Partyflock

Forumonderwerp · 688035
Waarschuw beheerder
donateur
We leven in Nederland.. Schijnbaar het langste volkje hier op aarde. Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar als vent ben je best genaaid als je lang bent.. Je hebt standaard pijn aan je nek want vrouwen van 1.90m of langer zijn er niet zoveel :P

En als je dan als vrouw zo lang bent, ben je er ook niet echt blij mee lijkt me.. JE kunt geen fatsoenlijke kleren kopen, je vriendinnen zijn dan waarschijnlijk allemaal kleiner en je kunt niet ff truitjes en zo van ze lenen.

Verhoudingsgewijs zijn er veel meer lange mannen dan lange vrouwen. Dus sommige mannen zijn gewoon genaaid en moeten het met een kleintje doen.

Waarom zijn die er nou niet zoveel?

Kleine meisjes zijn ook wel lief hoor, daar niet van, maar dan moet je altijd een krukje meenemen en dat is ook niet altijd even handig...

Waarom zijn wij Nederlanders het langste volk? :/

Waarschuw beheerder
haha nou euhm ik ben 1.75 en dat vind ik best. Heb nog nooit moeite moeten doen :)

Waarschuw beheerder
ik ben zelf 1.90..
en ik moet zeggen dat ik maar weinig vrouwen van mijn lengte zie..

waarom ik denk dat wij het langste volk zijn... door onze voeding misschien.. kweet niet..

helaas is er nog geen middeltje uitgevonden waar je een cm of 10 van krimpt..
Waarschuw beheerder
donateur
Kleine meisjes zijn ook wel lief hoor

Hey :@

Ukkies roeleren!! Aranka, Pascalle, Tinkerbell, Loesz :lief:

Waarschuw beheerder
= 1.80 :)

Waarschuw beheerder
wheheheh nou dan heb ik mazzel dat ik niet de langste ben,met mn 1.81.....boeie of je nou lang of klein bent........het grootste gedeelte ligt toch aan jezelf.....als je slecht bent,word je slecht behandeld,lang of kort....

Waarschuw beheerder
hahaha
nou ik ben 1.80 en baal dr echt van hoor, net wat je zegt,met kleren kopen (probeer maar eens een broek op lengte te vinden) en ook met jongens, kom je een leuke jongen tegen is ie kleiner dan jou, kijk dan hoeft t van mij al nie meer, das toch geen verhouding als de jongen kleiner is als het meisje, ziet dr gewoon nie uit.

kunnen ze bij extreme make-over ook mensen kleiner maken? ;)

Waarschuw beheerder
idd!!

Waarschuw beheerder
ik ben 1.85 (ongeveer)

Waarschuw beheerder
en ook met jongens, kom je een leuke jongen tegen is ie kleiner dan jou, kijk dan hoeft t van mij al nie meer, das toch geen verhouding als de jongen kleiner is als het meisje, ziet dr gewoon nie uit.

Daar ben ik het niet mee eens hoor. Ik heb ook een vriend gehad die denk 10 cm. kleiner was dan ik.. lekker boeie.
Waarschuw beheerder
uhhh ik ben maar 1.67 of zoiets... en T Tom ik heb je gezien bij free your mind toch??
Waarschuw beheerder
Ik ben de kleinste in mijn vriendenclubje dus dat probleem heb ik niet:P

Waarschuw beheerder
Lange mensen hebben niet alleen het probleem dat ze minder snel een partner kunnen vinden, ze krijgen ook nog eens aanmerkelijk sneller last van hun botten, lange mensen kunnen in veel cabrios hun benen niet kwijt, jeugdpuisten worden bij lange mensen sneller gewone puisten, lange mensen zijn vaker chagerijnig, lange mensen worden minder snel rijk en lange mensen zijn historisch gezien meestal slechte mensen :-P

Chris

Waarschuw beheerder
dat is echt gewoon bullshit hoor chris

lange mensen chagerijnig? dat ben ik zoiezo al nooit (nouja heel zelden)
worden minder snel rijk? nou dat geld bij mij begint al te komen
en dat het slechte mensen zijn? ja daar ben ik t wel mee eens :devil:

maar dat van die puisten is ook onzin, als ik in mn omgeving kijk hebben lange mensen vaak bijna helemaal geen puisten (ja de lange kerels)

duzzz...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en bedankt!... haha.. hoe kom je hier bij?

Waarschuw beheerder
Tsja ik ben maar een ukkiej dus kan niet meej kletsen :P :9
Waarschuw beheerder
erg sexy lange vrouwen
het idee om met zo'n lang wijf het bed te delen helemaal top!

Waarschuw beheerder
Hehe en lange mensen zijn ook dom, ze happen makkelijk :devil:

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Chris is ook een ukkie :D
Waarschuw beheerder
Hehe, 1.82m. en ben dr meer dan blij mee. Lekker over iedereen heen kijken (en neerkijken op iedereen hihi) enzo..

BEST!

Waarschuw beheerder
dat heeft nix met domheid te maken, zo ben ik nu eenmaal. k kan t ook nie helpen

Waarschuw beheerder
Ik ben 1m85 geen ukkie dus maar ook geen lange chagerijnige, puisterige, arme, niet in een cabrio passende, happende slungel :-P

Chris
Waarschuw beheerder
ik ben 1.83 en dat heb ik nog nooit een probleem gevonden vind dat beter als klein zijn:jaja:
ik vind lange jongens ook mooi:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lange mensen zouden subsidie moeten krijgen he Tom?

Waarschuw beheerder
whaha :D happerdiehap hierboven (Y)

maarre, mij valt tegenwoordig juist op hoeveel mensen er vrij klein zijn (vooral meisjes). ik ben zelf ook niet de grootste trouwens.. maar goed, lang leve de schoenen met een hoge hak (Y)
Waarschuw beheerder
volgens mij is chris jarloers :vaag:

Waarschuw beheerder
ben zelf bijna 1.90 ofzo

maar ik heb liever een vriendin die wat kleiner is!

ik weet niet die hebbe gewoon wat :D zo rond de 1.60 1.70 ong mooie lengte!

dan maar een beetje bukke! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nou ik ben iets van 178 centimeters lang :P Ik ben dus niet echt een kleine dame :$
Maar ik kan je vertellen als lange vrouw is het ook niet altijd geweldig..Want vaak zijn de leuke jongens (voor mij dan) Net iets kleiner als mij..Ik vind dat altijd maar een raar gezicht.. Ik vind (klinkt heel ouderwets maar is mijn mening)dat de jongen langer moet zijn..Maar heb dat nog niet vaak meegemaakt :S Nou is het gelukkig niet zo dat ze iets van 10 cm kleiner zijn maar wel wat kleiner.. En met kleding is het ook niet altijd makkelijk nee..Want ik heb best lange benen en met broeken is dat niet altijd makkelijk om de goeie te vinden die goed over je schoene vallen :S
Maar ja ik zal er mee moeten leven en gelukkig gaat dat prima tot nu toe :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan is Inge een ukkie :D
Waarschuw beheerder
idd loeszie

Waarschuw beheerder
Inge is rond de 1.65, ik hou van kleine meisjes (vies pedolachje) GHEHEHE :-D

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
ben 1.80

wel redelijk lang voor een dame..

ben er blij mee..

kan alles goed zien.. :) en overal goed bij

ook geen last van de botten ofzo :s

Waarschuw beheerder
Ach, mijn schatje is ook ongeveer 1.80, en moet zeggen: ik vind het wel lekker hoor.:yes:
Ben gek op lange benen. hahaha
Waarschuw beheerder
ik ben blij dat ik niet zo lang ben nee, 1.68 vind ik goed :)

Waarschuw beheerder
ik ben 1.80 en idd dat TE KLEINE GOZERS idee dat ken ik ook :S

zou liever ook wat kleiner willen zijn :(
Waarschuw beheerder
donateur
Waar maak je je druk om ??
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1m55 ... nou,ik zal verder mn mond maar houden ...
Waarschuw beheerder
donateur
Zij zijn groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk...

Nou en ?!

;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet toegeven,ik vind het overheersend staan als de vrouw langer is als de man,maarjah,ieder zijn smaak ;P :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom ben ik de lange vrouw en jij de kleine vrouw.. Omdat jij het zo uber overheersend geil vind :P :lief:

Waarschuw beheerder
Veel schoppen onder mn kont gehad ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha ja ik ook.. Ik was vroeger ook al een Boefje O:)
Waarschuw beheerder
donateur
nu nog steeds hoor !! ;P maar toch blijf je de übergeilste !! ..

ik zit bij jou denk ik wel op de goeie hoogte whaaaaaaaaahahahahahahaha :P
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha ubergeilwijffie van me hahaha.. Ja je zit precies goed.. Ik moet ver bukken :$ :9
Waarschuw beheerder
donateur
je hoeft niet te bukken,blijf maar staan !
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha okee :kwijl: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Nog andere aanbieders ?? gheghe,boven de 1 meter 90 graag hahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Zegguuuh we gaan niet vreemd he :@
Waarschuw beheerder
donateur
nee,jij doet gewoon mee ! ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar ik ben slecht in delen hoor O:) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dan deel ik jou,gaat die ander bij jou bezig ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha ooee das pas geil :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet tog dat je bij mij terugkomt,want ik blijf de übergeilste !
Waarschuw beheerder
donateur
JA tuurlijk.. Jou laat ik nooit meer gaan ubergeilerd :p :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem volgende keer mn krukje wel mee gheghe ;P
Waarschuw beheerder
ik hou van lange vrouwen, vooral die lekkere lange stelten heerlijk.
Dan mag het allemaal wat hebben.
Ben zelf ook wel wat langer 1,90 ofzo maar vind lange vrouwen vaak wel lekker aantrekkelijk het heeft allemaal wel wat.

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik ben 1.83, lijkt me vrij lang en ik vind het heeeerlijk! Mn nicht is ook zo lang en voor ons is dat "normaal".Alleen wel minder om een kleinere man te hebben, heb liever jongens/ mannen die langer zijn, maarja dat kun je niet altijd regelen, he. En broeken vinden die lang genoeg zijn is ook weleens erg frustrerend, maar verder geen enkele klachten!
Waarschuw beheerder
He eva kom maar naar eindhoven vanavond genoeg lange jongens wij zijn er ook. Neem je nichtje maar mee.

