Partyflock

Forumonderwerp · 687858
1742x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Mijn vriend heeft het wilde idee ineens gekregen om bij de korps mariniers te gaan.
Ik vind het echt geen gaaf idee..:no:
Sta ook echt NIET te springen.
Wie heeft dit nog meer meegemaakt en wie weet hoe ik het in godsnaam uit zn hoofd kan praten??
:S
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Hem gewoon steunen, grote kans dat ie tijdens de keuring al afvalt.

Waarschuw beheerder
Of misschien zelf wel wel terug komt..

Heb hetzelfde gehad met 2 vrienden en 1 vriendin, maar die waren binnen een paar maanden alledrie weer thuis..

Waarschuw beheerder
grote kans dat ie tijdens de keuring al afvalt.
:yes:
Waarschuw beheerder
ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken, want je komt er niet makkelijk door de keuring
Waarschuw beheerder
hij zal eerst door de keuring heen moeten, maar als hij dat echt wil, moet je m daar toch in steunen ?!?
je zal m wel minder zien ja, maar daar valt toch wel mee te leven, des te meer je hem wil zien als hij terug komt.

Waarschuw beheerder
"Qua Patet Orbis" zou voor jou minder gelukkig zijn ;)

ja, idd de keuring zal em zwaar vallen . dat zowieso
Waarschuw beheerder
Vertel eens ev4en over die keuring dan???

Waarschuw beheerder
Fijn zo'n partner die je steunt in belangrijke beslissingen! Goed bezig moodswing, goed bezig! (y)

Waarschuw beheerder
Vertel eens ev4en over die keuring dan???

www.marine.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
donateur
Op de algemene keuring valt ongeveer 80% af.

Maar hij wilt marinier worden, hahaha... om te beginnen word er flink op bezuinigd dus is er zowieso minder plek, ten tweede is het verschrikkelijk zwaar.

En het is echt niet zo, ik wil het dus morgen ben ik het, daar gaan nog maaaaanden overheen, dus hij kan zich nog makkelijk bedenken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil hem daarin helemaal niet steunen want ik sta er totaal niet achter...

Beetje egoistisch, vind je niet?

Jij wilt het niet, dus steun je het niet. :s

Gewoon wel steunen en als hij afvalt doe je alsof je het heeeeel erg vind, maar eigenlijk ben je dan heel blij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wrom sta je er niet achter dan?!?

Waarschuw beheerder
Het doet er ook niet toe wat jij ervan vindt tot op bepaalde hoogte mijn inziens.

Waarschuw beheerder
ahja egoistisch is het goede woord :yes:
Waarschuw beheerder
<edit>
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
donateur
Ja egoistisch is het wel, dat cker..
geef ik ook eerlijk toe.
Maar ik zie hoe die mensen veranderen zodra ze daarzo bij zitten.
In mijn omgeving hebben meerdere mensen daarvoor gekozen en echt leuk zijn ze nou niet meer..
En dan is ie onwijs veel weg enzo.
nee sta er niet achter, vind het echt vreselijk..

Mijn keuze zou het ook niet zijn, ik ken mensen die compleet fucked-up uit het leger zijn gestapt.

Maar het gaat erom dat jouw vriendje dat WEL wilt en dan moet je hem ook gewoon steunen.

Hoe zou jij het vinden als jij iets heel erg graag wilt en jouw vriend zegt "NEE"???

Daarbij is de kans dat hij het ook word ongelooflijk klein, dus waar maak je je zorgen om? Daar zou ik een relatie niet voor op het spel zetten.

Waarschuw beheerder
niet helemaal een juiste verhouding.

als je echt van iemand houd, dan support je hem of haar in wat hij of zij belangrijk vind. of je dat zelf nou echt helemaal niks vind...

als je em hierin niet steunt, en hij gaat toch, dan zal dat in je relatie denk ik altijd dwarszitten, bij hem of bij jou.
Waarschuw beheerder
<edit>
Waarschuw beheerder
maar hoe zou jij t vinden dan als hij bij jou dingen uit je hoofd wil gaan praten, als jij dat echt wil?!?

Waarschuw beheerder
Dit gaat alleen maar over een relatie.
je begint over jou vriend en hoe jij er niet achter staat.

dit is weinig anders dan relatie al zeg ik het zelf.

jou vriend bij de mariniers , heeft ook alles met je relatie te maken, omdat het impact heeft, hij ook vaak weg zal zijn etc. etc.

word eens wakker en besef je waar het precies over gaat.
Waarschuw beheerder
Ik begin zelf aug bij Lucht Mobiel, en mijn vriendin vindt het ook niet leuk.. Maar als je iets wil moet je er voor gaan.. En als jij je vriendje wil moet je er ook voor gaan.. Dus accepteren!!

