Partyflock

Forumonderwerp · 687858
1792x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Mijn vriend heeft het wilde idee ineens gekregen om bij de korps mariniers te gaan.
Ik vind het echt geen gaaf idee..:no:
Sta ook echt NIET te springen.
Wie heeft dit nog meer meegemaakt en wie weet hoe ik het in godsnaam uit zn hoofd kan praten??
:S
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken, want je komt er niet makkelijk door de keuring

heb zelf ook de keuring gedaan, ook afgekeurd vanwege kleurenblind maar in hoeverre zou je niet zo makkelijk erdoor komen?

t is meestal dat de mensen die aangenomen worden al snel doorhebben dat t niet hun wereldje is vooral op geestelijk vlak want t sloopt je behoorlijk.
maar de keuring is op zich geen ramp als je in goede conditie bent en je verder gezond bent.
t is ook echt niet zo dat er allemaal brede bikkels rondlopen, integendeel zelfs

maar ik vind t wel erg triest als je de keuze van je vriend probeert dwars te bomen. probeer t eens in je eigen situatie te schetsen. Ik neem aan dat je r al met m over hebt gehad en dus niet uit zn hoofd weet te praten..so be it hoe spijtig t voor jou ook zal zijn als je m minder zal zien maar vind t maar een zielige actie om hier advies in te winnen om hem t uit zn hoofd te praten. ga ervan uit dat hij alles op een rijtje heeft gezet (waaronder dus zn relatie met jou) en blijkbaar heeft ie een keuze gemaakt die ook zeker een verrijking van zn leven zal worden en om dat dan te dwarsbomen om je eigen geluk..tja, vind t alles behalve fair

mocht hij t mariniersleven niets vinden heb je iig laten zien dat je achter m staat wat wel zeker belangrijk is in een relatie en in t geval van een voor jou slecht scenario...tja, jammer maar helaas. t is zijn leven
Waarschuw beheerder
donateur
Poesj (L) haar mariniertje :kwijl:
Waarschuw beheerder
Mijn vriend zit bij de marine.
Hij is alleen in de weekende thuis en soms zelfs dat niet. Je ziet elkaar dus maar heel weinig. Maar aan de andere kant als je elkaar ziet is het veel leuker!
Waarschuw beheerder
Ik zie nergens dat ze zielig is??

Dat wordt er ook weer van gemaakt!!(door andere postings in andere topics van haar)

Ze hebben al een hele tijd een relatie en wat is er verkeerd aan om dingen tegen elkaar te zeggen wat eigenlijk de ander niet zint!!! In een relatie kun en mag je toch alles tegen elkaar zeggen???
Waarschuw beheerder
Spakenburg: Je ziet mij nergens zeggen dat ze zielig is. Ik zeg dat haar REACTIE jegens mij triest is. Ik geef gewoon mn mening op een openbaar forum. Ze kiest er zelf voor hier te posten dus dan zijn de reacties ook voor je eigen rekening. Dat ze dan gelijk weer begint te schelden is gewoon een teken van zwakte. Ik ben er verder ook ongevoelig voor hoor, snap de opwinding niet zo.

Natuurlijk moet je in een relatie dingen kunne bespreken met elkaar. Maar Elske post iets heel anders hier. ze bespreekt dit niet met haar vriend maar wil hier manieren verzamelen om dr vriend weg te houden uit de marine omdat zij niet alleen wil zijn.

dat is ene heel ander verhaal.

En mbt reactioes van mensne die andere dingen van je lezen...daar heb ik JUIST voor gweaarschuwd in dat topic, keer op keer. Als jij zo open over jezelf praat en je zo snel op de kast laat jagen, creeer je daarmee een beeld van jezelf. En dat blijft je achtervolgen.

Ik spreek alleen maar uit eigen ervaring en als zij zo dwars is om dat niet te willen inzien zal ze eraan moeten wennen dat er op PF altijd mensne zijn, die haar niet meer serieus nemen of een keer fel uit de hoek komen.

Snap je? Ik leg t heel normaal uit hoor, maar ben gewoon niet gediend van die reacties steeds. Als ze die niet trekt, moet ze niet meer posten. Sim-pel.

Waarschuw beheerder
donateur
Natuurijk moet ze het wel zeggen dat ze het liever niet heeft, maar ze moet hem wel steunen in zijn keuze !!
Waarschuw beheerder
donateur
Miss Moodswing dit speelt al een aardig tijdje en dat weet jij ook wel.
Jij weet ook dat je relatie niet altijd even goed gaat.
Misschien is een beetje afstand wel heel goed voor jullie.
En als je een relatie hebt en je partner wil heel graag iets doen, MOET je hem daar idd in steunen, daar kies je voor als je een relatie begint. Kan je dat niet, is je relatie ook niks waard. Je vertrouwt elkaar niet en kan elkaar geen vrijheid geven, of althans jij vertrouwt hem niet en kan hem geen vrijheid geven. Misschie ndat ie juist daarom wel zo'n baan uitkiest.
Persoonlijk zou ik heel graag bij de marine willen en zou het ook geweldig vinden als mijn vriend het zou gaan doen. Je ziet elkaar wel minder, maar je ziet ZO veel van de wereld en je bent zoveel blijer elkaar te zien dan wanneer je elkaar elke dag ziet.