Waarschuw beheerder
Ben 1.60 dus kan hier niet over meepraten...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik neem volgende keer mn krukje wel mee gheghe

Whahaha is goed :P
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen zoals Chris kopen cabrio's zonder na te denken dat mensen zoals ik ook nog erin moeten kunnen passen.. Van die zakjapanner-cabrio's zijn dat :P

en ik maar vliegen vangen als ik erin zit!

Waarschuw beheerder
ik ben 1.88 en ik wil echt geen cm langer of kleiner zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha lekker toch T-tom.. Hoef je geen vlees meer te kopen voor in je eten s'avonds :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, een dikke vette hommel en ik heb spontaan geen honger meer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Whaha ja nou dan heb je iig je voedingsstoffen binnen :P
Waarschuw beheerder
ken ook van die gasten ja rijden een calibra of een nissan 100nx.
Dan ben je de gebeten hond ja als je achterin moet.
Vooral als ze dan nog effe 100 km verder op gaan stappen. Hen je gewoon pijn in je nek. Liever dat ze een cabrio hadden had ik hoofdruimte tenminste.
Vliegen lekker tcoh goed aan eiwitten.
gewoon mond dichthouden skibril op tegen de wind.

Waarschuw beheerder
Hmmm...kom in de buurt..

Ben 1.83m

;)
Waarschuw beheerder
donateur
kijk, dat zijn leuke lengtes als je als vent zo rond de 1.95 zit.. minder last van je nek en zo..

En er hoeft niet echt iemand te proberen achter mij te gaan zitten in mijn auto want mijn stoel gaat echt helemaal naar achter en dan nog eens in de chill-stand dus die leuning gaat lekker schuin :D

Waarschuw beheerder
Hiha leuk forum!
Kan me er wel aardig in vinden :yes:
Ben zelf 1.92m.. ach 1 voordeel voor de friends, ze hoeven nooit lang om je te zoeken;)

Tip: Wees er maar trots op!:D Ga je ook niet slungelig/krom lopen!

Waarschuw beheerder
nah moet je gewoon beter zoeken, want ken genoeg lange mensen. Ik zelf ben ook 1.83 en heb genoeg vriendinnen die ook ongeveer die lengte hebben hoor;)

Alleen heb je wel gelijk dat het rot is met kleren kopen jah;) weet er alles van!

Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij geen krukje maar een ladder ;) ( ik ben 1.58 )

Waarschuw beheerder
donateur
1.90....
is wel mooie lengte opzich :)
handig als je je vriende ff nie kunt vinde :D

Waarschuw beheerder
idd FOEX..

ik ben 1.90 en ben trots op mijn lengte!!

Waarschuw beheerder
ik ben 1.81 :D
dus valt wel mee toch hoe klein de vrouwen hier zijn

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.77 dus en ik vind dat een mooie lengte...
Waarschuw beheerder
ik is 1m70, moet wel vaak omhoog kijken..:S
Waarschuw beheerder
ik ben 1,80.. en das normaal voor een man vind ik

ik vind het geen probleem van als een vrouw groter is..

Waarschuw beheerder
Dus sommige mannen zijn gewoon genaaid en moeten het met een kleintje doen.

Er zijn ook zat vrouwen die het met een kleintje moeten doen en liever een lange en dikke in zich hebben ;)

Waarschuw beheerder
daarvoor is king kong uitgevonden :d

Waarschuw beheerder
en waar kan ik king kong vinden?..haha

Waarschuw beheerder
donateur
ben zelf 181...... en vind dat de lange mooie mannen schaars zijn.... oja tip voor lange broeken: zara....... daar zitten in de stoffe broeken heel veel lange modellen en dan bedoel ik ook echt lang!

Waarschuw beheerder
hoe kleiner hoe beter

Waarschuw beheerder
en waar kan ik king kong vinden?..haha

www.pabo.nl

Waarschuw beheerder
Hoezo genaaid en moeten het met een kleintje doen!?
Weet je hoe vaak wij het met een kleintje moeten doen! :p
Waarschuw beheerder
donateur
ach, lange mannen hebben volgens mij normaliter ook een lange :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.83 en je hebt helemaal gelijk, daar ben ik NIET blij mee!!!!

Precies wat je zegt, broeken pas ik niet meestal, vroeger was dat nog erger toen ik ook nog dun was.. Jurkjes zitten ook lang niet zoals 't hoort. Al m'n vriendinnen zijn véél kleiner, vriendjes waren vaak kleiner, veel vrienden zijn kleiner. Jasjes pas ik vaak niet door de mouwen enz enz enz.. Maar goed, je leert ermee leven! Was altijd al lang voor m'n leeftijd en ben vanaf m'n 13e al deze lengte :/

Waarschuw beheerder
ik ben iets van 1.70 ofzo, ben dr wel blij mee..
Waarschuw beheerder
2.00 en dat vindt ik lang zat...

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.85 en was vroeger niet happy met mijn lengte.. was altijd de langste... ook langer dan alle jongens in mijn klas :(
Nu ben ik helemaal happy met mijn lengte en maakt het me niks meer uit :D

Naja soms met kleding kopen zou ik wel iets kleiner willen zijn.. alle broeken altijd te kort en mouwen te kort.
beetje jammer... maar ja tis niet anders!

Heb het geaccepteerd en ben er nu gelukkig mee!

Lange vrouwen zijn Top!
Waarschuw beheerder
Nederland is het langste volk, en heeft dus wel de langste vrouwen, dus t hoeft in principe geen probleem te zijn (al is t bij jou al snel klein natuurlijk, en ik snap je probleem, mijn vriendin is ook bijna 40cm kleiner)

Waarschuw beheerder
ik ben ook een meisje van 1.84cm en fijn is het inderdaad niet altijd, maar goed je moet de voordelen er maar van in zien!! en trouwens ze kunnen er wel wat aan doen...tenminste bij mij hebben ze van kleins af aan al in de gaten gehouden hoe lang ik zou worden en toen ik 14 was ben ik aan de groeiremmers gegaan....errrug blij mij anders was ik nog 10cm langer geweest!!!
Waarschuw beheerder
Ikkuh = 1.82 maakt mij dat nou uit...was heus niet anders geweest als ik 1.60 was ofzo...loze topic

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1.80, ben altijd wel de langste kijk maar:

[img]https://photo.partyflock.nl/images/19780/main/95623.jpg [/img]{non-image link}

maarjah, dat boeit verder ook niet zo veel, alleen zijn de broekspijpen en de mouwen altijd te kort :/
Waarschuw beheerder
Juist,

Ik ben dus pak em beet 204 cm lang. Erg handig bij de feestjes want zo kijk je overal overheen en mis je nix. Maar de lange dames zijn idd schaars.

Oh jah, nog een voordeel je staat altijd wel op een paar foto's van Q-dance: Check de lange met dat gele shirt...
[img]http://www.trellixonline.nl/JEROEN!!!.jpg[/IMG]
DEFQON was werkelijk the bomb!

Tip voor de broeken... Een normale broek gebruiken wij lange mensen als "hoogwaterbroek".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ikzelf ben 178 cm en moet eerlijk zeggen dat ik wel op lengte let bij jongens als ik ze leuk vind hij moet dus echt niet veel kleiner als mij zijn. Te lang vind ik ook niks. Niet boven de 190 voor mij. Verder heb ik nooit problemen ondervonden van me lengte, vind het wel mooi van die lange slanke benen.
Waarschuw beheerder
donateur
melk, de witte motor
Waarschuw beheerder
groot of klein maakt me niks uit al had ik ooit is n vriendin waar ik me echt klein bij voelde al helemaal als ze hoge hakken aanhad ze was 1.80 ofzo en toen ik 16 was was ik 1.70 ofzo we leken net MINI en MAXI samen dat was geen gezicht hahaha:D

maar blonde meiden met eindeloos lange benen vind ik best KICKEN!! mmmmmmmm :P :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ben 168 cm en dat vind ik lang genoeg!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1.74 en mijn vriendin is 1.65 whehehe

b)

Waarschuw beheerder
ik ben ook maar een klein ding:1,58 net zoals veel dames hier en Sylvie Meis ;P

maar zelf hou ik niet zo van kleine mannen best vaag omdat ik zo klein ben maar de perfecte lengte voor mij vindt ik tussen 1.80 en 1.85.

en inderdaad lang leven de hakken das before het stappen maar zeker niet after :S au au au

maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch?! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
JKr mah erl rrnd rrn t-shirt van mij lenen,
mpcjy hry nofih xijn hoot (y( :)
Waarschuw beheerder
1.87 vindt ik groot zat :D ( heb er niets over te seggen daar niet van ) maar vreindin moet wel kleiner dan mij zijn.. staat toch niet vriendin die veel groter is als jezelf :S

Waarschuw beheerder
ik ben iets van 187..
net wat andere zegge broeken enz enz zijn te kort :S maar verder kan het me eigenluk weinig boeien :D
Waarschuw beheerder
Komt waarschijnlijk door de groeihormonen, die ze toedienen aan dieren bestemd voor consumptie!:o

Misschien door veel vlees te eten?

