23 juni 2004 14:37http://villa-achterwerk.vpro.nl/villa-achterwerk/villaspelletjes/gekkentest/index.shtml?2936067+7539385+7596520
M0L 23 juni 2004 16:11Knettergek, dat wist ik al lang Wie gaat er anders met een theedoek in de gordijnen hangen wachten tot de buren er niet zijn of wel
23 juni 2004 18:53nee nu ben jij niet meer de gekst dat ben ik nu hahahaha VOEG MIJN BIJ ALS VRIEND a.u.b???????laatste aanpassing 23 juni 2004 18:57
El Bribón 23 juni 2004 23:35dus eigenlijk zijn alle party gangers gewoon compleet gestoord.........maar wel gezellig
*vuurvliegje* 23 juni 2004 23:3837 keer ja dus ik ben volkomen geschift Maar zo'n vermoeden had ik eigenlijk al
Chris_je 23 juni 2004 23:4935 keer ben volkomen geschift Maar dat is niets nieuws was bij mij al langer bekend
laY-D.ees 24 juni 2004 08:2428.. Knettergek.. Hey Klos jammer he.. moch je bijna naar paviljoen Zonnedeal! leek me wel lauw!
24 juni 2004 10:2323 knettergek maar dat wist ik al ben altijd al gek geweest mien goedwies is totaal kapot