En ik denk dat een relatie er alleen maar sterker door word.. Wanneer bijvoorbeeld blijkt dat jij of je vriendje na een maand ofzo een beetje rotzooit dan zijn julllie elkaar ook niet waardig

En wannneer dat niet gebeurt weet je zeker dat het goed zit

Zo denk ik erover...
Waarschuw beheerder
donateur
is voor jou idd niet zo leuk nee......maar is toch ook zijn leven?
maaaaaaaaaaar k zou me nog maar ff niet zo druk maken want ze nemen al vanaf vorig jaar geen nieuw personeel aan dat nog niet op de lijst staat.
laat m anders eens naar zo n gesprek gaan bij n banen winkel.
kan die daarna altijd nog kijkken wat hij (jullie) willen.

Waarschuw beheerder
banenwinkel is dat niet voor de landmacht?
Waarschuw beheerder
Ze staat er niet achter, als hij per se zo graag wil, so be it!!

Ze laat hem duidelijk blijken dat het haar niet zint dus mocht hij toch gaan, kan dat consequenties voor de relatie hebben.

Alleen Elske, je hebt alleen nog ervaringen uit je omgeving wat je als soort van meetlat gebruikt. Dat is niet helemaal juist, misschien lukt het bij jullie wel :yes:

Ieder geval, succes ermee!!
Waarschuw beheerder
als jou vriend de mogelijkheid heeft om zelfs al op de keuring te komen dan moet ie het gewoon doen en jij zou er achter moeten staan, ik heb een paar vrienden die zijn mariniers, en ik ben zelf gewone militair maar in zulke dingen moet je iemand juist steunen! mar jouw vriend moet er wel voor 100% achter staan anders hoeft ie er geneens aan te beginnen... tis niet niks marinier zijn, of beter gezegd 'worden'
Waarschuw beheerder
<edit>
Waarschuw beheerder
Ehhh...

Het hem uit zn hoofd praten?

Waarom? Uit eigenbelang? Omdat jij m niet wilt missen?

Sorry maar wat heb je dan voor relatie?

In een relatie hoor je achter elkaars dromen en wensen te staan en de ander volledig de vrijheid te geven die dromen na te jagen. Als dit is waar hij gelukkig van wordt, laat m dan los. Door krampachtig te gaan vasthouden en duidelijk te laten merken dat je niet achter hem staat raak je iemand op de lange termijn ZEKER kwijt.

Je zult elkaar minder zien, dat wel, en er zal een en ander veranderen. Maar dat hoeft niet perse negatief te zijn toch? Heb je zelf ook meer tijd voor je eigen ontwikkeling en je eigen leventje. Leer je onafhankelijk te zijn.

Ik zie zoveel relaties kapot gaan omdat er altijd maar aan "ons"en "wij"gedacht wordt...mensne laten dingen voor de ander, kunnen zichzelf niet zijn...worden daar doodongelukkig van en uiteindelijk loopt het fout.

Als er vertrouwen is, dan zit het goed. dan weet je dat het goed komt en dat jullie dr wel uitkomen. En als dat vertrouwen mist...dan zou ik je relatie nog maar eens heel goed onder de loep nemen!
Waarschuw beheerder
dankjewel hans, je bent een schatjuh:yes:
:lief:

maar afijn, ik sta er niet achter nee zoals spakenburg al aangaf..

En ben blij dat er gerust stellende berichten komen dat je er niet zomaar bij komt en dat ze voorlpoig geen nieuwe mensen aannemen..
alleen op de website staat wat ander.s.
Waarschuw beheerder
donateur
Yorus 23 juni 2004 15:50
banenwinkel is dat niet voor de landmacht?

ook ja maar ook voor de vloot luchtmacht en korps
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan je beter afvragen hoe hij op het idee is gekomen....

Waarschuw beheerder
lijkt me ook wel wat korps mariniers maar mn ogen zijn te slecht:(

enne kijk hier boven bij :devil:partyflockpimp:devil:

die is in april 2 weken naar Curacao geweest naar 'curacaoraver'

die is ook marinier en zit nu lekker met zn meisje 1 jaar op curacoa:jaja:

dat zijn de leukere dingen van het vak, je ziet de hele wereld:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat zijn hier weer veel mensen die snel oordelen :no:

Waarschuw beheerder
jup, of je neukt gewoon vrouwelijke collega's als je een half jaar weg bent van huis (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Doen mariniers het dan ook met vrouwen??

Weer wat geleerd :)

;P
Waarschuw beheerder
Kind wat reageer je toch ook onnnoemelijk triest soms. Ik had die reactie bij iedereen gegeven.

Als jij elke scheet aangrijpt om je eigen psychische gesteldheid en onzekerheid openbaar te maken moet je dr ook maar tegen kunnen om reacties te krijgen die niet helmemaal in je straatje liggen.

Het enige wat jij wilt horen is "Och meiske wat ben je toch zielig".

