Partyflock

Forumonderwerp · 688084
15379x bekeken
Waarschuw beheerder
Wie anabolen gebruikt om spieren te kweken moet ondanks dat het een stuk sneller gaat dan natuurlijk trainen toch veel discipline hebben mbt voeding, rust en training.
Verdienen 'spuiters' toch respect voor de spiermassa of zijn het losers?
Waarschuw beheerder
Vind het geen losers... alleen als kleine jongetjes van 17 anabolen gaat gebruiken .... dan zijn ze wel losers... dan weten ze niet waar ze mee bezig zijn.. En als je anabolen gaat gebruiken, zal ik eerst er alles over gaan lezen..... welke soorten ... etc
Waarschuw beheerder
Op dat niveau val je buiten de boot als je géén spuiten zet.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind mensen die anabolen gebruiken geen losers..
Het is een keuze die je maakt,iedereen moet zelf weten wat hij/zij met zijn/haar lichaam doet.
Ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar veroordeel een ander er niet om.

Waarschuw beheerder
hangt ervanaf.
als de eerste de beste sul van mager naar gespierd wil worden met anabolen en zonder kennis dan is het zeker een loser!

iemand die al groot is zonder anabolen en zonder anabolen niet meer verder komt, is een ander verhaal. maar dan komt er meer bij kijken dan alleen een spuitje ;)
maar zoiemand traind ook al een aantal jaar zonder.
Waarschuw beheerder
nee zeker geen losers.....moet je zelf weten....tis jou lichaam....zelfde als roken...pille....coke etc
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die anabolen gebruiken zonder een goede basis en leefgewoonte zijn losers.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is deze discussie al niet een keertje gevoerd?? :S
Waarschuw beheerder
Wil je anabolen gebruiken dan?

Ergogenics

is een hele goede site! Staat alles over.
Ik gebruik zelf niets hoor... Maar als beginner kun je denken aan een orale kuur.. Winstrol is licht maar heeft weinig bijwerkingen.. en niets is vocht! dus puur spier.. en bljft ook nog lang!
En je kunt ook aan dianabol denken... maar meeste is vocht en diabol is best wel een sterke anabool.. bijwerkingen enz.. Nakuur is aller belangrijkste!! Clomid of nolvadex. Maar als je durft te spuiten zal ik deca gaan gebruiken... minste bijwerkingen en niet belastend voor je lever.. Orale zijn wel schadelijk voor je lever!
(meer) maar kijk maar eens op die site!! Maar kijk uit met fake anabolen!!
Waarschuw beheerder
donateur
ergogenics is een bagger site
staat veel achterhaald spul, en dingen die verkeerd worden getest
Waarschuw beheerder
deze zogenaamde spiermassa lijkt wel leuk maar vergeet niet dat het zeeeer slecht voor je lichaam is.

en als je er breed uit wil zien in korte tijd zul je van jezelf al wat breed moeten zijn anders meot je gewoon een jaar of 3 a 4 trainen om een mooi resultaat te krijgen

De meeste anabolespuiter hebben ook vaak van die scheuren op hun huid doordat de spieren te snel "groeien" en de huid het niet aankan.
Waarschuw beheerder
url=http://forum.body-fitness.nl/index.asp]Body fitness Forum[/url]

Deze is wel goed!!
Hier weten de mensen alles over anabolen.
Kun je rustig allemaal vragen.
Waarschuw beheerder
http://forum.body-fitness.nl/index.asp

deze
Waarschuw beheerder
donateur
en http://www.dutchbodybuilding.com

De meeste anabolespuiter hebben ook vaak van die scheuren op hun huid doordat de spieren te snel "groeien" en de huid het niet aankan.

dit komt ook wel voor bij niet spuiters hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb er in ieder geval geen respect voor
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf wel zitten denken om anabolen te gebruiken, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ik ben niet echt mager ofzo (1.88m 88kg), maar zie bij mensen in mijn omgeving wat voor lichaam je kan krijgen door anabolen te gebruiken. Ik ga proberen om op een natuurlijke manier de 95kg te bereiken binnen een jaar (dmv spiermassa op te bouwen). Moet op zich wel lukken.
Waarschuw beheerder
Heb er ook geen respect voor. Soort van oneerlijke concurrentie/valsspelen vind ik.

Waarschuw beheerder
anabolen vind ik voor zielige mannetjes die zich zonder zo groot te zijn niks voelen...
en als ze dan zo groot zijn moet iedereen het zien...:kots:

Waarschuw beheerder
Waarom zou je een "loser" zijn omdat je "hulpmiddelen" gebruikt om er voor je zelf mooier uit te zien??

Idd, je bent pas een loser als je met dit soort dingen verkeerd omgaat. Als je als een aangekleedde tochtstrip, zonder enige kennis erover, gelijk zwaar aan de spuiten gaat.

Je moet toch zelf ook een lichamelijke "basis" hebben, en je moet er zker wel enige verstand van hebben. maar dat is met alles zo als je ergens mee begint, toch?
Waarschuw beheerder
Mensen iedereen doet nou net als of als iemand anabolen een paar spuiten is en dan ben je in een keer arnold ofzo...

vergeet niet dat er voeding bij komt kijken
vaak trainen veel discipline
rust het word een soort leven van je..

maar ik vind idd de jongens die er niks van weten en zo maar wat erin gooien losers..!!!
Waarschuw beheerder
mooi gezegd trouwens mayo 22
Waarschuw beheerder
Ik heb meer respect voor degene die door trainen en goede voeding spiermassa opbouwen

Waarschuw beheerder
Thanx JoDes ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Van anabolica alleen wordt je niet groot idd.. je zult er wel het nodige voor moeten doen.. waaronder veel en en hard trainen, goed eten en goed slapen.. zonder dat wordt je nooit groot en sterk..

Waarschuw beheerder
Meestal vind ik het niet eens mooi..... te te is gewoon bah maar normaal en droog dat vind ik mooi !

Waarschuw beheerder
Ik heb eentje in mijn klas zitten die op anabolen zit...ziet ten eerste niet mooi uit doordat het het alleen maar bij zijn triceps heeft zitten :S echt vies. En ten tweede is het niet goed voor een jong lichaam om het te gaan gebruiken....en trouwens je krijgt veel massa :S maar niet de kracht mee.
:D beste vriend van me heeft met dat klasgenootje van me liggen armpjedrukken :D won in een oogwenk van hem :S zat weinig kracht in zei die...ik durfde het niet aan omdat ik niet die power in de armen heb zitten zoals mijn beste vriend.
-Kortom ..voor jonge gebruikers vind ik het LOSER-achtig ...maar voor mensen die echt niet meer verder groeien en dat toch willen :) vind ik het een uitkomst- beetje raar antwoord op die vraag maar het is zoals ik erover denk.
Waarschuw beheerder
donateur
en trouwens je krijgt veel massa maar niet de kracht mee.

van een goede keur zou je dik veel kracht moeten krijgen hoor.
ligt natuurlijk ook aan de middelen die je gebruikt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is voor losers! Doe dan creatine en andere middelen maar je bent toch leip als je anabolen gaat spuiten!
Waarschuw beheerder
Als je echt zo serieus ermee bezig bent dat je niet meer verder groeit kan ik me goed voorstellen dat je anabolen wilt gebruiken. Geloof mij, de mensen die dat doen hebben allang creatine enz. geprobeerd. Je kunt gewoon met je huisarts overleggen wat je wilt bereiken enz. Die kan zelfs de spuit in je kont zetten, zodat je zeker weet dat dat in ieder geval op de juiste manier gebeurd.

Waarschuw beheerder
denk niet dat een huisarts die spuit zal zetten :)

Waarschuw beheerder
Haha...k heb eens een tijd geleden een foto gezien van een man die Stierenhormonen in zich liet spuiten. TOTAAL MISGEGROEID...nek zo dik als een beeldscherm :S alles TE TE TE DIK ..en dat krijg je niet meer weg :S
Waarschuw beheerder
Een huisarts wil dat echt wel voor je doen. In Nederland kan tegenwoordig alles. Kunt als junk ook heroïne halen bij de regering dus ik kijk nergens meer van op.

Waarschuw beheerder
King Dano:

Een huisarts die ff een spuit zet in je reet??
Nooit van gehoord dat anabolen illegaal zijn???

:S

Waarschuw beheerder
^_^ je krijgt ze bijna niet het land ingesmokkelt...hier in nederland is het illegaal wat die andere landen ervan vinden moeten hun weten. Ik vind het prima dat het hier illegaal is...hoef ik tenminste niet harder te gaan trainen om die op "anabolen levende kleerkasten" bij te houden in formaat :P LOL
Waarschuw beheerder
Als je een goede relatie hebt met je huisarts en hij weet dat jij klaar bent om anabolen te gebruiken zal mijn huisarts het doen. Ik zal z'n naam maar niet noemen anders wordt ie straks platgebeld door iedereen haha :D. En mayo 22 tuurlijk weet ik dat er anabolen zijn die illegaal zijn (de meerderheid volgens mij niet, ligt aan de sport die je doet en op welk niveau), maar zoals ik al zei in Nederland kun je zelfs heroïne halen bij de gemeente dusse

Waarschuw beheerder
laat ik het zo zeggen !! HET LUKT JE NIET om ze door een HUISARTS te laten zetten ! Die moet het volgens de regeltjes doen :) wat een zaak doet moeten hun weten...het is tenslotte illegaal en ik zie een dokter dat niet doen.

Waarschuw beheerder
Juist, Kaiser bevestigd het even!! Je huisarts LULT Dano!!! Of je dacht ff dat je droom werkelijkheid was...

Waarschuw beheerder
haha, een huisarts die een spuit zet

zie t al voor me:

ja, goedemorgen

morguh

wat is je klacht?

ja, euh, weet niet hoe ik t moet zeggen maar ik voel me eigen te mager..zou graag een stukje breder willen worden

een stukje breder..hmmm
ok, kom maar ff mee, als jij alvast gaat liggen pak ik de spuit

En mayo 22 tuurlijk weet ik dat er anabolen zijn die illegaal zijn (de meerderheid volgens mij niet, ligt aan de sport die je doet en op welk niveau), maar zoals ik al zei in Nederland kun je zelfs heroïne halen bij de gemeente dusse

jong jong, wat denk je zelf..dat t aan de sport ligt die je doet of anabolen illegaal zijn...diepe zucht
volgens mij weet je t verschil niet tussen voedingssupplementen en anabolen steroiden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd dikke bullshit. Het enige waar je je arts voor over kunt halen is het checken van je bloedwaardes, testgehalte, leverwaardes, enz. Zelfs dat doen ze nog niet altijd.

Maar ff ontopic. Als iemand zijn natuurlijke max. heeft behaald en/of heeft wedstrijdambities en zijn voeding, training en rust is 100% in orde, waarom niet? Pikkies van 17 die ff snel een dboll kuur slikken om vervolgens vol vocht over het strand paraderen, vind ik wel losers ja. Maar altijd dat gezeik over anabolen dit, anabolen dat. 80-90% van PF zit in de weekenden onder de dope en/of alcohol. En dat kan wel. In mijn ogen kun je dan beter een kuur pakken (mits genoeg kennis, goede basis), dan elk weekend je neus boven een pak pep houden.

just my 2 cents...

Waarschuw beheerder
mooi gesproken Rude Violence....klopt allemaal :)

Waarschuw beheerder
heel mooi gesproken idd!

Waarschuw beheerder
precies!

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: ZIEK!! :yes:
Waarschuw beheerder
Anabolen zijn voor mietjes, ze verdienen geen respect vind ik, Als je echt breed wilt worden, doe het dan puur natuur, dan heb ja het gevoel echt iets te hebben bereikt. Bovendien blijft er van je "anabolen-spieren" niet veel over als je stopt met trainen... Puur natuur spieren zijn veel sterker en steviger.
Waarschuw beheerder
2 blood omen: Spieren zijn spieren hoor de spieren van een gebruiker zijn dus ook niet anders dan die van een natural.

En bovendien ( als je het op de ´goede´ manier doet dan) beginnen die gasten het pas te gebruiken als ze zonder anabolen nooit meer verder kunnen komen.Dus dan hebben ze zoiezo al echt iets bereikt alleen willen ze meer.
Waarschuw beheerder
Daar zit wat in, maar dan nog vind ik het gewoon dom. Chemische troep.
Waarschuw beheerder
jah ok das jouw mening :)

Zelf zal ik ook nooit aan de anabolen gaan.

Waarschuw beheerder
In principe is het gewoon dom, maar nog altijd iemands eigen keuze.
En nee ik vind iemand geen loser dan maar als iemand naturel heel ver komt vind ik dat wel knapper.
Maar ja, deze discussie lijkt telkens wel terug te komen op PF.

Waarschuw beheerder
Je kan er wel over gaan discusiëren... maar maakt het wat uit?? Ik vind het jammer dat veel mensen andere mensen niet in hun waarde kunnen laten en er gelijk een bak zeik overheen gooien.

... zucht ...
Waarschuw beheerder
en trouwens je krijgt veel massa maar niet de kracht mee.
beste vriend van me heeft met dat klasgenootje van me liggen armpjedrukken

Vriendelijke vriend ik weet niet wat voor kuurtjes er daar rond gaan maar xie jongens bij mij op de sportschool die drukken toch snel 50 kilo grammetjes meer....en dat komt vast niet door de bambix...!!

en anabolen gebruik je niet om armdruk wedstrijdjes te winnen...alleen daar aan kan je al zien wat voor instelling die man heeft...

Rude nice way of typing ;)

Waarschuw beheerder
anabolen voor losers? als je westrijden doet ontkom je er niet aan.

anabolengebruik is het toedienen van hormonen
en je kan het gewoon vergelijken met het gebruik van de anti conceptie pil bij vrouwen. het heeft alleen een andere werking omdat het andere hormonen zijn.

en je wordt er goed sterk van dat kan ik je wel verklappen. ik heb eerst 5 jaar getraint zonder anabolica en drukte toen 110 kilo bank en in mijn opbouwende kuur voor een wedstrijd drukte ik 160 en dan heb ik het over een set van 8.

Waarschuw beheerder
veel mensen vinden gebruikers al losers omdat ze gebruiken en dan weten ze nog nieteens wat voor middel precies want er zijn tig verschillende.
diezelfde mensen denken vaak omdat je er van groeit dat het vergif is en verschrikkelijk slecht voor je is. voor diegene die die mening hebben laat je voor de gein een keer informeren.
als iemand allergisch is dan krijg je vaak ook hormonen om dat te onderdrukken.

het heeft een slechte naam en is een soort van taboe. er zijn gevallen bekend waar het slecht mee afloopt idd, maar dat is door excessief gebruik. vergelijk het met af en toe een biertje drinken ( wat trouwens ervoor zorgt dat je hormoonspiegel ook andere waarden gaat vertonen ) of een zware alcoholist zijn.

Waarschuw beheerder
arnold schwarzenegger, jean claude van damme, dolph lundgren, sylvester stallone, vin diesel en ik kan zo nog wel even doorgaan zijn dat ook allemaal losers dan ?
Waarschuw beheerder
Ik denk als je het gebruikt doe het dan met verstand 'just like drugs' en als er 1 iemand is hier die weet waar die over lult dan is het onze grote vriend fruitecake wel want die wist/weet waar die mee bezig was/is!!!!
Waarschuw beheerder
Inderdaad echt voor losers....In Januari de eerste spuit en in Juli vol vocht over het strand.Maarja als zij hun lichaam willen verneuken moeten ze dat zelf weten. Trouwens,het ziet er echt vies en lelijk uit.....

Waarschuw beheerder
laat je eens infomeren, je weet echt niet waar je het over hebt. ergens een mening over hebben waar je de ballen verstand van hebt dat is iets voor losers

Waarschuw beheerder
elke week aan de pep en andere harddrugs zitten is slechter voor lichaam en geest dan af en toe een anabolen kuurtje.

nice post fruitcake
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij mijn weten zat Dolph Lundgren niet aan de Anabolen ! En Arnold gebruikte een of ander goedje wat je gewoon in de winkel kreeg en later slecht voor de gezondheid kon uitvallen..

Waarschuw beheerder
ghehehe word wakker zou ik zeggen.

Waarschuw beheerder
dat goedje wat je toen in de apotheek kon krijgen en waar arnold flink van heeft gesnoept was dianabol. tja overdaad schaadt
Waarschuw beheerder
donateur
Een kuur pakken eist vaak nog meer doorzettingsvermogen en discipline dan naturel trainen. 99% hier heeft geen idee wat er bij komt kijken als je kuurt...

99% hier zou nooit kunnen kuren, want 8 weken zonder alcohol of pep dat redden de meesten hier niet;)

En dan lees je hier boven ergens dat een orale kuur winstrol een lichte kuur is zonder veel bijwerkingen... vermoed dat je lever daar heel anders over denkt... orals passeren twee keer je lever, vind ie niet echt fijn. Zet dan gewoon een spuit! Deca niet belastend voor je lever :s Weet niet waar jij je info vandaan haalt maar wat een onzin...cker van die site van Koert?

Heb zelf nooit gekuurd, maar mezelf wel wat meer verdiept in de materie dan de meesten hier. Jammer dat er weer zoveel onzin in dit topic staat.
Waarschuw beheerder
99% hier zou nooit kunnen kuren, want 8 weken zonder alcohol of pep dat redden de meesten hier niet

:respect:

hahah mooi antwoord

Inderdaad echt voor losers....In Januari de eerste spuit en in Juli vol vocht over het strand

ik weet niet wat jij lult maar ik denk dat alles beter is dan...niet te hoeven aanbellen zoals jou maar gewoon door de brievenbus :p :p ;)

Waarschuw beheerder
dus mr Schwarzeneggert is ook een loser...

Waarschuw beheerder
Arnold zou met in zijn beste vorm ooit nu tijdens wedstrijden niet eens mogen meedoen...

maar heel veel respect voor arnold hoor...

Waarschuw beheerder
99% hier zou nooit kunnen kuren, want 8 weken zonder alcohol of pep dat redden de meesten hier niet

Als ik naar de meeste gebruikers kijk, hebben die het er ook heel erg moeilijk mee.
Tenminste, die 8 weken lukt dan nog net wel, maar wat je daarna ziet...
Mijn punt is dan ook een beetje dat veel anabolen gebruikers gezien worden als mensen die heel erg gedisciplineerd met fitness bezig zijn.
Niks mis mee als dat zo is, maar vaak is de werkelijkheid toch een stuk anders.

Waarschuw beheerder
Veel mensen denken dat je slechts door het innemen van anabolen heel breed gaat worden...

NOT...

Ook met anabolen moet er getraint worden... Ik zelf ben al 7 jaar naturel bezig, en gaat lekker hoor... PROUD TO BE A NATUREL

Waarschuw beheerder
Natuurlijk moet er getraind worden en ook goed gegeten.
Maar iemand die gebruikt en ongezond leeft (afgezien het eten) groeit als nog wel sneller dan iemand die naturel traint en gedisciplineerder is.
Beetje oneerlijk niet?
Maar ja zo'n persoon komt er later wel achter met z'n gezondheid.
Waarschuw beheerder
donateur
Jorr iemand die gebruikt maar zijn voeding en training niet in orde heeft zal veel minder groeien op anabolen dan iemand die dat wel heeft. Ook zal diegene veel van zijn "gains" weer kwijtraken na de kuur doordat het oa voedingspatroon niet goed is. Tuurlijk zijn er mensen zat die op deze manier te werk gaan alleen maar om een paar weken lang te kunnen paraderen op het strand. Maar jah binnen elke sport heb je rotte appels.

Ook ik ben er trots op nog naturel te trainen, maar ook gebruikers (die met de goede instelling wel te verstaan) kunnen ook best trots zijn op wat ze bereikt hebben, want op een goede manier kuren en na je kuur ook alles (zoveel mogelijk) behouden is veel zwaarder dan de meeste denken.

Waarschuw beheerder
Dat weet ik, je raakt sowieso altijd wat kwijt, de mate waarin hangt inderdaad af van voeding en dergelijken.
Toch zijn het er een hoop mensen die denken van;
FF tijdens de kuur volledig op fitness richten en daarna weer een periode lekker feesten.
Heel mensenlijk opzich, maar ga dan ook niet kuren.

Waarschuw beheerder
waarom zouden het losers zijn?

iemand die af wil vallen en daar iets voor gebreukt is dat dan ook en loser?

zijn we dan allemaal losers, want bijna iedereen gebreukt en pilletje of iets anders op feesten, kunnen we zelf dan geen lol maken.

we zijn geen losers iedereen moet zelf weten wat ie doet, als hij of zij zich daar prettig bij voeld:D

Waarschuw beheerder
Eerst zelf proberen en als het echt niet lukt tja...dan maar die stront rotzooi !! niet als een wattestaafje meteen eraan gaan

Waarschuw beheerder
2 =)Kaiser(= >
Met die instelling ga je geheid nog weleens voor de bijl (y)
Als je je met anderen gaat vergelijken krijg je gauw een ideaalbeeld wat zonder AS niet te bereiken is.
Overigens heb je wel gelijk dat je het beste eerst op naturel basis alles er uit moet halen wat er in zit.
Maar goed, ik blijf me af vragen waarom.
Afgezien dan de mensen die er goed geld mee kunnen verdienen en serieus kans maken bij wedstrijden.
Maar ja, dat vraag ik me ook af bij mensen die wekelijks naar de klote zijn.
Iedereen moet uiteindelijk z'n eigen keuzes maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neen :S ik ben ANTI-anabolen...ik had de post maybe anders moeten formuleren !! Wat ik wou zeggen is dat ik het wel ok vind als mensen echt eerst naturel of met sups. proberen voordat ze aan die rotzooi beginnen !!

Waarschuw beheerder
Ik zou het zelf nooit gebruiken maar als iemand anders dat wil moet hij dat maar doen. Het is zijn/haar eigen lichaam dus.. Go ahead !!

Waarschuw beheerder
Waarom al die haat tegen al die mensen die kuren... Laat die mensen... In mijn sportschool in rotterdam lopen er hoorde ik laatst 50 gebruikers rond. Terwijl er maar 12 mensen rondlopen waarvan ik denk die zijn super gespierd...

Een andere jongen heeft gebruikt samen met een vriend van mij.. En ze zijn allebei 15 kilo aangekomen die ene had net als ik een goede basis... Maar ik vind niet dat ze er nu zoveel beter van zijn geworden...

