Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 366329x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
ok, zal nog eens iets langer zoeken...

Bij het vergelijken van trophys syncte hij ook btw, maar sloeg ie weer UC1 over...

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 09:17:
Zit er geen krasse-krasse-krasse-stuk op die voucher?

Nope, gewoon blanco

Trophy's synchen gaat bij mij probleemloos trouwens, af en toe als ik ze wil checken moet ie ze synchen, duurt vaak nog geen 10 sec

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 10:52:
Trophy's synchen

Werkelijk nog nooit gedaan....:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 09:46:
Ja, volgens mij moet je dan wel nog kiezen voor trophy synch.
Synchen kan lang duren en gaat ook best vaak fout bij mij.

Ik denk dat ik het al weet, vond ergens een topic, waarin stond dat UC1 een pre-trophy game is, dus je moet een patch downloaden, voordat ie ze pakt?

Zal wel ff in de PSN store zoeken...

Voor de mensen die UC2 wel hebben gespeeld (Iguana, Oxy, etc.) UC1 is toch echt wel een aanrader (Y)(Y) Vind hem 'spannender' dan de 2e :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op donderdag 24 december 2009 om 11:20:
UC1 is toch echt wel een aanrader Vind hem 'spannender' dan de 2e

..staat wat mij betreft op gelijke voet met deeltje 2 (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 december 2009 om 14:42:
Wie hebben hier allemaal die God of War collection? Ze zeggen wel leuk dat de GowIII demo erbij zit, en er zit ook wel een leuk vouchertje bij, maar geen code, en in de menu's kan ik ook niks vinden, dus ik vraag me af, hoe de fok kom ik dan aan die demo?

heb je die demo nog niet jonge?
via pu.nl hadden ze zown dupe account gemaakt voor de demo (je weet wel, ff naar de psn store, downloadgeschiedenis en whoppakee)

als het goed is is het:
godofwardemo@live.nl
0nlyfans
Waarschuw beheerder
Wat moet ik daar mee doen dan? Mail er heen sturen?

Waarschuw beheerder
nee, die als user account instellen op je ps3...
Waarschuw beheerder
UC1 uitgespeeld (y) vette game :yes:

shit met die trophies werkt nog steeds niet :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 24 december 2009 om 13:21:
nee, die als user account instellen op je ps3...

Straks eens proberen. (Y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 10:54:
Werkelijk nog nooit gedaan....

Gebeurt automatisch als je je trophy's bekijkt (wat ik weleens doe)

Uitspraak van actief op donderdag 24 december 2009 om 13:06:
heb je die demo nog niet jonge? via pu.nl hadden ze zown dupe account gemaakt voor de demo (je weet wel, ff naar de psn store, downloadgeschiedenis en whoppakee) als het goed is is het: godofwardemo@live.nl 0nlyfans

Haha, chill! Vanmiddag ff testen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 december 2009 om 10:58:
Nummer 3 moet FIFA10 zijn. Voor het eerst in tijden weer is verdiept in een voetbalgame, krijg ze toch gratis. ;) En moet zeggen dat ik er online veel voldoening uit haal.

Keer tegen mekaar online?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 13:25:
Straks eens proberen. .

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 13:47:
Haha, chill! Vanmiddag ff testen

mochtie t niet meer doen:
http://www.pu.nl/blogs/De_God_of_War_3_demo.aspx?id=493

kijk ff of je tacD te pakken weet te krijgen

en anders verkoop ik mijn voucher (die ik bij GoW collection kreeg, maar niet nodig had) aan de hoogste bieder (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe komt dat ik nooit zulke codes krijg :S

game iedere dag online etc :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 15:01:
Hoe komt dat ik nooit zulke codes krijg

Ik heb mijn PS3 nog maar net en was toentertijd nog maar 1 à 2x online geweest, kreeg daarna meteen een code in mijn mailbox.. Dus volgens mij is het gewoon random.

Waarschuw beheerder
ff "promotiemateriaal" aanvinken bij je account :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op donderdag 24 december 2009 om 15:28:
het is gewoon random.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 24 december 2009 om 15:32:
ff "promotiemateriaal" aanvinken bij je account

Dat is de truc idd, je moet aangemeld zijn voor de nieuwsbrief enzo
Waarschuw beheerder
Is er hier toevallig iemand die thuis een HDD tranfer kabel incl toebehoren heeft liggen en deze aan mij voor een klein prijsje wil doorverkopen..??

Praten hier natuurlijk over een kabeltje voor de xbox360
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 16:13:
Dat is de truc idd, je moet aangemeld zijn voor de nieuwsbrief enzo

Waar klik je dat aan dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 december 2009 om 17:54:
Er staat niks op de achterkant...hoort ie daar op te staan?