Ik vind het gewoon vet egoistisch van je dat jij hier ideeen gaat verzamelen om de wens van je vriend te dwarsbomen. Dat is gewoon puur egoisme omwille van je eigen onzekerheid. En dr zullen wel meer mensne zijn die dat denken maar die zeggen het niet. Ik heb geen zin om de hele tijd op te moeten letten wat ik zeg omdat t toevallig om jou draait en omdat jij het zo moeilijk hebt.

Als ik jouw vriend was had ik al lang en breed op een boot ver weg gezeten zeg. Dat opvliegende karakter van je is niet echt helemaal gezond lijkt me.

Sorry dat ik t er zo uitflap maar ik word zo moe van je reactioes als ik iets post. Je vat alles wat gezegd wordt persoonlijk op, zodra ik mn snuit ergens laat zien staan je haren rechtovereind. Mens, ik ken je niet eens en als jij iets post in een topic van mij dan lees ik dat, net als de rest van de reacties, zonder zo volkomen paranoide te denken dat je toch wel t slechtste met me voorhebt.

Zolang als jij op internet je problemen blijft openbaren geef ik mn replies als ik daar zin in heb. Al scheldt je me nog 100x verrot. Je kiest er zelf voor.

Plaats dan niets.

De wereld draait niet om jou Elske.
Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak 23 juni 2004 16:03
Doen mariniers het dan ook met vrouwen??

Weer wat geleerd

hahahahahahahahahahahaha sterf!!!! ;p ;p

Waarschuw beheerder
wat ik er van vind ... dat je die jongen moet laten doen wat hij wil ...

niet ego zijn en zijn wens tegenwerken omdat jij het niet wil...

als je van hem houd laat je hem zijn keus maken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon laten gaan is toch juist vet dat ie dat wilt, maar ja hij mag maar hopen dat ie der bij komt is eg fucking zwaar zo'n keuring en dan hebben ze ook nog eens een personeels stop! dus de kans is klein!

Waarschuw beheerder
jup, of je neukt gewoon vrouwelijke collega's als je een half jaar weg bent van huis

bij het korps zitten geen vrouwen EI

Waarschuw beheerder
Kind wat reageer je toch ook onnnoemelijk triest soms. Ik had die reactie bij iedereen gegeven.

Als jij elke scheet aangrijpt om je eigen psychische gesteldheid en onzekerheid openbaar te maken moet je dr ook maar tegen kunnen om reacties te krijgen die niet helmemaal in je straatje liggen.

Het enige wat jij wilt horen is "Och meiske wat ben je toch zielig".

Ik vind het gewoon vet egoistisch van je dat jij hier ideeen gaat verzamelen om de wens van je vriend te dwarsbomen. Dat is gewoon puur egoisme omwille van je eigen onzekerheid. En dr zullen wel meer mensne zijn die dat denken maar die zeggen het niet. Ik heb geen zin om de hele tijd op te moeten letten wat ik zeg omdat t toevallig om jou draait en omdat jij het zo moeilijk hebt.

Als ik jouw vriend was had ik al lang en breed op een boot ver weg gezeten zeg. Dat opvliegende karakter van je is niet echt helemaal gezond lijkt me.

Sorry dat ik t er zo uitflap maar ik word zo moe van je reactioes als ik iets post. Je vat alles wat gezegd wordt persoonlijk op, zodra ik mn snuit ergens laat zien staan je haren rechtovereind. Mens, ik ken je niet eens en als jij iets post in een topic van mij dan lees ik dat, net als de rest van de reacties, zonder zo volkomen paranoide te denken dat je toch wel t slechtste met me voorhebt.

Zolang als jij op internet je problemen blijft openbaren geef ik mn replies als ik daar zin in heb. Al scheldt je me nog 100x verrot. Je kiest er zelf voor.

Plaats dan niets.

De wereld draait niet om jou Elske.

nu je het zegt :jaja: klopt eigenlijk wel ja:D :[
Waarschuw beheerder
donateur
bij het korps zitten geen vrouwen EI

Hahahaha :D

Waarschuw beheerder
ja, borderline lijkt de conclusie....

laat de angst om mensen kwijt te raken nou eens los meisje.. .zal je veel meer van je leven genieten en is de reactie van wackiejacky , waar ik me overigens erg in kan vinden, ook helemaal niet nodig.

Waarschuw beheerder
lijkt me een top idee als je zelf dit topic laat sluiten. :yes:

Waarschuw beheerder
Mijn vriend heeft het wilde idee ineens gekregen om bij de korps mariniers te gaan.

misschien troost het je om te zeggen dat het krops mariniers maar voor HEEL weinig mensen is weggelegd

je moet echt een behoorlijke bikkel zijn wil je het daar volhouden:jaja:

Artiest JJ
Waarschuw beheerder
donateur
*kuch kuch * Ahoea!! :9

[img]http://people.zeelandnet.nl/caine/Marinier.jpg[/img]

:D
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vette onzin, ik heb zelf ook borderline.

En ja, het is moeilijk om mensen vrij te laten gaan, net zo moeilijk als van mensen weggaan.