Jullie zien anabolen als iets waarvan je gelijk perfect wordt...

Dat is echt niet zo...
Waarschuw beheerder
mensen die zulke topics openen hebben geen geld voor anabolen ...
Zijn net zo dun als een lucifer en zijn BLOED Jaloers.... :S

Waarschuw beheerder
hahaha

anders geef je geen antwoord

Waarschuw beheerder
donateur
Heb geen anabolen nodig.
Vind het in en in triest.

Je moet eens kijken naar de bijwerkingen.
Ik heb zelf een prof bodybuilder als vriend gehad.
Geloof mij daar wordt je niet vrolijk van.
Waarschuw beheerder
hangt ervanaf.
als de eerste de beste sul van mager naar gespierd wil worden met anabolen en zonder kennis dan is het zeker een loser!

iemand die al groot is zonder anabolen en zonder anabolen niet meer verder komt, is een ander verhaal. maar dan komt er meer bij kijken dan alleen een spuitje
maar zoiemand traind ook al een aantal jaar zonder

je moet eerst trainen en dan anabolen gebruiken anders heeft het geen nut!
Waarschuw beheerder
elke week aan de pep en andere harddrugs zitten is slechter voor lichaam en geest dan af en toe een anabolen kuurtje

niet dus

Waarschuw beheerder
je moet eerst trainen en dan anabolen gebruiken anders heeft het geen nut!

Dat bedoelt ie ook..

niet dus

wel dus..

maar ligt eraan. Je moet geen 4-5 kuren per jaar zetten of totaal onverantwoord kuren nee.. dan sloop je jezelf. Verantwoord en zo veilig mogenlijk kuren is niet slechter dan elke week naar de klote gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ach ja dit is eigenlijk een hele lange discusie waar de meeste mensen zoals ik ook te weinig kennis van hebben om er echt iets nuttigs over te zeggen.

Kijk ik heb wel veel dingen gehoord en gezien in mijn 7 jaar trainen. Maar ik begon bij Theo's naturel Gym en daar was het gewoon simpel doe het naturel of ga lekker ergens anders trainen...

Zelf heb ik niet die behoefte om te gebruiken, maar mijn lichaam is goed(oke klinkt een beetje arogant en ga hier dus niet raar op reageren het intereseert met toch niet wat jullie erover denken.) Maar wat als je genetisch minder geluk hebt. En je jezelf echt de kanker traint en niet vooruit gaat? En geloof me die zijn er van die droge mannetjes die hard trainen zichzelf bijna dood eten en nog bijna niet vooruit gaan.

Om on topic te blijven

Anabolen zijn niet voor losers, maar naturel is gewoon het aller aller beste
Waarschuw beheerder
Haha wat een heerlijk topic.

Heb er ook geen respect voor. Soort van oneerlijke concurrentie/valsspelen vind ik.

Heb je dat ook voor vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan :S

laat ik het zo zeggen !! HET LUKT JE NIET om ze door een HUISARTS te laten zetten !

Geloof mij het lukt wel en een vriend van mij is het levende bewijs al moet ik toegeven dat je wel een goede relatie moet hebben met je huisarts.

Inderdaad echt voor losers....In Januari de eerste spuit en in Juli vol vocht over het strand.Maarja als zij hun lichaam willen verneuken moeten ze dat zelf weten. Trouwens,het ziet er echt vies en lelijk uit.....

Jij hebt er verstand van ;)

Bij mijn weten zat Dolph Lundgren niet aan de Anabolen ! En Arnold gebruikte een of ander goedje wat je gewoon in de winkel kreeg en later slecht voor de gezondheid kon uitvallen..

Die jongens op het podium bij de olympia gebruiken zeker ook alleen creatine ? :/

Trouwens wat een vooroordelen allemaal :D
Net wat rude zegt als je elk weekend aan de pep,coke,alcohol zit dan is het okey maar als men begint over anabolen (waar 90 % van jullie geen flauw benul van heeft hoe het in mekaar steekt) dan is het gelijk slecht haha heerlijk :D
Anabolen steroieden zijn geen wondermiddel je moet er nog steeds even hard voor werken als zonders iets en waarschijnlijk nog wel een stapje harder.
Waarschuw beheerder
Mochten er nog mensen zijn die na aanleiding van deze crap zin hebben in een andere discussie en er topics over willen openen,zie hieronder een paar ingevingen ;)

Borstvergroting voor losers ?
Elke week aan de zooi beter als AS ?
Wie van jullie heeft verstand van ANABOLEN om er zinvol over te kunnen oordelen ?

Waarschuw beheerder
beter helemaal geen AS topics meer. je word er zo moedeloos van :p
Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet mijn keus, maar wanneer iemand goed doordacht en bewust gaat kuren, en de belangrijkste factoren training, voeding en rust goed in orde zijn, heb ik zeker niet minder respect voor een AS gebruiker!

Daarintegen vind ik het wel zeer zielig als jonge mannetjes die net trainen, gaan kuren om in een korte tijd veel massa te pakken...

Waarschuw beheerder
donateur
Daarintegen vind ik het wel zeer zielig als jonge mannetjes die net trainen, gaan kuren om in een korte tijd veel massa te pakken...

Dat zijn de losers inderdaad!
AS is ook niets voor mij, maar ik denk er niet respectloos over!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*kijkt naar B@ss zijn afbeelding !! zo zo jij hebt er ook van liggen snoepen zie ik :P
En als het puur natuur is ...petje af !!

Hoe wil een dokter nu Anabolen mogen zetten ? het is illegaal :S ?

Waarschuw beheerder
donateur
:no: anabolen

puur natuur :yes:

Waarschuw beheerder
2 =)Kaiser(=
Er is wel meer illegaal, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurd.

Waarschuw beheerder
Bas is puur natuur hoor, ik ook. Mijn armen mogen er ook zijn of niet B@ss...
Waarschuw beheerder
donateur
"Heb je dat ook voor vrouwen die een borstvergroting hebben ondergaan"

Als er een sport was die borstenbuilding heette, dan zou ik inderdaad ook geen respect hebben voor de mensen die om die reden hun borsten laten vergroten. Als mensen die troep in hun lichaam spuiten om er breed uit te zien, prima. Maar zodra ze het in wedstrijdverband doen en zo winnen van mensen die het niet gebruiken, mogen ze wat mij betreft oprotten

Waarschuw beheerder
Dat valt ook deels te wijten aan het publiek.
Mensen willen het steeds extremer zien.
Aan bekende wedstrijden kan iemand die niet gebruikt niet eens mee doen.
Ook bij de naturel wedstrijden en dat vind ik wel erg opzich ja.
Eigenlijk wel krom inderdaad dat mensen omtrent doping gebruik verschil maken tussen bodybuilding en andere sporten.
Het blijft net zo goed vals spelen.

Waarschuw beheerder
Je hebt van die goofs die willen een bepaald lichaamsdeel wat dikker hebben. Ik noem bijv. de Biceps...zij dus die kuur volgen !! dus concentreren ze zich op de biceps :S en dan ziet je vet duidelijk zeg !! Klasgenooitje is het bewijs ervan. Dus echt niet mooi ! En er loopt er nog eentje rond op de sportschool die alleen de triceps heeft getraind met dat kuurtje :S GADVER !!

Waarschuw beheerder
Beetje raar verhaal.
AS hebben invloed op alle spiermassa.
Al is de invloed op sommige plekken wel een stuk groter.
Dit verschilt ook per middel trouwens.
Bepaalde spiergroepen wat groter willen hebben heeft daar dus niet zoveel mee te maken.
Daar hebben ze overigens in de bodybuilding top een ander goedje voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Yep dat andere goedje is Synthol... lekker plaatselijk olie injecteren in je spieren, ziet er echt mooi uit....... NOT!
Waarschuw beheerder
als je kijkt naar de nadelen wat er heel wat zijn

en dan naar de voordelen wat er niet is :no:

moet je je conclussie toch wel kunnen trekken

Waarschuw beheerder
Laten we het erop houden dat je geen loser bent als je niet ver komt met groei (moet je wel volle 100% ervoor gegeven hebben)
Waarschuw beheerder
donateur
to =)Kaiser(= believe it or not; nog steeds puur natuur :yes:
En jou armen mogen er zeker zijn Flo lova (Y) keep up the good work!

Waarschuw beheerder

[img cacheid=00069f77001193198e9c5c051a00554706]http://inter-fan.org/history/stupid.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Netjes B@ss heel netjes !! En Heinz niemand heeft mij kunnen aantonen dat Lundgren ze wel gebruikte !! volgens mij heeft die zweed dat gewoon zelf getraind sinds hij gezond gespierd eruit ziet en niet afgetraind zoals Sylvester Stallone in Rambo !
Waarschuw beheerder
Niet zo naief kaiser het zijn bijde gebruikers maar dat doet er niet toe.

Je hebt van die goofs die willen een bepaald lichaamsdeel wat dikker hebben. Ik noem bijv. de Biceps...zij dus die kuur volgen !! dus concentreren ze zich op de biceps en dan ziet je vet duidelijk zeg !! Klasgenooitje is het bewijs ervan. Dus echt niet mooi ! En er loopt er nog eentje rond op de sportschool die alleen de triceps heeft getraind met dat kuurtje GADVER !!

Die hebben er dan gewoon aanleg voor en net wat Jorr zegt AS heeft invloed op elke spier in het hele lichaam tenzij je synthol plaatselijk injecteerd dan kan je het wat beperken tot een bepaalde spiergroep,bv armen.

2 SuperGroof
Als er een sport was die borstenbuilding heette, dan zou ik inderdaad ook geen respect hebben voor de mensen die om die reden hun borsten laten vergroten. Als mensen die troep in hun lichaam spuiten om er breed uit te zien, prima.

Gaat een beetje tegenmekaar in he of niet.

Trouwens waarom hoor ik hier alleen de sport bodybuilding vallen ?
Als een voetballertje een deca'tje in z'n been zet voor sneller herstel gebruikt hij netzogoed.
Dit gaat wel over anabolen maar bij anabolen denkt het gros meteen aan bodybuilding etc weleens gedacht aan wielrenners,sprinters,atleten,boksers,voetballers :/
Waarschuw beheerder
donateur
Tja ze moeten het allemaal zelf weten :)

Mijn natuurlijke armpjes zijn toch groter :[ :D

Waarschuw beheerder
donateur
Tja als die mensen da leuk vinden moeten ze het vooral doen. Er zijn wel grenzen aan vind ik,als je echt heel opgepompt bent dan wordt je eerder uitgelachen als dat je er respect voor krijgt

Waarschuw beheerder
al die gasten van de tour de france zijn ook helemaal clean :jaja:

Waarschuw beheerder
Tsja, er wordt weleens gezegd dat de topsport prestaties van de laatste 50 jaar niet zonder verboden middelen te behalen zijn.

2 Unnamed> Ik begrijp hem wel, hij bedoelt dat hij het oneerlijk vind als het gebruikt wordt om beter te presteren bij wedstrijden.

Waarschuw beheerder
En Heinz niemand heeft mij kunnen aantonen dat Lundgren ze wel gebruikte !! volgens mij heeft die zweed dat gewoon zelf getraind sinds hij gezond gespierd eruit ziet en niet afgetraind zoals Sylvester Stallone in Rambo !

Het ligt er aan wat je wilt he, je kan ook spiertjes kweken en een laagje gezond vet erover laten zitten.

Bodybuilding is heel simpel het vormen van je lichaam zoals je dat zelf wilt hebben. en het doel heiligt de middelen. Het zijn geneesmiddelen die vaak nog verkocht worden in apotheken. niet hier in nederland, maar bijv in turkije en griekenland. het is geen vergif en met verstandig gebruik is er helemaal niks aan de hand.

Door zware overdosering en fout gebruik ( drinken en drugs erbij )en te langdurig gebruik
met andere woorden : misbruik. zijn velen van mening dat het puur slecht is voor het lichaam.

een biertje of 2 op de zaterdag = niks mis mee
elke dag een krat........zijn sterfgevallen van bekend

zo nu en dan eens een pilletje of 2 = niks mis mee. elk weekend aan de pillen en door de weeks aan de pep.........zijn sterfgevallen van bekend

door de anabole steroiden zijn ook sterfgevallen bekend.

en zo is het met alles overdaad schaadt ook met de anabole steroiden idd

Waarschuw beheerder
En iemand veroordelen tot een loser omdat je vermoedt dat ie anabole steroiden gebruikt, dat is iets voor losers en voor jaloerse typetjes die het trainen van hun lichaam niet kunnen opbrengen.
waarschijnlijk zegt diegene dat ook niet midden in zijn gezicht, maar wijzen liever met een vingertje en fluisteren het heel stilletjes in iemands oor hopend dat die gespierde gozer het niet hoort.
ik heb eerst 5 jaar naturel getraind en dan krijg je ook al van iedereen te horen dat je aan de A.S zit. Het maakt geen reet uit of je gebruikt of niet voor de buitenwereld, want als je naturel traint en je hebt goed ontwikkelde armen en schouders ben je al veroordeeld.
Ik spreek uit eigen ervaring.
Waarschuw beheerder
daar gaat het niet om
het ziet er gewoon niet uit en er zitten veel gevolgen aan dus WAAROM???? :/
Waarschuw beheerder
donateur
klopt Fruitcake, Hoor ook zeer regelmatig dat ik AS zou gebruiken, meestal van mensen die er totaal geen verstand van hebben. Sommige vragen met echte interesse of je gebruikt (wat ik nog kan waarderen, zie het als een compliment aangezien ik nog steeds naturel ben) maar de meesten lullen achter je rug om en voor je het weet heb je de reputatie van gebruiker. Dan hoor je op het achtergrond de opmerkingen van "Ja zo kan ik het ook als ik net als hem een naald in me reet douw"

Vaak zijn dat de mensen die zelf niet de discipline en het doorzettingsvermogen kunnen opbrengen om goed te trainen, eten en rusten. Het is veel makkelijker om iemand anders verbaal de grond in te boren dan zelf groot te worden. Dus kiest men vaak de weg van de minste weerstand...

Blijven jullie dan maar klein, dan speel ik wel voor grote jongen. Accoord?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
klopt idd.. ik heb op de oude sportschool waar ik zat nu ook de reputatie van AS-gebruiker, terwijl ik ook natural ben. Ik weet dit omdat mijn pa daar nog traint en er kwam een oude bekende van mij naar hem toe, met de vraag: "Hij gebruikt toch niet he? Ik hoorde het van die en die.. " . Gelukkig ben ik zo sportief dat ik er om kan lachen en zie het ook als compliment, maar als je er even wat groter en sterker uitziet, dan iemand die constant verkeerd bezig is met trainingen en/of voeding, krijg je meteen de stempel AS-gebruiker.

Waarschuw beheerder
het ziet er gewoon niet uit en er zitten veel gevolgen aan dus WAAROM????

siliconenborsten kunnen ook mislukken, zien er vaak ook niet uit, kunnen gaan lekken, enz. dus WAAROM????

Maar hier word bijv. nooit negatief over gesproken. Als je niet gelukkig met je lichaam bent, kun je er toch wat aan doen? Als jij op je natuurlijke max. beland bent en je word echt niet groter, of het gaat zo retelangzaam, of het is echt je droom om op het podium te gaan staan, waarom niet? Je doet het voor jezelf en niet voor een ander. Ik krijg vaak van vrienden/vriendinnen te horen dat ik niet veel groter moet worden. Fuck it! tis mijn lichaam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met de mening van mensen die je van dingen beschuldigen die niet eens waar zijn zou ik sowieso al geen rekening houden.
Maar goed dat ben ik dan.
Neemt niet weg dat het vervelend kan zijn.
Ik heb het zelf ook weleens mee gemaakt dat een dokter vroeg of ik gebruikt had, nota bene waar m'n moeder bij zat.
Toen dacht ik echt bedankt kerel, nu kan ik dat weer uit d'r hoofd gaan praten.
2 Fruitcake> Je hebt een punt maar 1 ding ben ik het niet mee eens.
Het gebruik van AS in de sportschool is in vergelijking tot medicinaal gebruik sowieso al zware overdosering.

En wat betreft bodybuilding opzich zal ik het wel nooit begrijpen.
Ik bedoel, ik ga ook 4 per week trouw naar de sportschool en leef redelijk gezond, maar daar houd het voor mij echt bij op.
Ik heb ook nog andere hobby's, werk, school, vriendin, vrienden.
Neemt niet weg dat ik het goed snap als mensen wedstrijden doen enzo.
Anders heb ik zoiets van waarom besteed je er zoveel tijd aan.
Maar ja, iedereen moet lekker zelf weten wat ie met z'n leven doet.
En die silliconenborsten, ha, als iemand dat laat doen terwijl ze al grote heeft vind ik het 3x niks.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar gaat het niet om
het ziet er gewoon niet uit en er zitten veel gevolgen aan dus WAAROM????

dat is jouw mening. hoeveel mensen vinden het lichaam van jean claude van damme en vin diesel niet mooi ?

en wat zijn precies de gevolgen als je een primobolan kuurtje neemt dan ? en niet ff snel opzoeken op internet he, want ik geloof dat je al alles weet.

2 Fruitcake> Je hebt een punt maar 1 ding ben ik het niet mee eens.
Het gebruik van AS in de sportschool is in vergelijking tot medicinaal gebruik sowieso al zware overdosering.

heb je wel gelijk in de doseringen liggen ook wel wat hoger. Maar dan heb je nog steeds verschil. Van die kereltjes die net een half jaar trainen en dan een kuur nemen die meer dan 2 keer zo zwaar is als de kuur die ik had in mijn wedstrijdvoorbereiding. Die mannetjes dijen ff uit en als ze stoppen zakken ze weer in mekaar, en hebben ze last van bijwerkingen. Daardoor heeft anabolica zo'n slechte naam.

Waarschuw beheerder
2 Fruitcake---> Helemaal met je eens (y)

Ze hebben meteen een mening klaar en weten niet eens waar ze over lullen :nee:

Waarschuw beheerder
0 respect voor ze...

train zelf ook, veel meer respect voor puur natuur.

Waarschuw beheerder
weer zo iemand... zucht... :no:
Waarschuw beheerder
donateur
weer zo iemand... zucht...

als je bij ze favo muziek kijkt past ze reactie er wel bij

Waarschuw beheerder
ach ja. :no:
Waarschuw beheerder
donateur
is het niet gewoon jaloezie? hijs nog student, hij ken gewoon geen behoorlijke kuur betalen en is daar nogal gefrustreerd over:P

Waarschuw beheerder
is het niet gewoon jaloezie? hijs nog student, hij ken gewoon geen behoorlijke kuur betalen en is daar nogal gefrustreerd over

je zou het haast denken :yes: een heel simpele kortzichtige mening met bar weinig onderbouwing iig.

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat ik er onderbouwing voor hoef te geven. Jullie zoeken eerder een excuus voor jezelf om het wel te gebruiken.

Niet dat ik het verder erg vind ofzo, alleen als ik al iemand zie met overontwikkelde spieren heb ik al zoiets van... hmm als jij zoveel tijd over hebt om zoveel te fitnessen en je geld ook nog in die kuren steekt, misschien heb je dan ook daadwerkelijk geen echt doel in je leven :S.
Waarschuw beheerder
Dus als je een leuke hobby/sport hebt waar je je in thuis vind heb je geen leven volgens jou :/

Ik vind dat als je in zino's tilburg rondhangt van q-dance houdt,en van dj luna zaag houdt,je geen doel in je leven hebt...

Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat ik er onderbouwing voor hoef te geven. Jullie zoeken eerder een excuus voor jezelf om het wel te gebruiken.

Niet dat ik het verder erg vind ofzo, alleen als ik al iemand zie met overontwikkelde spieren heb ik al zoiets van... hmm als jij zoveel tijd over hebt om zoveel te fitnessen en je geld ook nog in die kuren steekt, misschien heb je dan ook daadwerkelijk geen echt doel in je leven

iedereen hier in dit topic is natural, behalve 1 en die heeft wedstrijden gedraaid. dus wat lul je!

Waarschuw beheerder
Begin stront flauw te worden van mensen die altijd hun vooroordelen hebben over een gespierd lichaam..

Maar goed, ik begin het nu als een compliment te zien en ik zal ook lekker naturel verder gaan.

Het is verder ook een levensstijl, je leeft gezonder, richt je meer op voeding en let meer op je doen en laten.

En voor mensen die dat niet 'kunnen' opbrengen, gaat het snel over op jaloezie en dat leid weer tot het vooroordeel anabolen.

Sorry hoor, maar als je niet weet waar je het over hebt, ga dan gewoon ff drie jaar, drie dagen in de week in de sportschool trainen, let op je voeding en je zult alles begrijpen.

Waarschuw beheerder
De vraag is toch wat ik vind van anabolen?

nou daar heb je me antwoord op. En dat hier iedereen natural is volgens jou, nou des te beter.

Waarschuw beheerder
0 respect voor ze...

Hmmm met andere woorden: als iemand een opleiding aan de universiteit heeft gedaan en werkt als een of andere hoge pief ergens en is getrouwd en heeft 3 kids en alles lekker voor mekaar, heb jij geen respect voor zo'n man omdat ie anabolen gebruikt ? en geloof me die mensen zijn niet dom

0 respect voor ze...

is het niet gewoon jaloezie? hijs nog student, hij ken gewoon geen behoorlijke kuur betalen en is daar nogal gefrustreerd over

ghehehe

je zou het haast denken een heel simpele kortzichtige mening met bar weinig onderbouwing iig

De vraag is toch wat ik vind van anabolen?

[cite]nou daar heb je me antwoord op. En dat hier iedereen natural is volgens jou, nou des te beter

ok duidelijk !!!
Waarschuw beheerder
Ik vind het maar triest. Ze hebben gewoon geen geduld.

Waarschuw beheerder
gelukkig kon jij het geduld wel opbrengen om even wat te lezen zeker ? :no:

Waarschuw beheerder

dan reageer ik hier ook ff op hehe. Zijn we toch bezig. Geld zat. Sim-pel. Zo duur is een kuur nou ook weer niet.

