1406x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zit niet zo te zeuren man 
Vind shag veel lekkerder als sigaretten !
Vind shag veel lekkerder als sigaretten !
Dat jongens daar op af knappen pff zou mijn een zorg wezen zeg 
laatste aanpassing
--Mimi-- 23 juni 2004 15:02
Ik vind het echt niet uitzien als je ergens een meisje ziet zitten die een sjekkie aant draaien is.
Ziet er gewoon raar uit, ik denk dat de meeste mensen gewoon gewend zijn dan jongere meisjes sigaretten roken en oudere vrouwen shag
Ik vind het echt niet uitzien als je ergens een meisje ziet zitten die een sjekkie aant draaien is.
Ziet er gewoon raar uit, ik denk dat de meeste mensen gewoon gewend zijn dan jongere meisjes sigaretten roken en oudere vrouwen shag
ehhh heb je het nu over jezelf?
ken genoeg meiden die shag roken
Voelen zich blijkbaar meer als een andere hahaa
Ik koop wel eens sigaretten maar dat is gewoon voor af en toe, als ik 2 of 3 achter elkaar rook ben ik er al weer zat van...
En mimi...sjonge jonge troela
En mimi...sjonge jonge troela
Oke als we zo beginnen, sigaretten is voor homo`s aan tokkeloos kop te zien is ie ook een vieze homo..
Nee doe mij maar een echte vent(bouwvakker)die shag rookt...
Straks ben je ook nog aso zeker als je shag rookt pfff wat een onzin zeg
Trouwens waar ik werk word genoeg shag verkocht en niet alleen aan bouwvakkers maar ook door jullie genoemde nette mensen
Nee doe mij maar een echte vent(bouwvakker)die shag rookt...
Straks ben je ook nog aso zeker als je shag rookt pfff wat een onzin zeg
Trouwens waar ik werk word genoeg shag verkocht en niet alleen aan bouwvakkers maar ook door jullie genoemde nette mensen
laatste aanpassing
Hahaha ja als een vrouw bier drinkt lijkt het niet ga zo maar door... Kinderachtige mensen hier ja 
donateur
rook meestal shag, en 2 pakjes gewone sigarre erbij voor in de auto en int weekend.
en als een gozur daar al op af knapt was het toch nooit wat geworde
en als een gozur daar al op af knapt was het toch nooit wat geworde
donateur
Vrouwen mogen wel joints draaien?? 
donateur
Ik rook shag 
Ten 1e omdat ik het lekker vind!
Ten 2e omdat het goedkoper is want betaal voor een pakkie shag €2,85 waar ik meer dan 50 sigaretten uit haal en voor een pakje vaste €3,70 waar er 20 in zitten
Ten 3e LEKKER BOEIEND wat andere er van vinden
Of het nou charmant is of niet...
Met stappen heb ik meestal altijd vaste maar neem ook wel eens shag mee
Maar vind shag weer nie zo lekker als ik waus en dronken ben
Ten 1e omdat ik het lekker vind!
Ten 2e omdat het goedkoper is want betaal voor een pakkie shag €2,85 waar ik meer dan 50 sigaretten uit haal en voor een pakje vaste €3,70 waar er 20 in zitten
Ten 3e LEKKER BOEIEND wat andere er van vinden
Of het nou charmant is of niet...
Met stappen heb ik meestal altijd vaste maar neem ook wel eens shag mee
Maar vind shag weer nie zo lekker als ik waus en dronken ben
HardStyler-83 23 juni 2004 18:36
donateur! vind het ook dom staan bij vrouwen, net alsof je van het kamp komt
regelrechte afknapper
regelrechte afknapper
uit wat voor wereld kom jij zeg
weet je wat ik een afknapper vind.....dat zulke figuren als jij daar al moeilijk over gaan doen
Als jongens daar al over gaan zeiken hoef ik ze al niet meer
Ik rook shag puur omdat ik het lekkerder vind en niet om dat het goedkoper is
eerst waren het bouwvakkers nu kampers
idd erg kortzichtig weer
laatste aanpassing
HardStyler-83 23 juni 2004 18:36
regelrechte afknapper
regelrechte afknapper
Tjee wat een kansloze opmerking
Nee hoor Marieke, ik vond jou al veel langr ranzig...dat is niet alleen op je verslaving gebaseerd!
Ow dat scheelt weer,want ik vind alle mannen met een bril ook een ranzig en lelijk gezicht..ook een dikke afknapper
laatste aanpassing
Ik vind het niet echt charmant staan als een vrouw een pak shag te voorschijn haalt. Je zult mij ook nooit zien met een pak shag in me handen.
Ik rook thuis wel eens een shagie maar als ik uitga zeker sigaretten....
Ik vind het ook jammer als je een mooie vrouw met stijl ziet en die gaat een shagie zitten rollen.
En het shag komt tussen je nagels dus nog vies ook.
Maar roken word steeds duurder daarom rook ik soms een shagie dat gerook is zonde van je geld.
Daarom gewoon stoppen is het beste!!!!!!!!
