Partyflock

Forumonderwerp · 688035
Waarschuw beheerder
donateur
We leven in Nederland.. Schijnbaar het langste volkje hier op aarde. Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar als vent ben je best genaaid als je lang bent.. Je hebt standaard pijn aan je nek want vrouwen van 1.90m of langer zijn er niet zoveel :P

En als je dan als vrouw zo lang bent, ben je er ook niet echt blij mee lijkt me.. JE kunt geen fatsoenlijke kleren kopen, je vriendinnen zijn dan waarschijnlijk allemaal kleiner en je kunt niet ff truitjes en zo van ze lenen.

Verhoudingsgewijs zijn er veel meer lange mannen dan lange vrouwen. Dus sommige mannen zijn gewoon genaaid en moeten het met een kleintje doen.

Waarom zijn die er nou niet zoveel?

Kleine meisjes zijn ook wel lief hoor, daar niet van, maar dan moet je altijd een krukje meenemen en dat is ook niet altijd even handig...

Waarom zijn wij Nederlanders het langste volk? :/

Waarschuw beheerder
whahaha.. en bedankt :@ :D

maar 1.90 is wel lang ja.. zijn daar geen speciaal zaken voor qua kleding dan ??

Waarschuw beheerder
Tering :| en ik altijd maar zeuren dat mn broeken te lang zijn :no:
Waarschuw beheerder
Jawel, maar ik heb voor een tijd terug, altijd mn eigen kleding gemaakt, van bestaande patronen.

Maar waar ik meestal last van hab, en dat is ook al eens eerder genoemd, dat als de lengte goed is, s de kuip vd de broek weer veel te wijd.

Of een truitje met de juiste lengte mouwen, die weer veel te wijd zit... :(

Schoenen is helemaal een ramp!
Net of je een paar oorlogsschepen aan je voeten heb zitten.....

Maar ik vind het ook wel weer mooi hoor. Mooie lange benen enzo.... :)

Waarschuw beheerder
eigen kleding maken, word dat niet eentonig op gegeven moment ??

klinkt allemaal zo bekend

:D schoenmaat 50 :D:P das pas lagge .. die kan je helemaal nergens vinden :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Schoenmaat 50 lijkt me idd behoorlijk lastig :yes:

maar eigen kleding ligt aan jezelf als dat eentonig wordt hoor, patronen genoeg.

Kan me voorstellen marjon dat je met truitjes ook problemen hebt.... dat lijkt me dan wel k*t.

Waarschuw beheerder
en bij een shirtje gewoon een stuk mouw er aan vast naaien O:) ziet niemand :D

maar maat 50 is bijna niet te doen..:no:
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.97 en heb geen problemen met kleren kopen,broeken koop ik bij Steps,de ene keer is de broek al op lengte en de andere keer laat ik ze verlengen :-),moet er natuurlijk wel een brede zoom inzitten.

Met schoenen kopen let ik wel op hoe hoog de hak is ,vind ongeveer 3cm voldoende :-)

Waarschuw beheerder
1.97 meter ... geschikt voor basketball!
Waarschuw beheerder
haha ,dat zeggen ze altijd als je lang bent ,maar da's niet waar ,kleine mensen kunnen het net zo goed :-)

Waarschuw beheerder
mn beste vriend is 2.05
en ik ben 1.72, oowk leuk hoor :P
meestal 10cm hakken O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze maar hoog genoeg kunnen springen :bounce:
Waarschuw beheerder
ben maar 1,80m doe al 12 jaar aan basketbal

Waarschuw beheerder
donateur
Tussen doen en kunnen zit een groot verschil :P ;)
Waarschuw beheerder
bij mij is het verschil klein, ik doe het en ik kan het.
kom maar een keer kijke :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou dat ik wat groter was :( ben maar 1.63

Waarschuw beheerder
donateur
haha, wat fijn zo'n forum! voel me eindelijk helemaal niet lang meer :D ben ook maar 1.82 m ofzo (heb t nog nooit precies nagemeten), dus..
Waarschuw beheerder
ik ben 1.78 en voelde me altijd erg lang...maar zie dat het mee valt ! :)

Waarschuw beheerder
haha idd liza, ik ben nu ook blij dat ik nei de enige ben :)

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.85 en mun ventje is 2.00.
Is de eerste keer dat ik me klein voel bij iemand :D

Met truitjes heb ik nooit problemen. Wel met broeken. Ik kan ze wel laten verlengen (als er een brede zoom in zit) maar vaak is dan het model eruit.
Het meeste wat ik dus in de kast heb hangen zijn spijkerbroeken.....

Waarschuw beheerder
donateur
eneuh dan ben ik wel benieuwd waar jij je spijkerbroeken zo lang krijgt..... want ik heb met gewone broeken geen probleem maar spijkerbroeken wel.....

