23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
**Patje** 31 januari 2007 17:1312, ik ben gek maar ik vind het wel een beetje aparte vragen Uitspraak van *Danitsja* op zondag 21 januari 2007 om 11:13:▶43 zeldzaam gestoord aahh gossie ben je al naar paviljoen zonnedeal geweest?
DVB STUKADOORS 31 januari 2007 22:58Uitspraak van Joëlle op vrijdag 22 december 2006 om 09:56:▶30 Knetter gek Uitspraak van ;; Liian op zondag 28 januari 2007 om 17:32:▶tsjah knettergek.. khad ook nie anders verwacht laatste aanpassing 31 januari 2007 22:59
mmmvanmark 4 februari 2007 00:4516 dus heeft me dokter het lekker mis laatste aanpassing 4 februari 2007 00:54
rOxXy 4 februari 2007 00:5718 beetje gek dus.. Uitspraak van mmmvanmark op zondag 4 februari 2007 om 00:45:▶dus heeft me dokter het lekker mis laatste aanpassing 4 februari 2007 00:46 Hahaha de mijne ook
4 februari 2007 01:32Uitspraak van mmmvanmark op zondag 4 februari 2007 om 00:45:▶dus heeft me dokter het lekker mis volgens mij heeft de dokter zijn werk uitstekend gedaan.
mmmvanmark 4 februari 2007 21:14Uitspraak van verwijderd op zondag 4 februari 2007 om 01:32:▶volgens mij heeft de dokter zijn werk uitstekend gedaan. stil jij
5 februari 2007 19:52Uitspraak van ~*Sammie*~ op woensdag 31 januari 2007 om 17:08:▶20 knettergek dus
¹³ †¹³ Devil's Queen †¹³ 5 februari 2007 22:1825 ik ben knettergek...whahaha daar had ik die tet nit voor hoeve doen
Enzyme-K7-HC-GRUNN 11 februari 2007 17:47Uitspraak van Loaded-WeaponBitch 87 op zondag 11 februari 2007 om 17:42:▶knettergek
17 februari 2007 20:17Ag ja gek is cool, dus als je maar gek kunt zijn is alles vet anders word et ook zoo saai tog ??
[NL]^ >>Skoltiee 18 februari 2007 18:49Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 januari 2007 om 11:22:▶Je bent knettergek! 23 Njaa ik ook
. Silvana. 21 februari 2007 02:4627 joehoe ik ben knettergek en als het je niet bevalt stap je maar uit