Hmmm met andere woorden: als iemand een opleiding aan de universiteit heeft gedaan en werkt als een of andere hoge pief ergens en is getrouwd en heeft 3 kids en alles lekker voor mekaar, heb jij geen respect voor zo'n man omdat ie anabolen gebruikt ? en geloof me die mensen zijn niet dom

Vrij nutteloze opmerking... want waar heb ik nou geen respect voor? Voor het lichaam. Voor zijn prestaties aan de universiteit wel. Heel veel zelfs. Maar dat heeft weer niks met anabolen te maken he ;)... maar verder leuk voorbeeld bedacht, jammer dat het er niks mee te maken had alleen.

Waarschuw beheerder
jij schrijft: 0 respect voor ze en met "ze" bedoel je anabolengebruikers

en nu krabbel je toch een beetje terug omdat je in de gaten hebt dat het nergens op slaat. dat snap ik wel want je wilt uiteraard niet als een loser overkomen. :)
Waarschuw beheerder
wat je wel doet doet :D

Waarschuw beheerder
Fruitcake ik krabbel nergens van terug. Maar ik ga niet nog eens uitleggen dat je je eigen opmerking niet snapt... Maar verder interesseert het me natuurlijk uitermate weinig of iemand hier mij een loser vind.

Waarschuw beheerder
Het is ook een kwestie van durven !! Mensen hebben dan snel vooroordelen over je !! In mijn ogen is een jongen van dezelfde leeftijd van mij die als pierinkje is begonnen met anab. nog steeds een dikke loser !!

Waarschuw beheerder
Ligt er maar net aan hoe/ wat en waarvoor je het doet...

Maar naturel is en blijft het mooiste, hoe vaak zie je wel niet van die uitgezakte zonnebank figuren lopen op een feest? (niet dat er iets mis is met de zonnebank natuurlijk :P)

Waarschuw beheerder
Maar verder interesseert het me natuurlijk uitermate weinig of iemand hier mij een loser vind.

Je verdedigd jezelf zeker alleen graag? :s
Waarschuw beheerder
anabolen is je eigen keuze, je moet ook niet denken die persoon gebruikt anabolen, dus die word meteen breed. Je moet er hard voor trainen, met of zonder anabolen..

Waarschuw beheerder
Maar naturel is en blijft het mooiste, hoe vaak zie je wel niet van die uitgezakte zonnebank figuren lopen op een feest? (niet dat er iets mis is met de zonnebank natuurlijk

hier snap ik niks van he !! Waarom word een uitgezakte zonnebank figuur nou weer bestempeld als anabolengebruiker ?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat natuurlijke spul is voor mij al aardig verslavend, dus vriendje anabol zeker voor mij niet.

Waarschuw beheerder
Fruitcake wat ik bedoel te zeggen, is dat mensen die snel ff een kuurtje 'onverstandig' pakken en dit te snel afraffelen, dus ff snel willen groeien.. Vaak de mensen zijn die weer snel uitdijen en dat heb je toch echt minder als je naturel blijft..

Waarschuw beheerder
aaah ach zo, was nogal raar om te lezen zonder dat verhaaltje
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef geen kleine piemol :)
Waarschuw beheerder
SPUITEN is voor sissys!

Waarschuw beheerder
Ik hoef geen kleine piemol

SPUITEN is voor sissys!

goh zeg wat klinkt dat intelligent en wat een waardevolle aanvulling is dit voor dit topic.

Waarschuw beheerder
Die bijwerkingen zijn allemaal bij mensen die verkeerd kuren.. Dus alles lekker zetten en afraffelen, kuur je goed, zul je de vruchten er van plukken.. Maar niet goed, bijwerkingen..

Waarschuw beheerder
ieder zijn eigen keus, maar weet goed wat je doet!!!! ik weet wel cker dat menig top bodybuilder meer top sporter is dan de meeste andere top sport beoefenaars.........
Waarschuw beheerder
Ja ok.. Iedere zn eigen keus, maar ik vind het gewoon voor sissys. Kijk als je er wat mee wilt bereiken met je sport.. Dan.. Maar meetsal zijn het van die gasten die willen dan kei stoer en breed overkomen he..Zo van.. Tjonge jonge kijk mij eens breed zijn en ga voor mij maar eens gauw aan de kant.. En dan zie je ze een bepaalde periode niet en dan zijn ze weer nog breder geworden.. Hahah..

Kijk je bent pas echt een vent vind ik als je "iedere" dag aan die gewichten hangt en de natuur gewoon zn beloop laat gaan. Je de discipline en het geduld opbrengt en niet denkt van als het je niet snel genoeg gaat.. Nou laat ik nu maar eens een spuit in mn kont duwen
Dan pas ben je een echte vent!!!

Maar nogmaals het is ieder voor zich. Als je het doet doe het dan verstandig.

Waarschuw beheerder
humzz mooi gesproken !! En van dat arrogantie niveau wat die knulletjes hebben is ook niet normaal !! Ze zijn wel breed maar ze doen zich voor alsof ze nauwelijk door de deur heen kunnen

Waarschuw beheerder
neem maar anabolen.. jouw leven, mij boeit het geen ene snars !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kijk je bent pas echt een vent vind ik als je "iedere" dag aan die gewichten hangt en de natuur gewoon zn beloop laat gaan. Je de discipline en het geduld opbrengt en niet denkt van als het je niet snel genoeg gaat.. Nou laat ik nu maar eens een spuit in mn kont duwen

idd ja een hele domme vent :no: als je iedere dag aan die gewichten hangt dan moet je wel aan de anabolen, anders breek je juist heel je lichaam af.

meetsal zijn het van die gasten die willen dan kei stoer en breed overkomen he..Zo van.. Tjonge jonge kijk mij eens breed zijn en ga voor mij maar eens gauw aan de kant

Daar heb zijn er jammer genoeg maar al te veel van. Maar daar hebben naturel gespierde mannetjes ook veel last van hoor.
En dat ze met die armen wijd gaan lopen hoeft nog niet te zeggen dat ze arrogant zijn en dat ze doen alsof ze breed zijn, want vaak zitten de vleugels gewoon in de weg, zeker als je ze net getraint hebt.
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal waar! Echt, als je eens goed je rug hebt aangepakt, je "vleugels" (lats) dan krijg je genoeg opmerkingen te verduren...op het irritante af! "loop niet zo breed man!" "Hey daar heb je muscle mania!" "moeten we de deurpost verbreden?" and so on....Commentaar hebben ze allemaal, maar zomers op het strand zijn het opeens je beste vrienden, komen ze naar je toe om advies te vragen over hoe ze ook wat breder kennen worden...

:s

Waarschuw beheerder
Beachboy je heb helemaal gelijk(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaahah zie die anabolengebruiker op sbs6 nu

Check wat ie met zijn ogen kan ineens :D

Waarschuw beheerder

Als je iedere dag aan de gewichten hangt zal je niet echt groot worden :nee: Dan overbelast je je lichaam alleen maar. :yes: Rusten is net zo belangrijk als trainen en je voeding. Zo moet je een balans zien te vinden wat bij jou lichaam het meeste/beste effect heeft!
En waneer je op een gegeven moment het maximale uit je lichaam gehaald hebt en je dus niet meer groeit, zul je een overweging moeten maken om AS te gaan gebruiken. En voordat je dat punt bereikt hebt ben je wel een aantal jaren verder :yes:

En wat betreft die opmerkingen die mensen maken van kijk hem eens breed lopen en nog meer van soort onzinnig gelul zijn over het algemeen mensen die niet weten waar ze het over hebben. Of mischien wel afgunstig zijn.

AS is echt geen wondermiddel. Als je het gebruikt moet je minstens dubbel zo hard trainen en op je voeding letten wil je het maximale eruit halen!

Waarschuw beheerder
donateur
ik zag gister een jonge gozer (17/18 ) in de sportschool en die had ZEKER een kuurtje gehad,
hij was echt groots (daar moet je echt jaren voor trainen) en had ook een beetje gyno dus het was een duidelijke zaak :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gyno hoeft niet van AS te komen.. het kan ook door de pubertijd zijn gekomen, dus gyno zegt helemaal niets!

Waarschuw beheerder
Wtf is gyno???

Waarschuw beheerder
borstvorming ;)

Gynaecomastie is een overmatige ontwikkeling van de mannelijke borstklieren, dat wil zeggen dat jongens en mannen klierweefsel kan ontwikkelen dat als een schijf onder de tepel voelbaar is.

Waarschuw beheerder
donateur
maar hij zag er mij een beetje te massive uit voor ze leeftijd,
maar hij kan natuurlijk ook al vanaf ze 13e ofzo keihard getraind hebben. ;)

Waarschuw beheerder
maar hij zag er mij een beetje te massive uit voor ze leeftijd

Is voor veel mensen genoeg om te kunnen vertellen ( heel knap ) dat iemand aan de AS zit terwijl diegene misschien al jaren goed leeft en hard traint.
Is wel een beetje jammer en een slechte aanmoediging.

ik zag gister een jonge gozer (17/18 ) in de sportschool en die had ZEKER een kuurtje gehad,
hij was echt groots (daar moet je echt jaren voor trainen) en had ook een beetje gyno dus het was een duidelijke zaak

dat deze jongen wat gebruikt heeft is best aannemelijk, maar helemaaaal nog niet zeker. Hij was 17 / 18 jaar en rond die leeftijd ligt je testo level zo hoog dat je dat idd zelf gyno kan ontwikkelen. misschien is het ook zijn hoge testo productie wat ervoor gezorgt heeft dat ie wat massiever was.

Waarschuw beheerder
donateur
nee precies,
het hoeft inderdaad niet zo te zijn hoor
maar het leek gewoon zo
hij kan natuurlijk ook al vanaf ze 13e ofzo keihard getraind hebben.

en ik wist niet dat je van jezelf ook gyno kon ontwikkelen dus daarom dacht ik: die heeft wat genomen.

Waarschuw beheerder
Aha.. Dat is gyno dus.. En ik maar zoeken en niks kunnen vinde.. Thnx.. Weer wat wijzer..

Maar is het dan echt een 'vrouwenborst' of kan die dan heel massief zijn, zeg maar soort Arnold-Chest? Of is dat dan gewoon dat je er aanleg voor hebt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In het ergste geval kan het idd wat van een vrouwenborst weg hebben. Zo'n borst kan natuurlijk massief zijn. Het gaat om de borstklieren. Vaak bij een goed getrainde borst uit het zich als een soort tuutje of verdikte schijf.

Aanleg, pubertijd, verkeerd gebruik van AS, enz.. kan de oorzaak zijn, zelfs teveel bier (vanwege oestrogeen stijgingen).

voorbeeldjes van extreme gevallen van gyno:

[img cacheid=0006a89d0011b1ac04bea36b1a00568e4a]http://www.plasticsurgery4u.com/images/breast_male/gyneco6_pre_5.jpg[/img]

[img cacheid=0006a8a40011b1b948b244b01a00568e4a]http://www.plasticsurgery4u.com/images/breast_male/gynecomastia_17_06.jpg[/img]

gyno kan trouwens wel tegengehouden worden, maar niet genezen. Het kan wel wat minder zichtbaar worden. Als je het hebt, dan heb je het en dan kun je het alleen nog maar operatief laten verwijderen.

Waarschuw beheerder
GADVER

Als je op je 13de al hevig bezig bent zul je altijd klein blijven.

Waarschuw beheerder
wat een bullshit...

Wanneer denk je dat de meeste powerlifters en gewichtheffers aan de top zijn begonnen.. echt niet na hun 18e hoor ;)

Waarschuw beheerder
maar hij zag er mij een beetje te massive uit voor ze leeftijd,
maar hij kan natuurlijk ook al vanaf ze 13e ofzo keihard getraind hebben.

Hou es op... Veel jongens die vroeg beginnen met hard trainen, zijn op hun 17 de 18de al volop masief... Ik ken ook een gozer die al op zijn 13de was begonnen, nu is hij 36 en eng eng eng groot...

Waarschuw beheerder
idd!!!
Waarschuw beheerder
en als mensen met gyno hard genoeg trainen en voeding enzo...zouden zei dan geen mooie borst spier kunnen krijgen ???
Waarschuw beheerder
donateur
Wheheh ik wist niet dat het gyno heette .

Ik heb het gehad toen ik 19 was :)

Hup meteen onder het mes , de dokter vroeg ook meteen of ik geen AS had gebruikt :S

Waarschuw beheerder
Ze blijven klein hoor!! Je geeft je lichaam niet de kans om te groeien doordat je je spieren dik bent aan het trainen krijgen je botten geen kans om verder te groeien. Of je moet als jongen al op je 13 uitgegroeid zijn wat dus niet kan omdat het FEIT is dat meiden op die leeftijd pas uitgegroeid zijn en jongens dan pas de groeispurt krijgen !!Denk maar eens aan je basisschool tijd veel van de meiden waren groter dan jou tot groep 7 a 8.

Waarschuw beheerder
@Jodes; Een mooie borstspier wel, maar de gyno blijf je zien..

@kaises;

leuk stukje voor je ;)

Trainen remt de groei als je tiener bent

Dat is waarschijnlijk een mythe die nooit ofte nimmer volledig zal verdwijnen. Hoe vaak mensen ook het tegengestelde zullen zeggen, zal dit idee nooit helemaal uitsterven. Maar goed, alles wat ik kan doen is het nog eens herhalen; lengte is bepaald door je genetisch patroon, niet training. Veel mensen denken dat omdat je begint met krachttraining, je automatisch gaat stoppen met groeien. Er zijn een aantal onderzoeken en er is zelf een boek over dit onderwerp geschreven (een Russisch boek ‘School of Heights’ trouwens). En zij gaan een stap verder! Die vertellen namelijk dat krachttraining groei beter zou stimuleren! Maar goed. Zoals ik al zei, hun sterkste –en feitelijk enige– argument tegen zware krachttraining voor tieners, is dat het veel druk zou uitoefenen op je skelet, waardoor de groeiplaten te vroeg zouden sluiten. Maar als je consequent bent, dan zou je ook alle spoertieve activiteiten die een dergelijke druk op je lichaam zou uitoefenen. En daar zit nou net het probleem, want elke activiteit waarin trappen, springen of lopen in voorkomt, dergelijke spanning kan uitoefenen op je lichaam, en in veel gevallen kunnen die drukken veel groter zijn dan een squat met 2 keer je lichaamsgewicht. Als je wist dat de druk die er op je knieën komt wanneer je springt en landt tot 4 keer je lichaamsgewicht kan oplopen, dan denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken over een aantal reeksen squat met 80% van je max. De kans dat je als tiener 4x je lichaamsgewicht zal kunnen squatten is quasi nihil. Verder moet je ook rekening houden met het feit dat die dagelijkse (en speelse) activiteiten in een veel groter volume voorkomen dan ooit voor mogelijk kan gehouden worden in krachttraining.
Er zijn ook talloze voordelen gebonden aan krachttraining. Als je wist dat krachttraining de kans tot ostheoporosis of arthritis significant kan verminderen, en als je weet dat krachttraining je botten veel steviger maakt, dat denk ik dat je al veel sneller aan het ijzer zou zitten.
Als je tegen krachttraining voor tieners militeert, dan vind ik dat je ook alle andere klassieke sporten moet verbieden. En je weet net zo goed als ik dat dit onzin is. Maar veel mensen lijken te vergeten dat je lichaam zich op elke leeftijd aanpast aan de situatie waarin die zich bevindt. Blessures en negatieve uitwerkingen op het lichaam zijn een gevolg van een training van slechte kwaliteit. Dus krachttraining zal eerder een positieve uitwerking hebben op tieners, en geen negatieve.

Waarschuw beheerder
@ rude dus iedereen kan het krijgen die as gebruikt heeft of gebruikt..!!!??

En hoe ziet zo een operatie er uit dan ik heb het niet maar ik vind het gewoon interessant om er wat vanaf te weten :)

Waarschuw beheerder
Als het al een tijd terug is dat je AS hebt gebruikt en je waardes zijn weer normaal zul je geen gyno meer krijgen. Maar idd, als je AS gebruikt kun je het krijgen. Je kunt het dmv anti-oestrogenen (zoals Nolvadex) het voorkomen (maar niet weghalen). Je voelt het aankomen. In de meeste gevallen krijgt men gyno door erg hoge doseringen en/of verkeerd gebruik (doel ik op mensen die niet weten wat ze doen). Ook bij verstandig gebruik kan het optreden (doel ik meer op genetische aanleg voor gyno).

hier een site over gyno en chirurgie:

http://www.plasticsurgery4u.com/procedure_folder/male_breast/gynecomastia_healing.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is wel leuk en aardig Rude Violence maar waar is je bron ??

Waarschuw beheerder
@ kaiser. dat verhaal klopt helemaal.

Waarschuw beheerder
Ben zelf tijdens het zwaardere trainen nog doorblijven groeien.. Ben uiteindelijk uitgegroeid tot 1.96..(in +- 2 jaar om en nabij 10 cm) Dus het verhaal wat hierboven geplaatst is, komt sterk overeen met de realiteit. Het zelfde geldt voor het gerucht dat spier stijf maakt, terwijl weer niet zo is..

Waarschuw beheerder
is wel leuk en aardig Rude Violence maar waar is je bron ??

Ikzelf heb geen bron (dat stukkie komt van dbb.com), maar die gast die dit stuk heeft geschreven heeft in dat stuk aangegeven dat er onderzoeken en zelfs een boek over geschreven zijn. Die gozer doet erg veel research en weet echt wel waar hij over praat. Ik ken er zat die erg vroeg zijn begonnen (nog voor hun 16e) en toch een flinke lengte hebben. En wat dacht je van powerlifters, bodybuilders en gewichtheffers... ruim 80% van die lui zijn dik voor hun 16e begonnen!! Net wat dat stuk aangeeft.. als je krachttraining wilt verbieden voor kinderen, moet je ook vechtsporten, voetbaltrainingen, athletiek, turnen, enz. verbieden!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Owhjeh, weer een DBB invasie:P daar kennen ze op Fok! ook al over meepraten :D
Waarschuw beheerder
Ikzelf ben begonnen met trainen toen ik 14 was en op mijn 16de ben ik overgestapt van setjes van 12-16 naar 8-12 keer. Dat is alleen positief voor je lichaam. Ik denk dat ik omdat ik zo vroeg erbij was nu (ben nu 21) makkelijker mijn spieren terug krijg op het oude niveau als ik een half jaar niet getraind heb. Ik raad het iedereen aan. Mijn broertje traint vanaf zijn 15de en heeft als hij 18 is een mooie basis gelegd om het serieuser aan te pakken. Zolang je gewoon natuurlijk traint heeft het geen effect op je groei. Het stagneren van lengtegroei door krachttraining slaat nergens op. Dan zouden mannekes die vanaf hun 12de bij bijv. Ajax voetballen en de hele dag bezig zijn met voetballen dus een misvormt lichaam krijgen omdat ze hun benen wel trainen maar hun bovenlichaam niet, waardoor de benen niet doorgroeien en het bovenlichaam dat ze niet trainen wel. Denk daar maar eens over na
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Loser wil k niet noemen, maar een gebrek aan inzet wil k t wel noemen, bij mij op de Gym ook een paar van die T#rken (sorry t is gewoon weer zo)die een maandje trainen, zijn ze ineens een weekje ertussenuit en komen ze 2 X zo breed terug :S
En je maar stoer aan zitten kijken tijdens alle oefeningen (die ze overgens ALLEMAAL verkeerd uitvoeren!) :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Anabolen gebruiken en een weekje ertussen uit?:s

Is nou niet echt een goede combi. Je moet juist extra hard trainen, extra veel (goed) eten, en extra veel rusten.....
Waarschuw beheerder
donateur
Verdienen 'spuiters' toch respect voor de spiermassa of zijn het losers?

Nee, geen respect voor, gewoon losers! Gewoon hard trainen en accepteren dat je lichaam is zoals het is...
Waarschuw beheerder
En waarom dansen de meeste mensen op een feest dan niet op hun eigen kracht en moet er wel een "klinker" in :p ???
of is dit een domme vergelijking :)

kan er nog wel een paar noemen ;)

Waarschuw beheerder
----> JoDeS

Ben het helemaal met je eens. :yes: Als ze dan toch zo principieel zijn en alleen maar respect hebben voor puur natuur. Maar denk dat ze dat ook wel doen :vaag:

Waarschuw beheerder
precies over puur natuur gesproken. dans maar eens de hele nacht op eigen kracht. puur natuur. dat respecteer ik :d

Waarschuw beheerder
En waarom dansen de meeste mensen op een feest dan niet op hun eigen kracht en moet er wel een "klinker" in ???
of is dit een domme vergelijking

kan er nog wel een paar noemen

whaha :respect: 1-0 :p

Waarschuw beheerder
vrouwen slikken de anti conceptie pil = hormonen toedienen

Voor een allergische reactie die onderdrukt moet worden ---> prednisolon = hormonen toedienen.

biertje drinken = slecht voor de lever en speel je indirect ook met hormonen doordat de alcohol je lever bezig houdt en je oestrogeen spiegel stijgt.

Mensen moesten eens weten hoeveel ze met hormonen bezig zijn.:yes:

Roken = slecht voor je longen je hart en bloedvaten je darmen zelfs je zintuigen gaan achteruit en de kwaliteit van zaad daalt dramatisch enz enz.

speed snuiven = daar knap je ook niet echt van op en het is een geneesmiddel wat nergens meer verkocht wordt ( legaal dan ) A S wel geeft je toch te denken nietwaar ?

uit onderzoek is gebleken dat NIET sporten en lekker op de bank hangen heel de dag en je zelf volvreten uit verveling ook niet echt goed is.

Tja kan ook zo nog wel even doorgaan

Maar als je een kuurtje neemt ben je in een keer impotent en je piemel is kleiner en je hebt haar op je rug en een kapotte lever en je raakt helemaal uit proporties en je wordt agressief en arrogant en als je ermee stopt dan zak je helemaal in mekaar en dan hangt je vel slap omdat het te ver uitgerekt is..... ghehehehe

tja het blijft lachen :yes:
Waarschuw beheerder
:) :respect: fruitcake mooi gezegd..!!!

alleen anticonceptie pil hebben de mannen ook wat aan ;) dus laat ze maar denken dat dat gezond is :p

Waarschuw beheerder
BUMP! geen reacties meer vernomen. terwijl fruitcake toch met een mooie theorie komt.

