Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 371388x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
Ben het in deze meer dan 110% met Reck eens... 'ja kunnen wij ook niets aan doen meneer, sorry meneer, ja indd erg spijtig meneer, u begrijpt dat wij hier ook niets aan kunnen doen meneer' :rot:

Waarschuw beheerder
Ik begrijp helemaal niks.
Waarschuw beheerder
Gewoon blind van woede binnenstappen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je hem net dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Als je 'm pas (< 2 weken) hebt, dan kun je naar winkel terug. Anders gaat 't gewoon (net als iedereen) via Microsoft.
Niets aan te doen, en ook vrij logisch.

Als je niet wilt dat je zonder Xbox komt te zitten koop je er gewoon nog een. Kost toch geen drol meer.

Waarschuw beheerder
Iemand die enslaved demo al geprobeerd?

Het lijkt me opzich wel een leuk spel, maar het speelt niet al te fijn, een beetje houterig/late reactie en die hoofdpersoon :(.. de graphics zijn wel (Y)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zondag 26 september 2010 om 18:58:
Ben het in deze meer dan 110% met Reck eens... 'ja kunnen wij ook niets aan doen meneer, sorry meneer, ja indd erg spijtig meneer, u begrijpt dat wij hier ook niets aan kunnen doen meneer'

Tsja ach, die mensen hebben ook maar beperkte mogelijkheden in het uitvoeren van hun werk...je kan niet verwachten dat ze magisch alles voor je kunnen fixen imo :)

Vandaag btw gewoon weer eens met 4 man Goldeneye gespeeld, dat blijft toch ook wel echt stukken vetter dan welke game van vandaag de dag ook :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 september 2010 om 20:18:
Heb je hem net dan?

09-08 gekocht.

Uitspraak van Atmoz op zondag 26 september 2010 om 20:44:
Niets aan te doen, en ook vrij logisch.

logisch? die mediamarkt staat vol met 360's. 1 tje pakken en aan mij geven.

Uitspraak van Atmoz op zondag 26 september 2010 om 20:44:
Als je niet wilt dat je zonder Xbox komt te zitten koop je er gewoon nog een. Kost toch geen drol meer

Heb al 1tje erbij gehaald.

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 01:24:
Tsja ach, die mensen hebben ook maar beperkte mogelijkheden in het uitvoeren van hun werk...je kan niet verwachten dat ze magisch alles voor je kunnen fixen imo

Magisch? wat is er magisch aan als verkoperje excusus aanbieden en van de stapel 360's eentje voor mij pakken, aan te gevendat je hoopt dat het iet weer gebeurt en me een fijne dag te wensen? Daar hoef je geen hans klok voor te zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 september 2010 om 21:18:

Vond die demo nogal tegenvallen, had er veel meer van verwacht.
Super eentonig, elke keer dezelfde handelingen. Hoofdpersoon is ook nogal lame inderdaad en de graphics vond ik ook tegenvallen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 september 2010 om 21:18:

Nope, misschien toch ff proberen... Hij stond wel op mijn lijstje van "in de gaten houden".. Maar zoals ik het hier lees :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 01:24:
die mensen hebben ook maar beperkte mogelijkheden in het uitvoeren van hun werk...je kan niet verwachten dat ze magisch alles voor je kunnen fixen imo

True, maar voor mijn gevoel proberen ze het ook altijd af te schuiven. Als ze je iets kunnen verkopen staan ze vooraan, is er iets aan de hand, dan verschuilen ze zich achter de grote bedrijven en hun regeltjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn mening over F1 2010, ik vermaak me er wel mee maar ik had er zeker meer van verwacht :jaja:

Allereerst is het wel tof om eindelijk weer eens een nieuwe F1 game te kunnen spelen, met de nieuwste coureurs en nieuwste banen.
De besturing is redelijk in orde. Ik mis wel het lekkere 'smijten' met de auto's, zoals je bij Grid of NFS Shift kunt doen, maarja dat weet je met een F1 game. Die besturing is veel statischer. Graphics zien er wel goed uit, zeker bijvoorbeeld de regen. De hele setting en sfeer van het spel vind ik ook prima.

Maar toch mis ik wat, het weet me niet volledig beet te pakken namelijk. Ik vind ook dat er te weinig spelopties zijn, alleen carreer en time trail. En ok ook online natuurlijk, al heb ik dat nog niet geprobeerd. Ik speel hem nu op medium en met alleen automatische gears en dan is het goed te doen. Ik win niet alles, maar sta wel bovenaan. Volgende race het niveau eentje hoger zetten, kijken of dat wat uitmaakt.