Maar dit draait niet om verlatingsangst, dit draait om het steunen van je geliefde.

En daarnaast is het gewoon onzinnig om hiervoor je relatie op het spel te zetten aangezien het waarschijnlijk een opwelling van dr vriendje is en hij toch niet toegelaten word, of er zelf mee stopt.

Het is erg makkelijk om constant te zeggen "ik heb borderline, dus ik mag zo denken" en "ik ben anders, dus ik ben zielig".

Misschien dat het heel erg tegen je gevoel in gaat, maar je kan ook leren leven met borderline en dan heeft je leven net zo veel waarde en kwaliteit als iemand die geestelijk "gezond" is.

Waarschuw beheerder
Ik weet waar ik aan begonnen ben

al wist je dat niet ... vind gewoon dat je elkaar moet respecteren in keuses die een ander maakt... en hoe lastiger de keus ... des te harder je achter hem zou moeten staan ...

als hij gelukkig is ... heb jij daar de vruchten van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken, want je komt er niet makkelijk door de keuring

heb zelf ook de keuring gedaan, ook afgekeurd vanwege kleurenblind maar in hoeverre zou je niet zo makkelijk erdoor komen?

t is meestal dat de mensen die aangenomen worden al snel doorhebben dat t niet hun wereldje is vooral op geestelijk vlak want t sloopt je behoorlijk.
maar de keuring is op zich geen ramp als je in goede conditie bent en je verder gezond bent.
t is ook echt niet zo dat er allemaal brede bikkels rondlopen, integendeel zelfs

maar ik vind t wel erg triest als je de keuze van je vriend probeert dwars te bomen. probeer t eens in je eigen situatie te schetsen. Ik neem aan dat je r al met m over hebt gehad en dus niet uit zn hoofd weet te praten..so be it hoe spijtig t voor jou ook zal zijn als je m minder zal zien maar vind t maar een zielige actie om hier advies in te winnen om hem t uit zn hoofd te praten. ga ervan uit dat hij alles op een rijtje heeft gezet (waaronder dus zn relatie met jou) en blijkbaar heeft ie een keuze gemaakt die ook zeker een verrijking van zn leven zal worden en om dat dan te dwarsbomen om je eigen geluk..tja, vind t alles behalve fair

mocht hij t mariniersleven niets vinden heb je iig laten zien dat je achter m staat wat wel zeker belangrijk is in een relatie en in t geval van een voor jou slecht scenario...tja, jammer maar helaas. t is zijn leven
Waarschuw beheerder
donateur
Poesj (L) haar mariniertje :kwijl:
Waarschuw beheerder
Mijn vriend zit bij de marine.
Hij is alleen in de weekende thuis en soms zelfs dat niet. Je ziet elkaar dus maar heel weinig. Maar aan de andere kant als je elkaar ziet is het veel leuker!
Waarschuw beheerder
Ik zie nergens dat ze zielig is??

Dat wordt er ook weer van gemaakt!!(door andere postings in andere topics van haar)

Ze hebben al een hele tijd een relatie en wat is er verkeerd aan om dingen tegen elkaar te zeggen wat eigenlijk de ander niet zint!!! In een relatie kun en mag je toch alles tegen elkaar zeggen???
Waarschuw beheerder
Spakenburg: Je ziet mij nergens zeggen dat ze zielig is. Ik zeg dat haar REACTIE jegens mij triest is. Ik geef gewoon mn mening op een openbaar forum. Ze kiest er zelf voor hier te posten dus dan zijn de reacties ook voor je eigen rekening. Dat ze dan gelijk weer begint te schelden is gewoon een teken van zwakte. Ik ben er verder ook ongevoelig voor hoor, snap de opwinding niet zo.

Natuurlijk moet je in een relatie dingen kunne bespreken met elkaar. Maar Elske post iets heel anders hier. ze bespreekt dit niet met haar vriend maar wil hier manieren verzamelen om dr vriend weg te houden uit de marine omdat zij niet alleen wil zijn.

dat is ene heel ander verhaal.

En mbt reactioes van mensne die andere dingen van je lezen...daar heb ik JUIST voor gweaarschuwd in dat topic, keer op keer. Als jij zo open over jezelf praat en je zo snel op de kast laat jagen, creeer je daarmee een beeld van jezelf. En dat blijft je achtervolgen.

Ik spreek alleen maar uit eigen ervaring en als zij zo dwars is om dat niet te willen inzien zal ze eraan moeten wennen dat er op PF altijd mensne zijn, die haar niet meer serieus nemen of een keer fel uit de hoek komen.

Snap je? Ik leg t heel normaal uit hoor, maar ben gewoon niet gediend van die reacties steeds. Als ze die niet trekt, moet ze niet meer posten. Sim-pel.