Waarschuw beheerder
Fruitcake heeft het goed neergezet. Waarschijnlijk omdat ie een persoonlijkheid heeft en dus kan omgaan met wat hij wilt en doet. Er zijn ook mensen die anabolen nemen omdat ze hun persoonlijkheid niet kunnen ontwikkelen zonder. Dit soort mensen zijn desperate om iemand te worden en hebben daarvoor anabolen nodig, hierdoor misbruiken ze dat spul en creeren ze vooroordelen om hun heen....
Waarschuw beheerder
donateur
JoDeS, we hebben het hier over mensen die anabolen gebruiken, niet over sporters...
zo zijn er ook mensen genoeg die nuchter n feestje doorbrengen, net zoals er mensen zijn die dat niet nuchter doen....

en uiteraard geef ik mijn mening hier, ben er alleen vergeten bij te zetten 'ik vind'

Waarschuw beheerder
verdiep je maar eens eerst in iets voordat je je mening geeft :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat 90% van de Anabolen mannen anabolen gebruiken om meer indruk te maken bij de vrouwen.
Maar ik denk juist dat 90% van de vrouwen liever een natuurlijk getrainde man zien dan zo'n opgeblaze kikker?!

Of vergis ik me dan?

Waarschuw beheerder
Hahahah jaja die zit zeker Jodes (Y)

En waarom dansen de meeste mensen op een feest dan niet op hun eigen kracht en moet er wel een "klinker" in ???
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dat 90% van de Anabolen mannen anabolen gebruiken om meer indruk te maken bij de vrouwen.
Maar ik denk juist dat 90% van de vrouwen liever een natuurlijk getrainde man zien dan zo'n opgeblaze kikker?!

Of vergis ik me dan?

klopt helemaal !! Maar weinig vrouwen vinden het mooi. Maar dat is dan jammer he. Take it or leave it.

de dames moeten in dat geval maar niet alleen op het uiterlijk afgaan he, maar even verder kijken :yes:

Er zijn ook mensen die anabolen nemen omdat ze hun persoonlijkheid niet kunnen ontwikkelen zonder. Dit soort mensen zijn desperate om iemand te worden en hebben daarvoor anabolen nodig, hierdoor misbruiken ze dat spul en creeren ze vooroordelen om hun heen....

:yes:

jammer genoeg wel ja

ik schijn namelijk nogal een minderwaardigheidscomplex te hebben ghehehe en volop agressief te zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
aan je reply's te zien zit het met jou wel goed fruittaartje

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen,

Denken jullie ook niet dat er mannen zijn die anabolen nemen om groter te worden dan hun natuurlijke maximum puur omdat ze het mooi vinden of verder willen???

niet dat ik het wil, maar niet iedereen doet het voor anderen hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Noizebuilder, grote waffel voor zo'n knulletje :gaap:

Waarschuw beheerder
inderdaad gaap. zeg alleen dat je je er beter in datgene kan verdiepen dan zomaar iets te roepen. dat is pas een grote waffel hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
We hebben een R!! We hebben een E!! We hebben een L!! we hebben een L!! We hebben een U!! We hebben een H!! We hebben RELLUH!!!

Waarschuw beheerder
NoizeBuilder heeft wel gelijk

Waarschuw beheerder
We hebben een R!! We hebben een E!! We hebben een L!! we hebben een L!! We hebben een U!! We hebben een H!! We hebben RELLUH!!!

heheh je avatar komt ook wel relluh over! :D

Waarschuw beheerder
Mmm Ik ben niet tegen doping, iedereen moet doen wat ie wil... maar zoals iedereen zijn eigen idee heeft over dingen is en blijft het mijn idee om Naturel door het leven te gaan. Ik heb hier mijn redenen voor.

Maar om ontopic te blijven, iemand die doping gebruikt vind ik geen loser. Ik vind iedereen moet doen wat ie leuk vind en denkt wat het beste voor hem is. Ik weet heel weinig over anabolen. heel weinig. Ken alleen de verhalen die ik tijdens 7 jaar trainen heb gehoord...

Maar als je mensen die anabolen nemen losers vind dan is ARNOLD er ook een!!!!!

En over doping? wat is doping. Ik zie dat vele onder jullie heel erg met eten bezig zijn dat is super, daardoor krijg je een voorsprong. Is dat ook doping dan? Koffie zit caffaine in is dat ook doping? ach ja deze dingen leiden alleen tot eindeloze discussies. Dus reageer maar niet op de hiervoor genoemde onzin.

Doe je ding en geniet ervan. En als je groot wil worden is er maar een manier. Train hard en geef ervoor wat je ervoor wilt geven en wat het waard is.. Als ik breed zou willen worden zou ik ook kuren!!!
Waarschuw beheerder
Ligt er een beetje aan. Ik ben er tegen dat die jongens het effe snel wat gebruiken om voor de zomer er effe goed uit tre zien. Die ram ik ook uit de sportschool.

Maar zoals de profs die gebruiken die trainen echt als beesten, respect voor hun dat ze zo hard trainen. Zonder te gebruiken wordt je moeilijk een kampioen.Of het moet een natural competitie zijn.

Zelf ben ik voorstander voor natural!

Waarschuw beheerder
Als jij wilt groeien moet je er wat voor overhebben. Als jij de risico's van anabolen wilt nemen om te groeien. Vind ik moet je dat gewoon doen. Persoonlijk zou ik het nooit doen. Maar ik wil ook niet eng breed te worden...

En voor mij is er geen verschil tussen mensen die 1 dag trainen en gaan gebruiken of prof...

GEBRUIKEN IS GEBRUIKEN mijn mening is dat het nooit gezond is om te gebruiken. Hoe goed je ook voorgelicht bent. Anabolen zijn niet voorniks verboden.

Maar het topic was zijn mensend die anabolen gebruiken losers, NEE!!! anders zouden er veel losers op deze wereld rondlopen. Je wilt niet weten hoeveel er wordt gebruikt,
Waarschuw beheerder
Ik ben absoluut geen voorstander van anabolen, maar ik vind mensen die wel gebruiken GEEN losers. Iedereen moet het voor zichzelf weten, wel heb ik vaak het idee dat mensen niet voldoende weten/beseffen waar ze mee bezig zijn. Het lijkt me persoonlijk geen goede zaak om je hormoomhuishouding compleet overhoop te gooien, hormonen zijn immers (een van de belangrijkste) stoffen in je lichaam.
Van 1 kuurtje zul je heust wel niet te veel schade oplopen, maar ik denk dat er maar weinig zijn mensen zijn die het bij 1 kuurtje kunnen laten. Ik denk dat dat het grootste gevaar van dat spul is!
Waarschuw beheerder
tja,,,, zit er zelf ook aan te denken,
Waarschuw beheerder
donateur
Meld je aan op www.dutchbodybuilding.com en zoek uit hoe anabolen werken, wat de gevolgen zijn, hoe belangrijk een nakuur is en hoe je het meeste uit je kuur kan halen. Met de searchfunctie daar kan je je zelf een hoop problemen besparen. En doe dit voordat je begint! als je tijdens of achteraf je kuur om informatie gaat vragen zijn ze een stuk minder behulpzaam!

Waarschuw beheerder
Het lijkt me persoonlijk geen goede zaak om je hormoomhuishouding compleet overhoop te gooien, hormonen zijn immers (een van de belangrijkste) stoffen in je lichaam.
Van 1 kuurtje zul je heust wel niet te veel schade oplopen, maar ik denk dat er maar weinig zijn mensen zijn die het bij 1 kuurtje kunnen laten. Ik denk dat dat het grootste gevaar van dat spul is!

Jij hebt er over nagedacht. Het kan heel makkelijk een verslaving worden. Je gaat groeien van dat spul ( als je goed traint eet en slaapt en aanleg hebt. ) Als je ermee stopt zak je altijd wat terug he. De een word kleiner en lichter en de ander die verliest een beetje zijn hardheid en spierkwaliteit.

En ja wil je je oude vorm terug hebben of er misschien voorbij streven, dan zit er maar 1 ding op. KUREN !!!!

Het is best moeilijk om er zomaar mee te stoppen. Het doet ook wat met je geest. Je word zekerder van jezelf en je denkt dat je heel de wereld wel aankan ( zeggen ze, had ik geen last van, ik werd alleen superman in de slaapkamer ghehehe )

Als je dan stopt ga je lichamelijk achteruit en geestelijk kan je zo in een dip terecht komen.
Waarschuw beheerder
donateur
1) ik maak dus zelf wel uit wat ik zeg en wanneer.
2) jij weet he-le-maal niet waar ik me in verdiept heb. (idd, grote wafeel voor n knulletje)

3) Ik geef hier mijn mening en las jij het daar niet mee eens bent: jammer joh!

4) At your service Vetje O:)
Waarschuw beheerder
wat iedereen in zn lijf spuit zal me aan me reet roesten. Leg ik echt niet wakker van als iemand breder dan mij is. Ik heb mn eigen leven en hobby's waar ik graag tijd in steek. Nogmaals: het interesseert me geen reet.

Duidelijk? Dan nu het verhaal:

ik stond een tijdje geleden in een discotheek, kwam er een gozer met enorme spierballen en alles dr op en dr an, volgens mij komt dat door die zooi. Het zag er ook niet natuurlijk uit eigenlijk. Stond ie een beetje stoer te doen, naar de meiden te kijken, toenadering zoeken, je kent het wel. Guess what: geen een toonde interesse. En de enige meid die een gesprek met m aanging was kennelijk ook niet onder de indruk, want even later was die gozer compleet verdwenen... op zich wel zeer geschikt voor een avondje lol, maar ik vind het ergens toch wel sneu...

Ieder zn keus. Succes, doe wat je wil en respecteer anderen

Waarschuw beheerder
je doet het ook voor jezelf en niet voor de dames.
ik train omdat ik het lekker vind.
gewoon 4x in de week. heb er lol in.
niet om een mooi lichaam te krijgen voor de dames.
maar gewoon voor mezelf!
of ik later ooit anabolen ga gebruiken weet ik niet...
ben nog maar 20 en kan zonder eerst nog wel verder komen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zo'n hele docu gezien over body builders en ze schijnen dus echt helemaal niet sterk te zijn en juist heel slap en ongezond want ze overtrainen en hebben heel weinig conditie omdat ze alles gebruiken om alleen maar groot te worden.. heel apart want ze zien er heel sterk uit. Die jongens vielen bijna flauw omdat ze geen weerstand hadden..
Ik zelf moet zeggen dat ik er niks aan vind. Beetje afgetraind is nooit weg maar zo enorm dat je niet eens normaal kan lopen vind ik niks.
En anabolen krijg je kleine piemel van en rare gele puisten op je ballen. Serieus ik heb t van een ervaringsdeskundige..!! En je veranderd er zo door. Je hele persoonlijkheid word anders... Blijf er dus maar gewoon vanaf en luister naar je lichaam. Als je groot genoeg bent, ben je groot genoeg
Waarschuw beheerder
ja indd.. ieder zn keus. Ik ben happy met mn lijf, en ach ik zou er ook wel wat meer aan willen hebben. Mja, mijn bezigheden kosten zoveel geld (dj,s incl. platen, feesten en natuurlijk vrouwen) er kan geen abonnement op de sportschool af. Hoewel ik het niet verkeerd zou vinden hoor... maar ja eerst de onderneming gped draaiend krijgen, dan kan ik er tijd voor vrijmaken. maar dan wil ik er niet uitzien als zo'n opgeblazen boomkikker (no offence)

Waarschuw beheerder
heb ook hier en daar wel wat gehoord over prof bodybuilders.
dat is gewoon niet meer normaal...
daar gaat een hele apotheek in per week aan pijnstillers etc.
prof bodybuilder ben je ook niet lang.
die staan een paar jaar op de podiums en daarna hoor je er niks meer van ;)
Waarschuw beheerder
nee dat lijkt me dus helemaaaaaaaaal niks zeg!!! die bijwerkingen alleen al, brrrrr :kots:

Waarschuw beheerder
maar jek an het ook met mate gebruiken.
als je even stil staat in vooruitgang een lichte kuur.
zonder al te veel bijwerkingen.
met mate kan het niet al te veel kwaad

Waarschuw beheerder
Jullie zijn wel goed in het plaatsen van dingen in Hokjes.

Alle DJ's zijn toch ook niet het zelfde, omdat er een paar snuiven zouden ze het allemaal doen, omdat er een paar in de sloot springen springen ze toch niet allemaal in de sloot.

Gaat nergens over wat jullie zeggen...

OUT

prof bodybuilder ben je ook niet lang.
die staan een paar jaar op de podiums en daarna hoor je er niks meer van

Nee over bv Arnold hoor je ook niet zoveel zeker (om je de andere BB toch niet kent)

Samenvatting

Niet alles in een hokje proberen te plaatsen.
Waarschuw beheerder
De neef van mn moeder heeft echt op professioneel niveau getrained en nam af en toe ook een kuur.

Op een gegeven moment stond hij staand 150 kilo boven zn hoofd te drukken toen een spier in zn schouder helemaal afscheurde.

En dat komt niet omdat hij niet wist hoe dat spul werkte, maar gewoon omdat je over je top gaat en alles dus gewoon teveel word belast.

Vroeger was hij een spierbundel en nu is het een wrak, hij heeft altijd last van zn spieren en vooral in zijn rug.
En als hij weer eens een avondje gaat trainen is hij de rest van de week kapot van de pijn in zijn lichaam, lekker spul dus..

Ik vind iemand geen loser als ie het gebruikt, je weet immers wat de gevolgen kunnen zijn en als je goede informatie krijgt of op zoekt weet je wat de voor en nadelen zijn.

Je kunt inderdaad net zoals 80% van PF jezelf elk weekend de *piep* slikken/snuiven/zuipen maar dan ben je net zo bezig.

Maar daarbij komt dat ik het best knap vind als iemand zo groot word en hij zal er vast zn best voor gedaan hebben, maar ik zelf zou nooit zo een lichaam willen hebben.
Ik heb liever een sportief gespierd lichaam dan een spiermassa.

Maar goed ik vind iemand die het gebruikt niet per definitie een loser :D

:respect: AMEN :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
arnold is iemand waar je nog veel van hoord...
maar die heeft ook al de nodige hart operaties en andere dingen achter de rug...
Waarschuw beheerder
ik snuif ook niet... draai alleen plaatjes :jaja:

Waarschuw beheerder
@ fairytale :

ik heb zo'n hele docu gezien over body builders en ze schijnen dus echt helemaal niet sterk te zijn en juist heel slap en ongezond want ze overtrainen en hebben heel weinig conditie omdat ze alles gebruiken om alleen maar groot te worden.. heel apart want ze zien er heel sterk uit. Die jongens vielen bijna flauw omdat ze geen weerstand hadden..

een "hele " docu ? van een half uurtje zeker ?

die documentaire die testosterone boys heette zeker ? over die jonge knapen.

Geloof mij nu maar dat die jongens goed sterk zijn !!

In een documentaire kunnen ze zetten wat ze willen. ze kunnen reclame maken en anti - reclame.
je hebt dus in die "hele" docu. Alleen maar de dag of paar dagen voor de wedstrijd gezien, dat is duidelijk. Doordat je op dieet staat krijg je niet genoeg energie binnen om sterk te zijn. heel simpel.
Met deze docu laten ze vooral de negatieve kanten zien.

Je hebt in ieder geval wel aardig wat gezien erover he ?

JIj gelooft veel fairytales volgens mij. :yes:

En anabolen krijg je kleine piemel

Serieus ik heb t van een ervaringsdeskundige..!!

een deskundige met ervaringen ?
ghehehe wat een hersenloos joh !! :no:

Dat stukje vlees zit er en dat gaat niet weg hoor.
waar moet het heen ? naar binnen ? :no:
( tenzij je er een stukje afknipt natuurlijk )

Het is alleen zo dat de rest eromheen groeit. en proportioneel blijft er dan iets achter. Voor de mensen die niet zo helder na kunnen denken word je piemel dan kleiner idd.

Waarschuw beheerder
Op een gegeven moment stond hij staand 150 kilo boven zn hoofd te drukken toen een spier in zn schouder helemaal afscheurde.

tja een setje van 10 herhalingen had veiliger geweest, maar ja dat gaat niet met 150 kilo :no:
Waarschuw beheerder
Ja, op een gegeven moment wil je meer en meer en meer en er komt dan een punt waar je spieren zeggen : bekijk het maar....

Ik weet er het fijne niet van hoor trouwens, dit is ook zo een beetje wat hij er over kwijt wilden, hij baalt er nu nog steeds van namelijk dat het gebeurd is.

Hij had er namelijk heel veel aanleg voor.
Waarschuw beheerder
donateur
rare gele puisten op je ballen.

Niet alleen daar hoor ;)

die documentaire die testosterone boys heette

Zohee.... daar waren er wel n paar héél ongezond bezig... die donkere jongen die zichzelf zo droog probeerde te krijgen dat ie in shock aankwam op het toernooi! Hij kon gewoon echt niet meer op zn benen staan! :S

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
of zijn het losers??

Hooguit een beetje 'ongeduldig'!
En nu zonder gekheid ..... laat iedereen toch lekker in z'n waarde!!! Ik snap niet waarom sommige mensen zich zo druk kunnen maken over WAT iemand doet/(in)neemt en WAAROM hij/zij dat dan doet! Laat iedereen lekker over zijn/haar eigen lijf beslissen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
rare gele puisten op je ballen.

Niet alleen daar hoor

Wat een onzin. Er zijn een aantal anabolen die puisten kunnen veroorzaken (sustanon etc.) maar die concentreren zich voornamelijk op je rug en gezicht.

Echt opmerkelijk hoeveel vooroordelen en onwaarheden hier worden verteld door mensen die er niets van afweten of denken dat ze er wat vanaf weten!
Waarschuw beheerder
donateur
concentreren zich voornamelijk op je rug en gezicht.

Dat bedoel ik ook.... hoe kan ik anders weten dat die ranzige puisten ook elders zitten dan op de ballen?? Op die sportschool bij mij trainen ze niet naakt nl.
Waarschuw beheerder
donateur
Owh zo, dacht mss gemengd douchen bij jullie op de sportschool;)

ok elders zitten dan op de ballen

Op je ballen krijg je die puisten niet hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat kan ik niet checken maar dat lijkt me pas echt gross!!! Op je rug en armen is t al zo onwijs smerig, laat staan daaro :bah:

we hebben wel n gemengde sauna, maar mn sparringpartners zijn clean ;)

Waarschuw beheerder
[Echt opmerkelijk hoeveel vooroordelen en onwaarheden hier worden verteld door mensen die er niets van afweten of denken dat ze er wat vanaf weten![/cite]

idd :respect:

als er 1 figuur door gigantische overdosering een kapotte lever heeft. Dan krijg je als je anabolica gebruikt automatisch een kapotte lever. ghehehe

Waarschuw beheerder
En het is nooit wetenschappelijk aangetoond dat anabolen je lever stuk maakt.

Waarschuw beheerder
En als ik dom zou trainen zou ik ook zo dingen gaan scheuren daar heb je echt geen anabolen voor nodig.
Waarschuw beheerder
donateur
Je lever krijgt wel degelijk een zware klap te verwerken als je anabolen besluit te nemen. Helemaal als je orals (pillen) neemt, deze passeren namelijk 2 keer je lever. Laat je leverwaardes maar eens controleren voor en na je kuur en je zal een opmerkelijk verschil zien. Echter als je verstandig kuurt (normale dosering, en een goede nakuur) zal je lever zich herstellen. Dat dit niet altijd gebeurt ligt vaak aan mensen die onverstandig kuren (te grote doseringen), mensen die graag vlak voor de zomer ff breed willen worden en die dus geen zin hebben om zich in de materie te verdiepen en dan maar snel wat injects Deca zetten, want ze hebben gehoord dat dat een licht anabool was en geen kwaad kan.....

En anabolen zijn nog niet eens het gevaarlijkste...Denk maar eens aan mensen die 20iu aan insuline nemen per dag gedurende een half jaar om te groeien!!!
Waarschuw beheerder
donateur
WTF??? Insuline nemen om te groeien terwijl je geen suikerziekte hebt???? :frusty:

Waarschuw beheerder
Wat is er mis met insuline? ;)

Je kan het gewoon in de suplementen winkel kopen :D Dan is het toch oke ;)

In Cell Tech zit volgens mij ook insuline.

Zelf ben ik al een tijd gestopt met supplementen. Had laatst een weekje creatine gebruikt mijn hele blokendoos was weg binnen 1 week. Was wel 4 kilo zwaarder (VOCHT)
Waarschuw beheerder
donateur
Vertel mij dan maar eens een adresje waar je in die hoeveelheden insuline kan halen.....

Cell Tech bevat voor zover ik weet geen insuline.

Die 4 kilo vocht raak je oko weer kwijt als je stopt met creatine, dus gewoon je creatine "kuurtje" afmaken en dan komen de blokjes vanzelf weer terug!

Waarschuw beheerder
donateur
naturel kun je groot genoeg worden.
dus een kuurtje hoeft van mij echt niet.

ik blijf lekker naturel, is mooier en gezonder
Waarschuw beheerder
donateur
naturel kun je groot genoeg worden.
dus een kuurtje hoeft van mij echt niet.

ik blijf lekker naturel, is mooier en gezonder

Waarschuw beheerder
Cell tech bevat

200mg of insulin-potentiating LIPOIC ACID per serving!

Dus niet de echte insuline...

Nee geen crea voor mij meer. Mijn blokendoos was weg en ik was ongelukkig... Doe maar niet...

Ik ben Naturel en zal het ook blijven. Doping maakt alleen maar een paar mensen echt beter.

Waarschuw beheerder
die insuline die jij bedoelt is een stof in het product dat zorgt voor een insuline piek (zorgen snelle carbs ook voor), zodat de crea sneller word opgenomen. Het is geen insuline. Met insuline spelen is een zeer gevaarlijke zaak als je er niet genoeg over weet. Zo gevaarlijk zelfs dat het dodelijke gevolgen kan hebben. Dus nee, dat zit niet in supplementen :p
Waarschuw beheerder
donateur
RV, thanx voor de uitleg... ik zag t al helemaal voor me dat men de 'gewone' insuline tot zich nam en t gaat er bij mij niet in dat je, als je gezond bent, medicijnen gaat nemen :)
Waarschuw beheerder
Ach wat boeit het nou dat het ongezond is, en dat het slecht is voor je blabla en nog vééél slechter voor je.... maak het rijtje maar af.

Mensen die zich ieder weekend helemaal naar de klote zuipen / snuiven / slikken zijn ook slecht bezig, en ga eens na hoeveel procent dat is van de nederlandse bevolking..