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Komt waarschijnlijk door de groeihormonen, die ze in vlees stoppen!

nee joh.. Pindakaas!! :yes::P
Waarschuw beheerder
mmmm, ben 1.73 maar zou best wat langer willen zijn hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mijne is ong 19cm best lang genoeg
Waarschuw beheerder
1.79 mtr. en vind het prima :yes:

Waarschuw beheerder
Tjah....:D

Dan vul ik nog ff 2.08 meter aan toe ;) en in mijn geval lang zijn RULEZZZzzzzzz!! (y) Ik zou echt niks anders meer willen en je bent een goede "aandachttrekker" op feesten (soms een beetje teveel :s)

Ik wil niet zeggen dat ik er altijd blij mee ben geweest met mijn lengte. Nog geen 3.5 jaar geleden was ik dezelfde lengte en net onder de 90 kilo :s en inmiddels 114 kilo. Wat mij veel opvalt in het dagelijks leven en op feesten is dat "lange" mensen zichzelf ook lang tonen. De manier van lopen, houding, krom lopen en kleding. Als je niks aan jezelf veranderd aan lichaam of image dan "toon" je ook lang. Ik vind het ondertussen schitterend om lang te zijn, overzicht...controle en stiekum een stukje machtsgevoel :P

1 GROOT NADEEL: de eeuwige vraagstelling van mensen op feesten: "even een vraagje he?!, mag ik weten hoe lang jij bent?" Na 5 uurtjes stuiteren kots :kots: je die vraagstelling echt uit :) En in sommige gevallen een leuk gesprek :)

Ik ben overigens op mijn 14e jaar geopereerd aan mijn lengte en de artsen hebben mijn groei in de benen stopgezet. Ik was toendertijd de 13e op de wereld die deze operatie heeft ondergaan. Als ik dit niet had gedaan was ik ondertussen 2.20+ geweest ( en neej.....dan heb je geen sociaal leventje meer denk ik ) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er ook altijd zooo'n last van :jaja:
Ik ben zo lang, ik kan nooit m'n lange benen ergens kwijt :(
Heel vervelend.. :p

Waarschuw beheerder
donateur
Hihi ja he pascalle, dat herken je wel he, dat je je benen nergens meer kwijt kan. En dat mensen in de supermarkt aan je vragen of je alstjeblieft ff iets van de bovenste plank wil pakken.
:hug:

Reuzin!!

Waarschuw beheerder
ja.. ik liep vandaag gezellig door de efteling.. wil ik in de put van vrouwholle kijken.. stoot ik mijn kop tegen een houten balk..

jammer dat ze met ons zo weinig rekening houen..
idem. verhaal bij reklameborden in de supermarkt.. hangen altijd telaag!
Waarschuw beheerder
lang zijn is tof :P

maareh met kleding is wel minder handig, als je redelijk slank bent gaan ze er meestal van uit dat je klein bent op 1 of andere manier :S....... alhoewel der genoeg te vinden is.....

Waarschuw beheerder
Kleding is idd vaak een lastig probleem.....maar gelukkig heb ik mijn vaste zaakjes en merken waar ik ruimschoots in pas ( en ik heb maar maatje 46 met schoenen ) ;)

Maar ik beschouw het niet als een handicap om lang te zijn en ik vind het een beetje jammer dat veel lange mensen dat wel naar de buitenwereld meegeven. Het ligt totaal aan jezelf hoe je met je lengte omgaat en ja...je moet je bij sommige dingen neerleggen dat het niet anders kan :-)

Waarschuw beheerder
he xtreme.. welke winkels zijn dat dan..en verkopen ze daar ook vrouwen kleding??

Waarschuw beheerder
ik ben zelf 1.81 ofzoiets maar ik vind lengte bij anderen helemaal niet belangrijk! met kleren kopen heb ik bijna nooit problemen.
alleen me vriendinnen zijn toevallig allemaal best wel klein dus als ik tussen hun loop voel ik me soms best wel een reus.
Waarschuw beheerder
nou ik ben 1.80 en ik voel mezelf egt niet heel lang ofsow.... ja tuurlijk koim ik mannen tegen die kleiner zijn dan ik ja genoeg zelfs... maar ik kom ook genoeg vrouwen tegen die langer zijn als ik.... en verhoduingsgewijs veel meer lange vrouwen dan mannen? dat is egt niet waar... bij vrouwens is de gemiddelde lengte in nederland 1.75 terwijl dat in de meeste andere landen 1.60/1.65 is....

Waarschuw beheerder
Ik nebn 1.76 en vindt het prima zo. Me vriend is 2 centimeter kleiner maar dat vind ik niet erg. Hij soms wel vooral als ik hakken aanheb ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.90 lang
en ik word wild van slanke goedgeklede vrouwen
tussen de 1.75 en 1.85 :yes:

Waarschuw beheerder
kben 1.77m /1.76m best lang, maar kvind nu niet meer eeg, thefet bets iets vrouwelijk en volwassen iets. Nee geen moeite met broeken enzo nog en kleren passen me gewoon.....en thja ik val op oudere mannen en deze zijn vaak al wat groter, kleintjes....neh dank u daar knap ik op af
Waarschuw beheerder
ik ben 1.80 en heb hier absoluut geen moeite mee gewoon.. ik vind het wel mooi wat langere mensen want er zijn al zoveel kleinere mensen...
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.82 geloof ik en heb er geen problemen mee alleen broeken kopen was inbegin een probleem. Die waren altijd te kort. Maar als je eenmaal de juiste zaakjes heb gevonden is dat ook geen probleem meer

Waarschuw beheerder
donateur
welke zaken ga jij altijd dan miesjelle? kan nog wel wat winkels gebruiken

Waarschuw beheerder
.. tips zijn idd altijd welkom :yes:!!

www.modevoordelangevrouw.nl
laatste aanpassing

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Lange vrouwen rule o:)

Gelieve tussen de 1.80m en 1.90m, melden per pb ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Wat dan wel weer opvallend is van die site van mode voor de lange vrouw en all about eve dat ze schijnbaar denken dat langere vrouwen pas bij maat 38 beginnen? Waarom denkt iedereen dat toch altijd... Ik heb zelf maat 36 en soms zelfs 34. Ben zelf 1.82 lang...... beetje jammer zoiets.
Waarschuw beheerder
Hey hey!
Ik zelf ben 1.80 en dat is redelijk lang. Wel soms moeite met het vinden van broeken die lang genoeg zijn want ik heb nogal lange benen! Dus die broeken van de Hennes kunnen we wel vergeten! Maar G-star maakt heeele mooie broeken in lengte maten en die van Gsus zijn ook vaak wel lekker lang!

Waarschuw beheerder
donateur
Zij hebben dus ook lengtemaat 36? want met spijkerbroeken vraag ik me dat wel es af.... maja aan de andere kant... 120 euro voor een spijkerbroek vind ik redelijk prijzig.
Waarschuw beheerder
Ja, zij zijn idd erg prijzig..Dat model wat ik heb is 99 euro..Eigenlijk stom want ik zou er nooit 220 gulden voor betaald hebben! Maar...hij zit zo mooi! De 34 is bij G star al erg lang, die valt als een 36 bij een normale broek. Ik heb dat model low hip flare. Die loopt een beetje uit aan de onderkant. Erg leuk.
Lang zijn is soms nogal duur hè???
Waarschuw beheerder
donateur
Tell me about.. als ik schoenen ga kopen, moet ik wel dure halen want goedkope merken maken geen grote schepen
Waarschuw beheerder
Ik vind kleine meisjes :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Dan zit je hier verkeerd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus je vind mij niet :lief: Chrizz??? :P
Waarschuw beheerder
2 T-Tom: Hoe lang ben jij als ik vragen mag???
Waarschuw beheerder
Zo groot ben je niet boefje!

Dan zit je hier verkeerd

Dan ga ik maar weer... :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
haha tsja ik wil je niet wegjagen..... maar t zijn toch voornamelijk wat langere meiden die reageren... vooral bij de laatste berichten.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben maar 1.94 maar ik heb verrekte grote poten.. dus ik wil absoluut geen hoog water in mijn broeken anders komt daar het accent al heel snel op te liggen :/

Waarschuw beheerder
donateur
ben zelf 1.88 en mijn vriendin 1.63 ofzo

kleine meisjes (in lengte natuurlijk) zijn (y)
al zijn lange vrouwen ook (y)

geen mening dus :P
Waarschuw beheerder
Ik vind kleine meisjes leuker omdat ik die tenminste aankan!
Verlies niet graag met stoeien van een meisje en ik ben bang dat een grotere dame mij zo in de houtgreep neemt! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
haha dan vraag ik me af of jij ooit spieren ontwikkeld hebt.... lang zijn betekend niet meteen dat je een of andere brede reus bent die alles en iedereen aan kan.....

Waarschuw beheerder
ikzelf ben 1.71 (best klein) en me vriend is 1.93 geloof ik...ik vin het helemaal top... lekker knuffelen en ik pas presies onder zn schouder als ie n arm om me heen legt als we aant lopen zijn.. voel me altijd beschremd bij lange mannen weet nie wrom maar t voelt goed.! dusse leve het lange volk!:D
Waarschuw beheerder
2 T-Tom: 1.94 is een mooie lengte voor een man. Mijn broer is zelf ook zoiets en hij heeft daar ook vaak moeite mee...
Maar 1 ding is zeker: Lang staat bij mannen altijd erg goed! Dus al die moeite is niet voor niks! ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
lang leven meiden onder de 1.85 :P

vind lange meiden maar eng en raar :$
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan een lange vrouw makkelijk aan, ze zal maar eens moeten proberen om mijn ... kg te verplaatsen (ja het zijn 3 cijfers)

op zich vind ik de lengte niet erg. Alleen al het gedoe wat je soms ermee hebt...
Waarschuw beheerder
2 T-Tom:
Als je lang bent kun je gelukkig ook aardig wat gewicht hebben! ;-)

Waarschuw beheerder
3 cijfers is logisch met zo'n lengte...voor mannen dan! maar dat maakt nix uit. Lange mannen OLÉ! hahaha...lange vrouwen vallen teveel op....is nie echt mooi...gister zag ik er 1...in de stad...wooooooooooow die was echt wel 1.90 of langer hoor ongeloofelijk...maar wle mooi gezicht en slank...maar daardoor leek ze nog langer...helemaal zwarte gekleed...vage shit hoor...das echt nie mooi vin ik...maja zij kan r nix aan doen..maar begrijp dat mannen dat nie willen een langere vrouw...HET STAAT GEWOON NIET
Waarschuw beheerder
donateur
kijk, zo'n vrouw moet dan naast een lange vent lopen, dan valt het al direct niet meer zo op :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo groot ben je niet boefje!