Waarschuw beheerder
donateur
Natuurijk moet ze het wel zeggen dat ze het liever niet heeft, maar ze moet hem wel steunen in zijn keuze !!
Waarschuw beheerder
donateur
Miss Moodswing dit speelt al een aardig tijdje en dat weet jij ook wel.
Jij weet ook dat je relatie niet altijd even goed gaat.
Misschien is een beetje afstand wel heel goed voor jullie.
En als je een relatie hebt en je partner wil heel graag iets doen, MOET je hem daar idd in steunen, daar kies je voor als je een relatie begint. Kan je dat niet, is je relatie ook niks waard. Je vertrouwt elkaar niet en kan elkaar geen vrijheid geven, of althans jij vertrouwt hem niet en kan hem geen vrijheid geven. Misschie ndat ie juist daarom wel zo'n baan uitkiest.
Persoonlijk zou ik heel graag bij de marine willen en zou het ook geweldig vinden als mijn vriend het zou gaan doen. Je ziet elkaar wel minder, maar je ziet ZO veel van de wereld en je bent zoveel blijer elkaar te zien dan wanneer je elkaar elke dag ziet.

En bovendien moet ik WackieJacky toch ook wel gelijk geven, je zet jezelf echt voor lul op deze manier. Hou daar eens mee op, misschien voel je je dan zelf ook eens wat prettiger als je niet de hele tijd in de verdediging hoeft :yes:

Waarschuw beheerder
Altijd fijn als half nederland de ins & outs van je relatie kennen :D

Hoe dom...
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kerel zit ook bij het korps. Is niet altijd leuk, aangezien we mekaar vaak ook alleen in de weekenden kunnen zien. Maar om m nou aftevallen? Het is al zwaar genoeg zoveel apart!
Moet ik er wel bij zeggen dat toen ik m leerde kennen hij er al bij zat, dus zn opleiding heb ik niet meegemaakt. Maar hij heeft wel weer bijgetekent sinds ik bij m ben en daar moet ik m toch in steunen. De komende 3 jaar blijft onze situatie nog zo en das best wel eens kut.
Maar t is niet anders, accepteren dus!
Je moet ook n beetje vertrouwen in m hebben, zo snel zal hij niet veranderen! Daar is hij altijd nog zelf bij!

Als ik jouw vriend was had ik al lang en breed op een boot ver weg gezeten zeg.

De marine vaart, Korps Mariniers niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ventje gaat een jaar naar Curaçao

:'(

Waarschuw beheerder
Mijn ventje gaat een jaar naar Curaçao

Dat is minder :/

Ik zou m'n vriend erin steunen als hij het echt wou!!
Ik heb een leuke gozer leren kennen (nog maar net)
En die gaat 10 juli voor 4 maand naar Irak..
Dus is allemaal nog ff afwachten als hij de moeite waard /leuk genoeg is om op te wachten :d
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is minder

Dus is allemaal nog ff afwachten als hij de moeite waard /leuk genoeg is om op te wachten

Zeker minder.. maarja
Dat jaartje wacht ik wel op hem (L)
Kga er natuurlijk ook wel naartoe :9

Gelukkig is die van mij al in irak geweest *Pffiehw*

Denk dat ik het slecht zo trekken als ie nu nog zou moeten gaan :/

Waarschuw beheerder
Dus is allemaal nog ff afwachten als hij de moeite waard /leuk genoeg is om op te wachten

Als ie nog terug komt :s
Vind het maar eng..tussen al die rare kamelenneukers :/
Waarschuw beheerder

ik heb pcies hetzelfde!!
heb hem net een maand geleden leren kennen maar het klikte sow ongelovelijk goed!!
en nu balen we er zeer van dat ie sowmeteen weg moet :(

Waarschuw beheerder
Je moet het ineens een heel goed idee vinden en dan tegen hem zeggen dat het korps eigenlijk VEEL te laag voor hem is en dat hij MAKKELIJK het Korps Commando Troepen aankan !

Door die keuring en opleiding komt ie toch niet :P

Artiest B@ss
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je hem er niet van kan weerhouden !

Ik had ook ineen keer hetzelfde idee 3 jaar geleden. Ben naar twee keuringen geweest in amsterdam kracht test en een gesprekje met de psygoloog ok krijg je nog een aantal opdrachten !!!

Echter toen ik door de keuringen heen was er en eenmaal aan begonnen was vond ik er niks meer aan. Heb er 1,5 maand gezeten en ben er toen uitgestapt. Alleen is dat ook weer niet zo makkelijk heb het erop gegooid dat ik heel erg last van me rug had....

Succes..
Waarschuw beheerder
donateur
Als ie nog terug komt
Vind het maar eng..tussen al die rare kamelenneukers

Vond ik ook!

Maar hij komt echt wel terug hoor!!

Waarschuw beheerder
Idd gewoon positief blijven denken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd

En geloof mij die 4 maanden zijn sneller om dan je denkt!

Waarschuw beheerder
Ja hoop het!
Ach en ik krijg ook nog een tent of hol adres waar ik iets heen kan sturen :yes:
dus dat scheelt ook weer
Waarschuw beheerder
jaaah hebk ook gekregen..
dat word tog wel aardig wat briefjes schrijven hor..