Wat wel enorm kut is (en wat hier al is gemeld) zijn de straffen die je achterlijk snel krijgt als je ergens een klein beetje afsnijd. Of je behaald er al helemaal geen voordeel uit, maar krijgt toch een waarschuwing of straf. Dit is echt heel slecht gedaan, zeker voor in de time trail. Wat ook onbegrijpelijk is, is dat de auto niet kapot kan. Je vleugel wel, maar de rest blijft altijd heel, hoe hard je ook de muur in rijd. Echt achterlijk. Ook verwonderlijk is het ontbreken van spiegels. Al met al zeker wel een leuke game, maar dit zijn toch wel zwaarwegende minpunten vind ik.

Gisteren trouwens een enorme kutrace, Monaco in de regen, daar wordt je niet blij van. Op zo'n baan schiet je nog wel eens door (en spin je wel eens) en krijg je dus elke keer een waarschuwing, gevolgd door 10 seconden straf. Op een gegeven moment lag ik laatst en door die tijdstraf zou ik daar ook niet meer hoger eindigen. Ik wilde dus gewoon dat die race over was, maar moest nog de nodige ronden. Auto kapot rijden lukte niet, toen maar overal dwars door chicanes gaan rijden en uiteindelijk een zwarte vlag gekregen 8) Frustrerende race zeg..

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 08:58:
Mijn mening over F1 2010

Heb 'm weer verkocht (Y)
Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber, Shattered Dimensions aanbieding. http://www.gameoffer.nl/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op maandag 27 september 2010 om 13:32:
Voor de liefhebber, Shattered Dimensions aanbieding. http://www.gameoffer.nl/

Heb je hem zelf besteld? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 14:06:
Heb je hem zelf besteld?

Nee, dit weekend al Forgotten Sands en K&L2 bij zawwi.com besteld (Y)

Waarschuw beheerder
Iemand zin in een potje SSF4 op mijn nieuwe 360 slim?

:lol:
Waarschuw beheerder
nieuwe gekregen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op maandag 27 september 2010 om 19:46:
nieuwe gekregen?

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 04:19:
Heb al 1tje erbij gehaald.

Waarschuw beheerder
donateur
F1 2010 gekocht, zo maar eens kijken of dat iets is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op maandag 27 september 2010 om 19:46:
nieuwe gekregen?

jups. Gewoon nieuwe in doos zonder gezeik of wat.

Enige wat wel min is is dat ik al mijn saves kwijt ben en dat ik al mijn arcades opnieuw moest downloaden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 21:30:
jups. Gewoon nieuwe in doos zonder gezeik of wat.

Serieus :O Dat had ik niet verwacht, netjes (Y)

Waarschuw beheerder
Magisch? wat is er magisch aan als verkoperje excusus aanbieden en van de stapel 360's eentje voor mij pakken, aan te gevendat je hoopt dat het iet weer gebeurt en me een fijne dag te wensen? Daar hoef je geen hans klok voor te zijn.

Omdat dat opgemerkt wordt als ze de voorraad gaan controleren, en dan moet je kunnen verantwoorden waarom er 1tje mist...en misschien heb jij wel een heel geldig verhaal, maar voor hetzelfde geldt ben je een manipulatieve leugenaar die helemaal geen recht heeft op een 360, dus ze moeten eerst goed nagaan of je wel voldoet aan de garantieregelingen voordat ze zo'n ding weggeven
Uitspraak van PsyTek op maandag 27 september 2010 om 08:52:
True, maar voor mijn gevoel proberen ze het ook altijd af te schuiven. Als ze je iets kunnen verkopen staan ze vooraan, is er iets aan de hand, dan verschuilen ze zich achter de grote bedrijven en hun regeltjes.

Tsja, dat zou ik ook doen...maar je hebt inderdaad wel een punt hoor, jezelf verstoppen achter regeltjes kan erg makkelijk zijn, soms moet je ook gewoon even out of the box denken

Waarschuw beheerder
Ja maar dat is denk ik ook het hele eieren eten iguana.

Je moet daar niet binnenstappen met het idee dat je weggestuurd word. Je loopt gewoon op de manager af legt je verhaal uit en basta(y)

maar goed kom op, een gloednieuwe 360 slim die het na 6 weken begeeft.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 21:45:
maar goed kom op, een gloednieuwe 360 slim die het na 6 weken begeeft.

Slechte reclame...:yes:
Ik heb het gehad met een Canon EOS camera...die ruilden ze zonder morren om (Y)
Deden ze dat niet, hadden ze de poppen aan het dansen..:lol:
Waarschuw beheerder
Hey Cunt, had je mijn tshirt aan toen je de winkel instapte? Dat wil namelijk nogal eens indruk maken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op maandag 27 september 2010 om 23:07:
Hey Cunt, had je mijn tshirt aan toen je de winkel instapte? Dat wil namelijk nogal eens indruk maken...