Waarschuw beheerder
Take two broeken van Forecast

en verder is het gewoon uitproberen, soms vallen broeken wat langer. Maar die take two broeken zijn echt goed. Heb nu 2 lange broeken en ze zijn nog leuk ook :D

Waarschuw beheerder
haha ik ben nog geen 1.60 en heb er geen moeite mee:D wel klein dat wel maar ja als je dat gewent bent boeit t ook niet

Waarschuw beheerder
Ik ben 1.68 meter en heb zelf een jaar basketball gespeeld. Da's al jaren geleden maar sindsdien volg ik het basketball wel heel fanatiek. Heb al vaak gezien dat kleine mensen ook goed kunnen zijn. Lang zijn heeft bij basketball wel veel voordelen.
Waarschuw beheerder
Sorry hoor ,maar lees hier erg veel dat meiden van 1.80 tot 1.85 last hebben met broeken kopen ,kom op zeg ,voor jullie is er genoeg keus !
Wat moet ik dan wel niet met mijn 1.97 ,
pas zelfs spijkerbroeken(lengtemaat 38 )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben 1.81 en draag vaak heel hoge hakken, dus ik wil wel een man met een beetje lengte.

wil me wel een beetje beschermt voelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wil me wel een beetje beschermt voelen.

:jaja:

Ik ben dol op lange mannen
ben zèlf 1.75 [zonder hakken aan :P]

*zucht

lange mannen :kwijl:

Waarschuw beheerder
Sorry hoor ,maar lees hier erg veel dat meiden van 1.80 tot 1.85 last hebben met broeken kopen ,kom op zeg ,voor jullie is er genoeg keus !
Wat moet ik dan wel niet met mijn 1.97 ,
pas zelfs spijkerbroeken(lengtemaat 38 )

Dan mag jij mij vertellen waar je een beetje modieuze broeken kan kopen met lengtemaat 38!
Waarschuw beheerder
bij Bo's ,kelly en noem maar op

Waarschuw beheerder
Ik ken beide winkels niet

edit: van welke merken zijn die broeken dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja en voor nette broeken ga ik altijd naar Steps ,ene keer zijn ze op lengte ,andere keer laat ik ze verlengen ,zoals je in je vorige bericht had getikt : "vaak valt dan het model eruit" heb daar nooit problemen mee ,maar ja ligt er natuurlijk aan welke broek etc.

Trouwens, ken je Steps wel ?

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog nooit broeken voor dames gezien groter dan lengtemaatje 38, en ik heb met mn 1.75 soms nog wel eens moeite met een mooi model en datie ook nog een beetje strak zit !:no:

Waarschuw beheerder
Ja steps ken ik wel
Waarschuw beheerder
Dan zou ik zeggen ga daar kijken ,want die broeken pas jij zeker!

Waarschuw beheerder
nou en bedankt hoor met je krukje je kan toch ook en klein meisje optillen pfff wat maakt de lengte nou uit ik ben 1.60 en ken net zo goed grote gozers krijgen :p

Waarschuw beheerder
welk merk spijkerbroeken dan zijn tot 38?

Waarschuw beheerder
diesel enzo meestal maar tot 34 :@

kijk eens bij de H&M
hebben ze een lange meiden afdeling :D

(iig in a'dam)
Waarschuw beheerder
1.68 perfecte lengte...

Waarschuw beheerder
donateur
ach... kan ook geen broeken vinden in maat 38 lengte :S
Waarschuw beheerder
ik shop gewoon heel erg veel, en zodra ik dan een leuke broek tegenkom die mooi op lengte is, dan neem ik 'm gelijk mee.

maar vooral de broeken van nu, met taps toelopende pijpen, zijn erg lang, en die pas ik allemaal.
Waarschuw beheerder
donateur
met maat 50 zou je toch nog wel sloffen moeten kunnen kopen bij de schoenereus, misschien hebben ze ook nog andere leuk schoeisel in die maat ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook 1m80 en bij mij in me nieuwe klas zitten alleen maar kleintjes zowat :S in me ouwe klas was ik nog een an de kleinere haha

maar me vriend is iets van 1m95 ofso dus das wel beter :P

ik zou wel wat kleiner willen zijn kon ik ook hoge hakken aan doen nu vin dik dat echt niet fijn aleen die lage hakjes wel

ik he eigenljk geen problemen met broeken zoeken hoor

Waarschuw beheerder
1.68
niet groot
niet klein
Waarschuw beheerder
1.88
Zo groot is dat toch niet?

Waarschuw beheerder
ik ben 1.87 en das best lang hoor voor een meisje.

ik heb ook altijd problemen met broeken als ik een geschikte vind koop ik er meteen 2 of 3 want dat gebeurt niet vaak.
Waarschuw beheerder
1.73, zou wel 10 centimeter langer willen zijn,
maar ja gaat niet lukken meer,
dus houd het wel op hakken...:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo lang ben ik niet hoor ben maar 1m70 zou best wat langer willen zijn