:lief:

Waarschuw beheerder

Of een gedragen slipje :o

*is weer eens in een geile bui* ;p

Waarschuw beheerder

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahhaha

speciaal mail adres waar naar je ken mailen :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik heb borderline ik heb borderline en nog eens schreeuwen: ik heb borderline!!
Ik lees even vluchtig dit topic door en ik zie alweer constant het woordje " borderline" en OCHJEE Miss Moodswing is de topicstarter....* zucht*
En laat ik even op internet mijn probleempjes posten , en dan kijken of ik nog meer tips heb om mijn vriendje strak naar me toe te trekken, zodat hij vooral niet wegloopt!

En laat ik vooral tegen WJ zeggen dat ze eind op moet rotten, want ik WEET dat ze gelijk heeft , maar ik voel me zo zielig dat ik haar advies liever niet aanneem, en ach , de hele wereld haat me dus niemand zal goede bedoelingen hebben.

Mag ik even een teiltje?

Ik hoop dat je vriend door de keuring komt en meteen op uitzending mag ;)

Sorry als bepaalde mensen dit als botte reactie zien, maar ik ben het gezeik van Elske echt MEER dan zat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das duidelijke taal :/

Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
Miss Moodswing, uwe koninklijke hoogheid

Doe eens even normaal tegen iemand die zijn mening geeft op een openbaar topic waar je vraagt om commentaar over je persoonlijke situatie/relatie.

als je niet tegen commentaar kunt vraag dan niets :S

misschien kun je in het vervolg bij het openen van een topic beter even in kleine lettertjes er bijzetten

*alleen posten als je het met me eens bent*

en

*medewerkers van partyflock met een eigen mening niet toegestaan*

hoogachtend

uw onderdaan

Waarschuw beheerder
Geen mokkels in het korps?

Ik ken er anders 1, en die staat in de keuken..daar waar ze hoort (y)

Waarschuw beheerder
al met al geweldig genoten van dit topic.

bedankt!
Waarschuw beheerder
Ik heb t er allang al met mijn vriend over gehad en de laatste tijd gaat onze relatie juist supergoed dus dat is het probleem niet.
We hebben laatst een goed gesprek gehad wat ervoor gezorgd heeft dat er geen ruzies meer zijn en we nu goed met elkaar omgaan..
No problemo.
Ik ben alleen vreselijk bang dat het hem zo zal veranderen en dat hij helemaal anders word dan dat hij is en ik kan en wil hem echt niet zoveel missen.
Vind het jammer dat mensen op mij afgeven.
Van mij hoef je het niet met me eens te zijn hoor:no:
maar op meningne van sommige mensen zit ik totaal niet te wachten en ik lees ze ook niet eens..
Dat mag, is niet verboden..:no:
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vroeg alleen ervaringen van mensen over Korps Mariniers en hoe ik mn vriend dat uit zn hoofd praat.

Mompel iets over anale verhale en bezemstelen

mischien werkt het
Waarschuw beheerder
<edit>
Waarschuw beheerder
Jongens en meiden laten we wat vriendelijker tegen elkaar doen. Dit is het nadeel van een forum. Je kan je weleens aan elkaar ergeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft ook wel z'n voordelen als je vent zo vaak van huis is ;)

Waarschuw beheerder
JA, laten we vooral lief voor elkaar zijn en eerlijkheid achterwege laten....

dan gaat het echt nergens meer over.

laat ook vooral niemand in de spiegel kijken om hem zijn eigen gedrag te doen inzien...

laten we dan ook vooral met z'n allen oogkleppen opdoen.

maar t is wel weer lekker met zn allen tegen mij..

volgens mij, lijkt dat vaker zo te zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja,

Een scizofreen is nooit alleen.....
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
donateur
kappen nou ja...

het gaat erom dat ik mijn persoonlijke mening niet mag geven..p

Wat is er fout aan deze zinnen ?

Waarschuw beheerder
volgens mij staat dit topic vol met jouw mening.
je wil alleen dat iedereen het met je eens is. dat lijkt niet altijd zo te zijn..

maar je hoeft niet verdrietig te zijn...

dat gebeurd mij nou ook altijd :D
Waarschuw beheerder
<edit>
Waarschuw beheerder
donateur
Anders laat je gewoon dit topic sluiten..

Ben je van het gezeik af!
Waarschuw beheerder
donateur
Anders had je dit topic niet moeten openen...
Je weet hoe het werkt op pf..

Waarschuw beheerder
mijn idee!!! :jaja:

kusjes van de rest van het kluitje......

ik had nog niet eens gezien dat Lady X ook gepost had... maar ja dat is natuurlijk MIJN mening :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je er zo over denken!