Jup, die hele achterkant staat vol met allerlei tekst en bovenaan de code, maar zo te horen ben je dus mooi genaaid als er helemaal niks op staat. Tis dat ik de code al aan iemand anders had gegeven, anders had je die van mij mogen hebben (had de demo al).

Maar zie hierboven ook allerlei manieren om er toch aan te komen, dus moet goed komen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 december 2009 om 17:43:
Waar klik je dat aan dan?

Pfoe, geen idee, kun je denk wel ergens op de PS site aangeven ofzo, als je inlogt met je account? Weet wel dat er bij het creeeren van je account ergens om gevraagd werd

Uitspraak van ...Ronald... op donderdag 24 december 2009 om 17:56:
Jup, die hele achterkant staat vol met allerlei tekst en bovenaan de code, maar zo te horen ben je dus mooi genaaid als er helemaal niks op staat. Tis dat ik de code al aan iemand anders had gegeven, anders had je die van mij mogen hebben (had de demo al). Maar zie hierboven ook allerlei manieren om er toch aan te komen, dus moet goed komen

Aight, thx, als ik echt de behoefte heb ga ik er wel ff achteraan, maar denk dat ik er sowieso niet heel veel behoefte aan heb...wacht wel rustig op die game :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gran Turismo 5 sporting $60 million budget

Polyphony Digital head Kazunori Yamauchi reveals next year's sprawling racing simulator cost nearly three times as much as Killzone 2.

It's no secret that Gran Turismo 5 is one of the most anticipated PlayStation 3 exclusives ever. As it turns out, it's also one of the most expensive. Two years after a Dutch newspaper pegged the budget of Killzone 2 at $21 million, Autoweek has revealed that the expansive racing simulator will cost nearly three times that.

For $60 million, you could buy 40 Lamborghini Reventons..

Speaking to the magazine, Polyphony Digital head Kazunori Yamauchi said the budget for the game is around $60 million. That makes it among the most expensive games ever made--but not the most expensive, according to Yamauchi.

"There are other games that cost more," said the famously perfectionist designer "Considering the size and scale of the game, I think it's probably a fairly small amount."

Yamauchi wasn't shy about telling Autoweek what Gran Turismo 5's massive budget produced. The game will have nearly 1,000 cars sporting 400,000 polygons each--100 times more polygons than Gran Turismo 4's vehicles had. However, unlike its predecessor, the cars in the game will take actual damage when they crash and will be fully customizable.

As outlined in GameSpot coverage of Yamauchi's presentation at the 2009 Tokyo Game Show, the game will have 20 locations and 70 variations of tracks to choose from. It is also an official license of several prominent racing organizations, such as NASCAR and the World Rally Championship. The game is due out in March in Japan, with a Western release "probably" happening in early 2010, according to Yamauchi.

Aardig budget :D
Waarschuw beheerder
Dante's demo gedaan, vetjes. Word aanschaffen (Y)

Waarschuw beheerder
Dadelijk die demo ook maar eens binnen halen. Dante's Inferno word soieso aangeschaft.
Waarschuw beheerder
+1
Mensen hier ik heb een vraagje...

Ik heb van de week een nieuwe xbox360 elite gekocht, maar nu wil ik van me oude box me savegames overzetten naar me nieuwe...
Nu heb ik al een beetje rondgespeurd en ben ik er achter gekomen dat ik een transfer kabel nodig heb..

Nu is het probleem dat mijn oude xbox gebanned was.
Nu is mijn vraag als ik de hdd van 660gb copy naar mijn nu 120 gb schijf heeft dit dan ook gevolgen om misschien gebanned te worden ???

Zou iemand mij hier antwoord op kunnen geven..??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 19Erwin75 op zaterdag 26 december 2009 om 13:14:
Nu is mijn vraag als ik de hdd van 660gb copy naar mijn nu 120 gb schijf heeft dit dan ook gevolgen om misschien gebanned te worden ???

nee...

maar je savegames kunnen wel corrupted zijn
aangezien een ban nu ook wat dingetjes aanpast aan je HDD
Waarschuw beheerder
dus eigenlijk is het de moeite niet waard om ze over te plaatsen ???

Waarschuw beheerder
donateur
Nee alle data is corrupt, heb zelf ook een nieuwe elite en die oude past er niet meer op.
Denk dat ik alles ook maar is origineel ga kopen, ben nu al verslaafd aan die collectors editions.
Waarschuw beheerder
en hoe pakt het eigenlijk uit met de achievements die ik al behaald heb..

Is dat ook allemaal verloren of is dat nog wel te herstellen op een of andere manier ??

