laten!
Waarschuw beheerder
ik vind dat het wel moet kunnen maar ik ga niet thuis zitten dan ben ik lekker weg met me vriendinnen:D
Waarschuw beheerder
Dat het kan is een FEIT....
Maar of het leuk is,,,,, met z'n vrienden mee is toch veel leuker dus met vrienden en met je vriendin, hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hij s gek he...gewoon allebei apart of lekker samen,maar zeker niet met vrienden en je vriendin mee..dan zou je al met 2/3 stelletjes moeten gaan...moet je je voorstellen..met vrienden op vakantie en dan moet je vriendin er maar een beetje bijhangen in dr eentje,terwijl de boys aan t kaarten/drinken/ouwehoeren zijn..nah dat werkt sowieso niet volgens mij,maar denk je wel apart van elkaar op vakantie kan gaan hoor,al zijn r natuurlijk wel genoeg verleidingen aanwezig waar niet iedereen tegen bestand is...:yes:

Waarschuw beheerder
moet kunnen!!als je elkaar vertrouwd moet je elkaar ook een beetje vrijheid gunnen!
Waarschuw beheerder
Is juist wel relaxed.. Moet kunnen en is eigenlijk nog leuker ook!

Waarschuw beheerder
Hij doet maar :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Het moet kunnen, maar het zegt ook wel iets over je relatie denk ik. Mijn vriend gaat met zijn vrienden en tegelijk met mij op vakantie. Dat is helemaal relaxed. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor band jij hebt met zijn vrienden. Ik hang er zeker niet een beetje bij, we kunnen het heel goed vinden met elkaars vrienden, dus we gaan gewoon met zn allen op vakantie.

Waarschuw beheerder
Ik vind het (Y). Geen problemen mee!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hij gaat zn gang maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat je je eigendingen moet kunnen blijven doen!dus vakantie met vrienden is geen probleem!als je hem kunt vertrouwen is er nix aan de hand...

Waarschuw beheerder
ik zou het echt kut vinden!

en dat heeft echt niet veel met wel of niet vertrouwen te maken, maar meer omdat ik gewoon zelf graag mee zou willen:)
Waarschuw beheerder
Kan tog, kan ik lekker met mijn vriendinne op vakantie, geen problemen mee.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als hij dat zou willen.. dan moet ie vooral gaan! Zorg ik wel dat ik een supervakantie heb zonder hem!;p
Waarschuw beheerder
geen probleem toch
Waarschuw beheerder
ik zal het niet erg vinden als mijn vriend op vakantie gaat met zijn maten, maar ik wil wel dat ik hem kan vertrouwen dat die nix doet op zijn vakantie, hij kan best lol maken, maar niet met andere meiden in bed duiken, dan vind ik het niet leuk, mrja.

mzzls wendy
-xxx-jes
Waarschuw beheerder
Geen probleem, ga ik lekker feesten met vriendinnen :D
Waarschuw beheerder
Moet kunnen toch.
Ben afgelopen zomer ook met vriendinnen naar Mallorca geweest. Was echt SUPER!!!!
En hij gaat ieder jaar met vrienden op wintersport.

Waarschuw beheerder
donateur
dumpen die kerels!!!!

Waarschuw beheerder
als ik op vakantie wil alleen met me mate dan ga ik ook,simpel als wat
Waarschuw beheerder
zou het echt geen probleem vinden kan je toch lekker met je vriendinnen.
als je elkaar vertrouwd dan is dat toch prima
Waarschuw beheerder
Ik wil zelf ook alleen met m'n vriendinnen op vakantie, dus dan mag hij dat ook. Daar ben je toch jong voor?Je kunt toch ook 2 keer op vakantie? met je vriendin en met je vriendje
Waarschuw beheerder
Ik wil zelf ook alleen met m'n vriendinnen op vakantie, dus dan mag hij dat ook. Daar ben je toch jong voor?Je kunt toch ook 2 keer op vakantie? met je vriendin en met je vrienden
Waarschuw beheerder
sorry drukte hem per ongeluk 2 keer weg :p
Waarschuw beheerder
als ik met vriendinnen mag, geen probleem!

Waarschuw beheerder
haha, lekker rustig juist :D;)
Waarschuw beheerder
Moet toch kunnen...waarom zou dat niet gaan...k zou dr volges mij nix aan vinden als k alleen met mn vriendin bv in Spanje zit...met zn 2en uitgaan :s...en voor de rest wat op t strand liggen en winkelen :s...
k zeg niet dat k t niet wil maar als je met vrienden naar Spanje gaat is toch veel vetter volgens mij...'s nachts met je zatte kop de camping op,dat geouwehoer de hele dag,en elke avond met de groep uitgaan.Maar als je nou met n paar stelletjes gaat dan is t weer n ander verhaal,maar toch volgens mij levert dat ook alleen maar gezeik op .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
het moet idd. kenne ja tuulk want j vertrouwd elkaar ma k bin dr geen voorstander van zekers nie...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap dat maar al te goed! dat hij ook graag met zn vrienden op vakantie wil. maar als jij met je vriendinnen op vakantie wil moet dat ook kunnen en dat vinden hun meestal een probleem...
Waarschuw beheerder
donateur
geen last van, bij ons zijn de mannen juist boos dat wij alleen met de meiden gaan en niet met hun o:)

Waarschuw beheerder
Veel plezier!!!!!
Je moet een beetje vertrouwen in elkaar hebben
en als je dat niet hebt dan is er iets mis in je relatie!

Waarschuw beheerder
tuurlijk moet ie doen!!! lekker rustig!!!!

Waarschuw beheerder
!!~*~Patricia~*~!! 15 december 2004 09:25
Veel plezier!!!!!
Je moet een beetje vertrouwen in elkaar hebben
en als je dat niet hebt dan is er iets mis in je relatie!

(Y)
Waarschuw beheerder
ik ga gewoon met vrienden op vakantie.. als k een vriendin zou hebbe zou die ook best mee mogen:D:D

Waarschuw beheerder
Jongens onder elkaar, TsJa.. hij heeft ook nog 'n leven buiten mij :).. 'k wil ook wel 'ns op vakantie, met mn vriendinnetJes :)..

Waarschuw beheerder
ik vind t nie echt leuk.. had t er pas nog over met me manneke.. :s
hij vind t nie erg da ik ga met vriendinnen. maar ja. ik wel als hij met vrienden gaat.. maar ja we gaan gelukkig ook samen dus :D
maar ja ik vind t dus nie echt leuk..
maar t moet wel gewoon kunnen vind ik.. dus we gaan lekker samen en lekker apart.. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als tie maar niet naar Brazilie gaat hhihihihi.
Waarschuw beheerder
gewoon lekker doen, nu ben je nog jong!

Waarschuw beheerder
dat is waar vrijheid blijheid

Waarschuw beheerder
Ik vind het heel begrijpelijk, dus lekker laten gaan zou ik zeggen....
Jij moet er toch ook niet aandenken dat je lekker met de meiden op vakantie gaat en dat hij dan ineens mee wil!!!