Het is alleen ZIEK! :yes:
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
neen, jij niet ,althans, daar kan ik niet over oordelen, alleen de gedachte of de mening , die is best ziek vind ik
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
ik zou zeggen: lees de reacties even door.
ik denk dat die van WackieJacky het het beste verwoord.
Waarschuw beheerder
ik lees helemaal niets meer door.
Openheid word hier op een vervelende manier bestraft.
ik vind t best.

Waarschuw beheerder
lol ja had iets anders verwacht hier dan? :vaag:
Waarschuw beheerder
nee hoor, ik loop er wel gewoon voor weg.
genieten jullie er maar van

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik het van stijl vind getuigen dat je al je reacties weghaald.

klasse meid..

je zit vast wel lekker in je vel
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe..

Waarschuw beheerder
donateur
Loop maar weg, maar de problemen gaan met jou mee ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Loop maar weg, maar de problemen gaan met jou mee

Zo is het maar net!

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe laat verzamelen we voor haar huis ?
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahah :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zeggen dat ik het van stijl vind getuigen dat je al je reacties weghaald

Beetje jammer idd, nou weet ik niet wat ze heeft gezegd :no: :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil het zien :[

Waarschuw beheerder
donateur
mijn broer is ook marinier en zit voor een jaar op curacao met zn vriendin, nou een beter leven kun je niet hebben!!! ik ga er 1 september heen :D en misschien blijf ik daar wel want heb net een solicitatie brief weggedaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
mijn broer is ook marinier en zit voor een jaar op curacao met zn vriendin, nou een beter leven kun je niet hebben!!! ik ga er 1 september heen en misschien blijf ik daar wel want heb net een solicitatie brief weggedaan

Ik ben jaloers op de vriendin van je broer!

Ik wil ook met me mannetje mee naar curacao :'(
Waarschuw beheerder
Ik ga straks 10 Juli weg voor 4 1/2 maand naar IRAK

En ook iedereen probeert me niet te laten gaan maar ga lekker toch!!!

Artiest Nemesis
Waarschuw beheerder
donateur
iemand hoorde ik zeggen dat ze geen personeel meer aannemen?

nou ik heb 2 maand terug gesoliciteerd via de banen winkel hier in hengelo
en moet donderdag 1 juli voor de 2e keuring
en als ik die haal heb ik daar gewoon werk

Waarschuw beheerder
donateur
succes (F)

Waarschuw beheerder
donateur
thnx

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb 2 maand terug gesoliciteerd via de banen winkel hier in hengelo
en moet donderdag 1 juli voor de 2e keuring
en als ik die haal heb ik daar gewoon werk

Niet perse hoor.
Je kan het ook halen en dan kan je gaan wachten totdat er een plekje vrij komt.

of heb je al doorgekregen waar je geplaatst gaat worden?

Waarschuw beheerder
donateur
nee dat niet.
maar er zijn lui die 2 maand terug ofzo in oirschot begonnen zijn aan de AMO dus.
maar als je de 2e keuring haalt dan krijg je een gesprek met iemand van de landmacht
en die gaat samen met je kijken waar er plek is en verteld je dat waar je terecht kunt
en daar krijg je ook te horen wat je loon wordt en welke functie

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, ik had toen ook geen plaats gekregen voor mn keuring en toen vertelden ze me hetzelfde.

Maar dat betekent meestal dat je een paar maanden moet wachten totdat er plek is.

Maar ik hoop het beste voor je !! :)

Waarschuw beheerder
Ze heeft waarschijnlijk in haar moodwsing haar reacties weer weggehaald, toch jammer dat je niet achter je standpunt blijft staan :P
Waarschuw beheerder
Miss Moodswing 24 juni 2004 10:01
ik lees helemaal niets meer door.
Openheid word hier op een vervelende manier bestraft.
ik vind t best.

Hoezo jezelf tegenspreken?

Zodra IK nl. iets neerpen en jij bent in de buurt volgt er gescheld en krijg ik het op mn dak.

Je doet dus hetzelfde bij mij wat je anderen verwijt.

Terwijl ik gewoon netjes blijf, zoals ik altijd gedaan heb.

Het enige wat ik doe is jou een spiegel voorhouden en volgens mij is dat hetgene wat jij niet trekt.

Openheid? Prima/ Je leventje op PF gooien? Prima. Maar de consequenties zijn ook voor jou.

Dat heb ik je al 100x gezegd en ipv er 100x overheen te lezen zou je ook eens een keertje NIET zo dwars kunnen zijn en het anders bekijken. Omdat je weet dat ik niet zomaar wat lul, omdat je heus wel weet dat ik t beste met je voorheb. Omdat ik itt jou geen hekel aan je heb.

Je mag me irritant en betweterig vinden, prima. Jij jouw mening. Maar accepteer dan ook dat anderen ook een mening hebben. Ook over jou. Die werk je zelf in de hand.

Denk eerst eens na voor je impulsief weer zo'n topic opent, ga niet gelijk op de kast zitten. laat eens zien dat je vooruit komt. Want vooralsnog zit je al een jaar lang te trappen en schoppen tegen alles wat je niet zint.

