Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 371195x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 13:54:
Lul niet, het is gewoon leuk...

Ik vind het gewoon zo verschrikkelijk typisch dat in jouw ogen àlles voor PS3 leuk is...

Wedden dat als iemand hier zometeen gaat verkondigen dat Kinect ook leuk is, dankzij het overweldigende river-raft-spring-spelletje en consorten, dan begin je weer te huilen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 24 september 2010 om 15:41:
Ik vind het gewoon zo verschrikkelijk typisch dat in jouw ogen àlles voor PS3 leuk is...
Wedden dat als iemand hier zometeen gaat verkondigen dat Kinect ook leuk is, dankzij het overweldigende river-raft-spring-spelletje en consorten, dan begin je weer te huilen.

Het is inderdaad nogal opvallend en sneu ja :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 24 september 2010 om 15:41:

Nee hoor, denk alleen dat niemand hier kinect leuk gaat vinden, in tegenstelling tot Move. Move heeft gewoon wat meer te bieden qua accuratesse, diepgang en mogelijkheden tot hardcore implementatie.

En fuck dat, Bocce bal is vet. Niet omdat het leuk is om een zwiep-beweging te maken, maar omdat de beweging die je maakt, precies doet wat je wil. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 16:02:
Nee hoor, denk alleen dat niemand hier kinect leuk gaat vinden, omdat Kinect niet van Sony is... Maar van Microsoft... en voor de 360, ook dat nog.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 24 september 2010 om 16:22:
Nee hoor, denk alleen dat niemand hier kinect leuk gaat vinden, omdat Kinect niet van Sony is... Maar van Microsoft... en voor de 360, ook dat nog.

Nou ja, dan toch niet. :flower:

Ik zou graag wel willen horen wat jij van beide vindt, als je ze allebei gespeeld of getest hebt. En welk je dan beter vindt.

Move is Wii'en, maar dan zoals het zou moeten werken en in 1080p. Wii'en is af en toe leuk, Move'en is leuker. Point. (Y)
Waarschuw beheerder
Kom op man, dat je het tof vind... a la... Maar dan kom je ook nog met een filmpje met de meest suffe, uitgerangeerde jeu de boules-ripoff. Ik snap serieus niet hoe je daar lol aan kan beleven...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 september 2010 om 12:32:
Sta je daar in beeld

Ik dacht altijd dat jij een gast was.... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 24 september 2010 om 16:34:
Kom op man, dat je het tof vind... a la... Maar dan kom je ook nog met een filmpje met de meest suffe, uitgerangeerde jeu de boules-ripoff. Ik snap serieus niet hoe je daar lol aan kan beleven...

Tsja, ik snap niet hoe jij je behoefte kwijt kan tijdens het kijken van Hentai. :rot:

Het is gewoon fantastisch uitgewerkt met die Move. Natuurlijk is het ruk met een normale controller, maar het werkt gewoon goud met die paarse bol in je klauwen. Kan niet anders zeggen. 8)

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij gebruik jij die bol voor hele andere dingen, lijkt me de perfecte bekroning van je PS3 fetish ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 16:45:
volgens mij gebruik jij die bol voor hele andere dingen, lijkt me de perfecte bekroning van je PS3 fetish ;)

Hij is wel van zeer zacht en warm siliconen-spul gemaakt. :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Kijk, dat bedoel ik :lol:

en je kan hem er volgens mij ook afhalen toch? makkelijk af te spoelen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:04:
en je kan hem er volgens mij ook afhalen toch? makkelijk af te spoelen :)

Vaatwasser-proof. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 16:44:
Tsja, ik snap niet hoe jij je behoefte kwijt kan tijdens het kijken van Hentai.

Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik hentai kijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 24 september 2010 om 17:09:
Ik weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik hentai kijk...

:lol:

Gesnapt!

