Jezus waar is de tijd dat je een cassette in de gleuf kon duwen, power indrukken, en vervolgens alleen 2x op start of select hoefde te drukken..
Met soundtrack op modderfokking vinyl!En idd, ik ben ook begonnen met special editions, Tekken 6, Street Fighter IV, Uncharted 2 en Assassin's Creed 2 zijn inmiddels binnen, more to come
waarom???
xbox 360
bij bartsmit.com krijg je standaard n special edition als je God of War 3 pre orderd...
vraag me alleen af wat t inhoud, want denk niet dat t deze is:
Hoe kun je bestellen dan?
Maar hoe moet dit dan want ik zie nergens een code of wat dan ok wat ik ergens in kan voeren..??
heb nu namelijk alleen een membership voor silver..
Net klaar mee, 100% uitgespeeld.!
= platinum
ps3 wordt zo gigantisch goedkoop weggezet dat er nagenoeg niks meer op verdiend wordt door retail. Zo kan ik ook een inhaalslag maken
nou nóg niet gekraakt?! ..
De ps3 wordt zo gigantisch goedkoop weggezet dat er nagenoeg niks meer op verdiend wordt door retail
Is dat iets nieuws dan? Volgens mij maken ze op die slim ook nog steeds verlies, maar ze moesten wel iets doen.
Xbox word inmiddels ook al aangeboden voor 150 euro + 2 spellen
01-01-2010 ..inmiddels ligt ie in den schappen..zo ook Bayonetta
Zooo, eerste tegenvaller dit jaar is er ook al
darksiders
Gelukkig heb je hem niet betaald
Je moet trouwens ook niet eerst bayonetta uit gaan spelen
Remco, die lawinepijl was voor jou bedoeld hoor..
kneusjes kunnen ook niet richten
het is helaas niet t zelfde stuk speelgoed als wat microsoft op de markt heeft gebracht
en ja, ik weet waar ik over praat, want ik heb beide consoles
de 360 staat r alleen maar lelijk te wezen en dient af en toe als demo station voor spellen waarvan ik nog niet weet of ze t kopen waard zijn...