En bovendien moet ik WackieJacky toch ook wel gelijk geven, je zet jezelf echt voor lul op deze manier. Hou daar eens mee op, misschien voel je je dan zelf ook eens wat prettiger als je niet de hele tijd in de verdediging hoeft :yes:

Waarschuw beheerder
Altijd fijn als half nederland de ins & outs van je relatie kennen :D

Hoe dom...
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kerel zit ook bij het korps. Is niet altijd leuk, aangezien we mekaar vaak ook alleen in de weekenden kunnen zien. Maar om m nou aftevallen? Het is al zwaar genoeg zoveel apart!
Moet ik er wel bij zeggen dat toen ik m leerde kennen hij er al bij zat, dus zn opleiding heb ik niet meegemaakt. Maar hij heeft wel weer bijgetekent sinds ik bij m ben en daar moet ik m toch in steunen. De komende 3 jaar blijft onze situatie nog zo en das best wel eens kut.
Maar t is niet anders, accepteren dus!
Je moet ook n beetje vertrouwen in m hebben, zo snel zal hij niet veranderen! Daar is hij altijd nog zelf bij!

Als ik jouw vriend was had ik al lang en breed op een boot ver weg gezeten zeg.

De marine vaart, Korps Mariniers niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ventje gaat een jaar naar Curaçao

:'(

Waarschuw beheerder
Mijn ventje gaat een jaar naar Curaçao

Dat is minder :/

Ik zou m'n vriend erin steunen als hij het echt wou!!
Ik heb een leuke gozer leren kennen (nog maar net)
En die gaat 10 juli voor 4 maand naar Irak..
Dus is allemaal nog ff afwachten als hij de moeite waard /leuk genoeg is om op te wachten :d
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is minder

Dus is allemaal nog ff afwachten als hij de moeite waard /leuk genoeg is om op te wachten

Zeker minder.. maarja
Dat jaartje wacht ik wel op hem (L)
Kga er natuurlijk ook wel naartoe :9

Gelukkig is die van mij al in irak geweest *Pffiehw*

Denk dat ik het slecht zo trekken als ie nu nog zou moeten gaan :/

Waarschuw beheerder
Dus is allemaal nog ff afwachten als hij de moeite waard /leuk genoeg is om op te wachten

Als ie nog terug komt :s
Vind het maar eng..tussen al die rare kamelenneukers :/
Waarschuw beheerder

ik heb pcies hetzelfde!!
heb hem net een maand geleden leren kennen maar het klikte sow ongelovelijk goed!!
en nu balen we er zeer van dat ie sowmeteen weg moet :(

Waarschuw beheerder
Je moet het ineens een heel goed idee vinden en dan tegen hem zeggen dat het korps eigenlijk VEEL te laag voor hem is en dat hij MAKKELIJK het Korps Commando Troepen aankan !

Door die keuring en opleiding komt ie toch niet :P

Artiest B@ss
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat je hem er niet van kan weerhouden !

Ik had ook ineen keer hetzelfde idee 3 jaar geleden. Ben naar twee keuringen geweest in amsterdam kracht test en een gesprekje met de psygoloog ok krijg je nog een aantal opdrachten !!!

Echter toen ik door de keuringen heen was er en eenmaal aan begonnen was vond ik er niks meer aan. Heb er 1,5 maand gezeten en ben er toen uitgestapt. Alleen is dat ook weer niet zo makkelijk heb het erop gegooid dat ik heel erg last van me rug had....

Succes..
Waarschuw beheerder
donateur
Als ie nog terug komt
Vind het maar eng..tussen al die rare kamelenneukers

Vond ik ook!

Maar hij komt echt wel terug hoor!!

Waarschuw beheerder
Idd gewoon positief blijven denken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd

En geloof mij die 4 maanden zijn sneller om dan je denkt!

Waarschuw beheerder
Ja hoop het!
Ach en ik krijg ook nog een tent of hol adres waar ik iets heen kan sturen :yes:
dus dat scheelt ook weer
Waarschuw beheerder
jaaah hebk ook gekregen..
dat word tog wel aardig wat briefjes schrijven hor..