Hihi nou ik ben redelijk groot hoor Chrizzje :)
Waarschuw beheerder
Heb ik toch iemand anders gezien op DefQon... ;-)
Waarschuw beheerder
Geen grote mond over kleine chickies mensen! Ik ben 1.60 en da's groot zat en als ik ergens niet bij kan in de supermarkt zijn er altijd wel lange vrouwen in de buurt die het even voor me pakken of kleine chickies die me een kontje geven (Y)
Waarschuw beheerder
welke zaken ga jij altijd dan miesjelle? kan nog wel wat winkels gebruiken

Voor nette broeken is bijvoorbeeld WE een goede optie hebben ze Extra lange maten en dan van 36 tot ergens in de 40

En spijkerbroeken hebben ze van o.a Only in lange maaten (Lengtemaat 34,36)
Waarschuw beheerder
Replay en Diesel hebben tegenwoordig ook broeken in maat 26 of 27 met lengte 34.
Wat wel een beetje jammer is is dat de broeken van Indian Rose nu ineens allemaal lengte 32 is. Vroeger waren alle broeken van Indian Rose superlang.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik toch iemand anders gezien op DefQon...

Haha dat denk ik niet.. Maar ik ben redelijk lang of niet?? Ik ben iets van 178 cm groot hoor schat :P

Waarschuw beheerder
Ik ben 2meter, en last van je nek valt wel mee. til ze heel ff subtiel op of leun tegen een muur, paal of boom.

en toch zie ik liever een grotere vrouw dan 1.70.
zie ik trouwens ook veel sneller :):)

Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd wie ik op sensation niet over t hoofd ga zien dan ;)

Waarschuw beheerder
Nouw ik ben zelf 1.86m.
Ik zelf ben er ook niet echt blij mee hoor, vooral kleding kopen is een probleem..
Broeken pffuhh hou op schei uit.
Als ik een broek ga kopen wijzen ze me door naar de heren afdeling:S
Maar mannen.. Haha heb totaal geen problemen met een klein mannetje, die zijn meestal toch het lekkerst.
En als hun er geen problemen mee hebben wie ben ik dan om te zeggen dat ik dat wel heb?!;)

Waarschuw beheerder
Vind het allemaal nog betrekkelijk meevallen, lengtemaatje 34.. poh wat een weelde! Pas zelf nie eens in een spijkerbroek voor meiden, in de zomer zou het een optie zijn als 3/4e of 2/4e broek, maar staat ook niet puik(N) net of ben je eruit gegroeid.

Niet alle winkels hebben alle maten hangen, wanneer je vraagt valt het soms best wel te bestellen!! :yes:

En wat altijd wel humor is, wanneer mensen als "openingszin" gebruiken... "joh jij bent lang" of "speel je ook basketbal!" :D Er valt altijd wel een opmerking te plaatsen en het verveelt echt nooit!

Be proud of it!
Waarschuw beheerder
ik ben zelf maar 1.58 ( toevallig zoals meerdere dames hier)

ik vind het niet leuk, moet altyd broeken in laten korten en veel winkels kan ik niet slage ivm met standaard maten die dan altyd te wijd zijn!

iemand hier die wat lengte aan me kwyt wil!!! hahahaha!!!

Waarschuw beheerder
Je mag wel wat been van mij hebben?!
Waarschuw beheerder
ja en een stukje arm van mij anders ziet het er zo gek uit

Waarschuw beheerder
Neej, dat bij jullie weghalen, dan ziet het er bij jullie lekker normaal uit :-p

Waarschuw beheerder
Normaal kan ook lekker zijn:)

Waarschuw beheerder
Ben zelf 1.74 ;p lang genoeg:d?

Waarschuw beheerder
Nouw je moet nog ffies groeien dame,
je komt nog niet echt in de buurt van een lange dame..:)
Waarschuw beheerder
kom maar op met die cm! 10 tot 15 cm wil ik er wel bij hoor, hihi!

Waarschuw beheerder
Ik heb het op de post gedaan.
Valt binnen 1 van deze dagen bij je op de mat:)

Waarschuw beheerder
ik ben 1,95..........meteen afgekeurd :-p
Waarschuw beheerder
thnx!! kryg ik eindelijk ook me sexy lange beeentjes!! hihi

Waarschuw beheerder
Haha 1.95!
je bent een man.. kijken we niet meer van op!
en trouwens; geef mij maar een kleine man:P

Waarschuw beheerder
Nah jah zeg, vanmiddag zei je nog wat anders :-p

Waarschuw beheerder
Haha heb last van wisselende buien:)

Waarschuw beheerder
Je kan beter je fietsband wisselen..................heb je meer aan :-p

Waarschuw beheerder
omdat wij italiaantjes heel klein zijn

oke`ik ben dan half ita half nederlands, maar waarom moet ik dan toch de gemiddelde lengte van en italiaan hebben en niet van en nederlander

klein zijn is ook niet fijn

ben 1.72

Waarschuw beheerder
Heb je daar ervaring mee nawi?

Waarschuw beheerder
Neuj, rijd al bijna 7 jaar auto, dus verwissel geen fietsbanden meer :-p

Waarschuw beheerder
Zow zow stoer zeg:)

Waarschuw beheerder
stoer??? sex met een ijsbeer, dat is pas stoer :-p

Waarschuw beheerder
Volgens mij he?!
Verveel jij je de tyfus..

Waarschuw beheerder
Jij niet wou je zeggen? :-p

Waarschuw beheerder
Nouw mijn uitspraken slaan tenminste nog ergens op..
Die van jou gaan over Fietsbanden en over 7 jaar een rijbewijs hebben:)
* Klap Klap* Goed voor elkaar kerol:)

Waarschuw beheerder
heey, lieve schat, dit is wel een topic in liefde, relatie, sex forum op........... PARTYFLOCK!!!!
en dan 's nachts om half 2............jij verwacht dan nog dat mensen serieus zijn????
Get real.........dit is cyberspade darling :-p

Waarschuw beheerder
vanwaar al deze tegenstrijdige berichten?

wees eens lief voor elkaar

Waarschuw beheerder
eh niet zo stoer doen tegen me toppertjuh languh_linda he
ze beukt jullie allemaal :P

Waarschuw beheerder
Hahaha:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
verkracht ze ook mag ze bij mij beginnen:P

Waarschuw beheerder
neej sorry dat doet ze alleen met mij :P:P

Waarschuw beheerder
Haha grappenmaker bjorn:P
Heej spreek je snel weer!
Duik nu echt me nest in!
we contacteren wel weer:P
(K) Voor iedereen ennuh slaap lekker:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat jammer nou:P
Waarschuw beheerder
Ik ben een dwerg van 1,80m :$
Goeie vriendin van me is 1,95m en dat is wel ff omhoog kijken :P

Ik zelf zou zeggen: 1,85m is wel een mooie lengte voor een jongen :)

Mijn laatste ex was trouwens 1,55m en dat is weer heel erg omlaag kijken :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben 1,79m,en vind het enorm kut dat ik zo lang ben!!
maja niks aan te doen he

Waarschuw beheerder
ben 1.58 en das ook kut met kleding kopen hoor moet echt alles inkorte...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja maar je kan ze teminste nog inkorten,,ik zie mezelf al een broek langer maken,niet dus
ik was liever zo klein had ik teminste nog n oplossing

Waarschuw beheerder
donateur
ach allebei heeft zn voordelen. Ik kan tenminste nog enigszins boven de massa bij feesten uitkijken. Als klein ukkie zie je alleen maar ruggen van andere mensen.
en wat betreft die broeken... met 1.79m stressy me is er genoeg te krijgen. Je moet alleen ff moeite doen om de juiste winkels te weten. Ik zou zeggen ga es kijken bij Zara of mango.

Wedden dat de broeken bij zara veels te lang voor jou zijn.
Waarschuw beheerder
ik vind lange vrouwen echt wel mooi, het heeft ook wat als je echt op ooghoogte word aangekeken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja oke misschien wel..maar dat heb ik weer een kut probleem dat ik te flink ben voor mango of zo...en geloof me nou maar dat ik het kut heb met kleren..want is het niet te kort dan is het te strak.baal er enorm van,kan niet zo maar naar de stad gaan en iets leuks uitzoeken!nee ik moet eerst 2 uur zoeken voordat ik iets heb,en meestal kom ik met niks terug:vaag:
Waarschuw beheerder
ben ook 1.58 mja klein = fijn

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.80 :jaja:

En ik ben er heel trots op :)

Heb geen moeite met kleren kopen :)

Maar elke lengte is heeft voor- en nadelen :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja dat is zo:yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben 1,80. Ben er trots op, maar ja dat kleren kopen en een vent vinden die net zo lang of langer is en aan mijn eisen voldoet:s Das lastig:p

Waarschuw beheerder
kansloos topic :/:/:/

Waarschuw beheerder
donateur
Zo kansloos dat je t wel nuttig vind om erop te reageren G-jean??

Waarschuw beheerder
voel me niet thuis in deze topic ben ik veel te klein voor :(

Waarschuw beheerder
Lange mensen zijn ook wel aardig maar doe mij maar een vrouw die kleiner is dan mij(1.79).. Klein maar fijn!!!!
Waarschuw beheerder
ach groot of klein,
korte benen of lange benen,
wat maakt het uit, aan het eind is het toch allemaal kut!:D
Waarschuw beheerder
ik ben 1.77 en vind 't wel best :D
geen moeite met kleding kopen..
ik vind lang zijn wel fijn :yes:

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.85 maar toch moet ik vaak naar beneden kijken :S

Waarschuw beheerder
1,77 vind ik nie echt lang hoor

Maar lange vrouwen :kwijl:

Waarschuw beheerder
Yupz Lange vrouwen 8) met lange benen :P heerlijk
en dan ook nog het liefst donkerhaar met lichte ogen :P

Waarschuw beheerder
donateur
2 diggy.... doel je op een bepaald persoon :P

Waarschuw beheerder
nouww ikke ben klein
niej egt fijn:P
marruhhh valt volgens mij in de smaak
bij veel jongens:p
want ik ben heeelll lief;)

Waarschuw beheerder
2 Lady-J jij voldoet zeker aan de eisen :P

Waarschuw beheerder
Ben ook 1.80, maar heb eigenlijk nergens problemen mee. Heb gewoon maat 36 en broeken met een lengtemaat van 34 zijn tegenwoordig overal te koop. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Oh ja, jij bent ook wel lang ja... en knuffelbaar :P

Waarschuw beheerder
donateur
2 Lady-J jij voldoet zeker aan de eisen

:kwijl:
Waarschuw beheerder
Yupz Lange vrouwen met lange benen heerlijk
en dan ook met een mini aan, dan lijken de benen nog langer!