Ik ben ook pas een jaartje aan het trainen, en als ik over een paar jaar nog niet groter ben dan zal ik ook wel eens nadenken om zo'n kuurtje te nemen ja, laat ieder toch lekker doen wat ie zelf wil.

Dus, NEE vind die mensen geen losers. ze beslissen gewoon lekker zelf over wat ze met hun eigenlichaam doen.

:)

Waarschuw beheerder
RV, thanx voor de uitleg... ik zag t al helemaal voor me dat men de 'gewone' insuline tot zich nam

is ook zo, maatje van me deed dat. DAT is nou nog eens linke shit !!

Waarschuw beheerder
RV, thanx voor de uitleg... ik zag t al helemaal voor me dat men de 'gewone' insuline tot zich nam en t gaat er bij mij niet in dat je, als je gezond bent, medicijnen gaat nemen

gewone insuline gebeurt ook ;) was meer een antwoord op flo lova, dat het niet in legale producten zit ;)

Waarschuw beheerder
Ik ben ook pas een jaartje aan het trainen, en als ik over een paar jaar nog niet groter ben dan zal ik ook wel eens nadenken om zo'n kuurtje te nemen ja, laat ieder toch lekker doen wat ie zelf wil.

Als je zo praat ben je dus ook verkeerd bezig he.. Als je na een jaar nauwelijks gegroeit bent, dan zou ik eerst eens even naar je training/voeding/rust gaan kijken. Probeer eerst een basis op te bouwen (massa, maar ook voeding en training), ga je dan eerst heel erg goed verdiepen in bepaalde middelen en ga er dan eens over na denken om te kuren als je het zo graag wilt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Anabolen is voor winnaars
Waarschuw beheerder
donateur
Ach wat boeit het nou dat het ongezond is

Sja, wat kunnen sporters zich daar nou om spannen idd...???

Waarschuw beheerder
sporters op sportniveau letten niet meer op hun gezondheid. In bijna elke sport word wel doping gebruikt, alleen zie je het niet aan die personen. En ooooh, wat hebben we een respect voor die gasten die achter een bal aan rennen en oh, wat hebben we een respect voor die lui die gemiddeld 50 km per uur heuvel op heuvel af fietsen.. Maarja, bodybuilders daarintegen... dat zijn vieze anabolen gebruikers!

:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
at tinkelbell
je kunt wel zeggen dat je zelf bepaald waar je t over hebt. is een goed recht. maar aan je replys te zien weet je gewoon niet waar je t over hebt. mischien heb ik een grote waffel maar weet genoeg om met een anabolen dicussie mee te praten. dus wie heeft er nu een grote waffel. maar ik hou er nu over op. discuseren met mensen met geen verstand van zaken word ik zo moedeloos van.

en nu ontopic
die vooroodelen tegen bodybuilders en doping zul je toch altijd blijven houden.
Waarschuw beheerder
ik vind de voldoening zonder anabolen denk ik veel leuker. daarom train ik zonder :--)

Waarschuw beheerder
gebruik anabolen zodat je niet meer voor nageslacht kan zorgen:s

Waarschuw beheerder
stampgabber;

wat een lulkoek weer :s

als je verantwoord kuurt, gebeuren dat soort dingen niet. Neem als voorbeeld Ed v. Amsterdam IFBB prof. Dies ook niet clean en heeft toch 2 kiddo's.

Waarschuw beheerder
er zijn altijd wel uitzonderingen :s

Waarschuw beheerder
tja, een pikkie van 17 weet het natuurlijk altijd zo goed he ;)

praat gewoon geen poep, wanneer je ergens geen reet verstand van hebt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Stampgabber praat net zo volwassen als dat zijn naam klinkt. :no:

En omdat ie zich waarschijnlijk nergens goed kan uiten, Probeert ie een beetje bijdehand te doen tegen de grote mensen, maar wel veilig achter z'n pc tje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik gok dat stampgabber zon klein manneke is... Jaloers op degene die wel 4 dagen per week in de sportschool bezig zijn met het beeldhouwen van hun lichaam...

Waarschuw beheerder
ik vind t knap dat ie dat zo zegt. weer zo iemand die gauw ff kort wat moet repleyen zonder enige onderbouwing.
Waarschuw beheerder
Als je zo praat ben je dus ook verkeerd bezig he.. Als je na een jaar nauwelijks gegroeit bent, dan zou ik eerst eens even naar je training/voeding/rust gaan kijken

:yes: En daar ben ik dus momenteel mee bezig.
Zal ook niet snel een beslissing maken om het te gaan gebruiken, eerst natuurlijk proberen met alle dingen die daar bijhoren als voeding etc.

Sja, wat kunnen sporters zich daar nou om spannen idd...???

Weet niet wat jij onder "sporters" verstaat, maar het ging toch gewoon over "gebruiken" in het algemeen?

En wat sporters betreft, als zij echt met hun gezondheid bezig zijn gebruiken ze geen anabolen lijkt mij...
Waarschuw beheerder
donateur
Bij bodybuilding wordt vaak ook op recreatief niveau gebruik gemaakt van anabolen. Juist de mensen die het recreatief gebruiken verdiepen zich bijna nooit in de materie en laten daardoor de negatieve kanten zien van het bodybuilding.

Als je een tijdje met bodybuilders omgaat die echt serieus leven voor hun (top)sport (je hoeft geen wedstrijden te doen om topsporter te zijn) zal je merken dat ook anabolen gebruik niet gevaarlijk hoeft te zijn.

Maar jah de meeste zijn gewoon liever lui en dom..

ik zag t al helemaal voor me dat men de 'gewone' insuline tot zich nam en t gaat er bij mij niet in dat je, als je gezond bent, medicijnen gaat nemen

Medicijnen nemen? wat denk je dat anabolen zijn dan? Juist! ook medicijnen!
Waarschuw beheerder
donateur
discuseren met mensen met geen verstand van zaken word ik zo moedeloos van.

Same here, jij weet gewoonweg NIET waar ik me wel en niet in verdiep en waar ik mijn mening op baseer.

Beachboy, waar staat dat ik zeg dat anabolen geen medicijnen zijn en waar staat dat ik dat wel ok vind om te nemen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm... anabolen zijn medicijnen.. nothing more nothing less Dus wat betreft deze opmerking
t gaat er bij mij niet in dat je, als je gezond bent, medicijnen gaat nemen

Ja ze nemen medicijnen terwijl ze gezond zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zag t al helemaal voor me dat men de 'gewone' insuline tot zich nam en t gaat er bij mij niet in dat je, als je gezond bent, medicijnen gaat nemen

Je leek hier zo verbaast dat men medicijnen neemt om te groeien dus ging ik er vanuit dat je niet wist dat anabolen steroiden ook gewoon medicijnen zijn. Bedoelde het dus niet rottig!

En waar staat dat ik zeg dat jij zegt dat jij het wel ok vind om te nemen?
Waarschuw beheerder
donateur
Voor diegenenen die benieuwd zijn voor welke aandoeningen bepaalde anabolica gebruikt worden. kijk hier http://home.intekom.com/pharm/index/index_T_A.shtml
Waarschuw beheerder
donateur
;) Dat staat er idd niet, zo vatte ik het op ;) ik dacht dat jij dacht dat ik vind dat t wel kan als t medicijnen zijn, maar daar zakt mn broek zo mogelijk nog harder vanaf (medicijnen nemen als je niet ziek bent dus)

Maar als medicijn waarvoor wordt t gebruikt dan?? Toch niet als weight-gainer o.i.d. ....
Waarschuw beheerder
donateur
alle mensen die niet zonder die troep breed kunnen worden zijn gewoon triest :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Spacekees bedankt voor je onderbouwing!

Waarschuw beheerder
onderbouwing geven kunnen ze niet. alleen maar loze opmerkingen geven.

Waarschuw beheerder
Een gozer die ik ken heeft 2 kwaadaardige gezwellen in zijn lijf opgelopen, omdat hij geen mate kon houden met het zetten van spuiten in zijn reet.

1 Per week werd soms wel 2 per dag. Goed bezig. (Y).
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat mensen die anabolen gebruiken alleen maar zichzelf voor de gek houden, ik ben geen kenner maar wat is het nut van het op ongezonde manier breder worden? ik dacht juist dat bodybuilding een sport was, wat goed voor de conditie en lichamelijke gezondheid zou moeten zijn. Als je jezelf volspuit ben je volgens mij eerder bezig je lichaam te verneuken. En wat gebeurd er als je weer stopt met die rotzooi? Dan zakt alles zeker als een pudding in elkaar:(
Waarschuw beheerder
donateur
Deca Durabolin/Stromba(Winstrol): Tegen Botontkalking en Bepaalde gevallen van uitgezaaide borstkanker

Testosteron (in alle varianten): Gebruik bij een hormoonstoornis in de Hypofyse of na castratie

Humatrope (Groeihormoon): Voor kinderen met een groeiachterstand

Clenbuterol: Bij zware astma

etc.. etc...
Waarschuw beheerder
donateur
Een gozer die ik ken heeft 2 kwaadaardige gezwellen in zijn lijf opgelopen, omdat hij geen mate kon houden met het zetten van spuiten in zijn reet.

1 Per week werd soms wel 2 per dag. Goed bezig

De frequentie van het zetten wordt bepaald door het gebruikte product. In sommige gevallen is een hogere frequentie noodzakelijk voor het gewenste effect zonder dat dit schade oplevert. Het gaat om de totale hoeveelheid die tijdens een kuur gezet word en het wel of niet ontbreken van een goede nakuur.

@ spacekees Het hoeft geen ongezonde manier te zijn om groter te worden!!! Als je verstandig kuurt is er nix aan de hand! Jij pikt alleen weer de negatieve aspecten eruit omdat je je niet verdiept hebt! En nee, niet iedereen zakt weer in na gebruik. Dat je iets terugvalt na het stoppen met een kuur is omdat je vocht en vet verliest wat dus helemaal niet erg is...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lukt t dan niet zonder om breed te worden? ook zielig

Waarschuw beheerder
De frequentie van het zetten wordt bepaald door het gebruikte product. In sommige gevallen is een hogere frequentie noodzakelijk voor het gewenste effect zonder dat dit schade oplevert. Het gaat om de totale hoeveelheid die tijdens een kuur gezet word en het wel of niet ontbreken van een goede nakuur.

Stromba dus. Da's niet bedoeld om 2x per dag in te spuiten.

Waarschuw beheerder
Kritiek geven op iets waar je geen verstand van hebt, da's pas zielig, Spacekaas.
Waarschuw beheerder
donateur
Er komt een punt na jarenlange training dat je idd niet of nauwelijks groter word. Anabolen kan dan de oplossing zijn als je toch groter wilt worden, maar nogmaals ook dit hoeft geen schade op te leveren! Als je dat niveau eenmaal hebt bereikt ben je echt niet zielig hoor...om die grens te bereiken moet je heel veel laten, en heel veel doen! Soms nog wel meer dan in andere (top)sporten.

Maar jah alleen bodybuilders gebruiken doping toch? En jij denkt dat die lui die met 70 rondjes rijden rond de champs elysee dat op natuurlijke basis doen? En voetballers hebben zeker allemaal zon strak lichaam omdat ze zoveel trainen? of zouden sommige van de winstrol hebben gesnoept! En American Football dan, die lui zijn cker ook allemaal natuurlijk, yeah wright die zitten op hun 17e al aan de anabolen omdat ze zo graag een beurs krijgen! Wake up! Topsport is niet gezond!
Waarschuw beheerder
donateur
Stromba (winstrol) heeft een halfwaarde van 1 dag. Deze halfwaarde is moeilijk te bepalen omdat de kristallen zeer langzaam oplossen en zodra dat gebeurt is daalt de concentratie zeer snel. Het feit dat hij twee keer op een dag zet, kan betekenen dat hij gewoon twee keer een kleine hoeveelheid zet (wat ik niet begrijp) of hij had er gewoon geen verstand van en deed maar wat! Of te wel onbezonnen gedrag. Iedereen die serieus bezig is met zijn sport zoekt dat soort dingen eerst uit voordat je begint met kuren!
Waarschuw beheerder
donateur
Thanx Vetje!

beachboy, ik blijf er toch bij dat iedereen die serieus bezig is met sporten niet naar de anabolen moet grijpen, maar moet accepteren dat hij/zij nou eenmaal niet groter wordt dan dat... Juist serieuze sporters!
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell, neem dan maar afscheid van zo'n beetje elke vorm van topsport die je op tv ziet! In elke sport wordt aan de top doping gebruikt!
Waarschuw beheerder
sorry hoor maar ik vind dat spacekees gelijk heeft.

Elke anabole gebruiker krijgt van mij echt geen respect.

Elke keer in de sportschool zie ik ze weer, opgeblazen ventjes die zichzelf heel wat vinden, maar het niet eens zelf gedaan hebben, maar de spuit. Mietjes zijn het, geen discepline, geen geduld. Slechte zaak
Waarschuw beheerder
donateur
Beach, je bgrijpt me geloof ik niet helemaal hoor.... Ik zeg niet dat serieuze sporters het niet doen, maar dat ik het juist van hun onwijs tegen vind vallen... Juist zij zouden beter moeten weten... je hebt wel gelijk hoor, kijk maar naar de wielrennerij... is niet gezond hoeveel fietsers er het afgelopen jaar aan hartfalen zijn overleden....

Waarschuw beheerder
@Milk&techn0 = Mietjes zijn het, geen discepline, geen geduld. Slechte zaak

Als er een groep sporters is die echt voor hun sport leven zijn het bodybuilders. Alleen het dieet al. Ik kan gewoon beter niet op je reageren omdat dit helemaal nergen over gaat wat je zegt...

@Tinkerbell weet je hoe veel controles er zijn bij wielrennen? Weet je hoe eng hard ze trainen. En welke wielrenners zijn er overleden aan hartkwalen? volgens mij niet 1! Het roze olifantje heeft een andere oorzaak :(

Voetballers zijn het die die rare hartkwalen krijgen. Dar is nauwelijks controle.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het zal je nog verbazen hoeveel discipline je nodig hebt om te kuren! Meer nog dan iemand die naturel traint. Maar jah daar weten de meeste hier alles vanaf, Jullie weten allemaal hoe het allemaal moet, hoe je moet kuren en wat je er wel niet voor moet doen.....ohnee stom van mij!!! Jullie weten er juist helemaal nix vanaf!!!

Leuk dat jullie een mening hebben, alleen jammer dat de feiten die jullie eromheen vertellen om je mening te onderbouwen van geen kant klopt!

Waarschuw beheerder
Elke keer in de sportschool zie ik ze weer, opgeblazen ventjes die zichzelf heel wat vinden, maar het niet eens zelf gedaan hebben, maar de spuit. Mietjes zijn het, geen discepline, geen geduld. Slechte zaak

get a life zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Mietjes zijn het, geen discepline, geen geduld. Slechte zaak

het goed afsluiten/doorlopen van een kuur valt en staat met discipline!!
en mensen die kuren hebben in de meeste gevallen hun natuurlijke max bereikt en weet je hoeveel geduld je daarvoor moet hebben, iedereen die traint weet zowieso dat je geduld moet hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Ok, t roze olifantje zat zwaar aan de coke, maar als ik t me goed herinner heb ik t afgelopen jaar al zeker over 3 of 4 andere wielrenners gehoord bij wie t hart er 'opeens mee ophield'... daar zet ik mn vraagtekens bij... En Flo, ik kijk er bijzonder van op dat er veel controles bij t wielrennen zijn, die indruk heb ik nl. niet....

Beach, voel je niet zo aangevallen.... Ik zeg helemaal niet dat t makkelijker is te trainen met anabolen of dat je minder discipline hebt als je dat met doet, maar hoe ik over het gebruik van anabolen denk lijkt me inmiddels duidelijk ;)

Waarschuw beheerder
@tinkerbell

http://www.lumc.nl/4030/samenvattingen/200404/Hoogsteen.html

Als er een sport vol staat van de controles is het de wielersport. Elke amerikaanse sport wordt het gewoon getollereerd dat er gebrukt wordt. Football Honkball, basketball is veel mindere mate. Maar noem het maar een money thing.
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell ik reageerde op melk&techno
Waarschuw beheerder
donateur
Beach, nix gezegd ;)

Flo, ik ga vanaaf ff kijken!

Waarschuw beheerder
Als er een sport vol staat van de controles is het de wielersport

zelfs bij de strengste controles zijn er middelen die niet getraceerd kunnen wordem :)

Waarschuw beheerder
Als je jezelf volspuit ben je volgens mij eerder bezig je lichaam te verneuken. En wat gebeurd er als je weer stopt met die rotzooi? Dan zakt alles zeker als een pudding in elkaar

ik vind dat mensen die anabolen gebruiken alleen maar zichzelf voor de gek houden, ik ben geen kenner maar wat is het nut van het op ongezonde manier breder worden?

je bent geen kenner :respect:
Dat is duidelijk, ben blij dat je dat zelf inziet, maar waarom reageer je dan op die manier ?

Ga eerst eens ff wat lezen ofzo !!

bijvoorbeeld hier vanaf het begin van dit topic.
ik word er een beetje simpel van om alles te herhalen.

Waarom zou ik mezelf voor de gek houden dan ?

Ga eens lezen en stuur dan nog eens wat op. en dan een vraag of mening die nog niet gegeven is.

Je komt bij mij een beetje hersenloos over als je iets post wat al 10 keer gepost is. En waar dus ook al 10 keer een antwoord op is gegeven.

een beetje minderwaardig komen doen hier :no: terwijl je nog niet eeens het beetje geduld op kan brengen om te lezen wat er hier al is geschreven. DAAR heb IK nou weinig respect voor.
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind de vorm van spieren die met de combinatie van anabolen en fitness wordt gecreeerd niet mooi.
Ik zou zelf meer voor de droge, lange 'turners' en vechtsporters spieren gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat type uiterlijk valt ook te creeeren met anabolen. Ligt eraan welk anabool je gebruikt. Winstrol bijv laat je droog uit je kuur komen dus zonder de plofkop en de waternek!

Waarschuw beheerder
zeker voor losers..

Waarschuw beheerder
:S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat type uiterlijk valt ook te creeeren met anabolen.

Je wilt toch niet zeggen dat ik me voor janlul zo aan t uitsloven ben daar op de sportschool he? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen en anabolen is een no no!!! Please don't go there and stay beautifull;)

Veel anabolen hebben de nare eigenschappen vrouwen te vermannelijken... Een hoekige kaaklijn maakt je er echt niet mooier op;)

Waarschuw beheerder
Smaken verschillen! Jij vind dat niet mooi. maar ik zag laatst een reportage op tv over een paar van die beerinen die verdiende eng veel geld ermee.
Waarschuw beheerder
donateur
die ':p ' stond er ook niet helemaal voor niets he ;) Ik vind t allemaal wel best zo... groei hard genoeg naar mijn smaak, ben allang al blij dat ik aankom :) (met eten alleen lukt t niet, met sporten en goed dieet wel :) )

Flo, wat heeft dat vele geld te maken met wel of niet mooi zijn? Ik vind vrouwelijke bodybuilders er niet uitzien hoor... ;) hoeveel ze er ook mee verdienen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als mensen iets mooi vinden betalen ze ervoor. Er zijn genoeg mannen die het mooi vinden.
Waarschuw beheerder
donateur
Achmed, jij staat op nr. 1!

oh, op die fiets Flo, ik legde de link ffies niet :)

Waarschuw beheerder
ja toch smaken verschillen. Ik trainde ook met vrouwen.. Die trainde hun benen zo hard :S

Hilda dijkstra ned kampioen bankdrukken.

En nog een paar vrouwen, ze trainde zo hard ging nergens over. Heb daardoor veel respect voor ze.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan ik me goed voorstellen... wou dat ik net zoveel discipline had ;)

Picje ziet er weer goed uit trouwens! (y)

Waarschuw beheerder
Thanx :$

Puur natuur he :D Zat toen goed met de blokkendoos. Maar ik ken nog twee vrouwen die zo hard trainen. Super vind ik dat.
Waarschuw beheerder
donateur
Respect heb ik wel voor zulke vrouwen, maar respect is wat anders dan mooi vinden.

Waarschuw beheerder
strak getrainde vrouwen zijn wel mooi. maar van die super droge gespierde vrouwen vind ik niks. maar ja smaken verschillen.

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk dit dan, je lacht je godverdomme toch helemaal ziek als je dit ziet!! :D ;P

Wat een gedrocht zeg, ik vind het spuug -en spuuglelijk! :kots:

[img]http://greggvalentino.net/images/pictures/g_mostmusc2.jpg[/img]

PS. zeker ook N a t u r e l dit... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nope, Greg Valentino heeft beetje met synthol lopen knoeien. Hij heeft mazzel dat ie nog leeft want hij heeft al drie abcessen laten wegsnijden.

Waarschuw beheerder
synthol is naar mijn mening echt rotzooi. heb er nog nooit een positief woord over gelezen.

hier nog zo een

[img]http://forum.body-fitness.nl/forum/thumb.aspx?size=400&imgpath=upfiles/3351/C16B74142A974C7FB213532B4E55B88D.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
kijk zijn borst :s :S :s
is gewoon een geheel!!!

echt heel erg lelijk dit

Waarschuw beheerder
:/ GADVER !! ik vind die afbeelding maar niet van die gozer die hormoontjes van Stieren in zich spoot , dat GING TE VER !!

Waarschuw beheerder
ach ja als ze zelf maar tevreden zijn toch

Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers:

http://www.dutchbodybuilding.com/gallery/showphoto.php?photo=288&sort=1&size=medium&cat=500
Waarschuw beheerder
donateur
Rude Violence = Kale?

Volgens mij hebben wij wel eens een kortstondige discussie gehad over wws-ers in de Arena ;)

DBB rulez
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja als ze zelf maar tevreden zijn toch

En dát kan ik me dus niet voorstellen!