En dat gaat op den duur ook je relatie opbreken.

Je zegt elke keer dat je mn replies niet leest...reageer er dan ook niet op. Fine with me. Ik ben van mening dat je meer hebt aan iemand die gewoon zegt waar het op staat, als iemand die elke keer over je bolletje aait. Of iemand die grapjes maakt. Ik ben wel eerlijk en ik blijf netjes, althans, na de zoveelste kutreply van jou wil ik ook wel eens uit mn slof schieten. Maar eerlijkheid betekrent nog niet dat ik je zwart wil maken of wat dan ook. Dus die verdediging is helemaal niet nodig. Niet heel de wereld heeft het slechtsemet je voor hoor. Of je moet zo doorgaan ja. Maar dan ligt het niet aan de boze buitenwereld, maar aan jezelf. Been there, done that. Ik was net als jij nl. en dat weet je.

Je maakt het jezelf zo moeilijk, dat doet je vriend niet, dat doet Borderline niet, dat doe je helemaal ZELF!

Ik hoopte vorige keer nadat dat topic gesloten was al dat je er iig wat van geleerd zou hebben. Maar hoppa weer een topic met je persoonlijke relaas erin. Pas daar nou eens mee op. Je zit op internet, dit is geen veilige omgeving. De energie die je besteedt aan al die topics kun je beter in jezelf en in je relatie steken. Zou je wat minder opvliegerig reageren en ook eens wat willen aanemen van een ander dan was je heel wat makkelijker in de omgang en zou je wat meer credits krijgen.

Maar goed, blijf vooral schoppen en trappen. Daar kom je vast ver mee in het leven. En geef Borderline maar de schuld. Lekker makkelijk.
Waarschuw beheerder
Miss Moodswing 24 juni 2004 08:22
maar op meningne van sommige mensen zit ik totaal niet te wachten en ik lees ze ook niet eens..
Dat mag, is niet verboden..

En hier kun je ook wel gewoon neerzetten "Op WJ zit ik total niet te wachten want zij snapt er niks van en ik vind haar irritant".

Prima. Maar kom niet aan met replies als "rot op WJ" want zo werkt dat hier niet. Ik heb nl. net zoveel recht om hier te komen en te posten als jij.

Als jij dat niet trekt, zet me dan op "forum negeer". Doe lekker makkelijk, lees vooral de waarheid niet. Je weet dat ik je een spiegel voorhoud Elske en je weet dat ik nog vaak gelijk heb ook. Dat zeg ik niet snel, maar WEL zodra het om dit soort gedrag en om Borderline gaat. Bee there done that weet je nog?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jackie, dat is PRECIES wat ik bedoel :

"ik weet dat jackie gelijk heeft , maargoed ik doe lekker tegendraads want dan krijg ik lekker veel aandacht, ik schreeuw dat ik Borderline heb"

En laat Jackie maar "oprotten" met haar goed bedoelde Posts.

Tja zo hou je natuurlijk wel veel vrienden over en vooral respect, NOT.

Maargoed, jackie ik denk dat het weinig zin heeft om hier nog ellelang over door te gaan, het enige wat je krijgt zijn ondoordachte misselijkmakende opmerkingen, waar NIEMAND iets aan heeft. Moet je eens kijken hoe iedereen hier in dit topic op jou reageerd Elske, vind je jezelf nou niet een beeeetje voor lul staan?!

Het lijkt me een goede zet om dit topic te sluiten, het heeft helemaal NIETS meer met het onderwerp te maken, het is pure kinderachtige aandacht trekkerij.

En ik ben eigenlijk nog gek ook om hier mijn energie in te steken, ik heb wel wat beters te doen!
Gelukkig zit er ook een UIT knop op de computer ;)

Waarschuw beheerder
tja, nu moet ik toch heel even eerlijk zijn....

ik was degene die onder de indruk verkeerde dat deze mevrouw borderline had.
gebaseerd op een eerste indruk en haar naam, daarna door de reply's

Het was IK die het woord "borderline" liet vallen en nu zit er mee, want Madonna speelt de hele tijd door mijn hoofd. ;)
Waarschuw beheerder
Ja Yors, en dat is t nu net. Daarom reageren Manon en ik misschien ook zo fel. Want dit gedrag...dat is gewoon puberaal en dwars gedrag. Maar omdat er zoveel openlijke persoonlijke topics en replies zijn gepost door Elske krijgen mensne een verkeerdbeeld van Borderline. "O, dus dwars zijn, tegen alles aanschoppen, niet durven loslaten, dat is allemaal Borderline?". Ja. Dat klopt. Maar daar kun je aan werken. Er zijn zoveel mensen die WEL leren omgaan hiermee en die er dus amper meer last van hebben, laat staan op aangekeken worden.

En Madonna rocks! b) :P
Waarschuw beheerder
donateur
gesloten op verzoek van opener