Partyflock
 
Forumonderwerp · 687844
2 volgers · 12293x bekeken
 
Waarschuw beheerder
haha (y) ik had 31keer een ja dus ben Volkomen geschift :-)

....maar dat is geen nieuws..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
15 keer ja :D
 
Waarschuw beheerder
score 21: ik ben knettergek :D
Waarschuw beheerder
Knetter gek! :jaja:

whahhahaa wat een vragen joh :respect:
Waarschuw beheerder
hoeveel vragen zijn het :S ben ergens gestopt duurde te lang..

kan dat muziekje ook nog uit :D?
 
Waarschuw beheerder
Whahahahaha die vragen (y)

21 ;)
Waarschuw beheerder
whahaha geweldig
khad 18:D aleen die muziek!!:@
Waarschuw beheerder
Onzinnige bezigheid.
Waarschuw beheerder
Volkome de weg kwijt met 31 punten :yes:
Waarschuw beheerder
Praat je weleens met kabouters? Zo ja, waarover?

ja of nee :vaag:
Waarschuw beheerder
Score = 22
Uitslag = Je bent GEK

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
heb onder een andere naam toch toegang gehad en kom maar tot 38 punten :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
22 ja, knetter gek. klopt ook wel un beetje.:vaag: haha
hang jij ook wel eens in de gordijnen met een zak drop en een geruiteboerenvaatdoek?
 
Waarschuw beheerder
donateur
"Denk je vaak dat je een blik knakworsten bent en dat je op oudejaarsavond open gedraaid wordt en in een pannetje heet water wordt opgewarmd en door een oude oom zonder gebit naar binnen wordt gezogen??



















Mét mosterd?"

8)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Waaaaaaaaaaaaa ik ben knettergek:P


daarom segge de mensen om me heen dat ook altijd al:D

wahahhahaaa


kvon dat liedje wel vet;)
Waarschuw beheerder
17 x ja.. valt nog mee dus :D

El Bribón==> daar heb ik nou Nee opgeantwoord :D
 
Waarschuw beheerder
ik ben Zeldzaam Gestoord

ze raden mij aan om zo snel mogenlijk met gillende sirenes naar paviljoen zonnedeal te komen :/
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ik ook 17 keer ja..


en een beetje gek is niet erg..toch?:p
Waarschuw beheerder
haha silly, meen je niet:/
 
Waarschuw beheerder
donateur
knettergek..komt niet als een verrassing :D
Waarschuw beheerder
hahahaha...

Ik ben Knettergek!!

maar dat wist ik toch al... ;) hihi..
 
Waarschuw beheerder
ik ben Zeldzaam Gestoord

ze raden mij aan om zo snel mogenlijk met gillende sirenes naar paviljoen zonnedeal te komen


:/

:yes: niks vernieuwends idd
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
:respect:34pnt.:respect: Volkomen Geschift, wist het wel :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nouw El Bribón eigelijik wel :$

hhee
 
Waarschuw beheerder
ben zeldzaam gestoord...leuk om te weten!!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
shit k sta der nie drukte te vaak op ja 90keer:S is dat soms comppleet gestoord en gekker dan gek en ben k gewoon een uitzondering:S
 
Waarschuw beheerder
ben knettergek!!!! :bounce:
 
Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
29
 
Waarschuw beheerder
34 :/
 
Waarschuw beheerder
38 :jaja:
Waarschuw beheerder
t mot allemaal niet veel gekker worduh :p
 
Waarschuw beheerder
27: ben knettergek :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
36 Volkomen Geschift
Waarschuw beheerder
ook 36 , dus volkomen geschift. Nickname klopt :P
Waarschuw beheerder
21 dus knettergek:D
Waarschuw beheerder
LOL 16 x ja :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
40 8)

Nou mag ik met de sirene naar zonnedeal o:)
 
Waarschuw beheerder
Ben Knettergek :)
 
Waarschuw beheerder
33 keer JA, Volkomen geschift! Maar das oud nieuws...eigenlijk.