Ik vind het ook jammer als je een mooie vrouw met stijl ziet en die gaat een shagie zitten rollen.
En het shag komt tussen je nagels dus nog vies ook.
Maar roken word steeds duurder daarom rook ik soms een shagie dat gerook is zonde van je geld.
Daarom gewoon stoppen is het beste!!!!!!!!
donateur
shag is vies!!!!
Oja? nog noooooooit klachten gehad in tegendeel
Rokende vrouwen zijn niet te pruimen bij het beffen..
Oja? nog noooooooit klachten gehad in tegendeel
donateur
Mannen zouden tegen jou niet durven te klagen, dat is heel wat anders!
Zolang ze dan ook geen shag roken... gaat alles toch goed
donateur
Ik kan heel goed shaggies draaien, jointjes ook trouwens
Ja goede... hoe zit het dan met vrouwen die blowen?
Wat is daar nou smerig aan ?? Als je van 3 meter afstand kijkt zie je ook niet of het een peuk is of sigaret en denk je ook
dus dat is allemaal flauwekul en als me vriendje wil dat ik sigaretten rook (wat ik sowieso al niet doe ) dan betaald hij het toch lekker 
terror in irak mag ik 1 van je draaien ? 
Ik kan heel mooie draaien hoor lijken net echte sigaretten 
Wacht als ik nou sigaretten met shag maak in zo`n sigarettebmachine..dan rook ik als nog shag maar dan in een filter
sukkels toch 
Wacht als ik nou sigaretten met shag maak in zo`n sigarettebmachine..dan rook ik als nog shag maar dan in een filter
laatste aanpassing
speciale tabak ?? Waar kun je dat kopen dan hahahahha
Trouwens k rook shag maar heb nooit last van shag in me bek
En ook nooit last van zeurende ventjes 
Trouwens k rook shag maar heb nooit last van shag in me bek
Pruimtabak is nog lekkerder 
Moet je ook eens proberen

Moet je ook eens proberen
Bij elke sigarenboer zo ongeveer en je kunt er ook shag van draaien maar in geld scheelt het nauwelijks denk ik.
Heb ik ook geprobeerd maar die shag is zo verslavend 
Maar als ik echt zou willen stoppen, was het me wel gelukt denk ik...Maar ben nog jong
Maar als ik echt zou willen stoppen, was het me wel gelukt denk ik...Maar ben nog jong
laatste aanpassing
Zeg maar gewoon vrouwens mogen niks alleen die mannen
Nou rot op zeg... 
Ja daar komt het wel op neer maar gelukkig denkt niet iedereen er zo over 
![[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SgDRArwV8ycJXeLHQWtd8Pz*H9iGBp0!S4Zf7gtXkf9Ac6LLKN0bHBh8CILSEF!6wc6rTfmyvjISkLt9waZBaQ!KJynCFMWI!99QzVjl9bdrLHC4cNuskA/Afbeelding%20005.jpg?dc=4675468199765381854[/img]](http://groups.msn.com/_Secure/0SgDRArwV8ycJXeLHQWtd8Pz*H9iGBp0!S4Zf7gtXkf9Ac6LLKN0bHBh8CILSEF!6wc6rTfmyvjISkLt9waZBaQ!KJynCFMWI!99QzVjl9bdrLHC4cNuskA/Afbeelding%20005.jpg?dc=4675468199765381854)
Dit ziet er dit niet uit, hou jij aub je commentaar voor je
Wat maakt het nou uit od dat nou wel of niet de bedoeling is het is sneu zeer sneu geef mij dan toch maar shag rokende mensens 
Over sociaal gesproken dan...
Over sociaal gesproken dan...
2 Smacks> Dus jij hebt liever mensen die liegen?
Miscommunicatie...
Ik denk dat ik een beetje verkeerde term gebruikt heb, want dat is juist niet wat ik bedoel. Ik heb een schijt hekel aan liegen, en aan mensen die meepraten met de rest. Daarom vind ik dat vrouwen juist wel shag mogen roken en juist wel zat mogen zijn, gewoon omdat ze dat leuk vinden. Dat dat "niet staat" vind ik onzin. Dat is bedacht door de maatschappij en iedereen praat daarin mee. En das jammer...
Maar goed, ieder z'n eigen mening, over smaak valt niet te twisten!
laatste aanpassing
Wie zegt dat het niet mag?
Ik vind dat iedereen lekker zelf moet bepalen wat ie doet.
Maar ik vind shag roken en zat zijn niks, zowel bij vrouwen als bij mannen, dat is dus niet met de maatschappij mee praten, maar gewoon m'n eigen mening.
Ik ben het op het punt dat het dom is om daarin verschil te maken tussen mannen en vrouwen geheel met je eens.
Ik vind dat iedereen lekker zelf moet bepalen wat ie doet.
Maar ik vind shag roken en zat zijn niks, zowel bij vrouwen als bij mannen, dat is dus niet met de maatschappij mee praten, maar gewoon m'n eigen mening.
Ik ben het op het punt dat het dom is om daarin verschil te maken tussen mannen en vrouwen geheel met je eens.
laatste aanpassing