Waarschuw beheerder
En naaldhakken:P als de situatie daar voor is natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben 1.60
lekker klein en lekker fijn....:P
heb er geen problemen...
als ik ergens niet bij kom in een winkel vraag ik gewoon aan een lekkere jongen om te helpen:)
Waarschuw beheerder
lange jongens zijn leuk! ben zelf 1.70 en ben dr wel happy mee.

Waarschuw beheerder
donateur
1.70 is ook een normale lengte..... niet lang ofzow. maar ben t met je eens.... lange jongens zijn leuk!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
nouja niet alle lange jongens zijn leuk, zitten ook van die slungels bij.

Waarschuw beheerder
donateur
hey Tom... ik ben lekker langer :9
Waarschuw beheerder
ik wou dat ik wat langer was hihihi.
maar kan me ook voorstelen dat langere meiden moeite hebben met kleding zoeken kijk dat heb ikke nie zo last van

Waarschuw beheerder
En Lady-J is cekers mooi lang :)

Heb een leuke dag met haar mogen meemaken op Dance-Valley. Je lengte staat je superzz lieverd (k) :kwijl:

Waarschuw beheerder
Zelfs DJ LUNA schrok zich de pl**ris van mij op Q-Beach vorige week :) (6)

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WwDVAjMbKthp7kCW3Fmt8tObSXYvaYpCxzBtWYjM*H2HlHdQjKw90g!3*2t0na5jnRFY2EbIRunNOx7wi*jmhVAGmLyFsz1piGnSZe92Wvm0mNp4vtbs!zI!oJQpvY5NxS42SPa9BBE/Chiel%26Remco%26DJ%20LUNA.jpg?dc=4675484552903574314[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha chieltje is de langste man ter wereld :p
Waarschuw beheerder
@ :lief: Xtreme Pleasure :xtc:

tis een mooie foto hoor,
maar dacht dat dit topic over lange vrouwen/meiden ging,
of is er nog iets wat je kwijt wil? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het heeft wel wat..

Waarschuw beheerder
donateur
En Lady-J is cekers mooi lang

Heb een leuke dag met haar mogen meemaken op Dance-Valley. Je lengte staat je superzz lieverd

Chieltje is niet de langste man van de wereld.... maar wel een errug leuke lange man :kwijl:

:kusje:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey Tom,

hebben mannen in Nederland ook de langste piemels ;P???

Waarschuw beheerder
ben bijna 1,80. maar boeit me weinig, over iedereen heen kunnen kijken is wel handig

lange jongens (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.84 :jaja:

Hel is behoorlijk lastig om broeken op lengte te krijgen, en ja je wordt er me gepest he?

Waarschuw beheerder
donateur
Gepest? in wat voor opzicht wordt jij ermee gepest dan? Want dat heb ik eigenlijk nooit meegemaakt....
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou iemand gewoon een rotschop verkopen als ie dat deed :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Of jezelf nog iets langer maken dan je bent en er over heen kijken..... zeer intimiderend haha
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook waar ja :)

Ewelina 18 augustus 2004 09:29
hey Tom,

hebben mannen in Nederland ook de langste piemels ???

uhm... ik denk dat als alles groter is, dat dat ook groter is ja ;)

Waarschuw beheerder
donateur
euhm nou ik heb ooit een roddel over negers gehoord......

maar ewelina.... anders ga jij dat even uitzoeken, ik hoor graag de resultaten van je onderzoek :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wat dacht je van hey lange is het koud daarboven?

Of je loopt in de supermarkt, komt er een klein vrouwtje aan die vraagt of je ff wat van de bovenste stelling wilt pakken :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ja die eerste opmerking of t koud is... neem aan dat je daar alleen maar om kunt lachen.

En van de bovenste schap iets pakken voor iemand anders....das alleen maar handig. je kunt t dan ook omddraaien.... een een kleiner persoon vragen of ze iets van de onderste schap kunnen pakken..

Waarschuw beheerder
ook nooit om gepest

vriendin van me is 1.90
bij haar merk ik wel dat ze vaak wordt nagekeken
haar stoort t niet maar maar ik irriteer me er nog steeds mateloos aan
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm een kleiner persoon vragen is wel grappig ja.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
Tis denk ik of je er zelf mee zit dat je lang bent of niet. Als je er niet mee zit kan ik me haast niet voorstellen dat je van die opmerkingen van hierboven zwaar gekwetst raakt. Ik bedoel kleine mensen krijgen ook wel t een en ander te horen lijkt me.
Waarschuw beheerder
donateur
nou op de basischool zat ik er echt heel erg mee.

Ik was de allergrootste van de klas, en dan hebben ze van allerlei namen voor je hoor.

Nu kan het me idd niets meer schelen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja ok basisschool...... maar daar heeft iedereen wel een zwakke plek en zit je altijd wel ergens mee.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wilde net zeggen, op een gegeven moment bereik je een leeftijd waar je toch wel de positieve van je lengte gaat inzien en dat ook benadrukt.

Ik kan tenminste alles van de bovenste EN onderste plank pakken.

Ik stoot minder mijn hoofd dan andere mensen, aangezien ik gewend ben erop te letten dat ik mijn hoofd niet stoot.

Ik kan alles zien als ik naar een feest ga.

haar stoort t niet maar maar ik irriteer me er nog steeds mateloos aan

je eraan storen helpt je niets. Het zal altijd blijven gebeuren dus waarom zou je je dan altijd druk erover maken. Je hebt jezelf er alleen maar mee.

Waarschuw beheerder
hebben mannen in Nederland ook de langste piemels

Oordeel zelf maar :P

Waarschuw beheerder
t storende zal er ook wel af gaan maar op dit moment valt t gwn te erg op. mensen kijken haar aan of ze gehandicapt is

Waarschuw beheerder
donateur
ach, het heeft meer voordelen als nadelen...

K vind alleen bijna geen jeans lengtemaat 38

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan wat je zoekt traxx.... Als je echt voor de duurdere merkbroeken gaat of de uitlopende broeken niet maar gewone rechte modellen vind je gnoeg in lengtemaat 38 hoor

Waarschuw beheerder
hahahah Lady -J
ik ben een onderzoek gestart maar nog geen vrijwilligers....:S

;)

Waarschuw beheerder
donateur
hmz nou ja.... hou me maar op de hoogte ;)

Waarschuw beheerder
Vrijwilligers?

Waarschuw beheerder
donateur
ja vrijwilligers...... die worden gezocht ja

Waarschuw beheerder
mm ok, waarvoor?
heb geen zin om helemaal terug te lezen, ben een beetje lui nu dus..

Waarschuw beheerder
Ik denk dat jij het onderzoek beter kan overnemen Lady-J....jij loopt al 1 vrijwilliger voor ;) (6)
Waarschuw beheerder
ben 1.81m ken overal bij en hoef geen krukje haha

Waarschuw beheerder
ben 1.81m ken overal bij en hoef geen krukje haha

haha heb precies zelfde lengte en vind het wel prettig deze lengte...kan over al bij en anders buk ik wel als ik ergens te groot voor zou zijn :P
Waarschuw beheerder
Ben ook vet lang. denk ook wel 1.84, meet eig nooit :d Als je een wat kleinere gast leuk vind is het wat minder :d maar verder geen moeite mee :d Ik val meestal wel meer op omdat ik zo lang ben :d krijg altijd wel reacties van heyyy jouw zie ik altijd op feesten :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
<---1.78m

Ik voel me klein ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat jij het onderzoek beter kan overnemen Lady-J....jij loopt al 1 vrijwilliger vo

haha euhm 1? ja dan zal ik me maar opofferen..... ik neem t onderzoek maar al te graag over (6)

Waarschuw beheerder
donateur
Weinig vrijwilligers dus.......:S
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik offer me wel op dan.... ;)
Waarschuw beheerder
ben 1.82.
best wel mooie lengte hoor, maar mijn benen zijn een beetje lang en ik kan geen enkele mooie broek aan! :@
Waarschuw beheerder
ach, het heeft meer voordelen als nadelen...

K vind alleen bijna geen jeans lengtemaat 38

vind tegenwoordig maar eens een vrouwenbroek in lengte maat 36. ik heb nu in batavia stad een Lee shop gevonden waar ze tot maat 35 gaan, maar dat zijn alleen spijkerbroeken en die zijn ook niet echt zo mooi.
Waarschuw beheerder
ik ben ook rond de 1.85.. een kleinere vriend vind ik echt geen porum (ok uitzonderingen daar gelaten natuurlijk hihi), maar t moet niet te veel in lengte verschillen dan.. liefst toch langere jongen hoor, dus we gaan gewoon weer verder met zoeken :P

en idd met broeken kopen gaat t erg moeilijk... maar waar k toch echt het meeste tegen aan loop.. alle schoenen met hakken zijn ZOOOO mooi.. maar kan t mezelf (en anderen :P) toch echt niet aan doen om er op te gaan lopen...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 1.80 en erg tevreden! Mijn vriend is 1.96 ofzo, prima toch??
Waarschuw beheerder
en idd met broeken kopen gaat t erg moeilijk... maar waar k toch echt het meeste tegen aan loop.. alle schoenen met hakken zijn ZOOOO mooi.. maar kan t mezelf (en anderen ) toch echt niet aan doen om er op te gaan lopen...

daar geef ik al niet meer om. ik koop ze gewoon. ik heb zelfs hakken van zo'n 8 cm. gelukkig is mijn vriend 1.95.

Waarschuw beheerder
donateur
De vrijwilligers voor t onderzoek moeten maar een pbtje sturen (6)
Waarschuw beheerder
donateur
broeken vinden is meestal niet zo'n probleem

alleen zijn het dan meestal wel duurdere broeken

Waarschuw beheerder
donateur
Voor nette broeken die extra lang zijn moet je gewoon naar zara gaan. En voor spijkerbroeken gewoon goed zoeken.