Waarschuw beheerder
Nee hoor, denk alleen dat niemand hier kinect leuk gaat vinden, in tegenstelling tot Move. Move heeft gewoon wat meer te bieden qua accuratesse, diepgang en mogelijkheden tot hardcore implementatie

Ik denkt dat heel veel mensen kinect leuk gaat vinden. Dezelfde mensen die move en wii leuk vinden. Casuals.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:13:
Ik denkt dat heel veel mensen kinect leuk gaat vinden. Dezelfde mensen die move en wii leuk vinden. Casuals.

Heb het over typetjes hier, hoor er al 3 positief zijn over Move namelijk.

Ik denk dat aan het eind van de rit alleen ZOM positief is over Kinect.

En het is voor mij puur voor casual gamen met meerdere mensen. Dus voor wat het waard is, ben ik er positief over. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:16:
En het is voor mij puur voor casual gamen met meerdere mensen. Dus voor wat het waard is, ben ik er positief over.

Dat is het hele eieren eten met jou. Kijk ik speel alleen fightgames op arcadesticks van 190,-. En als er duurdere waren kocht ik die.

Maar als iemand hier zegt dat ie lekker aan het streetfighteren is met zij ps3 controller ga ik dat ook niet neerhalen.

Mensen neerhalen is echt heel gay.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:12:
Gesnapt!

:gaap:

Mocht ik Hentai kijken, dan zou ik het met alle liefde van de wereld toegeven... ik ben alleen een sucker voor Marvel, en niet voor Manga, of andere japanse tegenhangers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:18:
Dat is het hele eieren eten met jou. Kijk ik speel alleen fightgames op arcadesticks van 190,-. En als er duurdere waren kocht ik die.

Maar als iemand hier zegt dat ie lekker aan het streetfighteren is met zij ps3 controller ga ik dat ook niet neerhalen.

Wie haal ik neer dan? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:18:

*ouch* onder de gordel...

Waarschuw beheerder

Hier zeg je het toch. Bij voorbaat al negatief over kinect. Ik vind dat trouwens heel knap van je. Want zoals ik het heb begrepen heb jij geen 360. En kinect is helemaal nog iet te koop. Ik baseer mijn mening altijd op ervaringen. En als iemand anders ergens zijn mening over geeft vanuit zijn persoonlijke ervaring dan ben ik altijd sterk geneigd om gewoon mijn mond te houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 24 september 2010 om 17:23:
*ouch* onder de gordel...

klopt, ik wil nl gewoon graag dat je mijn aanbod accepteert omdat ik dan een chill ciemand erbij heb om te gamen(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:28:
Hier zeg je het toch. Bij voorbaat al negatief over kinect. Ik vind dat trouwens heel knap van je.

Kerel, ik heb Move gekocht in een opwelling en ik ben er tegen alle verwachtingen in positief over.

Daarnaast, dit is internet, dit is een rant-topic. Ik heb hier een specifieke rol toebedeeld. Ik ben de cynische Sony fanboy, ik heb een publiek, ik schep een verwachtingspatroon, ik voldoe daar graag aan. :flower:
Waarschuw beheerder
Gears 1 eens geleend..
Nog best goed te doen :)

Ook resident evil 5 maar dat is niet echt mijn type game :/

Waarschuw beheerder
donateur
Reckoner is gewoon een casual gamer, heb wel een keer potje COD met hem gespeeld.
Waarschuw beheerder
Mn vriendin wil een spelletje waarbij je rond moet lopen en punten moet halen 8) (beetje a la Rayman ofzo)
Iemand ideeën? :D (360)

Zijn er trouwens ook leuke party games op de 360? Heb ff gezocht maar zag zo snel niet echt iets..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 17:59:
Reckoner is gewoon een casual gamer, heb wel een keer potje COD met hem gespeeld.

...Die ik net twee dagen binnen had... (Y)

COD gaat bij mij om de fun, en ja, als ik een keer een goede spree heb, voelt dat goed...

Maar het is geen tool om mijn digitale piemeltje op te rekken, waar ik jou wel op zou betrappen. :flower:
Waarschuw beheerder
Yo Oxy, die titel ben je niet toebedeeld, die heb je zelf aangenomen... Niet de schuld afschuiven, he.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 16:45:
volgens mij gebruik jij die bol voor hele andere dingen, lijkt me de perfecte bekroning van je PS3 fetish

hahaha. Dat zou je haast gaan denken ja. En zn Homovriendje maar flink jeux de boulen.....