Nee ik had mijn dodrecht shirt aan. Die van jouw is wat groot:D

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand idee hoe je bij dat F1 2010 kan kiezen om voor een bestaande bestuurder te kiezen? Ik heb alleen de mogelijkheid gehad om een zelf aangemaakte te kiezen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 12:59:
Iemand idee hoe je bij dat F1 2010 kan kiezen om voor een bestaande bestuurder te kiezen? Ik heb alleen de mogelijkheid gehad om een zelf aangemaakte te kiezen.

Dat kun je doen als je buiten bij je trailer bent en daar 'Grand Prix' te kiezen.
Waarschuw beheerder
wat is er magisch aan als verkoperje excusus aanbieden en van de stapel 360's eentje voor mij pakken, aan te gevendat je hoopt dat het iet weer gebeurt en me een fijne dag te wensen? Daar hoef je geen hans klok voor te zijn.

Uitspraak van PsyTek op maandag 27 september 2010 om 08:52:

Ik werk zelf in een fotografie winkel en daar komt het natuurlijk ook wel eens voor. Punt is dat als iets kapot gaat binnen een paar maand dat ik het dan niet meer als DOA terug kan boeken (doa is death on arrival) dus als ik dan een nieuwe zou meegeven dan zit ik dus met die kapotte. Die kan ik dan wel opsturen naar reparateur maar dan heb ik dus een gereviseerde in mijn kast staan met evt. gebruikerssporen. Als het binnen 2 weken gebeurd kan ik het nog wel verantwoorden. Aan de andere kant, MM is een tering groot bedrijf en heeft ontzettend veel op voorraad (in tegenstelling tot mij) dus was ook wel beetje belachelijk als ze dat niet deden maar aan de andere kant begreep ik het toch wel.

Iemand nog budget aanraders?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 28 september 2010 om 13:45:

zavvi.com, staat echt een hele hoop tussen (Y) PoP voor een tientje, K&L2 voor 18,- Weet niet of je Batman:AA al hebt gespeeld, maar dat is ook zeker een aanrader. (die andere 2 staan bij mij in bestelling, dus nog ff op de post wachten, voordat ik daar een oordeel over kan vellen)

Waarschuw beheerder
donateur

Ik ga deze zo bestellen :)
http://www.thehut.com/games/platforms/ps3/blazblue-calamity-trigger/10078944.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 13:55:
http://www.thehut.com/games/platforms/ps3/blazblue-calamity-trigger/10078944.html

Bestel je dan niet liever SF4, of SSF4? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 28 september 2010 om 14:04:
Bestel je dan niet liever SF4, of SSF4? :/

SF4 heb ik al en SSF4 zou ik alleen kopen als hij echt goedkoop zou zijn.
Vind het juist wel leuk om een wat minder bekende game te nemen (al heb ik me door Cuntie laten influisteren dat Blazblue door IGN is verkozen tot beste fighting game), die je zeker voor dit geld niet kunt laten liggen :)
Waarschuw beheerder
Ah ok, wist niet dat je SF4 al had (Y)
Waarschuw beheerder
Haha, ik zal het even nuanceren:

Iemand nog xbox 360 budget aanraders?

;)
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 28 september 2010 om 13:47:
Weet niet of je Batman:AA

Die lijkt me nog wel vet! Thanx (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 28 september 2010 om 14:19:
Die lijkt me nog wel vet! Thanx

Absoluut een aanrader, ik heb er binnen dit topic nog niemand negatief over gehoord (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 14:08:
Vind het juist wel leuk om een wat minder bekende game te nemen (al heb ik me door Cuntie laten influisteren dat Blazblue door IGN is verkozen tot beste fighting game), die je zeker voor dit geld niet kunt laten liggen

gast ik ga die special edition bestellen voor die 21,- wil ik best die artbook en dvd hebben. Die game is zooooo baas!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 14:41:
gast ik ga die special edition bestellen voor die 21,- wil ik best die artbook en dvd hebben. Die game is zooooo baas!!

Ik dig dat soort dingen ook altijd wel hoor, heb al een paar SE's thuis. Maar dit is voor mij meer een uitprobeersel zeg maar, jij bent echt een fighting game fanaat :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dat pass-systeem van Fifa 11 zuigt echt ballen, en het gaat allemaal zo traag. :gaap:
Zou hem trouwens ook niet 2e hands halen, want anders moet je al 10 euro dokken om hem online te spelen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmm zit erg te twijfelen of het nou weer PES wordt zoals vroeger of toch maar Fifa, ZOMR, heb jij PES ook al gespeeld? Deze versie schijnt compleet anders te zijn dan voorgaande toch qua besturing?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 14:46:
een fighting game fanaat

Ik heb helemaal niets meer met vechtspellen, vroeger zwaar tekken/virtua fighter/streetfighter fanaat maar laatste wat ik gekocht heb was DOA voor xbox gewoon nog :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op dinsdag 28 september 2010 om 16:05:
Hmm zit erg te twijfelen of het nou weer PES wordt zoals vroeger of toch maar Fifa, ZOMR, heb jij PES ook al gespeeld? Deze versie schijnt compleet anders te zijn dan voorgaande toch qua besturing?