Waarschuw beheerder
donateur
ben zelf 1.82.. :)

soms voel ik me wel wat ongemakkelijk in het bijzijn van veel kleine mensen.. 8)
maar verder heb ik geen problemen met m'n lengte.. :)

en mijn vriendinnetje is ong net zo groot, dus kleren lenen gaat makkelijk.. :yes:

voor leuke broeken kan je ook bij de 'WE' kijken..
hebben ze verschillende soorten broeken met lengtematen.. laatst nog een witte linnenbroek gekocht.. :lief: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
lekker lang lekkerrrrrrrrr :p
Waarschuw beheerder
ja die lange broeken van de 'we' kocht ik ook nog wel, maar die zitten meestal tot boven je navel :S:S dus dat doe ik al een tijdje niet meer.... miss. toch ns bij 'zara' kijken.. spijkerbroeken is te doen, maar ook niet super hoor, vaak hebben ze ze niet, moet je eerst 80 broeken passen voor je de goeie (lang genoeg) hebt..
Waarschuw beheerder
@ Juutje

alle schoenen met hakken zijn ZOOOO mooi.. maar kan t mezelf (en anderen :p) toch echt niet aan doen om er op te gaan lopen...

als je wil mag je wel een keer naast mij komen lopen op die hakken hoor, :)

Waarschuw beheerder
hey Lady-J
al veel aanmeldingen?;P

ik nog niet:(

Waarschuw beheerder
donateur
2ewelina:
1 aanmelding heb ik al...... alleen nog geen antwoord ;)

Heb nog wel wat ervaringen uit t verleden die ik in mn onderzoek kan meenemen (6)
Waarschuw beheerder
Ik ben bijna 1.80m!!
Mij maakt het niks uit!!!
Alleen soms met kleding, maar ja!!!
Alleen schoenen met hakken he, dat is voor mij een ramp.
Ik moet zeggen dat ik haast nooit hakken draag!!!
Ik ben meteen 10cm langer!!!
Nou dat moet ik niet!!!

Waarschuw beheerder
ik ben maar 1.63 en dat is ook niet alles

Waarschuw beheerder
donateur
Avalon_Vs_Hard...

je weet iig waar de uitroeptekens staan ( hoezo irritant o:) )... en minder als 1.80 is niet lang ;)
Waarschuw beheerder
@ Traxx

niet zo moeilijk doen tegen kleine meisjes :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ongeveer 1.87, en met hakken aan (Ja die draag ik want ik heb schijt aan me lengte) dan ben ik ongeveer 1.92....

EN IK BEN ER BERETROTS OP !!!! :yes: ;)

En jah, zal wel niet zoveel met het topic te maken hebben, maar als ik een tip mag geven over broeken die lang zijn.
Miss Sixty, en Cars broeken zijn vaak de langste broeken!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben ook heel lang en k vind het maar niks k zou liever kleiner willen zijn want ken maar geen leuke lange gozer vinden eigelijk :(

Waarschuw beheerder
Nou T-Tom genoeg lange meiden op PF...Zoek maar uit;p Ben zelf ook niet zo klein 1.80 En ben er Zeker's blij mee (Y)
Waarschuw beheerder
Ben zelf 1.98 maar ik val toch vaak voor de wat "kleinere" dames...maargoed in mijn ogen zijn veel mensen klein :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou T-Tom genoeg lange meiden op PF...Zoek maar uit

Volgens mij verveeld hij zich niet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben zelf 1.83 en heb r ook helemaal geen problemen mee. Ik vind t mooi zelfs. Lange vrouwen......
Waarschuw beheerder
1.70 of langer..geen punt..bedoel je moet geluk hebben met de juiste schoenmode ;-) en liefde doorbreekt elke barriere zelfs een aantal centimeters ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
schoenen s voor mij geen probleem k heb maar 38/39 :) en ben 1.81

Waarschuw beheerder
donateur
Als een meid niet boven de 1.75 uitkomt zie ik haar niet eens 8)

Waarschuw beheerder
donateur
de vraag moet zijn..
waarom zie ik overal mini mannen en nergens exemplaren van boven de 1.90?
niet dat ik zelf een reuzin ben ofzo, maar heb het jou ook wel s gezegd tom.. lang = relaxter :yes:
als ik hakken aandoe ga ik over de 1.80, dus dat doe ik maar niet zo vaak :/ een man hoort gewoon minimaal 10 centimeter groter te zijn, en in elkaar gedoken lopen is nooit mn ding geweest..

dus ik vind het een goede zaak dat mannen steeds langer worden :p laat maar komen!

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zie ik overal mini mannen en nergens exemplaren van boven de 1.90?

schat je kent me tog ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja, jij bent die lange man die ik voor het laatst voorbij zag huppelen eind januari :(

toen rook je zelfs van een afstandje gewoonweg héérlijk slecht ;-p

Waarschuw beheerder
donateur
:o ..... oke niet lief!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ook t enige probleem wat ik er van heb...... ik val alleen op lange mannen en dan t liefst minimaal 1.95 of langer...... en die zijn schaars :S

Hakken? tsja..... als ik ze aantrek ben ik al vlug zelf richting de 1.90, ik trek ze rustig aan hoor alleen niet met stappen ofzo. Ik steek al een kop boven de meeste vrienden en vriendinnen uit en om dan nog es een paar cm erbij op te doen. Op zich heb ik er nog niet zoveel problemen mee maar t praat altijd zo lastig.

Volgens mij woon ik ook in een gebied waar lange mannen bijna niet voorkomen haha want ik zie ze hier echt niet
Artiest {SHOWLIST artist 44167, 16941, 12838}
Waarschuw beheerder
Ik wou dat ik niet zo'n kleine stink Indo was...

Weet je hoe er dat is...!!!!:s

Waarschuw beheerder
donateur
nee heb geen idee
Waarschuw beheerder
ushh..ben lekker 1.64..
das niet lang:D:D

ben liever dit dan iemand van 2 meters lang;) :$
:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee heb geen idee

Nou ze schatten altijd 18/19 .....zo fuckd-up

Aaaahhhhhhhhh gek word je er van..

Waarschuw beheerder
ik ben bijna 1.80 ..... :/

Waarschuw beheerder
donateur
ben zelf 1.76,een mooie lengte,maar mijn ex was een halve kop kleiner,das ook niet alles,mag je nooit hakschoenen aan...:S
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf 182 lang nergens problemen mee hoor vind het wel mooi

aleen vroeger vond ik het erg
Waarschuw beheerder
ben 1.85 maar maakt me niks uit heb er geen last van en draag ook gewoon hakken als ik daar zin in heb!!!lekker belangrijk wat andere er van vinden,is toch mijn leven!!
Voor broeken moet je eens gaan kijken bij WE en bij Mango.Spijkerbroeken lengte 36 krijg je nu ook bij vero moda!!

Heb ook nooit gemerkt dat mannen het erg vinden!mijn ex is bijna een kop kleiner als mij maar die boeide het ook niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben 1.86 en vindt het juist lekker,
om lang tezijn 8)
Waarschuw beheerder
donateur
nee schoenen met hoge hakken draag ik niet
Waarschuw beheerder
Op MysteryLand zag ik op het einde bij Promo een vrouw die langer was dan ik, volgens mij was ze zeker 2 meter, en nog mooi ook.
ze had een rood trainingsjack aan en halflang donkerblond haar in een klein staartje, heb ik weer zitten dromen of heeft nog iemand haar gezien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geef mij maar mooie lange vrouwen hoor. Kan je ze zien in een menigte en hoef je ze niet te helpen met uitkijk spelen of bestellen. Maar het is moeilijk een partner te vinden die ongeveer je lengte is.
Waarschuw beheerder
ik ben 1.70 en voel me vaak wel klein maarja.. kan bij alle kastjes kan broeken zo kopen lengte is altijd goed! dus eigenlijk geen klagen,
Waarschuw beheerder
ben 1.82

en heb er ook geen problemen mee
alleen is het soms moeilijk broeken te vinden met de goede lengte :/
Waarschuw beheerder
M'n vriendin is 1.85m en ik ben zelf 1.88m. IDEAAL !!!! M'n vriendin klaagt er wel altijd over dat ze geen goede broeken kan vinden...

Waarschuw beheerder
donateur
nou ben rond de 1.80 maar vind het maar lastig hoor! mijn lieve dinnetje die is twee koppen kleiner! als ik dan hakken aan trek ben ik nog bang dat ik over haar struikel!! en dan hoor je van beneden roepen ohh alsjebliefff doe die dingen uit!dit kan niet...zo ziet niemand me meer!!

en tja geen exen die kleiner zijn als ik! vin dhe took geen porum eigenlijk! en idd iri dat je dan nooit naastje mannetje kan lopen op je hakjes! en tja hoe moet hij me dan beschermen tegen grote monsters en enge beesten!!

Waarschuw beheerder
donateur
en tip van ehh tja..

die lange vrou op mystery land had Xtreme pleasure ook gezien!! en dat is een erg lekkere man van 2 meter 9 dus damess...

jammer dat bjte playertje is alleen hhiiiihhi

Waarschuw beheerder
donateur
die lange vrou op mystery land had Xtreme pleasure ook gezien!! en dat is een erg lekkere man van 2 meter 9 dus damess...

jammer dat bjte playertje is alleen hhiiiihhi

Ook jammer dat mensen gelijk een oordeel over iemand vellen terwijl ze m niet kennen ;) Ik ken m namelijk als een erg lieve maar idd ook errug lekkere jongen. :kwijl:

:kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
ik vel geen oordeel over hem hoor hij zei zelf na mystery ja al die pep wijffies die me moeten knuffelen!!!!

en tja zo komt hij over!!! en heb NOOIT gezegd dat hij neit lieff is want volgens mij is hij best wel boel liefff en lakkahh idd!!!!:D

maar kon niks zeggen op mystery want mijn maatje vond hem te groot voor mij om tegen te praten hihiihihiih

wel jammer dat ik hem gemist heb!!

Waarschuw beheerder
Mja...Wat is lang? Ik vind een meid van 1.80m niet lang iig. Ben zelf 1.78 en voel me soms juist nog best klein :P
Waarschuw beheerder
was nou lang je moet het zelf allemaal meesjouwen:-)

Waarschuw beheerder
donateur
ehh tja maar lengte hoeft niet zwaar te zijn hoor! want met mijn 52 killootjes wil ik mezefl toch niet dik noemen!