Dan maar eerst me spelletje afmaken waar ik nu mee bezig was en dan maar de nieuwe console aansluiten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 19Erwin75 op zaterdag 26 december 2009 om 14:57:
s dat ook allemaal verloren of is dat nog wel te herstellen op een of andere manier ??

achievements kan je gewoon van de server afhalen
behalve de achievements die je heb gehaald sinds je ben gebanned

gewoon 2 consoles gebruiken, 1 voor gekopierde games, homebrew en xmbc in de nabije toekomst :), 1 voor origineel+live (Y)

trouwens is het wel mogelijk om je save games te gebruiken
maar dan moet je met je HDD gaan zitten klooien met een aantal programmatjes
en dat is voor de meeste teveel moeite

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op zaterdag 26 december 2009 om 16:07:
trouwens is het wel mogelijk om je save games te gebruiken
maar dan moet je met je HDD gaan zitten klooien met een aantal programmatjes
en dat is voor de meeste teveel moeite

Is volgens mij ook niet echt bedoeld voor de beginner :).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op zaterdag 26 december 2009 om 16:07:
gewoon 2 consoles gebruiken

:cry:

xbox :dood:

PS3 :Respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Is die batman arkham iets?

Waarschuw beheerder
Jup zeer vermakelijke game (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 december 2009 om 21:59:

op de xbox wel!

Op de PS3 niet

:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M op vrijdag 25 december 2009 om 16:49:
Dante's demo gedaan, vetjes. Word aanschaffen

Zei'k toch 8)
Waarschuw beheerder

Zeker! (Y) Staat in mijn top3 van dit jaar :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PsyTek op zondag 27 december 2009 om 10:44:
Zeker! Staat in mijn top3 van dit jaar

Enige spel van afgelopen jaar naast Dragon Age wat zo snel mogelijk moest worden uitgespeeld ;)(voor de volle 100% natuurlijk :p)

Heerlijke sfeer, geile graphics en luke skywalker als de joker :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Alone in the dark - Inferno.

Bijna platinum, maar wat een waardeloze game.
Waarschuw beheerder
ze zeggen altijd dat als je een nieuwe xbox360 koopt dat je dan gratis een maand xbox live gold membership erbij krijgt..

Maar hoe moet dit dan want ik zie nergens een code of wat dan ok wat ik ergens in kan voeren..??
heb nu namelijk alleen een membership voor silver..

iemand uitleg voor mij ??

Waarschuw beheerder

:jaja: gewoon doen!

Darksiders word ook wel een vette game volgens mij.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 19Erwin75 op zondag 27 december 2009 om 18:31:
ze zeggen altijd dat als je een nieuwe xbox360 koopt dat je dan gratis een maand xbox live gold membership erbij krijgt..

Maar hoe moet dit dan want ik zie nergens een code of wat dan ok wat ik ergens in kan voeren..??
heb nu namelijk alleen een membership voor silver..

Ja, je moet je registreren/aanmelden en dan krijg je een maand lang Gold om het uit te proberen
Dat was bij mij zo tenminste, en ik heb m ook niet zo heel lang

Succes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 december 2009 om 14:08:
Denk dat ik alles ook maar is origineel ga kopen, ben nu al verslaafd aan die collectors editions.

:respect: ..dit wat voor jou Niels? >

[img width=936 height=1024 cacheid=0010f69c002e38252ded06451a029ca898]http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/4206846197_fbc15069aa_b.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Dit wordt pas een bazige special edition:

[img width=1024 height=682]http://www.pu.nl/userfiles//bioshock_2_special_edition_111909-1024px.jpg[/img]

Met soundtrack op modderfokking vinyl! :P En idd, ik ben ook begonnen met special editions, Tekken 6, Street Fighter IV, Uncharted 2 en Assassin's Creed 2 zijn inmiddels binnen, more to come B)
Waarschuw beheerder
Aliens :lief:

Wat wel opmerkelijk is, het is de hunter edition en je krijgt er een facehugger bij? Da's gewoon een parasiet, geen hunter :P
De game lijkt me trouwens echt te gek! Heb ze destijds op de PC echt van voor naar achter gespeeld, alle 3 de karakters waren echt te gek om mee te spelen :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dante's demo zag er goed uit. Al lijkt het met deze setting nog meer op God of War.
Maar beiden worden toch wel gehaald. Hack 'n Slash ende bombastiek! :woop:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 december 2009 om 23:49:
ik ben ook begonnen met special editions

bij bartsmit.com krijg je standaard n special edition als je God of War 3 pre orderd...
vraag me alleen af wat t inhoud, want denk niet dat t deze is:

[img width=1024 height=791]http://megamers.tbreak.com/wp-content/uploads/GoW3_PS3_UlEdition.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 19Erwin75 op zondag 27 december 2009 om 18:31:

je had n ps3 moeten kopen, had je t hele jaar "gold" gehad...
Waarschuw beheerder
Mooi is dat. Voor iedere game die ik voor het eerst in mijn PS3 gooi moet ik eerst een half uur updates lopen downloaden :S Jezus waar is de tijd dat je een cassette in de gleuf kon duwen, power indrukken, en vervolgens alleen 2x op start of select hoefde te drukken..