Waarschuw beheerder
@bboy;

yep.

wie ben jij dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Shivo op dbb,

Lees (en leer) alleen veel, maar post niet zoveel

Waarschuw beheerder
ah ok.. dus wij hebben een discussie gehad :[

:p
Waarschuw beheerder
donateur
rel-luh! rel-luh! rel-luh! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Idd Tinkerbell, die discussie ging idd over rellen :yes:

Kut wws-ers :yes:

:P
Waarschuw beheerder
donateur
hahahahahahahahhaaa :)

RV, even totaal off topic, ik las net in de krant iets over kaneel en diabetes... Tijdje terug alweer hadden wij het daarover op 1 of ander topic, en het zou niet al teveel invloed hebben op mn suikerspiegel (mbt hypoglycemie). Uit onderzoek is nu echter gebleken dat mensen met diabetes 2 hier bijzonder veel baat bij hebben, omdat kaneel de suikerspiegel drastisch doet dalen. ik moet er dus toch mee oppassen ;)

Waarschuw beheerder
kaneel zorgt juist voor een extra insuline piek

Waarschuw beheerder
rude violence ?? sportschool houder ofwat ? met je instant info ;)

Waarschuw beheerder
nee rude violence leest en probeert veel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga t scannen en posten, als ik me wat beter voel... de bekende suikerspiegel ligt dwars ;)
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal mee eens
anabolen jezus
Waarschuw beheerder
donateur
Waar ben je het mee eens :S

Waarschuw beheerder
:/ dan het niet uitziet misschien als je overmatig die rotzooi gebruikt denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
anabolen :bah:
zeg nou zelf, zo'n ampul ziet er niet uit.

Waarschuw beheerder
Theo naturel toch (Y)

@ Rude volop respect voor je foto's beter ga ik naar je luisteren ;)

Waarschuw beheerder
Vind het losers, ze durven zich gewoon niet moe te maken. Bang om een beetje te gaan zweten.

Waarschuw beheerder
Flo; thanks :)

Bierbengel;

kneus...
Waarschuw beheerder
donateur
Hey Bierbengeltje, wat ben jij een domme doos zeg! Als je niet eens de moeite wil nemen om de topic door te lezen, houd dan ook ff je grote klep!
Waarschuw beheerder
donateur
anabolen is voor losers en zo'n zwaar gespierd lichaam is nog lelijk ook
Waarschuw beheerder
donateur
Milfire wederom ontbreekt enige onderbouwing in jouw posting. Zou je a.j.b. voortaan je nutteloze postings voor je kunnen houden en dit serieuze topic niet verder willen vervuilen?

Waarschuw beheerder
joh ga er gewoon niet meer op in. laat die kindjes toch lekker met hun vooroordelen want uitleg geven snappen ze toch niks van. wat al eerder in de topic gezegd is zijn ze vaak stront jaloers en hebben zelf de disipline er niet voor. maar je kunt t wel blijven herhalen en iedere keer komt er weer zo,n hopeloos geval met een domme opmerking.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is ZOOO lelijk als een jongen opgepompt is.. ! Helemaal als het niet naturel gebeurt.. en geloof je me, je ziet verschil!

Zelf hang ik ook aan de gewichten (voor mijn sport is het nodig), maar als ik kon kiezen had ik het liever niet gedaan..
Waarschuw beheerder
donateur
Nee van die mannetjes met een kippeborst zien er goed uit:S

En nogmaals, het ligt eraan welke kuur je gebruikt hoe je eruit komt te zien!!! ik heb zelf nog nooit gekuurt maar wel andere begeleid die kuren. Het hangt er maar net vanaf wat je doelstelling is of je een massakuur neemt of een kuur om wat kg te pakken en er droog uit te komen.

Waarschuw beheerder
:no: !!!

Waarschuw beheerder
mogguh! spieren kweek je niet met steroiden, als je al een tijd traint ,zonder, en je wilt groter kan je gaan spuiten of slikken , maar als je je spieren nog niet hebt ontwikkeld en je gaat spuiten of slikken word je cht een quasi modo , bulten en vergroeiingen etc. je krijgt daar niet ineens spieren van als je ze nog niet had!!!

Waarschuw beheerder
@ Paula en de rest

Veel mensen zien het verschil niet tussen AS en naturel. Waarom denk je al die rellen hiet op PF, het is gewoon een stuk jaloezie als er een gespierd persoon op een foto staat. Maar dan wordt er direct weer veronderstelt dat er AS in het spel is..

Ik ben nu ook al een aantal jaren bezig en der zijn ook mensen die mij veroordeelden op gebruik..

Ik zeg laat ze lekker lullen: Je weet zelf wel beter.

Waarschuw beheerder
nou ik had het ook voorelkaar.
ff lekker dagje strand.
bijdehand kereltje
kijk... zoiemand gebruikt as.

de stakker :S
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha dat soort reacties krijg ik zo vaak...van wildvreemden, van collega's en zelfs van familie...

Ik zie het maar als compliment!

Waarschuw beheerder
echt super dat iedereen er zoveel verstand van heeft :S NOT! lijkt wel alsof jullie samen een hersencel delen :s !!!!! word echt schijtziek van al die vooroordelen :jaja: als je kuurt moet je meer discipline hebben , harder trainen , beter op je voeding letten en 8a 10 weken niet stappen ! ik vind deze mensen beslist geen losers heb er alleen maar respect voor want ik weet wat ze er voor moeten doen en laten !

de meesten hier zouden verplicht een lezing bij moeten wonen over AS en dan es kijken of ze nog van die domme ondoordachte dingen zeggen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
echt super dat iedereen er zoveel verstand van heeft NOT ! word echt schijtziek van al die vooroordelen als je kuurt moet je meer discipline hebben , harder trainen , beter op je voeding letten en 8a 10 weken niet stappen ! ik vind deze mensen beslist geen losers heb er alleen maar respect voor want ik weet wat ze er voor moeten doen en laten !

Waarschuw beheerder
:( anabolen :cry:

Waarschuw beheerder
Wielrenners gebruiken middelen als epo, hemaglobine, corticoïden.

De getoonde plaatjes vind ik walgelijk. Een gespierd lichaam kan mooi zijn (bijvoorbeeld Inge de Bruijn) maar de eerder getoonde foto's vind ik onsmakelijk.

Ik ben overigens voor legalisering van doping mits ...
1. De middelen zijn voorzien van een internationaal geldend keurmerk. Goedkeuring bij positief resultaat. Testen volgens strenge normen ten aanzien van gezondheidsrisico's.
2. Gebruik van doping mag slechts plaatsvinden middels toediening door ploegarts. Dit volgens internationaal geldende procedures zodat in geval van een geschil een zaak bij het internationaal medisch tuchtcollege mogelijk is.
Allereerst moet de dopinglijst worden opgeschoond.

Paar foto's van Inge de Bruijn:
[img]http://www.lavanguardia.es/27_07_2003/dep/vb2750d.jpg[/img][img cacheid=0013228a0012282580eec97a1a005c72de]http://www.karin.co.za/Ingebody.jpg[/img][img]http://www.sportnet.ee/om/fotod/debruijn100v.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
het zou me nix verbazen als ook inge gesnoept heeft in het verleden...ze heeft een behoorlijk hoekige kaaklijn

Waarschuw beheerder
het zou me nix verbazen als ook inge gesnoept heeft in het verleden...ze heeft een behoorlijk hoekige kaaklijn

Volgens mij heeft ze die van nature.

Waarschuw beheerder
Bij alle wedstrijd sporten op hoog niveau worden verboden middelen gebruikt...

Allen bij bodybuilding valt het meer op.. duursporters zou je er niet veel aan afzien die gebruiken ook andere middelen en trainen op een hele andere manier.

Mensen verwachten dat atleten in welke sport dan ook telkens betere resultaten behalen.. Zulke resultaten die ieder jaar keer op keer verbetert worden. Hoe kan je dan ooit verwachten dat ze clean zijn.

Zonder die middelen zouden zommige dood neervallen en alleen maar blessures hebben willen ze bepaalde resultaten behalen zonder.. Maar zonder haal je nooit zulke resultaten.

Zelf bij turnen, tafeltennis wordt gebruikt.

Waarschuw beheerder
helemaal waar :jaja:
Waarschuw beheerder
idd purple, gelijk heb je.

Velen die zo dom reageren en zeggen dat gebruikers losers zijn hebben zelf waarschijnlijk geen gram spieren hangen. Als ze dat dan wel hebben is het veelal uit jaloezie dat zulke reacties voorkomen. Ikzelf doe aan powerlifting/bodybuilding en kan dat zeer goed verstaan dat iemand anabolen gebruikt om verder te komen. Mits verstandig gebruik, goede begeleiding, etc. weliswaar.

Als je zelf al eens enkele jaren hebt getraint, dan heb je recht van spreken, maar commentaar van iemand die totaal geen sport doet en er dus meestal geen benul van heeft wat het eigenlijk wel echt is, en denkt te kunnen antwoorden vanuit zijn luie zetel is zelfs de moeite niet waard om te lezen. Dat zijn de echte "losers".

Ikzelf train al 6 jaar. Tot op heden heb ik nog niet gebruikt, maar de verleiding is al meer dan 1 keer zeer groot geweest.
Waarschuw beheerder
Hahaha wat zielig hier, mooi man, ik ga meer op dit forum zitten :P:P:P

hee mensen van dbb alles goed?

voor je zo praat over as, onderscheid dan 2 groepen

1 hardwerkende mensen
2 luie mensen

het is heel simpel as gebruik, ik vind het oke mits je echt serieus bezig bent weet wat je doet,etc..

Dus geen alcohol, perfect dieet ,veel slapen, keihard trainen.

maar je hebt genoeg breezurboys die voor ze naar loret gaan ff een kuurtje nemen, en ja die zullen hier in overvloed zijn, dit soort mensen zijn voor mij de losers.
Waarschuw beheerder
donateur
[Offtopic]
Owh shit.... wordt toch niet weer zo als bij dat superdudes shit forum? :P

Iemand nog qudows? :yes:
[ontopic]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op superdudes en sugababes kan ik niet meer, wel goede bitches daar zeg poeh.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
hahah mijn account is nog niet geblokkeerd :bounce:
Waarschuw beheerder
AS zijn in principe echt niet voor losers.
Je hebt natuurlijk losers die nog nooit getraind hebben en denken dat je van dat spul meteen een bodybuilder wordt met weinig trainen en zonder op je voeding te letten.

Een verantwoordelijke gebruiker doet eerst veel research en weet precies waar hij mee bezig is. Je moet ook niet verwachten dat je meteen 20 kg spieren erbij krijgt. Als je je strak aan de schema's houdt dan mag blij zijn als je 8 kg spieren erbij krijgt. De rest van het gewicht is vocht en vet.
Het ligt er natuurlijk wel aan wat voor soort AS je gebruikt. Van dianabol en sustanon hou je veel vocht vast en zie je er opgeblazen uit. Maar als je b.v. testosteron propionaat, trenbolone of winstrol neemt dan ga je er droger en harder uitzien.

Ikzelf ga in het najaar denk ik een deca/test ent kuur nemen om te groeien en in het voorjaar een test prop/t3/clenbuterol kuur om droog te worden.

Ik train nu zo'n 6 jaar en ben wel toe aan een boost. Ik weet waar ik mee bezig zal zijn en doe ook alles met mate. Het zullen wel zware weken worden maar ik heb er het volste vertrouwen in dat ik er volgend jaar zomer een stuk beter bij loop dan nu.
Waarschuw beheerder
Moeilijk om wat van te zeggen. In principe moeten ze er net zo hard voor trainen als ieder ander. Alleen bij de anabolen gebruikers gaat de groei een stuk sneller door dat spul.

Meestal vind ik ze er te overdreven breed uit zien.. Niet mooi meer.

Waarschuw beheerder
2 saber: je heb niet echt een duidelijke foto van jezelf...
maar ik zie op die foto's niet iemand die heel erg gespierd is ofzo..
zonder as kan je nog wel een stuk verder komen dan dat je nu bent. begin er dan nog maar niet aan.
eerst je training/voeding etc perfect

Waarschuw beheerder
Gewoon omdat ie zijn spieren niet laat zien betekend echt niet dat ie ze niet heeft. Geen shirtloze of mauwloze foto's (zoals ik wel PATSER IK). Als hij echt groot wil groeien moet ie dat zeker doen. Hij weet meer over AS dan ik want al die namen zeggen me niks.
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze dat dan wel hebben is het veelal uit jaloezie dat zulke reacties voorkomen

Dit ben ik toch echt niet met je eens hoor! Ik train zelf behoorlijk zwaar, deels om aan te komen, maar ik kan er niet bij met mn hoofd dat iemand anabolen slikt... Zeker topsporters niet... (juist omdathet zo schadelijk voor de gezondheid is en topsporters volgens mij juist extra gezond doen, zal wel n totaal vertekend beeld hebben)... Ik ben van mening dat je je lichaam moet accepteren zoals het is en als dat niet groter wil worden, so be it, live with it.

Mijn reactie komt dus bepaald niet voort uit jaloezie, eerder uit onbegrip
Waarschuw beheerder
donateur
Bij alle wedstrijd sporten op hoog niveau worden verboden middelen gebruikt...

Allen bij bodybuilding valt het meer op.. duursporters zou je er niet veel aan afzien die gebruiken ook andere middelen en trainen op een hele andere manier.

tja d'r zullen hier inderdaad een heleboel anabolen gebrukers op dit topic zittn die er een hoop geld mee verdienen zoals topsporters:(
(bij wie ik doping overigens ook verachterlijk vind, maar ja geld doet een hoop bij mensen en ze hebben er een hoop voor over)
Waarschuw beheerder
Tinkerbell>

anabolen zijn bij verkeerd gebruik inderdaad slecht voor je lichaam ja maar bij verstandig gebruik is dit echt maar heeel minimaal
Waarschuw beheerder
donateur
@ Tinkerbell

Topsporters willen niet gezond leven.... ze willen winnen! Kost wat kost!

Topsport is gewoon niet gezond, klaar uit. Het lichaam is er niet op gebouwd om bijzondere prestaties te verrichten. Dat geld niet alleen voor bodybuilding maar voor vrijwel alle vormen van topsport...

Waarschuw beheerder
hahaha, ik speel Football dus ik weet wel dat sporten iets minder gezond kan zijn. Maar toch zou ik niet zonder kunnen. Maar met anabolen duurt je cariere wel minder lang.

SLIM KUREN BESTAAT BIJNA NIET.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar met anabolen duurt je cariere wel minder lang

Maar de kans is wel groter dat je de top haalt, en meer wint. Het is de afweging die je maakt. Of een subtopper blijven...of een topper worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is de afweging die je maakt

Dan zal t m daar wel inzitten ;)

Ik heb al zoveel klachten van mijn lichaam dat ik de afweging 'gezond' kies :)

Waarschuw beheerder
Zonder verboden middelen zijn topsporters helemaal ongezond bezig op hoog niveau. En halen ze nooit top niveau. Door die middelen hebben ze sneller herstel, minder blessures en kunnen ze meer behalen.

Maar ik vind nog altijd dat lekker iedereen moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt.. Als jij het er niet mee eens bent.. Jij bent niet degene die het in je lichaam stopt.

Recreatieve drugs, roken en drank zijn nou zeker ook niet bepaald gezond... Denk dat de meeste topsporters deze middelen niet nuttigen...

Maakt toch allemaal niet uit wat een ander doet. Doe gewoon lekker waar jij je lekker bij voeld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF iets over mij. Ik was eerst eigenlijk echt te vet. Dit voorjaar ben ik van 21% naar zö'n 16% gegaan. Ik begin er nu wel beter uit te zien. Ik heb ook al wel redelijk wat spieren en ik weet dat ik natural ook nog wel goed kan groeien maar ik ben gewoon toe aan een extra boost.
Ik ga ook geen megakuur nemen ofzo. Mijn doel is dat ik met die kuur ongeveer 5 kg meer spieren erbij krijg dan wanneer ik het natural zou doen. Ik ga me dan ook echt strak aan een voedings en trainingschema houden. Ik probeer tot het voorjaar mijn vetpercentage onder de 18% te houden. In het voorjaar neem ik dan de eerder genoemde cut-kuur en probeer dan rond de 10 a 12% uit te komen.

Als ik alles natural zou doen dan is het reslutaat ook wel OK, maar ik wil gewoon iets meer dan een OK resultaat
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006d0ab001238bb487d35171a005d3280]http://members.lycos.nl/satekoning/albums/userpics/IMG_1467.JPG[/img]

Meest recente foto van mij. Spieren kan je niet echt zien fatsoenlijk zien maar zo zie ik er op dit moment uit.

Dat eten zit straks niet in mijn voedingschema hoor.

Waarschuw beheerder
meest ideale percentage om aan te komen is ongeveer 12 a 13 % ! dus ik zou zeggen breng eerst je percentage daarheen en je zegt dat je je dan ook strak aan eetschem gaat houden , dat is natuurlijk (Y) maar probeer dat gewoon altijd te doen het hele jaar door :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Cutten (afvallen) moet je eigenlijk zo lang mogelijk doen met je voedingsschema. Pas je voedingsschema en eventueel cardio aan tot je op de 11 a 12% zit... dit is cker haalbaar!

Anabolen om te cutten moet je pas gebruiken voor die laatste paar procent, voor als je bijv. het podium op wil.

Waarschuw beheerder
Gewoon cardio doen :D en goed eten.

Ik krijg binnenkort ook wat recente foto;s als het goed is en ik heb een fotoshoot de 27ste en de 30ste dan gaan jullie een blokkendoos zien wil je niet weten ;)

En natuurlijk weer dansen bij Beachbop en hotel erotic. En mijn standaart baantjes... Dus ik heb volop redeenen om volop hard te trainen en zal jullie ook vaak om advies vragen. Ga morgrn mijn bloedgroep laten bepalen voor mijn Dieet...

Geen kuur voor mij...
Waarschuw beheerder
ik ben door voeding en cardio dit jaar al 6% omlaag gegaan. Dit ging ook wel redelijk makkelijk. Maar in combi met eerdergenoemde cutkuur zal het allemaal nog wat sneller gaan en gaat mijn lichaam er ook een stuk harder uitzien. Maar ik ga eerst proberen natural rond de 12% te komen.

Je kan me een loser vinden en zeggen dat het ook allemaal wel kan zonder AS, maar toch heb ik al besloten om het wel te gaan gebruiken. Volgend jaar open ik wel een topic met foto's van zoals ik er nu uitzie en hoe ik er dan uitzie.
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat je besluit al vast staat Saber. Maar zoals zo vaak zijn mensen die het eenmaal in hun kop hebben er niet meer van te weerhouden. Daarom kan je het beste eens rondkijken op www.dutchbodybuilding.com Daar barst het van de informatie over o.a. training, voeding, supplementen en ook anabolen. Mensen met echt veel verstand van het gebruik van anabolen. Let wel op... het openlijk zoeken naar leveranciers op het dbb is verboden en zal leiden tot een ban.

Waarschuw beheerder
@Saber je bent echt geen loser als je gebruikt hoor. Maar beachboy heeft wel gelijk als je nog ff verderkijkt.

Waarschuw beheerder
@saber

"A man can be as great as he wants to be. If you believe in yourself and have the courage, the determination, the dedication, the competitive drive and if you are willing to sacrifice the little things in life and pay the price for the things that are worthwhile, it can be done."
Waarschuw beheerder
donateur
Saber, zonde joh!! als je nou iets minder veel van jezelf eist, lukt t toch ook wel, ook al duurt t iets langer?
Waarschuw beheerder
Beachboy, alles wat ik weet over AS heb ik van die site. Daarom weet ik ook wel dondersgoed waar ik mee bezig zal zijn. Ik heb ook een goede betrouwbare leverancier met goede produkten.

Bedankt voor jullie reacties trouwens!
Waarschuw beheerder
donateur
Als je alle informatie van die site haalt dan weet je ook dondersgoed dat je te vroeg gaat kuren! Denk dat als je daar de vraag stelt of het verstandig is om via een kuur af te vallen van 16 naar 12 dat er maar weinig zijn die je daarin gelijk zullen geven
Waarschuw beheerder
best raar als je deca gebruikt hoor ik vaak dat als je rond de 95 je aan het einde misschien 97 kg weegt maar wel 9 a 10 % minder vet massa..!!

en dan zeggen sommige het slaat niet aan :S
Waarschuw beheerder
Beachboy daar draait het nu ff niet om. Die cutkuur komt misschien later wel, of helemaal niet. Ik ga eerst een deca/test ent. kuur nemen. Ik wil in totaal ongeveer 12 kg zwaarder worden in 4 tot 6 maanden. Afhankelijk van hoe mijn lichaam er dan uitziet kijk ik wel wat de volgende stap wordt. Misschien gebruik ik daarna nooit meer iets omdat ik dan wel tevreden ben en ga me gewoon natural droogtrainen.

En ja, eigenlijk is het te vroeg. Ik moet eerst tot mijn max komen en daarna pas kuren. Ik weet het allemaal wel. Ik weet ook wel dat drugs en alcohol slecht voor me zijn maar toch gebruik ik het (straks niet meer trouwens)

Waarschuw beheerder
vind et knap dat je het zegt en als je vragen hebt stel ze gewoon hier ! maar !!!!!! testo/deca als eerste kuur is wel een redelijk zware kuur om mee te beginnen . probeer eerst es gewoon decas dan bij je 2e kuur (die neem je ongetwijfeld) decas/dianabol en bij de 3e pas decas/testo

en neem van mij aan ! er komt geestelijk ook wat bij kijken want tijdens de kuur voel je je echt super , je bent verschrikkelijk sterk ! maar daarna krijg je een dip en die merk je duidelijk ....belangrijk is dat je dan gewoon op dezelfde voet blijft doortrainen en zet je dieet ook gewoon door ! probeer ook een goeie trainingspartner te vinden die jou kan stimuleren na de kuur
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou zeker een eerste kuur met maar 1 AS doen. Als je er twee naast elkaar gebruikt en je reageert bijv. slecht op 1 van beide dan kan je nooit met zekerheid zeggen welke van de twee het is geweest. Hooguit kan je aan het einde van de kuur wat winstrol zetten om er niet al te opgeblazen uit te komen. Zorg ook voor een goede nakuur! (nolva/clomid & mariadistel voor je lever).

Bij een tweede kuur zou ik de dbol weg laten... wat je hiermee wint is voornamelijk vet en vocht (ook wel wat spier, maar toch) En het lijkt mij niet dat saber wil dat aan het einde van de kuur zijn vetpercentage abnormaal is gestegen.

Probeer na je kuur de terugval in kracht wat op te vangen met bijv creatine, anders kon de geestelijke klap wel hard aankomen en de zin om te trainen verdwijnen en dan heb je helemaal voor niets gekuurd.

Kuren is ook een verslavende bezigheid, er zijn er maar weinig die het daadwerkelijk bij 1 kuur houden!