Waarschuw beheerder
Geen geroddel over me he?? ;)

"ik ben onschuldig" :D

Waarschuw beheerder
donateur
yeahh right!

onschuldig snel weg ja op msn voor ik verder kan vragen :P!!!

wacht maar!! kan je hebben!~!!!
Waarschuw beheerder
heb Xtreme Pleasure ook gezien op sensation black,maakte zeker een indruk en mag ook echt wel gezien worden!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
idd!!!! lekkeerr rhoor zo'n wasbordje!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker om aan te voelen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Update voor t onderzoek:

de stelling klopt tot nu toe wel aardig dacht ik zo.

T staat nu 2 tegen 6 d.w.z. 6 mannen op wie de stelling klopt dus lang en lang ;)

btw..... heb nog lang niet genoeg vrijwilligers dus mensen die nog mee willen doen... pbtje!!!

8)

Waarschuw beheerder
MOTS is 1.83 m

Waarschuw beheerder
donateur
dus hoor je niet in dit topic thuis (6)

Waarschuw beheerder
en de mijne is 18 cm, als ik hem dubbelvouw ;-p

Waarschuw beheerder
donateur
haha t gaat over lange mannen en.... dus ik kan dat niet meenemen in mn onderzoek ;)

Waarschuw beheerder
maar je mag hem nog wel onderzoeken als je wil ;-p

Waarschuw beheerder
donateur
haha ook dat is niet de bedoeling :nee:

Waarschuw beheerder
hmm zit ik hier met me 36 cm......

Waarschuw beheerder
donateur
tsja je bent niet lang genoeg O:)

Waarschuw beheerder
donateur
update......

twee tegen zeven. De 'fabel' blijkt tot nu toe steeds meer te kloppen....

oja meiden.... als jullie nog ervaringen hebben voor t onderzoek deel t even mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en de mannen kunnen natuurlijk ook fabels verzinnen over hun worst

Waarschuw beheerder
donateur
Denk je leuk te zijn ofzo :P

tuurljk kan dat..... vandaar dat ik ook naar ervaringen vraag o.a. ;)

Waarschuw beheerder
zow ben weer helemaal op de hoogte Lady-J:D
en tom, verzin jij ook fabels over je eigen worst???

;P
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor, ik lieg daar niet over

maar daar gaat dit topic niet over ;)

Waarschuw beheerder
hihi:$
wou t ff checken;)
Waarschuw beheerder
hmm ik ben 1.82, schoenmaat 41..
Nergens problemen mee hoor T-tom :P
Waarschuw beheerder
ben 1,87 ongev....best wel lang dus :O:D

Waarschuw beheerder
donateur
Lang zat idd........ nog ervaringen die je kwijt wilt voor t onderzoek? O:)

Waarschuw beheerder
ik bent 1.90 ongveer...wat voor ut onderzoek??:p

Waarschuw beheerder
Ik ben zelf 2,00m. En wat ik jammer vind, is dat de meeste lange meiden geen hakken durven te dragen. Maar wat is er nu mooier dan 2 lange benen.
De meeste mannen kicken erop. En dan is een mini-rokje nog niet eens nodig.

Dus lange meiden trek hakken aan en laat je nog meer zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helemaal goed als een man lang is, maar dan moet het niet zo'n echte lange slungel zijn :P

Zelf ben ik 1.78, lang zat. Al mijn vriendinnetjes zijn kleiner. Ik voel me dan gelijk een stuk lomper :S

Waarschuw beheerder
idd sommige kunne ook wel slungelig gaan lijke..moeje op krachttraining gaan helpt egt;)

Waarschuw beheerder
als je goed met je lichaam en houding over weg kunt is er toch geen probleem. En je moet ook niet naar de min punten kijken. Maar naar de plus, leuke jongens zien jou sneller staan dan je vriendinnen.
Waarschuw beheerder
En wat ik jammer vind, is dat de meeste lange meiden geen hakken durven te dragen. Maar wat is er nu mooier dan 2 lange benen.

Ben lang maar draag evengoed hakke hor :P

Waarschuw beheerder
ook gewoon doen joh..lkkr geil:p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik draag ook evengoedf hakken....... alleen meetsal niet met stappen. Anders moet ik bukken om met mensen te praten :S

Waarschuw beheerder
handig toch als er mensen zijn waar je niet mee wil praten

Waarschuw beheerder
donateur
tsja dan wel........ maar euhm tijdens t stappen zijn er ook vaak mensen (lees vrienden) die kleiner zijn waar ik wel mee wil praten :X

Waarschuw beheerder
ja sorry ik praat nooit te lang met vrienden tijdens het uitgaan. en anders gaan we ff zitten, maar uitgaan vind ik toch meer om te dansen!!
Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd Jane 3 augustus jarig..... me too!
Ook 1.92 lang net als ik of niet?

Waarschuw beheerder
donateur
ben 1,80 maar probllem bij mij is dat ik TE lange benen heb. (vanaf broekboord 1,14)

Maakt niet uit watvoor leuke broek ik koop, zijn toch standaard te kort.

Waarschuw beheerder
donateur
2 partymamma.... mijn benen zijn 1.13. Probeer het eens bij Zara. Daar hebben ze aardig lange broeken maar meestal met nog een zoom van 5cm erin. Daar kan ik toch regelmatig nog wel slagen.

2 old style/techno mf jij ook nog gefeliciteerd... ben zelf niet 1.92. Ben 10 cm kleiner. gelukkig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja met broeken heb ik ook altijd problemen idd :( Maar eens bij Zara gaan kijken :D

Ben zelf 1.83, geen moeite mee, draag ook hakken als ik wil... Lengte bij mannen boeit mij niet zo :) Ga voor andere kwaliteiten ;P
Waarschuw beheerder
Lange mannen zijn :P Geeft me altijd zo'n lekker veilig gevoel :lief:
Waarschuw beheerder
Ik ben zelf ook rond de 1.80 en mijn vriend is ongeveer 1.95 perfect dus!!! Vind ik! :D
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig zie je dat meisjes over het algemeen ook steeds langer worden.
Ik voel me meestal met mijn 1.79/1.80 mtr niet eens meer zo overdreven lang.

Waarschuw beheerder
voor een meid is dat juist ook een mooie lengte...
Waarschuw beheerder
ik ben zelf dan ook rond de 1.80 en heb er totaal geen problemen mee vind het wel een mooie lengte

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben maar 1.68m dus ben maar ukkie

Waarschuw beheerder
ik 1.80 dat vindt ik wel een beetje aan de lange kant:'(

Waarschuw beheerder
en m'n vriendje is ongeveer 1.77
Waarschuw beheerder
No way! :no: Mooi juist! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[qutoe]Kleine meisjes zijn ook wel lief hoor, daar niet van, maar dan moet je altijd een krukje meenemen en dat is ook niet altijd even handig...
[/quote]

Je maakt een fout, je zegt dat je bij kleine meisjes een kruk moet pakken, betekent dat dat jij nog kleiner bent dan de kleine meisjes??

Ikzelf ben 1.67 en vind het prima. Een jongen mag wel iets langer zijn dan het meisje. Dus als hij 1.70-1.72 is is het (y)

Waarschuw beheerder
ik wou dat ik groot was en lange benen had maarja het mog niet zo baten :P ik zou wel wat groter willen zijn Klein maar fijn denk ik zo :P

Waarschuw beheerder
Aangezien ik zelf 1.68 meter ben ben ik niet zo blij met die lange vrouwen.

Heb liever dat mijn vriendin even lang of kleiner is.

Maar ja ... da's voorkeur. Een lange meid met veel positieve punten wordt natuurlijk niet geweigerd!

Waarschuw beheerder
Ik wil wel een langere jongen maar niet 1.90 ofzo want dan voel ik me helemaal een smurf :( ik ben zelf ook 1.68 jammer genoeg maar erg zit ik er niet mee :)

Waarschuw beheerder
In het meiden junioren team van de basketballclub waar ik vaak ga kijken speelt een meisje van 16 en die is 1.94 meter.

Waarschuw beheerder
Zo lang zou ik ook wel willen zijn. Zou me vast een betere basketballer maken.

Waarschuw beheerder
1.94 :| Jezus haha nou zo groot zou ik ook niet willen zijn maar dat staat ook niet mooi als je een vrouw ben en je bent te lan en dat op je 16e pff ik wil wel graag 1.75 zijn maarja moet ik ff paar tikken krijgen misschien vlieg ik omhoog :)

Waarschuw beheerder
Nou ja troostje. Ik ben ook maar een opdondertje van 1.68 meter. En aangezien ik bijna 29 ben verwacht ik geen groeispurt meer.

Waarschuw beheerder
Nou ik verw8 het ook niet meer hoor op me bijna 18e maar toch hopen haha toch hoop ik dat ik nog ff 5 cm groei :P
ach ik zeg maar zo Klein maar fijn !!
Waarschuw beheerder
Wow CIS-E

damnz ik voel me al klein met 1.77

en lange vrouwen zijn uber goed.
Alleen jammer dat ze altijd over mij heenkijken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zelf 180 cm, dus niet al te klein. Maar ben er wel achter dat ik het toch wel heel prettig vind als ik een vriend heb die langer is. Heb nu korter gehad, en langer, en langer heeft toch echt wel de voorkeur :yes:

Waarschuw beheerder
1.99 ... heeft zn voor en nadelen.. jammer genoeg meer nadelen :(
Waarschuw beheerder
nee joh, 1.99 is mooie lengte,
heb ook genoeg voordelen ;)

Waarschuw beheerder
nou ik ben 1.80 en das echt kut
Waarschuw beheerder
nee,wat is daar nou kut aan,
is toch makkerlijk ik ben zelfs
1.85,en heb er geen last van.

Waarschuw beheerder
t is moeilijk broeken kopen, is de lengte goed zit t boven aan te wijd en andersom
Waarschuw beheerder
zal ik je een goede tip geven bij de otto,
hebben ze haast alle broeken in L-maten,
zijn extra lang!
joh juist mooi van die lange benen toch!;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dan moet je de juiste winkels weten of zelf een naaicursus volgen..... ik ben 1.82 en er zijn genoeg winkels waar de broeken prima passen.