:lief:

Waarschuw beheerder
:yes:

Of een gedragen slipje :o

*is weer eens in een geile bui* ;p

Waarschuw beheerder
:yes:

:d
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahahhaha

speciaal mail adres waar naar je ken mailen :jaja:

Waarschuw beheerder
Ik heb borderline ik heb borderline en nog eens schreeuwen: ik heb borderline!!
Ik lees even vluchtig dit topic door en ik zie alweer constant het woordje " borderline" en OCHJEE Miss Moodswing is de topicstarter....* zucht*
En laat ik even op internet mijn probleempjes posten , en dan kijken of ik nog meer tips heb om mijn vriendje strak naar me toe te trekken, zodat hij vooral niet wegloopt!

En laat ik vooral tegen WJ zeggen dat ze eind op moet rotten, want ik WEET dat ze gelijk heeft , maar ik voel me zo zielig dat ik haar advies liever niet aanneem, en ach , de hele wereld haat me dus niemand zal goede bedoelingen hebben.

Mag ik even een teiltje?

Ik hoop dat je vriend door de keuring komt en meteen op uitzending mag ;)

Sorry als bepaalde mensen dit als botte reactie zien, maar ik ben het gezeik van Elske echt MEER dan zat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das duidelijke taal :/

Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
Miss Moodswing, uwe koninklijke hoogheid

Doe eens even normaal tegen iemand die zijn mening geeft op een openbaar topic waar je vraagt om commentaar over je persoonlijke situatie/relatie.

als je niet tegen commentaar kunt vraag dan niets :S

misschien kun je in het vervolg bij het openen van een topic beter even in kleine lettertjes er bijzetten

*alleen posten als je het met me eens bent*

en

*medewerkers van partyflock met een eigen mening niet toegestaan*

hoogachtend

uw onderdaan

Waarschuw beheerder
Geen mokkels in het korps?

Ik ken er anders 1, en die staat in de keuken..daar waar ze hoort (y)

Waarschuw beheerder
al met al geweldig genoten van dit topic.

bedankt!
Waarschuw beheerder
Ik heb t er allang al met mijn vriend over gehad en de laatste tijd gaat onze relatie juist supergoed dus dat is het probleem niet.
We hebben laatst een goed gesprek gehad wat ervoor gezorgd heeft dat er geen ruzies meer zijn en we nu goed met elkaar omgaan..
No problemo.
Ik ben alleen vreselijk bang dat het hem zo zal veranderen en dat hij helemaal anders word dan dat hij is en ik kan en wil hem echt niet zoveel missen.
Vind het jammer dat mensen op mij afgeven.
Van mij hoef je het niet met me eens te zijn hoor:no:
maar op meningne van sommige mensen zit ik totaal niet te wachten en ik lees ze ook niet eens..
Dat mag, is niet verboden..:no:
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vroeg alleen ervaringen van mensen over Korps Mariniers en hoe ik mn vriend dat uit zn hoofd praat.

Mompel iets over anale verhale en bezemstelen

mischien werkt het
Waarschuw beheerder
<edit>
Waarschuw beheerder
Jongens en meiden laten we wat vriendelijker tegen elkaar doen. Dit is het nadeel van een forum. Je kan je weleens aan elkaar ergeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Het heeft ook wel z'n voordelen als je vent zo vaak van huis is ;)

Waarschuw beheerder
JA, laten we vooral lief voor elkaar zijn en eerlijkheid achterwege laten....

dan gaat het echt nergens meer over.

laat ook vooral niemand in de spiegel kijken om hem zijn eigen gedrag te doen inzien...

laten we dan ook vooral met z'n allen oogkleppen opdoen.

maar t is wel weer lekker met zn allen tegen mij..

volgens mij, lijkt dat vaker zo te zijn....

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja,

Een scizofreen is nooit alleen.....
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
donateur
kappen nou ja...

het gaat erom dat ik mijn persoonlijke mening niet mag geven..p

Wat is er fout aan deze zinnen ?

Waarschuw beheerder
volgens mij staat dit topic vol met jouw mening.
je wil alleen dat iedereen het met je eens is. dat lijkt niet altijd zo te zijn..

maar je hoeft niet verdrietig te zijn...

dat gebeurd mij nou ook altijd :D
Waarschuw beheerder
<edit>
Waarschuw beheerder
donateur
Anders laat je gewoon dit topic sluiten..

Ben je van het gezeik af!
Waarschuw beheerder
donateur
Anders had je dit topic niet moeten openen...
Je weet hoe het werkt op pf..

Waarschuw beheerder
mijn idee!!! :jaja:

kusjes van de rest van het kluitje......

ik had nog niet eens gezien dat Lady X ook gepost had... maar ja dat is natuurlijk MIJN mening :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
Tuurlijk mag je er zo over denken!

Het is alleen ZIEK! :yes:
Waarschuw beheerder
<edit>

Waarschuw beheerder
neen, jij niet ,althans, daar kan ik niet over oordelen, alleen de gedachte of de mening , die is best ziek vind ik