Mocht je toch gaan kuren... iig veel succes!

Waarschuw beheerder
had bij de dianabol geen last van vocht en vet vasthouding ! werd er alleen maar verschrikkelijk sterk van :jaja: ...owja drink ook erg veel water om je lichaam te spoelen ! vooral voor je nieren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
stel nou dat je 1 kuur doet... kan je daarna dan nog wel 'lekker' trainen zonder de AS? Of ben je dan 'automatisch' niet meer tevreden met de behaalde resultaten omdat die minder zijn dan mét de kuur? Kweenie, het lijkt me zo'n gebed zonder end...

en als ik hier dan lees dat je veel moet drinken om je nieren te spoelen en nog iets extra's moet nemen voor je lever... brrr.... Ik wil echt graag aankomen, heb nl. n ondergewicht van 10 kilo, maar dit zou ik er persoonlijk niet voor over hebben...

Een als reactie hierop:
Ik weet ook wel dat drugs en alcohol slecht voor me zijn maar toch gebruik ik het

Ja, tuurlijk gebruik ik ook wel s drugs (geen alcohol :) ), maar dat is zo minimaal dat ik niet eens onder de noemer recreatief gebruik val ;)

Waarschuw beheerder
Zou inderdaad uitkijken met kuren.. is verslavend..voor je het weet zit je over 5 jaar aan de groeihormoon.. dan ben je verder van huis, geloof me..
Waarschuw beheerder
donateur
Veel mensen die kuren krijgen na de kuur een terugval. Kracht en ook vaak wat van het volume nemen af waardoor de motivatie vaak verdwijnt. Je moet dan heel sterk in je schoenen staan wil je er niet de brui aangeven. Ook kan je sexleven (tijdelijk) inzakken doordat je eigen lichaam geen/weinig testosteron meer produceert. Dit duurt vaak enige tijd voordat dit weer op pijl is (vandaar ook de zorg voor een goede nakuur) Ook dit is niet echt motiverend!

Iemand die eenmaal gekuurd heeft zal na de kuur naturel nog maar erg langzaam groeien. Langzamer dan hij naturel voor de kuur deed. Daarom blijft het vaak niet bij 1 kuur want je wil toch steeds groter blijven worden.
Waarschuw beheerder
donateur
dit gelezen hebbend vraag ik me helemaal eernstig af waarom mensen AS nemen dan...

Saber geeft uiteraard zijn redenen wel, maar die zouden voor mij niet opwegen tegen het laatste antwoord van Beachboy...
Waarschuw beheerder
donateur
kuren moet je alleen doen als je echt tot de groten wilt horen...bijv omdat je met wedstrijden wilt draaien, of omdat je een ideaalbeeld hebt wat ernstig afwijkt van het normale postuur.

Kuren moet je niet doen als je alleen maar gespierd over het strand wil lopen, of zo graag indruk wil maken op het andere geslacht. (niet dat alle vrouwen een gespierd lichaam mooi vinden) Dat is naturel ook heel goed haalbaar. Het vergt alleen doorzettingsvermogen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit gelezen hebbend vraag ik me helemaal eernstig af waarom mensen AS nemen dan...

100% mee eens.

Ik was vandaag 2 keer op tv en ze vonden mijn lichaam mooi :D NATUREL :D twee keer werd ik als enige tussen alle gozers appart vermeld :D mooie borstkas en goede buik :D
ook mijn billen werden zeer gewardeerd :D
Waarschuw beheerder
donateur
sja, ik heb er wel s over na lopen denken omdat ik gewoon aan moet komen en dit alleen met trainen lukt, maar dit is t me toch allemaal niet waard...Flo, dat is dan ook geheel terecht! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen moeten ook geen AS gebruiken... Zitten voor vrouwen hele vervelende bijwerkingen aan... die nooit opwegen tegen de voordelen
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe... kan me idd die foto's uit de aktueel herinneren.... ik hoef niet zo perse n piemeltje ;)

Nee, maar goed, als je perse wilt aankoemn en het gaat niet zo snel als je wilt, denk ej die kant wel s op ;)
Waarschuw beheerder
idd hahah vrouwen die as gebruiken

Vergroeide clitorus :D geen menstruatie meer...
borst spieren :S ik vind t allemaal best leuk een beetje gespierd zijn maar dan wel bij een man :p
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell heb je er weleens aangedacht om calorieshakes/weightgainers te nemen? (mss neem je die al?)

Waarschuw beheerder
Iemand die eenmaal gekuurd heeft zal na de kuur naturel nog maar erg langzaam groeien. Langzamer dan hij naturel voor de kuur deed. Daarom blijft het vaak niet bij 1 kuur want je wil toch steeds groter blijven worden.

Klopt wel, maar dit is ook logisch. Als je een iel mannetje bent en je gaat trainen, groei je harder dan iemand die al een paar jaar bezig is.
Als je dan eenmaal een kuurtje hebt gehad, ben je als je het goed hebt gedaan een stuk groter geworden en zal je daarna dus niet meer zo snel groeien als voorheen.

Waarschuw beheerder
Kuren is ook een verslavende bezigheid, er zijn er maar weinig die het daadwerkelijk bij 1 kuur houden!

De drang om weer te kuren zit er bij mij nog steeds een beetje in. Maarja af en toe een paar biertjes in het weekend is ook wel erg prettig en af en toe een houseparty. Ik heb het nu toch beter naar mijn zin. Ben wat minder groot en sterk, maar ach...

Waarschuw beheerder
Ja maar trainen geeft natuurlijk ook een verslaving, weet niet welk hormoon je lichaam aanmaakt, maar lekker is die wel. Voel me zeker na een week niet trainen echt slap..

Moet ook minimaal 3 keer in de week naar de sportschool, anders wor ik gek..

Waarschuw beheerder
denk t wel, voor mensen met weinig zekerheid over hun lichaam en zien dan in de sportschool van die breje gasten en denken: oh wauw wil ik ook! tuurlijk iedereen wil een mooi lichaam, maar geeft je lichaam de tijd en blijf volhouden dan heb je die zou niet nodig....!! Trouwens ik vind atletisch/ natuurlijk gespeird mooier dan dat opgeblazen gedoe...mijn mening!
Waarschuw beheerder
donateur
Tinkerbell heb je er weleens aangedacht om calorieshakes/weightgainers te nemen

Ja, ook al geprobeerd.... Van de shakes zit ik ZO vol dat ik 2 dagen nix meer kan eten, en van de weightgainers word ik zo ongelovelijk misselijk dat dat ook zn doel voorbij schiet :(

Dan maar langzaam aan met een aangepast dieet en zwaar trainen :)

Waarschuw beheerder
@ Tinkerbell ik heb precies hetzelfde. Shakes zijn zo ranzig. BAH BAH BAH

Waarschuw beheerder
heb een tijd terug ook een weightgainer gekocht. power up van dymatize. kreeg er flink wat korting op dus heb die emmer gekocht van 5 kg. damn wat smerig. elke keer als ik zo,n shake drink sta ik te griezelen. dus nu staat die emmer er te stoffen. overigens zijn niet alle shakes vies van smaak. ik drink ongeveer 3 eiwitshakes per dag naast m,n vaste voeding. heb altijd promax 85 van mdoubleyou. die vind ik wel goed en is ook niet vies van smaak.
heb ook een keer mega gain gehad van mb. das ook een zeer goeie.

Waarschuw beheerder
Ik haal zo'n beetje alles uit me voeding, moet wel even opbiechten dat ik weer een nieuw schema op moet zetten, mijn oude klopt niet helemaal meer.. Dus maar weer eens kijke/ zoeke/ rekene..

Ik drink alleen een shake na de training.. Doet me goed...
Waarschuw beheerder
Ben toch gaan twijfelen over mijn plannen voor een kuur. Heb nu aardig wat zwemmers gezien tijdens de olymische spelen en die lichamen die die lui hebben vind ik eigenlijk veel mooier dan dik gespierde lui. Die zwemmers zijn niet overdreven en hebben een mooie V-vorm. Tevens is me opgevallen dat ze allemaal een perfecte huid hebben, ben wel benieuwd hoe ze dat voor elkaar krijgen.

[img cacheid=0013249b00126ce5e322cd871a005f1e7c]http://www.swimming.org.au/gallery/images/photos/L_2004233092158.jpg[/img]

[img cacheid=0013249c00126d22d805d4921a005f1e7c]http://www.swimming.org.au/gallery/images/photos/L_2004229091023.jpg[/img]

[img cacheid=0013249d00126d421a11ff201a005f1e7c]http://www.swimming.org.au/gallery/images/photos/L_2004212070114.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Dus Saber.. Gewoon goed eten en snoeihard trainen.. Succes...
Waarschuw beheerder
En veel zwemmen natuurlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Noodles! (k) Alles goed?

Saber, das goed nieuws!! :) En enorm bedankt voor het plaatsen van deze fijne plaatjes :k :D

Noizebuilder, eiwit-shakes ga ik dus zo vol van zitten.... Is daar niet iets op te vinden?
Waarschuw beheerder
donateur
k ken dr wel wat die dat doen jah.. vind het zelf ech tniet mooi:no: maargoed ut lijkt wel een verslaving om zo breed en groot mogelijk te worden voor sommigen haha

Waarschuw beheerder
tinkerbell
ik weet niet waar je die shakes in mengt. melk, water of vruchtensap?. zelf meng ik eiwitshakes altijd in water omdat dat veel lichter op de maag ligt. dus wordt je er ook niet zo vol van. voor mij werkt t. een aantal jaar geleden toen ik met shakes begon werd ik er ook enorm vol van. maar als je t regelmatig neemt went t wel. als je aan wil komen raad ik je aan s,avonds veel te eten aangezien s,avonds de verbranding omlaag gaat.
Waarschuw beheerder
Maar Tinkerbell, een zwemlichaam doet het dus beter bij de vrouwen dan een bodybuilderlichaam.

En als je shakes goor vindt drink dan de shake in 1 keer weg zonder door je neus te ademen, of hou je neus dicht. Op deze manier proef je niks. En eventueel neem je er meteen een slok vruchtensap achteraan, dan ben je meteen van de nasmaak af.

Zo doe ik het ook ongeveer met lijnzaadolie, alleen doe ik dan eerst een slok vruchtensap in mijn mond, giet de olie erbij, slik alles door zonder te ademen en daarna meteen weer een slok sap. Zo proef je niks van de olie. Want dat is pas echt goor.
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan ook meerdere merken proberen en kijken wat voor jouw het beste is Tinkerbell. Ik heb al tig merken geprobeerd en ben erg tevreden over Xtreme Pro Whey van Sports Nutrition International. Deze is erg dun en voor mijn gevoel erg licht op de maag. Echter van Whey (proteine) shakes zal je niet echt snel in gewicht aankomen. Het is meer bestemd voor spierherstel en groei. Wil je gewicht aankomen zal je toch nara de weightgainers moeten en die zijn vrijwel allemaal zwaarder op de maag omdat het veel calorieen bevat, wat dus ook juist de bedoeling is...

Waarschuw beheerder
tja, of wat dacht je gewoon van normale voeding :) Iedereen kan leren meer te eten. Probeer anders porties te verdelen per uur. Op een gegeven moment went je lichaam aan vaak eten. Wat is je voedingschema dan Tink?

Waarschuw beheerder
en of je lichaam snel went aan vaak eten
nadeel is dat als er geen eten in de buurt is of je er even de mogelijkheid niet tot hebt je gelijk weer honger hebt

owjah en me ma word er gek van
Waarschuw beheerder
Ben ik nou de enige die een vanille eiwit shake van MDoubleYou best goed te pruimen vind? :)

Waarschuw beheerder
Ik heb een groot respect voor mensen die er echt vor trainen. Anabolen vind ik niet natuurlijk.

En wat er gezegt word over dat je makkelijk kunt aankomen. Dat is gelul, voor sommige mensen is het net zo moeilijk als afvallen. Bij mij bijvoorbeeld, het maakt niet uit wat ik eet en hoeveel, ik kom niet aan. Eet veel eiwitten etc maar wil niet helpen.

Waarschuw beheerder
eens meer kh's binnen krijgen als je aan wil komen ipv eiwitten

maarja sommigen komen gewoon niet aan ook al eten ze 4 keer in de week mc donalds ofzo
Waarschuw beheerder
Het licht eraan wat voor type lichaam je hebt.
Je kan een ectomorfe, mesomorfe of endomorfe lichaamsbouw hebben.

Ectomorf is mager en heeft weinig vet en kan veel eten zonder zwaarder/dikker te worden. Dus L.U.T.H. jij zal ongetwijfeld in die categorie vallen.

Ik ben endomorf. Dat wil zeggen dat ik snel vet word en mijn lichaam niet echt hard is, dus voor mij zal het veel moeite kosten om mijn ideale zwemlichaam te krijgen.

En tot slot hebben we de mesomorf. Dit type is ideaal om spieren op te bouwen. En dit type heeft van zichzelf al goed geproportioneerde spieren.

Waarschuw beheerder
Een enkeling is 100% ecto, meso of endo. De meesten zijn een mix. dus bijv. ecto-meso of meso-endo (dat laatste ben ik)
Waarschuw beheerder
Dan schaal ik mijzelf in op 25% meso en 75% endo.
Waarschuw beheerder
ik ben dan ook cker tot de endomorf bij te schrijven!!

maar vind het op dit moment wel goed ik weeg 96 kg vet percentage van 12 % ben 1.88 m

half jaar geleden was het nog 22 % vet percentage bij 103 kg dus t gaat goed :D

( en idd saber ik vind droog gespierd ook mooier dan zo opgeblazen..mooie voorbeelden zijn (vin diesel, jean claude, )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja idd, Vin Diesel ziet er ook goed uit. Ook niet overdreven maar wel duidelijk gespierd en een mooie V vorm.

J.C. is mij eigenlijk weer net iets te droog.

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben dus overduidelijk een ectomorf met n beetje meso... bij n beetje bronchitis kreeg ik vroeger al broodjes ;) (Tegenwoordig zitten die er gewoon :) )

Jean Claude van Damme.... :k heerlijk, wat n lichaam! Typisch eentje waar ik geen goed gesprek mee hoef O:) hahahahhaaa...

Saber, ik ben gewoon n sucker voor n mooi gespierd lichaam, of dat nu met zwemmen of met bodybuilden is verkregen ;)

Mijn voedingsschema.... ligt op t moment n beetje door de war omdat ik iets teveel werk en niet zoveel discipline heb als bv. Rude Violence om van te voren te koken ensow...

Ik begin 'sochtends met n drinkontbijt, dan 2 uur later minimaal 3 plakjes ontbijtkoek (meestal rond 10 uur), om 12 uur lunchen: 4 meergranenboterhammen met light kaas (ik eet teveel kaas en cholesterol is n familie-probleem) en vleeswaren/kipfilet. Dan na 2 uur probeer ik weer wat plakjes ontbijtkoek of wat nootjes te eten, avondeten schiet er op t moment dus ietwat bij in... niet dat ik niet 'dineer', maar t zijn nu ff meestal broodjes gezond e.d.
En als ik dan eindelijk thuis kom om n uur of elf neem ik nog n bakje cruesli met yoghurt...
Op dagen dat ik train probeer ik extra eiwitten e.d. binnen te krijgen...

Shakes sla ik dus over, niet vanwege de smaak, maar vanwege dat overvolle gevoel dat minimaal 2 dagen aanhoudt...

Ohja, hou er bij het lezen hiervan wel ff rekening mee dat ik dus maar 1.62 ben bij 45,6 kilo, niet kan eten als ik geen honger heb (ga ik nekken) en er maar kleine porties tegelijk inpassen bij mij....
Waarschuw beheerder
donateur
Saber, ik ben gewoon n sucker voor n mooi gespierd lichaam, of dat nu met zwemmen of met bodybuilden is verkregen

Suck me!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
in your dreams :D
ik heb het over lichamen zoals in de afbeeldingen die Saber heeft geplaatst :p
goed voorbeeld: die nederlandse jongen waarvan in de kranten staat dat er een homo heeft gewonnen... (berichtgeving slaat als kut op dirk, maar dan weten jullie ff wie ik bedoel ;) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
anabolen is voor mietjes! en je raakt er tenslotte impotent van als de pest...opzoute met die troep. je ken toch ook normaal traine... :d
Waarschuw beheerder
Dan ben ik zeker 75% ecto en 25% meso...

Maar er zit schot in :D
Waarschuw beheerder
anabolen is voor mietjes! en je raakt er tenslotte impotent van als de pest...opzoute met die troep. je ken toch ook normaal traine

Heb jij dit topic doorgelezen of plaats je gewoon maar een dom antwoord voor de lol?
Waarschuw beheerder
donateur
Blijs: forum negeer, gewoon negeren :jaja:
Waarschuw beheerder
:)

Is best makkelijk natuurlijk, gewoon een lomp antwoord neerzetten zonder eerst te lezen wat het precies inhoudt... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe... nog een belg ;)
Waarschuw beheerder
Mijn moeder is toevallig ook een belg hoor... O:) :bloos:
Waarschuw beheerder
ik vind mannen die anabolen gebruiken absoluut geen losers het is niet zomaar een kwestie van spuit in je reet en hoppa je bent groot... er komt echt nog heel veel bij kijken qua dicipline enzo petje af hoor ik vind het echt knap
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het over lichamen zoals in de afbeeldingen die Saber heeft geplaatst

En ik dan tinkerbell...voldoe ik wel aan je eisen :P hahahah
Waarschuw beheerder
donateur
Blijs, de mijne komt uit brabant, 1 pot nat :p

Beachboy, als je op bovenstaande plaatjes lijkt zou je idd in aanmerking komen, in theorie ;)
Waarschuw beheerder
het is en blijft gewoon een zooitje bende anabolen..en als je er mee stopt zak je helemaal in...dus voor mij zker geen anabolen :d
Waarschuw beheerder
donateur
Lehmann sterf!
Waarschuw beheerder
what the f*ck? jij geeft je mening en ik doe dat ook! en ik heb gelijk...de waarheid is hard he? :d
Waarschuw beheerder
donateur
scroll ff terug naar blz. 1 en lees ff alles voor je zo reageert.... bijgoochem...
Waarschuw beheerder
haha bijgoochem :d wel leuk woordje :d

maar ik scroll helemaal niet terug waarom zou ik..

Waarschuw beheerder
what the f*ck? jij geeft je mening en ik doe dat ook! en ik heb gelijk...de waarheid is hard he?

omdat je net als 95% van alle kontapen die in dit topic reageren, niets kan onderbouwen. Maw. je hebt ooit een fabeltje opgevangen en die deel je hier mee. En je weet niet eens of het waar is. Jou mening is duidelijk, je vind het troep. Maar daarna kom je weer met een achtelijke opmerking dat degenen die stoppen in elkaar zakken. Domwetendheid!

Waarschuw beheerder
dom en een kletst-tante :) zo noemen we dat....
Waarschuw beheerder
Zo, er is weer nieuw leven in het topic geblazen.

Ik heb vandaag een zak met 4,5 kg whey besteld. Kan ik er weer een tijdje tegenaan. Straks ook maar een partij dextrose inslaan. Bij die 'suplementen' hou ik het voorlopig maar.

Tinkerbell, als ik terug ben uit Bosnie dan stuur ik wel een foto van mezelf, dan moet je maar kijken of ik in jouw categorie val :p.
Waarschuw beheerder
Blijs, de mijne komt uit brabant, 1 pot nat

Daar kom ik zelf vandaan... :bloos:
Zal maar niets meer zeggen denk ik ;P

what the f*ck? jij geeft je mening en ik doe dat ook! en ik heb gelijk...de waarheid is hard he?

De voorkant van een trein is nog veel harder (Y)

Waarschuw beheerder
stelletje pannenkoeken hier ! degenen die dat niet zijn weten wel dat zijn ! als je je mening niet een fatsoenlijke toelichting kan geven moet je gewoon je domme bek houden :jaja:........ja en daar bedoel ik jou mee mr lehmann project ! sterf langzaam zou ik zeggen :D
Waarschuw beheerder
Die van de trein werkt ook goed hoor :yes:
Waarschuw beheerder
en als je er mee stopt zak je helemaal in...dus voor mij zker geen anabolen

@ Lehmann project

whahhaah vriendelijke vriend ga jij je nou maar eerst ff verdiepen in iets wat dan ook maar met anabolen te maken heeft en dan bedoel ik niet de bambix die je moeder je geeft om te groeien...

wat je waarschijnlijk van je vrienden gehoord heb is dat je terug zakt...dit komt omdat je (ligt eraan wat voor soort as) vocht vast houd en nadat je klaar bent met je kuur weer kwijt raakt maar het is niet zo dat je 8 weken lang een strakke buik en borst heb en als je klaar bent dat je dan opeens weer op meneer bierbuik of vader abrahams lijkt..zulke domme dingen hoor ik vaker !!!

maar ja geef je mening en verdiep je er niet in :D!!!

mensen die A.S gebruiken de meeste van hun denken er lang en goed overna en het is idd zoals dance chick zegt niet zomaar ff een spuit erin en groeien want dan was t wel heel makkelijk allemaal !!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als het er maar mooi uit ziet, als k een vriend had en die zou het doen zou het wat minder zijn.
(gevolgen -> SEX (6))

Waarschuw beheerder
haha, als jou vriend een testo kuur zou pakken, word je helemaal gek gewipt ;)
Waarschuw beheerder
haha rude :p dan krijgen de anabolen weer de schuld dat ze schraal is :D

Waarschuw beheerder
donateur
Van anabolen wordt je idd geil (van horen zeggen hoor, gebruik zelf niet)!!!

Van te veel kuurtjes, tja dan gaat het fout....

Waarschuw beheerder
ook niet perse van te veel kuurtjes, maar door onverantwoord gebruik en/of geen (goede)nakuur. Tja, en je kan een decadick krijgen (weigeraar) bij deca gebruik, maar dat is ook weer te verhelpen.

Waarschuw beheerder
haha rude dan krijgen de anabolen weer de schuld dat ze schraal is

whehehe idd! :p

Waarschuw beheerder
rude ik zou bijna zeggen datje ze zelf eens geprobeerd hebt !! :/ al die info....