Bij de otto kan ik ook niet halen want dan zijn ze te groot. Maar lees dit topic es door er zijn al zo vaak tips gegeven voor winkels hier (vooral Zara :yes: )

Ik vind t heerlijk om lang te zijn..... ben alleen van mening dat er meer mooie lange mannen moet komen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes: zara is idd een goede winkel,mooie broeken!

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.74 en voel me klein op dit forum :[

Waarschuw beheerder
gister zag je dr niet zo klein uit :D

maar voordelen .. noem is een paar goede.. :D behalve van je kijkt boven iedereen uit enz..

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gigantisch lange benen.... wat ik heel erg mooi vind.
Ja idd je hebt overzicht ;)
Je komt niet zo vlug in de verdrukking
Je komt overal bij

Maar ergens een stomme vraag..... want wat zijn de voordelen aan klein zijn? Sommigen hebben daar ook gewoon de voorkeur voor net zoals anderen dat met lang hebben.......

Waarschuw beheerder
makkelijker kleding kopen..beter zoenen ( geen trappetje:P ) denk dat je veel zekerder ben..

was vroeger echt heel erg onzeker over me lengte.. stak 1.5 kop boven iedereen uit en was klungelig..
Waarschuw beheerder
mmm met mn 1.90 voel ik me soms een reus.... :/

Ik zit altijd met te korte mouwen en broeks pijpen... :(

Waarschuw beheerder
was klungelig..

Was? o:)

Waarschuw beheerder
whahaha.. en bedankt :@ :D

maar 1.90 is wel lang ja.. zijn daar geen speciaal zaken voor qua kleding dan ??

Waarschuw beheerder
Tering :| en ik altijd maar zeuren dat mn broeken te lang zijn :no:
Waarschuw beheerder
Jawel, maar ik heb voor een tijd terug, altijd mn eigen kleding gemaakt, van bestaande patronen.

Maar waar ik meestal last van hab, en dat is ook al eens eerder genoemd, dat als de lengte goed is, s de kuip vd de broek weer veel te wijd.

Of een truitje met de juiste lengte mouwen, die weer veel te wijd zit... :(

Schoenen is helemaal een ramp!
Net of je een paar oorlogsschepen aan je voeten heb zitten.....

Maar ik vind het ook wel weer mooi hoor. Mooie lange benen enzo.... :)

Waarschuw beheerder
eigen kleding maken, word dat niet eentonig op gegeven moment ??

klinkt allemaal zo bekend

:D schoenmaat 50 :D:P das pas lagge .. die kan je helemaal nergens vinden :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Schoenmaat 50 lijkt me idd behoorlijk lastig :yes:

maar eigen kleding ligt aan jezelf als dat eentonig wordt hoor, patronen genoeg.

Kan me voorstellen marjon dat je met truitjes ook problemen hebt.... dat lijkt me dan wel k*t.

Waarschuw beheerder
en bij een shirtje gewoon een stuk mouw er aan vast naaien O:) ziet niemand :D

maar maat 50 is bijna niet te doen..:no:
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.97 en heb geen problemen met kleren kopen,broeken koop ik bij Steps,de ene keer is de broek al op lengte en de andere keer laat ik ze verlengen :-),moet er natuurlijk wel een brede zoom inzitten.

Met schoenen kopen let ik wel op hoe hoog de hak is ,vind ongeveer 3cm voldoende :-)

Waarschuw beheerder
1.97 meter ... geschikt voor basketball!
Waarschuw beheerder
haha ,dat zeggen ze altijd als je lang bent ,maar da's niet waar ,kleine mensen kunnen het net zo goed :-)

Waarschuw beheerder
mn beste vriend is 2.05
en ik ben 1.72, oowk leuk hoor :P
meestal 10cm hakken O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze maar hoog genoeg kunnen springen :bounce:
Waarschuw beheerder
ben maar 1,80m doe al 12 jaar aan basketbal

Waarschuw beheerder
donateur
Tussen doen en kunnen zit een groot verschil :P ;)
Waarschuw beheerder
bij mij is het verschil klein, ik doe het en ik kan het.
kom maar een keer kijke :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou dat ik wat groter was :( ben maar 1.63

Waarschuw beheerder
donateur
haha, wat fijn zo'n forum! voel me eindelijk helemaal niet lang meer :D ben ook maar 1.82 m ofzo (heb t nog nooit precies nagemeten), dus..
Waarschuw beheerder
ik ben 1.78 en voelde me altijd erg lang...maar zie dat het mee valt ! :)

Waarschuw beheerder
haha idd liza, ik ben nu ook blij dat ik nei de enige ben :)

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.85 en mun ventje is 2.00.
Is de eerste keer dat ik me klein voel bij iemand :D

Met truitjes heb ik nooit problemen. Wel met broeken. Ik kan ze wel laten verlengen (als er een brede zoom in zit) maar vaak is dan het model eruit.
Het meeste wat ik dus in de kast heb hangen zijn spijkerbroeken.....

Waarschuw beheerder
donateur
eneuh dan ben ik wel benieuwd waar jij je spijkerbroeken zo lang krijgt..... want ik heb met gewone broeken geen probleem maar spijkerbroeken wel.....

Waarschuw beheerder
Take two broeken van Forecast

en verder is het gewoon uitproberen, soms vallen broeken wat langer. Maar die take two broeken zijn echt goed. Heb nu 2 lange broeken en ze zijn nog leuk ook :D

Waarschuw beheerder
haha ik ben nog geen 1.60 en heb er geen moeite mee:D wel klein dat wel maar ja als je dat gewent bent boeit t ook niet

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.68 meter en heb zelf een jaar basketball gespeeld. Da's al jaren geleden maar sindsdien volg ik het basketball wel heel fanatiek. Heb al vaak gezien dat kleine mensen ook goed kunnen zijn. Lang zijn heeft bij basketball wel veel voordelen.
Waarschuw beheerder
Sorry hoor ,maar lees hier erg veel dat meiden van 1.80 tot 1.85 last hebben met broeken kopen ,kom op zeg ,voor jullie is er genoeg keus !
Wat moet ik dan wel niet met mijn 1.97 ,
pas zelfs spijkerbroeken(lengtemaat 38 )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben 1.81 en draag vaak heel hoge hakken, dus ik wil wel een man met een beetje lengte.

wil me wel een beetje beschermt voelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wil me wel een beetje beschermt voelen.

:jaja:

Ik ben dol op lange mannen
ben zèlf 1.75 [zonder hakken aan :P]

*zucht

lange mannen :kwijl:

Waarschuw beheerder
Sorry hoor ,maar lees hier erg veel dat meiden van 1.80 tot 1.85 last hebben met broeken kopen ,kom op zeg ,voor jullie is er genoeg keus !
Wat moet ik dan wel niet met mijn 1.97 ,
pas zelfs spijkerbroeken(lengtemaat 38 )

Dan mag jij mij vertellen waar je een beetje modieuze broeken kan kopen met lengtemaat 38!
Waarschuw beheerder
bij Bo's ,kelly en noem maar op

Waarschuw beheerder
Ik ken beide winkels niet

edit: van welke merken zijn die broeken dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja en voor nette broeken ga ik altijd naar Steps ,ene keer zijn ze op lengte ,andere keer laat ik ze verlengen ,zoals je in je vorige bericht had getikt : "vaak valt dan het model eruit" heb daar nooit problemen mee ,maar ja ligt er natuurlijk aan welke broek etc.

Trouwens, ken je Steps wel ?

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog nooit broeken voor dames gezien groter dan lengtemaatje 38, en ik heb met mn 1.75 soms nog wel eens moeite met een mooi model en datie ook nog een beetje strak zit !:no:

Waarschuw beheerder
Ja steps ken ik wel
Waarschuw beheerder
Dan zou ik zeggen ga daar kijken ,want die broeken pas jij zeker!

Waarschuw beheerder
nou en bedankt hoor met je krukje je kan toch ook en klein meisje optillen pfff wat maakt de lengte nou uit ik ben 1.60 en ken net zo goed grote gozers krijgen :p

Waarschuw beheerder
welk merk spijkerbroeken dan zijn tot 38?

Waarschuw beheerder
diesel enzo meestal maar tot 34 :@

kijk eens bij de H&M
hebben ze een lange meiden afdeling :D

(iig in a'dam)
Waarschuw beheerder
1.68 perfecte lengte...

Waarschuw beheerder
donateur
ach... kan ook geen broeken vinden in maat 38 lengte :S
Waarschuw beheerder
ik shop gewoon heel erg veel, en zodra ik dan een leuke broek tegenkom die mooi op lengte is, dan neem ik 'm gelijk mee.

maar vooral de broeken van nu, met taps toelopende pijpen, zijn erg lang, en die pas ik allemaal.
Waarschuw beheerder
donateur
met maat 50 zou je toch nog wel sloffen moeten kunnen kopen bij de schoenereus, misschien hebben ze ook nog andere leuk schoeisel in die maat ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook 1m80 en bij mij in me nieuwe klas zitten alleen maar kleintjes zowat :S in me ouwe klas was ik nog een an de kleinere haha

maar me vriend is iets van 1m95 ofso dus das wel beter :P

ik zou wel wat kleiner willen zijn kon ik ook hoge hakken aan doen nu vin dik dat echt niet fijn aleen die lage hakjes wel

ik he eigenljk geen problemen met broeken zoeken hoor

Waarschuw beheerder
1.68
niet groot
niet klein
Waarschuw beheerder
1.88
Zo groot is dat toch niet?

Waarschuw beheerder
ik ben 1.87 en das best lang hoor voor een meisje.

ik heb ook altijd problemen met broeken als ik een geschikte vind koop ik er meteen 2 of 3 want dat gebeurt niet vaak.
Waarschuw beheerder
1.73, zou wel 10 centimeter langer willen zijn,
maar ja gaat niet lukken meer,
dus houd het wel op hakken...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo lang ben ik niet hoor ben maar 1m70 zou best wat langer willen zijn