Ik vind de technologie achter Kinect opzich indrukwekkender als het allemaal zo goed mocht werken als ze je willen doen geloven.
Vind dat ding alleen onrechtvaardig duur. Zeker met het aanbod van launchgames. zit niks boeiends bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een gezeik weer, en het is al van dat kutweer en moet je gvd ook nog werken....KUT KUT KUT KUT!!

Uitspraak van Mr. Cosovic op vrijdag 24 september 2010 om 18:00:
Mn vriendin wil een spelletje waarbij je rond moet lopen en punten moet halen (beetje a la Rayman ofzo)
Iemand ideeën

Blinx serie? (wel al wat ouder), hier een overzichtje:
http://www.xboxhome.nl/search/xbox+360+games+platform

Waarschuw beheerder
er trouwens ook leuke party games op de 360? Heb ff gezocht maar zag zo snel niet echt iets..

Banjoo kazoe ofzo. Kun je op arcade downloaden schijnt heel leuk te zijn. Maar ikmoet eerlijk bekennen dat ik de ballen verstand heb van platformers op de 360.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 september 2010 om 18:21:
Ik vind de technologie achter Kinect opzich indrukwekkender als het allemaal zo goed mocht werken als ze je willen doen geloven.
Vind dat ding alleen onrechtvaardig duur. Zeker met het aanbod van launchgames. zit niks boeiends bij

gewoon ff een maandje of 2 wachten. na de kerst beginnen de aanbiedingen.
Waarschuw beheerder
Ik snap sowieso die hele move/kinect/wii-shizzle niet...

Zelfs bij hele toffe games zoals Mario Galaxy heeft t geen toegevoegde waarde, het enige genre waarbij het voor mij nog enigzins toegevoegde waarde heeft, zijn arcadeshooters zoals house of the dead e.d.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op vrijdag 24 september 2010 om 18:34:
Ik snap sowieso die hele move/kinect/wii-shizzle niet...

Het heeft bij sportgames zeker een toegevoegde waarde denk ik. Zeker als het zo nauw luistert als de Move of de Wii met MotionPlus.
Waarschuw beheerder
Tsja, bij sport kan ik me er ook nog in vinden... maar dan moet het niet een duffe jeux-de-boule-ripp zijn 8)
Waarschuw beheerder
Mn vriendin wil een spelletje waarbij je rond moet lopen en punten moet halen 8) (beetje a la Rayman ofzo)
Iemand ideeën? :D (360)

probeer crash bandicoot :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 25 september 2010 om 11:28:
Tsja, bij sport kan ik me er ook nog in vinden... maar dan moet het niet een duffe jeux-de-boule-ripp zijn 8)

5 uur straight met 4 man zitten spelen... Goud waard... :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 september 2010 om 11:31:
5 uur straight met 4 man zitten spelen...

Kijk, en daar kan ik me dus weer niet in vinden 8)

We hebben hier ook wel eens een middag zitten "wii-bowlen"... maar na een uurtje of 2 heeft iedereen het toch echt wel weer gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 25 september 2010 om 11:50:
Kijk, en daar kan ik me dus weer niet in vinden 8)

We hebben hier ook wel eens een middag zitten "wii-bowlen"... maar na een uurtje of 2 heeft iedereen het toch echt wel weer gezien.

Waarschijnlijk omdat het niet heel goed is uitgewerkt, geen uitdagingen biedt (maar één lvl of map, geen game-modes) geen leercurve, geen 1080p graphics geen eigen muziek op de achtergrond en waarschijnlijk gewoon niet genoeg bier koud... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 september 2010 om 12:16:
en waarschijnlijk gewoon niet genoeg bier koud...