Waarschuw beheerder
nope, natural all the way :) Maar het is gewoon erg handig om basiskennis te hebben over AS, om mensen te behoeden of tips te geven.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het ook altijd interresant om dingen over AS te leren.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is idd erg interesante materie om je in te verdiepen. Zouden meer mensen hier moeten doen!!! dan kraamde ze niet zulke onzin uit!
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik scroll helemaal niet terug waarom zou ik..

In de hoop niet zo dom als het achtereind van n varken over te komen misschien? Aan de andere kant is je antwoord veelzeggend genoeg....

, als ik terug ben uit Bosnie dan stuur ik wel een foto van mezelf, dan moet je maar kijken of ik in jouw categorie val

Bring it on Saber :D
Waarschuw beheerder
ik heb die zooi zelf ook gebruikt dus ik weet echt wel waar ik over praat stelletje belgen! je voelt je alleen maar beroerd van die troep en alsje stopt zak je dus wel degelijk in! in eens ken je 3x zo weinig tillen..nou wat een leuk spul zeg :s ik spreek je nog wel s over 15 jaar als je die zooi nog steeds gebruikt :d

Waarschuw beheerder
losers!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb die zooi zelf ook gebruikt

en dat zegt genoeg :jaja:
Waarschuw beheerder
wat en dat zegt genoeg? die ene kerel zegt je weet niet waar je over praat maar anders zeg ik er nix over als ik er nix vanaf weet :d
gr. bijgoochem :d
Waarschuw beheerder
je voelt je alleen maar beroerd van die troep en alsje stopt zak je dus wel degelijk in! in eens ken je 3x zo weinig tillen..nou wat een leuk spul zeg

:nee:

weet niet wat jij gebruikt heb dan.

ik kuur zelf ook en heb daar geen last van :nee:
Waarschuw beheerder
combinatie van anabolen/creatine wast geloof ik is al paar jaar terug dus weet nie meer precies... maar goed ik weet er dus wel vanaf :d
Waarschuw beheerder
combinatie van anabolen/creatine wast geloof ik is al paar jaar terug dus weet nie meer precies... maar goed ik weet er dus wel vanaf

:nee:

je weet dr geen ruk van zo te lezen :nee:
creatine = geen anabool
en wat voor een anabool dan, je hebt dr zoveel, maar lekker slim van je (y) ergens aan beginnen terwijl je dr geen drol verstand van hebt, gek dat je je beroerd voelt.
Waarschuw beheerder
dat zegge ze allemaal dat creatine geen anabool is maar intussen!
maar goed voor de anabolen gebruikers hier: ga er maar lekker mee door totdat je je lul niet meer omhoog krijgt! :d
Waarschuw beheerder
Deze stof komt van nature al voor in voeding, voornamelijk in vlees. Het lichaam zelf, de lever en de nieren produceren ook creatine. Heel veel mensen denken dat Creatine een doping is. Creatine is geen doping het brengt geen structurele verandering aan in het spierweefsel, wat anabolen wel doen.

je snap totaal niet waar je het over hebt he :nee:
Waarschuw beheerder
ik heb t niet over creatine nu, ik zeg toch anabolen!
Waarschuw beheerder
jij komt echt uit een ei he, sukkel

dat zegge ze allemaal dat creatine geen anabool is maar intussen!

je weet totaal niet waar je het over heb :nee:

:[
Waarschuw beheerder
wie is er hier nou een sukkel? denken dat je heftig bent als je die troep gebruikt...slaap lekker verder! :@
Waarschuw beheerder
hoor jij mij dat zeggen pisnicht.

je bent gewoon een dom homotje, die totaal geen idee waar hij over heeft.

lozerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
wie is er hier nou een homo? met je blote mannen lijf foto van je!!! :bah: gatverdamme!!

mugoal!!!
Waarschuw beheerder
tja typisch volendams he....inteelt volk

volgens mij genoot je dr wel van toen je vader hem ff in je aarsje propte

:[
Waarschuw beheerder
dat jij daar van droomt betekent dat nog niet voor mij ja!!!
Waarschuw beheerder
whahaha, sukkel
Waarschuw beheerder
donateur
Lehman je bent 20 en je hebt een paar jaar geleden gebruikt!!! Alleen hieraan kan ik al zien dat je 0% verstand heb van het gebruik van anabolen.

Dat jij bent teruggevallen zal wel te wijten zijn geweest aan gebrekkige voeding tijdens, en na je kuur!!!
Waarschuw beheerder
Hee Lehman Poepprater, ga hier eens rondneuzen en kom daarna nog maar eens de slimme vent uithangen... [img cacheid=00008c0200129a5c24b243d81a0060a52d]http://members.chello.nl/~a.maas11/Emoticons/mad.gif[/img]

http://forum.body-fitness.nl/forum/

(is nu tijdelijk offline door werkzaamheden aan het forum)

combinatie van anabolen/creatine wast geloof ik is al paar jaar terug dus weet nie meer precies... maar goed ik weet er dus wel vanaf

Heb je van die combinatie dan zeker wel een lekkere milkshake gemaakt??!!

[img cacheid=0000177c00119b814033661a1a0060a52d]http://members.chello.nl/~a.maas11/Emoticons/lol2.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja das 3/4 jaar geleden ja das toch een paar jaar of ben ik nou gek? ..........
Waarschuw beheerder
Als je onder de leeftijd van 21 jaar AS gaat gebruiken ben je niet echt verstandig bezig...
Waarschuw beheerder
Dus op je 16/17 jaar... (Y)
Vet hoor
Waarschuw beheerder
Lehmann project, jij hebt er ook echt de ballen verstand van.

Je weet niet eens wat voor anabolen je hebt gehad. Heb je ooit gedacht aan een nakuur?

Vertel me eerst maar even wat je precies hebt gehad.

Waarschuw beheerder
ik heb die zooi zelf ook gebruikt dus ik weet echt wel waar ik over praat stelletje belgen! je voelt je alleen maar beroerd van die troep en alsje stopt zak je dus wel degelijk in! in eens ken je 3x zo weinig tillen..nou wat een leuk spul zeg ik spreek je nog wel s over 15 jaar als je die zooi nog steeds gebruikt

whahaha !!! Dames en heren, hier een typisch geval van een loser, die onverantwoord gebruikt heeft! prachtig voorbeeld van iemand, waardoor AS(gebruikers) een slechte naam krijgen.

Kerel! Ten eerste behoor je niet voor je 21ste te kuren, omdat je hormoonhuishouding nog niet volgroeit is!

Ten tweede; Omdat je ingezakt bent, komt hoogstwaarschijnlijk (weet het 100% zeker), omdat je voeding niet in orde was. En kom nu niet van "ik at genoeg", want dat is meestal niet genoeg. Voedingschema dient 100% in orde te zijn (evenals training).

Ten derde; Je kon 3x zo weinig tillen na de kuur. hahaha, wel eens van een nakuur gehoord? Met kuren leg je je hormoonhuishouding plat en neemt de AS het over (sterker dus!). Na de AS kuur behoor je na te kuren (nolva, clomid, etc) om die hormoonhuishouding weer op te krikken naar je natuurlijke waardes. Een dipje komt voor, maar niet 3x minder kracht. Dit komt alleen door mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn en kutvoeding binnenkrijgen, kut trainen en geen (goede) nakuur nemen.

Ik wil JOU wel eens zien over 15 jaar, want jij kunt wel geheid problemen krijgen. Je weet niet eens wat voor spul je hebt gebruikt. Je wou zeker ook even voor de zomer ff snel groot worden, right? btw, geen last van gyno aka bitchtits gehad?

Je zet jezelf echt compleet voor paal!

LOSEEERRRRRRRRRRRRRRR!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee ga ff zegge dat t goed voor je is die zooi? je wil het gewoon niet hore op 1 of andere manier zker? en ik krijg helemaal geen problemen want ik train al een tijdje weer zonder die zooi en t gaat erg goed moek zeggen :d
Waarschuw beheerder
Hoe lang zit dat blok er al?
Waarschuw beheerder
donateur
voor zijn kop bedoel je cker? ahahahah

wat een drol!!!

Lehman jij ziet mij niet eens over 15 jaar... dan lig je al onder de grond doordat een van je organen het niet kon waarderen dat jij op onverantwoorde wijzen hormonen tot je hebt genomen!
Waarschuw beheerder
voor zijn kop bedoel je cker? ahahahah

:yes:

Hij heeft er nou nog geen last van, want hij traint zonder die zooi en het gaat alweer goed...

Idd. totdat ie 50 is dan scheuren z'n spieren om de haverklap af of iets dergelijks :S

8)

Waarschuw beheerder
nee ga ff zegge dat t goed voor je is die zooi? je wil het gewoon niet hore op 1 of andere manier zker? en ik krijg helemaal geen problemen want ik train al een tijdje weer zonder die zooi en t gaat erg goed moek zeggen

waar hoor je mij zeggen dat het goed voor je is, dombo! haal die stront es uit je ogen! Of leer lezen! Ik wil je er alleen maar op duiden, dat er een wereld van verschil is tussen onverantwoord en verantwoord kuren. Verantwoord wil nog niet zeggen dat het gezond is, maar je alleen maar de risico's zo veel mogelijk uit de weg loopt.

enne, voor je het je afvraagt, ik gebruik niet en heb nooit gebruikt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en ik krijg helemaal geen problemen want ik train al een tijdje weer zonder die zooi en t gaat erg goed moek zeggen

waarom heb je het dan ooit gebruikt :) als je weet dat het zooi is :S
je staat er nu niet achter dus toen ook niet !!!

onverantwoord gebruik dus ;)
Waarschuw beheerder
voordat ik er mee begon heb ik me dr wel eerst even goed in verdiept :jaja:

en als jij dat ook had gedaan, had je nu niet van die onzin zitten uitkramen
Waarschuw beheerder
toen wist ik niet wat voor gevolgen het had jodes en nu dus wel :d
maar ik ga maar weer s naar het muziek gedeelte hier, tenminste niet van die patsertjes die op willen valle met hun mooie homo lijven haha :d
ga toch leven jongens!
Waarschuw beheerder
sukkel, weet dat ie fout zit en gaat er dus maar vandoor...

rude, zit jij niet ook op dbb.com??

Waarschuw beheerder
jep!

Waarschuw beheerder
toen wist ik niet wat voor gevolgen het had jodes en nu dus wel
maar ik ga maar weer s naar het muziek gedeelte hier, tenminste niet van die patsertjes die op willen valle met hun mooie homo lijven haha
ga toch leven jongens!

de gast met het grootste homogezicht, zegt dat we patsertjes zijn met mooie homolijven :s :no:
Waarschuw beheerder
haha en iedereen gaat er maar al te graag op in wat ik zeg :d dus punt 1. ze zijn ook daadwerkelijk homo en voelen zich dus aangesproken.
of punt 2. het zijn nog een stel kleine kinderen die overal op in gaan

:d

Waarschuw beheerder
donateur
voor mij verdienen ze absoluut respect ..

het is namelijk niet zo dat na inspuiting de spieren vanzelf gaan groeien ....:(

hoewel veel mensen dat denken ..

de losers zijn voor mij meer de mensen die er over oordelen , zonder te weten waar ze het nou precies over hebben ...

en altijd wel hun woordje klaar hebben , zonder zelf ook maar 1 keer ooit aan een gewicht getrokken te hebben ..
Waarschuw beheerder
vraagt ban aan :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoekt het woord homo op in het woordenboek

[IMG]https://partyflock.nl/images/user/USERID/67789/SIZE/small.jpg[/IMG]

KIJK WAT ER 8ER KOMT TE STAAN....DEZE VIEZE NICHT KOMT IN BEELD TE STAAN!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en dat is jouw idool he :d jaa een lekkere blote man op je forum vin je wel mooi he!! wlggg!:@ godverdomme he over homo gesproke!!en dan met ze gluiperige ''ban'' tssssss jouw zouden ze moete banne!!
Waarschuw beheerder
de gast met het grootste homogezicht, zegt dat we patsertjes zijn met mooie homolijven

idd bloempotje je weet geen eens wat voor poep je praat...nu zijn we homo als we gespierd zijn whahah

Waarschuw beheerder
ik ben t met lehmann project eens :jaja:
en ja ik ben n loser
ja ik ben n belg
en ja ik ben homo+bloempotje :P
maatjeeeeeee

Waarschuw beheerder
aah, z'n inteelt broer uit volendam!
Waarschuw beheerder
:gaap:

mensen uit volendam neem ik toch nooit serieus :nee:

*edit* :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we ebbuh goan gulijk! :d

wat heb jij met volendam trouwens ruudje? je heb t er iedere keer over..je wil er natuurlijk ook wonen...oowww nu komt de aap uit de mouw! :d
Waarschuw beheerder
ja we willen allemaal zo mooi leren zingen :D

Waarschuw beheerder
we ebbuh goan gulijk!

wat heb jij met volendam trouwens ruudje? je heb t er iedere keer over..je wil er natuurlijk ook wonen...oowww nu komt de aap uit de mouw!

wacht es ff pietje veerman! Ik heb het er helemaal niet steeds over. Ik heb volendam in 1 reply genoemd. Je komt elke reply echt steeds dommer over weet je dat?
Waarschuw beheerder
nee ik ken t mooist zingen jongens!!!:dhahaha
Waarschuw beheerder
pietje veerman whahah :d t wordt al leuker hier :d en ik denk dat ik ook maar is ana(al)bole ga slikke ben ik net zo stoer als die andere flikkers :d ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pesies winter! :d

Waarschuw beheerder
wheheh Volendam (2e keer ;) ) inval!!! rennuuh!!!
Waarschuw beheerder
whaha anabolen slikken weet je wat jij moet nemen !!!

cyankalie of hoe je t ook schrijf en bij de dierenwinkel hebben ze ook wel wat voor je BZN maf!!!

het heet "rattengif"

Waarschuw beheerder

He jongens uit volendam (3e keer), hebben jullie mekaar al eens betast? Dat is toch normaal daar?
Waarschuw beheerder
ja daarom zijn ze allemaal dj daar

leren ze anus scratchen
Waarschuw beheerder
ga jij nou maar die anabolen hond van je betasten :d vin je wel lekker he!
Waarschuw beheerder
ey lehmann zal ik je vertellen wie er homo is !!??

moet je mij een x je geven
Waarschuw beheerder
ag hou toch op man!

Waarschuw beheerder
das me drugzhond. vin jem mooi?

Waarschuw beheerder
>>ja we willen allemaal zo mooi leren zingen<<
whawhawhaaaa :D
ik heb net ff ana(al)bole gebruikt maar ik voel me nu zo gaaaaal gek en breed :jaja: an me kut .nu kan ik eindelijk met al die grote lulo"s mee praten :P
Waarschuw beheerder
Lang geleden dat ik zoveel lol heb gehad op partyflock.

Tering hé Lehmann, wat ben jij een sufkut.
Waarschuw beheerder
[img cacheid=0006eed500129b13489532e31a0060b497]https://partyflock.nl/images/user/USERID/104302/SIZE/large.jpg[/img]

Je hebt wel hele slechte anabolen gehad of niet?

Waarschuw beheerder
Lehmann Project draait op feesten:
Jantje Smit-Lieve Oma :yes:

Waarschuw beheerder
tis is gewoon n fucking relaxte foto :jaja: maar waarom moet je die nou perce zo op n topic zetten man dat slaat toch nergens op:no:
zou jij blij zijn als ik n foto van jou door heel regio noord holland zou plakken op alle wel bekende plekken B)

herintredersssssssssssssss
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zou vereerd zijn , ik heb tenminste geen foto's waar ik als een junk op pillen opsta (wil niet zeggen dat project zo doet, maar zo ziet het er wel naar uit)
Waarschuw beheerder
aan ze pupillen te zien heeft ie wel het 1 en ander lopen snoepen jah :vaag:
Waarschuw beheerder
pfff wor ik nog uitgescholden voor junk ook! :s

Waarschuw beheerder
ben je (waarschijnlijk) ook ..... die praten vaak ook warpraat :S

Waarschuw beheerder
zo praten (kijken)we allemaal in volendam :jaja:
Waarschuw beheerder
ja vind je het gek als 80% van de jongeren daar aan de drugs zit :D

Waarschuw beheerder
allemaal junkies dus daar :P .... btw das vaak nog slechter dan een goeie kuur ;)
Waarschuw beheerder
Die Lehman heeft wel een grote bakkes, noemt de meesten hier homo's omdat ze werken aan een afgetraind lichaam...

En als ie ze in real-life tegenkomt schijt ie heel z'n box vol! :yes:

Hij is gewoon een beetje [img cacheid=00008c0200129a5c24b243d81a0060cd9d]http://members.chello.nl/~a.maas11/Emoticons/mad.gif[/img]

Waarschuw beheerder
*Relluh relluh...

Oh nee, dit is een discussie.. :D
Waarschuw beheerder
't was een goeie discussie, totdat een of andere einstein zich ermee ging bemoeien

Waarschuw beheerder
ik dus :jaja:

Waarschuw beheerder
:yes: deal je zeker ook op de lokale kinderboerderije ??Dj ?
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: @ RV!! (y) :D

Als we die idioten nou gewoon negeren en verder gaan met onze eigen discussie..? Er komt over t algemeen vrij weinig nuttigs uit n volendammer, dat was al bekend ;)

RV, kijk s naar mn voedingsschema als je wilt? Staat n paar pagina's terug... Als je nog tips hebt hoor ik die graag ;)

Waarschuw beheerder
Er komt over t algemeen vrij weinig nuttigs uit n volendammer, dat was al bekend !!<<<<pfff
omdat jullie nou met dat probleem zitten dan hoef je ons er nog niet bij te betrekken;)
Waarschuw beheerder
jullie er bij betrekken? jullie zijn de oorzaak.... heb altijd geleerd dat je een probleem bij de oorzaak moet aanpakken... jullie dus... :P

Waarschuw beheerder
hahaha jaja B)
Waarschuw beheerder
donateur
*forum negeer*

Waarschuw beheerder
@Tinkerbell;

tja, had het laatst al gezien, maar het lijkt me gewoon te weinig. Wat zijn je verhoudingen en totalen calorie inname? Als ik dat weet kan ik er wat meer mee.

Waarschuw beheerder
ga je je eigen dan nog meer oppompen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
RV, kan je nagaan, dit is al meer dan wat ik normaal gesproken at! :o
Ik zal alle calorien idd s optellen, eigenlijk nog nooit gedaan... heb deze week meer tijd om te trainen en me weer aan mn dieet te houden, zal t s netjes bijhouden! Hou je op de hoogte!

Waarschuw beheerder
met een calorie overschot komt iedereen aan namelijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tis me echt nog nooit gelukt aan te komen van alleen eten.... pas in combinatie met stevig doortrainen begint er wat te komen....
Artiest Ritz
Waarschuw beheerder
Mega Mass 4000
Waarschuw beheerder
donateur
toch niet genoeg leven dat je t topic zowaar hebt gevonden?
Waarschuw beheerder
;-) Ben zelf net weer begonnen met trainen en had wat tijd over.....
Waarschuw beheerder
ja dan kom je waarschijnlijk aan in vet massa

'k train nu weer ff rustig ik heb de hele zomer vakantie geknalt :D
Waarschuw beheerder
donateur
ah, vandaar :p

Ik ga er morgen weer tegenaan :) Heb eerst n sollicitatie gesprek, dus denk niet dat ik tijd heb eerst te 'body-builden' (Zit op kickboxen), maar dan ga ik dat vrijdag ffies doen ;) Heb dr zin in, zit alweer veelste lang stil voor mn gevoel :S
Waarschuw beheerder
Z-Force, MegaGainer en SuperAmino 4000, allen van Dymatize in combinatie met zware explosieve training. Sucses gegarandeerd.:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das best duur zeker allemaal. Maar ja als je er mee vooruit gaat moet je het zeker doen...

Waarschuw beheerder
tja, flink vreten zal nog betere suc6 garanderen :yes:

Waarschuw beheerder
ik vind het maar kansloos!!!! :S
Waarschuw beheerder
donateur
bedankt voor je bijdrage

:p

Zo, gister weer getraind... Ov-Er-Al spierpijn (zelfs in mn handen! :S) wat ik altijd vreemd vind is dat ik echt the inute I start met trainen ik ook meteen meer honger heb... aan de andere kant worden we behoorlijk afgebeuld door de sensei dus tis ook wel logisch, maar dat dat zo snel uitwerking heeft verbaasd me toch iedere keer weer ;)
Ga maar weer ff eten :D

Had t trouwens gister ff over dit topic op de sportschool en ook zij zeiden idd dat je, als je eenmaal begint met de AS het erg moeilijk is er weer af te komen... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wedlock op vrijdag 27 augustus 2004 om 13:21:
maar ik ga maar weer s naar het muziek gedeelte hier, tenminste niet van die patsertjes die op willen valle met hun mooie homo lijven haha

Blijf dan ook in het muziekgedeelte.

Jij hebt een kinderlijfje en wat jij als homolijf ziet heet nou een MANNENlijf ... misschien (hééééééééééééél misschien, denk het niet :/ ) ontgroei jij dat kinderlichaampje ook ooit wel wel eens !

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 september 2004 om 14:58:
ik vind het maar kansloos!!!!

Ik vind jouw uitspraak vrij kansloos ... onderbouw je mening dan ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is goed gespierd tegenwoordig een HOMOlijf?

of je bent gewoon jaloers dat de vrouwtjes eerder naar dat kijken als dat skelterlichaam van jou...

Waarschuw beheerder
Ah joh .... jalousy is a M.F.

Waarschuw beheerder
Jah Nymfo,het is weer tijd voor NUtrix!
kan ik zaterdag nog strakker in dat shirtje mensen irriteren!! gehehehhe....

Waarschuw beheerder
Shirtje? Wat nou shirtje?! :[

Uit dat ding !

Waarschuw beheerder
zit jou toch ook niet gelijk aan je string te trekken..:P

Waarschuw beheerder
bijna een jaar later :D
Waarschuw beheerder
bodybuilding is voor zieke hoeren

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
je moet t gewoon op eigen kracht doen! kun je ten minste echt zeggen dat je t helemaal hebt gepresteerd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van eltiena op woensdag 10 augustus 2005 om 12:41:
je moet t gewoon op eigen kracht doen! kun je ten minste echt zeggen dat je t helemaal hebt gepresteerd!

ga loempia s verkopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 09:20:
ga loempia s verkopen.

hahhaa :d

Waarschuw beheerder
sambal bij?

Waarschuw beheerder
gaat wee rhelemaal nergens over hier