2 volgers
20 knettergek dus 
12, ik ben gek maar ik vind het wel een beetje aparte vragen 
aahh gossie
ben je al naar paviljoen zonnedeal geweest?
43 zeldzaam gestoord
aahh gossie
18 beetje gek dus..
Hahaha de mijne ook
dus heeft me dokter het lekker mis laatste aanpassing 4 februari 2007 00:46
Hahaha de mijne ook
dus heeft me dokter het lekker mis
volgens mij heeft de dokter zijn werk uitstekend gedaan.
Ja ik ben ook Gek





















![[NL]^ >>Skoltiee(L)](/images/user/426574_3052957.jpg)