Ja maar heb PES niet genoeg gespeeld, denk dat Fifa nog wel beter is maar het gaat wel de goede kant op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 15:41:
Dat pass-systeem van Fifa 11 zuigt echt ballen, en het gaat allemaal zo traag.

Heb gisteren die demo even gedaan, maar kan me geen reden bedenken om 'm aan te schaffen, als je Fifa10 al hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 16:43:
Heb gisteren die demo even gedaan, maar kan me geen reden bedenken om 'm aan te schaffen, als je Fifa10 al hebt.

Omdat iedereen weer FIFA11 online gaat spelen, teams weer kloppen, tenues, stats etc. etc. :jaja:

Elk jaar nieuwe FIFA, gewoon omdat het kan. (Y)

FIFA passing systeem werkt trouwens prima, ze hebben alleen het tikke-takke pingpong spel eruit moeilijker gemaakt. Je kan nu niet met Top-Oss B2 even Spanje eruit tikken met ziek combinatie-voetbal. Daar moeten jij en je team de skillz voor hebben.

FIFA... (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 13:02:
Dat kun je doen als je buiten bij je trailer bent en daar 'Grand Prix' te kiezen.

Oke maar een carriere spelend met bijvoorbeeld Alonso is niet mogelijk ?

ik heb na 4 races nog geen 1x gewonnen :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 14:08:
Vind het juist wel leuk om een wat minder bekende game te nemen (al heb ik me door Cuntie laten influisteren dat Blazblue door IGN is verkozen tot beste fighting game), die je zeker voor dit geld niet kunt laten liggen

Blazblue: Calamity Trigger is wel al de ''oudere'' versie he, 28 oktober komt Blazblue: Continuum Shift uit, wat hetzelfde is als wat Super Street Fighter 4 is voor Street Fighter 4 (betere balancing, nieuwe characters, nieuwe mechanics, ...)...zou niet weten waarom IGN het verkozen heeft tot beste fighting game, ik vind zelf SSF4 beter iig, Blazblue heb ik een paar keer gespeeld, en ik vind het wel vet, maar t'is wel een aparte game hoor...zit echt van die typische Japanse leipe shit in :p Leipste character is nog Arakune imo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 19:33:
Arakune

valt niet tegen te spelen, teveel shit op je scherm!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 17:40:
FIFA passing systeem werkt trouwens prima, ze hebben alleen het tikke-takke pingpong spel eruit moeilijker gemaakt. Je kan nu niet met Top-Oss B2 even Spanje eruit tikken met ziek combinatie-voetbal. Daar moeten jij en je team de skillz voor hebben.

Tikkie-takkie werkt anders nog steeds prima als je 1-2tjes opzet, dus weer zo'n nutteloze feature en krijgen die graphics ook nog een keer een opknapbeurt? PES ziet er gewoon beter uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 20:41:
Tikkie-takkie werkt anders nog steeds prima als je 1-2tjes opzet, dus weer zo'n nutteloze feature en krijgen die graphics ook nog een keer een opknapbeurt? PES ziet er gewoon beter uit.

Dat zag het verleden jaar ook. Vind wel dat FIFA er weer een stuk beter uit ziet. (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 18:56:
Oke maar een carriere spelend met bijvoorbeeld Alonso is niet mogelijk ?

Euhm, ik meen gelezen te hebben dat je met Grand Prix en een echte rijder ook een soort van career kunt spelen. Al weet ik het niet zeker, want ik heb het nog niet geprobeerd en speel dus vooralsnog alleen career.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 18:56:
ik heb na 4 races nog geen 1x gewonnen :S

Welk niveau speel je dan? Ik speel nu op medium (en alleen versnellingen automatisch) en die kan wel wat hoger denk ik. 7 races gereden, twee gewonnen en wat podiumplekken. Ik rij overigens in een Williams.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 19:33:
Blazblue: Calamity Trigger is wel al de ''oudere'' versie he

I know, maar dat maakt me niet uit. Ik ben niet zo'n fighting game fanaat hoor. Dit lijkt me een leuke game om eens uit te proberen, voor 12 euro moet dat wel kunnen denk ik :D