Partyflock

Forumonderwerp · 687848

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
is shag alleen voor mannen? of vinden jullie het ook voor vrouwen? zo ja is het dan een afknapper?
datvraag ik me echt altijd af..tegenwoordig steeds meer dames die ik shag zie roken dus ja
Waarschuw beheerder
Ja en ik ga nu een heel lekker sigaretje roken voor het slapen gaan..:)

*Geeft een hand terug..en een heeeeeeeel klein nachtzoentje(gewoon op de wang natuurlijk:P;))*

Slaap lekker alvast..

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
*heeft besloten zijn wang een week niet te wassen ;p*

cya (k)

Waarschuw beheerder
Als ik geld heb voor sigaretten koop ik sigaretten en anders rook ik sjag!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iedereen moet doen wat ze zelf wil...

Maar svp buiten mijn gezichtsveld, want ik vind vrouwen + shag een smerig gezicht :bah:

* Rolt sjekkie :P *

Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen dat zelf moet weten..

Maar vind het er niet uitzien.. ook niet als vrouwen bier drinken, drinken uit een flesje, boeren enz...
Waarschuw beheerder
donateur
Boeren vind ik nu wel :bah: bij vrouwen...

Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er natuurlijk niet uit he!!

Waarschuw beheerder
Hoe ranzig!

Zowel shag onder de armen als in de mond is echt niet mogelijk dames !
Waarschuw beheerder
donateur
Boeie!! Ik rook zelf zware van nelle en alle dames die willen mogen dr 1 van me draaien..
Wat is daar nou smerig aan ?? Als je van 3 meter afstand kijkt zie je ook niet of het een peuk is of sigaret en denk je ook (L) dus dat is allemaal flauwekul en als me vriendje wil dat ik sigaretten rook (wat ik sowieso al niet doe ) dan betaald hij het toch lekker :[

Waarschuw beheerder
Ik vind het er sowieso niet echt uit zien, maar iedereen moet lekker zelf weten wat hij of zij rookt.
Ik kan heel mooie draaien hoor lijken net echte sigaretten :P
Wacht als ik nou sigaretten met shag maak in zo`n sigarettebmachine..dan rook ik als nog shag maar dan in een filter ;) sukkels toch :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan kun je daar tenminste nog altijd speciale tabak in stoppen die niet zo ranzig smaakt.
speciale tabak ?? Waar kun je dat kopen dan hahahahha:[
Trouwens k rook shag maar heb nooit last van shag in me bek :vaag: En ook nooit last van zeurende ventjes :[

Waarschuw beheerder
Bij elke sigarenboer zo ongeveer en je kunt er ook shag van draaien maar in geld scheelt het nauwelijks denk ik.
Pruimtabak is nog lekkerder :jaja:
Moet je ook eens proberen ;)

Bij elke sigarenboer zo ongeveer en je kunt er ook shag van draaien maar in geld scheelt het nauwelijks denk ik.
:vaag:

Waarschuw beheerder
Thx maar voorlopig hou ik het lekker nog even bij de tax free sigaretten die ik nog heb.
Daarna maar een stop poging wagen denk ik.
Heb ik ook geprobeerd maar die shag is zo verslavend :[
Maar als ik echt zou willen stoppen, was het me wel gelukt denk ik...Maar ben nog jong :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kortzichtigheid!!!

Vrouwen die shag roken...:no:
Vrouwen die zat zijn....:no:
Vrouwen met kisten....:no:
Vrouwen, vrouwen, vrouwen, BLADIEBLADIEBLA!!!!

Bullshit! Recht door zee denkende mensen...Dáár hou ik niet van! :no:
Waarschuw beheerder
ikkuh rook shag :[
zelfss zware :devil: ;P
Waarschuw beheerder
mogen?

er wordt gevraagd wat wij ervan vinden :S
Waarschuw beheerder
wat heb dat ermee te maken :S

dat was de bedoeling misschien ook wel he slimmerik ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Smacks> Dus jij hebt liever mensen die liegen?
En overigens vind ik die dingen die jij noemt bij mannen net zo goed misstaan (al zijn kisten handig bij motorrijden).
Wat maakt het nou uit od dat nou wel of niet de bedoeling is het is sneu zeer sneu geef mij dan toch maar shag rokende mensens ;)
Over sociaal gesproken dan...

Waarschuw beheerder
2 Smacks> Dus jij hebt liever mensen die liegen?

Miscommunicatie...
Ik denk dat ik een beetje verkeerde term gebruikt heb, want dat is juist niet wat ik bedoel. Ik heb een schijt hekel aan liegen, en aan mensen die meepraten met de rest. Daarom vind ik dat vrouwen juist wel shag mogen roken en juist wel zat mogen zijn, gewoon omdat ze dat leuk vinden. Dat dat "niet staat" vind ik onzin. Dat is bedacht door de maatschappij en iedereen praat daarin mee. En das jammer...

Maar goed, ieder z'n eigen mening, over smaak valt niet te twisten! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wie zegt dat het niet mag?
Ik vind dat iedereen lekker zelf moet bepalen wat ie doet.
Maar ik vind shag roken en zat zijn niks, zowel bij vrouwen als bij mannen, dat is dus niet met de maatschappij mee praten, maar gewoon m'n eigen mening.
Ik ben het op het punt dat het dom is om daarin verschil te maken tussen mannen en vrouwen geheel met je eens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik shag roken en zat zijn niks

---

?

Waarschuw beheerder
Voor jou gemak even verbeterd :)
Waarschuw beheerder
donateur
dit onderwerp is al uitgemolken, gebruik de zoekfunctie voor de mening van pf