Kijk, en daar ga je de fout in, je kan me van veel dingen betichten (hentai-kijkende-fries).. maar "niet genoeg bier koud hebben staan", dàt gaat me te ver!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 september 2010 om 12:16:
geen uitdagingen biedt (maar één lvl of map

Denk dat dat het is... Maar dat is voor mij ook het probleem van heel die bewegingsshit, in 99 van de 100 games is het niet meer dan een gimmick. Ik moet de eerste échte game nog zien, welke goed gebruikt maakt van het bewegingssysteem. Zoals ik zei, zelfs bij Mario Galaxy, wat gewoon een goede game is, is het niet meer dan een gimmick, niets dat je niet met een controller zou kunnen doen. Schudden om een koopa-schild te gooien, kon vroeger op de NES gewoon met de b-knop...

(Ok ok, House of the Dead Overkill was vet... maar veeeeeeeeel te kort)

Waarschuw beheerder
Microsoft: "Wie heeft Blu-Ray nodig?"

"Ik denk dat mensen zich nu realiseren wat een slimme zet het is geweest om de prijs van de Xbox 360 laag te houden door geen Blu-Ray te gebruiken. Consumenten stappen over van de DVD naar digitale downloads en streaming. Wij bieden full HD 1080p Blu-Ray-kwaliteit streaming aan, geen download, geen vertraging. Wie heeft Blu-Ray nodig?"

Mooie quote van de Microsoft boys... 8)

Ik ben benieuwd wat zij in hun volgende Xbox zullen douwen dan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tig terabyte schijf denk ik :)

en een spel bestel je dan gewoon online, of je koopt een hoesje met een code in de winkel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zojuist K&L2 en Forgotten Sands gekocht bij Zavvi.com, goedkope site (y) Respectievelijk voor 18 en 10 pond :)

Staat ook een pre-order van God of War 3 Platinum, voor slecht 15,- ... Maar jammergenoeg moet je dan wachten tot 25 maart 2011 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op zaterdag 25 september 2010 om 13:54:
en een spel bestel je dan gewoon online, of je koopt een hoesje met een code in de winkel

http://uk.xboxlive.ign.com/articles/112/1122943p1.html
Lees dit maar eens over Hydrophobia (helemaal niet gereviewd gezien in de PU?) daar gaat het ook al die kant mee op
Waarschuw beheerder
Nee hoor, denk alleen dat niemand hier kinect leuk gaat vinden, in tegenstelling tot Move. Move heeft gewoon wat meer te bieden qua accuratesse, diepgang en mogelijkheden tot hardcore implementatie.

En fuck dat, Bocce bal is vet. Niet omdat het leuk is om een zwiep-beweging te maken, maar omdat de beweging die je maakt, precies doet wat je wil.

Ken ik niet!! maar ziet er wel heel interessant uit:)

Waarschuw beheerder
Tof, klote 360 slim, zwaar gecrashed. Harde schrijf is unaccesable. Lachen, ding is nu volkomen wardeloos. Morgen naar alexandrium gasten choken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zaterdag 25 september 2010 om 12:39:
en waarschijnlijk gewoon niet genoeg bier koud...

Kijk, en daar ga je de fout in, je kan me van veel dingen betichten (hentai-kijkende-fries).. maar "niet genoeg bier koud hebben staan", dàt gaat me te ver!

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 september 2010 om 15:04:
Tof, klote 360 slim, zwaar gecrashed. Harde schrijf is unaccesable. Lachen, ding is nu volkomen wardeloos. Morgen naar alexandrium gasten choken.

<----- ;)

Nee, kut, natuurlijk... Zou hem inruilen voor een PS3. ;)

Waarschuw beheerder
focking over de zeik man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 september 2010 om 16:32:
focking over de zeik man.

Irritante van dat soort dingen is dat winkels het probleem altijd van zich afschuiven, wordt dat apparaat opgestuurd naar Microsoft, kan weer 2 weken duren. Kastje naar de muur, dit dat... (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 september 2010 om 18:04:
Irritante van dat soort dingen is dat winkels het probleem altijd van zich afschuiven, wordt dat apparaat opgestuurd naar Microsoft, kan weer 2 weken duren. Kastje naar de muur, dit dat...

Dat lijkt mij bijzonder sterk.